اوج اشرافی گری مرسدس بنز SL

اوج اشرافی‎گری مرسدس بنز SL

فقط می توان سکوت کرد و خیره شد! با دیدن عکس های این مرسدس بنز SL تعریف جدیدی از لوکس بودن در ذهن شما نقش خواهد بست. Vinler که یک کمپانی تیونر بلغارستانی است، تقریبا هیچ جای این مرسدس SL  نسل قبل را دست نخورده باقی نگذاشته است.

اوج اشرافی‎گری مرسدس بنز SL

بنا بر ادعای کمپانی، این طرح اوج شجاعت و جسارت آن ها در استفاده از چرم کروکودیل به جای چرم عادی بوده است. قطعات پلاستیکی نیز با آلکانترا (نوعی روکش مرغوب) روکش شده اند. پوشش سقف نیز از همین نوع بوده و از چوب نیز در جای جای این خودرو استفاده گردیده است. البته برخی از قطعات بوسیله دست و به زیبایی رنگ آمیزی شده  و در هماهنگی کامل با سایر اجزا می باشند. این موارد با نورپردازی لیزر داخل درب ها و نمایش لوگوی Vinler به نهایت زیبایی می رسند.

اوج اشرافی‎گری مرسدس بنز SL

مرسدس بنز همیشه جلوتر از زمان بوده است و به جرات می توان گفت که مانند دانشگاهی برای تحصیل و فراگیری علم برای دیگر خودروسازان است. به نظر شما چه چیزی باعث می شود تا یک برند اتومبیل، به این سطح از محبوبیت در دنیا دست پیدا کند؟

اوج اشرافی‎گری مرسدس بنز SL
اوج اشرافی‎گری مرسدس بنز SL
اوج اشرافی‎گری مرسدس بنز SL
اوج اشرافی‎گری مرسدس بنز SL

منبع

Autoblog

برچسب : بنز , sl , تیونینگ , لوکس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

16 نظر

کاربر: محمد مهدی
1

به نظر شما چه چیزی باعث می‎شود تا یک برند اتومبیل، به این سطح از محبوبیت در دنیا دست پیدا کند؟

طبیعتا همه ی ابعاد را در نظر گرفته زیرا اگر تنها در یک بعد فعالیت داشت چنین محبوبیتی را در همه جای دنیا نمی یافت.
۱- تجربه
۲- ریز بینی
۳- از هزینه کردن و پول گرفتن نمیترسه
۴-خدمات پس از فروش خوب
۵- خلاقیت
۶- نوآوری
۷- طراحی همگانی
۸- قیمت های معقول و مقرون
و...
18:48  1392/05/29
پاسخ دادن
کاربر: m&z
0

به نظر شما چه چیزی باعث می‎شود تا یک برند اتومبیل، به این سطح از محبوبیت در دنیا دست پیدا کند؟

اگر در یک جمله بخواهم جواب را خلاصه کنم چنین است:
"دید آنها بلند مدت است ولی دید ما کوتاه مدت"
حتی در بعضی موارد برخی از خودروسازها برای بدست آوردن شهرت و سود در آینده ضرر زیادی متحمل میشوند. چیزی که در کشور ما معنا نداره و فقط و فقط تولیدی ها، شرکت ها و واسطه ها به سود لحظه ای و کوتاه مدت فکر میکنند. حتی متاسفم که شرکت های داخلی حتی برای خدمات ناشی از خطای خودشان هم (مثلا در زمان گارانتی) باز به دنبال سود و منافع هستند. مثال نمیزنم چون حتما خودتان تجربه کرده اید!
10:39  1392/04/17
پاسخ دادن
شهروز
0

میشه چند تا دلیل براش آورد اولا اینکه اصالت دارن دوما اعتقاد داشتن به اینکه کار نشد نداره سوما داشتن وجدان کاری که باعث شده هیچ وقت از جایی از خودروهاشون نزنن مثل ما که میخوایم یه کیسه هوا رو ماشین بزاریم زورمون میاد هزار بهانه میاریم.
به مشتری اهمیت میدن و اینکه هیچ وقت قانع نمیشن نمیگن بسه ما دیگه بنزیم همیشه دنبال پیشرفتن.مرسی
01:58  1392/02/27
پاسخ دادن
بهمن
1

من این مدلو از ورژن جدیدش بیشتر دوست دارم
واقعا که هنرمندانه تیونینگ شده
22:04  1392/01/25
پاسخ دادن
حسن
2

استفاده غیر معقول از چرم یعنی کشتار بی جهت حیواناتی که هیچ دشمنی با ما ندارند.
20:26  1392/01/25
پاسخ دادن
بهناز
0

واقعا اشرافیه
07:49  1392/01/24
پاسخ دادن
کاربر: مسعود ابراهیمی پور
2

فقیر گرایی را فقط در پراید احساس کنید!
16:32  1392/01/23
پاسخ دادن
کاربر: مهدی
0

واقعا چرم زیبائی داره.
02:23  1392/01/23
پاسخ دادن
اکبری
1

خدا وگیلی توتمام خودروها جدید بازهم بنز حرف اول میزنه
10:49  1392/01/22
پاسخ دادن
پرسنل 1Car: ذنوبی
6

پاسخ به: farid458
کاربر گرامی، ضمن تشکر از نکته سنجی شما، عکس نمای بیرونی خودرو اصلاح گردید.
10:32  1392/01/22
پاسخ دادن
کاربر: آرمین
1

واووووو!!! بی نظیر , کولاک
09:47  1392/01/22
پاسخ دادن
مهرداد
3

به خاطر این که بنز در دنیا تو طراحی و نوآوری حرف اول رو میزنه. به خاطر اینکه از بهترین مواد اولیه تو ساخت محصولاتش استفاده می کنه. هیچ برندی از سودش نمیزنه . بحث اینجاست که بعد بیش از یک قرن این برند طوری اعتماد مشتری رو جلب کرده که بسیاری از مردم حاضرند با مبلغی که میتونن یک برند آسیایی با آپشن های بیشتر بخرند، یک بنز کارکرده با امکاناب کمتر بخرند.
08:23  1392/01/22
پاسخ دادن
کاربر: محمد کشاورز
2

کاری با وجدان و ... ندارم
ولی همون قدری که خرج کرده, همونقدر هم پولش رو میگیره ... با حاشیه سود مناسب
از جیبش و سودش که نزده....
ولی واقعا زیباست
ترکیب مناسبی از چرم رو در کنار هم قرار داده
واقعا زیبا شده
پ.ن: با تشکر از مطلب
23:57  1392/01/21
پاسخ دادن
میهمان
5

به نظر شما چه چیزی باعث می‎شود تا یک برند اتومبیل، به این سطح از محبوبیت در دنیا دست پیدا کند؟
کیفیت فوق العاده بالا و ارزش نهادن به خواست ها و نیازهای مشتری
23:43  1392/01/21
پاسخ دادن
کاربر: عارف نیک صفت
6

دلیل رشد مرسدس ؟ >صداقت در کار و هزینه ی بسیار برای تکنولوژی
21:11  1392/01/21
پاسخ دادن
کاربر: farid458
6

1carچرا بعضی وقتا عکسای ماشینا رو برعکس میزاری سایت به این بزرگی خود ماشین رو slنسل جدید گذاشتی عکس داخل ماشین مال sl نسل قبل اصلاح کن
19:22  1392/01/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
پارسا. 25 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ماهان : مبارک باشه شاهین پلاس بود منم 15اسفند تکمیل وجه کردم اما فعلا خبری نیست
محم : یکی‌ دو نفرن که با دروغاشون باعث شدن دیگه این گروه کاربرد نداشته باشه معلوم نیست کی‌ راست میگه کی دروغ!!!
شاهین cvt تحویل هفته چهارم دی : منم ۶ اسفند تکمیل وجه کردم cvt پس چرا cvt فاکتور نمیکنند؟
Mostafa : سلام وقت بخیر.از a5 همچنان خبری نیست
محسن اسفند ماه : برادر akbar فردا فاکتور شدم، خواهش می کنم، بازم کمکی بود در خدمتم
محسن سی و یک اسفند ماه بعد از تعطیلات : خانعلی قهرمان تشکر تشکر
وحید : متاسفانه همین الان متوجه شدم اتوبوس حامل خانعلی آچیلیان و اقوام خیلی نزدیکشون که برای انتقام از من عازم تهران بودن پنچر شده، و اتوبوس به مبدا برگشته، باز خدارو شکر دست انتقام خانعلی برای چند وقت از سر من کوتاه شد. خدارو شکر
بهزاد : تو سایتا خیلی گشتم تقریبا حواله های شاهین رو کسی نمیفروشه. منم۲ دی ۲۹۱ واریز کردم. نمیدونم حواله رو بفروشم برم نقدی بخرم الان. یا نگه دارمش درش بیارم همین جی رو. ‌‌.
تارا 30اسفند : سلام وقت بخیر دوستان تارا دستی تحویل 30اسفند بودم دوروز پیش فاکتور وپلاک شده وامروز آماده بارگیری زده کی به نمایندگی می‌ره ممنون میشم جواب بدید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
21ابان : بلاخره امروز چراغ سبز روشن شد تحویل 22 ابان ماه
عزیزی : سلام دوستان🖐️ از زمان تکمیل وجه چقدر طول کشید فاکتور شدید؟🙏
فاطمه فوری سورن جدید : سلام فروش فوری سورن جدیدترین وجه 11اسفند دریافت پروند 13اسفند تحویل خودرو 9خرداد هنوز فاکتور نشده
امین : چرخش بچرخه، مبارکتون باشه
x22 بندر : سلام دی ماه تکمیل وجه کردم 1403/11/7 شاسی خورده و هنوز فاکتور نشده و تحویلی 11 خردادم.
اطلس مشکی 8مهر : جناب راعی حادثه اسکله بندر رجایی مربوط به دیروز است و شما امروز به فاصله 3 ساعت و طی دو پیام، نظرات و وعده های متفاوت و متناقضی دادید. بنده و همسرم کارمندیم و اذر 402 اولین پرداخت و 8مهر403 دومین پرداخت را داشتیم و ماشبن فروختیم و الان 7ماه است که وسیله نداریم. هر بار یک وعده و وعیدی دادید برایم سوال است چرا امروز برای سومین بار در سال جاری فروش گذاشتید. لطفا به شعور مردم و هموطنتون توهین نکنید و با زندگی هموطنتون بازی نکنید. یا سایپا وظیفه خودش بداند و روشنگری کند و یا با موج منفی حاصل از تجمع و خبررسانی و نارضایتی مردم کنار بیاید.
اطلس azar : از آن مدیریت محترم تقاضا دارم در صورتی که این جانب را صاحب حق دانستیددستورات لازم در خصوص انتظارات شاکی را صادر فرمایید. همچنین در صورت اینکه شکایت اینجانب ارتباط موضوعی با آن دستگاه نداشته و یا خارج از ماموریت آن سازمان محترم است، این شکایت به صورت سیستمی به دستگاه مرتبط ارجاع گردد.همچنین ازسازمان محترم بازرسی کل کشور تقاضا می کنم دراستای تکلیف تبصره 1 ماده 25 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد بر نحوه رسیدگی و پاسخگویی به شکایت اینجانب نظارت نماید. در ادامه توضیحات تکمیلی به شرح ذیل اعلام می گردد: ( ..... ) اینجانب ضمن تایید صحت کلیه مندرجات فوق، جهت هرگونه همکاری و ارائه اطلاعات بیشتر به مسئولین دستگاه اجرایی و سازمان بازرسی آمادگی خود را اعلام می نمایم. شماره تماس اینجانب می باشد. با تشکر
اطلس azar : شرکت سایپا با ارسال دیرهنگام دعوت نامه در اسفندماه1403 باعث شد علاوه بر افزایش قیمت که شامل من شد و من در اسفندماه تکمیل وجه کردم و قرار شد یک ماهه خودرو تحویل داده شود ولی با گذشت بیش از یک ماه نه تنها خودرو و تحویل ندادند طی تماس با سامانه 96550 شرکت سایپا اپراتور شرکت تاریخی جهت تحویل اعلام نکردند.با توجه به این که این موضوع باعث ضرر مالی اینجانب و سلب آرامش من و خانواده ام شده است لذا درخواست رسیدگی به این موضوع و احقاق حق و حقوق اینجانب را دارم. با سپاس .
اطلس azar : مدیریت محترم رسیدگی و پاسخگویی به شکایت موضوع: شکایت اینجانب ... به کد ملی ... سلام علیکم احتراماً ضمن عرض خدا قوت، با عنایت به ماده 27 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر اینکه در صورت بروز هر گونه تخلف، مسئولین دستگاه های اجرایی مسئولیت پاسخگویی به شکایات مردم را به عهده داشته و با استفاده از ظرفیت تعیین شده در ماده 90 قانون مدیریت خدمات کشوری حق شکایت ارباب رجوعان به مراجع قانونی محفوظ است به استحضار می رساند، اینجانب به دلیل ( عدم اجرای قانون و یا تکالیف قانونی در فرایند ) در ارتباط با دریافت خدمت ( خدمات شرکت سایپا ) در تاریخ ( آذرماه 1403 ) و در محل ( استان تهران، شهرستان تهران ) شکایت دارم. برای اثبات ادعای فوق، می توان از طریق ( بررسی مستندات ) به شرح ( اینجانب در اسفندماه 1402 برای خوردی اطلس شرکت سایپا با تحویل آذرماه 1403 ثبت نام کردم.
اطلس azar : https://136.bazresi.ir/dargah/dashboard2/apps درود دوستان این سامانه شکایت ثبت کنید