بررسی رنو داستر مدل 2014

بررسی رنو داستر مدل 2014

واقعیت این است: یک رنو داستر جدید بخرید و تا ببینید با پرداخت پولی نه چندان زیاد، می‌توانید صاحب یک شاسی بلند جمع و جور و زیبا بشوید. این خودرو از فورد Fiesta و اسمارت ارزان تر است. تنها خودرویی که از آن ارزان تر است، فیات Panda است. اشکودا Yeti ارزان قیمت هم موتوری دارد که قدرت آن همتراز با قدرت تیپ پایه رنو داستر است. می‌گویند این شاسی بلند برای اقشار متوسط ساخته شده است ولی اگر بخواهید خودرو شما دارای سیستم   چهار چرخ محرک باشد، باید 2000 پوند پول بپردازید. تیپ پایه این شاسی بلند که Access نام دارد، مجهز به یک موتور 1.6 لیتری بنزینی است و اگر موتور دیزلی می‌خواهید باید تیپ Ambience را خریداری کنید که آن هم چهار سیلندر است ولی سیستم تهویه مطبوع یا رینگ های آلومینیومی در اختیار شما قرار نمی‌دهد. البته این روزها این گونه تجهیزات، جزو تجهیزات اصلی به شمار می‌روند ولی اگر بخواهید آن ها را داشته باشید، باید تیپ فول آپشن Laureate را خریداری کنید. لازم به ذکر است این تیپ تمام و کمال از رنو داستر، باز هم از اشکودا Yeti ارزان تر است. رنو داستر از اواخر دهه 80 میلادی به بازار عرضه می‌شود و قیمتی قابل قبول دارد. این شاسی بلند جمع و جور یک اثر هنری است که در شهر Chennai هند و تحت لیسانس کمپانی های رنو و نیسان ساخته می‌شود. ادامه مطلب را بخوانید تا اطلاعات بیشتری درباره این خودرو به دست بیاورید.

 

طراحی

بررسی رنو داستر مدل 2014

با این که این خودرو حتی از خواهرش، یعنی رنو ساندرو هم ارزان تر است، ولی روی پلت فرم رنو-نیسان B0) B صفر) سوار می‌شود. این شاسی بلند از اشکودا Yeti بزرگتر و پهن تر است و فاصله محورهایش از همدیگر هم بیشتر است. پلت فرم طوری است که می‌توان موتورهای قوی روی آن گذاشت. موتور در دو نوع بنزینی 1.6 لیتری و توربو دیزل 1.5 لیتری عرضه می‌شود. موتور بنزینی 105 اسب بخار نیرو و حدود 148 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور دیزل بسته به این که خودرو دارای دو یا چهار چرخ محرک باشد، بین 107 تا 109 اسب بخار تغییر می‌کند، شاید به این خاطر که سیستم اگروز آن ها متفاوت است. به هر حال، موتور دیزل در کنار یک گیربکس شش سرعته قرار گرفته است و با دور موتور 1750 ، حدود 240 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. داسترهای بنزینی دارای گیربگس پنج سرعته هستند. اگر سیستم چهار چرخ محرک (All-Wheel Drive) که توسط کمپانی نیسان ارائه می‌شود را انتخاب کنید، سه گزینه پیش رویتان قرار می‌گیرد: دیفرانسیل جلو، چهار چرخ محرک دائمی یا اتوماتیک که بنا به نیاز دیفرانسیل جلو یا عقب را فعال می‌کند. همانطور که انتظار می‌رود، سیستم تعلیق مدل دیفرانسیل جلو، بسیار عادی و معمولی است و دارای اکسل هایی معمولی در جلو و عقب است ولی مدل چهار چرخ محرک، دارای اکسلی چهار اتصالی و مستقل در قسمت عقب است که فرمان پذیری، سواری و هندلینگ بهتری در اختیار راننده می‌گذارد در عوض گنجایش صندوق عقب کمتر است و به 67 لیتر می‌رسد. و اما در مورد ایمنی. چند سالی است این طور جا افتاده که هر خودروسار بزرگی که می‌خواهد در بازار رقابت کند، باید از تست تصادف EuroNCAP پنج ستاره دریافت کند.  البته رنو داستر وقتی در سال 2011 مورد تست قرار گرفت، توانست فقط سه ستاره به دست بیاورد. کمپانی رنو معتقد است شاید علتش این است که این خودرو مجهز سیستم کنترل پایداری ندارد. البته مدل دیزل مجهز به این سیستم است ولی باز هم خوب عمل نمی‌کند و فقط توانسته است چهار ستاره به دست بیاورد. اگر جدول امتیازهای رنو داستر را به طور کامل ببینیم، مشاهده می‌کنیم که در زمینه عدم آسیب دیدگی بزرگسالان، چهار ستاره، عدم آسیب دیدگی کودکان پنج ستاره و عدم آسیب دیدگی عابرین پیاده، چهار ستاره به دست آورده است.

 

طراحی داخلی

بررسی رنو داستر مدل 2014

وقتی سوار رنو داستر بشوید، خواهید دید که سرزمین موعود پیش روی شماست و به احتمال زیاد دهان‌تان از تعجب باز خواهد ماند. طراحی داخلی بسیار کامل و حرفه ای به نظر می‌رسد. وقتی می‌گوییم "به نظر می‌رسد"، منظور این است که وقتی قطعات پلاستیکی و پارچه ای را لمس کنید، متوجه می‌شوید که جنس زیاد مرغوبی ندارند. البته موقعیت راننده بسیار مناسب است ولی غربیلک  فرمان زیاد قابل تنظیم نیست و ممکن است باعث دلخوری رانندگان قد بلند بشود. با این حال، صندلی ، راننده و پدال ها در فاصله مناسبی از یکدیگر قرار دارند. ارتفاع صندلی راننده قابل تنظیم است ولی نشیمن گاه بیش از حد، تخت، کوتاه و صاف است ولی برای رانندگی طولانی راحت نیست. بالشتک های کناری صندلی هم خوب از بدن حمایت نمی‌کنند، شاید دلیلش این باشد که داستر هیچ وقت سر پیچ ها، بدن راننده را به طرفین خم نمی‌کند. چیدمان ارگونومیک هم زیاد تعریفی ندارد. دسته دنده زیاد زیبا نیست، دکمه های کنترلی سیستم تهویه مطبوع بیش از حد پایین هستند ولی استفاده از آن ها ابداً سخت نیست. خوب است به یاد داشته باشید سیستم تهویه مطبوع فقط در تیپ فول آپشن Laureate ارائه می‌شود.

بررسی رنو داستر مدل 2014 بررسی رنو داستر مدل 2014

رنو داستر بسیار جادار است. چهار نفر بزرگسال می‌توانند به راحتی روی صندلی های جلو و عقب بنشینند و به سفر بروند. البته اگر نفر پنجم هم سوار بشود زیاد راحت نخواهد بود چون مجبور است روی صفحه ای که وسط صندلی عقب قرار دارد بنشیند. همانطور که پیش بینی می‌شد، تیپ پایه رنو داستر، تجهیزات زیادی ندارد، با این حال، فرمان هیدرولیک، شیشه های برقی جلو و قفل مرکزی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. تزیینات و فضای داخلی بسیار مدرن و امروزی هستند و در میان تجهیزات داخلی، سی دی خوان، درگاه USB و اتصال بلوتوث نیز به چشم می‌خورند. صندلی راننده نیز از تنظیمات زیادی برخوردار است. فضای صندوق عقب هم چنگی به دل نمی‌زند. زیر کف پوش هم فضایی برای انباشتن بار و اسباب اثاثیه پیش بینی نشده است. البته مدل دیفرانسیل جلو دارای فضای نسبتاً مناسبی است و ازگنجایش آن از گنجایش صندوق عقب اشکودا Yeti، نیسان قشقایی و حتی رنج روور Evoque هم بیشتر است. اگر صندلی های عقب را بخوابانید، فضای بار حتی از فضای بار آئودی A6 Avant هم بزرگتر است. 

 

عملکرد

بررسی رنو داستر مدل 2014

وزن رنو داستر کمتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، حتی وزن مدل دیزل آن هم فقط 1205 کیلوگرم است (وزن مدل چهار چرخ محرک به 1249 کیلوگرم می‌رسد). روی کاغذ نمی‌توان تفاوتی بین عملکرد موتور بنزینی و دیزل قائل شد، ولی در عمل موتور دیزل نشان می‌دهد که گزینه بهتری است. مصرف سوخت آن نیز کمتر است و با یک باک پر، مسافت بیشتری را طی می‌کند. رنو داستر خودرویی نیست که از عمکرد آن گله داشته باشید چون هنگام انجام کارهای روزمره، موتور خیلی سریع به فشردن پدال گاز واکنش نشان می‌دهد و دور موتور هر اندازه ای باشد، شما را ناامید نمی‌کند. موتور 1.5 لیتری دیزل ساخت نیسان-رنو، خوب از پس کارها بر می‌آید. این موتور گشتاوری بی‌نظیر دارد و بی وقفه و به سرعت با دور موتور بالایی دست پیدا می‌کند. البته کمی درنگ دارد ولی همیشه خیلی خوب عکس‌العمل نشان می‌دهد. این موتور در کنار یک گیربکس شش سرعته قرار گرفته که نیروی موتور را خیلی خوب به چرخ ها منتقل می‌کند. نقطه ضعف موتور دیزل این است که در همه سرعت ها، سر و صدای زیادی دارد. البته وقتی چنین خودروهایی می‌خرید، باید وقتی موتور سرد است و زیر بار زیادی است، مقداری سر و صدا را تحمل کنید تا وقتی که روی دور بیفتد و صدای موتور کم بشود. ولی بهتر است بدانید در مورد رنو داستر چنین اتفاقی نمی‌افتد.

 

سواری و هندلینگ

بررسی رنو داستر مدل 2014

سواری و هندلینگ رنو داستر خوب است و شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد و نشان می‌دهد مهندسانی که شاسی و سیستم تعلیق را طراحی کرده‌اند، خیلی خوب از مواد اولیه ای که در اختیارشان بوده ، استفاده کرده‌اند. حتی اگر یک داستر دیفرانسیل جلو را هم برانید، متوجه خواهید شد که از سواری و هندلیگ خوبی برخوردار است. به احتمال قوی، سواری خوب و راحت برای شما در اولویت قرار دارد و با این که سیستم تعلیق رنو داستر در نگاه اول قدری پیچیده به نظر می‌رسد، ولی به راحتی همه پستی و بلندی ها را می‌خورد و پشت سر می‌گذارد. با همه این حرف ها و با این که کمک فنرهای نرم باعث می‌شوند کابین تکان نداشته باشد، در مورد فرمان نمی‌توان این حرف را زد. به نظر می‌رسد فرمان زیاد تیز نیست و کمی هم سفت است. شاید این موضوع کمی شما را اذیت بکند و آن چیزی نباشد که انتظارش را داشته‌اید. و اما در مورد کمک فنرها هم بهتر است بدانید سواری بسیار نرمی در اختیار سرنشینان می‌گذارند و در جاده های خارج شهر خیلی خوب پستی و بلندی ها را پشت سر می‌گذارند. سیستم ترمز هم خیلی خوب جواب می‌دهد، پدال ترمز نرم است و کمک فنرهای انعطاف‌پذیر هم باعث می‌شوند هنگام ترمزگیری، وزن کمتری روی چرخ های جلو بیفتد و شتاب منفی کمتری ایجاد شود. البته ترمز های ABS کمی با تأخیر عمل می‌کنند ولی کل سیستم ترمز بسیار بی عیب و نقص است. 

 

مصرف سوخت

بررسی رنو داستر مدل 2014

با این که خریدن رنو داستر زیاد ارزان تمام نمی‌شود، ولی راندن آن هزینه چندانی ندارد. احساس‌تان به شما می‌گوید فکر نیسان قشقایی که موتور دیزل مشابه با مصرفی کمتر دارد را از سرتان بیرون کنید، چون رنو داستر در این حوزه از خودروها بسیار پرفروش است و در سیکل ترکیبی 4.84 لیتر سوخت مصرف می‌کند که نسبت به مصرف فامیل دورش یعنی نیسان قشقایی با مصرف سوخت 5.04 قدری کمتر است. البته میزان مصرف موتورهای بنزینی 6.84 لیتر در هر صد کیلومتر است که بهانه دیگری به دست شما می‌دهد تا آن ها را نخرید. رنو داستر در بازار انگلستان با 96,000 کیلومتر/ 3 سال گارانتی عرضه می‌شود که می‌توان آن را تا 96,000 کیلومتر/5 سال یا 160,000  کیلومتر / 5 سال افزایش داد. عملکرد رنو داستر بسیار بهتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید و شاسی بلندهای کمی در جاده می‌بینید که قیمتی نزدیک به آن داشته باشند. بهتر است بدانید مالکانی که می‌خواهند این خودرو را بفروشند ابداً تخفیف نمی‌دهند، که البته برای کسانی که می‌خواهند یک داستر کارکرده بخرند خبر خوبی نیست. 

 

نظر نهایی

بررسی رنو داستر مدل 2014

قیمت یک خودرو چقدر می‌تواند بر قضاوت ما تأثیرگذار باشد؟ وقتی رنو داستر تقریباً با رقبایش هم قیمت است، باید یک برگ برنده داشته باشد تا بتوان آن را انتخاب کرد. واقعیت این است که رنو داستر در مقایسه با پیشرو این کلاس از خودروها یعنی اشکودا Yeti، جای بیشتری دارد ولی از بسیاری جهات از جمله: رفاه و راحتی، هندلینگ، و به ویژه در تست تصادف NCAP نسبتاً ضعیف ظاهر شده است. گذشته از این حرف ها، نکات مثبت را هم نمی‌توان نادیده گرفت. رنو داستر جذاب و جادار است و موتور دیزلی اش هم نسبتاً کم مصرف است. جایگاه آن در بازار نیز هم واقعاً قابل توجه است و به محض این که به یک نمایشگاه اتومبیل مراجعه کنید می‌توانید اقدام به خرید یا فروش آن بکنید. البته رکود اقتصادی باعث شده است خودروهای مشابه کمتر طرفدار داشته باشند ولی رنو داستر از این قاعده مستثنی است. البته شاید تکنولوژی اش زیاد به روز نباشد و کم و کاستی های هم در آن به چشم بخورند، ولی واقعاً مناسب، کارآمد و ارزان قیمت است.

 

مشخصات فنی تیپ پایه رنو داستر

تعداد سیلندر 4
حجم موتور بنزینی (لیتر) 1.6
قدرت موتور (اسب بخار) 105
گشتاور (نیوتن متر) 148
گیربکس 6 سرعته دستی
شتاب 0 تا 100 (ثانیه) 10.7
مسافت توقف از 100 کیلومتر بر ساعت (متر) 0
مصرف سوخت به ازای 100 کیلومتر رانندگی در سیکل ترکیبی (لیتر) 4.84
قیمت (تومان) حدود 110 میلیون

منبع

AutoCar

برچسب : رنو داستر , رنو ساندرو , فورد Fiesta , اسمارت , فیات Panda , اشکودا Yeti , نیسان قشقایی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

30 نظر

کاربر: امیر_15499
6

من یه هفته قبل یه داستر دو دف اتومات تحویل گرفتم آپشناش خیلیم کم نیست...دوربین وسنسور دنده عقب ،نویگیشن،سیستم صوتی لمسی،ESP،کروز کنترل،نمایشگر باد لاستیک،دی لایت...از نظر سوار نرم و شتاب نسبتا خوبی داره ...ولی باید ببینم در کیلومتر حداقل ۲۰۰۰۰ تا چطوره... دوامش چطوره...
13:44  1395/05/29
پاسخ دادن
ارد
6

من اين خودرو را شهريور گذشته خريده ام بسيار ماشين خوب وسر براهي است، راننده به ماشين وجاده مسلط است. در سفر هايي كه با ان به مناطق كوهستاني رفتم خوب جواب داد، مصرفش هم كم است، خدماتش هم خوبه ، سرويس هزار كيلو متر را كارشناس شركت با من هماهنگ كرد وامد در پاركينگ انجام داد، اپشن هاي ان كم است ومن انرا عيب نميدانم. بسياري ازاپشن خودرو هاي چيني فقط مايه دردسرند!! البته ميتوانستند كنترل ها را در جاهاي بهتر ودسترس تر بگذارند.
00:24  1395/01/17
پاسخ دادن
فرید
9

یه چرخ بنز یا bmw برای سالهای جنگ جهانی می ارزه به کل شرکتهای رنو وپژو ضمنا برند رنو درمقابل آئودی و بنز وفیات واقعا چیزی نیست بدون تعصب میگم چون خودم مگان دارم حتی یه بار سوار بنز مدل2004 شده باشید دیگه رغبت نمیکنید سوار بروز ترین ماشین رنو بشید
11:59  1394/06/23
پاسخ دادن
Majid
4

دوست عزیر قیاستان درست نیست. آیا از اختلاف قیمت بنز و رنو خبر دارید؟
از قدیم گفته اند هر چقدر پول بدهی آش می خوری.
09:34  1395/02/23

مسعود
4

آقافرید لامبرگینی وپورشه هم ازبنزبهتره آخه پدرمن اینها به رنو چه ربطی داره هرکالایی قیمتی داره خدای من
17:47  1395/03/11

خدایاری
2

شما فخر فروشی نکن کسی در بار بنز نطر نخواست
22:46  1398/03/29

شهرام
9

ماشین بسیار نرم وراحتیه
درسته اپشن هاش خیلی کمه
07:43  1394/03/21
پاسخ دادن
رضا
8

ماشين واقعا نرمه و شتابش قابل قبول يك سأله دارم خيلي راضي هـستم و خيلي كم مصرف تو سر بالايي اصلا كم نمى اره كولرش هم عاليه فقط اپشن كمه ولى در كل محشره
00:25  1393/10/24
پاسخ دادن
danialm
20

من 6 ماهه این ماشین دارم...زمان میبره تا مردم بخوان این ماشین بسیار کم اصطهلاک و نرم و کم مصرف را بشناسند... هرچند ماشین ارزونی نیس اما در قیاس با رنج قیمتش عالی هست...اه دستتون میرسه تو خریدش شک نکنین.
10:20  1393/05/22
پاسخ دادن
علی
9

رنو اتفاقا پر استهلاکه و این سیاستشه که از فروش قطعات گران سود به جیب بزنه ، بگذار مدتی بگذره تا ببینی
09:29  1394/02/26

حسین
11

این خودرو در گیلان با پلاک منطقه ازاد و مدل 2015 موجوده و قیمت پایه اون هم از 54 میلیون شروع میشه اوائل در مورد ال نود هم همین حرفها بود ولی الان بهد از کارایی بسیار بالای تجهیزات و موتور ال نود و وقتی که مردم فهمیدنند مگان و ال نود بر خلاف ماشینهای دیگه تولید ایران بی کیفییت نیست و لازم نیست بیشتر اوقات خود را در نمایندگی و تعمیر گاه بگذرانند حالا برای خرید ال نود رقبت زیاد دارند و خیابانها پر از ال نود است داستر که تولید اروپا با استاندارد سخت اونجاست قطعا بسار با کیفییت تر از ال نود و مگانه
19:30  1393/05/15
پاسخ دادن
سینا
11

ضمن عرض تشکر از نویسنده،اما شما نمونه 2014 این خودرو را مورد نقد قرار دادید،بهتر بود نمونه وارد شده به کشور مورد بررسی قرار گیرد که امکانات پایینتر،چهره قدیمی،کابین مشابه ال 90 و عدم تناسب و ارزش قیمتی برای این محصول مورد توجه قرار می گرفت،چرا که مدل توضیح داده شده باز خودروی شکیل تر،به روز تر و مناسب تری نسبت به مدل وارد شده است،در حقیقت اصلا قیمت 105 میلیونی برای نمونه وارد شده به صرفه نیست
16:09  1393/05/11
پاسخ دادن
مسعود
0

آقا سینا مسلمون این نمونه ایی که بررسی شده یک سرسوزن بااونی که توخیابونا می بینیدتفاوت داره ؟ چرا به خودتون احترام نمیگذارین . این مدل 1600سی سی است درحالیکه وارداتی 2000 سی سی است . عزیزان ذهن مردم را بیهوده منحرف نکنید
18:04  1395/03/11

مجید
6

من اگه قرار باشه 100 تومن به این پول بدم ، بیست تومن بیشتر میذارم روش کیا سول میخرم. از زشتی کیاسول خوشم میاد. البته می دونم خیلی ها ازش متنفرن ولی برای من شوکولاته :)
11:48  1393/05/09
پاسخ دادن
پدرام
10

قیافه بسیاز زشتی داره
17:19  1393/05/07
پاسخ دادن
هادی
6

از پشت خیلی زیبا نیست
ولی قیمت خوبی داره
15:55  1393/05/07
پاسخ دادن
ali car1
19

بهترین شاسی بلند تواین رنج قیمت است شما هرپولی که برای این ماشین می هید فقظ بخاظر موتر این ماشین است و مطمعن هستید که پول یک برند معتبر را می دهید
09:11  1393/05/07
پاسخ دادن
داریوش
10

از کی داچیا شده برند معتبر
16:17  1393/05/08

بابك
7

يعني رنو برند معتبر نيست؟ خوبي؟
10:13  1394/06/23

بهمن
24

مسخره است که 100 میلیون بدی اینو بگیری.
موتورش بسیار کوچک و بسیار ضعیفه. 105 اسب بخار حتی کمتر از قدرت موتور سمند.
طراحیش هم که افتضاحه. مخصوصا سینه و داشبوردش عین پراید 132 می مونه.

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی......
01:33  1393/05/07
پاسخ دادن
کاربر: "behnam"
12

سلام قدرت موتور 2000 در حدود 135 اسب بخار
ماشین از نظر قدرت و سرعت و گیربکس اتومات چیزی کم نداره و قابل قبول است تنها ایراده ماشین نداشتن آپشنها متنوع مانند کروز سنسورهای سپر عقب و سان روف است وگرنه سواری و فرمان خوبی داره و برخلاف شاسی بلندهای دیگه بر روی دست انداز احساس لگد خوردگی نخواهید داشت
11:05  1394/02/01

مسعود
1

بهمن خان موتورداستر135 اسب بخاره ، شتاب وقدرت اون راضی کننده است بسیار نرم وبیصداست ورانندگی لذت بخشی داره من منافعی درشرکت رنو ندارم بلکه تجربه خودم رابا دوستان درمیان میگذارم ، نقدسایت کامل وخوبه لطفا قبل ازنظردادن اونو بخونین ممنون
22:50  1395/02/22

mb1909
24

واقعا ماشین خوبیه ,نمیدونم چرا بعضیا میگن قیافش زشته هرچی هست از x33,x60 خیلی بهتره.
23:22  1393/05/06
پاسخ دادن
آرش
10

اتفاقاً خیلی هم زشته
16:19  1393/05/08

حمید رضا
23

X60 40 ملیون ارزون تره و حداقل قیافش از داستر خیلی بهتره
15:58  1393/05/11

میثم
5

ماشین رنو داستر موتور 1600 خلیی کوچک صغیف من دیدم نمایندگی رنو داستر موتور 2000 میباشد
23:18  1393/05/06
پاسخ دادن
مسعود
5

اقامیثم موتورش همون دوهزاره سواری خیلی نرم ولذت بخشی داره این تجربه مصرف کننده است .
18:10  1395/03/11

کاربر: GTR
10

قیمتش رو ننوشتید . جالبه که در اینجا این خودرو با قیمت واقعا ارزون 100 میلیون!!!!!!! به فروش میرسه بعد هیوندا النترا هم حدود 106 تومنه .
20:14  1393/05/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد