اگرچه در مقابل 910 میلیون بیننده جام جهانی، تنها 110 میلیون نفر بیننده Super Bowl هستند، اما در کشور آمریکا چنین وقایعی شانس بزرگی برای تبلیغات برندهای مختلف در تلویزیون محسوب میشود. بنابراین اگر میخواهید تعداد بسیاری از بینندگان تبلیغات شما را ببینند، باید در کنار چنین رویدادهایی تبلیغات کنید. کمپانی فولکس واگن با ساخت کلیپ تبلیغاتی، هنر خود در استفاده از چنین موقعیت هایی را ثابت کرد، اما این بار کمپانی نیسان نیز وارد این رقابت شده است. در کلیپ تبلیغاتی زیر خودرویی را خواهید دید که وارد تونل شده و .... بهتر است خودتان نگاهی به کلیپ های ویدئویی (دانلود) + (دانلود) زیر بیاندازید.
/uploads/1car.ir-Andres-Cantor-Play-by-Play-All-new-VW-Golf-GTI.flv
/uploads/1car.ir-Nissan-Celebra-el-Futbol-Goal-Trip.flv