خودروسازان داخلی از تویوتا بی ام وزند!

خودروسازان داخلی از تویوتا بی ام وزند!

1Carتویوتا به دلیل نقص فنی در قسمت پیش کشنده کمربند ایمنی مدل FJ Cruiser، تمام 209,000 دستگاه از این خودرو را که بین سال های 2007 تا 2013 فروخته شده است را جهت رفع نقص فراخوان داد. محل نصب محور کمربند های جلو در این SUV روی ستون درب عقب (که در اصل نیم درب می باشد و در جهت خلاف درب جلو باز می شوند) قرار دارد و از آن جا که درب های عقب با ضرب زیاد باز و بسته می شوند، این احتمال وجود دارد که قسمت پیش کشنده کمربند از محل خود جدا شوند. البته تا حالا موردی مبنی بر صدمه دیدن کسی به خاطر این مشکل تویوتا گزارش نشده است.

خودروسازان داخلی از تویوتا بی ام وزند!

این بار اول نیست که تویوتا نقص فنی خودروهای خود را می پذیرد. سال گذشته نیز رئیس همین کمپانی، به دلیل نقص فنی ترمز یکی از محصولات شرکت، در برنامه زنده تلویزیونی و در مقابل دیدگان میلیون ها ژاپنی تعظیم و عذرخواهی کرد. کاش مسئولین خودروسازی کشورمان نیز کمی از بزرگان خودروسازی دنیا سرمشق می گرفتند و به جای موضع گیری در برابر مردم و حتی پلیس، نسبت به ارتقاء کیفیت و امنیت محصولات داخلی اقدام می کردند. چراکه ایرانی همواره لایق بهترین هاست.

خودروسازان داخلی از تویوتا بی ام وزند!


منبع

Autoblog

برچسب : تویوتا , FJ , Cruiser , فراخوان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

12 نظر

حسنی
0

واقا جای تحسین داره افرین به فرهنگشون
14:19  1394/09/01
گزارش
پاسخ دادن
مهرداد
2

شهروز جان خوب اومدی اینو...
با کمال ... جلو 70 میلیون داره میگه ما 19 میگیریم. اون یکی هم میگفت حتی 1 مورد ضعف ترمز پراید گزارش نشده!!!! کمربنهاش هم مشکلی نداشت از اول !!!!
08:05  1392/02/28
گزارش
پاسخ دادن
شهروز
4

دوستان عزیز توجه کنید ما تو ایران خودرو سازی نداریم همشون مونتاژ کاران لطفا به این نکته دقت کنین انقدر نگین خودروساز.یارو یکی از مدیران ایرانخودرو تو برنامه شوک که نشون میداد اومده میگه ما یه اشکال داریم نمرمون از 20 با یه غلط میشه 19 اونوقت شما توقع داری این آدم بیاد معذرت خواهی کنه آقاااااااااا نگو نقی نگین....
22:46  1392/02/27
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
0

بازار باید از انحصار در بیاد و رقابتی بشه این تنها راه نجات از استعمار خودروی فرانسه وچینه
14:46  1392/01/16
گزارش
پاسخ دادن
حسین
3

و حالا مادر فکر تولید پراید با 4 ایربگ هستیم
مثل اینکه مشکل ماشینای ما فقط تو ترمز و ایربگه
23:29  1392/01/09
گزارش
پاسخ دادن
آرش
2

جای تاسف است برای صنعت خودروسازی؟که مدیرانش به جای استفاده از محصولات خودشان از محصولات طراز اول استفاده می کنند.
13:06  1392/01/07
گزارش
پاسخ دادن
مجید شوماخر
5

بله اگر توی ایران هم بازار خودرو رقابتی بشه خودروساز مجبوره که برای رقابت بیشتر و درنتیجه فروش بالا دست به اقداماتی بزنه که منجر به جلب رضایت مشتری بشه ولی در حال حاضر که انحصاری هست رضایت مشتری در مرحله آخره(به نظر من اصلابراشون مهم نیست)
13:05  1392/01/07
گزارش
پاسخ دادن
احمد
4

این یعنی بازار یابی نوین ،این یک شعار است همیشه نگه داشتن یک مشتری از بدست آوردن آن سخت تر است .
09:00  1392/01/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بهروز شریفیان
4

ای کاش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
02:51  1392/01/02
گزارش
پاسخ دادن
اکبری
9

یک مقدار خیلی کمی باایران خودرو فرق داره زیادنه
20:01  1391/12/27
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
29

عاشق فرهنگ ژاپنی ها هستم
خیلی مردمان با فرهنگ و مسئولیت پذیری هستند
دست اینطور مدیران رو باید به طلا گرفت
خودروهای ایران خودرو هنوز هم که هنوزه دارن منفجر می شن ، اونوقت عین خیال مدیران این شرکت نیست! واقعاً که چه شرکتهایی تو ایرن هستن!
14:12  1391/12/27
گزارش
پاسخ دادن
نیما
23

ایول داره.. کارشون درسته.
13:31  1391/12/27
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین gl : من 20خرداد تکمیل کردم هنوز فاکتور نشده
شاهین مرداد پلاس : برو غلط زیادی نکن بی شرف
پویا : بله تارا دستی فروش فوری
شاهین مرداد پلاس : سایپا ی بی دین خجالت بکش
پویا : خاهش میکنم رنگ نقره ای متالیک طرح عادی فکر میکنم نذاشتن.چون از دیر کردم کم نکردن مابه اتفاوت هم پرداخت نکردم
علی تاراv1p : سلام آقا پویا ممنون از اطلاعتون شما فروش فوری تارا v1p سفید بودید؟ سوال بعد اینکه جسارتا ازتون پولی بابت sbr گرفتن یا از جریمه تاخیر کم کردن؟ یا اینکه کلا sbr نذاشتن؟
25اسفند : دوستان تجمع کنین سایپا مسخره هم اومده گفته که مثلاً نیایم ولی ما میایم پر قدرتم میایم
پویا : ان شااله فردا فاکتور میشید من ۸ صبح ۵ مرداد واریز داشتم امروز فاکتور شدم
ایگل : ❌❌ فراخوان تجمع برای پیگیری حقوق مشتریان کرمان موتور❌❌ دوستان عزیز در ماه های اخیر جمع زیادی از مشتریان کرمان موتور با بدعهدی این شرکت در انجام تعهدات خود مواجه شدند که این مورد باعث به وجود آمدن تاخیر چندماهه در تحویل تمامی مدل های این شرکت خودروساز شده و پیگیری های متعدد مشتریان با مرکز تماس، نمایندگی های فروش و سایر کانال های ارتباطی بی نتیجه باقی مانده و مسئولین این شرکت با عدم پاسخگویی و پایبندی به تعهدات خود، وقت و زمان مشتریان را هدر داده اند. با این توضیحات از تمامی مشتریان محترم با هر مدل خودروی ثبت نامی، خواهشمندیم برای دست یابی به حقوق قانونی خود، روز شنبه 22 شهریور ساعت 9 صبح مقابل ساختمان امور مشتریان این شرکت حضور به هم رسانید. 📍: تهران، خیابان جنت آباد جنوبی، انتهای بلوار لاله غربی، نبش خیابان بهمنی نژاد، پلاک 74 ⏰شنبه 22 شهریور ساعت 9 صبح
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : طرح چی هستید چندم تحویلتونه؟
محمد : من دیشب سوال پرسیدم چرا سایت منتشر نکرد
حامد : 45روز
مهدی : بله منم مثل شما نیومده هنوز
کوییک : دوستان پنجشنبه امکان داره پلاک بشه
دنا پلاس 6دنده پیش فروش 31 مردادماه : اون موردی ندارد،روال همینه کاکو اسناد تا یک هفته یا با پست میفرستن در خونه یا باید بری از نمایندگی تحویل بگیری.
حسن : ببخشید چرا بعد از مرحله آماده برای تحویل،صدور اسناد خودرو تیک سبز نخورده و و مرحله حمل خودرو جهت تحویل تیک سبز خورده؟این یعنی اسناد خودرو صادر نشده؟اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه ممنونم
سورن 31 تیر پیش فروش : واسه ایران خودرو متاسفم. 8ماهه منتظرم. من پیش فروش عادی تحویل 31 تیر هستم. تکمیل وجه 30 اردیبهشت فاکتور و پلاک 11 شهریور بارگیری از سایت مازندران و رسیدن به پارکینگ ایدکو تهران 15 شهریور یه هفته داره رو قسمت تحویل به نمایندگی داره میچرخه ساکن پرند هستم و نمایندگی تحویلم رباط کریم هنوزم بهم تحویل ندادن
علی : من موعد 17مرداد هستم ولی هنوز فاکتور نشدم سورن پلاس سفید موتور جدیدم شما هم همینه؟ تبدیل هم نزدی؟
ساینا : فردا بازم 11 بهمن فاکتور میشه و احتمالا تموم بشن11 بهمنیا