مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها را نام برده و متداولترین نوع آن را بنویسید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "ترمز بادی" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






خلاصه دیدگاه‌های کاربران

این بخش، جمع‌بندی گزارش‌محور از دیدگاه‌های کاربران همین صفحه است.
نکته مهم: تجربه کاربران یکسان نیست و حتی در شرایط مشابه، گزارش‌ها ممکن است متفاوت باشد.
مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

413 نظر

کاربر: fateme1373
0

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها :نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا
متداول ترین ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
21:04  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدصدیق قاری
0

متداول ترین """ ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""
اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها "" نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا ""
02:19  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سراج الدین طلابی
0

اجزاء تشکیل دهنده : شانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا

متداولترین نوع : ترمز فونداسیون
00:46  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mozhganyousefi
0

ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند. این ترمز با استفاده از اصل ترمزهای سه زمانه، هوا را به داخل لوله ها می‌فرستد و به این وسیله لنت ها را خلاص می‌کند. در واقع، همه وسایل نقلیه جاده‌ای که ترمزشان بادی است، دارای یک سیستم خلاص کننده تدریجی هستند که فشار را افزایش داده و لنت ها را خلاص می‌کند. اجزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از:

کمپرسور هوا: هوا را به داخل مخازن ذخیره پمپ می‌کند تا در سیستم ترمز مورد استفاده قرار بگیرد.

کنترلگر کمپرسور هوا: لحظه باز و بسته شدن دهانه کمپرسور را کنترل می‌کند تا حجم هوای ورودی به مخزن را تعیین کند.

سوپاپ تخلیه: وقتی خودرو متوقف است و از آن استفاده نمی‌شود، سوپاپ تخلیه مخازن ذخیره هوا را باز می‌کند تا هوا تخلیه شود.

سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود.

اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد.

میله پرس: میله‌ای آهنی ...
00:30  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امید عربی
0

متداول ترین ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا

00:28  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد عربی
0

ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند. این ترمز با استفاده از اصل ترمزهای سه زمانه، هوا را به داخل لوله ها می‌فرستد و به این وسیله لنت ها را خلاص می‌کند. در واقع، همه وسایل نقلیه جاده‌ای که ترمزشان بادی است، دارای یک سیستم خلاص کننده تدریجی هستند که فشار را افزایش داده و لنت ها را خلاص می‌کند. اجزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از:

کمپرسور هوا: هوا را به داخل مخازن ذخیره پمپ می‌کند تا در سیستم ترمز مورد استفاده قرار بگیرد.

کنترلگر کمپرسور هوا: لحظه باز و بسته شدن دهانه کمپرسور را کنترل می‌کند تا حجم هوای ورودی به مخزن را تعیین کند.

سوپاپ تخلیه: وقتی خودرو متوقف است و از آن استفاده نمی‌شود، سوپاپ تخلیه مخازن ذخیره هوا را باز می‌کند تا هوا تخلیه شود.

سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود.

اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد.

میله پرس: میله‌ای آهنی ...
00:24  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمید عربی
0

متداول ترین """ ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها "" نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا ""
00:22  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: m
0


ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند. این ترمز با استفاده از اصل ترمزهای سه زمانه، هوا را به داخل لوله ها می‌فرستد و به این وسیله لنت ها را خلاص می‌کند. در واقع، همه وسایل نقلیه جاده‌ای که ترمزشان بادی است، دارای یک سیستم خلاص کننده تدریجی هستند که فشار را افزایش داده و لنت ها را خلاص می‌کند. اجزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از:

کمپرسور هوا:

کنترلگر کمپرسور هو

سوپاپ تخلیه:

سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود.

اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد.

میله پرس: میله‌ای آهنی و شبی
00:16  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: m
0

متداول ترین """ ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها "" نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا "
00:11  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرح
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:51  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مترجم
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:50  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهندس
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:49  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: وکیل
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:48  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مراد
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:47  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی دهقان
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:27  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: دایی محسن
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:25  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سوگلی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:23  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه عسل
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:22  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: قاطمه ق
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:20  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مریم کوچولو
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:18  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اسفندیار
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:17  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خانوم
0


نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

23:13  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه زارع -غلامحسین
0


نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

23:12  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: صنم
0


نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

23:11  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: الهام
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:10  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد فاضل
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:09  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه نوروزی
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:07  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد حسین
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:06  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا دهقان طزرجانی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:04  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: دایی علی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:03  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آذرخش
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:01  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: معصومه خاتون
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:00  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: balochi
0

ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺗﺮﯾﻦ """ ﺗﺮﻣﺰ ﻓﻮﻧﺪﺍﺳﯿﻮﻥ،
ﻣﺘﺪﺍﻭﻝﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻣﺰ ﻗﻄﺎﺭ ﮐﺎﺭ
ﻣﯽﮐﻨﺪ"".
ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺎﺩﯼ ﺩﺭ
ﮐﺎﻣﯿﻮﻥﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ "" ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﮐﻢ
ﻓﺸﺎﺭﯼ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ,ﺳﻮﭘﺎﭖ
ﺯﯾﺮﭘﺎﯾﯽ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺍﯾﻤﻨﯽ ,ﺧﺸﮏ ﮎﻥ,
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﺍﺗﺎﻗﮏ ﺗﺮﻣﺰ, ﻣﺤﺎﻓﻆ
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﻣﺨﺎﺯﻥ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ
22:58  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حاجی علی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:58  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حاجی علی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:56  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام.ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺗﺮﯾﻦ """ ﺗﺮﻣﺰ ﻓﻮﻧﺪﺍﺳﯿﻮﻥ،
ﻣﺘﺪﺍﻭﻝﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻣﺰ ﻗﻄﺎﺭ ﮐﺎﺭ
ﻣﯽﮐﻨﺪ"".
ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺎﺩﯼ ﺩﺭ
ﮐﺎﻣﯿﻮﻥﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ "" ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﮐﻢ
ﻓﺸﺎﺭﯼ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ,ﺳﻮﭘﺎﭖ
ﺯﯾﺮﭘﺎﯾﯽ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺍﯾﻤﻨﯽ ,ﺧﺸﮏ ﮎﻥ,
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﺍﺗﺎﻗﮏ ﺗﺮﻣﺰ, ﻣﺤﺎﻓﻆ
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﻣﺨﺎﺯﻥ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ
22:54  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ناصر
2

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:49  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
تیفوس
0

فدا مدا
10:20  1398/01/18

گزارش
کاربر: جلال هنزرانی
0

ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﺮﻣﺰ ﻓﻮﻧﺪﺍﺳﯿﻮﻥ،
ﻣﺘﺪﺍﻭﻝﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻣﺰ ﻗﻄﺎﺭ ﮐﺎﺭ
ﻣﯽﮐﻨﺪ"".
ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺎﺩﯼ ﺩﺭ
ﮐﺎﻣﯿﻮﻥﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ "" ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﮐﻢ
ﻓﺸﺎﺭﯼ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ,ﺳﻮﭘﺎﭖ
ﺯﯾﺮﭘﺎﯾﯽ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺍﯾﻤﻨﯽ ,ﺧﺸﮏ ﮎﻥ,
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﺍﺗﺎﻗﮏ ﺗﺮﻣﺰ, ﻣﺤﺎﻓﻆ
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﻣﺨﺎﺯﻥ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ
22:47  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: قاصدک
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:44  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا ق
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:41  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: معصوم بیکی
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:43  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امین
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:42  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: معلم
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:41  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نسترن
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:38  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اعظم
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:37  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهلا
0

کمپرسور هوا ، کنترلگر کمپرسور هوا ، سوپاپ تخلیه ، سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز) ، اتاقک ترمز ،میله پرس ،رگلاتور متحرک ، محور S ، لنت ، فنر برگشت.ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:27  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: niloofareabi
0

کمپرسور هوا ، کنترلگر کمپرسور هوا ، سوپاپ تخلیه ، سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز) ، اتاقک ترمز ،میله پرس ،رگلاتور متحرک ، محور S ، لنت ، فنر برگشت.ترمز فونداسیون.
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:23  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: لیلا زارع
0

کمپرسور هوا ، کنترلگر کمپرسور هوا ، سوپاپ تخلیه ، سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز) ، اتاقک ترمز ،میله پرس ،رگلاتور متحرک ، محور S ، لنت ، فنر برگشت.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:19  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alireza fa
0

متداول ترین . ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا .
18:57  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
1 2 3 4 5 6 7 صفحه آخر
صفحه 1 از 9

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایگل ۹۰ روزه قسطی تیر : فکر کنم کرمان موتور فراموش کرده که خودروی ایگل هم توی سبد فروش محصولاتش هست.
جی ال 27خرداد : سلام از زمان فاکتور تا پلاک چند روز طول می‌کشه ؟
جی اتومات تکمیل ۲۵ اسفند : دوستان هرکی 24 و 25 اسفند فاکتور شده خواهشن اعلام کنه از نگرانی دربیاییم
مصوبه 473 شورای رقابت : احتمال داره مصوبه ی شورا رو اعمال نکنند ولی اگه نکنند به صورت کلی تخلف هست و آوردن سود مشارکت توی بند قرارداد قانونی نبوده و میشه طرح شکایت قضایی کرد در اصلاحیه مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت آمده است: با توجه به ابهامات مطرح شده در خصوص نحوه اجرای مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۰.۵.۱۱ و با توجه به اینکه در برخی قراردادهای منعقده بین خریداران و خودروسازان سود مشارکت پیش‌بینی شده است، مقرر شد تبصره ذیل به مصوبه فوق‌الذکر الحاق شود: «در مواردی که در قراردادهای منعقده سود مشارکت پیش بینی شده است، اینگونه قراردادها نیز مشمول مفاد مصوبه ۴۷۳ بوده و سود مشارکت لحاظ نخواهد شد.»
شاهین تحویل مرداد : سلام درپاسخ به مستر شماره پذیرش من 7 شماره باشما اختلاف داره تحویل مرداد بودم توی آبان تبدیل زدم فعلا خبری نیست
محسن : محمد طوری جواب سنگین و کوبنده به رها داد که تا عمر داره از کلمه حالم بهم میخوره هیچ وقت استفاده نکنه.الانم رها رها شده تو بر و بیابون
X5 ۰۳/۰۳ . مشهد : سلام و درود ، مصوبه شامل حال ما و شما نمیشود . از مبلغ کل پولی که موقع ثبت نام دادید رو کم کنید بهمراه سود مشارکت و تخفیف اگر در قرارداد بهتون دادن و قید شده در قرارداد . تمام مؤید باشید
جی۷تیرماه تحویل دی : دوستان کسی میدونه الان که دعوتنامه جی 7 میاد چند دیگه باید پرداخت کنیم؟ایا مصوبه ۴۷۳ قانون شورای رقابت اعمال میشه؟ما که اول کار ۸۰۰تومن پرداخت کردیم پول نصف ماشین رو دادیم.الان هم باید نصف قیمت روز رو دوباره پرداخت کنیم یا اینکه ۸۰۰تومن از مبلغ کل کم میشه مابقی رو باید پرداخت کنیم؟
X5 اقساطی تیر لرستان : بچه ها اینا همش میگن در حال حمله مگه حمل چقدر طول می‌کشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ماهی : منم یه هفتس تبدیل زدم دیروز پیام اومد فاکتور شده حالا کی تحویل بدن نمیدونم
مهدی : سلام منم آخر آذر ماه 1404 هستم قرار بود امروز دعوت نامه بدن اما ندادن چرا
دوگانه 28بهمن : هردو ،شانسیه یا برقی تحویل میگیرید یا سیمی ، این نیست که حتما برقی باشه یا گازی چون من دیدم هم برقی تحویل دادن هم گازی
ساینا دوگانا : حالا خداییش یکیشو یکی از دوستای من داره. البته ساینا دریچه سیمی دوگانه اس هست. راضی هست. باکیش نیست. شما هم بی انصاف نباشید. درسته دیر تحویل میدنو اذیت میشیم ولی روی هم رفته بهتر از ماشینا ایران خودرو در رنج این قیمت هست
Gxrl.. : کاربر کویووک gxrl: بله، تکمیل وجهت چه تاریخیه؟
207 30 دی : بنده محمد هستم از خوزستان،دور ششم تحویل دی سفید پانا رینگ
207 30 دی : همه دی ماهیا تو همی هفته فاکتور میشن منم فاکتور شدم اصلا نگران نباشین،رو نوبت،اول اومدن کسایی ک اول ابان واریزی بوده فاکتور کردن همیطور ب نوبت تا من ک 9 ابان واریز کردم پریروز فاکتور شدم،فقط اگ رنگ خاص هستین ممکن طول بکشه،واس سفسد مشکلی نیست،نگران نباشین☆♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆☆☆♡♡♡♡♡♡♡
دوگانه 28بهمن : بله ان شای الله زودتر تحویل میگیرید
ساینا دوگانا : چاره ای دیگه نداریم... باید صبر کنیم. انشالله ک خدا یاری مون میکنه و از این گرفتاری خلاصمون میکنه
اطلس اسفند : https://www.karzar.net/278242 لینک کارزار اعتراض به تاخیر در تحویل اطلس لطفا شرکت کنید و برایدوستانتان ارسال کنید https://www.karzar.net/278242