مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها را نام برده و متداولترین نوع آن را بنویسید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "ترمز بادی" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

413 نظر

کاربر: fateme1373
0

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها :نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا
متداول ترین ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
21:04  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدصدیق قاری
0

متداول ترین """ ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""
اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها "" نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا ""
02:19  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سراج الدین طلابی
0

اجزاء تشکیل دهنده : شانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا

متداولترین نوع : ترمز فونداسیون
00:46  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mozhganyousefi
0

ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند. این ترمز با استفاده از اصل ترمزهای سه زمانه، هوا را به داخل لوله ها می‌فرستد و به این وسیله لنت ها را خلاص می‌کند. در واقع، همه وسایل نقلیه جاده‌ای که ترمزشان بادی است، دارای یک سیستم خلاص کننده تدریجی هستند که فشار را افزایش داده و لنت ها را خلاص می‌کند. اجزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از:

کمپرسور هوا: هوا را به داخل مخازن ذخیره پمپ می‌کند تا در سیستم ترمز مورد استفاده قرار بگیرد.

کنترلگر کمپرسور هوا: لحظه باز و بسته شدن دهانه کمپرسور را کنترل می‌کند تا حجم هوای ورودی به مخزن را تعیین کند.

سوپاپ تخلیه: وقتی خودرو متوقف است و از آن استفاده نمی‌شود، سوپاپ تخلیه مخازن ذخیره هوا را باز می‌کند تا هوا تخلیه شود.

سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود.

اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد.

میله پرس: میله‌ای آهنی ...
00:30  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امید عربی
0

متداول ترین ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا

00:28  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد عربی
0

ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند. این ترمز با استفاده از اصل ترمزهای سه زمانه، هوا را به داخل لوله ها می‌فرستد و به این وسیله لنت ها را خلاص می‌کند. در واقع، همه وسایل نقلیه جاده‌ای که ترمزشان بادی است، دارای یک سیستم خلاص کننده تدریجی هستند که فشار را افزایش داده و لنت ها را خلاص می‌کند. اجزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از:

کمپرسور هوا: هوا را به داخل مخازن ذخیره پمپ می‌کند تا در سیستم ترمز مورد استفاده قرار بگیرد.

کنترلگر کمپرسور هوا: لحظه باز و بسته شدن دهانه کمپرسور را کنترل می‌کند تا حجم هوای ورودی به مخزن را تعیین کند.

سوپاپ تخلیه: وقتی خودرو متوقف است و از آن استفاده نمی‌شود، سوپاپ تخلیه مخازن ذخیره هوا را باز می‌کند تا هوا تخلیه شود.

سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود.

اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد.

میله پرس: میله‌ای آهنی ...
00:24  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمید عربی
0

متداول ترین """ ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها "" نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا ""
00:22  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: m
0


ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند. این ترمز با استفاده از اصل ترمزهای سه زمانه، هوا را به داخل لوله ها می‌فرستد و به این وسیله لنت ها را خلاص می‌کند. در واقع، همه وسایل نقلیه جاده‌ای که ترمزشان بادی است، دارای یک سیستم خلاص کننده تدریجی هستند که فشار را افزایش داده و لنت ها را خلاص می‌کند. اجزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از:

کمپرسور هوا:

کنترلگر کمپرسور هو

سوپاپ تخلیه:

سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود.

اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد.

میله پرس: میله‌ای آهنی و شبی
00:16  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: m
0

متداول ترین """ ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها "" نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا "
00:11  1393/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرح
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:51  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مترجم
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:50  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهندس
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:49  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: وکیل
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:48  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مراد
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:47  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی دهقان
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:27  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: دایی محسن
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:25  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سوگلی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:23  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه عسل
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:22  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: قاطمه ق
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:20  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مریم کوچولو
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:18  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اسفندیار
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:17  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خانوم
0


نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

23:13  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه زارع -غلامحسین
0


نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

23:12  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: صنم
0


نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

23:11  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: الهام
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:10  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد فاضل
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:09  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه نوروزی
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:07  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد حسین
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:06  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا دهقان طزرجانی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:04  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: دایی علی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:03  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آذرخش
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:01  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: معصومه خاتون
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:00  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: balochi
0

ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺗﺮﯾﻦ """ ﺗﺮﻣﺰ ﻓﻮﻧﺪﺍﺳﯿﻮﻥ،
ﻣﺘﺪﺍﻭﻝﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻣﺰ ﻗﻄﺎﺭ ﮐﺎﺭ
ﻣﯽﮐﻨﺪ"".
ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺎﺩﯼ ﺩﺭ
ﮐﺎﻣﯿﻮﻥﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ "" ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﮐﻢ
ﻓﺸﺎﺭﯼ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ,ﺳﻮﭘﺎﭖ
ﺯﯾﺮﭘﺎﯾﯽ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺍﯾﻤﻨﯽ ,ﺧﺸﮏ ﮎﻥ,
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﺍﺗﺎﻗﮏ ﺗﺮﻣﺰ, ﻣﺤﺎﻓﻆ
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﻣﺨﺎﺯﻥ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ
22:58  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حاجی علی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:58  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حاجی علی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:56  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام.ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺗﺮﯾﻦ """ ﺗﺮﻣﺰ ﻓﻮﻧﺪﺍﺳﯿﻮﻥ،
ﻣﺘﺪﺍﻭﻝﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻣﺰ ﻗﻄﺎﺭ ﮐﺎﺭ
ﻣﯽﮐﻨﺪ"".
ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺎﺩﯼ ﺩﺭ
ﮐﺎﻣﯿﻮﻥﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ "" ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﮐﻢ
ﻓﺸﺎﺭﯼ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ,ﺳﻮﭘﺎﭖ
ﺯﯾﺮﭘﺎﯾﯽ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺍﯾﻤﻨﯽ ,ﺧﺸﮏ ﮎﻥ,
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﺍﺗﺎﻗﮏ ﺗﺮﻣﺰ, ﻣﺤﺎﻓﻆ
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﻣﺨﺎﺯﻥ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ
22:54  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ناصر
2

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:49  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
تیفوس
0

فدا مدا
10:20  1398/01/18

گزارش
کاربر: جلال هنزرانی
0

ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﺮﻣﺰ ﻓﻮﻧﺪﺍﺳﯿﻮﻥ،
ﻣﺘﺪﺍﻭﻝﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻣﺰ ﻗﻄﺎﺭ ﮐﺎﺭ
ﻣﯽﮐﻨﺪ"".
ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺎﺩﯼ ﺩﺭ
ﮐﺎﻣﯿﻮﻥﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ "" ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﮐﻢ
ﻓﺸﺎﺭﯼ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ,ﺳﻮﭘﺎﭖ
ﺯﯾﺮﭘﺎﯾﯽ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺍﯾﻤﻨﯽ ,ﺧﺸﮏ ﮎﻥ,
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﺍﺗﺎﻗﮏ ﺗﺮﻣﺰ, ﻣﺤﺎﻓﻆ
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﻣﺨﺎﺯﻥ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ
22:47  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: قاصدک
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:44  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا ق
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:41  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: معصوم بیکی
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:43  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امین
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:42  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: معلم
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:41  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نسترن
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:38  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اعظم
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:37  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهلا
0

کمپرسور هوا ، کنترلگر کمپرسور هوا ، سوپاپ تخلیه ، سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز) ، اتاقک ترمز ،میله پرس ،رگلاتور متحرک ، محور S ، لنت ، فنر برگشت.ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:27  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: niloofareabi
0

کمپرسور هوا ، کنترلگر کمپرسور هوا ، سوپاپ تخلیه ، سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز) ، اتاقک ترمز ،میله پرس ،رگلاتور متحرک ، محور S ، لنت ، فنر برگشت.ترمز فونداسیون.
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:23  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: لیلا زارع
0

کمپرسور هوا ، کنترلگر کمپرسور هوا ، سوپاپ تخلیه ، سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز) ، اتاقک ترمز ،میله پرس ،رگلاتور متحرک ، محور S ، لنت ، فنر برگشت.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:19  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alireza fa
0

متداول ترین . ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا .
18:57  1393/03/20
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X5 خرداد : سلام دوستا یه راهنمایی میخواستم پلاک من که تازه فک شده ، کرمان موتور هنگام صدور پلاک همین پلاک رو میده یا جدید صادرمیشه
جی ال هفته آخر دی : سلام لطفأکسانی که واریزی جدیدبرای جی ال انجام میدن اینجابگیدچندواریزکردیدتاماهم بدونیم بایدچندپول آماده کنیم
مهدی : بله رفیق دقیقا هینجوریه.من فروردین ثبت نام کردم هنوز خبری نیست
مرتضی : پیش فروش تارا اتومات مشکی با موعد تحویل سی آبان، دیروز سیزده ام فاکتور شدم. امروز متوجه شدم، پیامک نیومد. خودتون برید چک کنید. ان شاالله به زودی قسمت همه دوستان.
امیر،اردیبهشت : دوستان این چند روز کسی فاکتور نشده ببینیم چقدر مونده نوبتمون شه
طاها : سلام منم مثل شما ۱۲ مهر پیشنهادی جی ال آمد قبول کردن گفتم شاید بدن ناشینو دیروز تماس گرفتم گفت اگر تا ۱۸ابان دادن بهتان دادن ندادن میخوره باز ب تخیری من واقعا خسته شدم یک ماشین چی هست دوسال خوردی شده هنوزم دستم نرسیده
احسان : سلام اینجور که ما می‌بینیم اگه هم نباشه اینا میگن هست دیگه کسی هم باور نمیکنه هنوز به ما ماشین ندادن این سایپا کلاه بردار هر یک روز رو دو هفته طول میده تا فاکتور کنه اینجوری تا عید هم به ما که 12 اردیبهشت هستیم نمیرسه نعلت به پدر مادرتون اول اخرتون بیاد
محمد : یه مقدار دیگه طاقت بیاری مال ما هم میاد فقط عجله نکن لطفا
X5 : سلام دوستان.یه راهنمایی بدید.به نظرتون برا تحویل باید کارشناس رنگ ببرم با خودم؟
نازنین : سلام دوستان مال من اومد مال شما چی هنوز نیومده؟؟؟؟پیام تکمیل وجه رومیگم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسن : زنگ زدم شکایتم ثبت شد
31ابان : سلام کارت سوخت چند وقت بعد تحویل میاد
مهدی : یه ماهه گفته
بهروز : برو تو برنامه پلیس من ببین پلاک به اسمت ثبت شده؟
سعید : سلام ،پیامک هم واست اومده؟
محمد : سلام وقت بخیر.دوستان من سوم آبان پلاک شدم.تو وضعیت خودرو تخصیص شده زده.این که ننوشته فاکتورشده تاثیری توی تحویل داره؟آخه بعضی دوستان بعدازما پلاک شدن حالا یاتحویل گرفتن یا پیامک تحویل اومده براشون یا چراغ تحوویلشون روشن شده..داستان چیه؟
دوگانه : مدیر محترم؟؟؟؟؟؟😅😂🤣
اکستند : من چون آشنا دارم سایپا مرکزی آقای چالاک گفت تا 2ماه دیگه خبری از پلاک نیست
اکستند : من زنگ زدم یکی از کارشناسان گفت فعلن خبری از پلاک اکستند نیست منتظر باشین. اینهایی که میگن پلاک شدیم دروغ میگن خبری نیست فعلن
هادی : سلام دادا گیربکس من زوزه داره کلاچ را میگیری کامل جدا نمیکنه .برا من فن رادیاتور یک سره کار می کنه . خلاصه بد جور کلاه رفته سرمون من نتوانستم بدم دنده 5گفتم شاید مثل قدیم ها 4دنده هست