وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

فردی که شما در تصویر مشاهده می‌کنید، به راحتی معنای واقعی طرفداری از یک برند را برای شما بازگو می‌کند. خرید یک دستگاه تویوتا کمری و تمجید از آن، با خرید سالانه دو مدل متفاوت از تویوتا به مدت یک دهه قابل مقایسه نیست. بیل ییمانز (Bill Yeimans) انگلیسی، پس از خرید تویوتای یاریس در سال 2004، که اولین تویوتای وی محسوب می‌شود، به یکی از وفادارترین مشتریان این خودروساز ژاپنی تبدیل شد. از سال 2004 تاکنون، آقای ییمانز هر ساله به مرکز معاملات خودرو تویوتا مراجعه می‌کند و پس از خرید یک دستگاه تویوتای جدید، مدل قبلی را در همان فروشگاه به فروش می‌رساند.

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

بیست و سومین خودروی بیل، تویوتا آیریس هیبریدی می‌باشد. اما چرا بیل به دنبال تویوتا است؟ همانطور که در تصاویر می‌بینید او فرد با تجربه ای است و به نظر می‌رسد پس از سال ها، نهایتا برند محبوب خود را پیدا کرده است.  وی می‌گوید "من به دنبال خدمات عالی و نداشتن مشکل در خودرو خود بودم که نهایتا آن را در برند تویوتا یافتم. تنها مشکل من صاف شدن تایرها است، و حالا با خرید آیریس، فکر نکنم دیگر به سراغ یاریس بروم".

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان


منبع

AutoEvolution

برچسب : کمری , یاریس , آیریس , تویوتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

8 نظر

امیر
1

خودروسازان در جهان مخصوصا خودروسازان ژاپنی اعتبار خودشان را از مشتری
خودشان کسب میکنند.در تحقیقی که در امریکا صورت گرفت مشخص شد
پنجاه در صد مشتری های شرکت سوبارو دوباره برای خرید خودرو به همین
شرکت مراجعه کرده اند برای خرید مجدد خودروی نو. این چیزی نیست جز
کیفیت و مشتری مداری.حالا مقایسه کنید با سایپا و ایران خودرو که مشتری
از روز اول سرگردان در تعمیرگاه ها!!
11:47  1393/09/23
پاسخ دادن
پیمان
2

سلام
ما که فقط باید حسرتش رو بخوریم کمری 160 میلیونی رو چطور میشه سوار شد.
00:28  1393/09/23
پاسخ دادن
مجید
0

فقط خواستم بگم ایرانی دست روی هر ماشین زده گند زده بهش. شاید اسمش بگذاریم انرژی منفی بهتر باشه. خودروهای داخلی پر عیب هستند خودروهای مونتاژ هم کیفیت لازم رو ندارند. یک خودروی وارداتی مرغوب مثل تویوتا هم که وارد ایران میشه اینقدر ندید بدید بازی در میارن که باعث میشن قیمتش از همون ورودی گمرک چندین برابر ارزشش به داخل بیاد. همینکارها رو می کنند که من که نابغه ریاضی هستم سالهاست آرزوی رفتن به اونطرف آب دارم فقط منتظرم ویزا جور بشه. و حاضر نیستم برای کشور خودم کار کنم. چون قدر ما ها رو نمیدونند. (پوذش از توضیحات اضافه ای که دادم).
16:17  1393/05/08
پاسخ دادن
Araz
1

باباي من از سال ١٩٨٤ تا حالا فقط هايلوكس داره اگه اين وفاداره پس باباي من بايد يه دونگ تويوتا بنامش بشه الآن هم يه هايلوكس ٢٠١٣ خريده راستي ماشينهاي تويوتا رو چجوري ميشه خراب كرد من تا حالا غير اب و بنزين و روغن نديدم سرويسي بشه
22:09  1393/03/18
پاسخ دادن
کاربر: امیرمحمد
2

به امید روزی که ماهم روی برند هامون اینجوری تعصب داشته باشیم...هعییییی
22:53  1393/03/13
پاسخ دادن
حسن
4

همین تویوتا رو اگه در ایران بخره دیگه از خریدش پشیمون میشه.چون خدمات پس از فروش= صفر
19:35  1393/03/13
پاسخ دادن
کاربر: farid458
5

من این آقا رو تحسین میکنم کار فوق العااده ای میکنه
تویوتا واقعا ماشین های با دوام -با قابلیت اطمینان بالا-خدمات پس از فروش فوق العاده داره .
به یه نوعی همه ی ماشین های ژاپنی این طوری ان☺☺☺
20:28  1393/03/12
پاسخ دادن
Mohammad Ali
2

دقیقا
01:24  1393/03/13

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی اطلس سفید : سلام.اطلس یا کوییک؟؟؟
رضا : اطلس سفید مشکی طرح مادران واسه همین زود میدن
ح : سلام شک نکنید برای پول گرفتن دعوتنامه را میفرستن بعد تکمیل وجه میگن ماخبرنداریم
لیدا : من که زنگ زدم و گفتم بنده خدا اپراتورشم دهنش باز مونده بود و گفت حتما پیگیری میشه... ترئخدا بقیه هم زنگ بزنید تو اخبار بگن حداقل یه مسول پیگیری کنه
ح : سلام دوستان عزیز لطفا هرکی طحویل گرفت لطفاخبر بدین ممنون این هم یک تجربه ای بود برای مردم
اطلس بهمن : آقا رضا بسلامتی ماهم طرح مادران هستیم ایشالا واریزی دوم چقد پول ریختی
رضا a5 مشکی : سلام.دوستانی که با کرمان موتور تماس میگیرن همین شماره 02142724 داخلی 7 و بعد داخلی 3 رو میگیرن؟ من که هر چی این چند روزه زنگ میزنم به این شماره بعد گرفتن داخلی فقط بوق آزاد میخوره و کسی پاسخگو نیست.
علی : سلام لطفا از تجربه رانندگی بگید از معایب خودرو بگید
اطلس 30مرداد : سلام دوستان تنهاامیدهمین162تماس بگیریدداخلی4بزارید رسانه ایی شه بلکه فرجی بشه به ماشینامون برسیم یه تماس گرفتن بهتراز دست رو دست گذاشتنه که
فربد : البته شاید چون خودروی دوستمون رنگ مشکی هست هنوز فاکتور نشده. خودروی ما سفید سقف مشکی هست. احتمالا اطلسهای رنگ سفید با سقف مشکی تا تاريخ ۲۸ مرداد فاکتور شده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آبتین : رانا پلاس تا چه ماهی دعوت نامه واریز وجه اومده؟
پروین‌ساراجون : دوستان‌آدرماهیها‌مبلغ‌دعوتنامه‌چقدربودبراتون‌منم‌دیماهیم‌میخوام‌بدونم‌،ممنون‌که‌جواب‌میدید.
جی ایکس آر ال : نمایندگی الکی سر مردم کلاه میزارن سریع تحویل میدن تازه آشنا هم هست مجبور شدم ماشینم بفروشم خدا میدونه اینا کی فاکتور بشن کی تحویل بدن اینجوری که من نظرات میخونم هنوز ثبتنامهای قبل از مهرماه تحویل نگرفتن
جی ایکس آر ال : سلام دوستان از طرح جوانی فروش فوق العاده مهرماه کسی فامتور شده؟
رانا : هنوز تحویل شهریور ندادن انشاالله 2 سال دیگه گیرتون می یاد
سعید x55 pro : شما بفرمایید کی ثبت نام داشتید و لیزینگی بوده ؟ من 3 آبان قراردداد 17 تایید لیزینگ و شماره شاسی خورده نمایندگی میگه تحویل برج 12خیلی هم اطمینان داده به تحویل امسال
سعید x55 pro : آقای نوری چه ماشینی؟ برای امسال هست تاریخ تایید لیزینگ میفرمایید لطفا و چه بانکی؟ وامتون واریز نشده ؟
X33 اتومات علی : دمت گرم با این طرز فکر مثبت و منطقیت
محسن تیگو 8 پرومکس : شما به همین خیال باش ولی جوجه رو آخر پاییز میشمارن آذر نزدیک است...
علی : سلام من هم تحویل دی ماه هستم ولی پیام تکمیل وجه نیومده برام نمیدونم کی قراره تحویل بدن اصلا قطعا دی ماه تحویل نمیدن و امیدوارم ماشین مدل 403 رو ماه آخر امسال بهمون ندن دیگه...