وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

فردی که شما در تصویر مشاهده می‌کنید، به راحتی معنای واقعی طرفداری از یک برند را برای شما بازگو می‌کند. خرید یک دستگاه تویوتا کمری و تمجید از آن، با خرید سالانه دو مدل متفاوت از تویوتا به مدت یک دهه قابل مقایسه نیست. بیل ییمانز (Bill Yeimans) انگلیسی، پس از خرید تویوتای یاریس در سال 2004، که اولین تویوتای وی محسوب می‌شود، به یکی از وفادارترین مشتریان این خودروساز ژاپنی تبدیل شد. از سال 2004 تاکنون، آقای ییمانز هر ساله به مرکز معاملات خودرو تویوتا مراجعه می‌کند و پس از خرید یک دستگاه تویوتای جدید، مدل قبلی را در همان فروشگاه به فروش می‌رساند.

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان

بیست و سومین خودروی بیل، تویوتا آیریس هیبریدی می‌باشد. اما چرا بیل به دنبال تویوتا است؟ همانطور که در تصاویر می‌بینید او فرد با تجربه ای است و به نظر می‌رسد پس از سال ها، نهایتا برند محبوب خود را پیدا کرده است.  وی می‌گوید "من به دنبال خدمات عالی و نداشتن مشکل در خودرو خود بودم که نهایتا آن را در برند تویوتا یافتم. تنها مشکل من صاف شدن تایرها است، و حالا با خرید آیریس، فکر نکنم دیگر به سراغ یاریس بروم".

وفادار ترین مشتری تویوتا در جهان


منبع

AutoEvolution

برچسب : کمری , یاریس , آیریس , تویوتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

8 نظر

امیر
1

خودروسازان در جهان مخصوصا خودروسازان ژاپنی اعتبار خودشان را از مشتری
خودشان کسب میکنند.در تحقیقی که در امریکا صورت گرفت مشخص شد
پنجاه در صد مشتری های شرکت سوبارو دوباره برای خرید خودرو به همین
شرکت مراجعه کرده اند برای خرید مجدد خودروی نو. این چیزی نیست جز
کیفیت و مشتری مداری.حالا مقایسه کنید با سایپا و ایران خودرو که مشتری
از روز اول سرگردان در تعمیرگاه ها!!
11:47  1393/09/23
پاسخ دادن
پیمان
2

سلام
ما که فقط باید حسرتش رو بخوریم کمری 160 میلیونی رو چطور میشه سوار شد.
00:28  1393/09/23
پاسخ دادن
مجید
0

فقط خواستم بگم ایرانی دست روی هر ماشین زده گند زده بهش. شاید اسمش بگذاریم انرژی منفی بهتر باشه. خودروهای داخلی پر عیب هستند خودروهای مونتاژ هم کیفیت لازم رو ندارند. یک خودروی وارداتی مرغوب مثل تویوتا هم که وارد ایران میشه اینقدر ندید بدید بازی در میارن که باعث میشن قیمتش از همون ورودی گمرک چندین برابر ارزشش به داخل بیاد. همینکارها رو می کنند که من که نابغه ریاضی هستم سالهاست آرزوی رفتن به اونطرف آب دارم فقط منتظرم ویزا جور بشه. و حاضر نیستم برای کشور خودم کار کنم. چون قدر ما ها رو نمیدونند. (پوذش از توضیحات اضافه ای که دادم).
16:17  1393/05/08
پاسخ دادن
Araz
1

باباي من از سال ١٩٨٤ تا حالا فقط هايلوكس داره اگه اين وفاداره پس باباي من بايد يه دونگ تويوتا بنامش بشه الآن هم يه هايلوكس ٢٠١٣ خريده راستي ماشينهاي تويوتا رو چجوري ميشه خراب كرد من تا حالا غير اب و بنزين و روغن نديدم سرويسي بشه
22:09  1393/03/18
پاسخ دادن
کاربر: امیرمحمد
2

به امید روزی که ماهم روی برند هامون اینجوری تعصب داشته باشیم...هعییییی
22:53  1393/03/13
پاسخ دادن
حسن
4

همین تویوتا رو اگه در ایران بخره دیگه از خریدش پشیمون میشه.چون خدمات پس از فروش= صفر
19:35  1393/03/13
پاسخ دادن
کاربر: farid458
5

من این آقا رو تحسین میکنم کار فوق العااده ای میکنه
تویوتا واقعا ماشین های با دوام -با قابلیت اطمینان بالا-خدمات پس از فروش فوق العاده داره .
به یه نوعی همه ی ماشین های ژاپنی این طوری ان☺☺☺
20:28  1393/03/12
پاسخ دادن
Mohammad Ali
2

دقیقا
01:24  1393/03/13

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد