با این خودروها نمی‌توان رضایت مشتریان را کسب کرد

با این خودروها نمی‌توان رضایت مشتریان را کسب کرد

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: توسعه محصول در کنار بازنشسته کردن خودروهای قدیمی در حال تولید راهکار اصلی برای کسب رضایت مشتریان است.
ساسان قربانی اظهار کرد: کسب رضایت مشتریان دغدغه اصلی صنعت خودرو اعم از قطعه‌سازان و خودروسازان است. در این زمینه خودروسازان با همکاری قطعه‌سازان و راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی هستند.
وی با بیان این‌که صنعت خودرو به این باور رسیده که در صورت تولید محصولات صادراتی رضایت مشتریان داخلی نیز کسب خواهد شد، خاطرنشان کرد: با این حال در خودروهای در حال تولید به جز چند محصول مابقی قدیمی بوده و امکان سرمایه‌گذاری‌ و صادرات آن‌ها به کشورهای توسعه یافته وجود ندارد.
دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: در این شرایط یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای ارتقای سطح کیفی خودروهای داخلی، تولید مشترک خودرو در کلاس جهانی است.
وی افزود: باید با همکاری خودروسازان بزرگ جهانی و به ویژه سرمایه‌گذاری مستقیم آنها خودروهای روز جهان در داخل کشور تولید شده و بخشی از آن نیز صادر شود.
قربانی با بیان این‌که هم‌اکنون با بسیاری از خودروهای در حال تولید امکان چندانی برای کسب رضایت مشتریان وجود ندارد، تصریح کرد: توسعه محصول در کنار بازنشسته کردن خودروهای قدیمی در حال تولید راهکار اصلی برای کسب رضایت مشتریان است.

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , رضایت , مشتریان , توسعه , محصول , کسب , خودروسازان , همکاری






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

امیر
9

فقط 5% خودروهای ایرانی با کیفیت و مورد قبول مردم است که انها هم cbu
هستند و خودروهایی که سالها توسط جنابعالی و خودروسازان تولید میشوند
ناایمن و بی کیفیت و گران هستند.بنابراین گفتن این حرفها زیر سوال بردن
خودتان است.
12:46  1393/02/31
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین gl : من 20خرداد تکمیل کردم هنوز فاکتور نشده
شاهین مرداد پلاس : برو غلط زیادی نکن بی شرف
پویا : بله تارا دستی فروش فوری
شاهین مرداد پلاس : سایپا ی بی دین خجالت بکش
پویا : خاهش میکنم رنگ نقره ای متالیک طرح عادی فکر میکنم نذاشتن.چون از دیر کردم کم نکردن مابه اتفاوت هم پرداخت نکردم
علی تاراv1p : سلام آقا پویا ممنون از اطلاعتون شما فروش فوری تارا v1p سفید بودید؟ سوال بعد اینکه جسارتا ازتون پولی بابت sbr گرفتن یا از جریمه تاخیر کم کردن؟ یا اینکه کلا sbr نذاشتن؟
25اسفند : دوستان تجمع کنین سایپا مسخره هم اومده گفته که مثلاً نیایم ولی ما میایم پر قدرتم میایم
پویا : ان شااله فردا فاکتور میشید من ۸ صبح ۵ مرداد واریز داشتم امروز فاکتور شدم
ایگل : ❌❌ فراخوان تجمع برای پیگیری حقوق مشتریان کرمان موتور❌❌ دوستان عزیز در ماه های اخیر جمع زیادی از مشتریان کرمان موتور با بدعهدی این شرکت در انجام تعهدات خود مواجه شدند که این مورد باعث به وجود آمدن تاخیر چندماهه در تحویل تمامی مدل های این شرکت خودروساز شده و پیگیری های متعدد مشتریان با مرکز تماس، نمایندگی های فروش و سایر کانال های ارتباطی بی نتیجه باقی مانده و مسئولین این شرکت با عدم پاسخگویی و پایبندی به تعهدات خود، وقت و زمان مشتریان را هدر داده اند. با این توضیحات از تمامی مشتریان محترم با هر مدل خودروی ثبت نامی، خواهشمندیم برای دست یابی به حقوق قانونی خود، روز شنبه 22 شهریور ساعت 9 صبح مقابل ساختمان امور مشتریان این شرکت حضور به هم رسانید. 📍: تهران، خیابان جنت آباد جنوبی، انتهای بلوار لاله غربی، نبش خیابان بهمنی نژاد، پلاک 74 ⏰شنبه 22 شهریور ساعت 9 صبح
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن 31 تیر پیش فروش : واسه ایران خودرو متاسفم. 8ماهه منتظرم. من پیش فروش عادی تحویل 31 تیر هستم. تکمیل وجه 30 اردیبهشت فاکتور و پلاک 11 شهریور بارگیری از سایت مازندران و رسیدن به پارکینگ ایدکو تهران 15 شهریور یه هفته داره رو قسمت تحویل به نمایندگی داره میچرخه ساکن پرند هستم و نمایندگی تحویلم رباط کریم هنوزم بهم تحویل ندادن
علی : من موعد 17مرداد هستم ولی هنوز فاکتور نشدم سورن پلاس سفید موتور جدیدم شما هم همینه؟ تبدیل هم نزدی؟
ساینا : فردا بازم 11 بهمن فاکتور میشه و احتمالا تموم بشن11 بهمنیا
ساینافروش فوق العاده بهمن23 : سلام من شماره پذیرشم 12163070 خبری نیست
ساینا پیش فروش : من که آذرماه پیش فروش ساینا دوگانه ثبت نام کردم فکر نمی کردم بعد آذر تو بهمن و اسفند انقدر فروش فوق العاده گذاشتن، که ما پیش فروش های آذر 1403 تا کی باید صبر کنیم تا فوق العاده فاکتور بشن، 9 ماه انتظار کشیدم... و هنوزم انتظار باید بکشیم ...چه اشتباهی کردیم
فوق العاده 23بهمن : خاهشا فاگتور شدین بگید
نیسان : سلام بازار خرید و فروش نیسان چطوره مشتری داره سریع فروش بره؟
علی : تا 24 ساعت بعد از تحویل میتونی ماشین ببری پس بدی
. : عجب معامله پرسودی کردی.آفرین
امیر : با سلام فروش فوق العاده موعد تحویل 13 مرداد.12 شهریور فاکتور شد.13 شهریور پلاک.19 شهریور حمل ماشین ولی مدارک هنوز تکمیل نشده.حالا نمیدونم فردا تحویل بدن یا نه