بی ام و در پی پروژه UR:BAN

بی ام و در پی پروژه UR:BAN

افزایش روزانه ترافیک و سیستم های ترافیکی، شهرهای بزرگ را مجبور به یافتن راه حل های متفاوت برای رانندگی شهری کرده است. به دلیل وجود خودروهای بسیار در داخل شهرها، رانندگان نیازمند تصمیمات لحظه ای و اعصاب فولادین هستند؛ از این رو، از رانندگان گرفته تا عابرین پیاده و حتی دوچرخه سوارها، باید بسیار محافظه کار باشند. به تازگی کمپانی بی ام و در پروژه تحقیقاتی به نام UR:BAN با دیگر شرکت ها و موسسات همکاری می‌کند تا راهی مناسب برای مدیریت ترافیک پیدا کنند. دکتر کریستوف گروت (Christoph Grote)، مدیر اجرایی بی ام و می‌گوید "این پروژه به ما، در ارتقا ایمنی و آرامش در رانندگی شهری کمک شایانی می‌کند".

بی ام و در پی پروژه UR:BAN

یکی از اهداف اصلی این پروژه، مدیریت حرکات افراد بر اساس ترافیک موجود بوده و برای رسیدن به این هدف، بیش از 31 کمپانی خودروسازی، موسسه تحقیقاتی و ماموران محلی در این امر مشارکت می‌کنند. این پروژه دارای 3 بخش اصلی، Cognitive Assistance, Networked Traffic System, Human Factors in Traffic است که بی ام و در هر سه بخش مشارکت دارد. در این رابطه تاکنون سیستم های متنوعی وجود داشته که موفق نیز بوده اند، اما بی ام و سیستمی را طراحی کرده که با تحلیل شرایط گوناگون و رفتارهای عابرین پیاده، احتمال برخورد را تخمین می‌زند. این ابزار با استفاده از سیستم ماتریکس، قابلیت شناسایی داشته که در نهایت منجر به دانشی 360 درجه ای نسبت به محیط اطراف و عابرین پیاده در اطراف خودرو می‌شود.

بی ام و در پی پروژه UR:BAN

همچنین برای جلوگیری از انتشار آلودگی بر اثر ترافیک، این کمپانی آلمانی با همکاری دیگر شرکت ها به دنبال ساخت ابزاری است که با استفاده از داده های پیشگویانه، زمان سبز شدن چرغ راهنمایی را محاسبه کند.

بی ام و در پی پروژه UR:BAN


منبع

AutoEvolution

برچسب : بی ام و , ترافیک , UR BAN






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

Hassan
0

چه میکنن آریایی های عزیز !
واقعا که ۱۰ ۲۰ سالی از همه جلوتر پیش میره
Nice !
00:26  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Sh : بدنش‌از‌تارا‌‌و‌ماشینای‌دیگه‌سایپا‌و‌ایران‌خودرو‌محکم‌تره فقط‌همین‌نقطه‌قوت‌رو‌داره
اردیبهشت : سلام همه ما درحال تخصیص هستیم. ولی فاکتور نمیشه
شاهین‌GL : Gبودی‌یا Gl? کی‌تکمیل‌وجه‌کردی?
Sadegh : منم ممکنه عوض کنم چون به پولش احتیاج دارم شاید تارا دستی گرفتم دنا جا پاش اصلا خوب نیست سقفشم کوتاهه به نظرم ، ماشین اتاقش خفه است یه جورایی
شاهین‌GL : خب‌اگه‌فاکتور‌شده‌بودی‌که‌اینجوری‌نمیگفت
Sadegh : کسایی که شاهین تحویل گرفتن از تجربیات رانندگی تون بگین خوبه یا عوض کنیم تارا بگیریم؟
شاهین‌تبدیل‌بهgl : من‌۲۷‌اردیبهشت‌تبدیل‌زدم‌هنوز‌فاکتور‌نشدم ۲۷‌خرداد‌دوباره‌دعوتنامه‌اومد‌۵۸‌هزار‌تومن‌‌ و‌آخرش‌نوشته‌بود‌تحویل‌۳۰‌روز‌بعد‌پرداخت الان‌‌‌سود‌تاخیر‌ ‌من‌از‌‌۲۷‌خرداد‌حساب‌میشه‌که‌تبدیل‌زدم‌‌قرار‌بوده‌۳۰‌روزه‌بدن یا‌۳۰‌روز‌بعد‌دعوتنامه‌۵۸‌هزار‌تومنی
شاهین‌دستی : اینا‌گروه‌دستی‌؟یا‌اتومات‌؟ یا‌پلاس؟
علیرضا : سلام،مال باخته قرارداد سایپا هستم که 096550 زنگ زدم بعد کلی عدد وارد کردن اپراتور گفت شما در صف تخصیص خودرو هستید با تشکر و قطع کرد.از کجا بفهمم فاکتور شده یا نه؟؟؟ممنون میشم یکی راهنمایی کنه.
شاهین‌خرداد : میگن‌۱۲‌آذر‌تموم‌شده‌دارن‌۱۳‌به‌بعد‌فاکتور‌میکنن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 مهر : فایل دعوتنامه رو میخوام دانلود کنم بهم ریختس متنش راه حلش چیه
مهدی : ببخشید مرداد نه تیر
رحمن : بله آقا هست همه نمد دارن
ساینا : پلاک ونمیدونم دیروزپیامک اومدامروزرفتیم تحویل گرفتیم
مهدی : رانا تبدیلی به 207 2تیر فاکتور امروز 5تیر پلاک شد
ساینا : جناب به نظر من شما از اواخر مهر به بعد فاکتور میشید
اقای اطلسیان : خب چی گفتن قبول کردن
محمد : سیمی هم بهتره وهم گرونتر30م فرقشه
207 پانا پیش شهریور : خدایا هنوز رو دهه سوم خرداد داره میچرخه یعنی هنوز خرداد ماه تحویل ندادن تف شرف نداشتشون مگه میشه رینگ معمولی اونم اهنی موجود نباشه که انقد دیر تحویل میدن فقط بخاطر 20 میلیون تومن پول زور که ندادیم دارن اذیت میکنن
31مرداد : سلام یه سوال سیمی بهتره یا برقی