سرویس جدید Lyft پس از تاکسی های سیبیلو

سرویس جدید Lyft پس از تاکسی های سیبیلو

شما با پنج تن از بهترین دوستان خود در بیرون از شهر هستید و تصمیم می‌گیرید با  یک ماشین لوکس به یک مهمانی بروید. شاید تا به حال با این تصمیم ناگهانی دچار مشکل می‌شدید، اما از این به بعد دیگر نه! شرکت حمل و نقل Lyft سرویس لوکسی با نام Plus را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که هزینه چندانی نیز برای مشتریان ندارد. این شرکت حمل و نقل برای این کار، فورد Explorer را انتخاب کرده که فضایی کافی برای 6 مسافر دارد و راننده نیز، از میان بهترین ها انتخاب شده است. در این خودرو تجهیزات دیگری مانند خروجی های متعدد برای شارژ وسایل برقی تعبیه شده، و انتخاب آهنگ مورد علاقه از دیگر امکانات آن می‌باشد.

سرویس جدید Lyft پس از تاکسی های سیبیلو

اولین ناوگان از این گروه، امروز در شهر کالیفرنیا دوره آزمایشی خود را طی خواهند کرد. کرایه این سرویس نسبت به سرویس معمولی Lyft دو برابر می‌باشد. این کمپانی ادعا می‌کند که هزینه این سرویس در مقابله با سرویسی مشابه در شرکت Uber SUV، چهل درصد ارزانتر است. شاید برای گشت و گذار کمی گران باشد اما برای استفاده در مواقع خاص بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

سرویس جدید Lyft پس از تاکسی های سیبیلو


منبع

Engadget

برچسب : Lyft , فورد , Explorer , Uber






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
990
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اسفند با سهند : سلام بالاخره من تصمیمم رو گرفتم. پول کوییک رو واریز کردم. حالا ببینم کی تحویل می‌دن
مقدم : چراغ تحویل خودرو من هم خداروشکر روشن شد. 3 ماه بی وسیله گی برای ما که مصرف کننده بودیم خدایی خیلی سخت بود. کسایی که تحویل گرفتن میشه بگن حدودا از زمانیکه چراغ تحویل خودرو روشن میشه چقدر زمان میبره تا برسه دست نمایندگی ؟ (مشهد هستم)
ابی : منم هستم هنوز فاکتور نشدم
سعید : از کجا نگاه کنم ببینم سخا رو ثبت کردن یا نه؟
دی ماه : دروغه من ۲۶ام هنوز فاکتور نشدم
شاهین cvt : سلام این پیام امروز برای من اومده مشتری گرامی درخواست شما با شماره پرونده09-29023 ثبت و جهت رسیدگی، به حوزه فروش ارجاع گردید. مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا کسی می دونه چیه من قبلا در سامانه 136 شکایت ثبت کردم ممکن برای این باشه؟
Mehdi : نرگس خانم پیگیر شدم از دو جا یکی زنگ زدم به دفتر پارکینگ ایدکو پرسیدم چون آخرین محل فیزیکی خودرو من اونحا بوده از طرفی زنگ بزنید نمایندگی خودتون و به کارشناس فروش کد ملی بدید چک می کنند بهتون میگن
Mj : تو گوگل بزن مشاهده وضعیت خودرو با شماره درخواست و شماره پذیرش برو اونجا میزنه عدم نقص پرونده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
هایما اس 7پرو : دوستان قانونا اگه خرداد رد بشه حق گرون کردن ندارن چون تحویل ما گزشته گروهی درست کنید احیانا گرون کردن اعتراض کنیم بر میگرده قیمتا 2 سال پیش هایما مادران اعتراض کردن قیمتا برگشت مخصوصا طرح مادران ک کدوم حمایت از طرح خانواده هست
رضا : ممنون دوست عزیز ولی فوق العاده ها هنوز هیچکس فاکتور نشده و خوشبینانه اواخر خرداد تازه استارت میخوره اون هم بشرط اتمام پیش فروش. من هم از نمایندگی پرسیدم و تاکید کرد هیچ فوق العاده ای فاکتور نشده و فعلا خبری نیست.
رحمان : سلام دوستان فکرکنم دعوتنامه مرداد داره ارسال میشه
محسن : سلام دعوتنامه مرداد اومد با افزایش نصف قیمت اومد.. اینم شانس ما
اینفو : تفاوت قیمت کارخانه و بازارش 60 تومن و در بهترین حالت و تصویب این افزایش قیمت ها هم به 100 تومن نمیرسه..از یه طرف با این اوضاع دیگه کسی رانا ثبت نام نمی کنه.. از طرف دیگه تو بازار هم خریدار میگه 50 تومن بیشتر بزارم روش 207 معمولی بگیریم ...
حمید تحویل مرداد : استفاده کردیم از بیانات شما .
پیش فروش تیر : الان دعوتنامه برام اومد قبلا 303 واریز کرده بودم، الان 363 دیگه باید واریز کنم. لعنت بهشون وایسادن گرون کنند بعد دعوتنامه فرستادن
اریزو5 : سلام دوستان کسی می دونه چجوری باید فهمید که مجوز خروج خرده یا نه
سعید : سلام برای منم فاکتور شد امروز
نورعلی : تنها ماشینی که تو بازار زیاد طرف دارنداره رانا پلاس ارتقا بفروشید.207صفر بخرید.207میشه بالای یک ملیارد رانا بترکون نهایتا بشه860ماکاسبیم صفرشم نمی تونیم بفروشیم .ولی خدابده207حتی tu3ملت می خرن بااین که موتوری ضعیف.ولی خوب می خرنش