مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

هیوندای وراکروز از سال 2006 با همین شکل و شمایل تولید شده و اکنون در مقابل سانتافه جدید قرار گرفته است. شاید بتوان سانتافه 2014 را جایگزینی برای وراکروز نامید. سانتافه جدید همانند وراکروز دارای سه ردیف صندلی می‌باشد و از نظر ابعاد بدنه، نزدیک به هم هستند.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

سانتافه جدید در دو بخش طراحی خارجی و ظاهری دستخوش تغییرات اساسی شده و از نکات قابل توجه آن می‌توان به جلوپنجره جدید، چراغ های جلوی جدید، چراغ‌های حرکت در روز LED و قطعات تزئینی آلومینیومی اشاره کرد.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

در مقابل، وراکروز طراحی محافظه کارانه دارد و در نمای خارجی با جلوپنجره باریک و مه شکن های ساده، کمی رنگ و بوی کهنگی به خود گرفته است. در نمای ظاهری نیز سانتافه جدید طراحی عضلانی و به روزتری دارد و خطی که از روی گلگیر جلو تا بالای چراغ های عقب امتداد یافته، به القای این حس کمک شایانی نموده است ولی وراکروز در این قسمت نمایی ساده و بی روح دارد اما باید اعتراف کرد در عین سادگی زیبا نیز هست.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

شیشه های جانبی در وراکروز بلندتر می‌باشند و خط بالا و پایین آنها در انتهای خودرو با شیب تندی به هم نزدیک شده و در نهایت به هم می‌رسند ولی در سانتافه شیشه ها باریک تر بوده و با شیبی بسیار ملایم تر طراحی گردیده‌اند. در نمای عقبی شاید بتوان گفت طراحی وراکروز کمی دلچسب تر است و سانتافه در این قسمت تا حدودی شما را دلسرد می‌کند!

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

در طراحی داخلی نیز سانتافه جدید بسیار مدرن تر و چشم نوازتر ظاهر شده و از وراکروز پیشی می‌گیرد. در طراحی داشبورد سانتافه از خطوط شکسته بیشتر استفاده شده و همانطور که مشخص می‌باشد، وراکروز در این قسمت نیز محافظه کارانه عمل کرده است. در کل باید گفت طراحی سانتافه 2014 نسبت به وراکروز، حاکی از پختگی و پیشرفت هیوندای در ساخت خودرو می‌باشد و به وضوح می‌توان مشاهده کرد که استراتژی های کمپانی همواره در حال تغییر هستند. البته از این نکته نیز نباید غافل شد که طرح های ساده همیشه جذاب بوده و بسیار دیرتر کهنه و خسته کننده می‌شوند.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

 در بحث پیشرانه و توان حرکتی، وراکروز با موتور شش سیلندر خورجینی 3.8 لیتری، می‌تواند 260 اسب بخار نیرو تولید کند و شتاب 0 تا 100 حدود 8.5 ثانیه ای دارد. سانتافه نیز دارای موتور چهار و شش سیلندر است که در مدل شش سیلندر خورجینی 3.5 لیتری سفارشی، قادر به تولید 276 اسب بخار نیرو بوده و در عرض حدود 8 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

 مصرف سوخت نیز در وراکروز 12 لیتر و در سانتافه 10 لیتر به ازای هر یکصد کیلومتر رانندگی در سیکل ترکیبی است. در نهایت باید گفت که انتخاب میان این دو برادر کره ای به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آن‌ها سلیقه شخصی می‌باشد.

مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014

 

 


منبع

MotorTrend

برچسب : هیوندای وراکروز , هیوندای سانتافه 2013






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

194 نظر

مهشید
0

واقعا ماشین عالی من که خیلی راضی هستم
23:00  1401/05/03
گزارش
پاسخ دادن
امیر حسین
1

سانتافه بخرید
01:02  1397/10/28
گزارش
پاسخ دادن
امیر حسین
1

سلام دوستان به شما توسیه میدم سانتافه بخرید وراکروس ماشین بدی هست و صدای بیشتری داره
00:57  1397/10/28
گزارش
پاسخ دادن
وحید
5

سلام خدمت دوستان،من واراکروز داشتم،از هر نظر عالیه حتی مصرف سوخت کمی هم داره و با بار،بدون بار،سربالایی یا پایینی براش هیچ فرقی نداره،قیافه در حین سادگی ولی گردن کلفت و خوشکلی داره،ولی خب کاش همین متور روی سانتافه نیو فیس میزاشتن عالی میشد،چون سانتافه از همه لحاظ بروز تره،ولی وراکروز هم بعد از لندکروز و پرادو بهترین ماشین شاستی بلنده
Good luck
10:36  1397/08/12
گزارش
پاسخ دادن
حسن
5

واراکروز داشتیم وخیلی ماشین های خوبی هستند
14:47  1397/03/22
گزارش
پاسخ دادن
همایون
2

من سانتافه نیوفیس 2014 دارم، از نظر زیبایی وابشن میشه گفت عالیه،اما برای کسانی که انتظار مانور دادن، جست وخیز بالا، رو از این ماشین دارن ،باید عرض کنم،باتوجه به سنگینی اتاق وموتور 2400 سی سی این خودرو، جوابگوی خواسته هاشون نیست ودرشتاب اولیه هم بسیار کنده،اما در کل بقیمتش نمی ارزه،من توصیه میکنم، کسانی که طرفدار سانتافه نیوفیس هستن مدل گرندسانتافه باقدرت3500روخریداری کنند، باتشکر از همه عزیزان
15:44  1396/10/29
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
2

داداشان صد در صد سانتافه گرند بهتر از وراكروزه أصلا قابل مقايسه نيست وراكروز ديگه چيه
23:16  1396/10/09
گزارش
پاسخ دادن
لیلا
4

من از سال ۲۰۰۱۴ سانتافه دارم.تا حالا هیچ مشکلی نداشته برام.ولی تو سربالاییهای جاده پرایدا خیلی سریع مثل میگ میگ ازم جلو میزنن .ولی در کل خیلی ازش راضی هستم
22:00  1396/04/23
گزارش
پاسخ دادن
رامين
6

با سلام خدمت دوستان من قبلا توسان ٢٠١٤ واسپورتيج داشتم وتجربه وانندگي با سانتافه ٢٠١٧ رو هم داشته ام حدود ده روزه يك ix55 رنگ خاكستري مدل ٢٠١٢ خريدم البته واقعا تميز ونو است ٣٠ هزارتا راه رفته واقعا ازرانندگي با اين ماشين لذت ميبرم موتور بسيار قوي وبي صدا اصلا با توسان سانتافه وسورنتو واسپورتيج قابل مقايسه نيست كمكهاي بسيار نرم وشتاب بالا عيد فطر شمال رفتيم جاده چالوس رو ماشاله مثل فانتوم ميرفت
20:28  1396/04/10
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

نه سانتافه نخر روش ضرر می کنی یک ماشین دیگه بگیر سانتافه خیلی چرته من volvoدارم توهم این ماشینی که من دارم بخر ماشین قدرتمند ی است از من به تو نصیحت
00:11  1396/03/01
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

هیچ مغازه داری نمی که ماست من ترشه
10:29  1396/04/09

گزارش
قاسم
1

سلام دوستان
من هم میخوام برای خرید ماشین تا ۲۲۰ میلیون هزینه کنم ولی بین نیوسانتافه و وراکروز موندم .منو راهنمایی کنید.
با تشکد
19:49  1396/01/18
گزارش
پاسخ دادن
mehrab
5

ما ٢روز پيش نيو رو فروختيم اشغال اشغال تر جاده سر سبقت اشكت در مياره الان دنبال iix55
01:30  1396/01/25

گزارش
امین
6

به نظرمن سانتافه نمیشه گفت ماشین چرتی هست بله درمقایسه با توسان و اسپورتیج واقعا خیلی بهتره ولی در برابر وراکروزنه.دوستان وراکروزباix55یکی نیستند.اره وراکروز اپشناش خیلی دلچسب و خوب نیست درواقع فول نیستند ولی ix55فول اگه یه مجله ماشین بخرید و زحمت مقایسه به خودتون بدین می تونیدبفهمیدکه ix55اپشناش بیشتر از سانتافه نیو هست.فقط تنها نکته مثبت سانتاقه نسبت بهix55ترمزای پیشرفته تر و بهتراست وگرنه واقعا ریختن پول توی جوی اب هست که بری240میلیون بدی سانتافه.حالا نمیگم ix55وشخصی که میخواد دراین اندازه هزینه کنه بهتره بره سراغix55یاتویوتاRAV4واقعا این دوتا عالی هستند درضمن ازنظر سیستم امنیتی هم بازIX55سرتره نسبت به سانتافه من خودم سانتافه داشتم وقتی تو اتوبان بایه سمند کورس زدم هرچی زور زدم نتونستم برسم بهش فروختمش عوضش ix55خریدم واقعا عالی هستش ولی شاید یکسری ازدوستان قبول نکنن مهم نیست پول خودشونه شاید اصلا بخوان اتیشش بزنن واینکه موتور2400سانتافه اصلا برای ماشینی به سنگینی سانتافه کافی نیست وموتورgdiو این چیزا فقط کلک بنگاهیاست تا ماشیناشون رو بهتون بندازن.
12:20  1395/10/16
گزارش
پاسخ دادن
تورج
8

البته وراكروز ماشينه بدي نيست ولي در مقايسه با هرنوع ماشين ژاپني واقعا چيزي براي گفتن نداره بخصوص تواستهلاك ودوام....
21:06  1395/11/02

گزارش
سینا
5

مگه ماشین شاسی بلند واسه کورس گذاشتنه ؟
10:32  1396/04/09

گزارش
وحيد
5

فقط وراكروز سانتافه يه اسباب بازيه
17:05  1395/09/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

سابیدی
15:44  1396/01/23

گزارش
مرتضی
10

با سلام من به اونایی که بین سانتافا و وراکروز موندن وراکروز رو پیشنهاد میکنم چون شتاب راحتی ایمنی فنی قدرت خلاصه از هر لحاظ خوب که نه عالیه
23:54  1395/06/23
گزارش
پاسخ دادن
نیما
3

ب نظر من کسی باید نظر بده که خودش حداقل ی پراید داشته باشه،نظراتتون خیلی شبیه عشق ماشین است نه ماشین سواری
17:30  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
رامين
3

هرچه قدر پول بيشتر ماشين بهتر
18:04  1395/02/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
5

البته همه جا جز ایران
17:33  1395/03/07

گزارش
محسن
6

سلام
من خودم وراکروز دارم و داداشم سانتافه داره. اینکه سانتافه بهتره یا وراکروز بستگی به توقع شما از ماشین داره. اگه میخواین براتون نرمی و سرعت و قدرت زیاد مهمه وراکروز بهتره. ولی اگر آپشن و زیبایی مهمه سانتافه برداری. اینم یادتون نره که وراکروز دیگه تولید نمیشه و ممکنه برای قطعاتش با مشکلاتی روبه رو بشید.
19:43  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
میثم
6

سانتافه خیلی چرته
21:24  1394/12/07
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
8

دوست عزیز روچه حساب و منطقی گفتی سانتافه چرت؟؟؟؟
با چه اتومبیلی مقایسه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه با لندکروز و پورشه کاین توربو BMW X6 مقایسه کردی بله چرت چون رنج قیمت هاش هم خیلی فرق داره.
سانتافه از اسپورتج خیلی خیلی بهتره.
من سانتافه دارم راضی ام ولی بیشتر از وراکروز بیشتر راضی ام
22:07  1394/12/07

گزارش
کوه خطر
1

و کی هستی
16:08  1394/12/26

گزارش
هل
1

عالی
17:34  1395/02/17

گزارش
محمد
1

سلام اقا ميثم من با شما كاملا موافقم
درضمن دليل نمي خواد كلا ماشين بيخودي هست
21:08  1395/06/10

گزارش
سعید در جواب محمد
3

دوست عزیز سانتافه ماشین چرتی نیست. طرز تفکر شما چرته ...
01:57  1395/06/11

گزارش
امیر
3

من خودم سانتافه دارم با وراکروز کورس گذاشتم سانتافه بهآسونی از وراکروز زد جلو وراکروز فقط شتاب اولیش خوبه
18:35  1395/11/02

گزارش
آرمان
8

یه کلام.هیچی سانتافه نمی شه
03:38  1394/11/27
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جبار
10

سانتافه جدید همه چیش خوبه منتها این موتور کشش این بدنه رو نداره... اصلا با وراکروز نباید مقایسه بشه...
08:23  1394/10/18
گزارش
پاسخ دادن
محسن
16

واركرزر خيلي خيلي بهتر از سانتافه ست پولي كه به واركرزر داده ميشه پشيماني دنبالش نيست
23:23  1394/10/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

به نظر من سانتافه گرند از همه شاسي بلندها در حد قيمتش هم شيك تره هم قدرتمنده
15:09  1394/10/04
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
2

ماشین فقط تویوتا یا المانی ویا امریکایی به غیر از این سه تا هر چی بخری بدرد نمیخوره نمیگم از نظر زیبایی از اینا خوشگل باشند ولی کیفیت تویوتا و ....را نداره
00:40  1394/10/01
گزارش
پاسخ دادن
سعید
9

بله حرف شما کاملا درسته. اما این که بگی ماشین های کره ای بی کیفیتن
واقعا ظلمه در حق هیوندای و کیا.
هیوندای وکیا انصافا ماشین های جالبی تولید می کنن و پیشرفتشون هم
که بسیار خوبه. اما هنوز به پختگی و کیفیت و دوام بالای ماشین های ژاپنی
و آلمانی و انگلیسی و آمریکایی نرسیده اند.
اما از حق نگذریم که واسه ی سفر خیلی راحت ان و طراحیشون هم که
می تونم بگم اوله تو دنیا.
در کل اول اروپا (به جز فرانسه) - بعد ژاپن و آمریکا - بعد کره جنوبی ...
01:54  1394/10/01

گزارش
بهنام
7

ایتالیا فراموش کردید.
14:08  1395/01/02

گزارش
افشین
1

با سلام من در حال خرید ماشین هستم ولی بین سانتافه و وراکروز گیر کردم و چون به لحاظ رانندگی از آندسته از آدمهایی هستم که خیلی سریع و تند رانندگی نمی کنم ولی برای سبقت یا سربالای مانند جاده چالوس ترس دارم که سانتافه بماند . لطفا دوستانی که تجربه رانندگی با این دو ماشین را در جاده چالوس یا شیب های تند دارند به من کمک کنند
با سپاس
23:28  1394/08/16
گزارش
پاسخ دادن
بهرام راستي
4

از پولي كه به وراكروز ميدي پشيمان نميشي خيالت راحت
06:07  1394/09/18

گزارش
سعید
16

دوست عزیز طوری میگی میترسم تو سربالایی بماند ، انگار که سوار پیکان
1400 سی سی هستی !!!!
بابا عزیز من به خدا من دو ساله سانتافه 2014 دارم با موتور 2400 و 176
اسب بخاری ، توی سربالایی با بار پر و کولر روشن ، 150 تا رو باهاش پر
کردم. اونوقت تو میگی از سربالایی چالوس میترسم ؟؟!!!
وقتی گفتن سانتافه مطمئن باش خیلی خوب راضی نگهت میداره
درسته نمی تونه مثل وراکروز 3800 سی سی شتاب بگیره ولی بازم
در حد خودش خیلی خوب عمل میکنه
12:28  1394/09/18

گزارش
معین
5

به نظر من وراکروز خوبه چون موتورش خیلی قوی
21:12  1395/01/01

گزارش
MAHDI
6

اگه نظر من رو میخوای هیچکدو مشون نمیمونن ولی وراکروز توی هر شیبی توی هر سرعتی باهر وزن وباری که باشی باز هم توان گاز خوردن و معکوس انداختن رو داره . به هر حال ای نظر من بود
10:41  1395/03/07

گزارش
کاربر: mojtaba .a
3

فقط لکسوس سری nx زیبا پر قدرت تو این کلاس و ماشینی نمیشناسم بتونه در حدش باشه تو زیبایی و چالاکی
15:47  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
MHJFZ
4

سلام خیلی خوبه من یکی شو خریدم ولی یکمی خوشکه ولی برای بیابونا مثل لند کوروز میمونه مخصوصا دو دف ان مرسی خدافظ
14:14  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
ي
11

سلام،فكر كنم انتظاربرخى ازآقايون ازماشين تاحدى به هواپيما نزديكه.واقعأ ماشين سانتافه ٢٤٠٠بااين طراحى زيبا،امكانات به روز،جادارى،قدرت وشتاب وهمچنين سرعت بسيارخوب چه ايرادى داره كه اينهمه مورد اتهام قرارگرفته.البته ناگفته نمونه هرخودرويي براى رانندگى قلق خاصى داره كه بايد بهش عادت كنى ومسلط باشى وبه قولى راننده باشى وگرنه ممكنه بامشكلاتى مواجه شويد
19:05  1394/05/21
گزارش
پاسخ دادن
سعید
21

واقعا با شما موافقم. بالاخره یه آدم منطقی توی این سایت پیدا شد.
بابا تا کی نمی خواید این حقیقت رو قبول کنید که ماشین های کره ای
دیگه به اون سطح از کیفیت رسیدند که بخوان با ژاپنی ها و حتی آلمانی ها
رقابت بکنند.
شاید شکست بخورند ولی رقیب سرسختی محسوب میشن.
سانتافه هم که شاسی بلند خیلی خوبیه و نسبت به وزن و موتورش شتاب
قابل قبولی هم داره. ولی مردم ایران با وجود اینکه خودشون هیچ هنری
ندارند ولی دائم در حال ایراد گرفتن الکی هستند
این همه ادعا تا کی ؟؟؟ ...
22:41  1394/05/21

گزارش
سهیل
5

اقا سانتافه عالیه وبس
23:43  1394/08/07

گزارش
دانیال
7

آقا سعید با همه حرفات موافقم ولی سانتافه شاستی بلند نیست کراس اوره.
12:33  1395/02/24

گزارش
سامان
5

سلام
باتوجه به نظرات اقایون که همه به امید خدا کارشناسن میخواستم ببینم به نظر شما برای خرید ماشین، سوناتا 2014 خوبه یا سانتافه 2014 !!!!!!
والبته خودم نظرم BMW 530i هستش خوشحال میشم اگه کسی این ماشینارو داشته برا راهنمایی نظربده.
23:51  1394/05/17
گزارش
پاسخ دادن
صابر
5

آقا سامان من 530i دارم خرجش زیاد تر از هیونداس.......بنظرم هیوندا بگیری بهتره هم شیکه جای خودش هم ایده آله خرجش
10:16  1394/06/16

گزارش
كمال
19

دوستان عزيز ماشين فقط امريكايي و الماني بعدشم ژاپني اينم در نظر بگيريد كره جنوبي هنوز خيلي مونده تو صنعت خودرو جا بيفته خودرهايي كه از كره وارد ايران ميشن تازه بهترين مدلهايه ساخت كره هستن ولي ماشينهايي كه از المان و ژاپن وارد ميشن تازه اونجا بوسيدنشون وگذاشتنشون كنار و بهترين مدلهاشون نيستن
16:55  1394/05/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
13

سلام
دوستان من برای شرکت ام هم از ماشین های ژاپنی استفاده میکنم هم کره ای
بی شک دوام ژاپنی بیشتر ولی اگر انصاف در نظر بگیریم کره ای ها واقعا بهشون نزدیک هستن و در اپشن و قدرت موتور نسبت به حجم موتور از ژاپنی ها جلو زدند.
لطفا در نظر بگیرید ما 4لیتر آب رادیاتور خودرو ژاپنی از نمایندگی میخریم 80 هزارتومن و داخل خودروهای ژاپنی میریزیم واسه کره ای ها از آب لوله کشی استفاده میکنیم چون نمایندگی ها سخت گیر نیستند اگر رعایت کنیم دوام ماشین های کره ای هم خیلی نزدیک میشه به ژاپنی ها.

درسته کره از ژاپن و آلمان عقب هست اما با این پیشرفت چشمگیر در این چند دهه رقیب جدی برای بقیه خودروسازی ها هست.
17:57  1394/04/29
گزارش
پاسخ دادن
سعید
14

خوب نظرات رو مشاهده کردم ولی به جواب اصلی خودم نرسیدم.
چون از طرفی خودم که 2 ساله سانتافه 2014 دارم هنوز روغن موتورش رو
هم تعویض نکردم و یک ریال هم برام خرج نداشته. کل ایران رو هم باهاش
سفر کردم و به احتمال زیاد اینکه شما میگید خرج رو دستت می ذاره مربوط
به مدل های خیلی قدیمی هیوندای و کیا است.
وگرنه حتی وقتی از دارنده های سانتافه و وراکروز و سورنتو و موهاوی و
اپتیما و جنسیس و سوناتا و... می پرسی ، نه تنها نمیگن که کم کیفیته
بلکه توصیه می کنند که بین ماشین ژاپنی و کره ای ، کره ای رو انتخاب
کنید. چون اکثر خودروهای ژاپنی از لحاظ امکانات و آپشن های رفاهی و
مصرف سوخت که دو ملاک اساسی برای خرید خودرو هستند ، عقبند و
در نتیجه مردم کره ای ها را ترجیح می دهند.
در مورد دوام هم من الانش هم که سوار جنسیس 4 سال کارکرد یا موهاوی
5 سال کارکرد میشم ، کوچکترین ضعفی نه در سواری و نه در کیفیت
قطعاتشون نمی بینم. صاحبان این خودروها هم تا الان کوچکترین گلایه ای
از این ماشین ها نداشتند.
حرف شما در مورد ماشین های چینی مصداق داره. نه کره ای
13:23  1394/04/29
گزارش
پاسخ دادن
امید
2

ماشاالله. مردم ایران که خودم هم یکیشون هستم فقط دنبال این هستن که ماشینو برونن. هر ماشینی یه سری روش های نگه داری داره. حتی پراید هم نیاز داره که روغن گیربکسش به موقع عوض شه. ولی دوستان مثل اینکه در روغن هم قناعت میکنن بعد ماشین رو در 100 کیلومتر میفروشن و میبینی چون روغن موتور و گیرباکس و ترنسفر و ... به موقع عوض نشده تمام سیستم ماشین آسیب دیده. بعد میگن نیسان مورانو خوب نیست چون گیربکسش ضعیفه. ما باید یاد بگیریم که ماشین فقط خریدش نیست و نگهداری مهمترینه. من اکثر ماشینارو داشتم. البته خودم نه پدرم. Rx دیدم مثل لگن بوده با 150 تا کارکرد و توسان دیدم خوب با همون کارکرد ولی اینو هم بگم که منریال به کار رفته در خودرو های ژاپنی و اروپا خوبه. ما غافلیم از خودرو های خوبی مثل رنو و نیسان و فقط دید مردم مهمه برامون.
19:17  1395/09/10

گزارش
عثمان
0

به نظر من سانتافه 2015 خیلی جدید تر و به روز تر از Ix55 هست. ماشین نرمیه
19:33  1394/04/28
گزارش
پاسخ دادن
اکبر
0

سلام.حاضرین محترم.برا خرید ماشین در منطقه آزاد اروند ماشین کره ای رو پیشنهاد میکنید یا امریکایی آلمانی ژاپنی؟؟؟ممنونیم از تجربیاتتون استفاده کنیم.
22:49  1394/04/26
گزارش
پاسخ دادن
من
3

اول به جیبت نگاه کن بعد ببین چه کلاسی از ماشینو میخوای بخری بعد تصمیم بگیر

مثلا ماسل کار فقط آمریکایی ها
ولی در خودروهای لوکس اول آلمانی ها بعداً آمریکایی ها
ولی اگر میخوای کم هزینه باشه ژاپنی مثل تویوتا و لکسوس

اما در نهایت به سلیقه خودت هم بستگی داره
17:02  1394/04/28

گزارش
هرمز
3

ماشينهاي كره اي در ايران امتحانشون رو پس دادند سالهاست آوانته در ايران كار ميكنش كسي ازش ناراضي نيست.در هرحال هر قدر پول بدّي آش ميخوري خودروهاي كره اي إز سال ٢٠٠٧ در ايران كار ميكنند و مشكل قابل توجهي ندارند.چه بايد كرد در ايران بواسطة محدويتهاي موجود بايد به حداقليها اكتفا كرد
15:09  1394/04/25
گزارش
پاسخ دادن
زمهر
22

کره ای ها آشغال هستند کی گفته کیفیتشون خوبه یه بنده خدایی میگفت سانتافه خریده گیربکس و دیفرانسیلش نزدیک به 20 میلیون تومن رو دستش خرج گذاشته ، یکی دیگه هم میگفت جنسیس 0 کیلومتر از نمایندگیش خریده کلی مشکل داره برده نمایندگی گفتن این مشکلها تحت پوشش گارانتی نیست.
ماشین کره ای فقط خوشگلن و آپشن دارند هیچ کدومشون کیفیت ندارند .ماشین فقط آمریکایی آلمانی ژاپنی ، هم آپشن دارند هم کیفیت.
یه راننده ناکسی فرودگاه بود تویوتا کمری داشت میگفت ماشینم 850 هزار کیلومتر کار کرده هنوز تعمیرگاه نرفته فقط قطعات مصرفی عوض کرده و بهش بنزین زده میگفت نمیدونم سر سیلندر اینو از چی ساحتن که نمیسوزه
کره ای ها فقط از چینی ها و ایرانی ها بهترن ولی در کل چیزهای بدرد نخوری هستند
16:34  1394/04/25

گزارش
محسن
18

منم سانتافه ٢٠١۴دارم ازاد خریدم و گارانتی نداره باورتون نمیشه توی 7000کارکرد هیدرولیک فرمونش که برقیه سوخت خیلی بهم فشار اومد .نزدیک هفت میلیون نمایندگی برام فاکتور کرد تازه جنسشم سه هفته طول کشید که بیاد
20:42  1394/04/28

گزارش
کاربر: k1
7

دوستان عزیز ماشین کره ای خیلی عالیه
تمام مشکلاتی که براتون پیش امده اینه که سیستم برق ماشین به دلیل عوض کردن وسایل فابریک با نمونه تقلبی است
در ضمن نوع رفتار هم تاثیر داره
به طوری که کمری با کارکرد ۵۰ هزار تا هم سرسیلندر سوزونده
23:40  1394/04/28

گزارش
علی
0

بابا ماشین 0 کیلومتر که از نمایندگی رسمی خریدیم و بعد ایراد پیدا کرده که قطعه اصلو با چینی عوض نکردن که اینجوری بشه
کره ای ها دقیقا عین گفته دوستمون زمهر هست
01:16  1394/04/29

گزارش
محسن
0

عزیزم چی داری میگی اخه.مگه قطعه مصرفیه که جلو دست باشه عوضش کنن .!!!داشبورد ماشینمو تیکه تیکه کردن تا به اون برسن.به نظرم شما تعصبی نظر میدی.من به عنوان یه مصرف کننده میام میگم چش شده .حالا شما هزار دلیل میاری که ایراد از رانندگی .عوض شده .ال وبل
08:14  1394/04/29

گزارش
مرتضی
2

بنظرم این ماشینها ارزششون زیر صد تومنه ولی چون ما هزینه بیشتر در حد برندهای المان و امریکا رو میدیم توقعات ما رو بر اورده نمیکنه.....من لند کروزر 2014 دارم که فقط میگم عالی...اما وراکروز هم نرمی و توان خوبی داره....
23:22  1394/04/24
گزارش
پاسخ دادن
امیر
2

سانتافه دارای دو نوع 4و6 سیلندر میباشد. که نوع 6 سیلندرش دارای موتور بسیار قوی تر از نوع 4 سیلندر ان میباشد بطوری که میتوان گفت از شتاب و امکانات بهتری نسبت به سانتافه 4 سیلندر و وراکروز دارد . موتور سانتافه 4 سیلندر توان تولیدحداکثر 190 اسب بخار را دارد در صورتی که نوع 6 سیلندر ان میتواند تقریبا 290 اسب بخار تولید کند و دارای گشتاور بالایی میباشد در حالی که وراکروز 260 اسب بخار میباشد . نوع 6 سیلندر سانتافه را با نام های گرند سانتافه و ای ایکس 45 میشناسند. این دو نوع سانتافه از نظر قیمت دارای تفاوت زیادی نمیباشد.
22:31  1394/04/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

سلام
من ٤سال وراكروز داشتم ، علاوه بر قدرت و شتاب بى نظيرش، رانندگى با اون چه در سرعتهاى بالا (٢٠٠km) و چه در محدوده شهري بسيار راحت و دلچسب بود.
الان هم بيشتر از يكساله كه نيو سانتافه(٢٠١٤) گرفتم ، اينقدر اين ماشين تنبل و لشه كه شايد ٢٠ مرتبه استارت نخورده.
مخلص كلام از خريدم پشيمونم
05:01  1394/04/14
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
3

درود بر همه اونایی که حال و حوصله خوندن این مطالب رو دارن .
من الان 23 ساله شاسی بلند سوار میشم ، اوایل پاترول دو درب داشتم ، مشکی و نقره ای ، از سرعت کم و یه کم صدای توی اتاقش که بگذریم ، ماشین فوق العاده ای بود ، جوری که هنوز که هنوزه ، چشم دنبالشه !
بعد یه سری ماشینهای شاسی بلند تو رنج هیوندای رو امتحان کردم ؛ ورا کروز - آی ایکس 55 -
بهترین شاسی بلند تو این رنج ، ساتافه 2011 و 2012 ، 3500 سی سی است .
قدرت موتورش حرف نداره ، سرعت سانتافه 3500 توی شاسی بلندها ، بی رقیبه ( توی رنج قیمت خودش ) ، توی 200 متر اول هیچ شاسی بلندی ( حتی پورش کاین به گردش نمی رسه ) البته بعدش این سانتافه به گرد اون نمی رسه !
همین - تمام
13:27  1394/04/13
گزارش
پاسخ دادن
MOstafa
5

حرف شما درست مصرف سوخت وراكروز بالا تَر سانتافه هست اما سانتافه نرمي اپشن و ان امنيت را ندارد زيرا وراكروز در سرعت ١٦٠ تا١٨٠كيلومتر ميتوان با يك دست ماشين را هدايت كرد اما سانتافه در همچون سرعتي به كلي گيجه
23:40  1394/04/06
گزارش
پاسخ دادن
Farzam
9

برید مورانو 2015 رو نگاه کنید ، سیکل ترکیبیش 10.8 موتور 3.3L از وقتی مورانو رو دیدم دیگه چیزی به چشمم نمیاد :(
بعد میان اینارو وارد میکنن ! آدم نمیدونه چی بگه !
22:08  1394/02/28
گزارش
پاسخ دادن
علي
0

مورانو كه عشقه
بذار دوباره وارد بشه بقيه شاسي بلندا 50ميليون افت مي كنن
18:04  1394/09/18

گزارش
سعید در جواب علی
4

آقا علی مورانو به قول شما ماشین خیلی خوبیه.
اما اگر یادتون باشه وقتی سانتافه 2014 اومد به بازار قیمتش 160 تا 200
میلیون بود.
دو ماه بعد مورانو با قیمت 250 میلیون اومد. اما سانتافه هنوزم که هنوزه
قیمتش بین 150 تا 205 میلیونه.
پس ادعای شما بی اساس و اشتباهه.
مورانو خیلی خوبه ولی سانتافه هم خوبه.
ولی پرادو یه چیز دیگست و با این شاسی بلندهای ضعیف شهری قابل
قیاس نیست.
18:51  1394/09/18

گزارش
سجاد
2

من تو يه سايتي ديدم سانتافه دسته دوم 2014 و هشت هزار تا كار كرده و رنگش قرمز بدون خط تصادفي چيزيه 147ميليون !!!!!!
00:31  1394/01/09
گزارش
پاسخ دادن
moein
11

من یه ix55 دارم خدایی عالی از سانتافه بهتره واراکروز خیلی نرمه بدرد مسافرت میخوره و شکل و شمایلش هم از سانتافه بهتره
23:19  1394/01/04
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
17

هر دو هیوندای هستند و محصول کم کیفیت کره ای.
محصولات کره ای نسبت به محصولات چینی و ایرانی خیلی بهترن ولی اگه
یکبار سوار ماشین ژاپنی و آمریکایی یا آلمانی بشی دیگه از ماشینهای
کره ای دلسرد می شی.
شاسی بلند فقط پورشه کاین. امروز مال دوستمو سوار شدم
انگار که تا حالا فقط سوار فرقون شده بودم و خودم خبر نداشتم
وای خدا یعنی واقعا لذت واقعی رانندگی رو با کاین باید تجربه کرد.
22:43  1393/12/28
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Saeed.F.O.F
13

خوب معلومه عزیز من ، پورشه کاین کجا و وراکروز و سانتافه کجا ...
15:27  1393/12/29

گزارش
امیر
18

شاید از نظر قیافه سانتافه جدید تر باشه ولی از نظر راحتی، فنی و امنیت عمرا به وراکروز نمیرسه
14:36  1393/12/01
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
6

باسلام من قبلا وراکروز داشتش خداییش عالییییییی بود ولی الان میخوام سانتافه بخرم چون ازش خوشم میاد
03:13  1393/11/26
گزارش
پاسخ دادن
آریان
1

با سلام به دوستان عزیز
چه موتور سانتافه 2400cc باشه چه مثل موتور وراکروز باشه برای شما چه فرقی داره؟ توی جاده های ایران که بیشتر از120تا نمیشه رفت، مسافرت های خارج هم، تا وقتی هواپیما هست دیگه چه نیازی به ماشین هست؟ از نظر زیبایی و امکانات هم که سانتافه از وراکروزخیلی سر تر و بهتره!!بنابراین میشه نتیجه گرفت که در کل شاید سانتافه در ایران از وراکروز مناسب تر باشه. با احترام به علاقه مندان وراکروز
13:34  1393/11/03
گزارش
پاسخ دادن
بابک
15

موتور قوی تر توانایی حمل بار بیشتر و شتاب گیری به موقع تری رونسبت به ماشینی با موتور ضعیف داره و این از بحث لیمیت سرعت در جاده ها جداست
01:32  1393/11/08

گزارش
امیررضا
5

امیر هستم شهرستان ما جیرفت منطقه کوهستانی و کشاورزی است در این جاده مشخص شدسانتافه قدرت متر ضعیف جواب گوی جاده نیست ولی ix55 باقدرتی شاداب بدون هیچ نقصی می تواند در این منطقه سخت جواب گوی کار های روزانه باشد در این منطقه باید سانتافه را فقط در پارکینگ پارک کرد
23:50  1394/01/07

گزارش
بابک
4

چون الان در بازار ایران نه وراکروز صفر پیدا میشه نه سانتافه گراند,من که بین وراکروز کارکرده و سانتافه اسپرت 2400 سانتافه رو میخرم.در جواب کسانیکه که به شتابش گیر میدن باید بگم کسی SUV رو واسه شتابش نمیخره
03:11  1393/10/20
گزارش
پاسخ دادن
سعید
6

بله درسته اصلا اساس شتاب و سرعت برای سوپر ماشینهای درجه یکی
مثل پورشه پانامرا یا مازراتی یا فراری است.
اصل و اساس فلسفه وجود SUV ایجاد راحتی و جاداری سواری برای
خانواده ها و مخصوصا پر جمعیت است. ضمن اینکه سانتافه به عنوان یک
شاسی بلند متوسط ایجاد نرمی سواری و زیبایی منحصری به فردی را هم
دارد. هر چند مدل گرندسانتافه با موتور 3300 قدرتی معادل 295 اسب بخار
تولید می کنه و شتاب وحشتناکی تولید می کنه. شتاب 7.2 ثانیه
پس هر کلاسی برای یک مهم به وجود اومده و باید ازش انتظار متناسب با
آن را داشت.
18:52  1393/10/20

گزارش
سانتافه
7

سلام
من یه سانتافه 2400 دارم انصافا عالیه .امکاناتش، زیباییش وقدرتش عالیه، باید دید انتظار شما از یک وسیله چیه ، هروسیله برای وظیفه خاصی طراحی وساخته میشود ضمن اینکه قیمت اون هم خیلی مهمه
16:42  1393/10/12
گزارش
پاسخ دادن
M
7

دوستان من تو كاره خريد و فروش خودروهاى وارداتيم وبا اكثرشون سفر هم رفتم ، در مورد مقايسه وراكروز و سانتافه به نظر من سانتافه از نظر طراحى داخلى و بدنه بسيار زيباتر و پيشرفته تر هست ولى كيفيت قطعات كابين نسبت به وراكروز بسيار پايين تر هست وهمچنين از نظر سيستم تعليغ و شاسى نيز بسيار ضعيف تر از وراكروزه
13:02  1393/09/21
گزارش
پاسخ دادن
سعید
4

اولا سیستم تعلیق هر دوتاشون یک جوره. چون هیچکدومشون شاسی
ندارند و بدنه ضعیفی دارند. در بین ماشین های خارجی فقط آمریکا و شرکت
نیسان ژاپن ماشینهای شاسی بلند شاسی دار و محکم می سازند.
وگرنه هر چی ماشین دیگه ست بدون شاسی و توی تصادفات ضعیفه.
لذا وراکروز هم مثل سانتافه بدون شاسی و ضعیفه.
در ضمن اگه ماشین شناس باشی باید اینو بفهمی که کیفیت مواد داخلی
به کار برده شده در سانتافه حتی از تویوتا لندکروز و پرادو هم بالاتره.
چون بر حسب استاندارهای جهانی و به روز اروپا و آمریکا ساخته شده.
20:55  1393/10/12

گزارش
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
990
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رز زرد : سلام ببخشید شما بجز این ۲۵۲ که واریز کردی مبلغ قبلیتون چقدر بود...آخه یه ۲۹۶ و ۹۰۰ پرداخت کردن یه سری ۲۹۱...؟؟
ایمان ، شاهین زمستان ۱۴۰۳ : سلام کارت بنام کسی دیگه باشه واریز تکمیل وجه کنم مشکلی نداره کسی اطلاع داره؟
رز زرد : سلام مبارک باشه ، کی به سلامتی تحویل گرفتی؟
رز زرد : سلام باید حتما کارت متعلق به صاحب حواله باشه...چون تو ثبت نام شماره شبا فرد ثبت نام کننده هست،حواست باشه همون شماره شبا که ثبت شده...تا مشکلی پیش نیاد
ایمان ، شاهین زمستان ۱۴۰۳ : سلام کارت بنام کسی دیگه باشه واریز تکمیل وجه کنم مشکلی نداره کسی اطلاع داره؟
شاهین جی : بنده بعد ۴ماه در تاخیر در تحویل شاهین جی و پیامهای پیاپی شاهین جی ال.جی تحویل گرفتم صبر کنید فقط جی تحویل بگیرید و نترسید اگر قرارداد جی دارید مجبورن بدن.
Neda : مهلت پرداخت تا۳۱خرداد تحویل ۳۰نوشته یعنی سی روزکاری
پیش فروش تیرماه : سلام ۳۱ خرداد تحویلش نیست تا ۳۱ خرداد فرصت داری که پولو بریزی حساب تکمیل وجه بکنی بغل اونجا که نوشته ۳۱ خرداد بغلش زده ۳۰ یعنی ۳۰ روزه خودرو رو تحویل میدن که متاسفانه از ۳۰ذروز بیشتر طول میکشه
ایمان ، شاهین زمستان ۱۴۰۳ : سلام کارت بنام کسی دیگه باشه واریز تکمیل وجه کنم مشکلی نداره کسی اطلاع داره؟
مریم : من احتمال ۹۰ درصد تکمیل وجه نمیکنم، چون ما نصفشو پرداخت کردیم، حتی اگه ۲۵ درصد هم روش بزارن برا نصفش میشه ۶۳ تومن، که تو بازار ۱۱۰ تومن شاهین g گرونتر از شاهین gl هست، همین ۶۳ تومن رو از ۱۱۰ کم کنیم بازم یچیزی میمونه و آخرشم نمیزاریم سایپا به آرزوش برسه، حالا اینو که افزایش قیمت بخوره شاهین g هم افزایش میخوره رو تو محتسبات نیاوردم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهران : سلامت باشی همچنین برای شما پر خیر برکت باشه چرخش براتون بچرخه ❤️
ضضضضضضضضضضضض : خوب برو نمایندگی ، بپرس ، وقت را از دست نده
لر بختیاری : در خواست باید بدی برو کافی نت یا دفتر پلیس 10 مدارک هم ببر با خودت
مرتضی آریزو 6پرو : سلام چندروز هست تو تاخیر. هستین؟
مهناز : 207پانا 31 خرداد فاکتور نشده
مصطفی : دوستان تو رو خدا منو راهنمایی کنین بنده موعود تحویلم 6 خرداده فروش فوق العاده هنوز فاکتور نشدم تمام پرداختی ها رو هم واریز کردم زنگ زدم تهران گفتن بخاطر اینکه سخا رو دیر تحویل دادی نه جریمه شاملت میشه ن خودرو فاکتور میشه بعد رسیدگی زدم برام بکنن امروز زنگ زدم گفت جواب نامت رو دادن اختملا مرداد فاکتور بشه
امین ساینا واریزی 1اسفند : دوستان وقت بخیر لسفا جوابم بدین میگم برا کارت سوخت باید درخواست بدیم یا اینکه خودش صادر و ارسال میشه
عسل همدان : مشکی پیش فروش
پژو 207 پانا 26 خرداد : سلام پژو 207 پانا ارتقایافته تحویل 26 خرداد هنوز فاکتور نشده
هرسین 18 خرداد : 18 خرداد فوری مادران