برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

 

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.
در همین راستا، با احمد معروفخانی‌ها مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 1404 گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , مدیران خودرو , خدمات پس از فروش خودرو , تأمین قطعات یدکی , ارتقای کیفیت خدمات , برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس , آموزش کارکنان نمایندگی‌ها , توسعه انبارهای مرکزی , بازخورد مشتریان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
990
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 62 نظر
X33 Cross cvt 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علیرضا x5 شهریور : سلام آقا علیرضا شما میگین بخاطر رکود و تنظیم بازار،این خودرو هنوز داخل بازار شناخته شده نیست، اول اینا باید بیان داخل بازار مثل خودرو پژو پارس یا پراید بصورت انبوه روانه بازار بکنن،بعد که شناخته شد و داخل خیابونا زیاد دیدید،اونوقت کارخانه بیاد ثبت نام بصورت ۸ ماهه یکساله و غیره بکنه که دقیقا راجب خودروهای ایران‌خودرو به همین منوال هست،مثلا میزارن،جوانی و جمعیت، مادران و غیره که خواهان زیادی داخل بازار پیدا میکنه و قیمت کارخانه با بازار فاصله ش زیاد میشه وگرنه الآن x5 یا بقیه محصولات کرمان موتور داخل بازار با کارخانه تفاوت قیمت زیادی نداره
مرتضی j4 : سلام منم ثبت نام اسفند ۴۰۳ سفید هستم و فقط اولیش سبز شده . خدا میدونه کی بدن . بابا اشتباه کردم به خدا . فرق قیمتی هم با بازار آزاد نداره . وقتی نظرات دوستان رو دیدم رفتم پولو پس بگیرم میگه ۲ ماه طول میکشه . چاره نیست دیگه کاریش نمیشه کرد
شاهین_mojtaba : ۱۴ اسفند تکمیل وجه شاهین کردم هنوز فاکتور نشده.
نرگس : سلام علی آقا نه والا هنوز تحویل نگرفتم هنوز روی صدور اسناد داره میچرخه
تارا : سلام بله سوم فاکتور پنجم پلاک هفتم تحویل نمایندگی
هادی : سلام من تارا وی ۱تحویل ۳۱فروردین ۳خرداد فاکتور شده چرا پلاک نمیشه کسی هست بامن فاکتور باشه پلاک شده یانشده خبری بدین ممنون میشم
سوال از وکیل : اقای وکیل ممنون بابت راهنماییتون یه سوال دارم خیلی خودمونی توضیح بدید لطفا اصلا صحبت وکیلارو متوجه نمیشم😁الان تحویل ما ۳۱ اردیبهشت بوده ماشین پلاک شده همه چی اتفاق افتاده اما تحویل ندادن ما میتونیم بابت این هم شکایت کنیم و سود تاخیر بگیریم؟یه روند کوتاهشم بفرمایید ممنون میشم
علی : سلام نرگس خانم شما که استان فارس هستید ماشینتون تحویل گرفتید چون ما هم کرمان هستیم فاصله مسافتیمون کمتره نسبت به سایر استانها به شما
سعید قم : احمد آقا شما کدوم استان هستی؟ هنوز انتخاب نمایندگی انجام نشده؟ قرارداد از شرکت گرفتی یا نه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رسول : من 207 سقف فلز، تحویل 5 خردادم، هنوز فاکتور نشدم شما از الان حوصلتون سر رفته. صبر ایوب داشته باشید تحویل میگیرید
ساحل : ب اقا هومن من پیش فروشم تحویل 4 تیر که شده 31تیرماه
محمودرضا : ارسال دعوت نامه تضمین کننده قیمت نهایی محصول در زمان تحویل نیست. حتی اگر بعد از زمان دعوت نامه، قیمت زمان تحویل تغییر کند تا قبل از فاکتور کردن خودرو، الباقی را مطالبه می کنند. انشا الله که تغییری در قیمت ایجاد نمی شود.
مهدی : دووسیلوسفیدعروسک تازه تعمیرکاملش کردم درخدمتم
احسان پیش فروش پانا : مام پیش فروشیم تحویل تیر فاکتور نشدیم.
25 مهر تکمیل : معذرت میخوام شما فاکتور شدی؟ 25 مهر بودی دیگه؟
فرهاد : مشتریان گرامی از این که عضوی از خانواده شرکت محترم مدیران خودرو هستید بر خود ببالید چون این افتخار و سعادت نصیب و قسمت هر شخصی نمی شود با مدیران خودرو ایمن برانید
207 مرداد : سلام لطفا اگر خبری از تکمیل وجه تحویل مرداد شد بگید
اطلس جی : یعنی به سامانه 136حتماشکایت کردی واسه اون برامنم همچین پیامی آمد.این کردم
بهاره : رانا ما تحویل برج 31/3 هست آیا کی تحویل میدن