برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

برنامه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1404

 

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در سال جاری این شرکت قصد دارد با تمرکز ویژه بر بهبود کیفیت خدمات و وضعیت تأمین قطعات، مسیر اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان را هموار کند.

 

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با طراحی به‌روز، امکانات متنوع و قیمت رقابتی، نقش پررنگی در سبد خودرویی خانوارهای ایرانی ایفا کرده‌اند. در این میان برندهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم که تحت پوشش شرکت مدیران خودرو فعالیت می‌کنند، موفق شده‌اند سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و رضایت بخش عمده‌ای از مشتریان را جلب کنند.

اما در کنار فروش خودرو، آنچه به عنوان عامل مهمی در تجربه و وفاداری مشتریان نقش‌آفرینی می‌کند، کیفیت خدمات پس از فروش است؛ موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به‌طور ویژه آن را در اولویت قرار داده است.
در همین راستا، با احمد معروفخانی‌ها مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، درباره اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال 1404 گفت‌وگویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو درباره مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری اظهار کرد: امسال، تمرکز ما به‌صورت ویژه بر دو محور اساسی است: بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده در شبکه نمایندگی‌ها و بهبود وضعیت تأمین و تنوع قطعات یدکی. ما باور داریم که خدمات پس از فروش، قلب تپنده ارتباط ما با مشتریان است و برای حفظ این ارتباط باید هم سطح کیفی خدمات را ارتقا داد و هم اطمینان حاصل کرد که مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قطعات مورد نیاز خود دسترسی دارند.

برنامه‌ جامع مدیران خودرو برای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای اجرای برنامه‌ای جامع در راستای ارتقای سطح مهارت و آموزش کارکنان نمایندگی‌ها، تصریح کرد: دوره‌های تخصصی، ارزیابی عملکرد مستمر، ارتقای تجهیزات تعمیرگاهی و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست‌های خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز شده‌اند. همچنین پیگیری وضعیت خدمات و دریافت بازخورد مشتریان به طور مستمر در حال اجراست.

معروفخانی‌ها در ادامه با بیان اینکه تأمین به‌موقع و کافی قطعات، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است، اظهار کرد: در سال جاری، با توسعه ظرفیت انبارهای مرکزی، افزایش واردات قطعات اصلی و همچنین ایجاد سازوکارهای نظارتی بر توزیع قطعات، به‌دنبال اطمینان‌بخشی به مشتریان هستیم. هدف ما این است که هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه، در تعمیرگاه‌ها متوقف نماند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , مدیران خودرو , خدمات پس از فروش خودرو , تأمین قطعات یدکی , ارتقای کیفیت خدمات , برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس , آموزش کارکنان نمایندگی‌ها , توسعه انبارهای مرکزی , بازخورد مشتریان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

زینب
0

سلام من 20دیماه واریز وجه داشتم فروش فوق العاده دنا اتومات چرا هنوز فاکتور نشده تحویل هم 18خرداد هست
14:31  1404/03/15
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد شاهین : سلام منم ۱۲ اذر واریزم ۱۳ اذرم پذیرش و سخا هیچ خبری نیست
محمد شاهین : سلام منم ۱۲ اذر واریزم ۱۳ اذرم پذیرش و سخا هیچ خبری نیست
جک s3 به sr3 : دوستان sr3 تاریخ شکایت از کی میشه آیا کسی شکایت کرده ؟
شاهین جی : نگفتم کی فاکتور میشه جی لعنتی
مهدی : سلام منم هفته آینده از شهرستان میام برای تجمع ، لطفا بیاید همتون
حسن شاهبازی : با سلام ببخشید ما باید چجوری متوجه بشیم که تا چه‌ تاریخی شاهین اتومات فاکتور شده؟
حسینی : ۱۲اذر تکمیل وجه پذیرش ۱۳ هیچ خبری نیست
Arash : سلام دوستان امروز کسی فاکتور شده؟
حمزه شاهین جی : دوستان من همین الان نمایندگی سایپا بودم گفت دروغ میگن 11اذر هنوز فاکتور نشده خدا لعنتت کنه باعث بانی این بدبختی های مارو 5ماه انتضار میکشیم امروز فاکتور میشه فردا فاکتور میشه
حمزه شاهین جی : دوستان من همین الان نمایندگی سایپا بودم گفت دروغ میگن 11اذر هنوز فاکتور نشده خدا لعنتت کنه باعث بانی این بدبختی های مارو 5ماه انتضار میکشیم امروز فاکتور میشه فردا فاکتور میشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آذر : کدوم شهر هستید؟پیامک تحویل آمد یا زنگ زدن بهت .منم چهارشنبه فاکتور و پلاک شدم ولی خبری نشده
پانا 31 تیر پیش عروش : سلام بر دوستان برای کسی از تیرماهی ها گزینه واریز باج فعال شده یا نه؟
ساینا اس بهمن : من اینجا دوستان پیام گذاشتن والا تو قبل از 23 هم بود الان مشکل اساسی ما اردبیهشت ماهی ها اینه که هنوز اسفند رو تموم نکردن چه پیش فروش چه فوق العادشو
ادریس : من 22 اردیبهشت تکمیل وجه کردم
مجید : باسلام خدمت همگی فروش فوق العاده تحویل 25 خرداد ...تبدیل به 207 در 18 تیرماه پلاک 2 مرداد تحویل 5 مرداد ماشین و تحویل گرفتم.خدا را شکر ما راحت شدیم. امیدوارم همگی شما هم بزودی ماشین تو تحویل بگیرید. خداحافظ همگی شما
207پانا تهویل 14خرداد فولادی : فروش فوق العاده طرح مادران پانا سفید رینگ فولادی هنوز فاکتور نشده 54روز گذشته .خدا لعنتتون کنه انشالله
بهمن : احساس نمیکنی بهمن خیلی جلوتر از تکمیل وجه اردیبهشت هست
رضا پیش فروش : بخاطر قمی هستی فاکتورت نمیکن
ساینا10اسفند قم : واریز وجه 10 اسفند 49 دیقه بامداد؛ سخا 11 اسفند شماره پزیرش 11844754هنوز خبری از فاکتور شدن نیست
دنا 6دنده31مرداد پیش فروش : کد کلاس ماشینتون چند بوده؟