آغاز امداد نوروزی کرمان موتور

آغاز امداد نوروزی کرمان موتور

 

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور در آستانه تعطیلات نوروزی سال 1404، با پوشش حداکثری نمایندگی‌های مجاز کشیک و استفاده از تمام ظرفیت پایگاه‌های امدادی جهت ارائه خدمات به مشتریان آمادگی کامل خود را اعلام کرد.

 

محمدرضا محمودی، قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو خبر داد: طرح نوروزی کرمان موتور از 29 اسفند 1403 الی 15 فروردین 1404 با حضور تمام نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و استقرار خودروهای امداد در پایگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد. نسبت به سال گذشته تعداد پایگاه‌های امدادی 15 درصد و تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش 10 درصد  افزایش داشته که مطمئناً در طرح نوروز سال 1404 شاهد گسترش خدمات در سراسر کشور و  افزایش سرعت خدمات امدادی و پوشش دهی جامع‌تر در مقایسه با سال گذشته خواهیم بود تا هموطنان با خیالی آسوده از تعطیلات نوروزی خود لذت ببرند.

آغاز امداد نوروزی کرمان موتور

محمودی به نظارت همه جانبه و مستمر بر عملکرد ارائه خدمات تاکید کرد و توضیح داد: در ایام نوروز به منظور پشتیبانی از اجرای بهینه طرح و پایش کیفیت ارائه خدمات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و پایگاه‌های امدادی در سراسر کشور، به صورت روزانه نظارت و بازرسی مستمر از روند خدمات ارائه شده به شکل حضوری و سیستمی صورت خواهد پذیرفت. واحد مدیریت ارتباط با مشتریان کرمان موتور (CRM) نیز در ایام نوروز آماده دریافت و بررسی درخواست‌های مشتریان خواهد بود. قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو عنوان کرد: امیدوارم با اقدامات برنامه ریزی شده جهت تامین قطعات یدکی و توزیع آن در نمایندگی‌های سطح کشور، آموزش مستمر پرسنل و تجهیز آن‌ها در طول سال، شاهد تسریع در تعمیر و ترخیص خودروها از نمایندگی‌ها باشیم.

محمدرضا محمودی افزود: مشتریان می‌توانند جهت دریافت خدمات از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش با مراجعه به سایتwww.bamkhodro.com  نسبت به اخذ نوبت اقدام نمایند؛ همچنین جهت دریافت خدمات امداد و انجام سرویس‌های دوره‌ای در محل می‌توانند ضمن تماس با شماره 42472-021 از اپلیکیشن کرمان موتور نیز استفاده نمایند.  

 

وی ادامه داد: متاسفانه امدادگرهای غیر مجاز و متفرقه با سو استفاده از برند کرمان موتور با روش‌های مختلف مثل تبانی با مکانیک، خراب کردن ماشین و ... دریافت هزینه زیاد از دارنده خودرو موجب سردرگمی امدادخواهان می‌شوند.

محمدرضا محمودی

محمدرضا محمودی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مشتریان محترم در ماه مبارک رمضان، بر ارائه خدمات گسترده و سراسری در طرح خدمات نوروزی 1404 تاکید و عنوان نمود: در برنامه ریزی انجام شده محصولات برند KMC، JAC،  BAC، HYUNDAI، GEELY و LIFAN جزو خدمات امدادی این شرکت در طرح نوروزی قرار می‌گیرند. علاوه بر این خودروها، با توجه به عرضه خودروهای برقی کرمان موتور در سراسر کشور، با تجهیز خودروهای امدادی و آموزش امدادگران جهت ارائه خدمات به خودروهای برقی، شرکت کرمان موتور گام مهمی در جهت توسعه خدمات خودروسازی برداشته است.

همچنین می‌توانید با اسکن کردن کد زیر پراکندگی و مشخصات پایگاه‌های مجاز امداد نوروزی کرمان موتور را در مشاهده کنید.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , طرح امداد نوروزی , کرمان موتور , خدمات پس از فروش , پایگاه‌های امدادی , محمدرضا محمودی , محصولات KMC و JAC , خدمات خودروهای برقی , شماره امداد 42472 , 021






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین gl : من 20خرداد تکمیل کردم هنوز فاکتور نشده
شاهین مرداد پلاس : برو غلط زیادی نکن بی شرف
پویا : بله تارا دستی فروش فوری
شاهین مرداد پلاس : سایپا ی بی دین خجالت بکش
پویا : خاهش میکنم رنگ نقره ای متالیک طرح عادی فکر میکنم نذاشتن.چون از دیر کردم کم نکردن مابه اتفاوت هم پرداخت نکردم
علی تاراv1p : سلام آقا پویا ممنون از اطلاعتون شما فروش فوری تارا v1p سفید بودید؟ سوال بعد اینکه جسارتا ازتون پولی بابت sbr گرفتن یا از جریمه تاخیر کم کردن؟ یا اینکه کلا sbr نذاشتن؟
25اسفند : دوستان تجمع کنین سایپا مسخره هم اومده گفته که مثلاً نیایم ولی ما میایم پر قدرتم میایم
پویا : ان شااله فردا فاکتور میشید من ۸ صبح ۵ مرداد واریز داشتم امروز فاکتور شدم
ایگل : ❌❌ فراخوان تجمع برای پیگیری حقوق مشتریان کرمان موتور❌❌ دوستان عزیز در ماه های اخیر جمع زیادی از مشتریان کرمان موتور با بدعهدی این شرکت در انجام تعهدات خود مواجه شدند که این مورد باعث به وجود آمدن تاخیر چندماهه در تحویل تمامی مدل های این شرکت خودروساز شده و پیگیری های متعدد مشتریان با مرکز تماس، نمایندگی های فروش و سایر کانال های ارتباطی بی نتیجه باقی مانده و مسئولین این شرکت با عدم پاسخگویی و پایبندی به تعهدات خود، وقت و زمان مشتریان را هدر داده اند. با این توضیحات از تمامی مشتریان محترم با هر مدل خودروی ثبت نامی، خواهشمندیم برای دست یابی به حقوق قانونی خود، روز شنبه 22 شهریور ساعت 9 صبح مقابل ساختمان امور مشتریان این شرکت حضور به هم رسانید. 📍: تهران، خیابان جنت آباد جنوبی، انتهای بلوار لاله غربی، نبش خیابان بهمنی نژاد، پلاک 74 ⏰شنبه 22 شهریور ساعت 9 صبح
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد : 45روز
مهدی : بله منم مثل شما نیومده هنوز
کوییک : دوستان پنجشنبه امکان داره پلاک بشه
دنا پلاس 6دنده پیش فروش 31 مردادماه : اون موردی ندارد،روال همینه کاکو اسناد تا یک هفته یا با پست میفرستن در خونه یا باید بری از نمایندگی تحویل بگیری.
حسن : ببخشید چرا بعد از مرحله آماده برای تحویل،صدور اسناد خودرو تیک سبز نخورده و و مرحله حمل خودرو جهت تحویل تیک سبز خورده؟این یعنی اسناد خودرو صادر نشده؟اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه ممنونم
سورن 31 تیر پیش فروش : واسه ایران خودرو متاسفم. 8ماهه منتظرم. من پیش فروش عادی تحویل 31 تیر هستم. تکمیل وجه 30 اردیبهشت فاکتور و پلاک 11 شهریور بارگیری از سایت مازندران و رسیدن به پارکینگ ایدکو تهران 15 شهریور یه هفته داره رو قسمت تحویل به نمایندگی داره میچرخه ساکن پرند هستم و نمایندگی تحویلم رباط کریم هنوزم بهم تحویل ندادن
علی : من موعد 17مرداد هستم ولی هنوز فاکتور نشدم سورن پلاس سفید موتور جدیدم شما هم همینه؟ تبدیل هم نزدی؟
ساینا : فردا بازم 11 بهمن فاکتور میشه و احتمالا تموم بشن11 بهمنیا
ساینافروش فوق العاده بهمن23 : سلام من شماره پذیرشم 12163070 خبری نیست
ساینا پیش فروش : من که آذرماه پیش فروش ساینا دوگانه ثبت نام کردم فکر نمی کردم بعد آذر تو بهمن و اسفند انقدر فروش فوق العاده گذاشتن، که ما پیش فروش های آذر 1403 تا کی باید صبر کنیم تا فوق العاده فاکتور بشن، 9 ماه انتظار کشیدم... و هنوزم انتظار باید بکشیم ...چه اشتباهی کردیم