آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
لاس و گاس : قیمت ماشین ها خیلی رفته بالا ارزون ندید به قیمت بفروشید
حمید : آقا خواهش می کنم مفت ندید ماشینها رو یک سال تو نوبت بودیم بازار خراب نکنید
سهند بهمن : افزایش قیمت به ما نمیخوره داداش
مصطفی : تکمیل وجه 18 اسفند بود ،18 خرداد فاکتور شد ،20 ام پلاک شد،21 ام چراغ تحویل داده شد روشن شده ،زنگ زدم نمایندگی گفت بعد تعطیلات میاد
ماهان : سلام دوستان بلاخره نمایندگی تماس گرفت و ماشین را تحویل داد اما یی مورد پیش اومد که حس میکنم ماشین هنگام گاز دادن با تاخیر حرکت می‌کنه ماشین برا3ثانیه گاز میخوره بعد حرکت می‌کنه خواستم ببینم کسانی که تحویل گرفتن به همین شکله و ذات گیربکس اتومات همین شکلیه
شاهین : چجوری باید تکمیل وجه کنم؟
حنیفی : داداش کجا تموم میشه؟!؟! من 23 اسفند تکمیل وجه کردم فعلا هیچ خبری نیست. دیروز رفتم نمایندگی، گفت حالا حالاها باید صبوری کنید.
مهدی : سلام اگه تکمیل وجه نکنید بله
شاهین : اقا من نصف پول GL رو دادم،تحویل زده هفته چهارم شهریور،به نصف دیگش افزایش قیمت میخوره؟! کسی خبر داره؟
سیروان : دوستان عزیز ایران خودرو بخشنامه داده پیش فروش ها شامل افزایش قیمت نمیشه این سایپای خراب شده هم افزایش نده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مریم : سلام سقف فلز فروش فوری خرداد کسی فاکتور شده؟ 11 خرداد بودم تحویل . خبری نیست
مجید : سلام سخا چه تاریخی رد کردی ؟
مهدی : رانا تا چندم فاکتور شد ؟
مهدی : 🔴مدیران ارشد وزارت صمت در روزنامه دولت: خودروساز حق قیمت گذاری ندارد قائم مقام وزارت صمت: 🔹وزارتخانه به دلایل اجتماعی و اقتصادی موافق اعلام اصلاح قیمتی نبود. حالا که یک خودروساز چنین اقدامی انجام داده، وزارت صمت هم از تمام اختیاراتش استفاده خواهد کرد و قطعا این ماجرا انجام نخواهد شد. منبع آگاه: 🔹بزودی قیمت های جدید از مبانی قانونی اعلام خواهد شد اما مبالغ بسیار کمتر از آنچه است که ایران خودرو به صورت سرخود اعلام کرده است. 🔹توجه به شرایط دستمزد کارگران، نرخ ارز، تأمین قطعه و سایر موارد در اعلام قیمت ها لحاظ شده اما باید شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه و قدرت خرید مردم را نیز در نظر گرفت. 🔹روزنامه ایران
حسن موتور جدید تحویلی 26خرداد : صداقتن فاکتور شدید ،من هنوز فاکتور نشدم با سنسور هستید
زهراا : کسی فاکتور شد ؟
علی 1 تیر : سلام دوستان امروز هم گذشت شنبه هم تعطیله هفته بعدم خبری نمیشه ولی از دست ایران خودرو خسته شدیم من ک دیگه اعصاب ندارم شمارو نمیدونم انشالله سلامت باشین دوستان خخخخ
محمدمتین ساینادوگانه29اسفند : شرکت سایپا فک کنم هفته ای یه دونه ماشین فاکتورمیکنه.لامصب ها ماشین هایی رو که تکمیل وجه کردن چن ماه پیش؟تحویل مردم بدین..انگاری ماشینها رو گرو گذاشتین پیش خودتون
ساینا دوگانه 27 اسفند : تا20 ام فاکتور شده . ولی حدود 3 هفته اس رو همین تاریخه و فاکتور جدیدی نشده
3 تیر : ردیف قرارداتون چند بود؟