پرو بزودی آغاز خواهد شد S7 فروش هایما

فروش هایما S7 پرو بزودی آغاز خواهد شد

با توجه به عرضه موفق هايما S7 با موتور توربو شارژ 1.8 ليتر و متعاقب آن ارائه نسخه S7+ با ارتقاء ظاهر و تجهيزات داخل كابين شامل بهبود سيستم مالتي مديا و استقبال گسترده مشتريان از اين تغييرات، شركت ايران خودرو بر آن شد تا در نسخه جديدي ازاين خودرو با نام pro S7، با استفاده از تكنولوژي روزگامي در جهت پاسخگويي به تغييرات سريع سلايق مشتريان و افزايش رضايتمندي ايشان برداشته شده و بهبودهايي در اين خودرو ايجاد نمايد. در اين نسخه جديد، امكانات و تجهيزات و نيز ويژگي هاي قواي محركه و سيستم انتقال قدرت خودرو ارتقا يافته و تغييرات مطلوب و مورد انتظار مشتريان از جمله بهبود در راندمان موتور و كاهش مصرف سوخت، بهبود در صندلي سرنشين جلو (برقي 4 حركته)، جايگزيني ترمز پارك برقي به جاي ترمز دستي (EPB) و نصب سيستم راهنماي تعويض دنده (GSI) به اجرا درآمده است.

هایما S7 پرو
لازم به ذكر است كه هايما Pro 7S از لحاظ ظاهري تفاوتي با هايما 7S توربو و مدل پلاس ندارد و تنها كليپر چرخ ها به رنگ قرمز و طرح پارچه صندلي ها تغيير نموده است.

هایما S7 پرو
هایما S7 پرو

محصول هايما Pro S7 توربو، خودرويي كراس اوور در كلاس ابعادي C است كه با بهره گيري از طراحي به روز و زيبا، جلوه اي با شكوه، دوست داشتني و قدرتمند از توان طراحي متخصصان شركت هايما را به رخ مي كشد. محصول هايما Pro 7S ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجهيزات مناسب، همانند رقباي جديد خود داراي آخرين نسل از موتورهاي پر قدرت مجهز به توربوشارژ با پاشش مستقيم سوخت (GDI) بوده و مي تواند بعنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گيرد. 

از جمله مزاياي موتورهاي توربوشارژ GDI:

  • 1. افزايش قدرت و شتاب خودرو عليرغم كاهش حجم موتور
  • 2. افزايش راندمان و بهره وري سوخت
  • 3. احتراق كاملتر سوخت و آلايندگي و مصرف كمتر نسبت به موتور هاي توربوشارژ

عملكرد موتورهاي توربو شارژ GDI:

سامانه توربو شارژ متشكل از يك مجموعه توربين و كمپرسور داراي محور مشترك مي باشد. توربين در مسير گازهاي اگزوز و كمپرسور در مسير هواي ورودي قرار مي گيرد. برخورد گازهاي خروجي با پرده هاي توربين موجب چرخش محور آن شده و در نتيجه كمپرسور به چرخش در مي آيد. چرخش كمپرسور در مسير هواي ورودي باعث مي گردد فشار هوا افزايش يافته و ميزان هواي وارد شده به موتور افزايش يابد. سيستم توربو شارژ سبب مي گردد ظرفيت پذيرش هواي موتور از ظرفيت اسمي آن بيشتر گردد با بالاتر رفتن ميزان هوا، مقدار سوخت بيشتري را مي توان درون آن تزريق كرد و در نتيجه قدرت موتور افزايش مي يابد.

موتورهاي توربو شارژ GDI
نكته داراي اهميت اين است كه شروع عملكرد سامانه توربو شارژ از دور موتور 1700 دور در دقيقه به بالا مي باشد. لذا در زمان حركت در ترافيك و زمان هايي كه نيازي به قدرت بالا نمي باشد موتور مانند موتور هاي معمولي عمل مي نمايد و فقط در زمان نياز به قدرت زياد توربو شارژ وارد عمل مي گردد و توان موتور را افزايش مي دهد.

در موتورهاي نسل جديد كه از تكنولوژي سيستم تزريق مستقيم بنزين يا GDI در كنار توربوشارژ استفاده ميكنند بر خلاف موتورهاي با سيستم هاي تزريق سوخت چند نقطه اي MPFI، بنزين به داخل مانيفولد هوا تزريق نميشود و سوخت به صورت مستقيم به داخل سيلندرها وارد ميشود و همين موضوع باعث مي شود متغيرهايي مانند خام سوزي، كوبش يا گردش مجدد گازهاي خروجي تا حد قابل توجهي از بين برود. عمدهترين مزيت موتورهاي داراي سيستم تزريق مستقيم بنزين يا GDI را ميتوان در بهينه شدن مصرف سوخت خودرو خلاصه كرد. موتورهاي GDI به وسيله كنترل دقيق بر روي ميزان و زمان دقيق پاشش يا تزريق بنزين مطابق با شرايط خودرو، ضمن كاهش مصرف سوخت باعث حفظ شتاب بالا در زمان رانندگي افراد ميشوند.

اين به آن معني است كه به عنوان مثال موتور 1500 سي سي توربو GDI در ترافيك شهري مانند موتور معمولي 1500 سي سي عمل مي كند ولي در دور موتور بالاتر از 1700 مانند موتور 2400 سي سي قدرت توليد مي كند. اين موضوع سبب مي گردد راندمان كلي اين موتور ها به دليل احتراق كامل تر سوخت در قياس با موتورهاي معمولي و حتي توربوشارژ بهبود قابل ملاحظه اي داشته باشد. 

* بخشنامه فروش این خودرو بزودی اعلام خواهد شد.

 

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , هایما s7 pro , هایما s7 پرو , فروش هایما s7 pro , فروش هایما s7 پرو , آغاز فروش هایما , عرضه هایما جدید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی : سلام دوستان ،ولا هماهنگ بشیم ، من باید از برازجون ۲۴ساعت تو راه باشم که برسم لطفا اگه خواستین جمع بشید تا آخر هفته همه هماهنگ بشید تا منم بتونم خودمو برسونم
شاهین جی : سلام دوستان ،ولا هماهنگ بشیم ، من باید از برازجون ۲۴ساعت تو راه باشم که برسم لطفا اگه خواستین جمع بشید تا آخر هفته همه هماهنگ بشید تا منم بتونم خودمو برسونم
شاهین جی : اگه شماره ای یا گروهی دارید که با هم هماهنگ بشیم بگید تا با شما تماس بگیرم ، و برای اعتراض خودمو حتما برسونم
سهند دی ماه : چرا داری دروغ میگی حتما خودت یکی از خودروساز ها هستی بعد از تکمیل وجه 31فروردین ماه واسه هیچ کس فاکتور نشده
شاهین جی : سلام دوستان ،ولا هماهنگ بشیم ، من باید از برازجون ۲۴ساعت تو راه باشم که برسم لطفا اگه خواستین جمع بشید تا آخر هفته همه هماهنگ بشید تا منم بتونم خودمو برسونم
خیری : سلام من ۱ مرداد پرداختی داشتم برای v1 تحویل ۳۰ روزه در حال فاکتور میباشد
زهرا : تارا تحویل مرداد فاکتور شد
احسان : سلام دادش فیش واریزی دارم ۳۷۰ ۶ شهریور ریختم که قرار بود ۲۹ اسفند تحویل باشه دعوتنامه نه اومد تا اردیبهشت اومد با کارت طلای و آبشناسان درگیرش که میگن بد ۲۰۰ متر خاموش میشه اگه دزد ببره ۴۳۵۳۰۰ واریز دوم شده گفتن ۳۰ روز بد میدیم من بدبخت ۲۰۶ فروختم واریزی دوم ریختم خدا ازشون نگذره کارم شده هر روز زنگ زدن تا یک هفته پیش میگفتن ده روز دیگه فاکتور میشه دیروز زنگ زدم میگن نگارن نباش سود تاخیر میدیم بخور تو سرتون سود من هم پولم رفته هم ماشینم چه خاکی تو سرم بریزم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بهران اطلس20اسفند(آذر) : انشالا عجزوناتوانی و ناامیدی عزیزاشونوببینم فقط
ساینا اس : خوبه ماشالله ب مغزت
خودم : دوستان دنا 6 دنده فولادی 31 خرداد بودیم هیچ خبری نیست کسی هست فاکتور شده باشه
آخرین اخبار سایپا : از 21مرداد تا 25مرداد تعطیلات سایپا میباشد،15شهریور سایپا واگذار میشود یحتمل به کرمان موتور
نعیم : سلام پیام از ایساکو واسه کسی اومده !؟
آذر : من موندم چرا ماهایی که نیاز به ماشین داریم تحویل نمی‌گیرم ولی اونایی که فقط فکر فروش و سود بودن تحویل گرفتن و زدن توی دیوار با قیمت 630 . عجب شانس مسخره ای داریم
غلامعلی : سلام پیش فروش بوده اینجا عکس نمیشه فرستاد وگرنه حتما عکسشو میفرستادم
س : الان زنگ زدم سایپا میگه تو قطعه سانروف گیر کرده تا آخر شهریور واریزی اسفند ماه رو انشالله تحویل میدیم بازم کار کشید به اینشالله و ماشالله و آخر اون یکی ماه و.... این داستان ادامه داره دیگه واقعا خسته کردن ملت رو
.207.s. : سلام،، من همون روز ک دعوتنامه اومد تبدیل زدم،یعنی پنجم مرداد،،الان امکانشو برداشتن؟؟
علی تهرانپارس : داداش مگه فکر کردین این بنده خدا توحید از ارومیه از کارکنان شرکت یا کارشناس فروشه این بابا هم مثل همه ما خودش ثبت نام کرده اگه میبینی رنگ اسمش آبیه و میزنه کاربر بخاطر اینه که تو این سایت عضو شده شما هم بالای بالا صفحه رو ببینی میتونی عضو بشی اینقدر از این بنده خدا سوال های عجیب غریب میپرسن آدم شاخ در میاره این بنده خدا که علم غیب نداره والا من بیشتر از 10 بار زنگ زدم به کارخانه و شرکت سایپا همین سوال شما رو پرسیدم اونا خودشون هم میگن ما خبر نداریم 😂