قدرت‌نمایی منصوری با کادیلاک اسکلید 455 اسب‌بخاری؛ اولین پروژه آمریکایی تیونر ایرانی

 

قدرت‌نمایی منصوری با کادیلاک اسکلید 455 اسب‌بخاری؛ اولین پروژه آمریکایی تیونر ایرانی

 

منصوری با رونمایی از یک پروژه جدید، خانواده شاسی‌بلندهای خود را گسترش داد. این پروژه براساس شاسی‌بلند هیجان‌انگیز کادیلاک اسکلید توسعه پیدا کرده و از طراحی و مشخصات جذاب‌تری برخوردار است. جالب اینکه این نخستین پروژه‌ای است که در آن منصوری به سراغ محصولی از برند کادیلاک می‌رود. با بازنگری‌های تیونر معروف جهان، این شاسی‌بلند فول‌سایز حالا 455 اسب‌بخار قدرت دارد.

کادیلاک اسکلید تیونینگ منصوری

کادیلاک اسکلید در نسخه‌های متفاوتی تولید می‌شود. نسخه‌ای که منصوری برای تیونینگ انتخاب کرده، مدل استاندارد است؛ بااین‌حال پکیج مخصوص نسخه اسپرت V نیز به‌زودی معرفی خواهد شد. در نمای بیرونی، کادیلاک اسکلید تیونینگ منصوری تغییرات زیادی را تجربه کرده است. یکی از شاخص‌ترین تغییرات، استفاده از رینگ‌های غول‌پیکر 26 اینچی با رنگ مشکی براق است. این رینگ‌های آلیاژی با تایرهایی به ابعاد 295/30 R26 احاطه شده‌اند.

کادیلاک اسکلید تیونینگ منصوری

طبق رسم دیرینه، منصوری در جای‌جای بدنه از قطعات فیبر کربنی استفاده کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توانیم به تیغه‌ها، اسپویلرها، رکاب‌ها و قاب آینه‌ها اشاره کنیم. فرم قاب آینه‌ها طوری است که تا حدودی محصولات بخش M کمپانی ب‌ام‌و را در ذهن تداعی می‌کند. مکمل جذابیت‌های ظاهری کادیلاک اسکلید تیونینگ منصوری، چهار خروجی اگزوز گرد است.

کادیلاک اسکلید تیونینگ منصوری

در داخل کابین دامنه تغییرات خیلی محدود است و به مواردی جزئی مثل تعویض روکش‌ها و زیرپایی‌ها و نصب برخی قطعات تزئینی ختم می‌شود.

مشخصات فنی کادیلاک اسکلید تیونینگ منصوری

مدل استاندارد از کادیلاک اسکلید، به یک موتور 6.2 لیتری V8 مجهز است. این موتور توانایی تولید 420 اسب‌بخار قدرت و 626 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. اما با بازنگری‌های مهندسین منصوری، این موتور حجیم حالا 455 اسب‌بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با توجه به پروژه‌های قبلی، به‌نظر می‌رسد منصوری در این پروژه خیلی روی استخراج قدرت بیشتر از موتور تمرکز نکرده است. البته باید این را نیز پذیرفت که موتور اسکلید تنفس طبیعی است و بدون استفاده از توربوشارژر یا سوپرشارژر امکان افزایش قابل‌توجه خروجی وجود ندارد.

نمای کابین

افرادی که به‌‌دنبال قدرت بیشتر هستند، باید منتظر پکیج منصوری برای کادیلاک اسکلید سری V بمانند. موتور این نسخه به سوپرشارژر مجهز است و در حالت استاندارد 682 اسب‌بخار قدرت و 885 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

گفتنی است کادیلاک این روزها درحال توسعه نسخه تمام الکتریکی اسکلید است. انتظار می‌رود این نسخه دارای پیشرانه‌ 3 موتوره مشترک با هامر برقی باشد و قدرت آن به چیزی در حدود 1000 اسب‌بخار برسد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , کادیلاک اسکلید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

حمید
0

چرا میکین تیونر ایرانی؟ !!! درسته که آقای منصوری ایرانیه ولی آیا شرکتش ایرانیه؟ اگه منصوری بیاد ایران با این مافیای خودرو میتونه کار کنه؟!!!!!
11:19  1402/03/24
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد