امداد خودرو راه چاره تصادفات شدید جاده ای

 

امداد خودرو راه چاره تصادفات شدید جاده ای

 

اگر دچار تصادف شدید و راهکاری مناسبی جز تماس با خودروبر ندارید ما در این مقاله سعی داریم راهکارهای مناسبی به شما پیشنهاد کنیم تا در هنگام تصادفات جاده ای شدید انجام دهید. این راهکار های به ترتیب لیست شده اند و سعی کنید در هنگام بروز مشکل آنها را انجام دهید.

ماشین را متوقف کنید

اگر در حال رانندگی هستید، بلافاصله ماشین را متوقف کنید و مطمئن شوید که در مکانی امن و دور از ترافیک هستید.

بررسی جراحات

 خود و مسافران را از نظر صدمات بررسی کنید. اگر کسی مجروح شد، فوراً با کمک پزشکی تماس بگیرید.

با پلیس تماس بگیرید

با پلیس تماس بگیرید و حادثه را گزارش کنید. موقعیت مکانی خود و سایر اطلاعات مرتبط را در اختیار آنها قرار دهید.

امداد خودرو جاده ای

از خدمات امداد جاده ای مانند امداد خودرو پارس یا خدماتی که توسط سازنده خودرو شما ارائه شده است، کمک بگیرید. امداد خودرو پارس با داشتن تجربه و دانش کافی در ارائه خدمات خودروبری می تواند بهترین کمک برای شما باشد.

تبادل اطلاعات

تبادل اطلاعات تماس و بیمه با راننده(های) دیگر درگیر در حادثه مانند نام، آدرس، شماره تلفن و اطلاعات بیمه راننده(های دیگر) را دریافت کنید.

گردآوری شواهد

از صحنه تصادف عکس بگیرید، از جمله آسیب به تمام وسایل نقلیه درگیر و هرگونه علائم یا علائم جاده ای مرتبط. این شواهد ممکن است برای اهداف بیمه یا حقوقی مهم باشد.

تقصیر را نپذیرید

تقصیر حادثه را نپذیرید، حتی اگر فکر می کنید ممکن است تا حدی مسئول آن باشید. اجازه دهید پلیس و شرکت های بیمه بر اساس شواهد و مدارک تقصیر را تشخیص دهند.

با شرکت بیمه خود تماس بگیرید: حادثه را در اسرع وقت به شرکت بیمه خود گزارش دهید.

به دنبال مشاوره حقوقی باشید

 اگر شما یا هر فرد دیگری که در حادثه دخیل بوده است مجروح شده یا خسارت قابل توجهی به اموال وارد شده است، ممکن است بخواهید برای مشاوره حقوقی با یک وکیل مشورت کنید.

اگر ماشین شما خراب شد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید وسیله نقلیه خود را به مکانی امن و دور از ترافیک برسانید. هنگامی که به سلامت از جاده خارج شدید، می توانید برای کمک با با امداد خودرو تماس بگیرید.

خدمات یدک کش

 اگر امداد جاده ای ندارید یا اگر وسیله نقلیه شما در محل تعمیر نمی شود، می توانید با خدمات یدک کش تماس بگیرید. آنها ماشین شما را به تعمیرگاه یا خانه شما می برند.

تعمیرگاه

 اگر تعمیرگاه معتبری در آن نزدیکی می شناسید، می توانید ماشین خود را برای تعمیر به آنجا ببرید.

شرکت خودروبری

 اگر در حین تعمیر خودرو به وسیله نقلیه جایگزینی موقت نیاز دارید، می توانید برای اجاره خودرو با شرکت اجاره خودرو تماس بگیرید.

همیشه ایده خوبی است که لیستی از تماس ها و خدمات اضطراری را در ماشین خود نگه دارید تا در صورت خرابی بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید.

کمک‌های کنار جاده‌ای به خدماتی اطلاق می‌شود که به رانندگانی ارائه می‌شود که در هنگام رانندگی با وسایل نقلیه خود دچار خرابی یا مشکلات دیگری می‌شوند. این خدمات معمولاً توسط شرکت های بیمه اتومبیل یا سایر ارائه دهندگان تخصصی ارائه می شود و برای کمک به رانندگان در شرایط اضطراری طراحی شده اند.

برخی از انواع متداول خدمات امداد جاده ای عبارتند از

یدک کشی: اگر وسیله نقلیه قابل رانندگی نباشد، ارائه دهندگان امداد جاده ای خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه یا مکان دیگری به انتخاب راننده می کشند.

راه‌اندازی در صورت خاموش شدن باتری، خدمات امداد خودرو جاده ای می‌تواند به راه‌اندازی خودرو کمک کند تا دوباره به حرکت درآید.

تحویل سوخت

اگر بنزین راننده تمام شود، ارائه دهنده امداد خودرو سیار می تواند سوخت کافی برای رساندن راننده به نزدیک ترین پمپ بنزین تحویل دهد.

تعویض لاستیک

اگر لاستیک راننده ای پنچر شده باشد، امداد خودرو جاده می تواند لاستیک را تعویض کند یا راه حل های دیگری مانند باد کردن لاستیک ارائه دهد.

خدمات قفل

اگر راننده به طور تصادفی کلیدهای خود را در داخل وسیله نقلیه خود قفل کند، امداد خودرو  می تواند به باز کردن قفل خودرو کمک کند.

امداد خودرو پارس معمولاً 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس است و می توان با تماس با شماره تلفن 09195002129 به خدمات ارائه شده آن دسترسی داشته باشید. برخی از شرکت های بیمه کمک های جاده ای را به عنوان بخشی از سیاست های خود ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای دسترسی به این خدمات به هزینه اضافی نیاز داشته باشند.

در دسترس بودن

اکثر ارائه دهندگان امداد جاده ای پوشش 24/7 ارائه می دهند، اما مهم است که قبل از درخواست، این موضوع را تأیید کنند. علاوه بر این، برخی از شرکت های خودروبر ممکن است محدودیت هایی در مورد زمان در دسترس بودن برخی خدمات داشته باشند. به عنوان مثال، آنها ممکن است در ساعات خاصی یا در روزهای تعطیل خاص یدک کشی ارائه ندهند.

اما در مورد خدمات خودروبر پارس شما می توانید اطمینان کسب کنید که در تمام روز می توانید از این خدمات بهره ببرید.

شرایط قرارداد

 حتماً قرارداد را با دقت بخوانید و شرایط و ضوابط خدمات را درک کنید. برخی از شرکت های خودروبری ممکن است به تعهد طولانی مدت نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است گزینه های انعطاف پذیرتری ارائه دهند.

هزینه های اضافی

 برخی از شرکت های خودروبری ممکن است برای خدماتی که تحت پوشش نیستند، هزینه های اضافی دریافت کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است برای بکسل کردن در خارج از یک مسافت معین یا برای خدمات ارائه شده خارج از منطقه تحت پوشش ارائه دهنده هزینه اضافی دریافت کنند.

به طور کلی، خدمات شرکت های خودروبری می‌تواند آرامش خاطر شما را بعد از تصادف فراهم کند، که درخواست کمک فقط یک تماس تلفنی کوچک امکان دارد. با انتخاب خدمات خودرو بر پارس که نیازهای شما را برآورده می‌کند و سطح مناسبی از پوشش را ارائه می‌دهد، می‌توانید برای موقعیت‌های غیرمنتظره آماده باشید و تأثیر ات تصادف یا سایر مسائل را بر روی وسیله نقلیه خود به حداقل برسانید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , امداد خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی اطلس سفید : سلام.اطلس یا کوییک؟؟؟
رضا : اطلس سفید مشکی طرح مادران واسه همین زود میدن
ح : سلام شک نکنید برای پول گرفتن دعوتنامه را میفرستن بعد تکمیل وجه میگن ماخبرنداریم
لیدا : من که زنگ زدم و گفتم بنده خدا اپراتورشم دهنش باز مونده بود و گفت حتما پیگیری میشه... ترئخدا بقیه هم زنگ بزنید تو اخبار بگن حداقل یه مسول پیگیری کنه
ح : سلام دوستان عزیز لطفا هرکی طحویل گرفت لطفاخبر بدین ممنون این هم یک تجربه ای بود برای مردم
اطلس بهمن : آقا رضا بسلامتی ماهم طرح مادران هستیم ایشالا واریزی دوم چقد پول ریختی
رضا a5 مشکی : سلام.دوستانی که با کرمان موتور تماس میگیرن همین شماره 02142724 داخلی 7 و بعد داخلی 3 رو میگیرن؟ من که هر چی این چند روزه زنگ میزنم به این شماره بعد گرفتن داخلی فقط بوق آزاد میخوره و کسی پاسخگو نیست.
علی : سلام لطفا از تجربه رانندگی بگید از معایب خودرو بگید
اطلس 30مرداد : سلام دوستان تنهاامیدهمین162تماس بگیریدداخلی4بزارید رسانه ایی شه بلکه فرجی بشه به ماشینامون برسیم یه تماس گرفتن بهتراز دست رو دست گذاشتنه که
فربد : البته شاید چون خودروی دوستمون رنگ مشکی هست هنوز فاکتور نشده. خودروی ما سفید سقف مشکی هست. احتمالا اطلسهای رنگ سفید با سقف مشکی تا تاريخ ۲۸ مرداد فاکتور شده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پروین‌ساراجون : دوستان‌آدرماهیها‌مبلغ‌دعوتنامه‌چقدربودبراتون‌منم‌دیماهیم‌میخوام‌بدونم‌،ممنون‌که‌جواب‌میدید.
جی ایکس آر ال : نمایندگی الکی سر مردم کلاه میزارن سریع تحویل میدن تازه آشنا هم هست مجبور شدم ماشینم بفروشم خدا میدونه اینا کی فاکتور بشن کی تحویل بدن اینجوری که من نظرات میخونم هنوز ثبتنامهای قبل از مهرماه تحویل نگرفتن
جی ایکس آر ال : سلام دوستان از طرح جوانی فروش فوق العاده مهرماه کسی فامتور شده؟
رانا : هنوز تحویل شهریور ندادن انشاالله 2 سال دیگه گیرتون می یاد
سعید x55 pro : شما بفرمایید کی ثبت نام داشتید و لیزینگی بوده ؟ من 3 آبان قراردداد 17 تایید لیزینگ و شماره شاسی خورده نمایندگی میگه تحویل برج 12خیلی هم اطمینان داده به تحویل امسال
سعید x55 pro : آقای نوری چه ماشینی؟ برای امسال هست تاریخ تایید لیزینگ میفرمایید لطفا و چه بانکی؟ وامتون واریز نشده ؟
X33 اتومات علی : دمت گرم با این طرز فکر مثبت و منطقیت
محسن تیگو 8 پرومکس : شما به همین خیال باش ولی جوجه رو آخر پاییز میشمارن آذر نزدیک است...
علی : سلام من هم تحویل دی ماه هستم ولی پیام تکمیل وجه نیومده برام نمیدونم کی قراره تحویل بدن اصلا قطعا دی ماه تحویل نمیدن و امیدوارم ماشین مدل 403 رو ماه آخر امسال بهمون ندن دیگه...
خودرو... : سلام خدمت همه عزیزان؛ به امید پروردگار که هر چه سریعتر خودروتون رو تحویل بگیرید؛ مدیران خودرو در زمستان پارسال ثبت نام داشت، بهار و تابستان هم در امسال ثبت نام داشت؛ قبل از زمان اخرین ثبت نامی (تابستان)، خبر دروغی درباره ترخیص سریع خودروها و ورود سازمان فلان و فلان در سایت‌های خبری پر شد و همه این تیتر رو زدند تا مدیران خودرو بتونه دوباره ثبت نام کنه و از مرم پول بگیره؛ هنوز هم دوباره ثبت نام جدید داره و رسانه ها دارن تیر میزنند که سازمان فلان و فلان ورود کرده و خودروها رو دارن میدن و خروجی ها زیاد شده، تا دوباره ثبت نام کنن و از مردم پول دریافت کنند؛ ما مردم برای بار چندمین باید از یک سوراخ گزیده بشیم؟! چرا همیشه فکر می‌کنیم واسه بقیه پیش میاد واسه ما نه! چرا اگه پول نقد دارید از بازار یه مدل بالا و پایینتر نمی‌خرید و همون روز سوار شید؟! یکی از دلایل اصلی تحویل ندادن خودروها، حفظ اختلاف قیمت بازار آزاد با قیمت کارخانه هاست نه تعداد زیاد خریداران و ثبت نامی‌ها عزیزانی که تاخیر دارند از 1 روز یا 200 روز، در سامانه 111 ثبت شکایت کنید، اگر تعداد زیاد باشه تاثیر زیاد ...