۱۵ خودرو با کمترین هزینه نگه‌داری تا ۳۰۰ هزار کیلومتر

 

۱۵ خودرو با کمترین هزینه نگه‌داری تا ۳۰۰ هزار کیلومتر

 

آمریکایی‌ها زیاد پشت فرمان می‌نشینند. در واقع بنا به گزارش اداره حمل‌ونقل این کشور، آمریکایی‌ها به‌طور متوسط در سال بیش از ۲۰۹۲۰ کیلومتر را رانندگی می‌کنند. به همین خاطر توانایی یک خودرو برای طی کردن مسافت‌های زیاد بدون مشکل بزرگ یک فاکتور بسیار مهم در زمان خرید خودروی صفرکیلومتر است.

همچنین باید در نظر داشت که حفظ یک خودروی قدیمی بجای اوراق کردن و خرید مدل صفرکیلومتر می‌تواند تصمیمی مناسب برای بودجه خانواده باشد. در کل خرید یک خودروی جدید مبلغ زیادی را طلب خواهد کرد.

iSeeCars وب‌سایتی است که به خریدوفروش خودروهای کارکرده در سراسر آمریکا می‌پردازد و اخیراً نیز میلیون‌ها دستگاه خودرو را بررسی کرده است تا ببیند کدام‌یک از آن‌ها بیش از همه دوام خواهند آورد. شما می‌توانید خودروهای حاضر در این لیست را به عنوان محصولاتی در نظر بگیرید که به احتمال زیاد برای طی مسافت‌های طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌هرحال ما می‌خواهیم ۱۵ خودرو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم که احتمال رد شدن آن‌ها از کارکرد حدود ۳۲۲ هزار کیلومتر (۲۰۰ هزار مایل) بیشتر است.

ذکر این نکته مهم است که اگرچه این خودروها متعلق به مدل‌های قدیمی‌تر هستند اما تضمینی برای ثبت همین میزان کارکرد در مدل‌های کنونی وجود ندارد. شایان ذکر است از تصاویر مدل‌های کنونی برای نمایش خودروها استفاده شده است و درصورتی‌که خودروی خاصی مدنظر باشد تصویر مربوط به آن درج خواهد شد.

هم‌اکنون این شما و این هم لیست ۱۵ خودرویی که بیشترین احتمال برای ثبت کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتر و بالاتر را دارند.

رتبه ۱۵ و ۱۴. تویوتا سی نا و هوندا اودیسه

رتبه‌های پانزدهم و چهاردهم این لیست به دو مینی ون مشهور اختصاص دارند و در واقع تنها مینی ون‌های حاضر در لیست هستند. طبق گفته iSeeCars، حدود ۳.۲ درصد از این خودروهای خانوادگی کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتر را رد می‌کنند و بنابراین گزینه‌هایی مطلوب برای افرادی هستند که با خانواده خود مسافت‌های طولانی را طی می‌کنند.

رتبه ۱۳ و ۱۲. هوندا ریجلاین و جی ام سی یوکان

دو رتبه بعدی نیز در اختیار وانت هوندا ریجلاین و جی ام سی یوکان است. ۳.۷ درصد از مدل‌های ریجلاین کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتری را رد می‌کنند. برخلاف دیگر وانت‌های میان سایز بازار، ریجلاین بر پایه شاسی یونی بادی شکل گرفته است. استفاده از ساختار مشابه خودروهای سواری به هوندا اجازه داده است تا محصولی با سواری و نرمی مشابه مدل‌های سواری تولید کند.

اما iSeeCars پیش‌بینی می‌کند ۳.۷ درصد مدل‌های جی ام سی یوکان نیز چنین کارکردی را رد کنند. یوکان اولین شاسی‌بلند بزرگ و سنتی است که در این لیست می‌بینید. در واقع آماده دیدن شاسی بلندهای زیادی در این لیست باشید که شامل مدل‌های گوناگون جنرال موتورز است.

رتبه ۱۱ و ۱۰. تویوتا هایلندر هیبرید و تویوتا پریوس

دو خودروی بعدی این لیست که به‌طور مشترک رتبه‌های ۱۱ و ۱۰ را به خود اختصاص داده‌اند خیلی سورپرایز کننده نیستند چراکه محصول سازنده‌ای خوش‌نام هستند. این دو خودرو از قوای محرکه هیبریدی استفاده می‌کنند. رتبه ۱۱ به تویوتا هایلندر هیبرید رسیده است و ۳.۸ درصد از این خودروها کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتری را رد می‌کنند. نکته جالب اینکه هایلندر غیر هیبریدی استاندارد در بین ۱۵ خودروی این لیست جایی ندارد. همچنین هایلندر تنها کراس اوور یونی بادی این لیست است.

رتبه دهم به تویوتا پریوس رسیده است. این هاچبک مشهور قطعاً جزو کم‌مصرف‌ترین‌های بازار و این لیست است. یکی از مدیران iSeeCars می‌گوید پریوس خریدارانی را جذب می‌کند که خودروهای خود را تا حد امکان نگه می‌دارند و می‌خواهند محصولی با هزینه نگهداری و مصرف سوخت کم داشته باشند. پریوس همچنین گزینه‌ای محبوب برای تاکسی‌ها و سرویس‌های اشتراک خودرویی است.

رتبه ۹ و ۸. تویوتا آوالون و تویوتا توندرا

متوجه حضور پررنگ محصولات تویوتا در این لیست شده‌اید؟ بدون لو دادن سایر خودروها می‌توان گفت از بین ۱۵ خودروی این لیست ۸ نمونه توسط تویوتا تولید شده‌اند. ۳.۹ درصد از مدل‌های آوالون و ۴ درصد از مدل‌های توندرا کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتری را رد خواهند کرد.

آوالون تنها سدان چهار درب و سنتی این لیست است اما باید گفت قطعات مشترک زیادی با دیگر سدان های تویوتا و لکسوس از جمله کمری و ES دارد. توندرا هم یکی از مشهورترین وانت‌های دنیاست که چنین عملکرد مطمئنی دارد. بد نیست بدانید پرفروش‌ترین وانت آمریکا یعنی فورد F-150 در این لیست حضور ندارد و ۲.۶ درصد از این وانت‌ها کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتری را رد می‌کنند.

رتبه ۷ و ۶. شورولت تاهو و فورد اکسپدیشن

دو شاسی‌بلند بزرگ آمریکایی رتبه‌های هفتم و شش را به خود اختصاص داده‌اند. ۴.۴ و ۴.۵ درصد از مدل‌های تاهو و اکسپدیشن کارکرد مدنظر ما را رد خواهند کرد و ما هم از این اتفاق سورپرایز نشده‌ایم. شاسی بلندهای بزرگ معمولاً برای حمل خانواده و سفرهای طولانی انتخاب می‌شوند.

رتبه ۵ و ۴. تویوتا ۴ رانر و جی ام سی یوکان XL

بازهم شاسی‌بلند! پنجمین رتبه به تویوتا ۴ رانر رسیده است، خودرویی که ۴.۶ درصد از نسخه‌های گوناگونش کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتری را رد خواهند کرد. این رقم برای یوکان XL برابر با ۵.۲ درصد است. ۴ رانر رویه مشهور تویوتا را ادامه داده است و با نسخه‌های متنوعی عرضه می‌شود.

یوکان XL نیز نسخه کشیده‌تر یوکان استاندارد است که فضای بیشتری را برای سرنشینان و بار فراهم می‌کند. این خودرو اساساً مشابه خودروی بعدی این لیست است.

رتبه ۳. شورولت سابربن

۱۵ خودرو با کمترین هزینه نگه‌داری تا ۳۰۰ هزار کیلومتر

بله درست است. شورولت سابربن ساختار مشابهی با یوکان دارد. این خودرو نیز همانند یوکان، یوکان XL و تاهو برای سفرهای طولانی انتخاب می‌شود. ۶.۶ درصد از نسخه‌های مختلف سابربن می‌توانند مرز کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتر را رد کنند.

مدیر iSeeCars می‌گوید تمامی محصولات جنرال موتورز از پلتفرم و قطعات مشترک زیادی استفاده می‌کنند و این امر تائید می‌کند که چرا شاسی بلندهای محبوب این خودروساز به احتمال زیاد چنین مرز کارکردی را رد خواهند کرد.

رتبه ۲. تویوتا سکویا

تویوتا سکویا

بازهم به محصول دیگری از تویوتا می‌رسیم. سکویایی که مشاهده می‌کنید به مدل سال ۲۰۱۱ تعلق دارد اما دقیقاً مشابه مدل ۲۰۲۱ است! نسخه جدید سکویا برای مدل ۲۰۲۲ تدارک دیده شده است و تفاوت‌های اساسی با مدل ۸ سیلندر قبلی حاضر در تصویر دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا سکویای جدید هم عملکردی مشابه مدل قبلی خواهد داشت یا خیر. ۱۴.۲ درصد از سکویاها کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتر را رد می‌کنند که عملکردی قابل‌توجه است.

رتبه ۱. تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر 200

۱۸.۲ درصد از لندکروزرها کارکرد ۳۲۲ هزار کیلومتر را رد می‌کنند که عملکردی بسیار احساس‌برانگیز است. با توجه به چنین عملکردی جای شرمساری است که ۲۰۲۱ آخرین سال حضور این آفرودر مشهور در بازار آمریکا بوده است. نسل جدید لندکروزر به تازگی معرفی شده است اما در آمریکا لکسوس LX 600 به عنوان قدبلند محبوب تویوتا و لکسوس انجام‌وظیفه خواهد کرد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , هزینه نگه‌داری






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد