اختصاص 1 درصد تولید ایران خودرو به خودروهای سفارشی

 

اختصاص 1 درصد تولید ایران خودرو به خودروهای سفارشی

 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ایران خودرو برای سفارشی سازی محصول در خط تولید و قبل از تحویل به مشتریان خبر داد و گفت: طبق برنامه، یک درصد تولید ماهانه را به مشتریانی که مایل به دریافت خودروی آپشنال هستند اختصاص خواهیم داد.
 
فرشاد مقیمی، در مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ، دیتیلینگ و سفارشی سازی خودرو که با حضور رییس هیات عامل ایدرو برگزار شد،‌ گفت: آمار حوادث خودرویی در سال ۹۹ و بررسی های کارشناسی صورت گرفته نشان می دهد، عامل ۸۸ درصد از ۵۰۰ حادثه بررسی شده در سال گذشته، مراجعه دارندگان خودرو به مراکز غیرمجاز و یا نصب آپشن های غیراستاندارد بوده است.  
 
وی افزود: ایران خودرو با ایجاد و توسعه مراکز مجاز که خدمات استاندارد و منطبق با مهندسی خودرو ارایه می کنند، درصدد است تا امکانات در دسترس و مناسبی را به مشتریان عرضه کرده و از مراجعه آنان به مراکز غیرمجاز ممانعت کند. 
 
وی با بیان این که ایجاد تغییر در سیستم های مختلف خودرو سبب از بین رفتن گارانتی خودرو می شود،‌ تصریح کرد: خدماتی که شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو ارایه می کند منطبق با حوزه های فنی و مهندسی خودرو است که هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی کند. 
 
مقیمی بهره مندی از خدمات آپکو را عاملی برای کاهش تنش میان مشتریان با شبکه خدمات پس از فروش دانست و گفت: این مجموعه نیازهای مشتریان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد و به این ترتیب دایره خدمات خود را روز به روز گسترده تر می کند. 
 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر رعایت کیفیت قطعات آپشن محصولات، گفت: ظرفیت های مناسبی در شبکه نمایندگی های ایران خودرو در سطح کشور برای ارایه خدمات آپشنال وجود دارد که در این بخش نیز به دنبال توسعه و افزایش این خدمات در نمایندگی ها هستیم. 
 
مقیمی،‌ فعالیت برای سفارشی سازی محصولات تجاری و سنگین را از جمله برنامه های آپکو دانست و گفت: در این بخش نیز خدمات ویژه ای را به دارندگان محصولات سنگین و نیمه سنگین ارایه خواهد شد. 
 
وی خواستار نظارت بر کیفیت اقلامی مانند اسباب بازی‌های تولیدی با استفاده از برند محصولات ایران خودرو شد و گفت: با دعوت از بخش خصوصی و سرمایه گذار می توان تولیدات مشترکی برای این بخش درنظر گرفت که علاوه بر حفظ کیفیت، از ورود آسیب به برند ایران خودرو جلوگیری کرد و تولید این اقلام می تواند از طریق شرکت آپکو دنبال شود. 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تولید ایران خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
990
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 64 نظر
X33 Cross cvt 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X5 : اقا اسفند ماشین شاسی خورده فروردین پلاک شده ۴۰ روزه مدارک اومده هر بار زنگ میزنم هیچ نتیجه ای نداره چک سوم داره میرسه این ۳ ۴ روزه با بنزین میرم دفتر تهران
شاهین دی ماه : درسته باید بریم برای تجمع و مطالبه حق
تارا : احتمالا سال بعد این موقع
علیرضا x5 شهریور : سلام سپاس از شما بزرگوار بابت راهنمایی خوبتون
شاهین هفته : بر اساس سخا گفتن که برج 11 فاکتور شده بعضی از مشتریان احراز رو بعدا انجام دادند
سهند ۷اردیبهشت : دعوتنامه بعد تعطیلات نوروز اومد من ۷اردیبهشت تکمیل کردم ۲۴۵،۵۰۰۰،۰۰۰
میرزاده مشفقی : دوستان عزیز درود بر شما خیلی میببنم دارید حرص میخورید و در تماس با کارشناسان سایپا هستید خواستم یه واقعیتی رو بگم .. کارشناسان تلفنی سایپا هیچی نمیدونن فقط تلفن جواب میدن که بگن پاسخگو هستن وگرنه از هیچی اطلاع ندارن یا اگر دارن به مردم حرفی نمیزنن برای مثال من خودم 14 اسفند باهاشون تماس گرفتم گفتن فعلا خبری از فاکتور شاهین پلاس نیست احتمالا میره بعد تعطیلات عید ولی فرداش برام فاکتور شد و یک هفته بعد تحویل گرفتم به شما هم توصیه میکنم با اینا تماس نگیرید. ارامش خودتون رو حفظ کنید اینا مجبورن دیر یا زود ماشینتون رو تحویل بدن اونم با جریمه .. اگر نمبتونید کاری کنید میتونید به وزارت صنعت معدن شکایت کنید یا اینکه یک تجمع صلح امیز جلوی سایپا برگزار کنید تا صداتون شنیده بشه ... شاید تحویل ندادن خودرو سه دلیل داشته باشه ، یا گرانی مجدد ، یا بالا بردن تقاضای شاهین و یا کمبود قطعه
وکیل دادگستری : دوستان دقت بفرمایید اون چیزی که توی قرارداد بعنوان 36 درصد سالیانه که ماهیانه سه درصد میشه تا زمان فاکتور شدن نوشته شده و این بعنوان وجه التزام قراردادی هست . ولی دقت بفرمایید مطابق قانون مدنی تحویل مبیع از لوازم عقد بیع هست تا فروشنده مبیع را تسلیم نکند مشتری میتواند الزام اونا به تحویل و مطالبه خسارت نماید . پس دوستان باید در مورد خسارت قایل به تفکیک بشند و دو خواسته در دادخواست مطرح کنند 1_ مطالبه وجه التزام قراردادی ماهانه سه درصد که باید تا روز دادخواست محاسبه و هزینه ی دادرسی اون پرداخت بشه 2_ مطالبه خسارت ناشی از عدم تحویل از تاریخ فاکتور شدن لغایت تحویل مبیع با جلب نظر کارشناس علی الحساب مقوم به 21000000 ریال
رسول : درود من فروش فوری ۱۰ خردادماه هنوز فاکتور نشده
حسین : دوستان تا چه تاریخی فاکتور شده.من فروش فوری هستم .تارا دستی رنگ‌ سفید .تحویل 2 تیر تو‌ قراردادم نوشته به نظرتون کی فاکتور میشه.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
واریزی 9 فروردین1404 : ان شاءالله امروز فاکتور شده های زیادی داشته باشیم😊
سورن هفده خرداد : سلام فقط یه وکالت داشته باشی ازش که ردیف قرارداد و شماره پیگیری توش قید شده باشه،به راحتی تحویل میدن بهت،کارت شناسایی داشته باش
اطلس 24 مهر : من که 31 اردیبهشت فاکتور شدم ...هنوز از تحویل خودرو خبری نیس میگن اعتصاب رانندگان هس ماشینا بار نمیشن
حمید : از نمایندکی سوال کن بهت میگه
تیگو 7 دو دف شیراز : ممنونم توی یک مرحله یا دو بسته پستی برگ بیمه را چه جوری باید تهیه کنیم
حمید : نمایندگی خبر داره که تحویل پیمانکار شده یا ن؟؟
واریزی اسفند ، فوق العاده : داش هنوز خردادی ها فاکتور نشدن و تحویل ندادن تو دنبال فاکتور تیر هستی فکر کنم با این روند فاکتور کردن ها تیرماهی ها اواسط مرداد تحویل بدن
حسن موتور جدید تحویلی 26خرداد : از نمایندگی نامه نمیخواد برای تحویل حضوری
رسواکن دروغگویان : چرا همه یکهو ساکت شدید؟ با اینکه چندهزار نفر در سایتهای مختلف ثبت شکایت کردیم، اما باید سروصدای خبرگزاری ادامه بدیم وگرنه بی سروصدا موفق میشن از آنهاییکه در دادستانی، خبرگزاری ها، قوه قضاییه، نمایندگان مجلس و.... آشنا دارند لطفا کار رو احیا کنید. ما در حد همین استوری و تریبون های خودمون پیگیر هستیم. لطفا ساکت ننشینید. اونها دقیقا می خوان آبها از آسیاب بیفته و تعدادمون کم بشه..
محمد جواهری : دوستان لطفا هر کدام فاکتور شدیم مدل ماشین و شماره پذیرش را بزاریم یه دلگرمی برای بقیه دم همگی گرم