نسخه هاچ‌بک کیا سراتو 2022 با نام K3 GT معرفی شد

 

نسخه هاچ‌بک کیا سراتو 2022 با نام K3 GT معرفی شد

 
در دریای کراس اوورها و SUVها، دیدن یک هاچ بک داغ و جدید می‌تواند همه را سر ذوق بیاورد. پس از معرفی نسخه به روز شده کیا K3 (سراتو) در کره جنوبی، کیا اکنون با نسخه هاچ‌بک پنج درب این خودرو به میدان آمده و لقب GT را برای آن، برگزیده‌است که به ویژگی‌های اسپرتی نظیر سیستم تعلیق حرفه‌ای و ترمزهای تقویت شده مربوط می‌شود.
 
اصلاحات ایجاد شده در ظاهر این خودرو، به موازات نسخه سدان است. چراغ‌های LED جلو و عقب، آرایش جدیدی به خود گرفته‌اند. نسخه GT همچنین با قطعات قرمز رنگ تزئینی بر روی جلو پنجره و دیفیوزر اسپرت عقب که به سراگزوزهای جدیدی مجهز شده، متمایز می‌شود.
 
شاید این خودرو رقیب اصلی فولکس واگن گلف GTI نباشد، اما K3 GT از ویژگی‌های اسپرتی همچون سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب، کمک فنرهای بیلشتاین، تایرهای پایلوت اسپرت میشلن و ترمزهای تقویت شده برخوردار است که هیچ یک از این موارد در مدل استاندارد K3، دیده نمی‌شوند.
 
تغییرات درون کابین هم ادامه یافته‌اند. جایی که در کنار نمایشگر مولتی مدیای لمسی، یک نمایشگر چند منظوره ۱۰.۲۵ اینچی هم در مقابل راننده قرار دارد. قطعات تزئینی قرمز رنگ، فضای کابین را متفاوت کرده‌اند. افزون بر پدال‌های آلومینیومی، پدال شیفترهای دنده را هم در پشت فرمان، می‌توان در اختیار داشت. کیا K3 GT با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به دست خریدارانش می‌رسد.
 
 
زیر کاپوت این هاچ‌بک تند و تیز، پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی نهفته است که ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این اعداد دقیقا با اعداد و ارقام مربوط به کیا فورته ۵ GT که در کانادا عرضه می‌شود، یکسان است. اینها خروجی مناسبی برای یک هاچ‌بک اسپرت به حساب می‌آیند.
 
قیمت تمام شده آن در کره جنوبی، بدون نصب آپشن‌های اضافی، ۲۳,۶۰۰ دلار خواهد بود. نسخه پیش از فیس لیفت آن هم که در کانادا عرضه می‌شود، ۲۷,۵۹۵ دلار کانادایی (۲۲,۱۰۰ دلار آمریکا) قیمت خورده است.
 
 
کیا همچنین دوباره اقدام به انتشار تصاویری جدید از نسخه سدان فیس لیفت K3 کرده است. در این تصاویر، برخی تغییرات جدید در این خودرو را می‌توان مشاهده کرد. از جمله، ترمز پارک برقی که به آن اضافه شده است. همچنین در این گالری جدید از تصاویر K3، نسخه لو آپشن آن هم به چشم می‌خورد که با چراغ‌های هالوژنی (به جای LED)، سیستم تهویه دستی، صفحه کیلومتر آنالوگ و نمایشگر مولتی مدیای کوچکتر، قابل رویت است.
 
نسخه سدان این خودرو به زودی به بازار آمریکا می‌رود و دیگر قرار نیست که با نام فورته عرضه شود. همچون سیاست تغییر نام اپتیما به K5، فورته یا سراتو هم از این پس با نام K3 در بازارهای جهانی شناخته خواهد شد.

منبع

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , هاچ‌بک کیا سراتو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
پارسا. 25 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ماهان : مبارک باشه شاهین پلاس بود منم 15اسفند تکمیل وجه کردم اما فعلا خبری نیست
محم : یکی‌ دو نفرن که با دروغاشون باعث شدن دیگه این گروه کاربرد نداشته باشه معلوم نیست کی‌ راست میگه کی دروغ!!!
شاهین cvt تحویل هفته چهارم دی : منم ۶ اسفند تکمیل وجه کردم cvt پس چرا cvt فاکتور نمیکنند؟
Mostafa : سلام وقت بخیر.از a5 همچنان خبری نیست
محسن اسفند ماه : برادر akbar فردا فاکتور شدم، خواهش می کنم، بازم کمکی بود در خدمتم
محسن سی و یک اسفند ماه بعد از تعطیلات : خانعلی قهرمان تشکر تشکر
وحید : متاسفانه همین الان متوجه شدم اتوبوس حامل خانعلی آچیلیان و اقوام خیلی نزدیکشون که برای انتقام از من عازم تهران بودن پنچر شده، و اتوبوس به مبدا برگشته، باز خدارو شکر دست انتقام خانعلی برای چند وقت از سر من کوتاه شد. خدارو شکر
بهزاد : تو سایتا خیلی گشتم تقریبا حواله های شاهین رو کسی نمیفروشه. منم۲ دی ۲۹۱ واریز کردم. نمیدونم حواله رو بفروشم برم نقدی بخرم الان. یا نگه دارمش درش بیارم همین جی رو. ‌‌.
تارا 30اسفند : سلام وقت بخیر دوستان تارا دستی تحویل 30اسفند بودم دوروز پیش فاکتور وپلاک شده وامروز آماده بارگیری زده کی به نمایندگی می‌ره ممنون میشم جواب بدید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
21ابان : بلاخره امروز چراغ سبز روشن شد تحویل 22 ابان ماه
عزیزی : سلام دوستان🖐️ از زمان تکمیل وجه چقدر طول کشید فاکتور شدید؟🙏
فاطمه فوری سورن جدید : سلام فروش فوری سورن جدیدترین وجه 11اسفند دریافت پروند 13اسفند تحویل خودرو 9خرداد هنوز فاکتور نشده
امین : چرخش بچرخه، مبارکتون باشه
x22 بندر : سلام دی ماه تکمیل وجه کردم 1403/11/7 شاسی خورده و هنوز فاکتور نشده و تحویلی 11 خردادم.
اطلس مشکی 8مهر : جناب راعی حادثه اسکله بندر رجایی مربوط به دیروز است و شما امروز به فاصله 3 ساعت و طی دو پیام، نظرات و وعده های متفاوت و متناقضی دادید. بنده و همسرم کارمندیم و اذر 402 اولین پرداخت و 8مهر403 دومین پرداخت را داشتیم و ماشبن فروختیم و الان 7ماه است که وسیله نداریم. هر بار یک وعده و وعیدی دادید برایم سوال است چرا امروز برای سومین بار در سال جاری فروش گذاشتید. لطفا به شعور مردم و هموطنتون توهین نکنید و با زندگی هموطنتون بازی نکنید. یا سایپا وظیفه خودش بداند و روشنگری کند و یا با موج منفی حاصل از تجمع و خبررسانی و نارضایتی مردم کنار بیاید.
اطلس azar : از آن مدیریت محترم تقاضا دارم در صورتی که این جانب را صاحب حق دانستیددستورات لازم در خصوص انتظارات شاکی را صادر فرمایید. همچنین در صورت اینکه شکایت اینجانب ارتباط موضوعی با آن دستگاه نداشته و یا خارج از ماموریت آن سازمان محترم است، این شکایت به صورت سیستمی به دستگاه مرتبط ارجاع گردد.همچنین ازسازمان محترم بازرسی کل کشور تقاضا می کنم دراستای تکلیف تبصره 1 ماده 25 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد بر نحوه رسیدگی و پاسخگویی به شکایت اینجانب نظارت نماید. در ادامه توضیحات تکمیلی به شرح ذیل اعلام می گردد: ( ..... ) اینجانب ضمن تایید صحت کلیه مندرجات فوق، جهت هرگونه همکاری و ارائه اطلاعات بیشتر به مسئولین دستگاه اجرایی و سازمان بازرسی آمادگی خود را اعلام می نمایم. شماره تماس اینجانب می باشد. با تشکر
اطلس azar : شرکت سایپا با ارسال دیرهنگام دعوت نامه در اسفندماه1403 باعث شد علاوه بر افزایش قیمت که شامل من شد و من در اسفندماه تکمیل وجه کردم و قرار شد یک ماهه خودرو تحویل داده شود ولی با گذشت بیش از یک ماه نه تنها خودرو و تحویل ندادند طی تماس با سامانه 96550 شرکت سایپا اپراتور شرکت تاریخی جهت تحویل اعلام نکردند.با توجه به این که این موضوع باعث ضرر مالی اینجانب و سلب آرامش من و خانواده ام شده است لذا درخواست رسیدگی به این موضوع و احقاق حق و حقوق اینجانب را دارم. با سپاس .
اطلس azar : مدیریت محترم رسیدگی و پاسخگویی به شکایت موضوع: شکایت اینجانب ... به کد ملی ... سلام علیکم احتراماً ضمن عرض خدا قوت، با عنایت به ماده 27 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر اینکه در صورت بروز هر گونه تخلف، مسئولین دستگاه های اجرایی مسئولیت پاسخگویی به شکایات مردم را به عهده داشته و با استفاده از ظرفیت تعیین شده در ماده 90 قانون مدیریت خدمات کشوری حق شکایت ارباب رجوعان به مراجع قانونی محفوظ است به استحضار می رساند، اینجانب به دلیل ( عدم اجرای قانون و یا تکالیف قانونی در فرایند ) در ارتباط با دریافت خدمت ( خدمات شرکت سایپا ) در تاریخ ( آذرماه 1403 ) و در محل ( استان تهران، شهرستان تهران ) شکایت دارم. برای اثبات ادعای فوق، می توان از طریق ( بررسی مستندات ) به شرح ( اینجانب در اسفندماه 1402 برای خوردی اطلس شرکت سایپا با تحویل آذرماه 1403 ثبت نام کردم.
اطلس azar : https://136.bazresi.ir/dargah/dashboard2/apps درود دوستان این سامانه شکایت ثبت کنید