مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

اجزای تشکیل دهنده غربیلک های فرمول1 را نام ببرید؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "آشنایی با غربیلک فرمان اتومبیل های فرمول 1" با این مبحث آشنا شوید.

شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33)

برچسب : مسابقه , هفته






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

437 نظر

کاربر: حامد ماستیانی
0

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
08:08  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ندا اکبری
0

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
08:06  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهین قیاسی
0

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
08:05  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اتنا اکبری
0

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
08:04  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: salma
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
03:35  1392/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: omid68
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
23:59  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sohrab.litoo
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:50  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بتول حساویان
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:50  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: rockstar
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:49  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سمانه روحی
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:49  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رویا زارع
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:47  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدابراهیم مهدی نژاد
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:46  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رقیه قنبری
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
22:45  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه آزادى
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
22:35  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: zeynabf
9


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
21:54  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سیدمحمدطباطبایى
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
21:51  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فردوس یا
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ

21:49  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: MOSTAFA TAbATAbAEI
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
21:35  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Fatemeh taBataBaei
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
21:31  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mohsen.grants
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
20:39  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پویا اژدری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
20:12  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shiva70
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
19:55  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجیدعباسی
0

سلام و پاسخ سوال :

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:40  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضایی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:36  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: صدیقه اکبری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:35  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: s.ahmadi39
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:33  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجتبی سیدی شلخم زار
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
19:07  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امین اسفندیار
1

. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
18:59  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: soghra
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی
2. LED های نمایشگر دور موتور
3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره
4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)
5. فعال کردن بالچه جلو
6. دکمه چند منظوره
7. بازیابی نیروی ترمز
8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف
10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)
11. محدود کننده سرعت
12. ذخیره سازی نیرو
13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم
14. توقف در پیت استاپ
15. کنترل کلاچ
16. هماهنگی با مارشال
17. تنظیم دیفرانسیل
18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل
19. تنظیم دیفرانسیل
20. کروزکنترل
21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره
22. تنظیم تایرها
23. تنضیمات اولیه بالچه جلو
24. تنظیمات پدال
25. مخلوط سوخت
26. پدال‎های پشت فرمان بالا
27. پدال‎های پشت فرمان پایین
28. کلاچ
18:56  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: غلامعلی اکبری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
18:54  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: معصومه قنبری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
18:44  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرااکبری
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
18:39  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: saeedakora
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
17:55  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا رضایی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
17:42  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
17:38  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا پستچی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:56  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:55  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عزت اله
0


1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ



16:51  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بامداد نقشینه
1

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:46  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مولود کشاورز
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:43  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سمیه بیمه
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:42  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خردمند 32
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:42  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کریم بقال
2

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:41  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: وحیده
1

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:41  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نداجون
1

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:39  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد ناب
2

سلام دوست عزیز
اشکال از وایر و یا شمع ها هست.
23:27  1397/02/10

گزارش
کاربر: مهندس رضا
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:38  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یاشار حاجی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:37  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آیناز حاجی
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:36  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: طیبه خانم
0

1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی

2. LED های نمایشگر دور موتور

3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره

4. دکمه خلاص (در پیت استاپ)

5. فعال کردن بالچه جلو

6. دکمه چند منظوره

7. بازیابی نیروی ترمز

8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف

10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد)

11. محدود کننده سرعت

12. ذخیره سازی نیرو

13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم

14. توقف در پیت استاپ

15. کنترل کلاچ

16. هماهنگی با مارشال

17. تنظیم دیفرانسیل

18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل

19. تنظیم دیفرانسیل

20. کروزکنترل

21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره

22. تنظیم تایرها

23. تنضیمات اولیه بالچه جلو

24. تنظیمات پدال

25. مخلوط سوخت

26. پدال‎های پشت فرمان بالا

27. پدال‎های پشت فرمان پایین

28. کلاچ
16:35  1392/08/14
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تاراV4تحویل30روزه : ممنون دوست عزیز بابت پاسخ دادید
شاهین پلاس : با خیال راحت تا ۶ ماه دیگه پیگیری نکن 😂
محمد : سلام واریزی اولم. دی ماه بوده کسی میدونه واریزی دومم کی. هست تاریخ تحویل زده بود آبان ماه
تارا اتومات v4 lx : تاریخ واریزی شما یک هفته بعد بوده انشالله که تا شش روز دیگر به شما هم تحویل خواهد شد. در این سری جدید ثبت نام خرداد ماه، شاید بدلیل افزایش شدید قیمت v4 به یک میلیارد صد میلیون تومان تحویل زودتر انجام میشود
شاهین : سلام من هم ۸ ماه تکمیل وجه کردم هنوز خبری نیست واقعا خیلی اذیت شدیم کاشکی بفکر مشکلات ما هم بودن
حسین : سلام امروز زنگ زدم گفت داره 12 فاکتور میشه!!!! حرفی از 13 نزد من خودم واریزی 13 ام پذیرش 14
حسینی : سلام ۱۲اذر تکمیل وجه ۱۳ اذر پذیرش سخا ۱۸ هیچ خبری نیست
شاهین : سلام منم آذر ۱۴۰۳ تکمیل وجه کردم هیچ کسی جواب گو نیست از مشکلات مردم که خبر ندارن بفکر هم نیستن
مهدی : واریز اولیه مهر 402 تحویل هفته آخر اسفند 403 تکمیل وجه 19اسفند در انتظار فاکتور
عباسی : من که ماشینم رو صفر فروختم چون دوسش نداشتم و دنا پلاس اتومات رو گرفتم خیلی هم راضیم تا ابد ماشین های سایپا ب درد نخورن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس آذری : سلام . 2 اسفند 402 و 12 اسفند 403 . سخا 13 اسفند .هفته 4 آذر بودم . پذیرش 116 بودم . فک کنم دیروز فاکتور شده بودم . امروز صبح زود نگاه کردم فاکتور روشن شده برام . سفید مشکی هستم
کاک هیدی : من دوم تیر واریز کردم همون روزم سخاروبردم ، فاکتور نشدم ، واریز اولیه م سوم دیماه بوده
مسعود : سلام من تجربشو داشتم روز آخر پرداخت کنی شاید ی یک ماهی دیرتحویل بدن
رانا7تیر : نه هنوز فاکتور نشدم
حسن پیش پانا فولاد مرداد : کی میگه دو ماه زودتر گیرت میاد؟؟ یک ماه فرقشه. رینگ فولادی رو ماه بعدش فاکتور میکنن. همین الان ببین تا چند تیر فاکتور شده.
دنا تیر 6 دنده : یعنی برات تبدیل قالباق به رینگ اومده
فوق العاده تکمیل وجه 11 بهمن : به گمانم درست باشه آخه از خوشحالی حتی نتونسته کلمات رو درست ادا کنه ، زبونش بند اومده : من فورش فوالعاده 7 بهمن فاکتور شدم 😂😂😂
بهمن : حرص نخور خود پوفییوز سایپا اینقدر دقیق گفته که ما اینجا اعلان میکنیم تویی که عرضه فش دادن به سایپا نداری زر هم خودت میزنی با مردم اینجا چکار داری
معین : تبدیل به تک سوز واریزی 4 تیر سخا 7 تیر هنوز فاکتور نشده، احتمالا همون بعد 11 تیر فاکتور بشی ، منم 15 تیر تبدیل زدم
کوییک جی ایکس مرداد : کسی نمیدونه کی پیامک میفرستن ..اینجور تحویل ماشین خم هی دیرتر میشه