پشت فرمان پژو 508 هیبرید 2020 جدید

 

امکان کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار

 
با سخت گیرانه تر شدن قوانین آلایندگی خودروها در سال جاری میلادی، خودروهایی همچون پژو 508 هیبرید به زودی تبدیل به گزینه‌هایی معمول و همه‌گیر در بازار خواهند شد؛ و این یک بازی دو سر برد برای خریداران است زیرا هر خودروسازی که نتواند به اهداف آلایندگی ذکر شده دست یابد با جریمه‌های سنگین نقره‌داغ خواهد شد.
 
 
و قطعاً پژو می‌خواهد با 508 هیبریدی میانگین آلایندگی محصولات خود را پایین بیاورد. این خودرو به‌صورت رسمی در هر کیلومتر تنها 29 گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند. خودروهایی همچون 508 هیبرید و نمونه‌های تمام الکتریکی 208 و 2008 نشان می‌دهند که چرا پژو برخلاف برخی برندهای دیگر عدم نگرانی خود درباره پاس کردن استانداردهای آلایندگی جدید را ابراز می‌کند.
 
 
اما پیش از آنکه به جزئیات چگونگی دست‌یابی فرانسوی‌ها به چنین آلایندگی پایینی بپردازیم بیایید خود 508 را بررسی کنیم. رقیب اشکودا ساپرب روش متفاوتی در مقایسه با برخی خودروهای دیگر در این کلاس را در پیش گرفته و درحالی‌که اکثر رقبا به ایجاد حداکثر فضای کابین و بار فکر می‌کنند، 508 طراحی ظاهری و کابین را در اولویت قرار داده است. البته اضافه شدن قوای محرکه هیبریدی تأثیری روی فضای بار نداشته و صندوق خودرو هنوز هم حجم 487 لیتری دارد.
 
 
سواری خودرو هم هیجان‌انگیز بوده و این نسخه هیبریدی نسبت به دیگر مدل‌های 508 تفاوت چندانی ندارد. چسبندگی خودرو برجسته بوده و خودرو در زمان عبور از پیچ‌ها تخت باقی می‌ماند و زمانی که خودرو سرعت بگیرد آن را کروزی عاری از استرس خواهید دانست.
 
 
نسخه هیبریدی پژو 508 از نظر طراحی ظاهری و داخلی تفاوت چندانی با برادران بنزینی و دیزلی خود ندارد. بدنه پذیرای برخی نشان‌های هیبریدی شده و یک پانل اضافی هم درگاه شارژ را پوشانده است. وقتی قدم داخل کابین بگذارید شاهد داشبوردی جذاب خواهید بود. پشت آمپرها گرافیک جدیدی داشته و از نوع دیجیتالی هستند. در این بخش میزان استفاده از باتری و قوای محرکه نشان داده می‌شود. سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو هنوز هم آزار دهنده بوده و برای روشن کردن بخاری و کنترل بخش اعظم عملکردها باید از صفحه لمسی استفاده کنید که وقت‌گیر است.
 
 
 
کلید پیانو مانند را که فشار دهید به اولین منوها دسترسی پیدا خواهید کرد. صفحه جدید نشان‌دهنده‌ی عملکردهای خاص مدل هیبریدی است که از جمله آن‌ها می‌توان به گرافیک جریان انرژی سیستم هیبریدی و چگونگی ترکیب قدرت پیشرانه‌های بنزینی و الکتریکی در زمان رانندگی اشاره کرد. همچنین تنظیماتی وجود دارد که به راننده اجازه می‌دهد تا انرژی را در باتری ذخیره کرد و بعداً برای نواحی شهری با آلایندگی پایین بکار گرفت.
 
 
در این حالت شما شعاع الکتریکی حدود 50 کیلومتری را کسب خواهید کرد. پیشرانه الکتریکی خودرو قدرت 108 اسبی داشته و کاملاً برای ترافیک شهری کافی است.
 
 
اگر نیازمند قدرت بیشتر باشید پیشرانه 1.6 لیتری توربوی بنزینی وارد میدان خواهد شد. این نیروگاه قدرت 178 اسبی داشته و اگر هر دو باهم ترکیب شوند قدرت کل 222 اسبی را در اختیار راننده قرار خواهند داد. این قدرت در قوی‌ترین نسخه 508 بنزینی هم وجود دارد اما این خودرو به خاطر مجموعه باتری خود چند صد کیلویی سنگین‌تر است.
 
 
تنظیمات هیبریدی 508 به اندازه برخی رقبا نرم و آرام نیست. اگر خودرو در حالت الکتریکی بوده و به دنبال قدرت بیشتر باشید از خواب بیدار شدن پیشرانه بنزینی کمی طول خواهد کشید. البته می‌توان حالت اسپورت رانندگی را اشاره کرد که در این صورت پیشرانه بنزینی همیشه حاضر خواهد بود و البته که مصرف سوخت خودرو بالاتر خواهد رفت.
 
 
و بحث مصرف سوخت جایی است که 508 هیبریدی در آن می‌درخشد. این خودرو مصرف سوخت کمتر از 2 لیتر در هر صد کیلومتر داشته اما مصرف واقعی خودرو کاملاً به نوع سفر و رانندگی شما بستگی دارد. اگر در خانه یا محل کار راننده جایگاه شارژ وجود داشته باشد و مسیر هم کوتاه و کم ترافیک باشد، احتمالاً نیازی به استفاده از پیشرانه بنزینی نخواهد بود. البته افرادی که مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند شاهد مصرف سوخت بسیار بالاتر خواهند بود.
 
 
محصول هیبریدی پژو در تریم پایه اکتیو عرضه نشده اما در سه تریم دیگر قابل انتخاب می‌باشد. تریم Allure تمامی تجهیزات موردنیاز را داراست که از جمله آن‌ها می‌توان به رینگ‌های 17 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، ناوبری، دوربین دنده‌عقب، پکیج ایمنی شامل تشخیص نقاط کور، هشدار توجه راننده و تشخیص علائم ترافیکی اشاره کرد.
 
قیمت این خودرو از 34875 پوند برای تریم Allure شروع شده و به 40630 پوند برای نسخه GT می‌رسد. این پول هنگفتی برای خریداران شخصی بوده و با توجه به اینکه مدل‌های بنزینی و دیزلی چند هزار پوندی ارزان‌تر هستند، خرید این خودرو در صورتی توجیه خواهد داشت که خریدار مسافت‌های زیادی را تردد کرده و یا در مناطق شهری با مسیرهای مخصوص خودروهای پاک زندگی کند.
 
 
البته خریداران سازمانی پژو 508 هیبریدی را گزینه‌ای ایده آل خواهند یافت زیرا مالیات آن بسیارکم است.
 
 
سازمان‌ها و ارگان‌هایی که به دنبال خودرویی سواری، جذاب و هوشمند هستند احتمالاً از پژو 508 هیبرید بسیار خوششان خواهند آمد. این خودرو مالیات کمتری دارد؛ اما خریداران شخصی نسخه GT پژو 508 هیبریدی را خودرویی گران‌بها خواهند دانست.
 
 
مشخصات پژو 508 GT Hybrid
 
قیمت: 40630 پوند
پیشرانه: 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی بنزینی به همراه پیشرانه الکتریکی
قدرت: 222 اسب بخار
گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 8.3 ثانیه
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: کمتر از 2 لیتر در هر صد کیلومتر
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پژو 508






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین G : سلام آیا شاهین G با موعد دعوتنامه برای هفته چهارم شهریور برای کسی ارسال شده؟
شاهین اسفند : اوفففففففففف بلاخره بلاخره بلاخره گوش شیطان کر فاکتور شدم باورم نمیشه ۱۶ اسفند سخا ۱۸
وحید : جناب مرادی اگه تیک آماده برای فاکتور نخورده و روی فاکتور شده هنوز نمی چرخه، به این معنی هست که نمایندگی هنوز مدارکتون رو به شرکت ارسال نکرده، هر چی دیرتر ارسال بشه همون قدر ماشینتون دیرتر فاکتور میشه ، چون سیزدهم واریز وجه رو انجام دادید و تا حالا تیک آماده برای فاکتور نخورده، به نظرم زودتر به نمایندگی مراجعه کنید ، تا زودتر مدارکتون ارسال بشه، چون تو این موضوع بعضاً نمایندگی ها کم کاری می کنن
شاهین پلاس۱ : صبوری بسته اقا نمیخاییم صبور باشیم حقمونو بدید ماشینمونو بدید اه مردم پشت سرتونه
شاهین پلاس۱ : فقط دهنتونو ببندین ماشینامونو بدین بیخود کردید قطعه نداشتید پول از مردم گرفتید حالا ازما گرفتید بیخود میکنید همچنان پول از مردم میگیرید ماشین ثبت نام میکنید شرکت به این بزرگی دولتی نتونه ماشین مردم و تحویل بده مفت سگ نمی ارزه
وحید : آقا امیر و آقای مرادی عزیز، ممنون از پاسخگویی تون، لطف می کنید اگه فاکتور شدید اطلاع بدید، من هنوز پولم جور نیست، اینکه بدونم بعد از واریز پول ، چه زمانی فاکتور میشه برام خیلی مهمه، به این دلیل که پول رو باید قرض کنم، بدونم که چند روز باید قرض کنم
شاهین پلاس۱ : کجا میری اعتراض کنی
میلاد : از پذیرش ۱۵ تا ۲۰ مهر براشون تبدیل به جی ال فرستاده شده. ۱۳ و ۱۴ مهر نداریم. ۱۲ مهر هم هنوز برای یه سری دعوت نامه به کل نرفته. از امروزم برای تکمیل وجه های ۱۵ و ۱۶ اسفند داره فاکتور صادر میشه. من دسترسی بهتون ندارم وگرنه میبردمتون تپ گروه cvt که جمع شدیم تا کامل مطلع بشید.
فریبا : سلام برای منم نیومده منتظرم
هه هه هه : داداش میخوای کارزار اعتراض به قطع برق و چیزای دیگه هم‌ راه بنداز شاید جواب داد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایمان : الان پرسیدن داره بنظرت؟ خب معلومه که هیچکدومشون . فقط بنزززززز
محمدحسین : سلام دوستان بعد از فاکتور شدن. چه زمان باید درخواست کارت سوخت داد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
پاناقالپاق فرسوده 12مرداد : سلام بنظرتون امروزکه تعطیله فاکتورهم دارن؟
علی : نه داداش فعلا مردادن واریزی تا18تیر هستن برای تحویل31مرداد
پانا قالپاق تیر : هنوز منتظر فاکتور هستیم
مراد بیگ : سلام دیروز12 ظهر دعوت نامه دوگانه پرداخت کردم هنوز تو وضعیت ام نیومده کسی میدونه چرا
شیما دنا پلاس 5دنده طرح اسقاطی : سلام آخه الان تو درگاه محل پرداخت زده 23400
ساینا اس 11بهمن : من پذیرش11بهمنم و هنوز فاکتور نشدم،کسی اطلاعی داره؟
اطلاعیه مهم : دوستان در جریان هستید که مجلس با توجه به ابهامات وارد شده به سایپا نسبت به عدم تعهد به مشتری اومدن پایین سهام سایپا ومشکوک بودن به فروش ارزان سهام سایپا تصمیم گرفتن که مزایده سایپا تا اسفند اجرایی نشه پس به این نتیجه میرسیم که دهن همه مشتریها سرویس میشه و انتقام از مشتری میگیره شرکت که با فاکتور نکردن دوباره که بگه قطعه ندارم دهن مشتری رو اسفالت می کنه که وادارشن به اعتراض دست بزنید که مطمئن باشید 🙏🙏
سهرابی : مریم جان ♥️ من تورو با پیکانم قبول دارم سورن خرجش زیاده