نیسان GT-R دیفرانسیل عقب به خیابان‌ها می‌آید

 

نیسان GT-R دیفرانسیل عقب به خیابان‌ها می‌آید

 
شرکت تیونینگ JRM اقدام به تولید محدود نسخه‌ی دیفرانسیل عقب از نیسان GT-R کرده است که تنها ۲۳ دستگاه از آن تولید و عرضه خواهد رسید. 
 
 
نیسان GT-R با وجود سن بالا اما همچنان خودروی فوق العاده به‌شمار می‌رود؛ اما برای آن دسته از علاقه‌مندانی که به دنبال نسخه‌ی خاص از این خودرو هستند؛ بهتر است مدل GT-R50 را فراموش کرده و GT23 را که توسط JRM تیون شده را خریداری کنند. این خودرو بر اساس نسخه‌ی مسابقه‌ای نیسان GT-R با نام GT-R GT1 ساخته شده است؛ اما از نظر قانونی هیچ منعی برای تردد آن در خیابان‌ها وجود ندارد. عرضه‌ی این مدل محدود بوده و JRM تنها ۲۳ دستگاه از آن را تولید خواهد کرد. قیمت این خودروها ۵۰۰ هزار و ۶۲۰ دلار بوده و تحویل آن از سال ۲۰۲۰ به مشتریان آغاز خواهد شد. 
 
شرکت JRM تغییرات عمده‌ای را در GT-R GT1 انجام داده تا GT23 را تولید کند. آن‌ها به‌خصوص در بخش جلویی خودرو تغییرات زیادی را انجام داده‌اند که شامل تغییر موقعیت پیشرانه و جعبه دنده است. سیستم تعلیق خودرو نیز کاملا متفاوت از نمونه‌ی اصلی است. به گفته‌ی JRM در صورت استفاده از تایرهای بدون آج مسابقه‌ای، این خودرو در پیچ‌ها می‌تواند به شتاب جانبی ۲ جی دست پیدا کند. 
 
 
محصول JRM همچنان از پیشرانه‌ی V6 نیسان با کد VR38DETT استفاده می‌کند که البته توان تولیدی آن به ۶۵۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. قدرت این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی مسابقه‌ای از نوع سکوئنشال به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد. 
 
نیسان GT23 در مقایسه با خودروی مسابقه‌ای GT-R GT1 ظاهری کاملا متفاوت دارد. JRM در این خودرو از کاپوتی متفاوت با دو ورودی هوای بزرگ استفاده کرده است. گلگیرها نیز تغییر کرده‌اند و در پشت چرخ‌های جلو روزنه‌‌های خروجی هوا تعبیه شده‌اند. در بخش عقب اما شباهت‌های بیشتری با مدل مسابقه‌ای دیده می‌شود به جز خروجی‌های اگزوز که در این مدل در وسط قرار گرفته‌اند. تیونر توانسته با استفاده از مواد سبک وزن، وزن این خودرو را تا ۱۲۷۵ کیلوگرم کاهش دهد. 
 
 
نمای داخلی GT23 بسیار به خودروی مسابقه‌ای شباهت دارد. صندلی‌های مسابقه‌ای ابعاد بزرگی دارند و فرمان نیز دارای بخش پایینی صاف مانند خودروهای مسابقه است. غربیلک فرمان این مدل از GTR، از نوع چند منظوره بوده و امکانات زیادی از روی آن کنترل می‌شوند. نشان دهنده‌های این خودرو نیز از نوع دیجیتال و مشابه با خودروهای مسابقه‌ای است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان GT , R






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مراد : سلام تا چند وقت بعد تحویل ماشین سند و مارتش باید بیاد اگه نیاد ب کی باید بگیم
محسن : سلام بخواهیم آینه تارا رو برقی جمع کنیم هزینش کسی می دونه چند هست ت نمایندگی
نسترن : دوستان متوجه شدیم چند نفر جلوی ما هستند درسته اما باید بدونیم شرکت روند تولیدش چجوریه روزی چندتا تولید میشه این هم خیلی مهمه من هشت اردیبهشت هستم احتمالا نزدیک 400 نفر باید جلوی من باشند آیا روزی بیست نفر فاکتور میشوند که من هم 30 روز دیگ فاکتور بشم
مهدی : سلام دوستان کسی اطلاعی در مورد اینک چرا پلاک نمیکنن داره؟؟ هم سخا رو انجام دادم هم املاک اسکان رو...
مرتضی : سلام به همه دوستان من هم ۲۶ مهر ماه شاهین cvt سانروف فاکتور شده و هنوز پلاک نشده
شاهین تحویل مرداد : درود دوستان من دوشنبه قید سانروف زدم تبدیل بهglزدم و مبلغ ۳۱۶میلیون دیگه واریز کردم تحویل زده بود یک ماهه ولی نمایندگی گفت تاخیر داره ایشالا هرچی خیره براتون پیش بیاد
شاهین جی ال : خدا ریشه ظلم بکنه 25خرداد هنوز خبری از فاکتور نیس
علی : سلام تو گوگل بزن سایت پیگیری محصولات سایپا
هادی cvt : آره داش قبول دارم حرفتو. منم تبدیل به gl زدم. فروختم . روش گذاشتم تارا اتوماتت 1403 کم کار خریدم. گفتم شاید تبدیل به پلاس بیاد ولی به جاش تبدیل به دنده اومد🤦. ظاهرش رو خیلی دوس داشتم ولی فنیش رو نه. قبلا هم ساینا داشتم منو داشت سکته میداد از بس ایراد داشت. حتی قید گارانتی رو زده بودم و بیرون با قطعات درست حسابی تعمیرش کردم. شاهین پلاس هم خیلی گرون بود و نتوستم بخرم سراغ تارا اتومات رفتم و فعلا راضیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک اس : کوییک اس 85گانه چند ماه تاخیر داره
تبدیل به تک : چرا انقد کند فاکتور میشه پس .جالبه دوباره ثبت نام هم میکنن
رک : کوییک اس 85گانه واریز وجه مهر ماه هست که فاکتور شده باشه
میلاد هستم : من الان ده روزه پلاک شدم هنوز کاشانع نیومده لطفا اطلاعات کامل ندارید چیزی رو شیر نکنید
سجاد : واریزی22 خرداد کسی هست فاکتور بشه
207 فوری : سلام 12 ثبتنام و پول واریز کردم الان نگاه کردم فاکتور شدم.ولی تا پیامک برنده امد همون ثانیه واریز وجه انجام دادم یعنی به 2 دقیقه نرسید
سورن 30 مهر مشکی : دوستان دیروز ماشین فاکتور شده. هنوز تخصیص پلاک هم نشده امروز پیامک اومده که ظرف یک هفته بیاین سند رو بگیرین. معنیش چیه؟ متن پیامک: مشتری گرامی؛ صورتحساب فروش ( سند و فاکتور فروش ) خودروی شما آماده ارسال به نمایندگی می باشد. چنانچه نمایندگی محل تحویل خودرو، استان تهران می باشد، ظرف مدت 3 روز و در صورتیکه خارج از استان تهران می باشد، ظرف مدت 7روز، پس از دریافت این پیامک جهت اخذ، به نمایندگی مراجعه فرمایید.
ساینا پیش فروش 12 اسفند : مبارکت باشه خیلی سختی کشیدن دوگانه ها چرخش واست بچرخه اینشالله
هادی : ما دیگه رفتیم ایشالا چرخش برا همه به شادی بچرخه خدانگهدار
هادی : سلام دوستان من امروز تحویل گرفتم تبریز هستم ماشین خیلی خوبی هستش من دوگانه رادیال بود بعد این که پیامک بیمه بیاد یک روزه تحویل میدن