نیسان GT-R دیفرانسیل عقب به خیابان‌ها می‌آید

 

نیسان GT-R دیفرانسیل عقب به خیابان‌ها می‌آید

 
شرکت تیونینگ JRM اقدام به تولید محدود نسخه‌ی دیفرانسیل عقب از نیسان GT-R کرده است که تنها ۲۳ دستگاه از آن تولید و عرضه خواهد رسید. 
 
 
نیسان GT-R با وجود سن بالا اما همچنان خودروی فوق العاده به‌شمار می‌رود؛ اما برای آن دسته از علاقه‌مندانی که به دنبال نسخه‌ی خاص از این خودرو هستند؛ بهتر است مدل GT-R50 را فراموش کرده و GT23 را که توسط JRM تیون شده را خریداری کنند. این خودرو بر اساس نسخه‌ی مسابقه‌ای نیسان GT-R با نام GT-R GT1 ساخته شده است؛ اما از نظر قانونی هیچ منعی برای تردد آن در خیابان‌ها وجود ندارد. عرضه‌ی این مدل محدود بوده و JRM تنها ۲۳ دستگاه از آن را تولید خواهد کرد. قیمت این خودروها ۵۰۰ هزار و ۶۲۰ دلار بوده و تحویل آن از سال ۲۰۲۰ به مشتریان آغاز خواهد شد. 
 
شرکت JRM تغییرات عمده‌ای را در GT-R GT1 انجام داده تا GT23 را تولید کند. آن‌ها به‌خصوص در بخش جلویی خودرو تغییرات زیادی را انجام داده‌اند که شامل تغییر موقعیت پیشرانه و جعبه دنده است. سیستم تعلیق خودرو نیز کاملا متفاوت از نمونه‌ی اصلی است. به گفته‌ی JRM در صورت استفاده از تایرهای بدون آج مسابقه‌ای، این خودرو در پیچ‌ها می‌تواند به شتاب جانبی ۲ جی دست پیدا کند. 
 
 
محصول JRM همچنان از پیشرانه‌ی V6 نیسان با کد VR38DETT استفاده می‌کند که البته توان تولیدی آن به ۶۵۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. قدرت این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی مسابقه‌ای از نوع سکوئنشال به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد. 
 
نیسان GT23 در مقایسه با خودروی مسابقه‌ای GT-R GT1 ظاهری کاملا متفاوت دارد. JRM در این خودرو از کاپوتی متفاوت با دو ورودی هوای بزرگ استفاده کرده است. گلگیرها نیز تغییر کرده‌اند و در پشت چرخ‌های جلو روزنه‌‌های خروجی هوا تعبیه شده‌اند. در بخش عقب اما شباهت‌های بیشتری با مدل مسابقه‌ای دیده می‌شود به جز خروجی‌های اگزوز که در این مدل در وسط قرار گرفته‌اند. تیونر توانسته با استفاده از مواد سبک وزن، وزن این خودرو را تا ۱۲۷۵ کیلوگرم کاهش دهد. 
 
 
نمای داخلی GT23 بسیار به خودروی مسابقه‌ای شباهت دارد. صندلی‌های مسابقه‌ای ابعاد بزرگی دارند و فرمان نیز دارای بخش پایینی صاف مانند خودروهای مسابقه است. غربیلک فرمان این مدل از GTR، از نوع چند منظوره بوده و امکانات زیادی از روی آن کنترل می‌شوند. نشان دهنده‌های این خودرو نیز از نوع دیجیتال و مشابه با خودروهای مسابقه‌ای است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان GT , R






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد