تجربه رانندگی با نسل جدید پژو 2008

 

تجربه رانندگی با نسل جدید پژو 2008

 
این 2008 جدید است خودرویی که پژو امیدوار به ادامه‌ی موفقیت آن می‌باشد. از شاسی‌بلند 3008 گرفته تا فست بک 508 و سوپرمینی جدید 208، پژو طیف جدیدی از خودروها را تولید نموده که نه تنها ظاهر شیکی دارند بلکه سواری آن‌ها نیز نسبت به محصولات پیشین این خودروساز بهبود قابل‌توجهی یافته است.
 
تولید 2008 بدون نقاط ضعف جدی حیاتی‌تر از هر زمان دیگری بوده است. کلاس کراس اوورهای کامپکت (جمع‌وجور) شلوغ‌تر از هر زمان دیگری بوده و از جمله خودروهای قدرتمند این کلاس می‌توان به رنو کپچر جدید و اشکودا کامیک اشاره کرد.
 
 
2008 هم مثل 208 از پلتفرم CMP استفاده می‌کند و بنابراین این خودرو با قوای محرکه بنزینی، دیزلی و تمام الکتریکی در دسترس خواهد بود. ساختار این خودرو نیز مستحکم‌تر از قبل بوده و درحالی‌که 141 میلی‌متر طویل‌تر از نسل قبل می‌باشد اما افزایش وزن آن ناچیز است.
 
 
 
طراحی خودرو حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. ظاهر نسبتاً پیش پا افتاده‌ی نسل پیشین 2008 جای خود را به طراحی جذاب‌تری داده است. طراحی این خودرو کاملاً از مدل‌های 208 و 3008 الهام گرفته اما زوایای تیز و جلوپنجره بزرگ باعث شده‌اند این خودرو کمی عجیب جلوه کند.
 
طراحی بخش اعظم کابین از 208 گرفته شده و بخش داخلی این خودرو از نظر طراحی و کیفیتی بسیار سطح بالاست و برخی از رقبا را کاملاً شرمنده می‌کند. برخی جزئیات جذاب وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به میانبرهای کلید پیانو در داشبورد اشاره کرد که ظاهر و حس بسیار خوبی دارند. در برخی مدل‌ها نیز دوخت روشن و متضاد بکار رفته که ترکیب رنگی جذابی را ایجاد می‌کند.
 
 
جدیدترین نسل کاکپیت i پژو برجسته جلوه می‌کند. با استفاده از دو صفحه‌نمایش که حالت سه‌بعدی ایجاد می‌کنند ناوبری بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. خود پشت آمپرها نیز در سطح بالاتری قرار گرفته‌اند و از بالای فرمان کوچک می‌توان آن‌ها را دید و بنابراین همانند اکثر محصولات جدید پژو باید به این خصیصه عادت کنید. برخی خریداران این ویژگی را بسته به قد خود دوست خواهند داشت و برخی هم نه.
 
 
موضوع دیگر به فضای بسیار زیاد کابین مربوط می‌شود. با افزایش 65 میلی‌متری فاصله بین محورها نسبت به 208، فضای پای این شاسی‌بلند به‌طور قابل‌توجهی بیشتر شده است. همچنین فضای پای زیادی زیر صندلی‌های جلو وجود داشته و فضای سر نیز بسیار خوب است. محفظه بار 2008 جدید با ظرفیت 434 لیتری خود بالاتر از حد متوسط کلاس قرار می‌گیرد.
 
زمانی که موقعیت رانندگی مناسب خود را پیدا کنید سواری 2008 را کاملاً هوشمندانه خواهید داست. این خودرو در سر پیچ‌ها پایدار و دقیق حس می‌شود و سواری آن در عبور از دست‌اندازها خوب است. البته سیستم تعلیق به اندازه کپچر بخشنده نیست و برخی لرزش‌ها وارد کابین می‌شود. از نظر صدای باد و جاده نیز 2008 خوب عمل کرده و نمره بالایی می‌گیرد.
 
این خودرو با سه نوع پیشرانه بنزینی، یک پیشرانه دیزلی و نسخه تمام الکتریکی عرضه می‌شود. پیشرانه 1.2 لیتری توربوی بنزینی با سه قدرت 99، 128 و 153 اسبی در دسترس بوده و مدل حاضر در تصاویر از قوی‌ترین پیشرانه بنزینی استفاده کرده است. صرف‌نظر از میزان قدرت، این پیشرانه واقعاً خوب و نرم بوده و مصرف کمی هم دارد. صدای تولیدی‌اش نیز اصلاً بد نیست. ما همچنین نسخه 128 اسب بخاری را تست کردیم که قدرتش برای رانندگی‌های شهری و روزمره بیش از حد نیاز است.
 
پژو 2008 در تریم های Active، Allure، GT Line و GT عرضه می‌شود. مدل‌های پایه قیمت آغازین 20150 پوندی دارند که در برابر اشکودا کامیک پایه با قیمت 17700 پوندی گران جلوه می‌کنند. مدل رده میانی GT Line مجهز به پیشرانه 128 اسبی و گیربکس دستی 26100 پوند قیمت دارد. در مقابل باید به رنو کپچر S ادیشن با قدرت 128 اسبی اشاره کنیم که بیش از 4 هزار پوند ارزان‌تر است. این دو خودرو در مقابل پژو حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و به همین خاطر به سختی می‌توان چنین اختلاف بهایی را هضم کرد.
 
 
البته لیست تجهیزات پژو بسیار سخاوتمندانه است. از جمله تجهیزات استاندارد مدل GT Line می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی، چراغ‌های جلوی LED، پوشش چرم کابین، صندلی‌های جلوی گرم شونده و نورپردازی داخل کابین اشاره کرد. پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه لمسی 10 اینچی، دوربین دنده‌عقب، اندروید اتو و اپل کارپلی و… نیز در لیست تجهیزات دیده می‌شوند.
 
 
پژو 2008 جدید خودرویی متمایز، خوش‌ساخت و پیشرفته است که با برخی حقه‌ها خود را از سایر رقبا جدا می‌کند. کابین جادار، هزینه‌های نگهداری کم سواری خوب جزو ویژگی‌های این خودرو بوده ولی قیمت بالای آن در برابر رقبا یک مشکل بزرگ است.
 
مشخصات پژو 2008 پیورتک 155 GT
قیمت: 31575 پوند
پیشرانه: 3 سیلندر 1.2 لیتری توربوی بنزینی
قدرت/گشتاور: 153 اسب بخار/240 نیوتون متر
گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 8.2 ثانیه
حداکثر سرعت: 207 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 6.2 لیتر در هر صد کیلومتر
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پژو 2008






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
990
 
پربحث ترین خودروی
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 59 نظر
7Mosi 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
. : یعنی سال سوم هست منتظریم و بدون ماشین.منکه بار اولم بود ثبت نام میکردم یه پراید قراضه داشتم همون اول فروختم گفتم اگه گفتن پول بریز دیگه توبههههههه چمیدونستم ثبت نام ماشین اینطوریه خوشحالم شدم گفتم شاهین برام دراومده هزار بار قرعه کشی ایران خودرو هم شرکت کردم هیچی به هیچی ...
اکبر رینگ : در پاسخ به آقا"شاهین" برادر تاریخ تایید احراز سکونت رو کارشناسان سایپا میتونی بپرسی با شماره تماس 096550 تماس بگیر
آرش : برای من حواله تحویل اسفند دعوت نامه با مهلت از 15 تا 26 اسفند صادر شده بود که 18 اسفند واریزی انجام دادم.
مقدم : میخواست بگی غیر صبوری کاری دیگه هم میتونیم بکنیم! الان یعنی ثبت نامی های بهمن ها دیگه تموم شدن ؟؟
ماهان : سلام جناب میر زاده مشفقی شما مرحله دوم پول را کی واریز کردی و سخا را کی تحویل دادی کشش و شتاب شاهین پلاس خوبه چون میگن از تارا سنگین تر شده یی مقدار تنبله و کشش خوبی نداره؟
تارا اتومات خاکستری نانو سرامیک تحویل 30 اسفند : دوستان عزیز سلام من امروز با ایرانخودرو تماس گرفتم: تمامی تحویل های اسفند ماه تا ده روز آینده فاکتور میشن. دوستانی که سود تاخیرشون ثابت مونده داره کسر میشه بابت هزینه های قانونی. دوستانی که سرامیک دارن ماشینشون با سرامیک تحویل میشه.
سبحان : یچیزی میگه واس خودش تا تکمیل وجه نکنی اصلا نمایندگی سخا نمیگیره بعدشم وقتی تکمیل وجه نکرده از کجا میدونه باید کدوم نمایندگی سخا بزنه وقتی نمایندگی انتخاب میکنی میری نمایندگی میگی نمایندگی شما انتخاب کردم‌سخا برام ثبت کن وگنه علم و غیب نداره ک شما ماشین ثبت نامی داری و باید تو نمایندگیش سخا بزنی حرفای اکبر رینگ سرو ته نداره
شاهین اتومات cvt 402 : من زنگ زدم نمایندگی گفت برا هفته آخر اسفند یماه دیگه تا چهل روز دعوتنامه می‌ره حالا ببینیم راسته با نه
مقدم : میخواست بگی غیر صبوری کاری دیگه هم میتونیم بکنیم! الان یعنی ثبت نامی های بهمن ها دیگه تموم شدن ؟؟
مرتضی رنجبر : تارا اسفند 2روزه فاکتور شدم کی پلاک میشه دوستان آیا تحویل حضوری فعال میشه ممنونم کسی راهنمایی کنید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فرهاد : این جواب خوبی‌ها این شرکت محترم نیست شرکت محترم مدیران خودرو اگر به بهانه دیون مبلغ ناچیزی از شما دریافت می‌کند فقط برای بهبود کیفیت خودروی مشتری آن را هزینه میکند
مهرداد تحویل 31 خرداد : در جواب کاربر سورن پلاس،31 خرداد ،تکمیل وجه من 19 فروردین بود و اینکه طرح مادران بودم،امروز در کمال ناباوری و تعجب دیدم هم عاکتور شدم و هم پلاک تخصیص پیدا کرده
دنا اتو پیش 31 خرداد : بزرگوار پست های همین صفحه رو حوصله کنی بخونی داخلش گفته شده تا 31 خرداد هم پیش فروش فاکتور شده هستش
احسان 28بهمن : اکبر جان این اپراتور گفت خواستم فقط اطلاعات داده باشم بخدا پوکیدیم ،ای خدا خراب کن این سایپا رو
حسن مجد : چرا وقتی قرارداد قطعی منعقد میکنن به بهانه های مختلف افزایش قیمت میدن شورای رقابت کجایی برادر دقیقا بگو کجایی ادارات صمت چکار داره میکنه تعزیرات باید پرونده سازی کنه بخدا این سرقت باور کنین میشه با طرح دعوی و پیگیری نتیجه گرفت مدیران خودرو با این کارش از محبوبیت نسبی هم افتاد و این شروع یک ورشکستگی برای هلدینگ ام وی ام خواهد بود
اکبر : داداش 23بهمن از کجا آوردی اگرم باشه پرسنلی می‌باشد که به ما مربوط نیست
امیر X55 : 168 میلیون تومان بعنوان مابه التفاوت برایX55 به بهانه دیون؟ اسم این دیون نیست ، اسمش دزدی تو روز روشن است ، حرومتون باشه ، کوفتتون بشه ، آبروی این شرکت دزد به هر طریقی که شده رو باید برد تا بقیه مثل ما بدبخت نشن ،.
سعید : آقا ریختن نمایندگی درگیری راه انداختن درود بر غیرت و شرفشون ، فیلمش رو الان دیدم مال تهران هست
ارزو : سلام قراره فردا صبح ساعت 8.30 جلوی در مجلس اعتراض بشه لطفا هر کی میتونه بیاد
احسان 28بهمن : سلام دوستان من تماس گرفتم گفتن تا بیست سوم بهمن ماه فاکتور شده