این روزها استفاده از خطاهای دیداری و حرکات نمایشی خطرناک به جای تصاویر کامپیوتری غیرواقعی، و ساخت تیزرهای تبلیغاتی حیرت انگیز در صنعت خودروسازی به معیاری جهت ارزش گذاری کمپانی های مختلف تبدیل شده است؛ از جمله طرفداران این نوع تبلیغات می توان به گروه کامیون سازی ولوو و سازندگان بازی جذاب Forza Motorsport 5/McLaren اشاره کرد. کمپانی هوندا نیز، در جدیدترین تیزر تبلیغاتی ساخته شده برای مدل CR-V 1.6 i-DTEC Diesel به جمع طرفداران این بخش تبلیغاتی پیوسته است و با استفاده از تصاویر ظاهرا واقعی، سعی در القای "غیرممکن ها" به ذهن بینندگان دارد. با تماشای ویدئوی (دانلود) زیر متوجه خواهید شد که چگونه این خودروساز ژاپنی غیرممکن را به ممکن تبدیل می کند.
/uploads/Honda-Illusion.flv
با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.