بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

رانندگان عزیز کشورمان به خوبی با "اینترناش" های کرم رنگ با بدنه پرچی آشنایی دارند. زیبایی و القای حس کلاسیک در آن کشنده های ساده و زیبا در حدی است که اگر به خودروی سنگین هم علاقمند نباشید، ثانیه هایی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. خودروهای زیادی نیستند که توانسته اند حس کلاسیک را با طراحی مدرن ادغام کنند و محصولی زیبا ارائه دهند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

در زمینه کامیون، آمریکایی ها بسیار حرفه ای عمل می کنند و هنوز یک ماک یا اینترنشنال 2013، سنت اجداد خود را حفظ کرده اند. اگزوزهای عمودی که از پشت کابین، آسمان را نشانه گرفته اند، مخزن سوخت استیل بزرگ و سپرهای کرومی زیبا سنت کامیون های آمریکایی می باشند که ما را به یاد فیلم های جنایی و جاده های بی انتهای صحرای نوادا می اندازند! در ادامه به بررسی اینترنشنال LoneStar می پردازیم.

 

طراحی خارجی

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

این کامیون برای انجام کارهای سنگین ساخته شده است و طراحی آیرودینامیک آن کم نظیر است. احتمالاً اگر آن را در جاده ببینید شوکه شوید چون علاوه بر ابعاد غول پیکرش، اصلاً شکل و شمایلی نزدیک به بنزها و ولووها و حتی ماک های رقیب ندارد. برای این کامیون هر دو نوع کابین Day و Sleeper با سطح امکانات زیاد در دسترس می باشند. کشیده بودن دماغه و جلوپنجره و سپر بزرگ کرومی در نگاه اول بسیار جلب توجه می کنند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

مخزن سوخت و رینگ های کرومی نیز جلوه گری آن را به اوج رسانده اند. تمام اجزای تشکیل دهنده کابین با هم هماهنگ بوده و به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند. چراغ های بیضی و مه شکن های گرد نیز ظاهر "لون استار" را مدرن تر جلوه می دهند. طراحی خاص بدنه تاثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت داشته و در عین حال زیبایی را نیز حفظ نموده است. حباب چراغ های جلو نیز به سادگی قابل تعویض می باشند و در صورت آسیب دیدن نیازی به تعویض کامل آن ها نیست.

 

طراحی داخلی

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

برای کسانی که قبلاً سوار بر اینترنشنال شده اند، کابین LoneStar آشنا به نظر می رسد و به غیر از غربیلک فرمان جدید و تغییرات جزئی، مورد دیگری به چشم نمی خورد. جنس مواد به کار رفته و کیفیت ساخت بسیار مرغوب است و آرگونومی ادوات بسیار خوب و چیدمان آن ها منطقی می باشد. طبق معمول صنعت خودروسازی آمریکا، محدودیت فضا معنی ندارد و از بسیاری از رقبا بیش تر است. نشان دهنده ها کامل، واضح و خوانا بوده و در دید راننده می باشند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

هم چنین طراحی صفحه کیلومترشمار زیبا و مدرن است. صندلی ها در سطح بالایی از راحتی قرار داشته و بدن را به خوبی دربر می گیرند و به  راحتی می توانید بدون این که دچار درد کمر شوید، کل روز را با آن به رانندگی بپردازید. موقعیت قرارگیری راننده خوب و مسلط به جاده می باشد. کیفیت سیستم صوتی و نورپردازی داخل کابین نیز بسیار خوب و در مدل های مجهز به تخت خواب، آسایش راننده دوچندان می شود.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

در کابین Sleeper، صندلی های جلو چرخیده و در مقابل هم قرار می گیرند. به دلیل راحتی بیش تر، یک مبل در داخل کابین قرار گرفته که باز شده و تبدیل به تخت خواب می شود. در این کابین یک یخچال و دو کابینت بزرگ نیز قرار دارد که بسیار مفید و کاربردی هستند. بالای کابین، زیر تخت خواب و زیر کنسول میانی نیز فضاهایی برای قرار دادن اشیا در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر شامل سیستم رهیاب، بلوتوث و سیستم کنترل تایرها می باشد.

 

موتور و گیربکس

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

این کشنده از موتورهای MaxxForce 13 و Cummins ISX 15 بهره می برد. این موتورها بسته به مدل، به گیربکس های 10، 13، 15 و 18 سرعته مجهز هستند. پیشرانه های "مکس فورس 13" در رده مقرون به صرفه ترین ها قرار می گیرند. به جچهت کاهش وزن، بدنه موتور از آهن و گرافیت فشرده ساخته شده است که باعث مقاوم تر شدن آن نیز گردیده است.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

موتورهای کامینز به اندازه موتورهای مکس فورس مقرون به صرفه نیستند ولی قدرت و شتاب بالاتری دارند. موتورها همگی به صورت استاندارد، می توانند تا 600 اسب بخار، نیروی ترمز موتور تولید کنند. در نهایت باید بگوییم طراحان این کامیون در زمینه طراحی پا را فراتر گذاشته و نتیجه کار آن ها محصولی زیبا و کارآمد از آب در آمده است. سواری این کامیون در کنار قدرت بالا و دوام قطعات، LoneStar را به رقیبی جدی برای سایر کامیون سازهای آمریکایی کرده است.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar


منبع

TopSpeed

برچسب : کامیون اینترنشنال






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

9 نظر

علی
2

چرا موتور اینترناش عراقی به سمت راست شیب هست کسی دلیلشو میدونه
22:41  1402/09/14
گزارش
پاسخ دادن
آرکان
2

من خودم واقعا این ماشین رو دوست دارم خیلی پر قدرت و زیباست
همیشه برای رانندگان سرزمینم دعا میکنم ...
11:22  1401/08/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
7

سعید از تهران واقعا زیباست برای راحتی راننده چقدر ارزش قایل هستن اینطوری کار میکنن میشه امریکا
11:26  1398/09/12
گزارش
پاسخ دادن
محمدعلی52
14

باسلام ای کاش این ماشین ها ب جای هوو و دنگ وفنگ والبرز وارد میشد اگه میشه درباره موتور وگریبکس ودفرانسیل ودیگرقطعات این خودرواطلاعات بیشتری بگذاریدوقیمت آن نیزدرج کنید
12:56  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد مهدی خازاده
3

آدم این عکس هارو میبینه حرص می خوره.
18:35  1394/06/31
گزارش
پاسخ دادن
علی آقا
4

خیلی زیباست. کاش توی ایران هم بود.
16:43  1393/02/27
گزارش
پاسخ دادن
سعید
14

البته از نظر قدرت باز هم از ولوو vt 625 اسبی پایین تره ام خب کامیون زیبا و دلفرییه !
البته انگار طراحان خواستن تا این کامیون تو فیلمها بیشتر استفاده بشه چون طرحش خیلی مناسبه فیلمهای اکشنه
دماغش یکم افراطی طراحی شده ولی بقول نویسنده خواستن پارو فراتر بذارن حالا چقد میتونه موفق باشه بستگی به رقبا داره که هنوز هم کنوورث و ماک رقیبان سرسخت پیش و روی این کشندست.
15:11  1392/08/07
گزارش
پاسخ دادن
علی آقا
7

واقعا زیباست. آدمو وسوسه میکنه بره راننده بشه.
14:21  1392/08/05
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین : فاکتور 5 ابان بودم هنوز پلاک نشدم..کسی هست مثل من باشه؟
مرتضی : سلام دوستان، در مرحله تحویل خودرو هستم، چطور می تونم ماشین رو تهران تحویل بگیرم. هنوز برام پیامک نیومده که ماشین رو از پارکینگ تهران تحویل بگیرم. خودم اهواز هستم. میخام تهران ماشینم رو معاوضه کنم.
X5 سفید بهمن : با سلام بلاخره بعد از ۹ ماه امروز ماشینم رو تحویل گرفتم ثبت‌نام بهمن سال گذشته بودم ایکس ۵ نوشته بودم با آرزوی همه ماشین هاشون رو هرچه زودتر تحویل بگیرند
شاهین پلاس۱ : جناب بعد از ۸ ماه دارن اردیبهشت فاکتور میکنن اونم چند روز فاکتور کردن الان دوباره مردن خبری از فاکتور نیست باسد صبر کنی خیلی زوده بهش فکر کنی خدا لعنتشون کنه
عل : سلام کوییک ثبت نام ۱۹خردا کی دعوتنامه ارسال میشه
شاهین پلاس : با سلام تکمیل وجه مرداد 404 بنظر کی فاکتور می شود
میثم : آقا مهرداد شما تحویل چه ماهی یودی؟؟ آخه منم ۱۹ آذر پیش پرداخت داشتم تحویل خرداد بودم و آخر بار ۲۰ مرداد پیام جی ال اومد واریز نکردم الان میگن دعوتنامه نمیاد اگرم بیاد به قیمت جدید یعنی حدود ۴۴۶ دیگه واسه جی ال پرداخت کنی واقعا چیزی به اسم قانون اینجا نیست فقط دزدی و ظلمه
علی ری را : تحویلتون کی بود؟ مبلغش چقدر بود
آریا رضایی تارا دستی : دوستان فرقی نداره ما خودمون از سایت درخواست کارت سوخت کنیم یا بریم پلیس بعلاوه ده در هر حالت تو ی زمان میرسه دستمون یعنی یکی زودتر نمیشه؟؟؟؟؟
علی : ظاهرا قراره طرح تبدیل شاهین g به شاهین پلاس دستی g وgl بفرستن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید رانا تحویل اذر : رفقا ینی هیچ کسی فاکتور نشده؟مگه میشه اخه
علی. : احرازتو درست کردی شاید مال احراز باشه فاکتور نشدی
فرسوده : دوگانه بودی یا تک؟
حسن : 12336236 هنوز فاکتور نشده 4 شهریور
تکسوز : سلام من یازدهم پلاک شدم ، امروز چراغ تحویل روشن شد.
خودرو : چه قدر چرت و پرت تکرار می کنید هین طوطی . یک نفر شایعه میکنه بقیه دنبالش تکرار. اینجا اومدید درمورد شماره پذیزش و روز پذیرش و فاکتور شده یا نه صحبت کنید . اونایی که 4 شهریور هستن تا کی فاکتور شذه و تا عدد چند موندت. تا ما بدونیم 30 شهریور کی شروع میشه
ابوالفضل : سلام 207 سقف شیشه ای ارتقا یافته روش ثبت نام پیش فروش و تحویل 30 مهر 23 مهر تبدیل به موتور پلاس زدم ولی تبدیل به رینگ نزدم امروز فاکتور شد
اطلس : دوستان 18 آبان ساعت 9 صبح. که انشاالله حرفمون شنیده بشه
حمید دنا 6 دنده بندرعباس : سامانه املاک چک کن آدرس و کد پستی با سخات یکی باشه
30ابان پانا : دوستانی ک تحویل ابان هستن یه خبری بدن فاکتور شدین یان؟