تشکیل ستاد پاسخگویی در سایپا و ایران خودرو برای رسیدگی به اعتراض مشتریان

 

تشکیل ستاد پاسخگویی در سایپا و ایران خودرو برای رسیدگی به اعتراض مشتریان

 
 فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو خبر داد و اظهار کرد: مسئولیت این ستادها  پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.
 
وی گفت: در راستای دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودروساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان، درباره تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می‌کنند.
 
مقیمی با اشاره به بازدید سرزده خود از ستادهای فوق، افزود: با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز، افرادی که در  تحویل خودروهایشان با تاخیر مواجه شده بودند، به ستاد مراجعه و با خودروسازان توافقاتی کرده اند.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه‌ها نیز می‌توانند در روز‌های آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودروسازان، متقاضیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.
 
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج (شهید لشکری) جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم، مجموعه سازه گستر (کفش ملی سابق) واقع است.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سایپا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمدی v1pتیتانیوم : سلام دوستان من فروش فوری تحویل 14 خرداد دستی تیتانیوم که فاکتور نشدم هنوز .26 و31 خرداد رنگ های سفید و مشکی فاکتور شدن بنظرتون من بخاطر رنگ تیتانیوم فاکتور نشدم . با وجود تاخیری یک هفته ای تو کاستامر قسمت جریمه تاخیر میزنه هیچ جریمه تاخیری برای شما محاسبه نشده. بنظر شما چرا جریمه تاخیر برای من نزده؟ ممنون میشم هرکس میدونه جواب بده
حسام. : دوستانی که تحویل گرفتن رینگ ۷ پره یا ۵ پر؟ پلاس ها باید رینگ ۷ پر روش باشه
J7 : سلام ثبت نام یکم برج دوازده امروز فاکتور شد
شاهین پلاس : بیست و دوم اسفند امروز ساعت هشت تکمیل وجه شد سه روز پیش یه مرحله رفته بود عقب
مقدم : هیچ حساب کتابی نداره، بستگی داره کی تحویل پیمانکار بدن و اون پیمانکار کی ماشین هارو بیاره، بعد از فاکتور برای یک نفر ممکن ۲ روزه طول بکشه تحویل بدن، برای یک نفر دیگه ممکن یک هفته طول بکشه
سعید : تکمیل وجه اینترنتی انجام دادی؟
سعید : سلام داداش تکمیل وجه اینترنتی انجام دادم ولی هنوز واسم ثبت نشده چکار کنم؟
پلاس : کسی می دونه بعد فاکتور چقد طول می‌کشه تحویل بدن؟؟خیر ببینید
حسین : سلام ۷jکرمان موتور ثبت نام کردم هنوز تحویل ندادن چرا آنقدر بد قولی میکنن مابتفاوت هم گرفتن خدا وکیلی ماهم زحمت کشیدیم انتظار کشیدم به موقع بدن چرا اصلا از خدا نمیترسن چرا همش مسخره می‌کنند ماهم پول دادیم چرا پیگیر نیستن چرا مدیر نداره چرا کسی نیس بگه ماهم گناه داریم چرا چرا چرا خواهشن از مدیران از بزرگ‌تر ها خواهشن پیگیر بشن لطفا
سینا : منم میخام حضوری بگیرم. نمی دونم باید در سامانه وضعیت خودرو باید ثبت نام کنم؟ یا خودشون پیامک میدن؟ خواهشا کسانی که حضوری گرفتن راهنمایی کنن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ارسام : سلام من 18تحویل بود که فاکتور نشد تماس گرفتم گفتم 50روز تاخیر برات درنظرگرفتن اگر مرداد بهت بدن
میلاد : همون 25 ساعت ده صبح . الکی تاریخ دیگه ندید
حسن : داداش دعوتنامه ها صادر کردن کسی جلودار اینا نیست سخنگو دولت هم گفت هماهنگ
الی 27مهر : آقا لطفا تاریخو عوض نکنید 25 خرداد یکشنبه ساعت ده جلوی در امور مشتریان کیلومتر 11جاده مخصوص
ساینا فوق العاده : بر مدیر عامل لعنت خداوند نابودش کنه
مشدعلی : سلام کیف احوال
علی 27 مهر : کجای کرجی؟
اریزو 6 پرو : شما تکمیل وجه تون برج 9 بوده احتمالا.. منم برج 9 تکمیل وجه شدم تحویل 8 اردیبهشت که شنبه مجوز خورده
اطلس 24مهر : سلام.خودتون باید ثبت نام کنید.تقریبا تا ده روز بعد صادرمیشه.
207پانا : سلام تحویل 31خرداد مشکی 24اردیبهشت تبدیل ب رینگ زدم بعدگذشت یک ماه تبدیل هنوزفاکتورنشده