دیدار نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با مشتریان ناراضی

 

دیدار نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با مشتریان ناراضی

 
 عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش سایپا امروز و در شروع دیدارهای هفتگی با مشتریان ناراضی سایپا با مشتریان چانگان دیدار و گفتگو کرد.
 
در این نشست تعدادی از مشتریان ناراضی خودروهای پیش فروش شده چانگان به نمایندگی از بقیه مشتریان با نماینده ویژه مدیرعامل سایپا دیدار و مشکلات خود را بیان کردند.
 
بابایی در این نشست ضمن عذرخواهی از تمام مشتریان ناراضی سایپا به دلیل تاخیرهای بوجود آمده در تحویل خودروها گفت: باید گذشته را کنار گذاشت و مشکلات بوجود آمده را گردن همدیگر نیندازیم بلکه باید با یک دید منطقی مشکلات را شناسایی و رفع کرد.
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به لزوم درک متقابل مشکلات شرکت و مشتریان تاکید کرد: تمام مشکلات باید به صورت منطقی بررسی و حل شود به شکلی که اولویت ثبت نام مشتریان با توجه به نرخ ارز و قیمت تمام شده خودروسازان محاسبه و ضرر و زیان مشتریان پرداخت خواهد شد.
 
وی ادامه داد: سیستم های فروش و خدمات پس از فروش سایپا تغییرات مثبتی را خواهد داشت و مشتری مداری سرلوحه کار قرار می گیرد.
 
گفتنی است جلسات دیدار با مشتریان ناراضی سایپا قرار است با حضور نماینده ویژه مدیرعامل و دعوت مشتریان خودروهای مختلف به صورت هفتگی برگزار و مشکلات تمام مشتریان بررسی و رفع شود.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , مدیرعامل سایپا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی.شاهین پلاس موعد تیرماه : سلام از دعوتنامه خبری نیست تیر ماهی داریم چشم انتظار دعوتنامه؟؟؟
امیر : سلام داداش شماره پذیرشت رو بفرست
شاهین جی تاخیر : سلام من دیگه خسته شدم از شاهین جی رفتم شرکت سایپا گفت ۴۵۰۰ نفر جلوتون هستش حالا حالاها صبر کن منم دیگه تبدیل زدم چند روزه فاکتور شد
شاهین جی تاخیر : سلام من دیگه خسته شدم از شاهین جی رفتم شرکت سایپا گفت ۴۵۰۰ نفر جلوتون هستش حالا حالاها صبر کن منم دیگه تبدیل زدم چند روزه فاکتور شد
شاهین G : شماره تماسی ازشون دارید؟
شاهین G : شماره تماسی ازشون دارید؟
ستار : کسی دیگه خودروش فاکتور نشد زنگ نزدید ایران خودرو
شاهین G : شماره تماسی ازشون دارید؟
مهدی : حالا چرا ۱۱ظهر ۹ یا ۱۰ بهتر نیست؟
درسا : مبارک باشه ، خدا کنه فردا ۱۲ اسفند شروع کنن به فاکتور کردن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تحویل 31 تیر بود هنوز خبری نیس : دوستان لطفا کسایی که فاکتور میشن از مراحل فاکتور شدن تا تحویل رو به بقیه هم اطلاع رسانی کنند که ما هم بدونیم کجای کاریم
سورن : چرا این همه اذیت میکنن
ساینا اس بهمن : تکمیل وجه هم 23 اردبیهشت 1404 واریز اولیه 23 بهمن 1403 پیش فروش دهه فجر
رستا 31 خرداد رینگ فولادی سفید : هی 2 هفته پیش به منم گفتن 10 روز دیگه فاکتوری ولی نشدم میشه بگی داخلی چندو چه شماره ای گرفتی من اون سری گرفتم یادم رفت الان
سورن : چرا این همه اذیت میکنن وماشینها تحویل نمیدن بازم انتظار دارن مردم ثبت نام کنن از بازار بگیریم بهتراز اینه که این همه بی وسیله
ساینا اس بهمن : واریز اولیه 23 بهمن
31 تیر : من رزرو بودم درحال فاکتور شدن تحویل 31 تیر که هنوز خبری نیست
پیش 31 تیر : فعلا هیچی معلوم نیس
یحیی : داداش اریسان شما طلاست اصلا بنزه بی خیال شو برای شما موتور از فرانسه اومده بی خیال شو خالی بندیاتو برو جای دیگه بنویس اگه پول دستمون بود و مشتری بود می فروختیم نیاز نبود شما اینجا به ما توصیه کنی
تحویل 31 تیر بود هنوز خبری نیس : تاریخ تحویل ملاک اونا نیست بنظرم آخه بعضی ها تاریخ تحویلشون دیرتر بوده ولی زودتر تحویل گرفتن