دیدار نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با مشتریان ناراضی

 

دیدار نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با مشتریان ناراضی

 
 عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش سایپا امروز و در شروع دیدارهای هفتگی با مشتریان ناراضی سایپا با مشتریان چانگان دیدار و گفتگو کرد.
 
در این نشست تعدادی از مشتریان ناراضی خودروهای پیش فروش شده چانگان به نمایندگی از بقیه مشتریان با نماینده ویژه مدیرعامل سایپا دیدار و مشکلات خود را بیان کردند.
 
بابایی در این نشست ضمن عذرخواهی از تمام مشتریان ناراضی سایپا به دلیل تاخیرهای بوجود آمده در تحویل خودروها گفت: باید گذشته را کنار گذاشت و مشکلات بوجود آمده را گردن همدیگر نیندازیم بلکه باید با یک دید منطقی مشکلات را شناسایی و رفع کرد.
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به لزوم درک متقابل مشکلات شرکت و مشتریان تاکید کرد: تمام مشکلات باید به صورت منطقی بررسی و حل شود به شکلی که اولویت ثبت نام مشتریان با توجه به نرخ ارز و قیمت تمام شده خودروسازان محاسبه و ضرر و زیان مشتریان پرداخت خواهد شد.
 
وی ادامه داد: سیستم های فروش و خدمات پس از فروش سایپا تغییرات مثبتی را خواهد داشت و مشتری مداری سرلوحه کار قرار می گیرد.
 
گفتنی است جلسات دیدار با مشتریان ناراضی سایپا قرار است با حضور نماینده ویژه مدیرعامل و دعوت مشتریان خودروهای مختلف به صورت هفتگی برگزار و مشکلات تمام مشتریان بررسی و رفع شود.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , مدیرعامل سایپا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جلال : من تحویل اسفند تکمیل وجه اول اردیبهشت خبری از فاکتورنیس لطفا با روح وروان ما بازی نکنید اگر فاکتورشدی شماره درخواستت رو بزار
پلاس : دروغ ناشیانه ای بود.هنوز تعدادی از ۲۶ اسفند و کل اول اردیبهشت باقیمانده.
حسین : من تکمیل وجه ۱ اردیبهشتم ، خبری نیست.
داریوش : من تکمیل وجه ۲ اردیبهشت م خبری نیس هنوز
محسن تهران : سلام من ۲۶ اسفند واریز و ۲۷ پذیرش هنوز فاکتور نشدم مگه میشه اونوقت ۲ اردیبهشت فاکتور بشه
سایپا بی لیاقت : شاهین جی تکمیل ۲ اردیبهشت با نمایندگی تماس گرفتم گفتن جی توقف نشده برای کسایی که تو نوبت هستن تولید میشه ولی ثبت نام جدید دیگه شاهین جی نداریم منکه برا فروشه صبر میکنم اختلاف قیمت ۱۱۰ تومنه الآن توقف خورده بالاتر هم می‌ره ولی کسایی که برا مصرفه تبدیلی بزنید زودتر میاد
شاهین پلاس28اردیبهشت : یعنی اردیبهشت شروع شده خدا کنه به ما هم زودتر تحویل بدن...
علی : انیومسلام. من ۳شهریور م هنوز فاکتور نشدم.البته نقره‌ای تیتانیوم. ساعت ۱۰ واریز کردیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد : بیمه نامه و سند کمپانی نمایندگی میده بهتون!!!کارت ماشین و سند سبز پست میاره دم در خونتون
مهدی : اقا شما تحویل گرفتی از ماشین ناراضی بودی؟؟؟کوپوتش کج بود؟
مهدی : همه تعریف میکنن میگن سیستمش کروزه صندلی ها چرمه و با کیفیته درب هم مخمل کار کردن همه چیش عالی شما چی میگی این وسط
سعید 31تیر : باسلام خدمت دوستان امروز ماشین و تحویل گرفتم مونتاژ به شدت بی کیفیت داره دربها با بدنه تو یه خط نیست باطری زیان روش گذاشتن سپرنامیزون کاپوت کج حیف پول
پارسا 31تیر رینگ فولادی : سلام الان یک هفته فاکتور شده هیچ خبری ازش نیست هنوز داره صدور اسناد میچرخه
مهدی پانا رینگ : 207 تحویل مهر شما تحویل گرفتی ؟؟ ماشین من هنوز نیومده نمایندگی کدوم استانی ؟؟
نن : من تحویل خرداد بودم ماشینو تحویل گرفتم هنوز خبری از سود تاخیر نیست
حامد : شماره آقای جلیلی مسئول حمل و نقل ماشین کسی نداره بفرسته
حامد : میگن گذرنامه عبور موقتو بگیرین از نمایندگی
دوگانه تیر : من دو روز پیش دادم الان چک کردم ثبت شده تو وضعیت من البته باید زنگ بزنی نمایندگی ...الانم سخا بفرست براشون