رپورتاژ - ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید و معتبر را به عنوان بهترین راهکار سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ که میتواند تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطبان و افزایش مشتریان شما داشته باشد معرفی کرد.
رپورتاژ آگهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
چرا به عنوان بهترین تکنیک سئو برای دستیابی به رتبه اول گوگل شناخته میشود؟ چطور از رپورتاژ برای بازاریابی محتوا و برندینگ استفاده کنیم ؟
رپورتاژ آگهی بدلیل پتانسیل های فراوانی که دارد طی سال های اخیر توانسته است مدل تبلیغات اینترنتی و سئو در ایران را دگرگون کند. این روش تبلیغاتی حتی از نظر کاربران سایت ها نیز حذاب تر از سایر روش های تبلیغاتی است!
رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر و یا مقاله است که به سفارش برند ها و کسب و کار ها در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود.
انواع رپورتاژ آگهی
-
محتوای کاملا تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات، درقالب خبر
-
محتوای خبری که همراه با اطلاع رسانی ، یک برند ، کالا یا خدمت را معرفی میکند
-
مقاله آموزشی که همراه با بحث آموزشی مرتبط، یک سرویس یا کالا و یا یک برند را معرفی و تبلیغ میکند
-
رپورتاژ هایی که جنبه تبلیغاتی ندارند و صرفا حاوی یک متن خبری یا آموزشی مرتبط هستند و صرفا برای لینک سازی و بهبود رتبه سایت در گوگل کاربرد دارند
-
رپورتاژ هایی که صرفا برای اطلاع رسانی خبری منتشر میشوند و حاوی جملات تبلیغاتی ، انکر تکست و هایپرلینک نیستند
بخش های مختلف رپورتاژ آگهی
-
تیتر خبری جذاب، که مانند تیتر سایر خبر ها در صفحه اول خبرگزاری ها منتشر میشود
-
تصویر شاخص خبر، که معمولا در صفحه اول سایت های خبری نمایش دارد و بهتر است لوگوی برند را تبلیغ کند
-
متن خبر که در بهترین حالت بین 500 تا 1500 کلمه است و باید استانداردهای خبری ، سئو و برندینگ را داشته باشد
-
تصاویر داخل متن خبر که برای تاثیرگذاری بیشتر محتوا و ارتباط بهتر با مخاطب طراحی میشود
-
انکر تکست و هایپرلینک های که به صفحه اول و بخش های مرتبط سایت شما لینک میشود.
نکاتی برای دریافت بهترین بازخورد از انتشار رپورتاژ
-
انتشار در صفحه اصلی سایت های خبری معتبر و پربازدید که اتوریتی بالایی دارند
-
انتشار رپورتاژ در سایتهای خبری و تخصصی مرتبط با فعالیت شما
-
برای هر سایت خبری یک محتوای مخصوص تهیه کنید
-
انتشار مطالب در سایت های مختلف با فاصله زمانی، باتوجه به تقویم سالیانه و برنامه سئو سایت
نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ
-
تولید محتوا براساس تکنیک های جدید سئو
-
تولید محتوا براساس اصول بازاریابی محتوا و برندینگ
-
تولید محتوای رپورتاژ باتوجه به نوع مخاطبان سایت منتشر کننده
-
پرهیز از نوشتن جمات تبلیغاتی بیش از حد
-
پرهیز از نوشتن متن رپورتاژ با تمرکز بیش از حد بروی کلمات کلیدی و غافل شدن از مخاطبی که میخواهد متن خبر را بخواند
-
احترام به اعتبار سایت منتشر کننده خبر و احترام به مخاطبانی که محتوا را مشاهده میکنند، به این معنی که محتوای رپورتاژ حرفی برای گفتن داشته باشد و مخاطب را از خبری مطلع سازد و یا موضوعی را آموزش دهد. محتوای رپورتاژ نباید صرفا یک کاتالوگ تبلیغاتی در قالب خبر باشد، زیرا در اینصورت مخاطب مطلب را مطالعه نخواهد کرد و قاعدتا تاثیری هم از نظر بازاریابی و برندینگ برای شما نخواهد داشت
-
تولید محتوای خبر بصورتی که مخاطب با مطالعه آن نسبت به برند شما جذب شود و همچنین کنجکاو شود که به وب سایت شما مراجعه کند.
بهترین راه برای اطمینان از تاثیرگذاری کامل رپورتاژ آگهی مراجعه به وب سایت شرکت ویرلن است.
ویرلن به عنوان اولین ارائه دهنده کمپین های رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ، به برند ها و استارت آپ های زیادی برای دستیابی به رتبه اول گوگل و همچنین استفاده از پتانسیل های کامل رپورتاژ آگهی کمک کرده است و به همین دلیل امروز محبوبیت خاصی میان متخصصان سئو و بازاریابی آنلاین دارد.
مجموعه معتبر ویرلن با تجربه ای که از انتشار بیش از 7000 رپورتاژ آگهی برای برند های پرطرفدار و استارت اپ ها دارد ، بالاترین کیفیت خدمات انتشار رپورتاژ آگهی را ارائه میدهد.
ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ آگهی براساس اصول سئو و بازاریابی محتوا تا انتشار آن در 100 سایت خبری پربازدید ایران، همراه شماست تا مطمئن شوید که از تمامی پتانسیل های رپورتاژ بصورت کامل استفاده کرده اید و میتوانید بهترین نتیجه در سئو و جذب مخاطبان بیشتر را دریافت کنید.
یکی دیگر از ویژگی های مهم که مورد توجه مدیران بازاریابی و سئوکار ها قرار گرفته است تنوع قابل توجهی است ویرلن در رابطه با سایت های خبری منتشر کننده دارد. زیرا این مجموعه تمامی خبرگزاری های معتبر ایران و همچنین همه سایت های خبری پربازدید و معتبر در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و تجاری ، فناوری و آی تی ، لایف استایل و سرگرمی ، گردشگری ، ورزشی ، پزشکی ، سلامت و خودرو را پوشش میدهد.
همچنین ارائه کمپین های رپورتاژ آگهی با گارانتی بهترین قیمت ، همراه با کیفیت ترین خدمات پشتیبابی آنلاین جزو ویژگی های خاص شرکت ویرلن است.
بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ آگهی برای تاثیرگذاری بهتر در سئو سایت
-
قبل از انتشار نسبت به فالو و دائمی بودن هایپرلینک ها اطمینان حاصل کنید
-
مهم ترین کلمات کلیدی خود را به صفحه مرتبط با آن لینک کنید
-
تنها یک کلمه یا واژه به صفحه اول لینک داده شود و مابقی کلمات به صفحات داخلی مرتبط لینک شود
-
3 تا 5 هایپرلینک بهترین حالت لینک دهی در رپورتاژ است
-
در رپورتاژ های مختلف کلمات مرتبط را به صفحه مورد نظر لینک دهید و از لینک دهی کاملا تکراری خوداری کنید
-
در 70 درصد رپورتاژ ها مهمترین کلمه به صفحه مربوطه لینک شود، 20 درصد نیز کلمات مرتبط و نزدیک به کلمه اصلی لینک شود و 10 درصد موارد هم یک واژه طولانی تر شامل کلمه کلیدی اصلی را لینک دهید
-
در حداقل 20 درصد موارد نام برند خود را به صفحه اصلی سایت لینک دهید
در انتها توصیه میکنیم برای مطالعه مقالات آموزش رپورتاژ آگهی، سئو و دیجیتال مارکتینگ به وب سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.
منبع: ویرلن