با پیشرفت روزافزون فن آوری و تبدیل شدن بازاریابی و تبلیغات به یک صنعت بسیار بزرگ و موثر در دنیای تجارت، رقابت تنگاتنگی میان شرکت های مختلف تبلیغاتی برای جلب رضایت بیش تر مشتریان ایجاد شده است. هر یک از شرکت های تبلیغاتی، با توجه به نیازها و خواسته های مشتریان خود، از روش های جدیدی برای تبلیغات و در نتیجه فروش بیش تر آن محصول، استفاده می کند. کمپانی های خودروسازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ حتی می توان گفت که با توجه به شرایط بحران مالی و کاهش میزان فروش، تبلیغات نقش موثری در دنیای خودروسازان ایفا می کند.
در همین راستا، کمپانی مرسدس بنز نیز از شیوه ای جدید و بسیار جالب جهت تبلیغ سیستم جادویی Body Control مدل جدید S-Class استفاده می کند. این خودروساز مشهور در حرکتی بسیار شگفت انگیز، به جای نمایش مدل جدید خود، نقش اول این تبلیغ را به چند مرغ واگذار کرده است!
شایان ذکر است که سیستم Body Control، با ارزیابی سطح جاده و تنظیم سیستم تعلیق، رانندگی بسیار دلپذیری را برای شما فراهم می آورد. با تماشای این ویدئو (دانلود) 53 ثانیه ای متوجه خواهید شد که اگرچه استفاده از چنین روشی برای تبلیغ یک خودرو کمی غیر عادی به نظر می رسد، اما به خوبی بیانگر هدف کمپانی مرسدس بنز می باشد. نظر شما چیست؟ آیا چنین روشی جهت استفاده در تبلیغات خودروسازان موثر است؟
/uploads/Mercedes-Benz-Ad.flv
با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.