جواهر نارنجی!

جواهر نارنجی!

آیا تا به حال فکر کرده اید چرا در حراجی های خودرو در سراسر دنیا، خودروهای آمریکایی، آلمانی و ایتالیایی حرف اول را می زنند و کم تر خودروی ژاپنی در میان آن ها حضور می یابد؟

جواهر نارنجی!

چرا یک طرح تبدیل به اثری جاودان می شود ولی طرحی دیگر با گذشت 5 سال رنگ و بوی کهنگی به خود می گیرد؟ چرا یک پونتیاک، بی ام و 2002 یا گلف 77 هنوز در خیابان، نگاه ها را به سمت خود جلب می کنند ولی یک گالانت یا تویوتا دهه 70 باید در کناری گوشه نشین شوند؟

جواهر نارنجی! جواهر نارنجی!
جواهر نارنجی! جواهر نارنجی!
جواهر نارنجی! جواهر نارنجی!

عامل کیفیت را در تمام این خودروها می توان یافت ولی آیا همه طراحی زیبا و خاص دارند؟ اکنون جواهری را در مقابل خود می بینید که به واقع خاص است. لینکلن را با خودروهای اسپرت نمی شناسیم، بلکه با شنیدن نامش، خودروهای سدان لوکس و لیموزین های تشریفاتی در ذهنمان نقش می بندد.

جواهر نارنجی!

ولی این بدان معنا نمی باشد که خلاقیت تولید خودروهای اسپرت را ندارند. این تصاویر مربوط به خودروی لینکلن ایندیاناپلیس (Lincoln Indianapolis) مدل 1955 می باشد که کانسپت می باشد. این خودرو از شاسی فورد و موتور هشت سیلندر خورجینی با 200 اسب بخار نیرو می برد و با داشتن گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، بسیار جلوتر از زمان خود حرکت کرده است.

جواهر نارنجی!
جواهر نارنجی!

این خودرو در نمایشگاه شهر تورین معرفی گردیده بود ولی به دلایلی به تولید انبوه نرسید. اینک این جواهر نارنجی در حراجی 21 نوامبر در منهتن به فروش خواهد رسید. به امید روزی که شاهد ارج نهادن بیش تر مردم و دولت به خودروهای کلاسیک، که گنجینه ملی کشورمان محسوب می شوند، باشیم.

جواهر نارنجی! جواهر نارنجی!

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

 

جواهر نارنجی!


منبع

AutoBlog

برچسب : خودروی کلاسیک , حراجی , لینکلن , ایندیاناپلیس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

کاربر: m&z
5

"به امید روزی که شاهد ارج نهادن بیش‌تر مردم و دولت به خودروهای کلاسیک، که گنجینه ملی کشورمان محسوب می‌شوند، باشیم."
توی ایران که خودروهای صفر کیلومتر هم کلاسیک هستند و از عنصر کیفیت نیز هیچ خبری نیست! حالا چی رو ما باید ارج بنهیم من متوجه نشدم والا! تعداد معدودی خودروی کلاسیک آمریکایی هم توی ایران موجوده ولی اینقدر که ازشون کار کشیدن دمار از روزگارشون در آوردن و فقط دست دلالان میچرخه که با یک نقاشی و روکش صندلی نو! به مشتریان علاقه مند با قیمت های گزاف فروخته میشه و صاحب علاقه مند هم چنان توی خرج و مخارجش میمونه که مفت میفروشه به همین دلال ها و این چرخه تکرار میشه!
13:26  1392/06/31
پاسخ دادن
کاربر: M3HRDAD
8

دوست عزیز چند نکته هست که شما در نظر نگرفتی:
1. خودروی کلاسیک به معنی بی کیفیت نیست و اصلاً قابل قیاس با به اصطلاح خودروهای داخلی نیستند. متاسفانه معنی کلاسیک تو ایران جا نیافتاده و عده ای اونا رو با خودروی فرسوده اشتباه میگیرند!
2. ارج نهادن اینه که اگر خودروی کلاسیکت رو میبری برای تعویض پلاک یا بیمه یا معاینه فنی، 1001 بامبول در نیارن و بهت احترام بزارن چون کسی که ماشین کلاسیک سوار میشه واقعا آدم با حوصله و با سلیقه ای هست و باید به چشم هنرمند بهش نگاه کرد نه یه آدم بیکار .
3. خودروهای کلاسیکی توی ایران هستند که ارزش چند صد هزار دلاری دارند و فقط آمریکایی نیستند و آلمانی و انگلیسی و البته ایتالیایی های با ارزشی داریم که به واقع دست نخورده و نادرند.
4. دوستانی که علاقمند به ماشین کلاسیک هستند، برای شروع باید با آدم خبره این کار مشورت کنند تا با خرید درست برای شروع، گرفتار هزینه بالا نشن. مثلاً برای کسی که اولین ماشین کلاسیکش رو میخواد بخره و بازسازی کنه، یک کادیلاک فلیت وود انتخاب خوبی نیست.
در نهایت باید بگم متاسفانه بنا بر گفته شما، دلال ها این بخش بازار خودرو رو هم...
13:51  1392/06/31

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
میلاد 1 : چه تاریخی تحویلتون بود
مهدی : در جواب تارا دستی لااقل تاریخ تحویل رو هم میگفتی؟ در جواب دوست عزیز حسین، باید مدارک به همراه برگه سخا ببری نمایندگی و دو روز بعد از تحویل مدارک تا اماده برای صدور فاکتور تیک نخورد یا زنگ بزن ایرانخودرو یا برو نمایندگی انتخابی. یاعلی
تارا : تحویل کی بودی و چه رنگی؟
جوابیه سخت : حالا تو حی بگو با این قیمت نمیده چطور برا سابنا دوگانه داد. از ماست که بر ماست از ماست که بر ماست از ماست که بر ماست از ماست که بر ماست از ماست که بر ماست نیروی سایپا هستی نیروی سایپا هستی نیروی سایپا هستی نیروی سایپا هستی نیروی سایپا هستی نیروی سایپا هستی
سام : تارا v4 تحویل ۳ شهریور دیروز فاکتور شد
X5 : انشاالله که همینطور است
صادقی جی 7 : سلام شرایط ما هم مثل شما ثبت نام اردیبهشت بوده برگ سبز کارت ماشین تحویل گرفتیم از ماشین خبری نیست
محمد : چرا چرت و پرت میگی چرا باید از تارا دستی گران تر باشه تارا دستی موتورش tu5 وقتی اطلاعات نداری شایعه نکن
j4 ثبت نام مرداد : سلام کسی میدونه ثبت نامی های مرداد کی فاکتور میشن
رضا x5 مشهد : ثبت نام ۷ اسفند فاکتور ۵/۱۹ ماشین تولید شده داخل پارکینگ پلاک و شاسی هم تعلق گرفته برگ گمرک صادر نشده بود که چهارشنبه نمایندگی گفت صادر شده انشاالله یک شنبه بارگیری میشه خودروهای دیگه اسفند هم به زودی تحویل میشن راست و دروغش با نمایندگی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
میلاد : ماشین من 28حمل خودرو تیک سبز خورد رفت روی تحویل به نمایندگی داره می‌چرخه تحویل 31شهریور بودم پانا دستی ارتقاء یافته رنگ سفید ولی از نمایندگی 29هم زنگ نزدن به نظرتون فردا برم نمایندگی یا صبر کنم خودشون زنگ بزنن
میلاد : واسه ما تحویل شهریور بود واسه ما هم سود مشارکت صفر شد ولی نمیشه کاری کنیم دیگه هیچ سودی بهمون ندادن
Saipa saina : سلام کسی جوابمو نمیده اینجا ساینا 85گانه 15م شهریور تکمیل وجه کردم،25 م فاکتور شده ، 29 شهریور پلاک شده چراغ تحویل خاموشه ،کی تحویل میدن شماره پذیرش 11522208
امیر : انشاالله به شادی انشاالله که برای ما هم این هفته بیاد
مجید از تهران : حمید جان مبارکت باشه عزیز😘😘😘
حسین : سلام دوستان کسی که قرداد پیش فروش آبان و آذر داره و سود مشارکت 20 درصد یا 19 شکایت کرده ؟
تیکو 8 : کسی از تحویلی تیگو 8خبر داره؟؟تا چ روزی تحویل دادن؟؟
207 پانا اتو خرداد مشکی : دوستان کسی هست تو فروردین تکمیل وجه کرده باشه؟
احمدی : سلام شایان.من الان زنگ زدم نمایندگی جواب ندادن.شهرستان ایوانم نمایندگی نزدیک نیست.ایشالا فردا
ریحانه : تبدیل پارس به سورن تحویل 6مهر روی صدور اسناد میچرخه بنظر میاد قصددارن سورنارو به موقع تحویل بدن