بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

نام میتسوبیشی پاجرو Exceed، یادآور خودرویی با مشخصات ظاهری بالا برای همگان می باشد. تغییرات جزئی پاجرو در طی این سال ها، جذابیت این خودرو شاسی بلند را کاهش نداده است. وجود گارانتی Diamond Advantage بر روی تمامی مدل های پاجرو، که امکان ارائه خدمات و حتی تعویض خودرو را به مدت 5 تا 10 سال برای خریدار فراهم می آورد، بیانگر اطمینان سازنده از محصول خود می باشد.

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

با عرضه موتور 4M41 Common-Rail DI-D در سال 2009، قدرت موتور و گشتاور پاجرو، در مقایسه با مدل قبلی، 18 درصد افزایش یافت. طراحی داخلی آن نیز، در این سال ها، چندان دستخوش تغییر نشده است. برای مثال ابعاد خودرو، طرح داشبورد، و استفاده از نئوپان در تزئینات داخلی همواره یکسان می باشد. نقطه ضعف اساسی Exceed، در مقایسه با رقبایی چون تویوتا پرادو و لندروور Discovery 4، عدم امکان استفاده از صندلی های ردیف سوم به صورت جداگانه می باشد.

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

همین امر سبب کاهش حجم صندوق عقب در صورت باز بودن صندلی های ردیف سوم می شود. وجود فضای مناسب جهت نگهداری وسایل شخصی، لیوان ها و بطری ها، دستگیره ورود و خروج، و هم چنین کیفیت عالی روکش چرم صندلی ها از جمله مزایای این خودروی شاسی بلند به شمار می روند. اگرچه تجهیزات و طراحی به کار رفته در مدل های مختلف پاجرو، از آغاز تاکنون، تغییر چندانی نکرده است، اما این آپشن ها چندان قدیمی و از رده خارج محسوب نمی شوند. با این حال، استفاده از یک نمایشگر LCD جدید در قسمت بالای کنسول وسط، به جای صفحه نمایش فعلی، کاربردی تر به نظر می رسد.

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

با استفاده از سیستم چند رسانه ای میتسوبیشی (MMCS)، علاوه بر کنترل رادیو، مسیریاب ماهواره ای، دستگاه پخش DVD، و دوربین دنده عقب، می توانید از امکانات سیستم استریو Rockford Fosgate نیز بهره مند شوید. ساب ووفرهای نصب شده در صندوق عقب نیز، تاثیر شگرفی بر قدرت صدای خروجی این سیستم دارند. اگرچه تمیزکردن کف پوش های پاجرو کمی دشوار است، اما صندلی ها به راحتی تمیز می شوند.

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

هرچند استفاده از چوب در تزئینات داخلی مدل Exceed، پاجرو را در زمره خودروهای لوکس قرار می دهد، اما در بعضی موارد نیز دردسرساز می شود. تزئینات چوبی مورد استفاده در قسمت بالا و پایین غربیلک فرمان، که سبب سر خوردن دست راننده می شود، از جمله این موارد می باشند. این تزئینات، هنگام رانندگی در جاده های ناهموار و کوهستانی مشکل ساز نخواهد بود، اما در جاده های شهری، به خصوص هنگام پارک کردن، و به دلیل دایره گردش 11.4 متری این خودرو، راننده را با مشکل مواجه می کنند.

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

اگرچه ترمزها در هنگام آزمایش کمی داغ شده بودند، اما در مجموع می توان گفت که سیستم ترمز از عملکرد خوبی برخوردار است. میتسوبیشی پاجرو به عنوان یک خودروی چهارچرخ متحرک بزرگ، از دینامیک خوبی در هنگام رانندگی برخوردار است. حرکت خودرو در پیچ ها، بسیار نرم و راحت و کاملا تحت کنترل راننده می باشد. شایان ذکر است بزرگ ترین نقطه ضعف پاجرو، در موتور آن است. اگرچه موتور این شاسی بلند بزرگ از شتاب خوبی برخوردار است، اما به دلیل عدم وجود دورسنج در این خودرو، حتی در مدل 2010،  تنها با گوش فرا دادن به صدای موتور می توانید دور موتور آن را حدس بزنید.

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

تنها مزیت این خودرو بر رقبای خود، مصرف سوخت کم آن می باشد. مصرف سوخت پاجرو با در نظر گرفتن مسیرهای آف رود، در حدود 11.2 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی ثبت شده است. موتور دیزلی این خودرو با تولید قدرتی معادل 197 اسب بخار و گشتاوری در حدود 441 نیوتن متر، این شاسی بلند 2,350 کیلوگرمی را به پیش می راند. با این حال، تحمل صدای موتور این چهار چرخ محرک 77,000 دلاری به صورت مداوم، کمی آزاردهنده می باشد. علی رغم وجود محورهای جلو و عقب مستقل، سیستم تعلیق Exceed  از عملکرد مناسبی برخوردار است. پاجرو Exceed با 225 میلی متر ارتفاع از زمین و 700 میلی متر عمق عملکرد در آب، آماده رقابت با نام آوران این کلاس می باشد. گفتنی است، منظور از عمق عملکرد در آب، عمقی است که خودرو بدون خاموش شدن، می تواند در آب حرکت کند. هنگام عبور از جاده های شنی و ناهموار، لاستیک ها به زمین چسبیده و عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذارند.

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

در برخی موارد نیز سیستم کنترل پایداری الکترونیک، خودرو را در وضعیت مناسب حفظ می کند. هنگام عبور از صخره نیز، وزن خودرو بر لاستیک ها فشار وارد می کند و بدین ترتیب امکان کنترل خودرو برای راننده فراهم می شود. به همین دلیل بالا رفتن از تپه های شنی با شیب زیاد، برای Exceed، در مقایسه با دیگر خودروهای دیزلی، کار چندان سختی نیست. قفل دستی دیفرانسیل عقب در کنار امکان تعویض دنده به صورت دستی، احتمال پس زدن و افت نیرو را کاهش می دهد.

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed

چنان چه به دنبال خودرویی هستید که علاوه بر سفرهای درون شهری، امکان آف رود و عبور از مسیرهای ناهموار را نیز در اختیار شما قرار دهد، میتسوبیشی پاجرو Exceed انتخاب بسیار مناسبی است. اگرچه امکانات و طراحی داخلی مناسب، عملکرد خوب، و خدمات پس از فروش بهتر پاجرو، در مقایسه با نیسان پاترول، پرادو VX، و لندروور Discover 4 ، این خودرو را در زمره بهترین شاسی بلندهای موجود قرار می دهد اما همگان منتظر انقلابی عظیم در طراحی این شاسی بلند پرقدرت هستند. 

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی میتسوبیشی پاجرو Exceed


 

منبع

CarAdvice

برچسب : میتسوبیشی , پاجرو , پرادو , Discover4






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

10 نظر

ساسان
0

من پاچیرو 93 دارم ...پاچیرو بی نظیره

00:03  1396/07/07
پاسخ دادن
Amirpajero
3

هنوز صداى توربوشارژرش به گوشتون خطور نكرده همه ماشينها رو فراموش كنى و از افت حرف بزنى....
اونم توربوى فابريك خود شركت ميتسوبيشى كه هيچوقت نميسوزه....تازه از ١٩٩٣ كه گالانت توربو داشت تا به الان ٢٢ ساله گذشته...خيلي تكنولوژى توروشارژرهاي شركت ميتسوبيشى تغيير و پيشرفت كرده...از هوزينگها و از پره هاي سراميكى قابل انعطاف در دورهاى بالا براي بازدهي بيشتر و عمر بيشتر....
خيلى عاليه خيلي...
عشق من pajero
23:16  1394/03/30
پاسخ دادن
داریوش
0

دوست عزیز پاژرو افت نکرده اصالت آفرود خودش رو حفظ کرده وقتی تویوتا با خصوصیات آنرود به بازار میاد اسم قشنگش دلبری میکنه ولی روی دوم سکه وقتیه که توی جاده های صعب العبوری که پاژرو یکه تازی میکنه لندکروز بعد از رونیز قرار میگیره ( محل آفرود در منطقه آبشار شوی واقع در شمال خوزستان)
00:30  1394/02/20
پاسخ دادن
احمدسینکی
0

توروخدایکی به من بگه این دسته ای که زیر راهنما هست و کلیدی كه بغل فندک جلو زیر رادیوپخش هست که روش نوشته اردی لوک وکلید کروزر در نسل دوم مدل ٬۱۹۹۳مال چه کاریه متشکرم
23:44  1393/01/05
پاسخ دادن
mhj1376
1

به خدا یه دونست پاجرو
جانم میتسوبیشی
11:35  1392/10/14
پاسخ دادن
محمدجواد
2

به نظر من پاجرو يكي از بهترين ماشيت هايي است كه من سوار شدم.
من تويوتا لندكروز داشتم ولي مثل پاجرو مدل سال 1991 نمي شه.
15:16  1392/08/10
پاسخ دادن
کاربر: محمد مهدی
2

۴۵۰ نیوتون متر نیرو عالیه
این ماشین ترکونده شاسی بلندا را
همین که به این راحتی ها خراب نمیشه خودش خیلیه
00:19  1392/06/22
پاسخ دادن
محسن
4

پاجرو ی شاسی بلند تمام عیاره
17:03  1392/06/21
پاسخ دادن
کاربر: رامین علیپور
8

ناراحتم که تو این مطلب اولین کامنت رو نذاشتم چون همه عشقم میتسوبیشیه
از همه مهمتر تو این ماشین حفظ ظاهر ازگذشته تا حال هستش
خدمت شما جناب نادری عرض کنم این ماشین افت نکرده ماشینای دیگه طالب بیشتری پیدا کردن وکمتر به چشم میاد وگرنه مصرف 11 لیتر با 4 چرخ متحرک
موتور دیزلی با 197 اسب بخار نیرو,خاموش نشدن در عمق ذکر شده داخل آب
واز همه غرور آفرین تر 5 تا 10 سال گارانتی حتی تعویض!دیگه آدم از 1 ماشین مگه چه انتظاری میتونه داشته باشه؟!
واسه همینه که همه عشقم اینه که روزی سوار بر یکی ازماشینهای میتسوبیشی باشم.ترجیحا هم لنسر :)
14:24  1392/06/21
پاسخ دادن
نادری
2

من یه زمانی عاشق پاجرو بودم و فکر هم میکنم زمان خودش خیلی جلوتر از لندکروز بود ولی نمیدونم چرا اینقدر افت داره و دیگه از اون دوران اوج خودش دور شده.
11:55  1392/06/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
990
 
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 71 نظر
X33 Cross cvt 19 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی سانروف : سلام دوستان الان دوباره با کارشناس صحبت کردم گفتم چرا بعضی از بچه ها ۱۴ آذر هستن یا ۱۲ میگن فاکتور شدن گفت اونا فاکتور میکنن بعد خبر ب ما میدن پ اینکه برای کارشناسا گفت ابلاغیه اومده که از خرداد میخان شروع ب فاکتور کنن چیزی که کارشناس بهم گفت
شاهین جی سانروف : دوستان اطلسG اینقدر تولید شده و دپو شده هست که اگر اجازه فاکتور بدن نهایت ده روزه موعد ایان و اذر را فاکتور کنن مشکل الان بحث تحت فشار قراردادن دولت برای مجوز افزایش قیمت هاست الان نه فقط اطلس - شاهین - سهند - ساینا و ... هم فاکتور نمیشه اینا مجوز افزایش قیمت بگیرن سریع فاکتورها شروع میشه اینم بگم افزایش قیمت به هیچ کدوم از موعدهای ثبت نامی نمیحوره خیالتون راحت خرداد ماه شروع فاکتورها و فرستادن دعوتنامه های تکمیل وحه هست
شاهین پلاس : یه 12 سود تاخیر گفت یه 16 سود مشارکت
تارا v1pتحویل خرداد : سلام دوستان تارا v1pتحویل خرداد کسی هم فاکتور شده؟
somayeh : سلام. منم مثل شما تبدیلی هستم، یعنی چی آخه
جک s3 به sr3 : سلام ب دوستانی ک sr3 ثبت نام کردن و منتظرن آخره خرداد ماشین رو تحویل بگیرن من هر روز پیگیر هستم ولی امروز گفتن هیچ اقدامی از طرف شرکت صورت نگرفته یعنی خرداد هم ب ماشین نمیرسیم و معلوم نیست کی تحویل بدن .
X55 : ما در اوایل اسفند ۴۰۳ خرید نقدی وفوری و قیمت قطعی داشتیم که تا قبل از تعطیلات عید وضعیت ماشین ما تا مرحله ی صدور فاکتور رفت ولی بعد از عید دیگه هیچ پیش رفتی نداشت و انگار مدیران خودرو همچنان در تعطیلات بود حالا هم با اعلام دیون دولتی ،به جای اینکه کار پیشرفت کنه دو مرحله به عقب برگشته و وضعیت خودرو آمده روی تکمیل وجه وقتی که مدیران خودرو موقع خرید پول کامل رو از ما گرفت تمام دیون دولتی هم به نرخ روز از ما گرفته و حالا نباید این افزایش قیمت شامل ما بشه و از تاریخ اعلام جدید دیون دولتی به بعد هرچه ثبت نامی جدید داشته باشه شامل این افزایش میشه والا به خدا یه آدم بی سواد هم می دونه هر قانون جدیدی که اعلام بشه از اون تاریخ به بعد اجرا میشه نه قبل از اون تاریخ ما پارسال موقع خرید هرچه داشتم فروختم تا ماشین رو نقدی بخریم و دیگه قیمتش افزایش پیدا نکنه حالا از کجا بیارم ۱۶۸ میلیون دیگه پرداخت کنم
فریب خورده : خداوند متعال باعث و بانی این همه بلاتکلیفی و ظلم به زمین گرم بزنه و عزیزانش جلو چشمش پر پر کنه دوسال از عمر نازنینم هرشب و هر روز به خاطر این لگن انتظار کشید بهم افزایش قیمت خورد درست قبل تکمیل وجه زمین گرد و میچرخه به قدرت خدا اعتقاد دارم وقتی این همه آه سرد توی این سایت میبینم مطمنن خدا بی نتیجه نمیزاره طلاهام فروختم مث سگ جون کندم پای چرخم خیاطی کردم تا تونستم پول اولیه بریزم حق ما این نبود این همه تاخیر و گرونی به خدا میسپرم همه چی رو
mamali : تجمع حواله‌داران خودروی شاهین در اعتراض به بلاتکلیفی، تأخیر و ظلم های پی‌درپی سایپا زمان : شنبه سوم خرداد ساعت ۹ صبح مکان : کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص، مقابل بازاریابی و فروش سایپا با تمام وجود می آییم برای گرفتن حقمان از شرکت دزد سایپا
شاهین G حواله : طبق شنیده‌ها از منابع غیر رسمی، بزودی افزایش قیمت محصولات شرکت ایران‌خودرو و سایپا اعمال می‌گردد ! ▪️گفته می‌شود این افزایش قیمت‌ها بین 15 تا 30 درصد خواهد بود.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
منتظر : سلام آقا قاسم..نه تبدیل نزدم باید زنگ بزنی ایران خودرو بهشون بگی شکایت و رسیدگی کنن براتون..من زنگ زدم فرداش فاکتور شد..
راستگوباش : منم میکم راست میگی خب یه اسکرین شات بگیر آپ کن لینکش بفرست دیگه چرا نمیگیری؟ چون فاکتور نشدی و دروغ میگی بعد که بهت میگیم از عوامل سایپایی ناراحتم میشی
رانا فوری تحویل خرداد : دوستان یعنی دیگه تبدیل به سمند نمیخوره بعد این پرداختی؟
خبر موثق : دوستان اطلسG اینقدر تولید شده و دپو شده هست که اگر اجازه فاکتور بدن نهایت ده روزه موعد ایان و اذر را فاکتور کنن مشکل الان بحث تحت فشار قراردادن دولت برای مجوز افزایش قیمت هاست الان نه فقط اطلس - شاهین - سهند - ساینا و ... هم فاکتور نمیشه اینا مجوز افزایش قیمت بگیرن سریع فاکتورها شروع میشه اینم بگم افزایش قیمت به هیچ کدوم از موعدهای ثبت نامی نمیحوره خیالتون راحت خرداد ماه شروع فاکتورها و فرستادن دعوتنامه های تکمیل وحه هست
سایپا!تفریح!!! : داداش سه ماه برو نمایندگی عیباشو بگیر بعد برو دنبال تفریح نری تو جاده با ماشین صفر سایپا! که خدای نکرده تفریح آخرت میشه
محسن : تکمیل 29بهمن انشاالله مدیران سایپا خیر نبینن از زندگیشون
سعید محمودی : سلام .ببخشید کسی میدونه اتومات راهنمای هافی لوبو رو کجا باید بخرم
حسین : سلام تحویل 11 مرداد بودم امروز فاکتور شدم
پیمان X22 PRO MT : سلام صبح ساعت 8 نقد پرداخت کردم الان ماشین فاکتور شد و رفت برای مرحله بعد
Gxl اردیبهشت : عجیبه من تعجب می‌کنم من تکمیل وجه 22 اسفند شماره پذیرش 12087 هست هنوز فاکتور نشدم میشه بفرمایید ماتفاوت کی واریز کردین؟ و دقیقا پذیرش بنویسید 12087613 از منه هنوز خبری نیست