معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

 

بررسی پژو 2088 توربوشارژر

با عنایت به استقبال مشتریان از محصولات پژو در طی سال هاي اخیر ودر پاسخ به این استقبال، شرکت ایران‌خودرو با استفاده از تکنولوژی‌های روز با همکاري شرکت پژو (ایکاپ) اقدام به تولید خودرو پژو 2008 با موتور قدرتمند 1.6 توربوشارژ نموده است. 
 
پژو 2008 جدید اولین محصول پژو در ایران با لوگو و ساختار جدید این خودروساز به شمار میرود و نوید دوران جدیدي را براي این شرکت فرانسوي در ایران میدهد. با توافق ایران خودرو و پژوسیتروئن براي تاسیس شرکت مشترك جدید، ایکاپ؛ هم اکنون پژو 2008 جدید علاوه بر کشورهاي فرانسه و برزیل، در ایران نیز در حال تولید است.
 
پژو 2008 جدید، خودرویی با فن‌آوري هاي روز دنیاست که نسل جدید آن در سال 2016 عرضه شده و بیش از 242 هزار دستگاه از آن در بیش از 70 کشور جهان فروخته شده است. به گونه‌ای که در اروپا فروش این خودرو نسبت به نسل قبلی آن 13 درصد افزایش داشته است
 
پژو 2008 جدید در چهار ماه نخست سال 2017 میلادي با فروش 80 هزار دستگاه و رشد 18 درصدي در مقایسه با مدت مشابه سال 2016 ،پرفروش‌ترین خودرو فرانسه در بخش خود یعنی suv جمع و جور بوده است. با توجه به تولید این خودرو با بهره‌گیری از بهترین قطعات و تحت بالاترین استانداردهای کیفیت بین المللی، پژو 2008 بهترین خودرو پژویی است که در ایران خودرو تولید می‌گردد. 
 
بررسی پژو 2088 توربوشارژر
 
مقدمه
 
پژو 2008 جدید، یک خودروي خانوادگی چندکاره، در کلاسSUV های جمع و جور است، که تمامی ویژگی های محصولات پژو و شخصیت خودروهای SUV را داراست.
 
موتور این خودرو در ایران، بالاترین سطح از موتورهایی است که در رده ي ALLURE ،در سطح جهان استفاده شده است، سیستم پیشرانه و انتقال قدرت این خودرو، بهترین نمونه ي موجود میباشد: پژو 2008 جدید ،بهترین پژویی است که در ایران تولید شده است، با استفاده از بهترین قطعات و تحت بالاترین استانداردهاي کیفیت بین‌المللی. 
 
 
 
اینک وقت راندن است!  
 
پژو 2008 جدید بهترین تجربه رانندگی این کلاس را در ایران داراست، زیرا از موتور پیشرفته THP165 ،تکنولوژي I-COCKPIT (آي.کاك پیت) پژو و نسل جدید پلت فرم بهره میبرد.
 
 
 
 
بھترین تجربه رانندگي در این بخش :
 
 
 
پلتفرم جدید پژو I-COCKPIT موتور و گیربکس
THP 165 EAT6

- بهترین هندلینگ

- بهترین توزیع وزن 

- بهترین نوع ایمنی PASSIVE

- آمپر هدآپ

- صفحه نمایش رنگی لمسی 7 اینچی، به همراه Mirrorscreen و دوربین دنده عقب 

- فرمان اسپرت و جمع و جور 

 - 163 اسب بخار در دور موتور 6000

- 240 نیوتن متر در دور موتور 1400

-  توربوشارژر Twin -scroll 

- پاشش سوخت مستقیم  

- گیربکس اتوماتیک 6 سرعته  

- تکنولوژي Quickshift

- داراي برچسب مصرف انرژي رده A

 
قدرت بالاتر در دور موتور پایین :
 
پژو 2008 جدید، ساخت ایران، با موتور THP165 و گیربکس EAT6 ،تولید میشود. این موتور قويترین موتوري است که تاکنون پژو بر روي این خودرو در جهان قرارداده است، قدرت بالاي این موتور در کنار گیربکس اتوماتیک پیشرفته آن باعث میشود بهترین تجربه رانندگی را در این بخش ازبازار ایران تضمین نماید.
 
TPH (توربو در فشار بالا) گروهی از موتورهاي توربوي پژو است که در سطح جهان به‌عنوان مظهر هنر مهندسی این خودروساز شناخته میشود. تکنولوژي گروه موتورهاي توربو با فشار بالا یا THP از زمان معرفی، 8 سال پیاپی به عنوان بهترین موتور سال جهان شناخته شده اند. 
 
موتور EAT6 THP165 یک موتور بنزینی توربو شارژ است که با پاشش سوخت مستقیم کار میکند و قدرت 163 اسب بخار را در دور موتور RPM 6000 و گشتاور 240 نیوتن متر را در دور موتور RPM 1400 تولید میکند. با داشتن خط گشتاور یکسان در هر دور موتوري، موتور THP به نسبت موتورهاي اتمسفریک (تنفس طبیعی) قدرت بسیار بیشتري را در دورهاي پایین تولید میکند که منجر میشود تجربه رانندگی پویاتر، راحت‌تر و کاربردي‌تری داشته باشید.
 
 
بررسی پژو 2088 توربوشارژر
 
- توربوشارژر scroll-Twin که درنگ توربوهاي معمولی را ندارد. 
 
در  فناوری توربوشارژ TWIN SCROLL داکت هاي هر جفت از سیلندرها به صورت مجزا در مانیفولد گاز خروجی وتوربوشارژر کار میکنند. این ویژگی سبب میشود تا توربو در دور موتور RPM 1400 بیشترین گشتاور را منتقل کند. گشتاور در این روش به همان سرعت موتورهاي کمپرسوري تولید میشوند. 
 
پاشش مستقیم سوخت براي قدرت بیشتر  
 
پاشش مستقیم سوخت دلیل اصلی خروجی قدرت بالاي موتور، مصرف سوخت کم و آلایندگی به شدت پایینی است که با این موتور توربوشارژ تضمین میشود. 
 
- سوپاپهاي کاملا متغیر 
 
این فناوري توان خروجی موتور را به شکل بی نهایت دقیقی، با استفاده از کنترل زمان باز و بسته شدن سوپاپها تنظیم میکند. این امر موجب میشود تا مصرف سوخت کاهش یافته، آلایندگی کمتر شده و عکس العمل موتور بهتر شود. پمپ فشار بالاي مکانیکی با دو پیستون که به انتهاي محور بادامک متصل میشود، به وسیله یک ریل فولادي ضد زنگ، سوخت را به سوپاپهاي انژکتور میرساند.
 
- پمپ روغن کاملا کنترل شده و پمپ آب نیاز محور 
 
پمپ روغن ON-DEMAND ،تنها به میزان مورد نیاز روغن را پمپ میکند. پمپ آب نیز که با یک چرخ دنده اصطکاکی کار میکند، تنها وقتی فعال میشود که موتور به دماي معمولی فعالیتش رسیده باشد، لذا موتور سریعتر گرم میشود. چنین عملکردي در این دو پمپ موجب کاهش مصرف سوخت میشود.  
 
گیربکس EAT6 ،نسل جدید گیربکس‌های 6 سرعته اتوماتیک 
 
نسل جدید گیربکس های اتوماتیک 6 سرعته پژو، با فناوری QUICK SHIFT قادرند علاوه بر کاهش زمان تعویض دنده ها، مصرف سوخت را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.
 
همچنین پژو 2008 جدید با موتور EAT6 THP165 ،داراي برچسب مصرف انرژي رده A میباشد که نشانگر مصرف سوخت بسیار بهینه و اقتصادي این خودرو است.  
 
 
* تجربه رانندگی با فناوری I-COCKPIT
 
بررسی پژو 2088 توربوشارژر
برند پژو براي خودروهاي SUV جمع و جور خود، تلاش کرده است تا بهترین تجربه دید راننده را مهیا کند. نتیجه این تلاش، تکنولوژي I-COCKPIT  (آي.کاك پیت) پژو است.
 
این فناوري، سمبل ویژگی‌هاي رانندگی پژو 2008 است:
 
- چابکی
- دید کامل
- انعطاف و ایمنی
 
تکنولوژي I-COCKPIT (آي.کاك پیت) پژو، بهترین دید جاده را در اختیار راننده قرار میدهد، این امر با قراردادن اطلاعات کلیدي خودرو در مقابل چشمان راننده و ایجاد تمرکز روي جاده میسر شده است تا راننده احساس راحتی کامل کند. فرمانپذیري خودرو بی نهایت لذت بخش است. 
 
تکنولوژي I-COCKPIT (آي.کاك پیت) پژو، شما را قادر میسازد تا از تمام قابلیت هاي خودرو بهره‌مند شوید.
 
بررسی پژو 2088 توربوشارژر
 
تکنولوژي I-COCKPIT (آي.کاك پیت) پژو از 3 عنصر تشکیل شده است:
 
1 -فرمان اسپرت و جمع و جور، براي:  
 
-  انتقال حس جاده به راننده
- حالت نشستن راحتتر براي راننده، با کاهش میزان زاویه بازوها
- بازه حرکتی بیشتر در مانورهاي رانندگی
 
2 - آمپر هدآپ نوآورانه، با جانمایی بالاتر 
 
-  ایمنی بیشتر: تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده، جلوي چشمان وي در خط مستقیم نگاه او به جاده قراردارد. 
- نیاز کمتر به حرکت سر و گردن براي کنترل خودرو
 
3- مانیتور 7 اینچی براي کنترل سیستم مولتی مدیا، Mirror Screen و دوربین دنده عقب
 
 
پلتفرم جدید
 
پایداري در پیچها و جاده، محور اصلی تصویر برند پژو است. بنابراین پژو 2008 ترکیب خارق العاده‌ای از راحتی و پایداري را ارائه می دهد که امضاي برند پژو است. نسل جدید پلتفرم این خودروساز پژو 2008 را مجهز به عملکرد غیرموازي پویا و مدیون کنترل کامل وزن می کند. فنرها، جاذب هاي ضربه، اکسل جلو و کراس عقب، به شکل چشم گیري عملکرد موتور THP165 را تکمیل میکنند. 
 
ساپورت بدنه در تمامی شرایط به شکل فوق العاده‌ای انجام میشود. مپ هاي فرمان به سیستم تعلیق به گونه‌اي متصل شده‌اند که بهینه‌ترین حالت‌های فرمان‌پذیری را مهیا نمایند.
 
این هندلینگ بی‌نقص که توسط پلتفرم جدید پژو به دست می‌آید، پایه ي سیستم ایمنی active را میسازد و با ارگونومی I-COCKPIT پکیج کامل تجهیزات ایمنی ، تکمیل میشود.
 
تکامل ایمنی خودروها در 20 سال گذشته متحول شده است. متریال‌هاي جدید و طراحی هاي کامپیوتري به مهندسان اجازه میدهد تا سازه هایی را طراحی کنند که نیروي ضربه هاي ناشی از تصادفات را به شکل بهینه‌ای به خارج کابین مسافران هدایت کنند. 
 
براي ایمنی passive ،در صورت وقوع تصادف، نسل جدید پلتفرم هاي پژو، مجهز به تجهیزات بسیار مهمی هستند: ایربگ هاي جلو، جانبی و پرده اي، 2 عدد ISOFIX براي سرنشینان عقب.
 
 
بررسی پژو 2088 توربوشارژر
 
 
فناوری بیشتر تجهیزات بیشتر:
 
پژو 2008 جدید همسفري مطمئن براي خانواده هاست، که داراي تمامی تجهیزات مورد نیاز شما براي سفري راحت و ایمن در جاده و شهر میباشد. 
 
چراغ‌ها و دید راننده
 
روشنایی روز (LED) دي لایت/ DRL ،چراغ های مه شکن هوشمند در پیچ ها، چراغ های عقب LED با الهام از پنجه شیر، آینه هاي جانبی با امکان تاشوندگی برقی و برف پاك کن و شیشه شوي عقب
 
سرگرمی و رفاهی
 
صفحه نمایش 7 اینچی رنگی لمسی با کنترل هاي روي فرمان، سیستم Mirror Link سازگار با تمام گوشی هاي هوشمند، USB و جک 5.3 میلی متري براي اتصال، بلوتوث، 2 بلندگو در جلو، 2 بلندگو در عقب، 2 عدد توییتر، محفظه داشبورد خنک شونده (یخچالی)
 
امنیت و ایمنی
 
در این بخش، «سیستم پایداري الکترونیکی ESP و ABS و سیستم کمک سربالایی HAC» ، به همراه سیستم توزیع الکترونیکی نیروي ترمز EBFD و ترمز کمکی اظطراري EBA ،«ترمز عقب دیسکی، روشن شدن خودکار فلاشرها در صورت ترمز اضطراري، قفل امنیت کودك، هشدار کمربند ایمنی، ایربگ هاي راننده و سرنشین جلو با کلید فعال سازي ایربگ سرنشین، ایربگ هاي جلو، ایربگ هاي پرده اي جلو و عقب، جایگاه سه نقطه اي نصب صندلی کودك در صندلی عقب (isofix) ، کمربندهاي عقب 3 نقطه اي همراه با سه قفل کمربند، سنسورهاي باد لاستیک TPMS و دزدگیر با کنترل پارامتریک و پیرامونی .
 
آسایش
 
تهویه مطبوع دو کاناله اتوماتیک، سیستم کمک پارك عقب، دوربین دنده عقب، چراغ ها و برف پاك کن خودکار، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، فرمان برقی، فرمان قابل تنظیم در 4 جهت، پنجره هاي جلو و عقب برقی با یک لمس، بالابر شیشه خودکار (پاور ویندوز) و سیستم عدم برخورد به مانع براي تمام پنجره ها، شیشه هاي عقب دودي، خروجی برق 12 ولتی و ریموت و قفل مرکزي، برف پاك کن ژله‌ای
 
ویژگی‌های کلیدی
 
مانیتور 7 اینچی رنگی لمسی، آمپر پشت فرمان HEAD-UP ،سنسور دماي محیط، نشانگر تعویض دنده و کامپیوتر سفري ابزار کلیدي پژو 2008 جدید را تشکیل میدهند.
 
چرخ‌ها
 
رینگهاي آلومینیومی 16 اینچی و رینگ زاپاس 15 اینچی لاستیک 195/60R16
 
طراحی داخلی
 
روکش فرمان چرمی و قطعات کرومی فرمان، آفتابگیرها مجهز به آینه، ترمز دستی مدل هواپیمایی، صندلیهاي عقب تاشو، تنظیم ارتفاع صندلی راننده و 3 عدد پشت سري براي سرنشینان عقب تشکیل میدهد.
 
طراحی خارجی
 
جلوپنجره کروم براق، جلاکاری‌هاي کروم، میله‌هاي سقفی، چراغ‌هاي مه شکن، سپر اسپرت جلو و عقب، اسپویلر (بال) عقب اسپرت و همرنگ بدنه ،دستگیره‌های همرنگ بدنه، آینه‌های جانبی راهنمادار کروم، تریم قوس چرخ 
 
بررسی پژو 2088 توربوشارژر
 
 
مدرن و خانوادگی
 
پژو 2008 جدید تمام فضاي مورد نیاز خانواده شما را در اختیارتان میگذارد و در عین حال داراي یک پلتفرم جمع و جور است که زندگی و رانندگی در شهرهاي شلوغ را راحتتر میکند.
 
دسترسی به صندوق عقب
 
-  در حالت معمولی (صندلی ها ایستاده): صندوق عقب در سادهترین و عریضترین حالت خود قرار دارد، و کف آن از سطح زمین 60cm فاصله خواهد داشت. 
 
- طاقچه عقب امکان دسترسی به صندوق عقب را فراهم میکند
 
-  با فشردن دکمه‌هاي صندلی‌های عقب آنها به صورت کامل، تکی، یا دوتایی تا شده و فضاي بیشتري را در صندوق عقب در اختیار شما میگذارند. 
 
- حجم صندوق عقب: 410 تا 1400 لیتر
 
 
بررسی پژو 2088 توربوشارژر
 
فضاهاي کاربردي 
 
- فضاي ذخیره بزرگ زیر کنسول وسط
 
-  فضاي داشبورد خنکشونده (یخچالی)  
 
- فضاي داخل درب هاي جلو براي قراردادن بطری‌های تا حجم 1.5 لیتر
 
- فضای داخل دربهاي عقب براي نگهداري بطريهای نیم لیتري  
 
- فضاي پشت صندلیهاي جلو
 
نکته‌های مهم:
 
- پژو 2008 جدید، اولین محصول شرکت مشترك جدید « ایران خودرواتومبیل پژو » است
 
- یک خودرو در سطح استانداردهاي جهانی، تولید ایران
 
- بهترین گزینه براي کسانی که خودرویی هیجان‌انگیز اما قابل اطمینان در بازار ایران میخواهند.
 
 
رهبر بازارهای جهانی پرفروش ترین خودرو فرانسه پرفروش‌ترین خودرو فرانسه در کلاس B-SUV ، از آغاز 2017
نسل جدید نسل جدید پژو 2008 جدید، در اروپا فروش رو به رشدي دارد
قوي ترین موتور  موتور THP165 ،که بر روي این خودرو در ایران نصب شده است، پرقدرت ترین موتوري است که در جهان بر روي این خودرو نصب گردیده. 
بهترین تجربه رانندگی  THP165 EAT6 THP165 بهترین موتور موجود در بازار به همراه گیربکس EAT6، برچسب مصرف انرژي رده A
I-COCKPIT ارگونومیک ترین و جذابترین حالت رانندگی
پلتفرم جدید  آخرین نسل پلتفرم پژو، براي رانندگی ایمن تر و لذت بخشتر
طراحی تند و تیز و خشن شخصیت suv  جلو پنجره عمودي، درب موتور افقی، میله هاي سقفی، تریمهاي دور چرخ ها، ...
چراغ ها  چراغ هاي جلو با DRL ، LEDهای عقب و ...  
ستایل لوکس  ظریف کاري هاي کروم و رینگ ها آلومینیومی 
فناوري بالا ایمنی ESP , ABS, ASR, 2 ISOFIX, 6 AIRBAGS 
آسایش تهویه مطبوع دو کاناله، شیشه هاي عقب دودي  
تجهیزات کمکی راننده دوربین دنده عقب و سنسور، کروز کنترل، محدودکننده سرعت ، چراغهاي خودکار
تصالات  مانیتور 7 اینچی لمسی، USB ،بلوتوث و فناوري Mirror Screen 
فضاي مناسب صندوق عقب فضاي صندوق عقب متغیر 410 تا 1400 لیتر 
تغییر پذیري  صندلیهاي عقب تاشو، 3.1 و 3.2 
ظرفیت  5 نفر بزرگسال 
ضمانت ایکاپ تولید ساخت ایران با استانداردهاي جهانی 
فروش در نمایندگی هاي منتخب ایران خودرو 
گارانتی 2 سال یا 40 هزار کیلومتر
خدمات پس از فروش تامین قطعات تضمین شده و امداد ایران خودرو در تمام ایران 
 
 

منبع

ایران جیب


 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بررسی , مقایسه , پژو 2008






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

17 نظر

کاربر: Mehdizar
2

باید به مسئولین بازاریابی و فروش ایران خودرو تبریک گفت که این خودرو هنوز نیومده اینقدر حاشیه داره
واقعا خدا قوت پهلوان

خسته نباشی قهرمان
12:38  1396/04/05
پاسخ دادن
رضا
0

نخرین
01:13  1396/04/02
پاسخ دادن
علی
9

دقیقآ ۸ ساعت سعی کردم ثبت نام کنم. اما به هیچ عنوان نشد. ولی الان ناراحت نیستم که نشد. چون قیمتش را مشخص نکردن و با توجه به قیمت ثبت نامی فکر کنم بالای ۱۲۰ در بیاد. سود ۱۵ درصد در ثبت نام برای ۲۰ میلیون ایراد نداره ولی برای ۶۰ میلیون کلی زیان هست.
جالب اینه هر کس ثبت نام کرده دلال هست. وچون صلح نداره فکر میکنن میتونن در محضر واگذار کنن. اما حواله وکالت فروش و یا واگذاری نمیخوره یعنی به هیچ عنوان نمیشه قانونی انتقال داد.
شک نکنین کپچر وارداتی تولید اروپا با ظاهر زیباتر و گارانتی ۵ سال و قیمت بهتر گزینه مناسبی هست.
23:46  1396/04/01
پاسخ دادن
محمد
0

گشتاور موتور در دور پایین تاثیر خیلی خیلی زیادی در کشش ماشین و قدرت مانور ماشین داره . چون همیشه نمیشه دور موتور رو بالا نگه داشت . اگر این موتور واقعا چنین گشتاوری رو در دور پایین بتونه تحویل بده واقعا عالی میشه و به راحتی با ماشین 6 سیلندر برابری میکنه . البته معمولا توربو کمی تاخیر داره و امیدوارم که مکانیزم های کاهش تاخیر خوبی واسش استفاده شده باشه که البته با توجه به هنر مهندسی پژو و ارزش این موتور در سطح جهان به احتمال زیاد دارای چنین مکانیزهایی هست .
08:05  1396/04/01
پاسخ دادن
کاربر: Mehdizar
1

این خودرو موتور معرکه ای داره اما فول آپشن با قیمت 120 فقط واسه اینکه اینجا ایرانه و چاره ای نیست
00:31  1396/04/01
پاسخ دادن
بابک
0

انشاءالله هرچه زودتر موتور این ماشین به محصولات داخلی راه پیدا کنه و پارس LX توربو تولید بشه
00:31  1396/04/01
پاسخ دادن
رضا
7

من نمیدونم چرا کسانی که تو مملکت ما یه کاره ای هستن باید همه چیز رو از راه گران اون یاد بگیرن فروش با قیمت ناجور ۴۰۷ را تجربه کردن بازم ادب نشدن.
ولی خوب به قول معروف روزگار بهشون درس میده ولی به بالاترین قیمت.
22:53  1396/03/31
پاسخ دادن
علی
0

اخبار 20:30 اعلام کرد قیمت در حدود 120 میلیونه تازه تحویل 12 ماهه
20:55  1396/03/31
پاسخ دادن
قیمت
1

قیمت در امارات 69 هزار درهم برابر 70 میلیون تومن که طبق گفته خود ایران خودرو 30 میلیون داره میشه تو پاچه
23:38  1396/04/01

محمدامين
5

درسته ما ايراني هستيم و بايد ماشين ايرانخودرو بخريم ولي ميتونيم محصولات شركت پارس خودرو رو كه با كيفيت بيش تر از ايرانخودرو هست رو بخريم به اميد اينكه قيمت ايرانخودرو پايين و كيفيتش بالا بره
11:35  1396/03/31
پاسخ دادن
خبر جدید
64

یه خبر جدید و تا حدی وحشتناک :
طبق قانون حمایت از مصرف کنندگان ، همه شرکت‌های خودرویی حداکثر تا سقف 50% قیمت خودرو را می‌توانند برای پیش پرداخت از مشتریان ماشین های خود دریافت کنند. باتوجه به پیش پرداخت 60 میلیون تومانی ایران خودرو برای پژو 2008 ، تنها دو حالت ممکن است ، یا قیمت ماشین بالای 120 میلیون تومان میباشد و یا اینکه ایران خودرو برخلاف قانون عمل کرده‌ است. که دومی تقریبا محال است. چون محال است ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودرو ساز داخل از این قانون بی اطلاع بوده و خلاف آن عمل کرده باشد. پس باتوجه به سود انصراف بسیار کم ، این ماشین رو کسانی ثبت نام میکنند که تقریبا همه ماشینهای دنیا رو سوار شدن و پولشون هم از پارو بالا میره و حالا برای تنوع یه چند روزی هم میخوان 2008 رو تست کنند. جالبه نه؟
09:39  1396/03/31
پاسخ دادن
سعید
11

اگه ملت خوب این ماشینو خوب بخرن بعد اپشن ها رو هم اضافه میکنن میشه ۲۰۰۸ اپشنال کلی هم قیمت رو میبرن بالا.
18:26  1396/03/30
پاسخ دادن
سامان
77

چکیده کل این مطالب تعریف و تمجید از موتور بود که فرض کنیم قبول. موتور خوبی روی 2008 گذاشتن. ولی ماشین غیر از موتور چیز دیگه ای نداره؟ آیا ماشینی که اینهمه از کیفیتش تعریف می کنید باید 2 سال یا 40000 کیلومتر گارانتی داشته باشه؟ واقعا کسی از شما قبول میکنه این ماشین 2 سال گارانتی داره و کیفیت هم داره؟ اگر کیفیت میداشت که با جرات و اطمینان کامل مثل خیلی از ماشینهای با کیفیت تو بازار 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی میکردن. پس به کیفیتش مطمئن نیستند. در نتیجه بحث کیفیت بالای اون کاملا منتفیه. موضوع دوم اینکه چند آپشن بسیار مهم و حیاتی رو هم از 2008 ایران کم کردند. مثلا سانروف و کیلس استارتر و سنسور پارک جلو و عقب و سیستمهای EBD و ESP و TCS و ARP و صندلیهای چرمی و سنسور باران و ورود بدون کلید و گرمکن صندلیهای جلو و ... . حالا واقعا این ماشین 99 میلیون میارزه؟ به هیچ وجه. این ماشین به هیچ وجه بیشتر از 85 میلیون نمیارزه. خیالتون راحت این ماشین هم مثل خیلی از محصولات دیگه ایران خودرو (پژو 407 ...) شکست خواهد خورد.
16:44  1396/03/30
پاسخ دادن
عباس
65

کاملا موافقم برای این ماشین فقط تبلیغات شده
20:43  1396/03/30

علی
1

هیوندا و تویوتاش که همین اپشن ها هم کمتر دارن ولی گرون ترن
بنظر من قیمتش مناسبه ولی ایرانخودرذو پول بیمه و گارانتی میگیره که 10 میلیون میاد روش
02:47  1396/03/31

حسین
64

شما کیفیت هیوندا و تویوتا رو با پژو ایرانی مقایسه میکنی؟ هیوندا آپشن کمتر داره؟ شما اصلا آپشن میدونی چیه؟ برو اول آپشن های مثلا اکسنت (تو این رنج قیمت) رو ببین بعد در موردش صحبت کن.
09:26  1396/03/31

rouzbeh
7

نمیتونم درک کنم چرا سانروفش رو برداشتن اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
15:56  1396/03/30
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد