بزرگترین چالش خودروسازی

 

بزرگترین چالش خودروسازی

 
حرکت خودروسازان در ایجاد تنوع در تولید و عرضه خودروها در کلاس‌های متفاوت، به نفع تولید داخل نخواهد بود زیرا حرکت بر مدار تغییر مستمر در صنعت خودرو آسیب‌رسان است و واقعیت مطلب این است که آنچه در صنعت خودرو باقیمانده یک بازار بی‌هدف بوده که آینده‌ای مبهم درپیش دارد.
 
امروز وضعیت ناشناخته‌ای بر صنعت خودرو حاکم شده و مشخص نیست که تولیدکننده چه خودروهایی و درچه سطح و کلاسی تولید خواهند کرد. آیا تولید خودروهای چینی ادامه خواهد داشت یا به جریان تولید خودروهای ژاپنی، کره‌ای، ایتالیایی یا... وارد می‌شویم. 
بنابراین برای حرکت در مسیر بومی‌سازی در صنعت خودرو باید طراحی پلتفرم‌هایی جدید و ملی در دستور کار خودروسازان داخلی قرار گیرد این در حالی است که در این سال‌ها کمتر به این مقوله پرداخته شده است.
یکی از چالش‌ها و تهدیدهای بزرگ در صنعت خودرو، وضعیت قطعه‌سازان است که متاسفانه وضعیت مطلوبی ندارند به طوری که شرایط موجود باعث تعطیلی بخشی از واحدهای قطعه‌سازی کشور شده است. 
امروز بخش‌های تولیدی و صنعتی کشور نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق و حساب‌شده است تا بتوان از بحران جدی در این بخش‌ها جلوگیری کرد. 
در شرایط کنونی برخی مجموعه‌های خدماتی در زمینه خودرو و مجموعه‌های بزرگ با چندین هزار نیروی کار به دلیل مشکلات اقتصادی و مسائلی که وجود دارد با بلاتکلیفی مواجه هستند. 
 
 
 
 

منبع

صمت

 

برچسب : خودرو , تولید خودرو , بازار خودرو , ایران خودرو , سایپا , پارس خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

اا
0

بزرکترین چالش خودروسازها خالی کردن جیب مردم با کمترین امکانات است
13:34  1395/07/29
گزارش
پاسخ دادن
امیر
2

به عنوان یک مصرف کننده عرض می کنم که خودروسازی کشور ناکارامد و قدیمی است
و با این تولیدات قدیمی و بی کیفیت حرفی برای گفتن در سطح جهانی ندارد و حتی
قادر به رقابت با خودروسازان جهانی هم نیست.!!
16:02  1395/07/28
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
داریوش : خاک تو سر سایپا که سخنگوی بی سوادی مث تو داره
S : حیف که نمیشه چندتا آبدار بهت بگم فیلتر چی داری میگی حرف مفت با روح و روان مردم داری بازی میکن شما از طرف شرکت سایپا نیستید میخواید مردم گول بزنی جهت تجمع
شاهین پلاس۱ : اخی ترسیدیم ماشینتو بهت کی تحویل دادن که انقدر بلبل زبونی این مردمی که حقشونو میخان از این شرکت بی وجدان و از کی میترسونی واقعا متاسفم برات
شاهین معر402 : تف نده آقای محترم هر کی هستی من یکی که راهم دور و نمیتونم بیام اگرم مجبور بشم بیام ببین چیکار میکنم با شمایی که زندگی منو بهم ریختید صبر بخوره توو سرتون قلط کردید و میکنید که پول میگیرید و مردم رو عذاب میدید کاش میشد.....
ایگل : منم تحویل سیستمی ۲۸ تیر بودم هنوز شاسی نشده
شاهین G : شاهین G منتظر پیام تحویلی تیرماه
مریم : من مرداد هستم ۱۸ خرداد پیام تبدیل اومد ولی نزدم، ولی من از اولین های مرداد هستم چون ۱۹ آذر وجه اولیه رو واریز کردم.
امیر : سلام شما کی تکمیل وجه کرده بودید
محمد : بازم از ۳ شهریوریا سفید رنگ مونده که فاکتور نشده باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی : زیاد نیست در واقع همون مرحله دوم بهمن هست که کشیده به اسفند به خاطر تا تکمیل شدن ظرفیت
S شهریور اول : سلام دوستان کوییک اس عزیز که امروز فاکتور شدید کی تکمیل کردین؟
علیرضا : من که تحویلم 30 آبانه هنوز نیومده دعوتنامه برام
soren : کرمانشاه نمایندگی کدوم شهری؟
ساینا خرداد : یادتونه خبر مثوق میگفت همه ی کسایی که 11 پذیرششون بود فاکتور شدن تا یکشنبه میشینه تو سایت؟ الان چهارشنبه هست و هنوز 11 بهمن تموم نشده اعتبار خبر های ایشون در این حده فقط دوستان یکی که یک خبرش شانسی درست درمیاد ازش بت میسازن
دوگانه 26اسفند. : عادی.
اخر تیر : منم 15 بهمن گول ریختم 24 پذیرش شدم اردیبهشتم تکمیل وجه 121697هست شماره پذیرش
جلال : فوق العاده های اسفند اعلام حضور کنند ببینیم تعداد زیاده یا نه
علیرضا : دعوتنامه مهر بیاد بنظرتون ماشینو کدوم ماه تحویل میدن؟
حسین کوییک s : پس این دعوتنامه کی میاد میخواهم پولامو بدم به سایپا جاش آمنه پیش اونها در ثانی من هر چقدر پول بگیرم میدم شما میدونید اگر سایپا نبود هیچکی خودرو نداشت هر چقدر بگیره پول بازم میارزه یه ماشین سوار میشی تا چند سال پیش کسی نمی دانست ماشین چیه سایپا بهتون یاد داد ماشین چی هست دهاتی بودیم همه ایران سایپا شهریمون کرد اصلا چوپون بودیم همه ایران اصلا آدم نبودیم سایپا آدممون کرد ممنون سایپا