تأمین حقوق مصرف کنندگان به جای نامه نویسی

تأمین حقوق مصرف‌کنندگان به جای نامه‌نویسی!

یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است: مسؤلان وزارت صنعت، معدن و تجارت به جای نامه نویسی های بی حاصل، با تشدید نظارت بر عملکرد خودروسازان حقوق مصرف کنندگان خودرو را تامین کنند. امرالله امینی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: متاسفانه با وجود گذشت حدود شش ماه نه تنها تکلیف قیمت خودروهای داخلی مشخص نشده، بلکه سازمان های ذی ربط نیز به جای حل مشکل مردم در این زمینه به نامه نویسی به یکدیگر و فلسفه گویی روی آورده اند. وی با بیان اینکه متاسفانه ضعف نظارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بر عملکرد خودروسازان موجب تضییع حقوق مصرف کنندگان در سال های اخیر شده است، خاطرنشان کرد: در این شرایط نیز شاهدیم که مسؤلان این وزارتخانه به جای پذیرش مسؤلیت و ارائه راهکار به نامه نویسی های بی حاصل می پردازند. عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: البته عملکرد شورای رقابت در حوزه تعیین قیمت خودروها نیز قابل پذیرش نبوده و این شورا نتوانست انتظارات مصرف کنندگان برای کاهش قیمت ها را محقق کند. وی افزود: در این شرایط امیدواریم پس از استقرار دولت جدید و تعیین وزیر صنعت، معدن و تجارت، رویه های موجود در حوزه سیاست گذاری صنعت خودرو اصلاح شود. این کارشناس صنعت خودرو تصریح کرد: مصرف کنندگان خواستار دسترسی به خودروهای با کیفیت با قیمت مناسب هستند، اما اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر از سوی دستگاه های ذی ربط در راستای تحقق این خواسته مردم نبود.


منبع

دنیای اقتصاد

برچسب : حقوق مصرف‌کنندگان , خدمات پس از فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی : سلام من چندتا شاهین جی تو دیوار دیدم ک تحویل گرفته بودن گفتن 12آذر بودیم ولی تو دیوار خیلی شاهین جی دنده ای نیست
رامین : سلام دوستان دعوتنامه ها از فردا صادر میشه فقط دعا کنین افزایش قیمت نباشه 🤲
پویا : سلام به همه ی دوستان من تارا وی یک پلاس ثبت نام کردم و خرداد ماه تحویل گرفتم امروز میخواستم بفروشم با خریدار رفتیم کارتکس و معلوم شد ایراد رنگ داره رو گلگیرش و من با نمایندگی تماس گرفتم و موضوع رو گفتم ولی اونا گفتن که باید ماشین رو بیارین نمایندگی بمونه اینجا تا کارشناس بیاد و تایید کنه که چند روز یا چند هفته طول می‌کشه کارشناس بیاد من هم چون به پولش احتیاج داشتم نتونستم صبر کنم و با ضرر ده میلیونی فروختم گفتم اینجا اطلاع رسانی کنم تا شما هم بعد از تحویل گرفتن خودرو حتما به کارتکس نشون بدین
شاهین ۲۵ اسفند : سخا هم مهمه من ۱۶ اسفند سخا بوده و واریزیم ۷ صبح در ۲۵ اسفند بوده
شاهینg : نگفت کی شروع به فاکتور میکنن
شاهینg : نگفت کی شروع به فاکتور میکنن
مهدی ۲۵ اسفند : لطفا شماره درخواست اعلام میکنید با تاریخ سخا
مهدی ۲۵ اسفند : لطفا شماره درخواست اعلام میکنید با تاریخ سخا
مهدی ۲۵ اسفند : سلام تکمیل وجه ۲۵ اسفند ساعت ۱۰ صبح سخا ۲۶ اسفند فاکتور نشدم
شاهینg : نگفت کی شروع به فاکتور میکنن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
س : مگه دو هفته اولم داشتیم ؟؟؟؟ کلا تو ثبت نام اولیه زده بود هفته چهارم فلان ماه دیگه هفته اول و دوم نداشت که!!!!
حسین : سلام من موعد تحویل 31تیر هستم و پیش فروش برا من توسایت زده آخرین موعد درحال تحویل دهه سوم خرداد پس ینی خسلی مونده تا نوبت من؟؟! رنگ سقید
رضا پیش فردش : پیام تو هم فشاری شدی؟؟؟😀😀😀
معصومه : اگه منظورتون فاکتوری های که موعدتحویلشون آذر ماه بوده 23اسفند آخرین فاشه ظاهرأ که تایازدهم فاکتورشده امروزم یدونه تاریخ 12فاکتورشده
تبدیل رانا به 207 : فروش فوق العاده هستم موعد تحویل 3 تیر هنوز فاکتور نشدم
پانا فولادی : بزن حتما ، 24 تومن اختلافشه ولی 2 ماه زود تر گیرت میاد
اطلس دی : فاکتوری ها اعلام کنند تا چندم اسفند تمام می شوند؟
جانسون : قبلا6ماه بود الان احتمالا12یا14ماهه شده مونده به درامدشیرکت
هفته اخر اذر : سلام ببخشید از چه سایتی نگاه می کنید
پیام ح : رضا پشی فروش این سوالی که تو کردی سایپا هم روی جوابش قفل فعلن با صابون گلنار مشغول شو هنوز صبوری واست سم ظرفیت نداری اصلا