مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی

 

مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار

 
این روزها تب خودروهای سبز و اتومبیل های خودران بسیار بالا گرفته و تقریبا همه سازندگان مطرح سرمایه گذاری های عظیمی را در این دو بخش انجام داده اند. مساله ای که در این باره وجود دارد این است که روح برخی از برندها با این دو رویه همخوانی نداشته و بعضا کاملا در تضاد هستند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
لامبورگینی یکی از این برندهاست که همواره به قدرت، غرش موتور، هیجان و لذت رانندگی معروف بوده است؛ بدیهی است که برای دستیابی به این فاکتورها، موتورهای حجیم یکی از عوامل تعیین کننده هستند.
در طرف دیگر ماجرا حجم موتور زیاد مساوی است با مصرف سوخت بیشتر و افزایش گازهای آلاینده محیط زیست که همین مساله باعث شده گهگاه قوانین تصویب شده ادامه کار را برای سازندگانی مثل لامبورگینی سخت تر کنند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
اخیرا نشریه الکترونیکی caradvice که یکی از معتبرترین مراجع خودرویی استرالیایی است، در همایش لامبورگینی در ژاپن مصاحبه ای را با مدیر این کمپانی ایتالیایی انجام داده که حاوی اطلاعاتی جالب درباره خط مشی این شرکت در سال های پیش رو و همچنین محصولات آتی لامبو است.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
استفانو دومنیکالی در صحبت های خود درباره موتورهای V12 گفته: “همانطور که می دانید لامبورگینی DNA منحصر به فردی در دنیای اتومبیل دارد. بنابراین من اعتقاد دارم حداقل در کوتاه مدت موتورهای 12 سیلندر به حیات خود بر روی خودروهایمان – مخصوصا سگمنت سوپر اسپورت ها – ادامه دهند.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“چون این همان چیزی است که مشتریان از ما می خواهند، همان چیزی که از ما انتظار دارند. در هر صورت هنوز بخشی از بازار متقاضی خودروهای ما خواهد بود.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
در بخش دیگری از این گفتگو، صحبت هایی درباره شاسی بلند لامبورگینی با نام Urus رد و بدل شده است. اوروس که اولین شاسی بلند رسمی لامبورگینی محسوب می شود، اولین خودرو با نشان گاو خشمگین است که به موتور توربوشارژ مجهز خواهد شد.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
دومنیکالی در پاسخ به این سوال که آیا اوروس راه را برای ارایه یک سدان چهار در هموار خواهد کرد، گفته: “شما می دانید که خودرویی با 4 صندلی قبلا توسط لامبورگینی تولید شده، ما باید تواضع بیشتری از خود نشان داده و البته سنجیده عمل کنیم.
 
ما باید تمام تلاش خود را بکنیم که اوروس به موفقیت برسد. در چند سال آینده ما باید حتما محصولات خیلی خوبی را تولید کنیم و سپس به فکر گام های بعدی برای اونتادور و هوراکان باشیم.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“من فکر می کنم که اینجا نباید پاسخ آن سوال را با بله یا خیر جواب دهم، چرا که هر پاسخی می تواند الان اشتباه باشد. ما باید ذهنمان را برای اتخاذ تصمیمات درست باز نگه داریم. این یک فرایندی است که به زمان نیاز دارد و ما باید تصمیم خود را در زمان مناسب بگیریم. در حال حاضر از لحاظ مالی ما سود خوبی داریم، اما آیا در آینده هم این چنین خواهد بود؟”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
در این میان دومنیکالی به یک نکته جالب هم اشاره کرده و گفته که لامبورگینی هرگز به سمت تکنولوژی خودران نرفته و همواره خودروهایی را تولید خواهد کرد که به پدال و فرمان مجهز بوده و توسط راننده کنترل شوند.
 
“مطمئنا تکنولوژی هایی وجود دارد مثل رانندگی خودکار… شما هرگز خودرویی از لامبورگینی نخواهید دید که بصورت مستقل و بدون کمک راننده در حال حرکت باشد.”
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
“شما همیشه فرمان، کلاچ و پدال را در لامبورگینی خواهید دید… 100% مطمئن باشید؛ اما شاید برخی از تکنولوژی ها برای بهبود تجربه رانندگی به کار گرفته شوند. اگر ما نتوانیم یک خودرو با DNA سوپر اسپورت ارایه کنیم، مشتریان اتومبیل ما را نخواهند خرید.
 
مشتری ما خواهان حرکت به صورت نرمال است. ما باید با قوانین تصویب شده و مسائل بازدارنده پیرامون خود بازی کنیم و تلاش کنیم تا بیشترین حد ممکن یک لامبورگینی باشیم.”
 
کمپانی لامبورگینی انتظار دارد با ارائه شاسی بلند اوروس در سال 2017 میزان فروش خود را دو برابر کرده و نماینده ای شایسته در بین شاسی بلندهای لوکس بازار داشته باشد.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
سال هایی که در آن به سر می بریم برای خودروسازان بزرگ بسیار تعیین کننده است، زیرا همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد رقابت بر سر خودروهای سبز و تکنولوژی خودران بسیار شدت گرفته و کوچکترین حرکت اشتباه یا عقب ماندگی از قافله می تواند به قیمت از دست رفتن بالاترین جایگاه ها تمام شود.
 
البته در این بین مشتریان برندهایی مثل فراری، لامبورگینی، بوگاتی، کوئنیگ زگ، مک لارن، پورشه، پاگانی و در کل مشتریان خودروهای اسپورت و سوپر اسپورت جنس متفاوتی داشته و به احتمال بسیار دید مثبتی نسبت به دو مقوله ذکر شده در بالا – مخصوصا تکنولوژی خودران – ندارند.
 
مصاحبه با مدیر عامل لامبورگینی، تولید مدل چهار
 
بنابراین خودروسازان فعال در این زمینه شاید رقابتی بر سر تکنولوژی های پیشرفته مثل رانندگی خودکار با همدیگر نداشته باشند، اما حرکت به سمت پیشرانه های هیبریدی و برقی – به منظور کاهش مصرف سوخت، سازگاری با قوانین زیست محیطی و همچنین دستیابی به قدرت بیشتر – می تواند زمینه ساز رقابت بر سر تولید پیشرانه های سبز و در عین حال قدرتمند میان آنها شود.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , لامبورگینی , هوراکام , گلاردو , مورسیه لگو , سوپر اسپرت , اونتادور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

محمدزارعی
0

بله موافق باکاربرm&z
21:23  1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: m&z
2

برای اونا کاری نشد نداره و مصرف کننده هر چیزی بخواد تولید میکنند. البته امیدوارم این قضیه به گوش مسئولین ایرانی نرسه وگرنه باید پراید برقی سوار بشیم و هر روز وسط خیابون باتری تموم کنیم، برق بگیردمون یا منفجر بشیم!
15:39  1395/07/10
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا بهمن ماهی : من ۱۹ مرداد تکمیل وجه کردم ۲۵ اذر فاکتور شدم پلاکم شدم ماشینم فردا دستم میرسه احتمال زیاد بیمه هم استعلام گرفتم ۲۷ بیمه کردن
مهدی شاهین پلاس مهر : سلام از دعوتنامه های مهر خبری نیست ؟ ممنون میشم هر کی اطلاع داره جواب بده
مریم : از شیما صداقت چه خبر؟ حال دوتا دخترش خوبه؟
Mohammad021 : سلام دوستان بعضی دوستان گفتن از بهمن ۴۰۳ نوشتن و مرداد ماه تکمیل وجه کردن دوستان فقط از تکمیل وجه به بعد ۳ ماه شروع میشه تا تحویل تازه اگر ماشین فاکتور بشه و پلاک بشه دیگه تا همون تاریخ سود تعلق میگیری به بعد چون ماشین به شما تعلق گرفته دیگه سودی در کار نیست
سروش ۱۴ اردیبهشت : بعضی دوستان ۱۵ اردیبهشت مدعی فاکتور شدن هستن صادقانه واقعا اگه کسی ۱۵ اردیبهشت فاکتور شده عکس فاکتور شدنش بذاره چون بنده با تغییر رنگ‌هنوز فاکتور نشدم خیلی از ۱۴ اردیبهشتی ها فاکتور نشدن
رسول : من اولین بارم هست نظردادم وخداشاهده اولین باره بااین اسم علی مدبر نوشتم توپایین صفحه اسم شاهین جی ال اومدوعلی مدبر منم علی رازدم بی قصدوقرض بازهم میگم ببخشید آقای مدبر ببخشید
سروش ۱۴ اردیبهشت : سلام برادر شاهین پلاسس ۲۰ شما تکمیل وجه چندم اردیبهشت بودید؟ یه زحمت بکش یه عکس از فاکتور شدنت بذار منم تغییر رنگ مشکی دادم اما فاکتور نشدم
رسول : باسلام دوستان این ۲تاپیام رامن دادم من خودرو تحویل گرفتم راست هم گفتم شاهین پلاس بودم تکمیل وجه اسفند منتها بدون قصدوقرضی بااسم مدبراومدم همینطوری اسم زدم این بنده خدا تقصیرنداره بخدا بهش حرفی نزنید آقای مدبرببخشیدحلال کن دادا
۲۶ دی تارا وی۱ : دوستانی که تحویل گرفتن چه برند لاستیکی داره وی۱ الان
شاهین 12 آذر : سلام دوستان من اول ثبت نام تو این سایت بودم خدا رو شکر امروز فاکتور شدم 12056597 شماره پذیرش . هر چند ذوق نداره بعد یه سال تاخیر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا دوگانه : منم هفته چهارم اذرم هنوز دعوت نامه نیومده
میثم : سلام قیمت تکسوز چند شده
ساینا دوگانه : ایشان(اشکی)گ زیادی میخوره
کوییک : بنده چهارشنبه فاکتور شدم ولی هنوز پلاک نه چقدر طول میکشه بعد فاکتور پلاک بشه
کوییک : چند روز بعد فاکتور پلاک شدید؟
سعید : داداش از کجایی شماره بزار
ساینا دوگانه : فقط شما برو گ بخور نکبت
دوگانه 2 : شما بگو مادوگانه تحویل شهریور کی دعوتنامه میاد وتحویل کی هست یه تاریخ بگو اینقدر از سایپا تعریف نکن
دایی : سلام دوستان اینجا کسی هست که تحویل سورن 23 دی دوگانه منبع کوچک سفید باشه هنوز فاکتور نشده باشه فوق العاده؟
احمد : دیدی گفتم زیر 1400 گیر نمیاد؟؟؟اکستند تا عید 1800 بماندماندگار 200تا الان رفت روش بازم گرون میکنن تا عید