قبول دارم در سال‌های گذشته خودروها را دیر تحویل دادیم

 

قبول دارم در سال‌های گذشته خودروها را دیر تحویل دادیم

 
مدیرعامل خودروسازی سایپا با اشاره به کمپین نخریدن خودرو که در سال پیش راه انداخته شده بود می‌گوید در آن زمان شدیدا انصرافی خرید داشتیم که در همین زمینه متذکر شد قبول دارم که در طی سال‌های گذشته خودرو را با تاخیر به مشتری‌ها تحویل دادیم.
 
به گزارش ایسنا، مهدی جمالی در نخستین همایش هم‌اندیشی گروه سایپا با مدیران بیمه‌ای اظهار کرد: وظیفه همه خدمات، خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان است و مشتریان نیز اصلی‌ترین ذی نفع‌ قلمداد می‌شوند. عمده خدماتی که شرکت‌های بیمه‌ای می‌دهند با خودروسازی‌ها همپوشانی دارد. اگر این همپوشانی را بپذیریم از نگاه بنگاهی خارج خواهیم شد. اگر بتوانیم بدون نگاه بنگاهی به موضوع نگاه کنیم خدمات بهتری انجام خواهیم داد.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا ادامه داد: مشکلات اقتصادی در چند سال گذشته باعث شده که قوی ترین مدیران ما حداکثر نگاه بنگاهی داشته باشند و همین که بنگاه خود را از تهدیدات نجات دادند، توانایی بزرگی بوده که باید به همه دست مریزاد گفت.
 
جمالی افزود: همین که بنگاهی مثل سایپا توان تولید را به روز برساند کار مهمی کرده، شرکت‌های بیمه هم همین که بحران را مدیریت کرده‌اند کار بزرگی انجام داده‌اند.
 
وی ادامه داد: ولی در یک مقطعی ما باید همفکری کنیم. خودروساز اینطور فکر نکند که تولید را به فلان قدر رسانده کار سختی انجام داده بلکه باید وظیفه‌اش ایجاد آسایش برای مشتریان که آحاد مردم هستند باشد که احساس می‌کنم این خدمت رسانی فعلا ابتر و ناقص است.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا اضافه کرد: من بابت این موضوع سال گذشته از مردم عذرخواهی کردم. کسی که خودرو می خرد خدمات رسانی می‌خواهد که این امر با قصور همراه بوده در بیمه‌ها و بانک‌های ما هم همین طور است و عمدتا کار بنگاه‌داری می شود.
 
جمالی گفت: هدف بیمه، بانکداری و خودروسازی ایجاد آسایش روانی است. باید ببینیم آیا این آسایش را فراهم کرده‌ و خدمات پس از فروش را داده‌ایم یا خیر. قبول دارم طی سال های گذشته خودرو را با تاخیر به مشتری تحویل دادیم، ولی می‌خواهیم که به موقع این تحویل انجام شود.
 
او ادامه داد: توان فنی و تخصصی در کشور وجود دارد که طرح‌های جدیدی را داشته باشیم. در حال حاضر توان تخصصی بسیار بالایی در کشور ایجاد شده و مهندسین زیادی در کشور وجود دارند که اگر بانک‌ها و بیمه‌ها حمایت‌های مناسبی داشته و مدیرانمان مدیریت درستی داشته باشند این فرصت وجود دارد که در خودروسازی توان رقابت بین‌المللی داشته باشیم.
 
جمالی تاکید کرد: با اطمینان عرض می‌کنم اگر بتوانیم صنعت را حمایت کنیم صنعت آماده خیزش است. ما می‌توانیم ایجاد کننده دانش فنی اقتصادی باشیم. مغز های توانایی در کشور ما وجود دارد.
 
مدیرعامل خودروسازی سایپا افزود: سال گذشته در سایپا مشکلات مالی زیادی داشتیم ما از نظر حقوق صاحبان سهام منفی شده بودیم. با کمپین انصرافی های ما بسیار زیاد شده بود. البته من این موضوعات را در آن زمان نمیگفتم ولی امروز رکورد ۵۰ هزار تولید را زده ایم.
 
وی با اشاره به اینکه در زمان راه‌اندازی کمپین نخریدن خودرو در سال گذشته حقوق صاحبان سهام حدود منفی ۱۴ درصد شده بود گفت: در آن زمان به ارزش ۱۶ میلیارد تومان از خرید محصولات ما انصراف دادند که از طرفی هم ۸۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی داشتیم.
 
جمالی توضیح داد: انشالله که همایش بعدی همایشی باشد بین بیمه‌ها و دانشکده‌ها تا بتوانیم با ارائه طرح‌های نوین به مردم خدمت کنیم، من گاهی با خودم می‌گویم که ما به مردم خدمت نمی‌کنیم، ولی اگر اصل را روی خدمتگذاری بگذاریم مسئولان هم ما را حمایت خواهند کرد.
 
 
 
 

منبع

ایسنا

 

برچسب : خودرو , کمپین نخریدن خودرو , تحویل خودرو , سایپا , ایران خودرو , پارس خودرو , خودروصفر کیل.متر






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

همایون
0

قبول داریم فقط رانا
09:24  1395/06/03
پاسخ دادن
امیر(سابق)
10

اگر مردم همت میکردند و اون کمپین و ادامه میدادند الان خیلی اتفاق بهتری میفتاد. یادمه اون روزها مدیران هر 2 خودروسازی + وزیر از فرط عصبانیت و درماندگی به مردم بد و بیراه میگفتند و شرایت و طرح های خوبی در حال اجرا بود ولی بعد از رکورد زدن غیور مردان همه اون کارهایی که میخواستند انجام بدن یادشون رفت و مقصر هم فقط ما مردم بودیم که خیلی زود خودمون را وا دادیم
12:50  1395/06/02
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
2

ای کاش. البته اون استقبال بی نظیر مردم از وام 25 میلیونی ننگش خیلی بزرگ تر بود و در تاریخ ثبت شد.هیچی اون اندازه اعصابمو خورد نکرد.
23:58  1395/06/02

هموطن
1

هنوز هم دیر نشده
ماهی رو هر وقت از آب بگیریم تازس
به شرطی که مثل وام 25 ملیونی یا ترفندهای مشابه اتحاد ملت از بین نره و کمپین به خیال خودمون مردمی شکست نخوره
01:10  1395/06/03

امیر(سابق)
1

ای گفتی نوید چقدر حرص خوردیم. من با دوستانی بحث میکردم که بارها بهم میخندیدند ولی با بدبختی راضیشون میکردم. که یکدفعه این وام همه چیز و خراب کرد . آخه اینها ما مردم را اینقدر در تنگنا قرار دادن و ما را در عین ثروت فراوان ایران به صدقه خوری عادت دادند که بیشتر مردم به عاقبت کار فکر نمیکنند و با شنیدن وام عنان از دست میدن. نوید جان داغ دلمون و تازه کردی رفیق
12:54  1395/06/03

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی اطلس سفید : سلام.اطلس یا کوییک؟؟؟
رضا : اطلس سفید مشکی طرح مادران واسه همین زود میدن
ح : سلام شک نکنید برای پول گرفتن دعوتنامه را میفرستن بعد تکمیل وجه میگن ماخبرنداریم
لیدا : من که زنگ زدم و گفتم بنده خدا اپراتورشم دهنش باز مونده بود و گفت حتما پیگیری میشه... ترئخدا بقیه هم زنگ بزنید تو اخبار بگن حداقل یه مسول پیگیری کنه
ح : سلام دوستان عزیز لطفا هرکی طحویل گرفت لطفاخبر بدین ممنون این هم یک تجربه ای بود برای مردم
اطلس بهمن : آقا رضا بسلامتی ماهم طرح مادران هستیم ایشالا واریزی دوم چقد پول ریختی
رضا a5 مشکی : سلام.دوستانی که با کرمان موتور تماس میگیرن همین شماره 02142724 داخلی 7 و بعد داخلی 3 رو میگیرن؟ من که هر چی این چند روزه زنگ میزنم به این شماره بعد گرفتن داخلی فقط بوق آزاد میخوره و کسی پاسخگو نیست.
علی : سلام لطفا از تجربه رانندگی بگید از معایب خودرو بگید
اطلس 30مرداد : سلام دوستان تنهاامیدهمین162تماس بگیریدداخلی4بزارید رسانه ایی شه بلکه فرجی بشه به ماشینامون برسیم یه تماس گرفتن بهتراز دست رو دست گذاشتنه که
فربد : البته شاید چون خودروی دوستمون رنگ مشکی هست هنوز فاکتور نشده. خودروی ما سفید سقف مشکی هست. احتمالا اطلسهای رنگ سفید با سقف مشکی تا تاريخ ۲۸ مرداد فاکتور شده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوروش کبیر ❤️ : من پیشنهاد میکنم حتما کارشناس ببرین نمایندگی همه چیز رو چک کنن الحمدلله ماشین من بدون ایراد و حتی رنگ شدگی کار خونه هم نداشت بسیار نرم و عالی هم بود ماشین قبلیم پارس بود واقعا تفاوت احساس میشه
کوروش کبیر ❤️ : سلام اسکندر جان 33 میلیون داداش
توحید ارومیه : اره بخدا.خدا وکیلی نگاه کن با کیا شدیم 80میلیون
جواب بی وفای پنج تیر پرونه : با همه مشکل داره
محمد رضا : موضوع شکایت باید چی انتخاب کنیم؟!؟
ملیحه 207 ارتقاع یافته : حد اقل 2 ماه بعد
آبتین : رانا پلاس تا چه ماهی دعوت نامه واریز وجه اومده؟
پروین‌ساراجون : دوستان‌آدرماهیها‌مبلغ‌دعوتنامه‌چقدربودبراتون‌منم‌دیماهیم‌میخوام‌بدونم‌،ممنون‌که‌جواب‌میدید.
جی ایکس آر ال : نمایندگی الکی سر مردم کلاه میزارن سریع تحویل میدن تازه آشنا هم هست مجبور شدم ماشینم بفروشم خدا میدونه اینا کی فاکتور بشن کی تحویل بدن اینجوری که من نظرات میخونم هنوز ثبتنامهای قبل از مهرماه تحویل نگرفتن
جی ایکس آر ال : سلام دوستان از طرح جوانی فروش فوق العاده مهرماه کسی فامتور شده؟