کلیشه تبلیغات وانت های سنگین کمپانی شورولت نشان دادن "کابوی های آمریکایی" در کنار وانت های پرقدرت است. پیش از این شورولت تمرکز خود را بر روی خریداران مرد معطوف کرده بود، اما این شرکت با انتشار تبلیغ جدید خود دید خود را کمی تغییر داده است که البته بی دلیل هم نیست.
"ماریا رورر" (Maria Rohrer) مدیر بازاریابی بخش وانت های شورولت در مصاحبه ای که با وب سایت "بیزینس اینسایدر" داشت، بیان کرد: " اگر نگاهی به بازار بیاندازید، متوجه می شوید که 11 درصد از وانت سواران را خانم ها تشکیل می دهند. این آمار نشان دهنده پتانسیل بسیار خوبی برای فروش است که نباید از آن صرف نظر کرد". از این رو در این تبلیغ جدید یک خانم سوارکار حرفه ای را مشاهده می کنیم که با استفاده از یک تریلر متصل شده به شورولت "سیلورادو" 2014، اسب 544 کیلوگرمی را به محل مسابقه منتقل می کند. "رورر" ادامه داد: "اگرچه ما سعی نداریم که کلیشه تبلیغات خود را تغییر دهیم، اما این بار به نحوی داستان را بیان کردیم که همه درگیر موضوع تیزر بشوند". در ادامه می توانید ویدئوی تبلیغاتی شورولت سیلورادو 2014 (دانلود) را مشاهده کنید.
/uploads/Silverado.flv
با کلیک بر روی آیکون زیر و عضویت در خبرنامه ایمیلی می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.