ویژگی‌های نسل سوم ام.وی.ام X33

 

ویژگی‌های نسل سوم «ام.وی.ام ایکس33» در یک نگاه+تصاویر

 
پس از عرضه قدرتمند نسل های قبلی خودروی MVM X33 توسط مدیران خودرو، نسل جدید این خودرو که نسل سوم این خودرو می باشد کاملاً برای قدرت نمایی برند MVM در بازار خودروهای شاسی بلند ایران طراحی شده است.
قیمت مناسب این خودروی زیبا با توجه به مشتریان هدف آن به راحتی می تواند تبدیل به یکی از گزینه های اصلی پیش روی مشتریان گردد. آپشن های خاص و همینطور شاسی بلند بودن این خودرو نیز می تواند حتی مشتریان خودروهای سواری را برای راندن یک خودروی شاسی بلند همه چی تمام وسوسه کند.
 
این خودرو با موتور 2 لیتری DVVT و جعبه دنده اتوماتیک CVT برای رقابت با رقبای هم رده اش همچون همیشه آماده است. با توجه به حضور چندین ساله شریک تجاری مدیران خودرو یعنی کمپانی چری در ایران و همینطور تست های مختلف برترین مهندسان بین المللی روی نسل های قبلی این خودرو به منظور بهینه سازی و کالیبراسیون حداکثری این خودرو با شرایط کشور ایران، شاهد تغییرات بسیار خوبی از جمله صدای ورودی به اتاق، شتاب و همینطور استانداردهای ایمنی و مصرفی این خودرو در مدل جدید این محصول هستیم.
 
یکی از بخش‌هایی که می‌توان اثرات مهندسی و استفاده از تکنولوژی های جدید در محصولات شرکت مدیران خودرو را دید، بهره‌گیری از گیربکس اتوماتیک CVT در این محصولات است.
این شرکت در زمره شرکت‌های پیشرو در بهره‌گیری از گیربکس‌های اتوماتیک CVT در ایران است و دانش بسیار بالایی در توسعه و بهره‌برداری از این گیربکس‌ها در محصولات خود دارد. مدل قبلی این خودرو به عنوان اولین خودروی ساخت داخل با تکنولوژی CVT وارد بازار شد و به‌ این‌ ترتیب از همین دانش فنی به صورت بهینه سازی شده برای گیربکس مورد استفاده در MVM X33 S نیز بهره برده است. این گیربکس می‌تواند رانندگی نرمی را برای ام وی ام X33 S فراهم کند ضمن آنکه همواره دور موتور را در بهترین وضعیت نگه می‌دارد و به همین دلیل مصرف سوخت این خودروی شاسی بلند بهینه خواهد بود هرچند گیربکس این خودرو توانایی رانندگی اسپرت را هم دارد و در مواقع لزوم می‌تواند به‌خوبی ضرایب دنده را سنگین کند تا خودرو بتواند در زمان لازم شتاب گیری بالایی هم داشته باشد.
این اطمینان به خریداران این محصول داده می شود که علاقه مند به رانندگی با این خودرو خواهند شد چراکه این گیربکس‌ها به دلیل عدم تعویض دنده، رانندگی آرامی را فراهم می‌کنند که این خودرو را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها در شهرهای شلوغ می کند.
البته برای علاقه‌مندان یک رانندگی اسپرت، این گیربکس قابلیت تعویض دنده (تیپ ترونیک) را نیز دارد و راننده می‌تواند مانند یک گیربکس شش دنده اتوماتیک، ضرایب گیربکس را از طریق دسته ‌دنده شیک این خودروافزایش یا کاهش دهد.
 
ابعاد خارجی این خودرو به خوبی طراحی شده است و شکل داینامیک خاصی به آن بخشیده است، در عین حال، این طراحی استاندارد خللی در روح زیبای این خودرو در چشم بیننده وارد نکرده است. این خودرو به نحوی طراحی شده است که مستقیماً تناسب خود را در فضای سرنشینان نشان می دهد.
فاصله بین دو محور به عنوان معیاری اساسی در خودرو‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد چرا که فضای سرنشینان در واقع بین دو محور در نظر گرفته می‌شود‌. فاصله بین دو محور MVM X33 S عدد 2510میلی‌متر را نشان می‌دهد. فاصله این مدل شاسی بلند از سطح زمین در حالت ایستاده و بدون سرنشین و بار 190 میلی متر است که یک سر و گردن بالاتر از رقبا در خیابان چشم نوازی می کند.
 
به طور کلی MVM X33 s یک خودروی شاسی بلند است که علاوه بر داشتن خصوصیات یک خودروی شاسی بلند، راحتی رانندگی یک خودروی سواری را برای راننده تامین میکند و پیش بینی می شود همچون همیشه یکی از گزینه های پررنگ مشتریان در انتخاب این رده قیمتی باشد. این خودرو قرار است به زودی توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی و به بازار عرضه شود.
 
 
 
 
 

منبع

مدیران خودرو

 

برچسب : خودرو , ام وی ام , مدیران خودرو , ایکس 33 , X33 , MVM , شاسی بلند , خودرو جدید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

7 نظر

فرزین
0

به نظر من که خوبه ولی ایکاش لاستیک زاپاس رو به زیر ماشین منتقل کنند چون باز پاترول و پرادو و پاجرو یه قدرتی دارند میشه
باهاشون میشه افرود رو انجام داد یه جسه ای هم دارن ولی ایکس 33 نه افرود میشه کرد نه قدرت داره نه
یه جسه ی خوب که جور در بیاد
17:38  1396/04/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد لشگری
0

من ایکس 33 اتومات دارم . خیلی نرم ، کم استهلاک ،پر توان ، گیربکس اتومات CVT با حالت رانندگی در برف و دنده سنگین .
تند ترین سر بالایی ها رو راحت بالا میره . کولر عالی و اتومات هوشمند. گرم کن صندلی که حتی در گرانترین ماشین مدیران خودرو یعنی تیگو 5 هم وجود نداره . گرم کن آینه . آینه دیجیتال و ....
بیشتر از 20 نوع آپشن داره.
به نظر من ماشین خیلی مقاوم و با کیفیتی هستش . به طوری که در سایت معتبر www.jdpower.com به عنوان با کیفیت ترین شاسی بلند شهری چینی و به عنوان سومین شاسی بلند شهری با کیفیت در بین تمامی تولید کنندگان دنیا شده است که مقام اول مربوط به هیوندای IX25 و رتبه دوم مربوط به هوندا وزل شده است.
16:57  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
سجاد آر
3

سلام دوستان من میخوام ایکس ۳۳ اسپورت جدید بخرم راهنمایی فرمایید خوبه یا نه این بهتره یا جک سواری یا او وی ۵۵۰ سپاسگزارم
15:56  1395/06/30
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

تو کل مطلب به شدت احساس میکردم دارم یه آگهی تبلیغاتیو میخونم تا یه خبر کاملا واضح و مشهوده ک دارید تبلیغ میکنید گیربکس cvt قبل از اینکه اسم این ماشین تو ایران بیاد رو نیسان مورانو و قشقایی و تینا نصب بود ک تو پارس خودرو مونتاژ میشد پس نگید پیشرو در کشور
09:35  1395/05/01
گزارش
پاسخ دادن
محمد
9

گزارش به نظر رپرتاژ آگهی بود.و تعریف و تمجیدهایی که یکمی جای تفکر بیشتر داره.و عبارتی که به طور ضمنی اشاره به شاسی بلندی میکنه که یه سر و گردن از دیگر شاسی بلندها سرتره برام جای سواله؟؟ شاسی بلندی که تک دیفرانسیل باشه نه 2دِف ، حجمش 2000 باشه با قدرت موتور محدود نسبت به جثه ی ماشین ؛ چطور میتونه در برابر دیگر شاسی بلندهای واقعی و آف رود عرض اندام کنه!! واللا نمیدونم...اگه کسی میتونه توضیح بده و منظور نویسنده ی محترم رو که احتمالا از علاقمندانِ به شرکت مدیران خودرو هست ، رو برام معنا کنه ، لطف کنه و کامنت بذاره.در هر حال از سایت وزین 1car که از فالوورهاش هستم ؛ واسه دیگر مطالب جالبش سپاس بسیار دارم.
23:34  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
كيومرث
0

فقط كافي است در يكي از سايت هاي خريد و فروش خودرو قيمت دست دوم يكسال كاركرده را كنترل كنيد تا ببينيد كه تفاوت قيمت آن با صفر كيلومتربيشتر از ده ميليون تومان است و ضمنا براي آن هيچ مشتري پيدا نخواهيد كدر
22:09  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
11

لاقل از یه کار مدیران خودرو خوشم میاد و اون اینه که محصولات چری رو همراه با بازار جهانیش در ایران عرضه میکنه و مدل قدیمی رو از چرخه تولیدش کنار میزنه.
کاش بقیه هم این حرکت رو یاد بگیرن.
16:47  1395/04/28
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 11 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تاراv4 پیش فروش تحویل ۳۰آبان : تاریخ تکمیل وجه کی بوده
نازنین۱ : شیما جان باید بری کافی نت سخا واملاک و اسکان رو ثبت کنید بعد تحویل نمایندگی بدی برگه رو چون اگر ندی پرونده ناقص میشه
نازنین۱ : شما برگه سخارو بگیر تکمیل وجه میخوای بکنی ببر نمایندگی برگه یا یا تماس بگیر عکسشو بده به نمایندگی خودتون ک حتما ثبت کنند براتون وگرنه پلاک نمیشه ماشین .و تو سامانه املاک و اسکان هم حتما با سخا یکی باشه
شیما تبدیل به gl : سلام من امروز میوام تبدیل بزنم لطفا بگین سخا چیه داستانش باید بعد تکمیل وجه چه کرد
مهدی پلاس 16 اردیبهشت : کلا اردیبهشت چند مرحله دعوت نامه آمده .؟؟؟؟
شیما تبدیل به gl : سلام عزیزم بیزحمت میشه بگین بعد تکمیل وجه چکار باید کرد .اون مسله سخا چه جوریه ؟
۰۰۰۰ : خدا بزرگه نگران نباش ما هم مثل شما منتطریم تا خودرومونو تحویل بدن ولی متاسفانه گیر ادمای ل ج ن افتادیم
۳ اردیبهشت : دوستان ۳ اردیبهشت کسی فاکتور شده ؟ چرا از منو نمیدن
دستی تیتانیوم آذر : درود بر منتظران من پیش خودم فکر کردم اکثرا سفید و مشکی انتخاب میکنن و از من که رنگش تیتانیوم هست را زودتر میدن . اما زهی خیال باطل که نه تنها زودتر نمیدن یکماه هم نسبت به بقیه تاخیر داره .گیری کردیم به خدا از دست ایران خودرو .دفعه قبلم سورن پلاس را موتورش را عوض کردن و به جای ef7, موتور xu7pگذاشتن و تحویلم دادن .
رز زرد : برادر اگه شاهین جی تولید نمیکردن چرا در اصلاح قیمت ها شاهین جی هم جز محصولات سایپاست😏 دروغ مبگن این دزدها
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی پانا تحویل آبان ماه : سلام دوستان تحویل 30ابان تبدیل به رینگ اومده؟ دسترسی به کاستومر ندارم.
نیسان بی پلاک : سلام بالاخره بعد ازدوهفته پیامک تحویل حضوری امدروزی همگی انشالله
محمد : تروخدا دو تا پانا هم فاکتور کنید مردیم
دنا پلاس تحویل 30مهر : دقیقا من تحویل 30 مهرم هنوز فاکتور نشدم
علی اهواز : ببخشید مریم اهواز تحویل گرفتین ماشین رسید نمایندگی ؟؟
کویبک اس تکمیل 29تیر : چهار ماه صبر کردیم فاکتور بشیم.باز 4 ماه صبر کنیم تا پلاک بشیم
G : دوست عزیز دیگه کار از فریاد حق خواهی گذشته اگر به ضرب و زور نندازیم اونایی که قراره تیر تا شهریور 1405 تحویل بگیرن همین ماهایی هستیم که قرار بود آذر 1403 تحویل بگیریم. دیگه واقعا راه اومدن با سایپا فایده ای نداره.
در به در نیسان : نه خبری نیست از این بی شرفا
hamed : حاجی من تحویل شهریور کوییک اس هستم ،پونزده مهر فاکتور شده ولی پلاکی نه،حدود دو هفته پیش رفتم شرکت سایپا امور مشتریان تو تهران گفتن تعرفه پلاک نداریم فعلا تا یک هفته دیگه الان دو هفته گذشته و هیچ
اطلس : دوستان فقط دیگه از سایپا ماشین نخرید نه خودتون و نه بگذارید هیچ کدوم از اعضای خانواده ، حتی دوست و دشمنتون هم از سایپا خرید کنه اینا از یزید هم بدتر بودن تو این 2 سال ما رو صد بار کشتن یک سری آدم بی مسئولیت و مال مردم خور دور هم جمع شدن و فقط به فکر انباشت ثروت خودشون هستند الان با این طرح پیش فروش باز هم میخوان مردم بیچاره ای مثل ما رو سر کیسه کنن و با پول ها برن به ریش مردم بخنن و نهایت میگن سانروف نداریم حالا بیفتید دنبال ما، واقعا خجالت هم نمی کشن الان وزارت صمت چه غلطی داره میکنه که اینا دوباره پیش فروش گذاشتن. دوستان با همون پول پیش فروش، صد یا دویست هم بگذارید روش تو این اوضاع داغون برید قشنگ یک ماشین بخرید تو چاهی که ما افتادیم توش شما ها نیفتید، که سایپا قشنگ بیچاره تون میکنه.