امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

201041 نظر

نادر
10

سلام.خیلی تحقیق کردم و ماشینای ممختلفی رو امتحان کردم نهایتا دنا رو انتخاب کردم الان پنج ماهه دارمش خیلی ازش راضیم ،بیشتر از کشش و قدرت خوبش و در مقابل مصرف کمش.
07:45  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد
8

سلام.رینگ و لاستیک دنا رو با رینگ 16 ولاستیک 205 عوض کردم عالی شد ماشینم هم خوش رخ وزیبا و هم تعادل عالی و ترمز عالی(البته دنا با لاستیکای فابریکش هم تعادل و ترمز خیلی خوبی داره اما با تعویض به 205 عالی میشه و چون دنا هیکلیه رینگ 16 خیلی بیشتر بهش میاد)
06:18  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
هادي
0

اگر كمك هاي جلو فنر لول كره اي وكمك هاي عقب رو هم عوض ميكرديد هم ماشين نرم تر ميشه هم عمر جلو بندي بيشتر ميشه وسواريش در حد ماشين هاي كرهاي وژاپني ميشه
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1394/11/16

ناصر
11

خدا روشکر داره پولم جور میشه منم به جمع دنا سواران بیام خیلی تحقیق کردم و ماشینای زیادی رو امتحان کردم به این نتیجه رسیدم که با 44 تمن بهتر از دنا گیرم نمیاد.بیشتر خوشم از داخل دنا و هیکل با ابهت و کشش خوب و کم مصرف بودنش میاد
06:13  1394/11/16
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
0

من واقعا حرفی ندارم.فقط اینو ببینید.یه موتور 1700 سی سی 16 سوپاپ vvt عملکردشو ببینید!!!
http://www.aparat.com/v/MLwkc
23:47  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کل حواله داران دلخور و ناامید شدن,چرا شماها چسبیدین به حواله مهر ماه,اون یکیا چه گناهی کردن,
گزارش
پاسخ دادن
23:13  1399/08/11

ارش
7

سلام تمام نظرات خوندم اونایی که دناندارند ازدنا بد میگن .نمیدونم چرا.
23:34  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
نادر
7

چون هنوز دنا رو امتحان نکردن ببینن چه موشکیه
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1394/11/16

رضا
1

سلام من دنا ندارم سوالم اینکه شنیدم روغن کم میکن ایا درسته یا نه . ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
09:09  1394/11/16

سعید
10

دوستان دنا سوار زیاد به این کاربرelx توجه نکنین. اومده اینجا کمبودهای خودشو جبران کنه..کسی که اطلاعاتش در حد حرفه و بدون تجربه نظر میده فقط یه تبل توخالیه که اومده حسادتش نسبت به دنا رو نشون بده. خدا کمکش کنه پولدار بشه بتونه پارسشو بفروشه پول بزار روش یه دنا کارکرده بخره
23:15  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
elx
4

موتوزی که به زور اون هم با بنزین با اکتان 97 میتونه در دور 5000 گشتاور 155 تولید کنه کجا میتونه کشش خوب تولید کنه . چطور میخوای همیشه دور موتور رو روی 5000 نگه داری ؟؟
21:40  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار
11

باشه فهمیدیم تو مهندس گشتاوری و نیومدی اینجا حسادت و غرض ورزانه نظر بدی. خدا کمکت کنه بتونی یه بار دنا رو ازنزدیک لمس کنی. این نظرات و گشتاور بازیارو برو تو پیج سمند و پارس بده
گزارش
پاسخ دادن
23:04  1394/11/15

میلاد
12

سلام.بنظرم ای سی یو دنا بهینه شده که ایقد کشش عالی شده وجدانا دنا تعریفیه با توجه به قیمتش می ارزه خیلی خوشم از کشش و آپشن و هیکل دنا اومد به امید خدا حتما میخرم
20:58  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
حسین
10

با عرض سلام.باور کنید تعجبم میاد خودم دنا دارم خدا شاهده کشش این ماشین خصوصا گردنه و سربالایی واقعا عالیه نمیدونم چرا بعضی از هموطنان ای حرفا رو میزنن.شاید دنا رو با ماشین دیگه اشتباه گرفتن.البته بنظرم یک نفر هست به اسمهای مختلف میاد نظر میده هر کی میخواد دنا بخره اول بشینه پشت فرمونش و یه دور باهاش خصوصا سربالایی بزنه بعد به دروغ بودن حدف ای دوستان پی خواهند برد.
20:45  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
elx
3

نکنه گشتاور قرض گرفته !!!!
گزارش
پاسخ دادن
21:24  1394/11/15

امیر
9

من ۲۰ روز پیش تحویل گرفتم و ۱۰۰۰ تا باهاش رفتم. بجزصدای وز وز داشبورد در دور ۳۰۰۰هیچ ایراد دیگه ای وجود ندارد. کشش موتور هم فوق العاده است. ضمنا کیفیت در ایران خودرو اتفاقی است و فرقی هم نمیکنه چه ماشینی باشه. همینه که تجربیات افراد از خودروها اینقدر منفاوته. فقط دوستانی که من بعد تحویل میگیرن در جریان باشند که سیستم مالتی پلکس جدیدا ممکنه از نوع دیگری باشد که نسبت به نوع قبلی یه مقدار ضعیفتر است.
20:20  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

آقا منم وزوز داشبورد دارم باید چیکار کنیم
گزارش
پاسخ دادن
19:39  1394/11/16

عرفان
0

شما که اینقد از ماشین های چینی بد مگید خوبه خود دنا موترش باره چین پس صرف به ماشین های چینست من که ام وی ام 550 دارم خدایش موتورش عالیه دنا هم چینیه
19:30  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار
1

آقا عرفان شما برو همون ماشین چینی تو سوار شوو این قدر دروغ نگو. برات متأسفم که پولی که زحمت براش کشیده بودی رو ماشین چینی خریدی.
گزارش
پاسخ دادن
11:36  1394/11/16

سجاد
1

حیف پولی که بابت mvm دادی . بدتر از برند ام وی ام تو چینیها پیدا نکن
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1394/11/16

elx
2

خیلی راحت میشه آدم خودش رو گول بزنه . EF7 آلمانی !! قوی !! کشش !! آخه عزیز من همه میدونن EF7 چه کشش ضعیفی توی سربالایی داره تازه بدنه دنا سنگین تر هم هست . چهار نفر که سوارش کردی دیگه از پراید هم توی گردنه جا میمونی . کاش موتور قدرتمند پارس elx رو روی دنا نصب میکردن تا واقعا ماشین کاملی میشد
18:14  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
واقعیت
7

یک سایت شرکت آلمانی معرفی کنید که گفته باشه من ef7 رو طراحی کردم . چرا خودتون رو گول میزنید موتور آلمانی اينهمه مشکل داره ؟ موتور آلمانی با این قیمت میفروشن ؟
14:06  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
مجید
9

ایشاللا شما هم پول دستت بیاد بتونی یه دنا بخری!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1394/11/15

مهدی
0

از وسط خودروی دنا بیشتر مواقع صدای وزوز مانند که آزار دهنده است میاد رودی ها هم بعضی مواقع صدا میدن، رودی رو وقتی دست میزنی صدا قطع پیشه ولی صدای وسط داشبورد قطع نمیشه دوستان اگه کسی این مشکل رو داشته و برطرف کرده راهنمایی کنند ممنون
گزارش
پاسخ دادن
00:31  1394/11/19

کاربر: تیباران
2

خیلی ها هم همین اشتباه را دارند که طراحی و ساخت را یکی می گیرند.اون ایده و طرح آلمانی بود نه اینکه ساخت کشور آلمان باشد.همیشه هم برنامه ریزی مهم است و هم انجام درست برنامه.
گزارش
پاسخ دادن
11:12  1394/11/16

elx
4

قابل توجه افرادی که دل به اسب بخار خوش میکنند عرض کنم که کشش خودرو در سربالایی رو میزان گشتاور دور پایین موتور تعیین میکنه و نه اسب بخار در دور 6500 . کشش ef7 کم هست چون گشتاور دورپایبن خوبی نداره . همه ماشین ها کفی خوب راه میرن ولی به سربالایی که رسیدی فقط گشتاور دور پایین موتور هست که کشش خودو رو تعیین میکنه و گشتاور دور پایین ef7 اصلا وضعیت جالبی نداره
14:01  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار
6

چرتکه گشتاور و دور موتور و تئوری نیا اینجا نظر بده. هرکی دنا سوار شه میفهمه نه تو سربالایی کم میاره نه تو شتاب. بهتره بری برای اونایی که دنا ندارن بگی و منحرفشون کنی. ما که داریم و هرچی خودرو ایرانیه تو سربالایی و کفی سوسک میکنیم
گزارش
پاسخ دادن
23:01  1394/11/15

ایمان
1

من باید خوشحال باشم.ولی شما چی؟باید گریه کنین که 4 تا چراغ و 2 3 تا به ظاهر اپشن رو براتون 12 میلیون حساب کردن که کلا 4 میلیون پولشون نیست!!
13:05  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

ایرانی جماعت همچون تو معنی آپشن رو نمیفهمن. ماشین خارجی واسه یه آپشن بدون تغییر ظاهر 20 میلیون گرونتر میشه اونوقت کل فیس و تیپ و داخل و آپشن دنا با سمند فرق داره و حتی موتورش دوبرابر سمند کشش داره اون موقع اومده میگه دنا همون یمنده با 4 تا چراغ. پس با عدله خودت تو برو همون پیکان رو سوار شو که سمند هم همون پیکانه با 4 تا چراغ 25 میلیون گرونتر بهت دادن
گزارش
پاسخ دادن
16:25  1394/11/16

ایمان
12

حیف پول با این ظاهرش.همون سمند رو 12 میلیون گرونتر دارن بهتون میدن خوشحال هستید!!
07:38  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
10

خخخخخخ. حسرت داشتن خودرو 45 میلیونی دنا رو دل تو سمند سوار مونده ها... کسی که آپشن ندونه چیه همون بهتر سمند سوار بشه. خوشحال باش 10 میلیون کمتر دادی خوشحال باش خوشحال. خخخ
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1394/11/15

عیوضی
3

آقا سعید عزیز من برای همسرم یک دنا خریدم . قبلا 405 داشت . خودم هم الانترا دارم . ميخواستم بگم اینطور که میگی هم نیست . من با 405 رانندگی کردم و با دنا . دنا از نظر آپشن و کیفیت کابینش خوبه اما موتورش اصلا در حد و اندازه حتی موتور 405 هم نیست . کشش کمی داره و سربالایی کم میاره و باید تند تند دنده معکوس بدی و دور موتور رو حسابی بالاببری تا بتونه از سربالایی بالا بره . کولر هم که روشن میکنی خیلی موتور رو ضعیف تر میکنه و کپ شدیدی هم داره . دنا همه چیزش خوبه به جز موتورش
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1394/11/15

سعید
10

آقای عیوضی یا همون حقیقت
شما حتی دستگیره دنا رو هم لمس نکردی .. خدا شاهده فقط قصدت خراب کردن اسم دناست. از من و ازونایی که دنا دارن بپرس تا بهت بگیم شتاب و کشش دنا یعنی چی.... ایشالا پولات رو جم کن هم دنا میخری هم اپتیما. فعلا با 405 زمان جنگ جهانیت کیف کن
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1394/11/15

مجید
7

باسلام من دنا تحویل مهر ماه دارم الان 7000تا کار کرده واقعا در مقایسه با ماشینای دیگه تولید داخل به قیمتش می ارزه ماشین من فقط دنده عقبش صدا میدلد که بردم نمایندگی درست شد اپشناش و طراحیش عالیه ولی وقتی نظراتو میخونم میبینم بعضیا دنا رو با ماشینای چینی یا پارس مقایسه میکنند خداییش تعجب میکنم اگه نظرات رو با دقت بخونید به این نتیجه میرسید که اونایی که دنا ندارند ازش ناراضی اند!!!!
03:31  1394/11/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

لطفا بفرمایید کدام نمایندگی بردید ؟
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1394/11/15

سید محمد
0

سلام دوست عزیز شما فکر میکنی دنا امریکایی؟؟ نه داداش همه قطعاتش از چین مستقیم میاد فقط منتاژ میکنن تو ایران و به نظر من منتاژ چین بخری بهتر از منتاژ این مفت خور هاست
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1394/11/15

کاربر: تیباران
3

مجید جان این حکایت همچنان ادامه دارد!اون زمانی که تازه اومده بود و خریدم،همین صحبت رو تو سایت ها داشتیم.اونهایی که داشتند راضی بودند ولی اونهایی که همینجوری از دور دیده بودند کلی ایراد و اشکال من درآوردی می گرفتند.
گزارش
پاسخ دادن
11:24  1394/11/16

amirhoseyyn
0

سلام
ماشین رو که دیشب روشن نمیشد امروز تحوریل گرفتم کلی از خودشون تعریف کردن قلان برات کردیم بلان کردیم اونو عوض کردیم و خیلی منت گذاشتن که همه چیشو درست کردن و بهترین قطعه رو انداختن
یه سوال عصری متوجه شدم شیشه بالابر عقب سمت شاگرد کار نمیکنه قبلا کار کرده بنظرتون ربطی به دستکاری سیستم برقی امروز داره؟یکی از دوستام گفت برا اون ماشینشو ورژنشو اپدیت کردن شیشه بالابرش از کار افتاده بنظرتون ممکنه اپدیت باعث بشه شیشه بالابر از کار بیفته
کلا به این نمایندگی جماعت اطمینانی نیست
23:23  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
یونس
34

موتور ef7 دنا با سمند فرق داره
به گواه نمایندگی کیفیت قطعات موتوری بالاتر است .
و درضمن دنا شتاب و قدرت خوبی داره به دلیل اینکه ۱۵ اسب بخار از xu7 بیشتر است و نکته مهم دیگه تغییر ضرایب دنده گیربکس هست که نیروی بیشتری نسبت به سمند به چرخ ها منتقل میکند.دنا در عمل کشش خوبی داره رو کاغذ نمیشه نظر داد کافی هست یکبار امتحان کنید.
23:11  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
elx
2

به گشتاورش نگاه کن تا متوجه بشن چقدر ضعیفتر از xu7 هست . Xu7 در دور زیر 4500 کاملا برتری داره بر ef7 . اسب بخار و گشتاور بیشتر ef7 در دور بالای 5500 به چه دردی میخوره مگه چه مدت از رانندگی در دور بالای 5500 هستیم . کشش ef7 خیلی ضعیفتر هست و دنده معکوس بیشتر میخواد در سربالایی نسبت به xu7
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1394/11/15

محسن
11

اون اقای که میگه xu7 بهتره. تو برو خاور بهر کششم خوبه. کار به بقیه نداشته باش. این موتور گشتاور نداره. یه مشت حرفای بی منطق. من اگه سمند یا دنا با موتور ef7 نبود کنارش نمیرفتم. موتور xu7 موتور از رده خارج شدس. موتور tu5 هم که به هیچ به عنوان به درد نمیخوره. یعنی بلای به سرش اوردن که دیگه به درد نمیخوره.
گزارش
پاسخ دادن
17:06  1394/11/15

raven
1

آقا شما هی بگو دنا کشش نداره باشه منم تا چند ماه دیگه دنا رو می فروشم تا دنا elx بخرم با توبو شارژ
می خوام ببینم اون وقت می خوای به اون دنا چه گیری بدی
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1395/07/12

کاربر: A SED ALI
0

دوستان من واقعا گیج شدم،عاشق این ماشین شدم ولی انقدر درموردش بد میگن نمیدونم بگیرم یا نه،خواهشا اونایی که این ماشین رو دارن راهنماییم کنن،مشکلاتش رو بگید،قدرت موتورش چطوره؟ و اینکه میگن آلمانیه حقیقت داره یا نه؟
20:59  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
حسین
9

قطعات حساس موتورش آلمانیه موتور دنا عالیه باور کنید کشش و قدرت ای موتور برا من یکی که باور کردنی نبود.بشینید پشت فرمون دنا دوری باهاش بزنید تا متوجه حرفای بنده ببشید.
گزارش
پاسخ دادن
06:13  1394/11/15

نیما
11

11 ماهه دنا خریدم وجدانا با تو جه به پولی که دادم خیلی ازش راضیم از همه نظر واقعا
20:21  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
رامین
9

سلام دوستان با دنا جایی رفتیم همش گردنه بود واقعا دنا روسفیدم کرد با 4 نفر سرنشین و جعبه نیمه پر ماشینای زیادی داشتم اما خدایی دنا یه چیز دیگه س.
20:13  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
5

بهترین کشش در بین خودروهای داخلی را پارس ELX با موتور XUM داره.
گشتاور این هیولا 162 نیوتن متر در دور 3000 - 3500 هست.
15:04  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا
9

کاش روی دنا موتورهای پارس elx رو نصب میکردن یعنی موتورهای xum یا L4 اگر این موتورها روش بود واقعا ماشین خوبی میشد اما با این ef7 که کشش خوبی نداره اصلا نمیارزه
11:22  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
21

آقا یه بار فقط سوار دنا بشید بعد نظر بدید ضمنا شما فکر میکنید موتور پارس ساخت بنز است برادر من اون که همش چینه من 206 مدل 92 داشتم حتی زیر صندلی زده بود ساخت چین
دنارو اصلا نمیشه با پژو پارس که بجز ظاهر با آردی فرق نمیکنه و مثل تراکتور صدا میکنه و مصرف بالا و داخل فوق العاده زشت و بدون امکانات مقایسه کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1394/11/14

دنا
6

به هر حال واقعیت این هست که ef7 کشش کمتری نسبت به xu7 در دورهای پایین داره و درنتیجه در سربالایی باید بیشتر دنده معکوس بدی و دور بالا رانندگی کنی وگرنه به شدت کم میاره مخصوصا وقتی پر و سنگین باشه ماشین . افت کولر ef7 هم بسیار بیشتر از xu7 حس میشه چون در دورهای پایین موتور ef7 گشتاور ضعیفتری داره
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1394/11/14

سعید
15

یه دور با دنا بزن میفهمی ای اف سون آلمانی و با تکنولوژی روز یعنی چی. شتاب و کشش و قدرتش نسبت به پارس xum فوق العادس. بیخود تا سوار خودرویی نشیدین نظر غیر فنی ندین
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1394/11/14

کاربر: REZA XU7
7

اینو همه می دونن که در حال حاضر بهترین موتور در بین خودروهای ایرانی ، موتور XUM هست. 162 نیوتن متر گشتاور و 110 اسب بخار قدرت داره.حداکثر قدرتش هم مثل EF7 در دور 6500 نیست بلکه در دور 5500 هست.افت کولر XUM صفر هست ولی EF7 افت زیادی داره.
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1394/11/14

محمد
5

آقا سعید حرفت بیشتر به یک شوخی شبیه هست . آقای عزیز این موتور ef7 حتی نسبت به موتور L3 معمولی هم کشش کمتری داره چه برسه به موتور xum
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1394/11/14

داوود
8

ef7 توانش ۱۱۴ اسب بخار


xu7 توانش ۹۷ اسب بخار



چرا هی بحث دور بالا رو مطرح میکنید
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1394/11/14

دنا سوار
3

لطفا از روی نادانی و بی اطلاعی حرف نزنید. موتور exu7 یکی از قدیمی ترین موتور ها و پر مصرف ترین موتور ها و بی کیفیت ترین موتور هاست.و در جواب به کاربر واقعیت باید بگم که یک بار موتور سمند و دنا را از نزدیک ببین بعد بیا نظر بده.یک موتورپیشرفته ساخته شده ی آلمان هیچ وقت از یک موتور قدیمی قدیمی کم نمیاره. لازم به ذکر است اگر موتور 8 سوپاپ روی دنا بود آن وقت صفر تا صد ش12ثانیه نبود
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1394/11/14

واقعیت
10

افرادی که فکر میکنن ef7 روی دنا با ef7 روی سمند فرق داره همون افرادی هستن که فکر میکنن موتور 1800 روی پارس با موتور 405 و سمند 1800 فرق داره . خرید دنا با هر موتوری به جز ef7 ارزش داشت ولی با این موتور پرنقص که در سربالایی ها هم واقعا کم میاره و همش نیاز به دنده معکوس و دور 4500 و 5000 پیدا میکنه واقعا ارزش داشت اما با ef7 خیر . ef7 فقط کفی خوب راه میره و کشش دور پایین ضعیفی داره و در دورهای زیر 4500 در مقابل موتور 1800 کاملا در سربالایی ها مغلوب میشه
09:05  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
آراس
28

حالا اگه چیز دیگه ای میگفتی یه آدم نا واردی شاید باورت میکرد
معلومه از بغلشم رد نشدی چون تنها مزیت فوقالعاده اش کشش هیولاییشه
گزارش
پاسخ دادن
13:05  1394/11/14

واقعیت
9

آقای عزیز چرا بر اساس تعصب نظر میدی . موتور ef7 در دور پایین گشتاور کمتری نسبت به xu7 میتونه تولید کنه در نتیجه برای رفتن به دورهای بالا باید دنده معکوس بیشتری داد . کسی که یکبار با ef7 و Xu7 رانندگی کرده باشه بلافاصله متوجه میشه که ef7 در دورهای زیر 4500 کشش و گشتاور کمتری نسبت به xu7 میتونه تولید کنه . در دورهای بالای 4500 برتری با ef7 هست ولی در دورهای زیر 4500 نه . توزیع گشتاور ef7 در دور پایین زیاد وضعیت جالبی نداره و درنتیجه دنده معکوس بیشتری میخواد نسبت به xu7
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/11/14

واقعیت
8

ببینید گشتاور xu7 برابر 153 در دور 3000 هست ولی ef7 تازه با بنزین با اکتان 97 که اصلا پیدا نمیشه برابر 155 در دور 5000 هست خوب این یعنی چی ؟ این به این معنی است که کششی که xu7 در دور 3000 میتونه تولید کنه ، موتور ef7 باید در دور 5000 انجام بده .خوب همیشه که نمیشه دور موتور رو روی 5000 نگه داشت پس به محض افت کردن دور به زیر4000 حس میشه که کشش ef7 پایین هست و راننده مجبور میشه دنده معکوس سریع تری بده این مورد بیشتر از همه در سربالایی ها دیده میشه و کلا باید با ef7 دور بالا رانندگی کرد تا کشش لازم رو بده و از این نظر زیاد وضعیت جالبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:44  1394/11/14

علی
9

واقعیت این است اگه پول داری برو یه ماشین برند خوب بخر وگرنه یک بار دنا سوار بشو بعد بیا نظرات کارشناسی بدید من یه ef7سمند مدل 90 داشتم الان فروختم به پسر خالم یک بار هم تعمیرگاه نرفتم ولی پژو پارس بابام هر موقع میریم تعویض روغن 2 لیتر روغن کم کرده مصرف سوخت هم که ماشاءالله و داخلش هم که آردی پر سروصدا جعبه فرمان هم تلق تلق صدا میده
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1394/11/14

واقعیت
7

داداش من سوار شدم که میگم این موضوع رو . من میگم دنا ماشین خوبیه اما کشش خوبی نداره و دنده معکوس زیادی میخواد در سربالایی و این برای ماشینی با این سطح و کلاس اصلا جالب نیست . اصلا چه ربطی داره به پژو پارس که همش شما اسم پژو پارس رو میاری . شما اگر میخوای مقایسه کنی با توجه به قیمت برو با پارس Elx های موتور زانتیایی 1800 مقایسه کن تا ببینی در مقابل elx ها این دنا در حد اسباب بازی هم نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1394/11/14

سعید
15

راست میگی ما هم باور کردیم خیلی سرت میشه ولی راجع به خودرویی که حتی دسگیره درش رو هم لمس نکردی صحبت نکن و نظر نده. من توی نمایندگی روی قطعات موتور مارک حک شده زیمنس و بوش رو دیدم. شما برو همون 405 خودت رو سولر شو و تو خیابون هر موقع یه دنا دیدی افسوس بخور شاید یه روزی پولدارشی یه دونه بخری و نخوای بیای اینجا غرض ورزانه و احساساتی نظر راجع به خودرویی که حتی از نزدیک ندیدی نظر غلط بدی. در ضمن اینجا پیج دنا سوارهاست نه حسرت دنا ها . بژار 2 نفر استفاده کنن از این پیج و به جواب سوالاشون برسن.
الله وکیلی چاپ کن نظر منو
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1394/11/14

سعید
7

تو که راست میگی و ما هم باور کردیم خیلی سرت میشه ولی راجع به خودرویی که حتی دستگیره درش رو هم لمس نکردی صحبت نکن و نظر نده. من توی نمایندگی روی قطعات موتور مارک حک شده زیمنس و بوش رو دیدم. شما برو همون 405 خودت رو سوار شو و تو خیابون هر موقع یه دنا دیدی افسوس بخور شاید یه روزی پولدارشی یه دونه بخری و نخوای بیای اینجا غرض ورزانه و احساساتی نظر غلط راجع به خودرویی که حتی از نزدیک ندیدی بدی. در ضمن اینجا پیج دنا سوارهاست نه حسرت دنا ها . بزار 2 نفر استفاده کنن از این پیج و به جواب سوالاشون برسن.
الله وکیلی چاپ کن نظر منو
گزارش
پاسخ دادن
14:35  1394/11/14

واقعیت
11

آقا سعید همین طرز برخورد شما و ادبیات شما نشان میده که چقدر از حرفهات فنی هست و چقدرش از روی تعصب . ضمنا من خودم هم دنا دارم و هم یک کیا اوپتیما
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1394/11/14

دنا
8

سعید همین افرادی مثل تو هستن که باعث میشن ایرانخودرو بتونه دنا رو با چنین موتور ضعیف و بی کیفیتی به مردم با این قیمت بفروشه
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1394/11/14

سعید
5

پس فهمیدیم به جز حسرت دنا حسرت اپتیما هم داری.؟؟؟ خدا به داد پیج اوپتیمایی ها برسه که چه قدر اونا رو هم منحرف کردی....خخ
گزارش
پاسخ دادن
07:20  1394/11/15

واقعیت
6

یک سایت شرکت آلمانی فقط یک سایت شرکت آلمانی رو پیدا کنید که گفته باشه این ef7 رو ما طراحی کردیم . چرا به شایعات گوش میدید و باور میکنید . موتور آلمانی اینهمه مشکلات داره ؟ موتور آلمانی رو به این قیمت میفروشن ؟ این چه موتور آلمانی هست که توی هیچ سایت شرکت آلمانی حتی اسمش رو هم ذکر نکردند . واقع بین باشید . ممکنه Ecu و سیستم های برقی بوش یا زیمنس باشن ولی این ربطی به موتور نداره . موتور پراید هم ecu زیمنس داره و این دلیل نمیشه که بگن موتور پراید آلمانی هستش
08:56  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
3

تو که راست میگی ما هم باور کردیم خیلی سرت میشه ولی راجع به خودرویی که حتی دسگیره درش رو هم لمس نکردی صحبت نکن و نظر نده. من توی نمایندگی روی قطعات موتور مارک حک شده زیمنس و بوش رو دیدم. شما برو همون 405 خودت رو سولر شو و تو خیابون هر موقع یه دنا دیدی افسوس بخور شاید یه روزی پولدارشی یه دونه بخری و نخوای بیای اینجا غرض ورزانه و احساساتی نظر راجع به خودرویی که حتی از نزدیک ندیدی نظر غلط بدی
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1394/11/14

محمود تبریزی
1

آفرین موتور EF7 فقط برقش زیمنس هستش موتور آلمان با گشتاور پایین موتور XU7 هر چه هست فرانسه ست ایران قطعاتش را خراب کرده همین
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1394/11/15

پیمان
5

واقعا موتور اشغالی داره این دنا.کشش تعطیل.موتور کشش این بدنه رو نداره.من که گذاشتم واسه فروش
03:00  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

یک ماهه که دنا گرفتم بعضی وقتا صدای عجیبی از موتور وحتی زوزه داخل کابین میاد صدای موتورش هم خیلی زیاده میخواستم راهنماییم کنید
گزارش
پاسخ دادن
11:45  1394/11/14

amirhoseyyn
1

دوستان عزیز موتور ماشین من از کار افتاد. امداد اومد هرکاری کرد روشن نشد استارت میخورد اما روشن نمیشد. صحیح سالم بود رفتم بنزین زدم خواستم روشن کنم روشن نشد!!!
فعلا رفت نمایندگی تا صبح ببینن چش شده
بنظرتو علتش چیه؟
چون گارانتی داره هرچی بشه برام مهم نیست اما کسی هست اینجور شده باشه؟ استارت که زدم شبیه ماشین قدیمیا بود خفه میکردن چجور بود اونم اونجور شد بعد که استارتو ول کردم دوباره زدم فقط استارت میخورد
مردم ما هم که همه کارشناسن!! پمپ چی میگفت حول بدیم؟ گفتم اینارو باش بابا اینکه استارت میخوره
01:55  1394/11/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا
4

ای اف سون از این عیب های عجیب غریب غیر قابل رفع زیاد پیدا میکنه
گزارش
پاسخ دادن
09:13  1394/11/14

محمدرضا
2

دوستانی که میگن با تعویض منبع وسط ، مشکل صدای داخل کابین حل میشه
لطفا بگن کدوم نمایندگی رفتن برای تعویض؟
ما که هر جا میریم قبول نمیکنن و میگن این صدای ناهنجار عادیه و قبول نمیکنن تعویض کنن.
22:32  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
یونس
1

پست ها رو با دقت بخونید
۳ بار گفتم کدوم نمایندگی
نمایندگی مرکزی شماره ۲ .خیابان اتحاد یکم شرقی
گزارش
پاسخ دادن
14:38  1394/11/14

یونس
3

موتور ef7 دنا با سمند فرق داره
به گواه نمایندگی کیفیت قطعات موتوری بالاتر است .
و درضمن دنا شتاب و قدرت خوبی داره به دلیل اینکه ۱۵ اسب بخار از xu7 بیشتر است و نکته مهم دیگه تغییر ضرایب دنده گیربکس هست که نیروی بیشتری نسبت به سمند به چرخ ها منتقل میکند.دنا در عمل کشش خوبی داره رو کاغذ نمیشه نظر داد کافی هست یکبار امتحان کنید.
من ساکن تهران شمال متمایل به شرق هستم برای تست و درگ در خدمتم
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1394/11/14

افشین
0

یونس عزیز برای سرویس 5000 رفتم اتحاد . متاسفانه تو این کیلومتر ماشین روغن ریزی کرد . 3 روز ماشین خوابید . دیروز تحویل گرفتم امروز صبح بازم دیدم روغن کف پارکینگ ریخته. منبع وسط هم هر چی گفتم میگن منبع وسط سالمه . اون دوستت که آورده اینجا حتما منبع وسطش ریخته شده و ایراد داشته . خلاصه زیر بار تعویضش نرفتن. روغن ریزیشو هم درست نکردن. 100 تومن هم اون آقاهه عینکی آپشنه کرد تو پاچمون برای قفل رینگ و کفی زیر پا .
گزارش
پاسخ دادن
23:16  1394/11/14

کاربر: A SED ALI
2

داداش شما از ماشینت راضی هستی؟
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1394/11/14

کاربر: A SED ALI
0

سلام من میخوام دنا بگیرم ولی بعضی ها میگن به دلایل زیر نگیر:
موقع حرکت کلاج یذره اذیت میکنه و خاموش میشه
صدای داخل اتاق
روغن سوزی
موتور ضعیف
واقعا اینا حقیقت داره؟ لطفا راهنماییم کنید
بهم پیشنهاد میدن جک جی5 بخرم،لطفا کمکم کنید
21:33  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
سالار دنا
12

موتور ضعیففففففففففففف؟؟؟؟؟؟؟؟ کی به شما این صحبت رو انجام داده.؟؟؟؟
پیشنهادم به شما اینه حتما قبل از خرید دنا یه دور توی بزرگراه و سربالایی بزن ببین قدرت و سرعت ای اف سون آلمانی چیه. اونایی که از موتور دنا بد میگن به خیا لشون همون ای اف سون چینی سمند روشه.
من با 8 ماه تجربه رانندگی دنا بهت میگم توی خودروهای ایرانی پرقدرت تر و بهتر از دنا پیدا نمیکنی . درضمن یک سی سی هم روغن کم نکرده خودروی بنده توی این 8 ماه. امیدوارم راهنماییت کرده باشم. درضمن صدای داخل اتاق با تعویض منبع وسط اگزوز توسط نمایندگی رفع عیب میشه و صدای چرخهای عقب هنگام دنده عقب هم جزئیه و قراره فراخوان بدن. موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1394/11/13

کاربر: A SED ALI
0

منظورم روغن ریزی هست
به نظرتون بگیرم یا برم سراغ چینی؟
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1394/11/13

کاربر: A SED ALI
1

داداش شما از کجا مطمئنی موتورش واسه آلمانه؟
گزارش
پاسخ دادن
23:08  1394/11/13

علی
2

دوستان سلام حدود 1ماهه دنا ثبت نام کردم و تقریبا هر روز با نگرانی نظرات رو چک میکردم که دیروز ماشین رو تحویل گرفتم از شهرستان تا مشهد 170 کیلومتر البته بدون فشار به ماشین اومدم امروز هم تو شهر بودم در یک کلام هیچ یک از ایرادهایی که بعضی ها تو این سایت گفتن من ندیدم لوازم و قطعات روی موتور هم اکثرا با مارک بوش المانه
در یک کلام اگه با همین کیفیت باقی بمونه عالیه عالیه ضمنا اس دی کارت هم داخل صندوق گذاشته بودند که نصب شد
21:18  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
امیر مهدی
0

کاملا باهات موافقم ولی 700 اسب بخار چیزی نیست که الان ولوو ایرون نایت 2400 اسب بخاره عشق فقط ولوو
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1399/08/22

مهدی
0

علی جون مبارکت باشه.شما کی ثبت نام کردی که تازه تحویل گرفتی.منم دی ماه ثبت نام کردم قراره 45 روزه تحویل بدن
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/11/14

کاربر: حمیدخان
2

سلام
من هنوز مشکل اس دی کارت جی پی اسم حل نشده یک دوستی گفته نمایندگی مرکزی اگر مراجعه کنید رایگان میدهند درست است . در ضمن فراخوان دیسک عقب ماشین به کجا رسید
14:04  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
رضوان
3

حمید جان سرنوشت اس دی کارت بنده ام همچنان نامعلومه فکر کنم اگه از بیرون آزاد میخریدم بهتر بود و این همه معطلی برام نداشت به نمایندگی هم بارها مراجعه کردم و هر بار شماره شاسی و نام مالکو ازم پرسیدن و یادداشت کردن گفتن ارجاع میدن نمایندگی مرکزی ولی همچنان بعد از 7مرتبه مراجعه هیچ جوابی نگرفتم ، متاسفانه مشکلات صدای دیسک عقب و مشکلات برقی خودرو دیگه بماند که اصلا بهش رسیدگی نمیشه
دنا خودروی خوبیه ولی متاسفانه خدمات پس از فروشش افتضاحه
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1394/11/13

آراس
1

سلام دوستان عزیز لطفا جواب بدین آیا دنای تحویل بهمن واسفند ۹۴مدل۹۵ میخوره یا نه ؟ ممنونم
01:49  1394/11/13
گزارش
پاسخ دادن
جاوید
1


به نظرتون اصلا تحویل میدن قبل عید ماشین مارو قراره 12 روز دیگه تحویل بدن ولی زمزمش هست که ایران خودرو تحویل نمیده
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1394/11/13

امین
1

دوستان عزیز وقتی درجا دنده های به سمت پایین رو میگیرم (24 و عقب) صدای بلندی میاد از جا رفتن دنده میاد شما هم تجربه کردید؟
22:19  1394/11/12
گزارش
پاسخ دادن
Ali j4
0

داداش واسه خرداد هنوز هیچ دعوتنامه ای نیوده چه برسه به تحویل
گزارش
پاسخ دادن
22:47  1399/07/25

مهران
5

سلام بابا شما ها هم دلتون خوشه ماشین دنا بردم نمایندگی شماره ی 3 هیچ چیشو درست نکردن فردا میخوام زنگ بزنم شکایت کنم بابا یعنچی الکی وقت میزاری میری میزاری میای اصلا ماشین دنا بدرد نمیخورم چیه چینی زدن چیه اخه من که به شما میگم نخرید.
20:02  1394/11/12
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
10

تو که راست میگی. ما باورمون شد دنا داری و قصدت حسادت نیست. بنده خدا تنها خودرویی که ایران خودرو روی خدمات پس از فروشش حساسیت نشون میده همین دناست. من محاله بردباشمش نمایندگی و نتونسته باشن درستش کنن.
گزارش
پاسخ دادن
23:15  1394/11/12

افشین
3

نمایندگی سعادت آباد این سابقه رو برای منم داشته مهران. شکایت هم کردم ولی فایده خاصی نداره . بهم زنگ زدن از خود نمایندگی که بیار درست کنیم ایرادشو. زیر بار گندایی که به ماشین زدن هم نمیرن . میگم من ایراد صدای تسمه داشتم آوردم درست نکردن تازه کلی ماشین هم ایرتدات دیگه پیدا کرد. فاکتور دان باز و بست کاتالیست ماشین . باز بست تلسکوپی فرمنون. میگم آقا من ایراد تسمه دارم میگه حتما خودت خواستی که اون کارارو انجان بدن . حتما تو هم شکایت کن شاید تعاد شکایت از اون نمایندگی زیاد بشه فرجی یشه
گزارش
پاسخ دادن
23:51  1394/11/12

محمد
0

با سلام . خدمت همه عزیزانی که لطف می کنند و مطالب مفیدی در اینجا قرار می دهند .
من قصد خرید خودرو دنا رو دارم اما با توجه به نظراتی که دیدم و تقریباً پنجاه پنجاه بود مردد هستم . کسی میتونه یه نمایندگی یا نمایشگاه بهم معرفی کنه که از نزدیک این خودرو رو ببینم و بررسی کنم . ممنون
14:47  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
حجت.
19

مردد نباش . بخر. من 11 ماه دارم راضیم.
گزارش
پاسخ دادن
20:18  1394/11/11

وحید
0

به نظر شما خودروی دنا بهتره یا خودروی برلیانس؟
چه از نظر امکانات رفاهی و چه فنی و ...
14:00  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
حجت
22

دنا خیلی بهتره برلیانسه. چون هم قطعاتش هست هم خدمات پس از فروشش خوبتره. ضرر دنا دست بالا 3 میلیونه اما ضرر ماشین چینی و برلیانس از 5 تا 10 تومنه. برلیانس گریبکسش خیلی تقه میزنه و پر ایراده ... البته نه اینکه دنا ایراد نداشته باشه اما ایراداتش جزءی و قابل حل شدنه تو نمایندگی بدون هزینه. برلیانس هنوز جوابشو پس نداده. اگه قصد خرید برلیانس داری حد اقل تا ساله دیگه صبر کن که هم بفهمی قیمت بازارش افت داره یا نه و هم بفهمی مصرف کننده ها راضی بودن یا نه. اما اگه الان قصدخرید داری بهتره دنا بخری و سال دیگه در صورت خوب بودن برلیانس عوضش کنی و برلیانسو بخری. البته بعید میدونم اگه پشت دنا نشستی بتونی بفروشیش. اینو با تجربه 11 ماه سواری دنا میگم. و من الله توفیق
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1394/11/11

محمد
16

آقا وحید برلیانس 103 اسب قدرت و 137 نیوتن گشتاورداره و وزن 1250 کیلو و دنا 114 اسب قدرت و 155 نیوتن گشتاور با 1250 کیلو پس از لحاظ موتور حسابی دنا سرتره از لحاظ زیبایی که سلیقه ایه از نظر آپشن دنا خیلی سرتره ضمنا دنا یه خودرو ایرانی هس حداقل از لحاظ قطعات یدکی خیالت راحته برا فروش هم وضعیت ماشینهای چینی خوب نیس.این چن مورد از مقایسه این دو خودرو بود که خدمتتون عرض کردم در نهایت هر چی خریدید مبارکتون باشه
گزارش
پاسخ دادن
19:26  1394/11/11

امیر حسین
22

از خرید دنا خیلی خوشحالم وازش لذت میبرم با 44 تمن بهتر از دنا نمیتونستم چیز دیگه ای انتخاب کنم
09:47  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
ارسلان
0

آره برای من هم شده بود اما بعد از چند روز درست شد
به نظرم برای مرحله صدور فاکتور این شکلی میشه
دیگه دیرکرد رو که داریم تحمل میکنیم این مشکلات هم روش
گزارش
پاسخ دادن
21:26  1399/07/08

مرتضی
3

کاملا موافقم

مبارک شما باشه

من هم از خرداد ماه خریدم, کاملا راضیم.
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1394/11/14

رامین
24

چن سالیه که پنج شش ماه بیشتر یه ماشینو نگه نداشتم اما از وقتی دنا گرفتم تصمیم گرفتم حداقل سه چهار سال نگهش دارم.از دنا خیلی خوشم آمده
09:43  1394/11/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا
31

با سلام یک هفته است دنای صفر تحویل گرفتم قبلا هم سمند ef7 داشتم و قبلش هم پارس داشتم خداییش کیفیت و امکاناتش خیلی بالاتر از ماشین های قبلیه حدود 500 کیلومتر باهاش رفتم هیچ عیبی تا حالا ندیدم اعم از صدای چرخ عقب که بعضی ها میگن توی دنده عقب صدا میده یا صداهای دیگه و نیز صدای موتور اضافی اصلا نداره شتابش عالیه حتی توی شتاب اولیه موتور خشک و بدون هیچ نشتی و روغن ریزی نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر فاز منفی میدن کم کم داشتم ناامید میشدم قبل از تحویل گرفتنش از بس بعضی ها نظرات منفی الکی میدن . منکه از خریدم راضی ام با این پول هیچ ماشینی با این امکانات و این کیفیت بهم نمیدادن در ضمن تیپش هم چه از خارج و چه از داخل خیلی خفنه شما هم اگه توی این سقف قیمت قصد خرید دارید بخرید و حالشو ببرید
21:03  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
جک جی ۴
0

نه عزیز جان چک اقساطش رو گرفتند و خودرو را هم تحویل میدهند
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1399/07/04

مهشید
16

بنده خودروی دنا مدل 93 دارم با 21000 کارکرد که در کل از این خودرو راضی هستم ، ولی گله مندم از خدمات ارائه شده توسط ایران خودرو ، این شرکت واسه دنا خیلی خدمات افتضاحی ارائه میده هیچ خدمات متمایزی با سایر محصولات نداره یعنی اصلا خدماتی در کار نیست هر نمایندگی که بری فقط میگن خودش درست میشه و یا اینکه موجودی واسه تعویض کردن نداریم بعدا مراجعه کنین!!!!!  پذیرش خارج از نوبتم در کار نیست نمایندگی که نیست آشغال دونیه خیرسرشون فقط بلدن خودشونو مچل کنن و ماروهم از کار زندگی بندازن ، وقتیم که تحویلت میدن ماشینو پر از خط و خش و چرک میکنن. ای کاش تو این رنج قیمت میشد انتخابی دیگه ای بجز محصولات ایرانی و چینی داشت
19:22  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
34

Ef7 که رو دنا گذاشتن تمام معایبشو برطرف گردن همینه که عالی جواب میده
13:09  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
احمد
29

نمیدونم ای اف سون چه تغییری بهش دادن که رو دنا ایقد پر قدرت و با کشش شده و کم مصرف و بدون مشکل؟!
13:05  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
یونس
20

احمد جان علاوه بر کیفیت خوب قطعات موتور
تغییر اساسی مربوط به تغییرضریب دنده گیربکس هست که کشش و خیلی خوب کرده
گزارش
پاسخ دادن
21:04  1394/11/10

احمد
5

دوستانی که از این خودرو یا سایر خودروهای ایرانخودرو طرفداری می کنند
بهتر است سری به نمایندگی مرکزی یادگار امام بزنند تا متوجه حرف بنده
شوند.ضمنا وقتی خودرویی صفر خریداری می شود قرار نیست انقدر به
نمایندگی مراجعه کنیم که با همه افراد اونجا خویشاوند شویم.!!!
11:47  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

والا ایران خودرو اول ماشین تحویل میده
سری اول که تحویل میگیرن قربانی روش سعی و خطای این شرکت میشن تا عیب های ماشین مشخص بشه که شرکت برطرف کنه برای بقیه...
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1394/11/11

امید
5

سلام به دوستان دنا سوار
ایا کسی دوربین عقب رو ماشینش نصب کرده.ایا خرابی نداشته .یا مشکل برقی پیدا نکرده.رفتم دوربین نصب کنم فروشنده گفت دنا بعد از نصب خیلی ایراد پیدا میکنه در ضمن جای ورودی هم نداره و براش باید تبدیل ورودی درست کنم.اگه دوستی تجربه داره ممنون میشم راهنماییم کنه
11:38  1394/11/10
گزارش
پاسخ دادن
افشین
3

ببر آپکو برات نصب میکنه 90 تومن
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1394/11/11

حميدرضا
1

سلام. من نصب كردم. نمايندگي سيستم مولتي مدياي خودرو برام نصب كرد. 5000 كاركرده تا حالا عيب دوربين نداشته. خود سيستم ورودي دوربين داره. فقط سيم كشي ميخواد
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1394/11/15

حميدرضا
0

دوستان من دنا دارم. 5000 باهاش رفتم. وجداناً همه چيزش خوبه. فقط صداهاي اضافي دارد كه رفتم نمايندگي تا حدي رفع شده ولي هنوز هم يه صداهايي دارد. نمدي پش موتور نصب نيست كه نمايندگي درخواست كرده. مورد مشابهي تجربه كردين؟ بحث منبع وسط هم اگر دوستان تجربه اي دارن ممنون ميشم راهنمايي كنيد.
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1394/11/15

احمد
2

تعجبم این است بعضی ها از داشتن دنا اظهار رضایت می کنند انهم با
4 ماه.!!!!بنده سال گذشته که اولین سری بود خریدم ولی تا کیلومتر
5000 انرا فروختم: سرو صدای اتاق و روغن ریزی موتور و لرزش گیربکس
باعث شد سه بار به تعمیرگاه مراجعه کنم.!!خیر سرمون ماشین صفر می خریم که راحت باشیم نه عذاب بکشیم.!!؟
17:49  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
حجت
20

داداش من خودم برج 12 سال پیش تا حالا دارم. اتفاقا سری اولش بهتره هم صندلیاش هم چیزای دیگش. مطمعن باش تو 1 ثانیه هم دنا نداشتی.
ممنون از ادمین
گزارش
پاسخ دادن
20:56  1394/11/09

علی
9

هرچند میدونم به این شدت که شما هم میگین نیست ولی میتونستی برید نمایندگی برات رایگان درستش کنند ضمنا من x33 دارم ازش راضیم ولی قطعاتش اصلا پیدا نمیشه افت قیمت بالا داره و خدمات پس از فروش نداره و.....خدانکنه رنگ دار بشه باید به یکی بزور قالبش کنی ولی قبل اون سمند داشتم کوچکترین مشکلی میرفتم نمایندگی رایگان و سریع درستش میکردند
به نظر من اگه پولشو داری به ماشین برند مثل هیوندا بخر وگرنه همین ماشینهای ایرانی ها جور هم که حساب کنی از ماشین چینی بهتره
باور نمی کنی من چند وقت x33new تو سایت دیوار گذاشتم خراسان رضوی میتونی ببینی حاضر شدم ماشینی که برام 72 میلیون درآمده 52 بدم تازه 2 میلیون لوازم براش گذاشتم و بیمه ثالث و بدنه هم یکسال کامل داره حتی یک خش هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
21:04  1394/11/09

علی
3

سلام.من یه سمند مدل 89 با موتور xu7 دارم که باهاش 48000 بیشتر نرفتم. تا حالا هم مشکل خاصی باهاش نداشتم.نمیگم عالیه.ولی بدشم نیست.چند وقتیه به فکر افتادم برای تنوع با یه دنا عوضش کنم. دوستانی که دنا دارن به نظرتون این کارو انجام بدم؟
14:25  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
احسان زاده
21

شک نکن. تازه میفهمی ای اف سون آلمانی یعنی چی. سرعت و کشش واقعی ای اف سون رو فقط دنا میتونه ثابت کنه
گزارش
پاسخ دادن
18:09  1394/11/09

صادق
1

کسی از دوستان میدونه برای رفع صدای دیسک عقب دنا آیا باید لنت ترمز عوض بشه یا دیسک واینکه اگه با هزینه شخصی عوض شه قیمتش چقده ؟ نمایندگی به من که گفت شرکت میدونه که دناها این صدا رو دارن خصوصا موقع دنده عقب ولی فعلا برنامه ای برا تعویض نداره و اگه میخوای با هزینه شخصی برات عوض میکنیم .
14:21  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
یونس
2

علت از تاب داشتن دیسک عقب هست.
موقتا با رگلاژ ترمز دستی درست میشه

از ایرانخودرو زنگ میزنن به شما برای تعویض رایگان


برو نمایندگی مرکزی
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1394/11/09

حامدیان
32

وای امشب با دنا تو بزرگراه بودم . خداوکیلی هیولاییه برا خودش . هرچی پاتو بزاری رو گاز بازم میره. درضمن قابل توجه اونایی که میگن سربالایی راه نمیرره و نمیکشه . تو سربالایی با شیب 40 درصد راحت 150 تا پر کرد. تمومه xu7 ها رو سوسک میکنه. مصرفشم عالیه. محشره محشر. محاله بفروشمش. قبلش پارس داشتم . تازه فهمیدم سواره چی بودم و حالا سواره چی هستم
01:31  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

مدلشه داداش نگران نباش
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1395/09/27

پیام
3

سلام منم قصد دارم دنا بخرم یبار سوار شدم خوب بود فقط صندلیاش یخورده سفت بود به نظرم راهی داره نرمترش کرد؟
17:36  1394/11/08
گزارش
پاسخ دادن
milad
1

سلام میتونید دنا سفارشی یا روکش ابری یا تو دوزی ابری بگیرید منم همین مشکلو دارم
گزارش
پاسخ دادن
18:12  1394/11/08

میلاد
16

آقا پیام اتفاقا صندلیهاش طبی و خیلی راحتن و در مسافرتهای طولانی کاملا متوجه ای موضوع میشی
گزارش
پاسخ دادن
20:41  1394/11/08


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ریحانه محمدی : سلام دعوت نامه شاهین جی ال امروز برام اومده که تکمیل وجه کنم وزیرش آذر1403
J7 مرداد : دوستان افزایش 250 میلیونی داریم تبریک به عزیزان بدبخت شدیم رفت
مرتضی : سلام مگه ثبت نام شما چی بوده که تغییر کرده
سهند مهر : این هفته باید ماشین فوق العاده هارو بدن ولی اینطور که پیش میره اینا ماشین نمی دن
علی : نه ماهنوزفاکتورهم نشدیم تحویل بهمن ماه بودیم وتکمیل وجه۲۰مرداد
سعید : سلام آقا مهدی عزیز.اگه خبری شد لطفا بنویس.🙏
سهند : بهمن ماهیا همه فاکتور شدند؟؟
سیدان : ۱۸ سالمه ولی سالای قبل یعنی پایه خوب درس نخوندم دیگه قبول نمیشم نه؟ :(
A : سلام دوستان خواهران برادران ک اینجا هستین به خدا ک اینجا با گلایه کردن و ...نثارشون کردن هیچ فایده ای نداره فک نکنم کسی از مسئولین اینجا رو ببینه تو رو خدا هر کسی به هر نحوی ک میتونه تو هر رسانه ای ک میتونین صدامون برسونید به مسئولین این کار رو بکنین از صدا سیما یا ارسال پیامک به برنامه های زنده تلوزیونی از جمله برنامه های صبحگاهی و اخبار و..... شاید فرجی بشه کسی دلسوز پیدا شد صدای ما رو شنید و تونست کاری کنه یک متن خیلی دلسوزانه و هر جور ک لیاقت سایپا هست بنویسید وقتی پیام ها زیاد باشه حتما خونده میشه چون من خودم خیلی میفرستم اما چون تعداد پیام های مختلف زیاد هست پیام من گم میشه
X5 : 1500 زیاده منتظر باش میاد زیر یه تومن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا جی ایکس دوگانه : سلام منم25 اذر پارسال تا الان دعوت نامه نیامده برام
محمد قم : واقعا ک
احمددریژپوشاوی : دوستان تعدادتاخیری ساینا دوگانه درهرماه چه تعداداست
مجید : 290میلیون تقریبا
کوییک ار اس : تکمیل وجه 15 شهریور هستم با بچه چهارماهه بدون ماشین موندیم بسیار سخته کاش معجزه بشه ماشین رو زودتر تحویل بدن
کوئیک اس : کسی می دونه چرا کوئیک اس ها پلاک نمی شن، 12 روز هست فاکتور شدم ولی خبری از پلاک نیست
سایان : سلام من با سایپا تماس گرفتم گفتن تکمیل وجه مهر ماه کوییک اس بهمن فاکتور میشن من خودم هم 8 مهر تکمیل وجه کردم
محمد : سلام منم ساینا دوگانه تحویل شهریور بودم ولی دعوتنامه ارسال نشده فعلا بلاتکلیفیم
کوییک GXL : سلام کوییک 16شهریور تکمیل وجه شده خبر دارین کی فاکتور میشه ؟؟
ماندگارGxl : توی این ماه باید تعداد فاکتور نسبت به ماه گذشته بیشتر بشه طبق خبر رئیس سایپا که گفته تولیدمون افزایش 50 درصدی داشته پس فاکتور و تحویل این ماه بیشتر بشه از هفته اینده مشخص میشه