امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

201041 نظر

مکانیک ایران خودرو
1

علی جان جواب سوال شما رو به حسام جان دادم همون رو مطالعه کنید مطالب بیشتری میزارم و کامل توضیح میدم
17:47  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
آراس
0

سلام استاد عزیز من چند روزه دنا تحویل گرفتم هنوز پلاکش نیومده. وقتی روشنش میکنم از قسمت داشبورد صدای شر شر آب میاد وبعد از چند دقیقه کار کردن یه زوزه ای حالت ویبره به صدای ماشین اضافه میشه که داخل اتاق میاد لطفا راهنمایی کنید مشکل کجاست ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
19:43  1394/11/25

مکانیک ایران خودرو
11

یه مطلبی پیدا کردم از یکی از دوستان واقعا جالب بود حیفم اومد تنها بخونمش کپی کردم تا با هم بخونیم،به نظرم حقیقته محض بود
(عارضم به خدمتتون وقتی خواستم دنا بخرم علی رغم تمام معایبی که از مکانیک ها شنیدم شاید حدود 29 یا 30 مکانیکی و لوازم یدکی فروشی رفتم..اوایل سال 94 بود..اخرین مکانیکی که با من حرف زد ،حرفی زد که آخرین تحقیقم شد..وگرنه 100 تا دیگه میرفتم ویا از کسانی که داشتن میپرسیدم..به من گفت مردم ایران همشون همینجورین ..سخت با شرایط کنار میان و وقتی کنار میان دیگه دل نمیکنن تا وقتی مجبور باشن..وقتی پیکان چراغ بنزی با فرمون جدید اومد انقد شر و ور بافتن تا جایی که میگفتن دست توی فرمونش گیر میکنه و حادثه درست میکنه و از این حرفا..اینا همون ادمایی هستن که از موتور کاربراتوری دل نمیکندن..
گفتم این مکانیکا چی؟چی میگن اینا پس؟
گفت اینا ادمای قدیمی و فسیل هستن که نه سواد و نه حوصله یادگیری تعمیر تکنولوژی جدید رو دارن.
اینا باید بد میگن که نون دونی شون تعطیل نشه هرچی باشه استهلاک قدیمی ها بالاست و ابزار و وسایلش مفت به خاطر همین دستمزد تعمیر خوبی عایدشون میشه
جای تفکر داره...
17:27  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
حسام ۰
1

سلام
کاربر«مکانیک ایرانخودرو»
لطفا توضیح دهید ایا ضرایب دنده تو گیربکس دنا تغییر کرده؟
دلیل کشش و قدرت بهتر دنا نسبت سمند با وجود حدود ۵۰ کیلو سنگینی چیه؟
من تجربه سمند و داشتم ولی دنا خیلی روانتر کار میکنه.
14:11  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
مکانیک ایران خودرو
0

خوب حسام جان اول باید یکم در مورد ضریب دنده توضیح بدم که چیه و بعد بگم علت اینکه دنا، روانتر که اصطلاح غلطی هست ،در واقع زودتر میشه باهاش دنده کشی کرد چیه
هیچ وقت فکر کردی حسام چرا شتاب بعضی ماشینها مثل پراید از بعضی از انواع ماشین های پرقدرت تر بیشتره؟
راجع به سرعت حرف نمیزنم ها!! شتاب رو میگم (نسبت تغییر سرعت به زمان)
چرخ دنده ها تقریبا تو هر موتور یا سیستم چرخنده ، از گیربکس خودرو تا حتی ساعتها هستند.
اما حسام چیزی که توی چرخ دنده های گیربکس یک خودرو اتفاق می افتد، انتقال حرکت چرخشی از یک محور به محور دیگس
یعنی نسبت تعداد دندونه های یک چرخ دنده به چرخ دنده دیگه میشه ضریب دنده حالا هر چی قطر این چرخ دنده بیشتر باشه ضریب دنده بیشتره یعنی باید زودتر دنده عوض کنی یعنی زودتر به سرعت مثلا 100 تا میرسی،یعنی چرخ دنده باید دور کمتری بزنه تا تو به زمان دنده کشی برسی
برای همین وقتی توی دناحرکت میکنی زودتر به دور موتور 3 میرسی نسبت به سمند،مثل ماشینهای race که پشت هم دنده میدن چون زودتر به ضریب دنده مورد نظر میرسن
و اما دنا بله نسبت 1:6:8:11 چرخ دنده ها بزرگتر شدن نسبت به سمند
گزارش
پاسخ دادن
15:24  1394/11/25

ساده لوح
8

با سلام. میخواستم تجربه داستان خریدن خودروی خودم را بگم شاید دوستان درس بگیرن. خودروی قبلی بنده پارس مدل 89 بوده. از ظاهرش و مصرف زیادش خسته شده بودم. مقداری هم به خرج افتاده بود که هزینه هاش سنگین شده بود . به فکر تعویضش افتادم. دوستان و نمایندگی ها همه بهم پیشنهاد خرید دنا دادن. اما امان از این دلالها . خدا ازشون نگذره همشون بهم گفتن دنا همون سمنده و پولت رو الکی اضافه نده و به اجبار و نادانی بهم یه سمند انداختن که پولم رو صرفه جویی کنم . چند روز پیش شوهر خالم دنا خریده. من یه دوری تو بزرگراه باهاش زدم و تازه فهمیدم سمند من کجا و شتاب و سرعت و کشش موتور دنا کجا. اونایی که میگن موتور دنا همون سمنده کاملا در اشتباهن. هم گریبکسش بهتره هم موتورش. توش که نشستم و راحتی و زیبایی و امکاناتش رو دیدم 2 دستی زدم تو سرم و تازه فهمیدم برای کمتر پول دادن چه کلاه گشادی سرم رفته و دنا رو نخریدم و سمند خریدم. خدا لعنت دلالها کنه. به خدا مثل ... پشیمونم. به خاطر 12 میلیون یه خودرو بدون آپشن و ساده سوارم. اونایی که میگن دنا همون سمنده تاحالا دنا رو از نزدیک ندیدن. کاش بشه ردش کنم و دنا بخرم.
13:34  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
اس ۵شهر
0

با ستایش تماس بگیر الان پیش ارمانه تو نمایندگی کرمان موتور عسق میکنن اونا یروزع ماشینتو میگیرن
گزارش
پاسخ دادن
10:08  1399/09/10

مکانیک ایران خودرو
4

پیشنهاد میکنم این کار رو هرچه زودتر انجام بدید دوست عزیز ما 1 ماهه تولید دنا نداریم و همه منتظر قیمت جدید شورای رقابت هستیم
و هر چی هم هست انباشته قبله
قیمتش فک میکنم روی 48.700 فیکس خواهد شد
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1394/11/25

علی
7

میشه دقیقا توضیح بدید که موتور دنا با سمند چه فرقی داره ؟ حجم بیشتری داره ؟ نسبت تراکم بیشتری داره ؟ گشتاور بیشتری و بهتری داره ؟ مانیفولد متفاوتی داره ؟ چه چیزش فرق داره که میگین قویتره ؟
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1394/11/25

ساده لوح
3

علی جان من نمیدونم چه فرقی کرده ولی هرچی هست من چون سمند دارم و تجربه سواری سمند رو دارم وقتی پشت دنا نشستم شتاب و کشش دنا بیشتر از سمند منه. حالا چه تغییری کرده نمیدونم. شاید گریبکسش فرق کرده که بهتر شده یا قطعات موتوریش اصلی شده. اصل این که کشش و شتاب دنا بهتر از سمنده. این حسیه که من باسواری دنا فهمیدم.
گزارش
پاسخ دادن
22:39  1394/11/25

arian
0

سلام خدمت همه ی دوستان وممنون بابت راهنمایی نظراتتون و توجه به پست من وسوالاتی که پرسیدم دوستان جواب دادن و قتتون رو گرفتم واقعا ممنون جواب میدین
من بی صبرانه منتظر پست های «مکانیک 1025ایرانخودرو» در مورد موتور دنا هستم و من واقعا ممنونم ایشون به نظر من توجه کردن و پاسخ دادن.
در مورد پست «مگان 1600» میخواستم بپرسم یعنی با توجه به تجربه رانندگی ایشون با هردو ماشین سواری دنا با توجه به گیربکس سی وی تی 550 بهتر هستش؟ و دنا سواریش با سمند فرق داره ؟ و موتور هردو با کولر توی سربالایی یا کفی چطور هستش؟
ممنون میشم دوستان جواب بدن واقعا نمیدونم چجور از دوستان تشکر کنم

12:30  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
مگان 1600
1

آرین جان در کل باید بگم
نمیدونم چرا حست فقط روی موتور هستش؟؟!!!
خیلی چیزای دیگه ماشین داره ولی اگه فقط میخای از تجربه من در داشتن 550 و دنا استفاده کنی بطور کلی جوابتو اینجوری میدم
550 سواری خوب ، شتاب خوب، آپشن کم، سر و صدای زیاد درب ها بعد از 20000
خدمات پس از فروش افتضاح،فروش وحشتناک بد
دنا سواری نسبتا خوب، شتاب نسبتا خوب، سر و صدای اتاق بعد از 40000 کیلومتر که خیلی محسوس نیست من خیلی حساس بودم،خدمات پس از فروش بی نظیر، فروش بسیار راحت،البته این نظر شخصیمه:
550 دیزاین بهتری داره ولی کنسول خیلی زشتی داره
ولی دنا دیزاین جالبی نداره ولی کنسول بی نظیری داره هم کیفیت ساختش هم مولتی پلیرش
در ضمن باید اعتراف کنم با اینکه 2 سال دنا داره فروش میره ولی هنوز تو خیابون یه جور خاصی نگاش میکنن قیافه جذابی داره
ولی اگه واقعا بین این دو تا ماشین موندی و انتخاب سخته برات و اگر ماشین خانواده میخوای و بچه داری دنا بخر پشیمون نمیشی
من تو این 6 ماه پوست دنا رو کندم ببین چیکار کردم که بعد از 6 ماه38000 تا راه رفته بود،تمام جاده های ایران رو باهاش رفتم از گردنه تا چاله آخ نگفت حتی یه بار
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1394/11/25

pedram
7

من هیچ کدوم از این ماشینارو ندارم و ماشینم چیزه دیگست ولی وقتی نظرات این جارو خوندم یاده دورانی افتادم که اول ال90 اومده بود و همه بدش رو میگفتن و هی ایراد میزاشتن رو همه جاش ولی بعد از مدتی مردم نظرشون عوض شد و الان با کله میخرن حالا داستان این ماشین و کلا ef7 هم همینه بخاطر گندی که ایران خودرو در سال های تحریم بالا آورده و همش قطعه های داغونه بی کیفیت گذاشته رو این ماشین پس این هم مثل دیگر خودرو های داخل همه چیزش مشکل دار شده و این ربطی به خود موتور نداره و اگه قطعه درستش بیاد شک ندارم از ارزش بالایی نسبت به دیگر موتور ها برخورداره و امیدوارم هر چه زود تر این اتفاق بیفته و این بی کیفیتی خودرو ها حل بشه گرچه تا حدی بهتر شده نسبت به دو سال پیش ولی هنوز همه خودرو ها جای زیادی برای رشد دارن موفق باشید
10:55  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
0

دستشون توهمه کاری هم نمیتونیم بکنیم من صدتا جا زنگ زدم دست آخربا بی ادبی تمام گفتن نمیخوای نخر
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1399/09/08

علی
4

کشش ضعیف ef7 ربطی به قطعات و کیفیت نداره . گشتاور دور پایین ef7 برای کشیدن این بدنه کافی نیست و باید باهاش پر گاز و دور بالا رانندگی کنی . روی دنا یا باید یک موتور بزرگتر مثلا یک موتور 2000 یا حداقل 1800 نصب میکردند یا همین ef7 رو با توربو شارژ نصب میکردن وگرنه ef7 معمولی کشش ضعیفی داره روی این بدنه سنگین . اینکه با دور 5500 از سربالایی بالا بری و همش دنده معکوس بدی که نمیشه رانندگی
گزارش
پاسخ دادن
12:10  1394/11/25

مکانیک ایران خودرو
2

باید بگم اولین شخصی هستی که فنی به موتور ef7 نگاه کردی بهت تبریک میگم
گزارش
پاسخ دادن
12:51  1394/11/25

مکانیک ایران خودرو
2

خوب من یه وقت محدود پیدا کردم تا در مورد ef7بیشتر توضیح بدم و افتخار این رو دارم که در بخشR&D قسمت توان گشتاور پایه ای این موتور در طراحیش به ایران خودرو کمک کردم
باید خدمت دوستان بگم که موتور ef7 یه پروژه مشترکی بود بین ما و مرکز تحقیقات FVE یک مرکز تحقیقاتی بنام در دوسلدورف
موتور ef7 کلا پایخ گاز سوز طراحی شده که با بنزین هم کار میکنه اما متاسفانه الان فقط با بنزین تولید میشه
یکی از مزیت هاش اینه که سوپاپ ها بطور هیدرولیکی تنظیم میشه و احتیاج به تنظیم فیلر نداره بابت این مساله پول اضافه به کسی ندین و اصلا اجازه ندین براتون این کا رو بکنن چون از تنظیم بیرون میره
این رو به جرات میگم موتور ef7دمین موتور برتر گازسوز دنیاست (مجله top gearشماره 186 آپریل 2014)
در موتور EF7 تلمبه آب صافي روغن و خنک کن روغن توی يک مجموعه طراحي شده که فقط توسط 4يچ و يک آب بند به موتور متصل مي باشد
واقعا کمبود تعداد کلمات توی این پیج اذیت کنندس
من 100 تا کاراکتر دیده بنویسم تمومه
من یه توضیح دیگه در مورد موتور ef7و بعد درباره عیب هاش و مزیت هاش و چگونگی نگهدارش تا بهترین نتیجه رو بهمون بده
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1394/11/25

مکانیک ایران خودرو
3

با سلام مجدد
اول باید چند تا مساله رو بگم برای دوستانی که هی پست میزارن دنا ساید بک زشتی داره یا به دل نمیشینه و از این تعابیر
ببینید دوستان دیزاین یک خودرو برای خریدار کاملا سلیقه ای هست
من به شخصه اصلا از دیزاین خدرو اف جی کروز خوشم نمیاد که یکی از دوستان داشتن ولی بسیار بسیار خودرو خوبی هست،توان بالا،گشتاور نیرومند،موتور v6در عین حال 4 لیتری 260 اسب،4wd،همه چی بینظیره ولی بسیار زشته،درست شبیه جیپای زمان جنگ هست
خوب این دلیلی که من میارم به نظر شما منطقیه؟؟؟
پس در مورد دیزاین یه خودرو نظر ندیم میخوایم اینجا بحث های فنی کنیم
تا جایی که میتونیم به مشکلات برسیم
ببنیم حالا که دنا رو خرید کردین بزارید با حل مشکلات ازش لذت ببرین
کما اینکه خیلی از دوستان کاملا راضی هستن و استفاده میکنن
در ضمن لطفا در مورد ماشین چینی اینجا و تو این پیج ازش دفع نکنین
چون من زندگیم رو روی طراحی و خودرو و مکانیکش گذاشتم و واقعا شنیدن این حرف که یه خودروی 5000 دلاری که با گمرکی 300% در اومده 50 میلیون تومان از دنا بهتره برام ثقیله
شما به اندازه 15 میلیون ماشین خریدی نه 50 میلیون
پس چینی سوارا ل ...
10:01  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
2

سلام باتشكر از نظرات ارزنده شما
من دنا ثبت نام كردم ولي با نظراتي كه قبلا گذاشتن وديدم كمي در مورد كيفيت خودرو دو دل شدم از شما خواهشمندم در اين مورد بنده وساير عزيزان را راهنمائي بكنيد . با تشكر
گزارش
پاسخ دادن
12:02  1394/11/25

مکانیک ایران خودرو
4

سلام مجدد به همه دوستان
راستش دوس داشتم از تمام محصولات طبق تجربه و کارکرد آنها با شما صحبت کنم ولی خوب چون اینجا پیج دنا هست من راجع به دنا باهم تبادل اطلاعات میکنیم
اول اینکه بهترین کسی که میتونه در مورد هر خودرو نظر بده کسی هست که داره ازش استفاده میکنه (البته با دید باز)
استانداردسازی مقوله پیچیده ای هست، امکانات میخواد،سرمایه میخواد،تخصص میخواد و تکنولوژی
ببینید دوستان بین مقوله استاندارد بودن و بهینه بودن فاصله زیادی وجود داره این که یک خودرو استاندارد نیست تا اینکه این خودرو بهینه است بسیار فاصله زیادی هست ، اکثر نظرات دوستانی که من میخوندم و واقعا تعجب میکردم این بود که فرق بین این دو مقوله رو کاملا از بین بردن
این که یک خودرو کنسول زیبا تری داره بحث بهینه سازی خودرو و اینکه خودرویی اکسل قویتری داره بحث استاندارد سازیه خودرو
این رو گفتم تا بتونم جز جز برسم به تشریح خودرو دنا
خوب من سعی میکنم از موتور دنا شروع کنم تا برسم به بدنه،اتاق،ترمزها،کنسول،کیت های برقیه دنا و..... و تمامی ایرادات(اگر اتفاق افتاد) و چگونگی رفع آنها
و این کبود جا برای کلمات واقعا کلافم کرده..
09:43  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

اقایکه مدیر سایپا هستی تو حقوقت از پارو بالا نمیره من کارگر چطور باید 30 میلیون در عرض یک ماه جور کنم با توجه به اینکه جور کردن پول این حلبی که ساختنم با وام و بد بختی جور کردم بابا این قیمت خودرو کوییک رو بیارین پایین بی دینها.
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1399/09/08

محمد
0

سلام آقا منم موافقم فقط باید همه جمع بشیم.
گزارش
پاسخ دادن
10:32  1399/09/08

محمد
0

آقایون من تو سایت خبری20و30 اعتراضمو به افزایش بی انصافانه سایپا بابت خودرو کوییک اعلام کردم.شما هم برید تو سایتش اعتراضتونو اعلام کنید.
گزارش
پاسخ دادن
11:01  1399/09/08

کاربر: REZA76176
2

سلام :منتظر ادامه مطالب خصوصا وضعیت موتور هستیم
گزارش
پاسخ دادن
10:15  1394/11/25

جالب
2

یک مطلب جالب : جهت اطلاع شما عرض کنم قیمت پارس elx موتور زانتيا مدل 89 یا 90 تمیز از یک دنای صفر بیشتر هستش . یعنی اينهمه آپشن و داشبورد و تبلیغ برای دنا نتونسته جور موتور ضعیف و بی کیفیت ef7 روبکشه و قیمت پارس elx چهار پنج سال کارکرده از دنای صفر بیشتر هست . دیگه قضاوتش با خودتون که ارزش ef7 چقدر هست !!
09:00  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
مکانیک ایران خودرو
5

دوست عزیز ضعیف بودن موتور ef7 یعنی چی؟؟؟
شما به چه موتوری میگی موتور ضعیف؟؟؟؟
به موتوری که وقتی میخوای با دوستانت لایی بازی کنی و توی اتوبان رانندگی غیر معقول کنی برات ضعیف به نظر میرسه؟؟؟؟
شما چند بار با ماشین دنا رفتی توی جاده و توی سربالایی کم آورده که انقد با قدرت میگی ef7ضعیفه؟؟
دوست عزیز این حرف شما از دید فنی کاملا بی معنیه
این حرف کوچه بازاریه
مثل اینکه میگفتن ترمزهای خودرو هاوال h2 از کار میوفته
اگر شما دید فنی دارید نظر بزارید با هم تبادل اطلاعات کنیم من کارم باز و بسته کردم موتور ef7 هست
شما باید ببینی یک موتور ef7 چه مزایایی نسبت به موتورهای دیگه و چه معایبی داره
به هر حال لطفا نظرات غیر کارشناسانه خود رو جاهای دیگه ای عنوان کنید
در ضمن شما مثل اینکه از خودرو فقط موتور رو میبینی قیمت دو خودرو به 1000 عامل بستگی داره نه به موتور
این پیج رو با نظرات غیر حرفه ای به حاشیه نکشید دوستان اومدن که اطلاعات سالم و حرفه ای بگیرن تا خودرویی که بدردشون میخوره بخرن شاید کسی سوالی از من بکنه که بگم حتی طرف دنا هم نرو به درد شما نمیخوره
ولی کارشناسانه نه اون میگه و اون م ...
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1394/11/25

حامد
0

سلام صبح بخیر.
دوستان من میخواستم نظرتونو بپرسم که آیا دنا بهتره یا پژو پارس ELX یا برلیانس h330 شتاب دنا از هر دو ی اینا پایین تره و همین طور مصرفش هم تقریبا بالاست نسبت به اینا.فقط قیمت برلیانس حدودا هشت یا ده تومن بالا تره.
08:54  1394/11/25
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

اگر یک عروسک میخوای برو دنا بخر که فقط آپشن داره ولی از نظر موتوری چنگی به دل نمیرنه . اما اگر میخوای ماشین راه بره واقعا و موتور عالی باشه باید پارس elx بگیری
گزارش
پاسخ دادن
10:32  1394/11/25

محسن
7

دنا داره آبروی از دست رفته ایران خودر رو میخره
22:35  1394/11/24
گزارش
پاسخ دادن
سورن 1800
2

ماشینی که ef7 روش باشه هیچوقت وضعیت جالبی نداشته و نخواهد داشت . چشمت رو باز کن و ببین وضعیت اسفناک ef7 رو در بازار
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1394/11/25

علی
3

جناب سورن 1800 دوران لگن های 8 سوپاپ دیگه توکل دنیا تموم شده چشمات را باز کن داره سورن توربو شارژ وارد بازار میشه .این دلیل نمیشه که چون شما گرفتار یه موتور 8 سوپاپ با مصرف 14 لیتر و صدای تراکتور شدی بقیه هم بشن
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1394/11/25

محمد
2

موتور 16 سوپاپی که توی کشش سربالایی کم میاره چه فایده داره و همش مجبوری دنده معکوس بدی و دور 5500 بالا بری . موتور ام وی ام 315 هم 16 سوپاپه اما سربالایی اصلا راه نمیره . اصلا شما فرض کن موتور 1800 هیچ سوپاپی نداره و بدون سوپاپ داره کار میکنه فعلا که کشش خیلی بهتری داره نسبت به ef7 و بسیار هم سخت جون تر هست . شما دل به سوپاپ خوش کن وقتی سربالایی ها ماشین فقط با دور 5500 میتونه بالا بره چه فایده داره این ef7 .عیب و ایرادات عجیب و غریبش هم که هیچ جا نمیشه درستش کرد هم به کنار . شما فریب اسب بخار 114 رو خوردید ولی نمیدونید این اسب بخار 114 در دور 6500 هست و اصلا به کار نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1394/11/25

قلی+
1

محمد جون میبینم که از پیج سمند فرار کردی و اومدی اینجا داری از خودت سخنان گوهربار خارج میکنی راستی فرق اویل پمپ با اویل ماژول را فهمیدی یا نه هنوز ؟ مواظب باش اگه majid ef ردت رابگیره میاد سراغت و دیگه چه صفایی کنیم ما
گزارش
پاسخ دادن
00:24  1394/11/26

سارا
1

شما مگه مکانیک ای اف سونی؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخ دست بر دار
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1394/11/26

امین
5

با عرض ادب و سلام .لز دوستان عزیزی که دنا سوار نیستن خواهش میکنیم درباره دنا نظر ندن مطمعن باشید هر کی دنا خریده میدونه دنا چجوره.شما برید ودر صفحه ماشین خودتون نظر بدید. دنا رو واقعا قبول دارم چون ماشینای زیادی امتحان کردم اینو با اطمینان میگم
20:12  1394/11/24
گزارش
پاسخ دادن
وحید
1

سلام
من دنا صفر بخرم یا x60 دست دوم؟؟؟
کدوم بهتره؟؟
19:16  1394/11/24
گزارش
پاسخ دادن
پوریا
0

سلام نترس برا منم اومده بود تا 12هم الان رفتم دیدم راست میگن همه تمدید کردن تا 22 نباید تکمیل وجه کنیم میاد پایین
گزارش
پاسخ دادن
23:14  1399/09/07

کاربر: REZA XU7
4

آقا در یک کلام ، برو پیکان بخر ولی بگن چینی نخر.به خدا بدبخت می شی.
گزارش
پاسخ دادن
00:29  1394/11/25

صادق
0

سلام من از فروشنده توی نمایندگی سوال کردم گفت ماشین جالبی نیست اما سورن بهتره اما خودم میگم دنا شیک تره لطفا راهنماییم کنید .
18:40  1394/11/24
گزارش
پاسخ دادن
مکانیک 1025 ایران خودرو
3

سلام به همه دوستای خوب من
من مکانیک ایران خودرو هستم ،رشته تحصیلیم مکانیکه و کارم طراحی
الانم تو قسمت طراحی ایران خودرو هستم و همچنین قسمت مکانیک
باید بگم انقد تو این پیج نظرات خنده دار دیدم که دیگه مجبور شدم دست به کیبورد بشم
اول اینکه دیزاین یه خودرو کاملا سلیقه ای هست کسی نمیتونه بگه دنا زشته یا 550 خوشکله یا تیبا زشته و... این یه چیز نسبی هر کی از یه دیزاین خوشش میاد
الان مساله اینه که شما بابت پولی که پرداخت میکنی خدمات و راحتی و آپشن دریافت میکنی یا نه
وگرنه اگه مثلا قیمت c200 و دنا یکی بود کسی دنا میخرید؟؟؟؟!!!!
قطعا نه پس شما دارین هزینه راحتی، امنیت و خدمات رو میدین وگرنه ممکنه یه ماشین چینی بی نهایت زیبا باشه ولی شما هزینه ای براش نمیکنی چرا؟؟ چون برای شما امنیت،راحتی در اولویت هست
پس لطفا در مورد دیزاین یه ماشین نظر ندین
اما چون تعداد کلمات محدود هست من پستهامو پشت هم میزارم چون داخل یه متن برای یک بار send کردن کفایت نمیکنه در پست بعدی در مورد موتور دنا و کلا چه مشکلاتی داره و یا خواهد پیدا کرد و چه مزیتهایی داره و خواهد داشت
اگر کسی هم سوالی داره میتونه بپرسه ...
17:19  1394/11/24
گزارش
پاسخ دادن
Hasan S3
0

با دعوتنامه
گزارش
پاسخ دادن
07:41  1399/09/06

amir
2

ما بی صبرانه منتطر پست هاتون هستیم
گزارش
پاسخ دادن
21:41  1394/11/24

فرهاد
2

منتظرادامه نظرات شما هستیم
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1394/11/24

fj cruse
0

من نمیدونم شما پولتونو از سر راه آوردین؟؟؟
من الان سه ماه یه اف جی کروز گرفتم معرکس
انقد پول بی زبونو حرومه ماشینای ایرانی نکنین تورو خدا
من خیلی راضیم از این ماشین حداقل راجع به اینم تحقیق کنین
15:33  1394/11/24
گزارش
پاسخ دادن
پاسخ
0

شتر در خواب بیند پنبه دانه....
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1399/09/05

قیمت
0

عزیزم مثل اینکه در جریان نیستی! دیروز
دستور دادن خودرو باید صادر بشه، پس فکر
واردات تا ۱۰سال آینده رو از ذهن مبارکت
بیرون کن!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
18:39  1399/09/05

مهدی
0

شترجان ...قیمت خودرو که افت کرده و افت هم میکنه ولی نه با دروغگویی های امثال شما....مجلس کی تصویب کرد؟ اگه دروغ یه سر سوزن استخوون داشت الان راه گلوت و راههای دیگه ات رو جر داده بود... اونوقت نمی اومدی اینجا استرس وارد کنی به هموطنت
گزارش
پاسخ دادن
20:11  1399/09/05

مازیار
2

الان شما پوز fj cruisero دادی کاملاً مستقیم دیگه،چه دخلی به دنا داره!
گزارش
پاسخ دادن
19:44  1394/11/24

Jeep
0

دوست عزیزی که fj خریدی مبارک باشه ولی آیا fjبا دنا قابل مقایسه هست ؟هر کسی بخواد ماشین بخره اول به جیبش نگاه میکنه .
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1394/11/24

مهران
0

داداش همه پولشون نمیرسه fj cruse بخرن!نکنه انتظار داری اونی که به زور پولش میرسه پراید بخره بره fj cruse بخره؟!
گزارش
پاسخ دادن
20:27  1394/11/24

زمانی
0

من دی ماه دنا تحویل ۴۵ روزه خریدم که قراره۱۲ اسفند تحویل بدن آیا مدل ۹۴ میخوره یا۹۵ اگه کسی جوابم میدونه راهنمایی بکنه متاسفانه از نمایندگی جواب دقیقی نگرفتم
11:04  1394/11/24
گزارش
پاسخ دادن
آراس
0

سلام ۹۵ میخوره دوست من مبارکت باشه
گزارش
پاسخ دادن
17:30  1394/11/24

کاربر: a.mohammadi
0

با سلام
من بین دنا و mvm 550موندم خوب 550موتور 2000 روش
از این ور هم آپشن های دنا به نسبت بیشتر از mvm لطفا راهنمایی کنید
10:12  1394/11/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
9

مطمئن باش پراید هزار بار به کل فرغون سازی چین شرف داره چه برسه به دنا و پارس و 206 . دنا هم بدون عیب نیست ولی خیلی از ماشین چینی بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1394/11/24

فریدون
2

معلومه موتور 2000 از موتور ضعیف ای اف 7 قویتره . دنا همه چی داره به جز موتور خوب
گزارش
پاسخ دادن
16:09  1394/11/24

مکانیک 1025 ایران خودرو
3

دوست عزیز قبلا هم من پست گذاشتم من قسمت طراحی ایران خودرو هستم
شما برای خرید ماشین باید همیشه سه چیز رو مد نظر بگیری
سواری ماشین،خدمات پس از فروش و در نهایت فروش ماشین
شما خدماتی برای 550 نداری و هنگام فروشش هم به مشکل میخوری نه اینکه چون ایران خودرویی هستم این حرفو میزنم من خودم هم مگان دارم ولی به جرات میتونم بگم دنا ماشین بسیار خوبیه
با توجه به اینکه نامه انبوه تولید لوازم یدکیش هم تایید شد و شما هیچ مشکلی از این نظر نداری
ببینید همه جای دنیا هر موتوری یه سری ضعف داره یه سری حسن
موتور ef7تا وقتی 1500 بود بله به شما حق میدم ولی روی 1700 حرفی نیست کمبود های شتابش رو جبران میکنه، البته اینو هم بگم موتور cvt 550 هم موتور بسیار خوبیه ولی چون فاب چک اویل هست و گیریبکسش تایم لانچ داره هم مصرفش خواه نا خواه بسیار بالاست هم استهلاکش ولی انصافا موتور خوبیه
از اون طرف سواری دنا و 550 تقریبا شبیه همه البته یکمی 550 بهتره
ولی خدمات پس از فروشی نداره 550
در ضمن نگاه به 7 دنده بودنش نکن شما ماهیت این موتور برای اینکه فشار بهش نیاد اینه و ربطی به شتاب و قدرتش نداره
نظر منو میخای دنا
گزارش
پاسخ دادن
17:34  1394/11/24

کاربر: REZA XU7
7

منم حرف آقا فریدون را قبول دارم.همه چیز دنا خوبه جز موتورش و همچنین طراحی عقبش
گزارش
پاسخ دادن
18:20  1394/11/24

arian
0

من یه سوال دیگه هم از «نمایندگی 1025ایرانخودرو» دارم میشه یه توضیحی بدین که این فاب چک اویل چیست؟ و تایم لانچ؟
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1394/11/24

عرشیا
4

سلام دوستان من قصد خرید دنا رو دارم میخواستم بدونم مانیتور دنا به غیر از مولتی مدیا و جی پی اس چه کارای دیگری رو انجام میده؟ آیا به عنوان هشدار دهنده مثل کامپیوتر های سمند هستش که مثلا ماشین مشکلی داشته باشه نشون بده و یا اعلام کنه ؟
ممنون میشم جواب بدید.
20:54  1394/11/23
گزارش
پاسخ دادن
سعید
8

بله تمامی هشدارهای خودرو در مانیتور نمایش داده میشه. حتی زمان تعویض روغن و فیلتر هوا نیز هشدار داده میشه
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1394/11/24

arian
1

سلام دوستان من چندتا سوال داشتم ممنون میشم اگر جواب بدید
من الان یه سمند 82 دارم که غیر از روغن و فیلتر خداییش خرج سنگینی برام نداشته حالا میخواستم بدونم به نطر شما کسانی قبلا سمند داشتن الان دنا گرفتن واقعا سواریش فرق داره؟ یا نه چون متاسفانه دور و بر ما کسی دنا نداره که بتونم سوارش بشم و تستش کنم. دناگیربکسش نسبت به سمند فرقی کرده یانه؟ واینکه موتور ef7 دنا واقعا خوبه؟ چون موتور ef7 سمند رو من از هرکی پرسیدم گفتن به درد نمیخوره نخر و روغن ریزی داره و اصلا کشش موتور های پژو رو نداره و فلان.من حقیقت با توجه به شرایط اقساطی و پول پیشی که میگیرن بین دنا و mvm550 cvt موندم ولی یه جورایی دلم به دناست از یه طرفی هم میگم گیربکس و موتور550 قویتره 7دنده کجا و 5دنده کجا؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید به خدا دیگه خسته شدم انقدر تحقیق کردم یه موقع هایی با خودم میگم همین سمند خوبه ولی دیگه خسته شدم از سمند ممنون میشم راهنماییم کنید شرمنده انقدر طولانی شد و وقتتون رو گرفتم.
20:50  1394/11/23
گزارش
پاسخ دادن
حسین
5

آقا آرمین مفید و مختصر خدمتت عرض کنم:دنا بخری پشیمون نمیشی
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1394/11/23

arian
4

سلام آقا حسین مشکل روغن کم کردن حل شده؟
گزارش
پاسخ دادن
22:52  1394/11/23

علی
5

مردم زیاد حرف میزنن ولی دلیل نمیشه که همه موارد اینطور باشن!
همین موتور ef7 من دارم اولش به منم کلی گفتن روغن ریزی و این حرفا که چرا خریدی و ... ولی من از موقع خرید تا این 3سال روغن ریزی ندیدم.
اینم اضافه که ایران خودرو خوبیش اینه که پشتیبانیه خوب داره، ماشینت خراب شد بزنگ زود میان ولی مدیران خودرو در این حد فعلا نیست...
و البته کلا ماشین هایی که تو ایران مونتاژ میشه چه چینی چه ایرانی شانسیه، یعنی ممکنه خوب و یا بد باشه!
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1394/11/23

مگان 1600
0

جناب آرین مگه ماشین به تعداد دنده هاشه؟؟؟
یعنی مـثلا لامبورگینی اون تیدور که 4 تا دنده داره پس آشغاله با این حساب طرف بفروشه بیاد 550 بخره!!!!!!!
علت اینکه 550 ام وی ام 7 دنده هست به خاطر نوع ساخت موتور وی تی آر هست که شتاب رو تقسیم کنه رو گیریبکس
من الان مگان دارم
4 ماه 550 داشتم
6 ماه دنا
و خودم هم کارم مکانیک هست نمایندگی 1025 ایران خودرو
بین این ماشینها خوب من میگم مگان حرف نداره
ولی بین 550 و دنا، میگم دنا ،با این که موتور 550 موتور خوبیه و سر حال تر از دنا هست ،ولی نه اینکه چون 2000 هست، نه ، ساختار کدبیکس دسته دنده 550 بهتر از دنا هست ولی دنا اتاقش بیشتر از 550 به صدا خواهد افتاد ولی خدمات و فروش دنا بسیار بهتر است
در نهایت دوست عزیز برای خرید ماشین همیشه سه چیز رو مد نظر بگیر
سواری، فروش، خدمات پس از فروش...
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1394/11/24

مکانیک 1025 ایران خودرو
2

سلام به همه دوستای خوب من
من مکانیک ایران خودرو هستم ،رشته تحصیلیم مکانیکه و کارم طراحی
الانم تو قسمت طراحی ایران خودرو هستم و همچنین قسمت مکانیک
باید بگم انقد تو این پیج نظرات خنده دار دیدم که دیگه مجبور شدم دست به کیبورد بشم
اول اینکه دیزاین یه خودرو کاملا سلیقه ای هست کسی نمیتونه بگه دنا زشته یا 550 خوشکله یا تیبا زشته و... این یه چیز نسبی هر کی از یه دیزاین خوشش میاد
الان مساله اینه که شما بابت پولی که پرداخت میکنی خدمات و راحتی و آپشن دریافت میکنی یا نه
وگرنه اگه مثلا قیمت c200 و دنا یکی بود کسی دنا میخرید؟؟؟؟!!!!
قطعا نه پس شما دارین هزینه راحتی، امنیت و خدمات رو میدین وگرنه ممکنه یه ماشین چینی بی نهایت زیبا باشه ولی شما هزینه ای براش نمیکنی چرا؟؟ چون برای شما امنیت،راحتی در اولویت هست
پس لطفا در مورد دیزاین یه ماشین نظر ندین
اما چون تعداد کلمات محدود هست من پستهامو پشت هم میزارم چون داخل یه متن برای یک بار send کردن کفایت نمیکنه در پست بعدی در مورد موتور دنا و کلا چه مشکلاتی داره و یا خواهد پیدا کرد و چه مزیتهایی داره و خواهد داشت
اگر کسی هم سوالی داره میتونه بپرسه
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1394/11/24

arian
0

سلام خدمت همه ی دوستان وممنون بابت راهنمایی نظراتتون و توجه به پست من وسوالاتی که پرسیدم دوستان جواب دادن و قتتون رو گرفتم واقعا ممنون جواب میدین
من بی صبرانه منتظر پست های «مکانیک 1025ایرانخودرو» در مورد موتور دنا هستم و من واقعا ممنونم ایشون به نظر من توجه کردن و پاسخ دادن.
در مورد پست «مگان 1600» میخواستم بپرسم یعنی با توجه به تجربه رانندگی ایشون با هردو ماشین سواری دنا با توجه به گیربکس سی وی تی 550 بهتر هستش؟ و دنا سواریش با سمند فرق داره ؟ و موتور هردو با کولر توی سربالایی یا کفی چطور هستش؟
ممنون میشم دوستان جواب بدن واقعا نمیدونم چجور از دوستان تشکر کنم
گزارش
پاسخ دادن
21:17  1394/11/24

میلاد
9

سلام بر هموطنان دنا سوار.من که دارم با دنا حال میکنم شما چی؟
18:48  1394/11/23
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
6

قبلا ماشینای زیادی داشتم و امتحان کردم 11 ماهه دنا دارم تا بحال نشده از مسافرت با دنا احساس خستگی کنم.
18:44  1394/11/23
گزارش
پاسخ دادن
كرمان موتور
0

گوه نخور كوني
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1399/09/02

ناصر
8

وای بچه ها امروز با دنای دوستم رفتیم جایی سربالایی تندی داشت خدایی کیف کردم برا کشش ای ماشین با چهار نفر سرنشین طوری از گردنه میرفت بالا انگار جاده هموار بود.انشاالله حتما دنا میگیرم تا یک ماه دیگه
18:39  1394/11/23
گزارش
پاسخ دادن
امیر
8

اون هایی که میگن موتور xu7 کشش بهتری نسبت به ef7 داره کاملا جوک میگویند شما اگر به بچه ۴ ساله هم بگید ۱۶ سوپاپ بهتر میره یا ۸ سوپاپ قطعا میگن ۱۶ سوپاپ اما شما که در حسرت دنا هستید نفهمیدید در ضمن فقط دارندگان دنا نظر بگذارند نه کسانی که دستشون به بوق دنا هم نخورده باتشکر.
15:17  1394/11/23
گزارش
پاسخ دادن
پم پم
12

هر وقت یه xu7 تونست به ۱۰ متری ال ۹۰ برسه بیاد از گشتاور حرف بزنه.جالبه ۱۵ اسب بخار بیشتر و نمیببن ....
ولی تو تست که برنامه اسب بخار انجام داد دنا پوز ال ۹۰ و مالوند به خاک رفت.
بهترین ماشین ایرانی هست.
حسرت دنا مونده به دل پارس سوارها که مدتها فخر میفروختن به سمند و ۴۰۵ ....
بزن بغل بابا دنا امد ....
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1394/11/23

یه کی
3

یه جور میگه پز انگار خدا ملیون فرقشه با پارس
همش 5 ملیون از پارس tu5 داشبوردجدید گرون تره و پارس tu5 داشبوردجدید حدود 3 ملون از سال داشبوردجدید گرون تره
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1394/11/24

ای ال ایکس
1

تست رو ولش کن هر وقت شما تونستی تو عمل به گرد پارس من برسی
بیا از گشتاور و اسب بخار حرف میزنیم
حسرت پارس elx هم مونده به دل دنا سوارا
گزارش
پاسخ دادن
00:21  1395/08/19

mm
0

سلام خوب هستین پدر می خواد ام وی ام 550 دنده اتوماتیک بخره دنده معمولی خو ب هست یا اتو ما تیک
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/09/01

کاربر: حسین م
1

تازه اگر این گیربکس دنا اصلاح و بهینه میشد اونوقت میدیدن چه قدرتی داره این موتور
گزارش
پاسخ دادن
17:04  1394/11/23

داوود
10

تست شتاب ال ۹۰و دنا رو سرچ کنید ببینید جدیدا اپلود شده.ببینید ال ۹۰ چجوری مغلوب دنا میشه.

این جمله رو سرچ کنید
تست وبررسی دنا اسب بخار
10:13  1394/11/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: A SED ALI
3

عالی بووود داداش ایول
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1394/11/23

علی
9

سلام
موتور ef7محصول مرکز تحقیقات و ساخت موتور آلمان با نام اختصاری fev و ایران خودرو می باشد که شرکت فوق در ساخت موتور و قطعات آن با زیمنس و بوش همکاری میکنند که اگه در کاپوت دنا رو بدی بالا قطعات بوش و زیمنس قابل ملاحظه است
در جواب دوستی که هی میگه اگه به سایت پیدا کردید میتونی به این لینک مراجعه کنی تا همه چیز دستت بیاد برادر من این موتور ساخت زیمنس یا بوش نیست فقط تامین قطعاتش از اونجاست طراحی fev بزرگترین طراح موتور آلمان و اروپاست
http://www.fev.com/what-we-do/engineering-services/passenger-car-light-commercial-diesel-engines.html
07:30  1394/11/23
گزارش
پاسخ دادن
پارس
13

در عجبم یه دوست نسبتا محترم توی این پیج با چند اسم مختلف میاد کامنت منتقدانه میزاره و به صورت غرض ورضی و از روی نا آگاهانه میخواد دنا رو خراب کنه؟ خدا وکیلی دلیلش چیه ؟هرکسی با یک مدل وظاهر و قدرت یه ماشین حال میکنه. چه دخلی به شما داره؟ احتمالا شما همونی هستی که توی پیج پارس هم به دنا سوارا بی احترامی میکنی و اوج زیبایی و طراحی و موتور رو در پارس میببنی و با 100 تا اسم از پارس تعریف میکنی. به خدا زشته. حالا دنا توی جاده جات گذاشته چرا میای اینجا خالی کنی خودتو ؟توی گردنه کم اوردی ازش دلیل نمیشه بیای اینجا خودت رو راضی کنی. من متاسفم برای شمایی که به جای احترام به عقاید دیگران ، بیایی و به صلیقه و انتخابشون توهین کنی. البته مطمعن باش که با این حرفها چیزی از شتاب و قدرت دنا کم نمیشه. عنبر اآن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. اگه شما اومدی اینجا روی اعصاب دوستان دنا سوار راه بری در عوض دوستان دنا سوار محترم دردنیای واقعیت توی خیابون و جاده و گردنه از خجالتتون در آومدن. بزار با این کامنتا خوش باشی. یه روز بزرگ میشی به این کارات میخندی. درضمن تو ذهنت باشه آخرتی هم هست.
01:20  1394/11/23
گزارش
پاسخ دادن
ارش محمدی
1

سلام

دوستان
.عزیز. با کیلومتر دنا خیلی حال
.کردم. بنظرتون میشه کیلومتر دنا رو انداخت رو سمند. یا نه
21:34  1394/11/22
گزارش
پاسخ دادن
ارش
0

سلام..... ایا میشه کیلومتره دنا رو انداخت رو سمند
21:26  1394/11/22
گزارش
پاسخ دادن
حمید
96

این هایی که میگن کشش و قدرت ای اف سون خوبه اینو بدونن که اگر با دور بالا دنده عوض کنی اره کم نمیاره اما اگر دور زیر 5000 توی گردنه دنده بدی حسابی کم میاره موتور 1800 پژو توی دورهای زیر 4000 خیلی بهتر از ای اف سون قدرت داره . با دنا توی گردنه ها باید بیشتر دنده معکوس بکشی اما موتور 1800 پژو دنده خوریش خیلی کمتره چون واسه دور پایین زورش بیشتره . چرا تعصب الکی دارین این واقعیته دور پایین ای اف سون اصلا قدرت نداره
20:38  1394/11/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
3

پوآرو بیان داشتند که این کامنت و قبلی به اسم محسن بسیار بسیار مشکوک اند! در صفحه دنا؛بدگویی به دنا دارای نود تا لایک شده؟! دیگه تابلوتر از این هم مگه میشه مگه داریم؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1394/11/23

کاربر: A SED ALI
1

سلام من شنیدم دنا توربوشارژ تو راهه،کسی خبری داره؟
19:28  1394/11/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
2

آره تو راهه ولی چون تو سربالایی زور نداره الان سرعتش کم شده
گزارش
پاسخ دادن
16:18  1394/11/23

عبداله
4

دنا هم شد ماشین حداقل یه اسم دیگه روش میگذاشتن تا ابروی قله دنا رو نبره
18:03  1394/11/22
گزارش
پاسخ دادن
آراس
0

آخه مهم اینه که تا حالا ندیدیش چه برسه به اینکه لمسش کنی
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1394/11/26

محسن
92

پژو 26 اس دی مدل 90 دارم امروز تو جاده هراز حسابی حال یه دنا رو گرفتم هرچی زور زد حتی به گرد 206 نرسید تو سربالاییها که اصلا حال نداشت راه بره
18:00  1394/11/22
گزارش
پاسخ دادن
داوود
14

احتمالا خواب میدیدی شما.....
گزارش
پاسخ دادن
19:44  1394/11/22

سعید
11

حاظرم قسم بخورم فقط قصدت خراب کردن اسم دناست و گرنه تاحالا حتی 206 اس دی هم سوار نشدی چه برسه بری باهاش جاده هراز اونم زمستونی تو برف و بارون بخوای با دنا کل بندازی . اگه واقعیت داشت الان ته دره بودی و دنا سواره بهت میخندید. خخخخ . زاییده نشده خودرویی بخواد تو سربالایی جلو دنا قد علم کنه. ولله تا حالا 100 تا پژو پارس و 206 رو تو جاده کفی و سربالایی سوسک کردم. برین بابا با این حرفا نمیتونین قدرت دنا رو زیر سوال ببرین. اونایی که دنا سوارن میفهمن چی میگم. شماهایی که عکس دنا رو هم ندید به جای این کارا برین تو پیج خودروهای تاریخ مصرف گذشته خودتون .این جا پیج دنا و دنا سواراست
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1394/11/23

یه کی
0

چون گفتی زاییده نشده ماشینی که دنا رو سربالایی بگیره باید بگم که چرا زاییده شده
ماشین های خارجی قورتش میدن
گزارش
پاسخ دادن
23:04  1394/11/24

آراس
0

0


سلام دوستان من دنا رو روشن میکنم چند دقیقه در جا کار میکنه چون هنوز پلاک نشده بیرون ببرمش فردا ش نیگاه میکنم زیر انبار اگسوز عقب خیسه وار انبار قطره آب مایل به چرب میچکه جریان چیه؟

17:02  1394/11/22
گزارش
پاسخ دادن
سعید
3

عادیه. تمومه خودروها تو زمستون همینجورن. ناراحت نباش. چرخ برات بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1394/11/23

ارش
0

دوستان 25 اذر دنا بصورت دو مرحله ای ثبت نام کردم ومبلغ19 میلیون تومان به هنکام ثبت نام اولیه پرداخت کردم ودرتاریخ دهم بهمن نیز مبلغ 5میلیون تومان بعنوان ودیعه دوم پرداخت کردم الان تو سایت ایران خودرو قسمت امور مشتریان رفتم با کمال تعجب دیدم مانده وجه قرارداد رو 24 میلیون تومان زده هرطوری حساب میکنم با قیمت دنا جور در نمیادحتی سود پولش رو هم محاسبه نمیکنم بنظرم خیلی عجیبه
10:16  1394/11/22
گزارش
پاسخ دادن
صادق
3

دوست عزیز هول ورت نداره ، اون باقیمانده که مینوسند پول واریزی خودته یعنی تو اونقدر از شرکت طلبکاری ، یعنی به عبارتی 5+19 می شود 24
گزارش
پاسخ دادن
12:39  1394/11/22

یونس
13

این قضیه کشش نداشتن دنا تو سربلایی و کم اوردن و گشتاور تموم کنید .واقعا بزرگترین دروغ در مورد دنا همین موضوع هست.
اوایل هی دروغ میگفتن که روغن ریزی داره و گپ میکنه ماشین بعد دیدن نه این حرف خیلی لوس شده و اصلا تو دنا صحت نداره اقایون مغرض بیخیال شدن.
والا به خدا خیلی خنده دار طرف در دنا رو حتی باز نکرده در مورد فنی نظر میده.
ظلم نکنید در حق کسی که ۴۵ تومن پول داده و منتظر تحویل ماشین هست بعد شما با نظرات غیر کارشناسی تو دل طرف و خالی میکنید.
همین جا با قدرت و صداقت اعلام میکنم
دنا واقعا در عمل کشش و قدرت بسیار بسیار خوبی (فراتر از انتظار) داره .
اگر کسی مایل هست بیاد تو سر بلایی یه تست کنیم با xu7 تا این افسانه گشتاور و کشش کم تموم بشه.
10:02  1394/11/22
گزارش
پاسخ دادن
صادق
4

مشکل از دنا نیست هم زیباست و هم پر توان در رنج قیمت خودش در بین خودروهای داخلی خیلی هم با کلاس هست مطمئن باشین در آینده بعد از اینکه امتحانشو پس داد توی این رنج قیمت نمی مونه و درآینده 8-7میلیون گرونتر میشه اگه خریدین ضرر که نمی کنی هیچ شاید سود هم کردی ، اون چند تا ایرادی هم که داره مثل صدای لنت عقب و صدای تسمه دینام ، قابل رفع شدنه ، مشکل اصلی از خدمات پس از فروش شرکته که در حد زیر صفره
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1394/11/22

افشین
2

یونس عزیز حرفت کاملا درست و منطقیه . ولی منی ک این ماشینو سری اول ثبت نامی گرفتم بهش فشار نیاوردم خیلی کار نکرده ولی روغن ریزی کرده نمایندگی 2 بردم درست نکردن. کمک میکوبه. داشبورد ویویز میکنه . یبارم که کلا پشت آمپر خاموش شد و با سر باطری برداشتن درست شد. تسمه صدا میداد دوتا نمایندگی بردم درست نکردن بیرون 200 تومن دادم درست کردن.صندلی جیر جیر میکنه. الان مکانیک بیرون میگه 400 تومن هزینه قطعه عوض کردن برای روغن ریزیته . نمایندگی هم که قوربونش برم هیچ. به نظرت باید چی بگم؟ آیا تعریف کنم یا بدشو بگم؟ . خورد تو ذوقم.
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1394/11/23

سید مجید
0

سلام.دوستانی که خودروی دنا شون رو قراربود بهمن تحویل بگیرند آیا کسی تحویل گرفته؟شنیدم تاخیر خواهد داشت؟من تحویل اسفند دارم.لطفا کسی اگفتگوی گرفته بگه
23:11  1394/11/21
گزارش
پاسخ دادن
آراس
0

سلام من ۱۷ هم تحویل گرفتم هنوز پلاکش نیومده ونماینگی بهم گفتن مدلش ۹۵ میشه
گزارش
پاسخ دادن
00:22  1394/11/22

مهدی
0

من دی ماه ثبت نام کردم 45روزه هنوز تحویل نگرفتم اما ماشینم 20بهمن فاکتور شده پلاکش هم تو سایت زده.سر موعد تحویل میدن نگران نباش.
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1394/11/22

آریا
0

40 ملیون یک تویوتا هایلوکس 2004 میشه که مردش بهتر از اینه
22:02  1394/11/21
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

شیوا رئیس شورای رقابت:باکاهش دلارخودروهم ارزان خواهدشد
وی افزود: درشرایط فعلی که قیمت ارز نزولی است ما نیز این موضوع رادر۳ماهه اخر سال ملاک قرارمی دهیم وحتی می توان گفت مردم در۳ماهه پایانی سال متناسب باکاهش نرخ ارزشاهدکاهش قیمت خودرونیزخواهند بود.
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1399/08/27

وحید
3

دوست عزیز حالت زیاد خوب نیست دیگه اون تویوتا 2004 ماشین نیست جنازه هست
گزارش
پاسخ دادن
23:27  1394/11/21

امیر حسین
11

با سلان و عرض ادب.حدودا دوازده ماه میشه دنا گرفتم در این مدت تجارب زیر و از دنا داشتم:
از کشش ای ماشین خصوصا سربالاییها خیلی خوشم اومد هیچ احساس کم آوردنی نکردم
با عنایت به هیکل بزرگ ماشین اما مصرفش دقیقا اندازه پراید هست
سیستم ترمز ش اعتماد به نفس خوبی به راننده میده و کاملا میشه روش حساب کرد
ماشین از لحاظ نمای بیرونی مدرن و زیباس البته معایبی داره که سلیقه ایه
نمای داخلی (داشبرد و رودیها ) در حد خودروهای بالای 100 میلیون هس.بدون ایراد و با کیفیت مناسب.
کولر و بخاری کاملا جوابگو هس.
سیستم رهیاب و جی پی اس خیلی دقیق و کاملا به درد بخور هس.
مانیتور بزرگ و کیفیت صدا و تصویر کاملا راضی کننده هست.
آپشنهای ای خودرو جالب و جوابگو میباشد.
هندلینگ و تعادل خودرو واقعا عالیه.

معایب جزیی داره اما با مراجعه به نمایندگی حل میشه بنده با توجه به قیمت دیگر خودروهای داخلی از دنا خیلی راضیم و انتظار نداشتم شرکتهای ایرانی بتونن همچین خودرویی بسازند .
دنا بنز نیست کاملا به قیمتش می ارزه.
با سپاس از همه عزیزان


گزارش
پاسخ دادن
07:41  1394/11/22

جواد
0

با 40 تومن میشه ی تویوتا کرولا 2004 2005 خرید
اما اگه تمیزش گیر بیاد
دوما اون اقایی که گفته جنازست باید بهش گفت تو به.......آره!
مگه ماشین ایرانیه که بعد 10 سال جنازه بشه
ماشین ژاپنیه و تویوتا تا 1 میلیون کیلومتر کارایی داره
کدوم ماشین ایرانی هست که تا 1 میلیون کیلومتر راه بره
ماشین صفر را خریدی مشکل فنی داره اون وقت میگه تویوتا جنازست.
اوناییشم که خوبی همه رو 100 هزار تا به خرج میفته.
گزارش
پاسخ دادن
10:22  1394/11/22

دنا سوار
1

آقا امیر حسین کاملا با حرفات موافقم و عین واقعیت رو راجع به دنا گفتی. آقا جواد ماشین صفر همیشه بهتر از ماشین مدل پایین هستش حتی اگر خارجی باشه. ماشین مدل 2004 یا 2005 دیگه ارزش خرید نداره.عمر مفید هر ماشینی 5 سال هستش حتی اگر بنز باشه یا سالم نگه داشته شده باشه.
گزارش
پاسخ دادن
12:47  1394/11/22

میثم
5

موارد استفاده تویوتا هایلوکس مدل 2004 عبارتند از
1-به درد قاچاقچی ها میخوره
2- به درد مشهدی باقر میخوره توی روستا تا پهن بار کنه ببره سر زمین کشاورزی
3-به درد داعش هم میخوره جهت انفجارات انتحاری
گزارش
پاسخ دادن
17:49  1394/11/22

افشین
1

دوستان به نظرات هم احترام بزارید چرا مسخره میکنین همدیگرو؟ تنها پیجی که به حاشیه نرفته بود همین پیج دنا بود که به لطف برخی دوستان شد مثل بقیه
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1394/11/23

مرتضی
5

این ماشین حجم و اسب بخار و مصرف بنزین وقدرت وهندلینگ وپایگاه اجتماعی وگارانتی وخدمات پس از فروش خوبی داره و سرعت ثانویه هم خوبه و حجم باکش هم خوبه. خیلی ها از این خودرو راضی هستن حالاشاید تعداد محدودی یه ایرادهای خیلی جزئی داشته باشند که معمولا در همه خودروهای صفر کیلومتر تعدادی ایراد دارند که تو بازدیدهای دوره ای در نمایندگی درست میشه ولی درکل نسبت به قیمتش خودرو خوبیه


21:46  1394/11/21
گزارش
پاسخ دادن
آراس
0

سلام دوستان من دنا رو روشن میکنم چند دقیقه در جا کار میکنه چون هنوز پلاک نشده بیرون ببرمش فردا ش نیگاه میکنم زیر انبار اگسوز عقب خیسه وار انبار قطره آب مایل به چرب میچکه جریان چیه؟
21:20  1394/11/21
گزارش
پاسخ دادن
h.g
3

سلام
من دنا رنگ سفید دارم ولی رنگهای تیره خیلی قشنگتره وتو خیابان می بینم احساس پشیمونی میکنم چرا مشکی ویا خاکستری نگرفتم


20:36  1394/11/21
گزارش
پاسخ دادن
بی باک
5

دقیقا درست فرمودید رنگ سفیدش اصلا ابهت نداره

آبی کبود. مشکی و خاکستری خیلی قشنگتره
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1394/11/21

حسین
9

بنده سفید رنگش گرفتم و اسپرتش کردم خیلی زیبا شده و خوشم ازش میاد چون رنگ سفید زود فروش میره شستشو زیاد نمیخواد و احساس میکنی همیشه تمیز هس خط و خش روش بیفته تابلو نیس برا گرما و تابستون خیلی بهتره برا تصادفات و رنگ آمیزی خیلی راحتتر و ارزانتر رنگ آمیزی میشه و درنهایت رنگ سفید عامه پسند هست
گزارش
پاسخ دادن
07:51  1394/11/22

صادق
5

پشیمون نباش انشااله چند سال بی عیب برات کار کنه در عوض موقع فروش بهتر فروش میره ، هر رنگی محاسن خودش رو داره ، رنگ سفید کثیفی رو زیاد نشون نمیده و در هوای گرم زیاد داغ نمیشه درست عکس رنگی مشکی
گزارش
پاسخ دادن
09:56  1394/11/22

محمد
0

باسلام خدمت دوستان
یه ماهی میشه به سرم زده دنا بخرم خواستم ازعزیزانی که این خودرو رودارن سوال کنم که میگن ازنظربرقی این خودرومشکل داره راسته یا دروغ؟ ضمنا میگن موتورش توسربالایی کم میاره و به روغن ریزی میوفته راسته؟ خواهشا کسایی که دارنش توضیح بدن.
ممنون
17:19  1394/11/21
گزارش
پاسخ دادن
پاسخ
0

مکانیکی ها و نمایندگی خودروها جزو مشاغل تعطیلی ها نیستند ، فقط احتمالا ساعت کارکردشان کمتر می شود
گزارش
پاسخ دادن
08:54  1399/08/27

صادق
9

دوست عزیزشما برو با خیال راحت دنا بخر هیچ مشکل برقی نداره منم قبل از خرید خیلی نگران نظرات داده شده بودم ولی با توجه به اینکه تمام ماشینهای داخلی اصولا بی مشکل نیستند دنا در رنج قیمتی خودش یه سر وگردن از بقیه بالاتره ، کروز کنترلش عالیه ، صندلی هاش برقی و حس ماشینای گرون قیمتو به آدم میده ، قدرت موتور هم از xu7 در حدود 10 اسب بیشتره ، چندتا ایراد نه چندان مهم داره که اونم برات مشکل اساسی نداره که وبا قدری صرف وقت وشاید کمی هزینه قابل حله .
گزارش
پاسخ دادن
18:40  1394/11/21

علی
5

من این خودرو رو 6 ماه پیش تحویل گرفتم خودرو بسیار خوبی هست تو این رنج قیمت دوستانی که ثبت نام کردن خیالشون راحت باشه خیلی نرم و راحته کسانی هم که نظرات بیخود میدهند مشکل روحی دارن میخان عقدشون رو اینجا خالی کنن

گزارش
پاسخ دادن
20:48  1394/11/21

حسام
7

آقا محمد یازده ماهه دنا دارم وجدانا تما م این معایبی که گفتی کسایی گفتنش که دنا نداشتن.دنا رو با توجه به قیمتش 100%تلیید میکنم از هر نظر
گزارش
پاسخ دادن
20:58  1394/11/21

دنا سوار
2

آقا محمد کسایی که این دروغ ها رو میگن یا ماشین چینی دارند یا نمی دونند دنا چی هست.نمیگم ماشین بی ایرادی هستش چون هیچ ماشینی بی ایراد نیست حتی ماشین های خارجی مطمئن باش که از پولی که میدی راضی هستی. در ضمن تمام این ایراداتی که گفته من که خودم دنا دارم تا حالا ندیدم و مطمئن باش که ماشین خوبی هستش.
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1394/11/22

وحید
1

با سلام. با توجه به خط تولید و قیمت گذاری سورن توربو کسی اطلاعی داره که دنا با موتور توربو کی روی خط تولید میره و روانه بازار؟
01:32  1394/11/21
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

بالاخره تحویل شهریوری شما یا مهر؟!
اگه میگی اردیبهشت ثبت نام کردی که تحویلش برای مهر بوده!
اگه میگی شهریور برات دعوتنامه اومده که تحویل مهری!
بالاخره چند چندی دوست عزیز؟! اگه از طریق خصوصی ثبت نام کرده هم اینجا برای عمومی هاست جناب لطفاً چیزایه غیر صحیح رو مطرح نفرمایید، اولش فک کردم از تحویل و دعوتنامه سر در نمیارید ولی کلاً فرمایشاتتون تناقضه
گزارش
پاسخ دادن
22:07  1399/08/24

آرمان
0

شما دعوتنامه هنوز دریافت نکردی و تحویل مهر هستی، اون دعوتنامه شهریور که نوشتید غلط اندازه، دوست عزیز کی گفته چون تحویل مهری یعنی دعوتنامه شهریوری! متاسفانه باید به عرض برسونم اگه اردیبهشت برای اس ۳ ثبت نام کردید قیمت روزی بودید و هنوز دعوتنامه صادر نشده و اگه بشه احتمال زیاد قیمت جدید ۴۹۹ تومنی خواهید بود، انشاالله که اینطور نباشه و قیمت قدیم حساب کنند براتون
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1399/08/24

اس ۳ دعوتنامه شهریور
0

سلام.
من چند روز پیش پیام داده بودم. جناب آرمان متاسفانه خیلی بد به من پاسخ دادن.کاش یکبار دیگه گفته های من رو میخوندین بعد اونطور با لحن زشت صحبت میکردید.
من گفتم بعضی ها میگن اردیبهشت ثبت نام کردن ولی میگن تحویل شهریوریم. برام سوال شد که مگه اردیبهشت ثبت نامی برای تحویل شهریور داشته؟
چون من هم اردیبهشت ثبت نام کردم ولی تحویل مهرم.
در ضمن اینکه گفتم دعوتنامه شهریور برای اینکه از اول به ما گفتن یک ماه قبل دعوتنامه براتون میاد.
لطفا پیام ها رو به دقت بخونید جناب آرمان تا بی دلیل به کسی توهین نکنین.
گزارش
پاسخ دادن
20:21  1399/08/25

آرمان
0

حق با شماست من تیتر اسمتون که نوشتین دعوتنامه شهریور بود فک کردم میگید دعوتنامه صادر شده و تحویل مهر هم گفتید که با هم نمیخوند فکر کردم دارید چیزایه گمراه کننده میگید بعدش متوجه شدم عذرخواهی میکنم ببخشید
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1399/08/25

آرمان
0

اس ۳ دعوتنامه شهریور جواب دادم و خواستم بگم خیلی هم عزیزی
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1399/08/25

م ب
1

سورن به با موتور توربو به تولید انبوه رسیده وبا قیمت39650000 اماده عرضه شده.فعلا دنا با موتور توربو تولید نشده و احتمالا در سال 95 با تغییراتی که در ظاهر خودرو اعمال گشته(نیو فیس) وارد بازار میگردد.
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1394/11/21

صادق
17

توی این قسمت که مربوط به دنا هست کاش فقط دوستانی که دنا دارن نظر میدادن تا بتونیم با انتقال تجربیات به همدیگه کمک کنیم ، متاسفانه هرکی میاد نظر میده حتی اونائی که شاید عکس دنا رو هم ندیدن و جالب اینه که بجای اینکه نظری بدن که راهگشا باشه همدیگه رو مسخره میکنن باید قبول کنیم اگر چه دنا پلتفرمش سمنده ولی فیس لیفتش کاملا تغییر کرده و نیاز به راهنمائی و انتقال تجربه برای دناسوران نیازه
23:03  1394/11/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
5

شما اگر به پربحث ترین خودروها نگاه کنی، به جای حرفهای فنی ،همین حرفهای الکی اونهایی که یه بار هم سوارش نشده اند، شلوغش کرده اند.
گزارش
پاسخ دادن
17:20  1394/11/21

رضا
12

ده ماه هست دنا گرفتم وجدانا خیلی ازش راضیم از همه نظر به قیمتش می ارزه خصوصا موتورش که پرقدرت و باکشش عالی و کم مصرف هست ای اف سون چن ایراد جزیی داشت حل کردن برا دنا کیفیتش حسابی بالا بردن .
21:18  1394/11/20
گزارش
پاسخ دادن
احمد رضا
12

سلام . باور کنید اینکه میگن دنا تو گردنه گم میاره نمیدونم بر چه اساسی این حرفو میگن چن ماهه دنا دارم و استان ما یه استان کوهستانیه خدا شاهده عالیه کشش و قدرت ای ماشین از چن نفر که دنا داشتن تحقیق کردم همه هم همینو میگفتن .دنا از نظر آپشن و زیبایی واقعا تکه و در عین کشش خوب کم مصرف هم هس با 43 میلیون دیگه چی میخواین بهتر از این
21:08  1394/11/20
گزارش
پاسخ دادن
دنا
0

پس تا حالا کشش خوب ندیدی که میگی کشش این خوبه
گزارش
پاسخ دادن
08:37  1394/11/21

صادق
5

دوستان امروز توی دنا نشسته بودم چراغ سقفش رو امتحان میکردم دستم خورد به سقف بنظرم عایق بندیسقفش بی کیفیت اومد ، خوب که وارسی کردم انگار عایق بندی زیر پارچه از جنس فیبر فایبرگلاسه که با دست هم فرو میره این موضوع منمو نگران کرد اگه کسی بازدید کرده یا تجربه ای داره لطفا نظر بده که آیا برا همه دناها همینه یا نه ، حتما جواب بدین . باتشکر
20:12  1394/11/20
گزارش
پاسخ دادن
میثم
371

شما اصلا نگران نباش به جاهای دیگه دست بزن شاید خوشت اومد


گزارش
پاسخ دادن
20:32  1394/11/20

علی
4

قابل توجه دوستان منتقد ef7 این موتور حاصل مشترک ایران خودرو و زیمنس آلمانه که متاسفانه ابتدا بسیار مورد توجه قرار گرفت ولی این 2 سال اخیر به علت تحریم ها مجبور شدند از قطعات نامرغوب استفاده کنند که از شهریور 94 دوباره از همان موتور اصلی و با کیفیت استفاده میشه که تمام مشکلات آن رفع شده یعنی به عنوان مثال روغن ریزی اویل ماژور به هیچ عنوان موردی دیده نمیشه .عزیزان چه بخواهند یا نخواهند این موتور کم کم جایگزین موتور قدیمی 405 و غیره میشه و از نمونه توربوی اون هم در دنا استفاده میشه و موتورهای 1800قبلی حذف میشه
16:15  1394/11/20
گزارش
پاسخ دادن
قاسمعلی
1

بچه ها درست میگن این علی کوچولو؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
21:03  1394/11/20

دنا
617

یک منبع فقط یک منبع یا فقط یک سایت از شرکت بوش یا زیمنس یا هر شرکت آلمانی دیگه به ما نشون بده که گفته باشه این موتور رو ما طراحی کنیم یا در طراحیش کوچکترین سهمی داشتیم . این ها حرفهای عوام هستن برای قابل کردن این موتور
گزارش
پاسخ دادن
08:39  1394/11/21

صادق
61

قابل توجه برادر یا خواهر با نام کاربری دنا
مطمئن باش که طراحی آلمانه ، اگه تحصیلات دانشگاهی داشته باشی حتما با ویکی پدیا دانشنامه آزاد شاید آشنائی داشته باشی ، برو اونجا جستجو کن اون وقت میفهمی که این موتور جزو 10 موتور برتر گازسوز دنیاست . من نمیدونم چه ترفندی به کار گرفتی که اینقدر لایک خورده چون بعید میدونم برا یه نظر تند بی دلیل اینقد لایک خورده باشه که اگه غیراز این باشه جای تاسفه
گزارش
پاسخ دادن
18:57  1394/11/21

دنا
5

ویکیپیدیا منابع رسمی رو مرجع قرار میده و منبع رسمی ef7 هم ایران خودرو هست . ضمنا ویکیپیدیا یک دانش نامه آزاد هست و شما هم میتونید توش مطلب بنویسید با درج مرجع رسمی . چرا این شرکت های آلمانی خودشون نمیگن ما طراحی کردیم ؟ چرا فقط طرفداران ef7 میگن آلمانی هست . شرکت های معتبر آلمانی همگی سایت دارند در کجا این سایت ها حتی یکبار اسم ef7 ذکر شده ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1394/11/21

YAAS
2

محمد جان تو هم برو با مدرک مهندسیت پژو سی سال پیش و الان چینی که فقط مارک پژو روش هست بچسب راستی مرکه مهنسیت یادت نره اونم بچسب
12:20  1394/11/20
گزارش
پاسخ دادن
YAAS
0

آرامان جان خوب خالی ببند جوری که 4 نفر از خوندن مطلب باور کنن
12:16  1394/11/20
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ریحانه محمدی : 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤦
جی ۷ دی : بهتر آدمای گدا نباید داشته باشن
ریحانه محمدی : سلام دعوت نامه شاهین جی ال امروز برام اومده که تکمیل وجه کنم وزیرش آذر1403
J7 مرداد : دوستان افزایش 250 میلیونی داریم تبریک به عزیزان بدبخت شدیم رفت
مرتضی : سلام مگه ثبت نام شما چی بوده که تغییر کرده
سهند مهر : این هفته باید ماشین فوق العاده هارو بدن ولی اینطور که پیش میره اینا ماشین نمی دن
علی : نه ماهنوزفاکتورهم نشدیم تحویل بهمن ماه بودیم وتکمیل وجه۲۰مرداد
سعید : سلام آقا مهدی عزیز.اگه خبری شد لطفا بنویس.🙏
سهند : بهمن ماهیا همه فاکتور شدند؟؟
سیدان : ۱۸ سالمه ولی سالای قبل یعنی پایه خوب درس نخوندم دیگه قبول نمیشم نه؟ :(
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آرش : پس چرا برای ما که مهر تکمیل وجه کردیم میگن احتمالا موند سال بعد
ساینا جی ایکس دوگانه : سلام منم25 اذر پارسال تا الان دعوت نامه نیامده برام
محمد قم : واقعا ک
احمددریژپوشاوی : دوستان تعدادتاخیری ساینا دوگانه درهرماه چه تعداداست
مجید : 290میلیون تقریبا
کوییک ار اس : تکمیل وجه 15 شهریور هستم با بچه چهارماهه بدون ماشین موندیم بسیار سخته کاش معجزه بشه ماشین رو زودتر تحویل بدن
کوئیک اس : کسی می دونه چرا کوئیک اس ها پلاک نمی شن، 12 روز هست فاکتور شدم ولی خبری از پلاک نیست
سایان : سلام من با سایپا تماس گرفتم گفتن تکمیل وجه مهر ماه کوییک اس بهمن فاکتور میشن من خودم هم 8 مهر تکمیل وجه کردم
محمد : سلام منم ساینا دوگانه تحویل شهریور بودم ولی دعوتنامه ارسال نشده فعلا بلاتکلیفیم
کوییک GXL : سلام کوییک 16شهریور تکمیل وجه شده خبر دارین کی فاکتور میشه ؟؟