امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

201061 نظر

ظریف
0

دوستان یه سوال داشتم اگه موقع عوض کردن روغن فیلتر رو هم عوض کنی چقدر باید روغن بریزی 5 لیتر یا 5 لیتر و نیم ؟
15:27  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
احمد
2

سلام 5 و نیم لیتر. ضمنا سعی کنید هر دفعه که روغن عوض میکنید فیلتر رو هم تعویض کنید
گزارش
پاسخ دادن
18:53  1395/03/30

meysam
0

سلام خدمت همه دوستان، من ميخام يه سمند EF7 بگيرم، ولي تو پيچ سمند حسابي از موتور EF7 بد گفتن و آدم رو دو دل ميكنن، من كاري به سربالايي و معكوس كشيدن ندارم، فوقش 4 تا معكوس بكشم، اين همه با پرايد كشيدم، آسمون كه به زمين نيومد!!
ميخام بدونم دنا هم روغن كم ميكنه؟ مشكل اويل ماژول داره؟ روغن سوزي داره و هيچ كس نميتونه تعنيرش كنه؟ ممنون ميشم جواب بدين.
14:38  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
ممتاز
9

یخورده خودت فکرکن اگه اینقدر دنا ماشین بدی بود پس چرا روز به روز داره به طرفداراش اضافه میشه . طرف 5 ساله که سمند ای اف سون داره برای تعمیر موتور حتی یکبارم مکانیکی نرفته به شایعات گوش نده و در ضمن هیچ دنده معکوسی هم کشیده نمیشه حتی گیربکس و موتورش هم بهتر از پارس ،405 ،206 وغیره...... هست مطمئن باش
گزارش
پاسخ دادن
15:18  1395/03/30

شریف
8

واشر زدن سمند ای اف سون مال سری های اول بوده که این مشکل بطور کامل رفع شده و هیچ روغن ریزی نداره و نخواهد داشت
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1395/03/30

meysam
4

من خودم هم از اين تعجب ميكنم، اين همه دنا و سمن EF7 تو خيابون، يعني همه مشكل دارن؟ البته قبول دارم ماشين تو ايران مثل تخم مرغ شانسي ميمونه.
يه چيز ديگه ام شنيدم كه كيفيت تجهيزات دنا از سمند بيشتره و خرابي سمند بيشتر.
واقعا چقدر خوبيم ما، همه جاي دنيا با ذوق و شوق ماشين صفر ميخرن، اينجا با دلشوره و نگراني!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/03/30

کیانی
0

تعداد ef7‌ ها یک دهم تعداد xu7 ها نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:32  1395/03/30

مرتضی
14

کاملا منطقی هستش ،زیرا xu7 حدودا 400 سال از سنش مگذره
گزارش
پاسخ دادن
17:35  1395/03/30

محسن
10

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص خودروهایی که شماره‌گذاری آنها متوقف شده است گفت: از شرکت ایران خودرو سمند CNG (با موتور XU7)، سمند سورن CNG (با موتور XU7)، پژو 206 اس دی CNG (با موتور XU5)، پژو 405 CNG (با موتور XU7)، پژو پارس CNG (با موتور XU7)،
قابل توجه بعضی ها
14:25  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
کیانی
6

دوست عزیز ولی کل بار حمل و نقل سواری های کرایه و تاکسی بین شهرها و داخل شهر بر دوش xu7 گازسوز هست چطوری میخوان متوقفش کنن ؟؟ اینها همش حرفه . چند وقتی گیر میدن بعدش دوباره شروع میشه حداکثر با نصب یه کاتالیزور جدیدتر دوباره تولید میکنن . متاسفانه موتوری نیست که واقعا بتونه جای xu7 رو بگیره یعنی هم قطعاتش ارزون باشه هم همه جا تعمیرکارش گیربیاد هم کشش و قدرت خوبی داشته باشه . رو ای اف سون که اصلا نمیشه حساب باز کرد چون به همه ثابت کرده که نه کشش خوب داره نه کیفیت وقتی هم خراب میشه که دیگه میشه مصیبت . قطعاتش هم که فوق العاده گرون و کمیاب هستن و هر مکانیکی هم تعمیرش نمیکنه حتی نمایندگی ها دل خوشی ازش ندارن . tu5 هم که کشش نداره رو 405 و سمند و گاز سوز هم که اصلا نداره . همون بنزینیش هم به زور راه میره چه برسه بخوان tu5 رو گازسوز هم بکنن رو سمند و 405 پس میبینیم که چاره ای نیست و واقعا xu7‌جانشینی نداره واقعا هنوز
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1395/03/30

رضا22
4

میبینم که این سری با نام کیانی وارد شدی ؟ چطوری نمیشه رو ef7 حساب بازکرد موتور ef7 پایه گاز سوز هست و وقتی با گاز حرکت میکنی مثل بنزین راه میره حتی میتونی باهاش کولر بگیری و با گاز افت خیلی خیلی کمی نسبت به بنزین داره من کسی رو می شناسم که چهارساله این ماشین رو داره و همش هم از گاز استفاده کرده یندرت از بنزین استفاده کرده هیچ مشکلی هم براش اتفاق نیفتاده . این طرز فکرشما دیگه جواب نمیده واتفاقا تعمیر موتور ef7 بمراتب هزینش کمتراز xu7 هست ولی تعمیرکاری که تعمیرکار باشه نه کسی که در عرض سه روز میشه تعمیرکار و جلوی xu7 رو گرفتن برای دولت هیچ کاری نداره همونطور که از این به بعد بیشتر روی ef7 برای تاکسی ها سرمایه گذاری میشه یه مثال میزنم مثل سهمیه بندی بنزین که اول گفتن دولت نمیتونه همچین کاری رو انجام بده و بعد گرون کردن بنزین پس میشه
گزارش
پاسخ دادن
08:44  1395/03/31

رضا22
3

یه جایی از حرفات گفتی به همه ثابت کرده که موتور ای اف سون نه کشش خوب داره نه کیفیت منظورت از همه مثلا کیه؟؟؟؟ شاید فقط خودت رو بگی .یعنی تو میتونی جای همه تصمیم بگیری ؟ تو خودت رو همه حساب میکنی ؟ اتفاقا همه از ابن موتور ای اف سون خیلیم راضی هستن
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1395/03/31

.
11

سلام . با دنا از سربالایی راحت بالا میری ولی پارس xu7 همین مسیر رو با جون کندن بالا میره . این همیشه یادت باشه توی گردنه که ef7 یک دنده بالاتر با دور موتور کمتر بدون فشار و داغ کردن و افت کولر خیلی راحت تر بالا میره . xu7‌ فقط به درد کفی میخوره سربالایی که رسیدی دیگه لنگ میزنه و باید شروع کنی به دنده معکوس دادن و رانندگی دور بالا تا کشش ضعیف موتور رو جبران کنی و یک چشمت همش به جاده باشه و چشم دیگه ات به دور موتور که نکنه بیاد.
14:16  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
قادر
6

برادر من خواعشا حرف مفت نزن موتور xu7 کارش بالا رفتن از گردنه و سربالاییه این حرف شما نشان از عدم اطلاع شما حتی یک اپسیلون از فنی خودرو داره
گزارش
پاسخ دادن
15:16  1395/03/30

کیانی
5

xu7 سالار کشش هست و با این حرفهای بی منطق تخریب نخواهد شد . xu7 هر چیزیش بد باشه از کشش عالیش نمیشه ایراد گرفت
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1395/03/30

سید
0

باسلام دوستانی که دوربین دنده عقب نصب کردن لطفا جواب بدن چه مارکی و چه قیمتی؟؟ممنون.
14:03  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتوماتیک
0

سلام
تاریخ تکمیل وجه ورنگ ماشین و تاریخ تحویلتون جسارتا کی بوده جناب؟
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1402/09/21

مرتضی
2

اپکو می زنه با دید در شب حدود 140,000 تومان
اگه تهران هستید قبلش با شماره 44531020 تماس بگیرید ، که تموم نشده باشه. کیلومتر 11 جاده مخصوص
گزارش
پاسخ دادن
17:20  1395/03/30

سید
0

ممنون اقا مرتضی.
گزارش
پاسخ دادن
10:40  1395/03/31

ممتاز
5

گیربکس 405 = صدای زوزه شبیه به زوزه گرگ
گیربکس 405= بیرون زدن دنده
موتور 405 = واشر زدن + روغن ریزی
و همین طور پارس
13:43  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
2

گیربکس دنا با 405 و سمند و پارس و سورن یکیه
گزارش
پاسخ دادن
13:53  1395/03/30

ا
0

رشحدودا 35روز طول میکشه تقریبا 25تیر ماشینتون میاد
12:46  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
system
5

من قبل از ثبت نام راجب این ماشین خیلی تحقیق کردم و خوشحالم که دارم میگیرمش
12:46  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

راجب درست نیست ‍! راجع درست است !
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1395/03/30

مهدی
8

خدایی بیکارتر از شما ها تو دنیا وجود نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1395/03/30

مرتضی
4

استاد ، کلمه کامل (راجع به) هستش که مخففش میشه (راجب)
گزارش
پاسخ دادن
17:26  1395/03/30

محمد
0

خخخخخخ
چقدر بحث راجب شیرینه
گزارش
پاسخ دادن
11:58  1395/03/31

صادق
0

دوستان من بین دنا وجک جی 5 دستی میخوام یکیشو انتخاب کنم،دوستانی که تجربه یکی یا دوتاشونو دارن لطفا راهنمایی کنن کدومشو پیشنهاد میدین،لطفا با دلیل بهم بگین.ممنونم.
12:40  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
دنا
3

جک موتورش به بدنه اش نمیخونه و سنگینه. کیفیت رنگش بد خدمات پس از فروش همه شهرها نداره. مصرف زیاد. اما سیستم تعلیق خوبی داره انصافا. دنا بگیر چه از نظر قدرت موتور چه آپشن و کیفیت بهتره خدمات پس از فروش خوبی هم داره. از نظر راحتی و سیستم تعلیق و ظاهر جک بهتره
گزارش
پاسخ دادن
16:18  1395/03/30

صادق
0

میشه توضیح بدین سیستم تعلیق چیه وآیا در دنا چطوره ومصرف جک تقریبا چقده؟ازدنا بیشتره؟.واینکه بازار دست دوم کدومشون بهتر یا بدتره،ممنونم.
گزارش
پاسخ دادن
18:06  1395/03/30

کاربر: ارمااان
2

اقا هرچی دوست داری بگیر ... همش یه چیزه .... جک ودنا و پژو اینا همه یکی هستند...فقط مارکش چیزه دیگه ای ...همشون قطعات داخلی توش کار شده ... بقیش با خودت ......
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/03/30

system
0

سلام من 19 خرداد ثبت نام فروش فوری کردم کسی میدونه کی تحویل میدن؟؟
12:34  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

2 دی
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1395/03/30

مانی ۱
0

اول مرداد احتمالا تحویلت بدن،چون همه رو با حدود پونزده روز تأخیردارن میدن ،البته بستگی به رنگشم داره،شماچه رنگی ثبت نام کردی؟
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1395/03/30

فاطمه
2

فعلا که ماشینهای تحویل خرداد نتونستن به موقع تحویل بدند و هرچه تاریخ ثبت نام به اواخر خرداد نزدیک میشه تاخیر شون بیشتر میشه .
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1395/03/30

مجتبی
10

بنظر من اگه بین چهل تا پنجاه ملیون پول دارید حتما دنا بخرید . دنا ماشین خیلی خیلی خیلی خوبی هست
11:35  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
J4 آبان
0

400 میلیون هم دولت میخواد بخوره.
گمرک و عوارض و ...
گزارش
پاسخ دادن
20:52  1402/09/22

علی
2

وقتی با دنا از یک سربالایی بالا میری و یا از سرعت گیر رد میشی همیشه یادت باشه که xu7 همین مسیر رو راحت حداقل با یک دنده بالاتر میره . این همیشه یادت باشه توی گردنه که xu7 یک دنده بالاتر با دور موتور کمتر بدون فشار و داغ کردن و افت کولر خیلی راحت تر بالا میره . ef7‌فقط به درد کفی میخوره سربالایی که رسیدی دیگه لنگ میزنه و باید شروع کنی به دنده معکوس دادن و رانندگی دور بالا تا کشش ضعیف موتور رو جبران کنی و یک چشمت همش به جاده باشه و چشم دیگه ات به دور موتور که نکنه بیاد زیر 4500 و دستت هم روی دنده که آماده معکوس کشیدن باشی
11:17  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
احسان
2

کاملا موافقم من خودم بارها دیدم که موتور های کم حجم تو سربالایی کم میارن
گزارش
پاسخ دادن
11:31  1395/03/30

mehrdad
4

لذت رانندگی با دنا عالیه.....
حالا بزار دو تا معکوس هم بکشه....
آقا هر کس قصد خرید دنا داره حتما یگیره مطمین باشید عالیه
ما همه ماشین های داخلیو داشتیم اما سوار دنا شدن یه چیزی دیگست تازه متوجه میشید که چه ماشین خوبی بوده و شما نگرقتید


ذر پناه خداوند
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1395/03/30

مرتضی
4

دادش همینکه میگی ،یه چشت به جاده و یه چشت به دوره موتور باشه، همین نشون میده اصلا رانندگی بلد نیستی ، چون راننده با گوشش و صدای موتور تشخیصه به موقع میده نه اینکه دایم به دوره موتور نگاه کنه. و دیگه اینکه اصلا دنا سوار نشدی ، چون اگه سوار شده بودی این ادعا رو نمیکردی.
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1395/03/30

علی
1

منظور از چشمت به دور موتور باشه یعنی اینکه باید مواظب باشی دور موتور پایین نیاد وگرنه چه ربطی داره به نگاه کردن به دور سنج و کیلومتر شمار ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1395/03/30

dena
10

خودرو دنا با تووجه به کشش موتور مناسب و هندلینگ خوب و ایمن در سفر و وجود اپشن های زیاد و با کلاس بودن بهترین ماشین ایرانی و در حال حاظر لوکس ترین خودرو ایرانی است
08:45  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
مهران
8

ماشین دنا از همه لحاظ به عنوان یک ماشین ایرانی عالی و در حال حاضر از تمام ماشین های ایرانی بهتره و حرف نداره
07:51  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
رایان
2

دوستان دنا سوار بالا رفتن آمپر دما در 1000 کیلومتر اول طبیعیه یا نه؟؟؟؟
بعضی وقتا دما خیلی بالا میره پرسیدم گفتن اوایل طبیعیه خواستم دوستانی که دنا دارن کمک کنن
در ضمن دنا از همه لحاظ عالیهههخ واسه خریدش شک نکنید
فقط چند اشکال جزئی داره مثل دیسک عقب که متاسفانه مدل های 95 هم ظاهرا حلش نکردن ولی خدمات پس از فروش عالیه
05:07  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
رخيمي
1

درود
مشكل نداره ديسك عقب عزيزم
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1395/03/30

رایان
1

به نظرتون مشکل بالا بودن دما در اوایل طبیعه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:43  1395/03/30

کاربر: MohaMMad
0

داداش ما که تحویل 95 هستش دیسک عقب هم هیچ مشکلی نداره.احتمالا از شما فقط مشکل داره.ببرید نمایندگی فورا درستش میکنن
گزارش
پاسخ دادن
01:34  1395/03/31

یاصر
0

سلام دوستان دنا سوار لطفا راهنمایی بفرمایید.بنده تو کیلو متر 5000 میخوام روغن و فیلتر دنا مو عوضش کنم .بهترین جا برای تعویضش همون تعویض روغنی ها هستش یا نمایندگی ؟ آخه میگن فیلترش حساسه باید دقیق جا بره در غیر اینصورت باعث نشتی میشه .وبعدش هم بهترین روغن موتور واسه دنا کدوم هستش ؟ ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید
02:47  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
منصور
3

سلام /بهتره برید بیرون ..اما بهترین روغن به ترتیب:
1- کاسترول مگناتک
2- توتال 7000
روغن ایرانی به هیچ وجه ..آشغاله ..و سعی کنید حتما از یک نوع روغن همیشه استفاده کنید ..
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/03/30

یاصر
0

ممنونم منصور جان لطف کردین
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1395/03/30

پیروز
14

دنا واقعا از همه لحاظ ماشین خوبی هست
23:09  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
J7 مرزی
0

سلام میشه جواب بدین ماشین چی بوده و کدوم شهر هستین
گزارش
پاسخ دادن
15:36  1402/09/19

Radin
0

J7 سفید
۸ شهریور ثبت نام کردم
۲۱ ابان پلاک شده
تماس گرفتن ۲۱ آذر برای تحویل گرفتن
گزارش
پاسخ دادن
00:27  1402/09/20

Radin
0

J7 سفید
۸ شهریور ثبت نام کردم
تماس گرفتن ۲۱ آذر برای تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
00:09  1402/09/20

Radin
0

J7 سفید
۸ شهریور ثبت نام کردم
تماس گرفتن ۲۱ آذر برای تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1402/09/20

مصی اس ۳
0

چه ماشینی و رنگی؟
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1402/09/19

J7 مرزی
0

سلام میشه جواب بدین ماشین چی بوده و کدوم شهر هستین
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1402/09/19

J7 مرزی
0

سلام میشه جواب بدین ماشین چی بوده و کدوم شهر هستین
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1402/09/19

کرمان موتوره
0

کرمان موتوری عزیز دروغ ننویس
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1402/09/19

مهدی s5
0

کدوم مدل ؟
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1402/09/19

Radin
0

J7 سفید تهران
۸ شهریور ثبت نام کردم
تماس گرفتن ۲۱ آدر برای تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1402/09/20

Radin
0

J7 سفید تهران
۸ شهریور ثبت نام کردم
تماس گرفتن ۲۱ آدر برای تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
00:06  1402/09/20

فیروز
0

مثلا از چه لحاظ؟
گزارش
پاسخ دادن
08:20  1395/03/30

مهندس
1

شما دوست داری از چه لحاظ باشه
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1395/03/30

مرتضی
4

از دور بو نکش ، یه بار سوار شو ، اونوقت می فهمی از چه لحاظ
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1395/03/30

رضا
9

اعتراف میکنم . حامد محمد علی خودم هستم ببخشید من بیمارم من ب ر د ه شما هستم ا س ه ا ل خوردم
22:54  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

قبلا هم با اسم مرادی و بهبهانی تو پیج سمند نظر میذاشتم
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1395/03/30

رضا
1

برای تقویت گیربکس دنا از ست کرانویل و پینیون زانتیا 2000 17*81 استفاده کنید کشش ماشین فوق العاده میشه از استوک فروشیا قابل تهیه است
20:46  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
S3 سفید کرج
0

من۲۶شهریور تاریخ قراردادمه هنوز فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
22:53  1402/09/18

S3 مهرماه
0

S3ها که ثبت نام مهر هستن را اکثرا تو آذر فاکتور کردن یتعدادی موندن که تا آخر آذر اوکی میشه از همه
گزارش
پاسخ دادن
23:45  1402/09/18

علی
0

سلام .این دنا وقتی خاموش میشه دمای موتور اگه حتی به بالاترین درجه هم برسه فن انوماتیکش روشن نمیشه !!! حتما باید سوییچ رو باز کنی تا فن شروع به کار کنه .طبیعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
20:29  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
عیسی
2

نه داداش.ماشین من فن میزنه حتی خاموش میکنی
گزارش
پاسخ دادن
21:05  1395/03/29

تنها
6

برا دنا کاملا طبیعیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
22:51  1395/03/29

امیر2
3

مال من هم همین طور است
گزارش
پاسخ دادن
00:03  1395/03/30

ali3850
0

سلام.ماشین منم همینجوریه..وقتی خاموشش میکنم دمای آب ماشین تا حد زیادب بالا میره و‌حتی فن اتوماتش روشن نمیشه..حتما باید ماشین روشن بشه اما بعد روشن شدن ماشین درعرض ده ثانیه دمای اب از وسطم کمتر میشه.البته ما تو منطقه گرمسیر زندگی میکنیم و هوا واقعا گرم میشه اینجا...نمدونم ماشین من ایراد داره با کلا اینجوریه.البته ماشین قبلیم اینجوری نبوذه..دوستان دناسوار اگ کسی قبلا ب این مشکل برخورد کرده و حل شده لطفا راهنمایی کنه
گزارش
پاسخ دادن
00:26  1395/03/30

امیر2
0

سلام مال ماهم همین گونه است چند نمایندگی بردم با مهندسینشان هم صحبت کردم همگی گفتند طبیعیه وموردی ندارد
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/03/30

میثم
9

دنا سالار ایرانی جاده های وطنم.
20:27  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
همسایه
5

یادش بخیر یه روزیم پیکان واسه خودش سالاری بود!!!
گزارش
پاسخ دادن
22:53  1395/03/29

حسین
4

دمت گرم میثم جان هم جملت زیباس هم دنا واقعا سالاریه برا خودش
گزارش
پاسخ دادن
00:24  1395/03/30

مجید
11

سلام بر همه دوستان
من ده ماهه که ماشینمو تحویل گرفتم (دنا آبی کبود) .
بعد از 16500 کیلومتر رانندگی تجربیات خودم در اختیارتون میزارم.
1. شتاب اولیه قابل قبول
2. مصرف بنزین در جاده 6.2 و در شهر 9.6
3. هندلینگ بسیار خوب
4. امکانات و آپشنهای کاربردی مناسب
5. نرم و بیصدا بودن موتور در تمام سرعتها
6. کولر و بخاری با کیفیت بالا
7. نرم بودن فرمان و کلاچ
8. خدمات پس از فروش بسیار مناسب
18:37  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
حمید
11

من میگم به خاطر سیستم زمان بندی متغغیر سوپاپ تو دنابه هیچ عنوان صدای سوپاپ ها تو دنده مرده نمیشنویم . یعنی مثلا شما با دنده 2 و دور روی 1000 تا هم به نرمی و بدون هیچ صدای اضافه از موتور شتاب می گیرید.
موتور خیلی نرم کار می کنه طوری که تو دور آروم شما صدای موتور داخل کابین نمیاد . و کلا دنا موتور کم صدایی داره.
قطعات به کار رفته تو موتور کیفیت خوبی دارند.
موتور دنا به راحتی و بدون فشار کیلومتر 190 پر میکنه.
18:28  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
رضا
8

تنها دلیل مصرف کمتر ef7 نسبت به xu7 این هست که گشتاور مناسب در همه دورها میتونه ارایه بده . کشش دنا و شتاب اولیه خوب دنا هم دقیقا به همین دلیل هست. ef7 میتونه به سادگی xu7 رو تو جاده جا بزاره. طراحی و ساخت موتور مدرنی که بتونه هم گشتاور دور پایین و هم گشتاور دور بالای خوبی تولید کنه و همزمان کم مصرف هم باشه در ef7 نمایان است.
18:26  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
عسگر
14

بنده یک نیسان ابی گرفتم موتورشو دراوردم بجاش xu7 انداختم و خیلی داره گشتاور تولید میکنه. بعضی وقتا ذخیره ش میکنم میفروشم. XU7 واقعا گشتاورش خوبه.
گزارش
پاسخ دادن
18:43  1395/03/29

Alex
9

دنا به نسبت قیمتش ارزش خریدن داره.
پنخ ماهه که تحویل گرفتم. پس از طی نمودن مراحل آبندی مبادرت به سفر نمودم.
مبدا تهران و مقصد بندرعباس. به جرات میتوانم عرض کنم که اصلا احساس خستگی ننمودم. بسیار راحت این مسافت را چه در رفت و چه در برگشت طی نمودم. ماشین بسیار نرم و شتاب عالی و هندلینگ خوب و امکانات و آپشنهای آن کاربردی ( کروز و رهیاب و مولتی مدیا و ...) از انتخابم بسیار راضی میباشم.
18:24  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
4

موتور دنا EF۷ بواسطه استفاده از تنظیم کننده هیدرولیکی سوپاپ‌ها در هیچ زمانی نیازی به تنظیم فیلر سوپاپ‌های موتور نیست. طراحی اجزای این موتور ۱۶ سوپاپ به نحوی صورت گرفته است که به واسطه محاسبات رایانه‌ای پیچیده سطح صدا و لرزش موتور به خصوص در دور آرام بسیار مطلوب و متناسب با موتورهای روز دنیا بوده و از نظر سطح دستیابی به استاندارد آلایندگی نیز توانایی اخذ بالاترین استانداردهای روز اروپا (Euro5) را دارا می‌باشد.
18:22  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
سلام
0

سلام .کسی میدونه این. دنای جدید کی میاد? اچ سی کراس. کسی میدونه کی دوباره پیش فروش میشه?
17:59  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
دوست دار دنا
12

من عاشق دنا هستم و دنا رو دوست دارم و مطمنا از همه ماشین های ایرانی سرتره
دنا خوب و عالی باهندلینگ فوق العاده مصرف موتور کم کشش موتور مناسب و خلاصه همه چیزش عالیه
17:13  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ارمااان
6

دنا هم عاشق شماست
گزارش
پاسخ دادن
18:06  1395/03/29

Sami
20

این کسایی که میان اینجا بد دنارو میگن . واقعا حالشونو درک میکنم . چون از خریدش عاجزن و میخوان یه جوری خودشونو توجیه کنن که ماشین خودشون واقعا عالیه و از حسادت گیر بدن به یه ماشین دیگه . نکته مهم اینجا هست اگر دنا واستون مهم نبوده تو این پیج اومدید چکار ؟؟؟؟ اقا ماشین بو قبول همه ماشین های ایران خودرو بدن . تو هر کدوم فکر میکنی بهت ه رو برو بخر . دنا نخر . بزار ما که دنا خریدیم بدبخت بشیم . بزارید سوار ماشینی بشیم که 100 تا بیشتر نمیره . موتورش جعلیه . بزارید سالی 10 بار موتورشو عوض کنیم بازم سوار بشیم . شما ماشینی که میخوای رو سوار شو که 20 سال یه بار هم تعمیرگاه نمیبریش . میای تو این پیج نظر میدی که چی ؟؟؟ اینا از حسادته برادر . تو نمیخواد دلت برای ما بسوزه
16:15  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
ehsan
12

بله دقیقا درست فرمودید کسی اگه حسود نباشه که 24 ساعت شبانه روز نمیاد این جا تخریب کنه آدم ها با کلامشون نشون میدن در باطنشون چه خبره تو پیج سمند ef7 و ال90 هم هستن این دسته از جانداران!
گزارش
پاسخ دادن
18:01  1395/03/29

مکانیک
4


اگه موتور فورد موستانگو بزارن رو دنا با آپشن های بنز و آئودی عمرا بتونم با ظاهر زاقارتش کنار بیام ماشینی که حتی استاندارد طراحی هند رو هم پاس نکرد!!!
14:58  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
18

به قول بنده خدایی
تن :تو نخر
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1395/03/29

مکانیک
6

ببخشید من خاک پاتونم دیگه تخریب نمیکنم از دماغم در اومد
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1395/03/29

امید
4

شما نظرت را برا خودت نگه دار. و وقتی پول داشتی در حد دنا. اونوقت خرید نکن
گزارش
پاسخ دادن
19:55  1395/03/29

مکانیک
3

چشم ، ولی اگه پولم رسید نیسان آبی کبود میخرم،خخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1395/03/29

mohammad
0

جناب اقای ارمااان بنده هم تو صحبتهام به شما عرض کردم که کیفیت موتور و قطعات ساندرو و تندر به نصبت بقیه خودروها واقعا خوبه ولی یه خودرو علاوه بر اینها به امکانات و راحتی و علی خصوص برای کسی مثل من ظاهر خوبی احتیاج داره که به دلم بشینه و رانندگی باهاش ادمو خسته نکنه که این دو خودرو از این لحاظ از نظر من واقعا صفرن به همین دلیل بوده که من از سال 88 تا 95 سه خودرویی رو که ثبت نام کردم یه 405 و دو پارس بودن که از لحاظ ظاهر بنظرم از تندر خیلی قشنگترن و از لحاظ موتوری هم درسته که به پای تندر نمیرسن ولی کار منو راه انداختن و بجز چند مورد که در پیج های قبلی اشاره کردم مشکلی نداشتن اینم بگم من هرگز هیچ خودرویی رو بیشتر از دو سال نگه نمیدارم و سریع عوضش میکنم امسال هم که قصد خرید خودرو داشتم اگه دنا یه سان روف و یه موتور دیگه داشت حتما حتما برای دنا اسم مینوشتم ولی در نهایت برای برلیانس 330اتومات اسم نوشتم که ببینم چطور در میاد
14:44  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
پژمان
4

مشکل اینجاس که دنا به جز چند تا آپشن چینی و یه داشبورد واقعا هیچی نداره . این از بدنه اش هست که واقعا مشکل داره چه از نظر زیبایی چه از نظر طرح بدنه و مچ بودن قطعات مخالف بدنه باهم اونم از موتورش که اومدن پروژه شکست خورده ef7 رو با کمک همین کروز و داشبورد کمی زنده کنن که البته اصلا هم موفق نبودن و واکنش بازار همیشه به این موتور منفی بوده . شما وقتی دنا خریدی یک ماه بعدش کلی افت قیمت داره چون واقعا کسی ef7 رو ازت نمیخره و تقاضا نداره .
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/03/29

سجاد
0

به نظر من که سورن بهتر از دناست
گزارش
پاسخ دادن
14:45  1395/03/30

کاربر: ارمااان
5

شما مختارید هر کاری دوست دارید با پولتون بکنید ...
گزارش
پاسخ دادن
18:08  1395/03/29

کاربر: ارمااان
0

اما یه چیزی بگم ... ببینید ؟؟ وقتی از کیفیت تولید مطمئن نیستی ، این نظریه مطرح میشه که هر چی ساده تر باشه خرابیش و اذیتش کمتره ، الان چند نفر رو سراغ دارم از کروز کنترل مینالن البته حل شد مشکلشون فک کنم .... بزارید این طوری بگم بهتر باشه، ببینید مثلا اگه پورشه بیاد رو خودروهاش کروز و اینه تاشو اتومات و ... اینارو بزاره، خیالت جمعه چون میدونی قطعات عاالی کار میکنن و کیفیت ساختشون بالاست، اما وقتی در ماشین های چینی و یا داخلی، میان اپشن زیاد میکنه تن و دل ادم میلرزه چون اصلا نه قطعات خوب میزارن و نه کیفیت ساختشون خوبه .... امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید .... ادم وقتی چند بار بره نمایندگی برای خرابی ، واقعا اونجا اذیت میشه و اذیتش واقعا نمیارزه ... باز هم میگم اگه مثلا پورشه این اپشن ها رو بزاره چون میدونی جنس خوب کار میکنن خوووبه ... اما این محصولات اذیت میکنن ...
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1395/03/29

دنا
14

دنا ماشینی هست که نسبت به پولی که میدی ارزش خرید داره
14:41  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
4

شنیدم ایران خودروقرار به این شتر گاو پلنگ یه حیون دیگه هم اضافه کنه، شماهم شنیدید؟!تصور کنیر سمند بزک شده توربو هم بشه !چه شود!!!
14:35  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
.
4

دقیقا موافقم . این توربو هم یک اسباب بازی جدیده . به اسم توربو باز یه عده ای مثل علی دنا سوار و رضا22 میرن میخرن . خیلی جالبه موتور ef7 توان 114 اسب بخار اما توی دور 6500 !! خخخخخخ!!! بگو آدم حسابی دور 6500 کجا بود ؟ موتور کات آف میکنه . اما اگر اینا میدونستن کات آف چیه که دنا نمیخریدن . الانم توربو جدید کات آف موتور رو 5500 گذاشتن خودشون هم میدونن یه چیزی سرهم کردن هر لحظه ممکنه منفجر بشه
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/03/29

امید
6

شما میتونی نخری.
گزارش
پاسخ دادن
19:57  1395/03/29

دنا
0

یکی فقط ؟ اشتباه میکنید،سه یا چهار حیوانه دیگر به نامهای: رضا ، حامد، نقطه ، فرهاد و امثالهم
گزارش
پاسخ دادن
08:15  1395/03/30

حميد
2

سلام
دوستان با تريم دو رنگ يا تريم مشكي زيباتره
13:44  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
امیر
5

به نظر تریم دو رنگ عالیه
گزارش
پاسخ دادن
14:37  1395/03/29

شهاب
3

از هر 10 تا موتور ای اف سون فقط دو تاش نهایت سه تاش خوب در میاد باید خیلی خوش شانس باشی که ای اف سون خوبی گیرت بیاد وگرنه از هر چی ماشینه بیزار میشی با مشکلاتش
12:31  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
مجید
1

سلام. من تازگی ها دنا خریدم. 1000 کیلومتر باهاش رانندگی کردم متوجه شدم اگر لامپ های ماشین روشن باشه کروز کار نمی کنه و اگر کروز روشن باشه و چراغ را روشن کنم سرعت ماشین در حالت کروز پایدار نیست و بدون حد افزایش پیدا می کنه. کسی میدونه چه مشکلی داره این خودرو به اصطلاح ملی؟ نمایندگی هم بردم هنوز نفهمیدند یکی میگه کلید کروز خرابه، یکی میگه دسته سیم به خدا این مشکلات نوبره. تازه فهمیدم که کلید تنظیم لامپ از داخل کار نمی کنه
12:20  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

c c n را دانلود کنید شاید درست شد
گزارش
پاسخ دادن
21:12  1395/03/29

عباس زر
2

سلام
از دوستان کسی اطلاع داره که تحویلی های خرداد چه تاریخی فاکتور میشه ؟
12:11  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
مهدوی
0

سلام منم تحویل خردادم ولی امروزم از فاکتور شدن خبری نشد لطفا درصورتیکه خودورو براتون فاکتور شد خبر بدید منم فاکتور بشه خبر میدم متشکرم.
چه رنگی اثبت نام کردید ؟
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1395/03/29

سامان
0

منم تحویل خرداد هستم ولی الان یه هفتس تأخیر داشته هنوزم فاکتورنشده،امروز بانمایندگی آپکو که همونجا ثبت نام کردم تماس گرفتم گفت چون از اول سال تقاضا زیاد شده همه رو دارن با تأخیر دوهفته ای میدن مخصوصا رنگهایی غیرازسفیدو،برایمنم مشکیه پس کلی تأخیرداره.
گزارش
پاسخ دادن
19:12  1395/03/29

عباس زر
0

ممنون
سفید
گزارش
پاسخ دادن
08:50  1395/03/30

نیما
0

با سلام خدمت دوستان چند وقیه قصد خرید ماشین کردم با تحقیقایی که کردم میخواستم دنا بخرم الان متوجه شدم که قراره دنای جدید بیاد به بازار نظرتون چیه همینو بخرم یا صبر کنم؟
10:05  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
2

اگر شرایط نگهداری توربو رو داری وایستا. اگر نداری همین رو بخر. شرایط نگهداری(استفاده از بنزین سوپر همیشه،استفاده از روغن مناسب توربو (یعنی خودت باید بخری)، یک دقیقه منتظر ماندن قبل از خاموش کردن موتور) اگر واقعا می توانی این هارو رعایت کنی بخر وگرنه اگر رعایت نکنی باید هر روز برای موتور نمایندگی باشی
گزارش
پاسخ دادن
11:00  1395/03/29

نیما
0

با سلام خدمت دوستان چند وقیه قصد خرید ماشین کردم با تحقیقایی که کردم میخواستم دنا بخرم الان متوجه شدم که قراره دنای جدید بیاد به بازار نظرتون چیه همینو بخرم یا صبر کنم؟
10:03  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
1

فقط پارس TU5
گزارش
پاسخ دادن
14:38  1395/03/29

عباس
19

ماشین فقط دنا وسلام
01:10  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
تجربه-سوال؟
1

ادامه قسمت قبل تو سربالایی خوب میره بالا راضی کنندست ولی قد موتور 1800 پزو راحت نمیره بالا یعنی پزو با فشار کمتری به موتور بالا می رفت من ساکن آذربایجان غربی ام اینجا نیاز به کولر نداره اصلا ولی امروز مسافرت ی منطقه ی گرمسیری رفتم وقتی کولر می گرفتم انگار ماشین خفه می شد اصلا جون راه رفتن نداشت همه ی دست انداز هارو باید دنده یک یا دو رد مشیدم ماشین واس اینکه شتاب بگیره جون می کند اصلا باورم نمی شد این ماشین منه ک داره اینجوری جون می کنه اگ کم گاز حرکت می کردم حتی تا استانه خاموش شدنم میرفت من این مشکل رو با هیچکدوم از ماشینای قبلیم نداشتم نه پراید نه پارس تی یو فایو پارس 1800 که سالاری بود واس خودش بنظر دوستان فنی و اهل فن من رو راهنمایی کنند مشکل از کجاست همه ی ای اف سون ها اینجورین؟یکی از دوستان گفتن باطری رو عوض کنم به 85 امپری درست میشه اصلا این موضوع چه ربطی به باطری داره مگ برق خودرو از طریق دینام تامین نمیشه؟دوستان که ادعای فنی شون مخصوصا اقای رضا و نقطه حامد جای اینکه دعوا کنید و کل کل بزنید تو سر این ماشین و اون ماشین ی کار خیری بکنید بنده رو راهنمایی کنید منتظرم.
23:31  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
تجربه دروغ
10

شیوه ی جدید آقا رضای نقطه. رو به نویسندگی رمان های تخلیلی آورده
گزارش
پاسخ دادن
02:30  1395/03/29

علی دنا سوار
9

ببین اصلا نفهمیدیم رضا یا نقطه هستی. باشه یکی تو راست میگی یکی هم صدام موقع مرگش
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1395/03/29

تجربه-سوال؟
2

سلام دوستان اسم من امیده 35 سالمه عاشق ماشین و رانندگی ام بر خلاف خیلی از دوستان ک رانندگی رو خسته کننده و سردرد میدونن من اونو تفریح میدونم چه با پیکان باشه چه بنز اولین ماشینم پراید بود دو سال داشتمش خیلی ازش راضی بودم ولی هیچ وقت عطش سرعت و شتاب بنده رو خاموش نکرد واس همین رفتم سراغ 206 تیپ پنج از اونم راضی بودم ولی مشکلش تو سرعت بالا بود یجورایی ادم میترسید الانه ک چپ بکنه بعد از یک سال پارس گرفتم ب مدت 6 سال داشتمش فوقالعاده بود همه چیزش دوس داشتم ن ب قول دوستان واشر زد ن هیچ مشکل دیگه ولی بعد از چن تا درگ با پارس تی یو فایو و ای اف سون ناامیدم کرد و تو سرعت 120 ب بعد جا می میوند و باعث شد بر خلاف میلم عشق نازنینمو بفروشم وبا توجه ب بدنامی ای اف سون پارس تی یو فایو بگیرم ک ای کاش هیچوقت نگرفته بودم کلاجش و گیربکس مشکل داشت دیسک عقب صدا می داد و از همه بدتر تو سربالایی راه نمی رفت یکمی بهتر از پراید بالا می رفت واس همین دل زدم ب دریا رفتم سراغ ای اف سون سمند ای اف سون بنزینی مدل 94 گرفتم خیلی ازش راضی ام کفی از پارس تی یو فایو بهتره تو سربالایی هم راضی کنندست.ادامه دارد
23:19  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
سروش
30

ما دوست داریم ماشین کم کشش بخریم که راه نمیره و بده ، ال90 سوار ها دوست دارن ماشینی بخرن که گردگیرش پاره میشه به کسی ربطی نداره تنها چیزی که همه میدونیم اینه که هرچی بخریم بهتر از انواع پارس هستش، همون تندر 90 که میگید بده یه کله تا همه جا میره و به پارس هایی که کنار خیابون واشر زدن میخنده یا همین دنا اصلا قابل مقایسه با پارس 25 سال پیش نیست ما دلمون میخواد سوار ماشین بد بشیم با رفتنتون از این صفحه مارو خوشحال کنید و برید با اسباب بازی های خودتون حال کنید!
21:55  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
mohammad
9

و اما در جواب شما جناب ارمااان تفاوت اپشنهای دنا و ساندرو 1 کروز کنترل 2 سیستم صوتی پیشرفته با مانیتور و بلوتوث 3 کولر اتومات 4 دریچه تهویه سرنشینای عقب 5 چراغهای هالوژن و ال ای دی 6 سیستم رهیاب 7 اینه های تاشونده اتوماتیک 7 مالتی پلکس 8 صندلی های برقی 9 ترمزهای دیسکی برای عقب 10 کارت طلایی 4 ستاره وچند مورد جزیی دیگر اینا بنظرتون کم مواردی میاد البته بیشتر این اپشنها لازمه هر خودرویی هست ولی باعرض تاسف تندر 90 و ساندرو علاوه بر نداشتن این امکانات ظاهر بسیار مضخرفی هم دارن که باعث شده اکثر دوستان از موتور بسیار خوب این ماشین بگذرن و هرگز طرف این دو خودرو نرن ودر اخر این نکته رو هم مد نظر داشته باشین که با تمام این نقصی هایی که ساندرو داره باز از دنا قیمتش هم بیشتر هست
18:15  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
کامران
15

خدایی این شرکت سایپا پیش خودش چی فکر کرده که ساندرو با اون قیافه وهیکل مسخره اش رو که چند سال پیش تو اروپا اسقاطی شده اورده مجددا تو ایران داره مونتاژ میکنه واقعا مردم ایران شایسته بهترینها هستند نه این اشغالها و لازمه بگم دنا هم مالی نیست ولی حداقل دنا ایرانی هستش وتازه وارد بازار شده وشایسته احترام
گزارش
پاسخ دادن
19:48  1395/03/28

farshid
11

رادیو سونی ژاپن فقط رادیو است و ۵۰ سال کار میکنه و خراب نمیشه وچون کیفیت قطعاتش بالاست پس گرونه .
رادیو چینی ،چراغ قوه داره،چراغ خطر داره ،آژیر داره ،۱۶ مدل صدا از خودش خارج میکنه ،پنج مدل کانال یابی داره ،سه مدل حافظه داره ،به همه دستگاه های دیگه وصل میشه اما ۶ماه هم کار نمیکنه و ارزونه.
فرق دنای چینی شما و ساندرو و تندر ساخت رنو (حالا تو کدام کشور و کارخانه فرق نمیکنه چون تحت نظارت رنو است ) هم در همینه .
سلیقه است یکی سوار ماشین میشه سواری میگیره ،یکی هم مجذوب آپشن میشه .
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1395/03/28

ناشناس
4

واقعا حالا فکر میکنی خیلی مقایسه هوشمندانه ای کردی؟
گزارش
پاسخ دادن
22:33  1395/03/28

علی دنا سوار
2

راستی آقا محمد چند تا چیز برای دنا یادت رفت :امنیت بالا،راحتی رانندگی،موتور پر قدرت، هندلینگ عالی،ماشین جاده و خانواده
گزارش
پاسخ دادن
11:07  1395/03/29

علی
1

موتور پر قدرت ؟؟؟ کجا موتور دنا پر قدرته ؟؟ اینکه تو سربالایی جون راه رفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1395/03/29

بی نام
1

آدم 7 الی 8 سال که از یک ماشین استفده کنه - حالا هرچی باشه - خسته میشه و دوست داره یک تغییراتی ایجاد کنه . دنا و ساندور 7 ، 8 سال را راحت کار می کنن اما اونیکه ساندرو داره ، هر روز داره با تلقین به خودش که این ماشین برای من 50 سال کار میکنه زجر ماشیه قدیمی را تحمل میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/03/29

بی نام
1

آدم 7 الی 8 سال که از یک ماشین استفاده کنه - حالا هرچی باشه - خسته میشه و دوست داره یک تغییراتی ایجاد کنه . دنا و ساندور 7 ، 8 سال را راحت کار می کنن اما اونیکه ساندرو داره ، هر روز داره با تلقین به خودش که این ماشین برای من 50 سال کار میکنه زجر ماشیه قدیمی را تحمل میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/03/29

کاربر: ارمااان
0

اقا محمد عزیز .. من صحبت شما رو در مورد اپشن تایید می کنم .... ولی یه چیزی هست ... کلا تولید کننده های داخلی و تولید کننده های چینی ، سلیقه ایرانی ها رو خوب متوجه شدند .... اونا فهمیدن که البته درصدی از مردم برای خرید خودرو بیشتر به صندلی برقی و اینه بغل تاشو اتومات اینا توجه می کنند تا کیفیت تولید و کیفیت موتور و اینا ... برای همین دارن این خودرو ها رو این طور تولید می کنند ... من نمیخوام بگم ساندرو خیلی خوبه ، خودم قبول دارم که جلو داشبوردش زشته و قیافش خوب نیست و اپشن هاش کمتره نسبت به دنا .... اما وقتی پسر عموم پارس اخرای 94 خریده تا الان 4 بار بکسل کرده واقعا تمام اون اپشن ها رو می زارم کنار و میگم ماشین کیفیتش خوب باشه ... پول جرثقیل رو میدم اپشن میزارم رو ماشین .... البته دنا ماشین خوبیه .. من هرگز دنا رو با پارس مقایسه نمی کنم ... اما منظورم از این صحبت این بود که به نظر من کیفیت بیشتر، خیلی مهم تره از اپشن های زیاد .. چون اونا سلیقه شما رو فهمیدن ... البته این به نفع خودشون هم هست چون براشون راحت تره که اپشن اضافی کنند ...
گزارش
پاسخ دادن
04:00  1395/03/29

کاربر: ارمااان
1

منظورم از این که اونا سلیقه ادرصدی از ایرانی ها رو در خرید خودرو فهمیدن الان با مثال می گم براتون، الان شما به طور مثال خودرو های mvm رو نگاه کنید .. داخلش که میشینی خیییلی شیک . و اپشن ها هم زیاد .... اون اوایل که داخلش میشستن و خب ماشین هم که صفر بود خیلی خرید می کردند ، اما الان برید ببین چقد تقاضا کم شده به شکلی که کلا mvm530 متوقف شد اردیبهشت، چون مشخص شد که به ظاهر و اپشن اینا رسیدن ولی کیفیت خرابه ... ساینا رو نگاه کنید ، اپشن هاش در حد ماشین لوکسه .... کولر اتومات ، سنسور دنده و عقب و غیره .... دو سال دیگه نگاه کنید ببینید اصلا کسی این ماشین رو میخره ؟؟ اونا فقط با یه تغییر جزئی و اضافه کردن اپشن کلی ماشین میفروشن ... چون سلیقه رو فهمیدن ولی کیفیت خرابه .... امیدوارم منظور صحبت هامو خوب متوجه شده باشید .. اما واقعا تو محصول هایی که مختص خود ایران خودرو هست ... واقعا دنا خوبه ... 1-دنا 2- 206 صندوق دار 3- رانا 4 - پارس ....
گزارش
پاسخ دادن
04:07  1395/03/29

کاربر: ارمااان
0

اقا محمد با چیزایی که نوشتم موافقید یا مخالف ؟؟؟ اگه مخالفید کدوم قسمتش ؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/03/29

موسوی
1

سلام
کسی میدونه دنا Elx کی وارده بازار میشه?
خیلی خوب شده درهاشو عوض کردن،خیلی قشنگتر شده،ماشین تازه روخ گرفته،اگه رینگاشم یه سایز بزرگتر کنن دیگه واقعا یدونه میشد تو ماشینایی داخلی!کاش از همون اول این کارو میکردن. تا اینهمه ازش انتقاد نمیشد!!
کسی اطلاع دقیق داره کی عرضه میشه!? ببینیم ارزش داره صبر کنیم...
16:59  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
احمدرضا
5

اصلا معلوم نیست کی بیاد بازار شاید یک سال دیگه،امروز با یه کارمند ایران خودرو صحبت کردم که خودش هم تازه دناشو تحویل گرفته بود وخیلی راضی بود از ماشین،اون میگفت ظاهرا هنوز مجوز تولید دنای جدیدو نتونستن بگیرن وسرراه تولیدش مشکل داره من هم میخواستم منتظر دنای جدید باشم ولی این که اینجوری گفت نمیتونم به هوای چیزی که معلوم نیست کی بخواد تولید بشه وبه چه قیمتی صبر کنم،منم همین هفته انشاله با توکل به خدا میرم ثبت نام،انصافا همه میگن ماشین خوب ونرمیه،موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
22:51  1395/03/28

ارش
4

سلام خدا کنه با اومدن دنا توربو این دنا ال ایکس هم سه چهار ملیونی ارزون تر بشه تا بیچاره پارس سواران هم بتونن دنا بخرن
15:41  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
ef7 سوار
7

من حاضرم با هر xu7 سواری تو هر گردنه و جاده کفی با هر تعداد نفر مسافر و با هر درجه گرمایی تا هر سرعتی که خودش گفت کورس بذارم.... اگه منو گرفتند دیگه من رانندگی نمیکنم... رانندگی با ef7 قلق داره ماشین جدید راننده جدید هم میخاد....
15:36  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

همین که میگی قلق داره یعنی اینکه ضعف کشش داره . بله با tu5 و ef7 اگر حسابی موتور رو ببندی به گاز و دنده ها رو تا 6000 گاز بدی میتونی xu7 رو جا بگذاری ولی در حالت رانندگی عادی کاملا در مقابل xu7 مغلوب میشن . همیشه که قرار به کورس گذاشتن نیست و در رانندگی عادی xu7 کاملا قوی تر عمل میکنه . همین که میگی قلق داره خودش اعتراف به ضعف کشش دور پایین هست . موتوری که واقعا قوی باشه هیچ قلقی نداره . رانندگی با زانتیا و مگان و الانترا هیچ قلقی نداره چون موتورشون هم در دور پایین و هم در دور بالا گشتاور کافی در اختیار راننده قرار میده اما ef7 تا دور 4500 واقعا حرفی برای گفتن در مقابل xu7 نداره و بیشترین زمان رانندگی عادی در دورهای زیر 4500 هست . همین نیاز به دنده معکوس زیاد و دور بالا باعث ميشه که ef7 در صورت کار زیاد و مداوم خیلی زود از پا دربياد و موتور کار سخت نباشه
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1395/03/28

جعفر
5

سلام منم تازه دنا گرفتم میشه درباره قلق رانندگی با ef7 توضیح بدید.ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
22:15  1395/03/28

رضا
5

در ضمن برای افت کولرش باید باتری ماشین را با 74 آمپر عوض کنید.... ست کرانویل و پینیون زانتیا 2000 17*81 را بندازید رو گیربکس ناموزون 405 اونوقت قدرت واقعی ef7 را میفهمید... خرجش نهایت 400 تومنه
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1395/03/29

رضا
1

دور موتور بعد از آب بندی و کیلومتر 4000 را روی 5000 عوض کن هیچیش نمیشه... من یه 91 دارم همیشه روی 5500 دنده عوض میکنم هیچیش نشده فقط مصرفش یه کم زیاد شده... کارکردشم 80 هزارتا است
گزارش
پاسخ دادن
07:49  1395/03/29

رضا
2

گیربکس سمد ef7 و سورن و دنا با موتور همخوانی نداره و قدرت موتور را نابود میکنه برای بهتر شدن راندمان ست کرانویل و پینیون زانتیا 2000 17*81 را روی گیربکس دنا بندازید قدرتش زمین تا آسمون بیشتر میشه قیمت با دستمزد 400 تومان... این ست از استوک فروشیا قابل تهیه است... مزایا کشش و راندمان موتور بهتر میشه.. معایب یه مقدار مصرفش بیشتر میشه صداش بیشتر میشه و سرعت نهایی کمتر میشه مثلا میشه 200 تا ولی کشش ماشین خیلی بهتر میشه... تو جاده ای ایران هم که سرعت 200 تا کاربرد نداره ولی کشش و شتاب گیری بهتر میشه
گزارش
پاسخ دادن
07:55  1395/03/29

سعید
1

شما که قبلا گفته بودید دنا همون گیربکس 405 رو داره پس چرا باید گیربکس 405 رو دنا سوارکنیم؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
09:23  1395/03/29

رضا
2

من نگفتم گیربکس را عوض کنید... گفتم کرانویل و پینیون زانتیا 2000 را بندازید رو همون گیربکس فابریک دنا که گیربکس 405 است گیربکس فابریک دنا= گیربکس 405 فقط ضرایب دنده هاشون فرق داره وگرنه اصلش همونه
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1395/03/29

سعید
0

آخه شما قبلا گفته بودی موتور ای اف سون اصلاخوب نیست و روغن ریزی داره و واشر میزنه پس چطور یکدفعه همه چی خوب شد ؟؟؟؟؟؟؟
تعجب آوره؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:45  1395/03/29

.
0

ضرایب گیربکس زانتیا سبک هست همینطوری شتاب اولیه و کشش دنا ضعیفه دیگه اگر گیربکس سبک تر هم بشه که دیگه باید بخوابی تا موتور دور بگیره
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1395/03/29

رضا
3

من یه رضای دیگه هستم... شما میتوانید با مشاهده کلیپ های سورن elx در آپارات با کرنویل و پینیون زانتیا پی به قدرت ef7 ببرید... زانتیا 2000 کشش بیشتر و سرعت کمتر کرانویل و پینیون زانتیا 1800 سرعت بیشتر و کشش کمتر
گزارش
پاسخ دادن
15:43  1395/03/29

رضا
1

برای تقویت گیربکس دنا از ست کرانویل و پینیون زانتیا 2000 17*81 استفاده کنید کشش ماشین فوق العاده میشه از استوک فروشیا قابل تهیه است
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/03/29

ساکت پور
9

من اسفند 94 دنا گرفتم ازش هم راضیم اما دوستان قضیه کشش را درست میگن من قبلا سمند 1.8 هم داشتم باید بگم امکان نداره از یه سرعت گیر با دنا با دنده 2 رد بشی و بعدش والف نزنه باید حتما بری دنده 1 اما اون سمند 1.8 که داشتم همین سرعت گیر را راحت با دنده 2 یا حتی با دنده 3 دوباره دور می گرفت تنها مورد بدی که از دنیا دیدم همینه کشش کمتری داره
15:05  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
علی
8

تو اگه دنا داشتی میدونستی دنا در هیچ شرایطی بخاطر vvt والف نمیزنه حتی اگه ایقد مرده بره که خاموش کنه. بعضی ها انگار مجبورن بیان دروغ بگن
گزارش
پاسخ دادن
18:09  1395/03/28

بهمنش
1

علی آقا ولی منم صدای والف زدن ای اف سون رو زیاد شنیدم ضمنا این والف که میگن یه اصطلاح هست و ربطی به سوپاپ نداره که شما میگی cvvt داره و والف نمیزنه . این در اصل صدای ناک زدن موتور هست و اصلا ربطی به سوپاپ نداره اما معروف شده که میگن والف میزنه اما این صدا مربوط به ناک زدن یا همون کوبش هست .
گزارش
پاسخ دادن
20:21  1395/03/28

مهدی
3

والا من باددنده 3 هم از رو دست انداز رد شدم..اما خدا شاهده نه والف ..نه ناگگ نه هیچی..من نمیدونم شما چطور قضاوت میکنی..من دنامو 6 خرداد تحویل گرفتم ..الانم 854 تا باهاش رفتم...روز به روزم عاشق ترش میشم
گزارش
پاسخ دادن
04:53  1395/03/29

سعید
2

علی آقا راست میگه دنا با موتور ef7 ناک نمیزنه دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/03/29

علی دنا سوار
0

آقای ساکت پور اون والف زدن نیست به علت این که پدال گاز دنا برقی هست و تا زمانی به محض این که شما گاز میدی برای اینکه ماشین شتاب مناسبی در دنده 2 بگیره باید دریچه برقی گاز باز بشه این کار باعث میشه شما احساس کنی که والف زده در صورتی که همون موقع بیشتر به پدال گاز فشار وارد کنی این حالت از بین میره
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1395/03/29

محمد
0

وقتی موتور نسبت تراکمش بالا باشه و بنزین با اکتان مناسب بهش نرسه وقتی بهش فشار بیاری و نتونه گشتاور کافی تولید کنه ، ناک میزنه حالا cvvt داشته باشه یا نداشته باشه . ما همه دیدم ef7‌چطور صدای والف زدن یا همون ناک زدنش میاد پس نمیشه واقعیتش رو مخفی کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1395/03/29

موسوی
1

سلام
کسی میدونه دنا Elx کی وارده بازار میشه?
خیلی خوب شده درهاشو عوض کردن،خیلی قشنگتر شده،کاش از همون اول این کارو میکردن. تا اینهمه ازش انتقاد نمیشد!!
13:56  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
احسان
9

دنا کشش در حد قابل قبول است و هیچ مشکلی نداره اینو همه دنا سواران بخوبی میدونن پس لطفا از خودتون حرف در نیارید
13:15  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
.
0

وقتی از یک 405 با قیمت 28 تومن تو سربالایی جا موندی اونوقت حساب کار میاد دستت .
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1395/03/28

اميد
8

شما خودتو ناراحت نكن . تو سربالايي ها اروم ميريم . هركي هم دلش خواست از ما سبقت بگيره . مسابقه رالي كه شركت نكرديم . موقع رانندگي ادم بايد از محيط بيرون لذت ببره . عوضش يه وقتش تو كفي ميگازيم ، اونوقت ٤٠٥ كه خوبه ....
گزارش
پاسخ دادن
16:11  1395/03/28

مرتضی
10

ببین اقا پسر ، 405 که هیچ ، موتور گازی هم اگه تو سر بالایی ازم جلو بزنه ، من بازم با رانندگی دنا دارم حال میکنم . با چه زبونی به تو و امثاله تو فهموند این پیچ ماله تبادله نظر دناسواراست ، ما هم فهمیدیم کششه دنا از نظر شماها کمه .
شرتونو از این صفحه کم کنید
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1395/03/28

ارش
10

تو باپژوپارس ویا 405 ویا هرخودروی چینی که دوست داشتی بیا تو هرسربالایی که خواستی بریم درگ بندازیم اگر دنا دویست متر از این ماشینها جلو نیفتاد همانجا اتیشش میزنم
گزارش
پاسخ دادن
17:35  1395/03/28

بهزاد
0

بدبخت بیچاره اگه عبد الا هایی مثل شما سمند سورن که چراغ عقب جلو شو یه مانیتور بی خود روش انداختن نمیخریدیت گروه خودرو سازی اعزراعیل اینجور گردن کل فت نمی شد شما از داهداهت از پشت خر اومدی دنا سوار شدی چه میدونی ماشین چیه پولی که تو دادی به دنا سال 88 اوپیروس کیا خریدم همین آشغال ها رو شما میخریدن اینا حقوق های 200 ملس کنی برا خودشان میدزدند
گزارش
پاسخ دادن
00:22  1395/03/29

مؤدب
10

آقای بی ادب وازخودراضی اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟یه دفعه از اولش بخون ببین میتونی خودت بخونیش،سوادم خوبه برا آدمیزاد،لطفا به دناسواران عزیز اهانت نکنید،توهم هرچی داری براخودت خوبه ،الان وضعیت وقیمت خودرو همینه که هست ما از دنا خوشمون اومده خریدیم حالشم میبریم،هرکسی برای خودش شخصیتی داره چه شهری چه دهاتی لطفا به هموطنامون احترام بذاریم،با چهل وسه تمن فقط میشه ماشین چینی خرید که اوضاعشو همه میدونن،پس دنا انتخاب عاقلانه ای هست با توجه به قیافه وموتور وامکاناتش،اینکه دیگه اهانت وبی ادبی نداره برادرمن،اگه ماایرانیها یادبگیریم به همدیگه احترام بذاریم وهمفکری کنیم اوضاعمون بهترازاین میشه،خداهمه رو هدایت کنه......
گزارش
پاسخ دادن
02:57  1395/03/29

فقط دنا
4

این اغا بحذاد از طرزه نوشتنش معلومه بسیار انسانه فهمیده و با سواد و با کلاسیه !!!!!!!! گلاب به روت بهزادجان از نوشته ات دل پیچه گرفتم،
گزارش
پاسخ دادن
07:47  1395/03/29

مودب
7

بهزاد وقتی اینطوری حرف زدی و وقتی حرفات و خوندم ، گلاب بروت رفتم دستشویی و شکلت رو درست کردم .خیلی شبیه شما و 405 میمونه
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1395/03/29

سروش
4

آقای مودب دمت گرم کارت درسته کلی خندیدم
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1395/03/29

مهندس
0

شما بهتره زره ادب رو رعایت کنید...
بعدشم خوش بحال شما که انقدرررررررررررررر پول دار هستید
ما بنده خداهایی که به فرموده شما بدبخت بیچاره هااااا میریم میخریم پوز سال 88 نده که از شما بالاتر زیاد هست
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1395/03/30


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی اردیبهشت : سلام توی قسمت وضعیت خودرو برام sbr فعال شده برای شماهم فعال شده؟؟ من تکمیل وجه کردم اردیبهشت ماه برای شاهین جی
شاهین جی ال : سلام داداش ممنون میشم ج بدین که قبلاً ماشینتون چی بود که تبدیل به جی شده
حسین : سلام عزیز من از نمایندگی پرسیدم گفتن هرکی آبان به بعد هست باید 800 میلیون واریز کنه که از اون مبلغ سود که گفت تا آذر ماه 60 میلیون شده بود کسر میشه بعد واریز میشه . گفتن برای هرماه هم تقریبا 6 یا 7 تومن سود تاخیر برای دعوتنامه میاد . حالا شما مثلا بهمن دعوتنامه بیاد با کسر تقریبی 70 سود باید 730 میلیون واریز کنین.
X5 مشکی : خدا لعنتت کنه کرمان موتور هر روز یه چیزی میگن امروزم تماس گرفتم میگن تا ۱۴م میاد دعوتنامه،هفته قبل گفت هفته اول دی
x5 اقساطی تیر تهران : زنگ زدن فردا ماشین رو تحویل میدن، ثبت نام 28 تیر ، شاسی 15 آبان، پلاک 15 آذر، تحویل 6 دی
J7تیرماه ۱۴۰۴ : امروزم که دعوتنامه نیومد😏
Samirax5 : نمایندگی که ثبت نام کردم زنگ زدم گفت امروز که نمیاد احتمالا دوشنبه سه شنبه😡همین شخص هفته پیش گفت شنبه حتما میاد کلا هیچ اطلاعات درستی ندارن
J4 مرداد90 روزه : J4 برا کسی فاکتور شده 11 مرداد
مستر : سایپا زر مفت زده ما که 26خردادیم هنوز فاکتور نشده بعد شش هفت ماه همچنان. منتظر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا : کاملا درسته . خداروشکر
احمد محمدزاده : بله وسایل دوو فراوونه فقط کیفیت قطعات اصلی رو نداره
کوئیک ار اس : چرا بعضیا میان دروغ میگن ار اس تا 1مرداد فاکتور شده پارس خودرو زنگ زدم گفت تازه رفته 29 تیر دو ماهه رو تیر گیر کرده.
احمد محمدزاده : خیررینگ دوو اسپرو بندازی خوبه ماشین نرمترهم.میشه
اگاه : تا تاریخ 3 شهریور فاکتور شده نمایندگی هستم، لطفا شایعه پراکنی نکنید ، ضمنا تکمیل وجه ها همگی تا قبل سال تحویل داده خواهد شد .
اطلس : برای شما هم فاکتور میشه هرکس پلاک شد اطلاع بده
حمید : زمان تحویل اطلس من آبان 403 بوده ولی آذر 404 تحویل شده آیا کسی بابت سود تاخیر خبری دارد چه زمانی محاسبه و واریز می کنند و آیا کسی سود این تاخیرات را گرفته باید چکار کنیم
حمید : نصب پلاک چند روز طول کشید؟ ماشین من سوم فاکتور شده،هنوز پلاک نشده،البته یک روزش جمعه بوده
حسن : من 22اسفند تکمیل وجه کردم هنوز فاکتورنشدم دیوانمان کرد این قدر سایتو چک کردم
فورری : تکمیل وجه کی بودین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟