امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

177790 نظر

رضا
4

دیدم بعضیا به حرفهای مثلا بعضی کارکنان نمایندگی ها استناد میکن میگن موتور دنا فرق داره با سمند و سورن !! واقعا استعداد خوبی در گول زدن خودتون دارید . چقدر هم حرفی که نمایندگی بزنه معتبره !!!!
16:13  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
3

اونهایی که سمند و دنا دارند نظر بدهند:
منيفولد دنا و سمند گاز سوز ef7 الومينيوميه.
منيفولد سمند و سورن بنزيني پلاستيکيه.
منيفولد سورن توربوشارژ آلومينيوميه .
منيفولد هم وقتی به موتور نگاه کنید کاملا قابل مشاهده است.
نتیجه گیری: پس موتور دنا و سمند بنزيني ef7 فرق داره.
گزارش
پاسخ دادن
16:57  1395/01/20

علی2
1

بله که فرق داره کیفیت خیلی بالا تر موتور دنا. 80 در صد قطعات ef7 که روی سمند lx میزن خودت ایران میسازه ولی مال دنا زیمنس
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1395/01/20

علی2
4

رضا نمایندگی همه دروغ می گن فقط تو راست می گی هیچ کس استاد نیست فقط تو استادی هر کسی که می گه دنا همون سمنده پژوپارس هم همون 405 رانا هم همون 206 حالا خوبه دنا جلوش با عقبش یه تغیرات قابل توجه کرده با داشبورد. حالا کار ندارم زشت شده یاقشنگ هر کسی برای قشنگی یه نظر داره . ولی 405 حتی داشبورد هم شبی پژوپارس و رانا هم داشبورد و قیافه شبی 206 هست .
گزارش
پاسخ دادن
20:55  1395/01/20

امیر
5

خودتون رو با تقسیم بندی فوق آزار ندید. درستش اینه

ef7 با دریچه گاز سیمی = منیفولد هوا پلاستیکی
ef7 با دریچه گاز برقی = منیفولد هوا فلزی

موتور رو هرچی میخواد نصب باشه. عمده سمندها دریچه سیمی هستند. سورن و دنا و اخیرا پارس elx موتور ef7 برای نصب آپشن کروز همگی دریچه برقی شده اند. اتفاقا سمند دریچه برقی هم داریم که منیفولد فلزی است.

جالبه که ما ایرانی ها اساسا داستان پردازیم. به فرض اگر فقط دنا منیفولد فلزی داشت بازهم تفاوت فقط "منیفولد" متفاوت بود نه کل موتور!! اما میگیم چون دروغ خودمون رو باور میکنیم!!

هیچ تفاوتی نیست. هرچه هست همان ef7 با طراجی اشتباه و عملکرد پرماجرا و تعمیر پرحاشیه است. حالا واشر سرسیلندر ایرانی با چینی جایگزین شده و اویل ماژول و کاسه نمدها هندی شده و ملت جیغ و هورا که موتور آلمانی شد

استاد ایرانخودرو که روی اینترنت هم هست نوشته ef7 موتوری با الهام از tu5 ولی با سوخت گاز به عنوان سوخت اول هست. مشخصه که تمام عیوب tu5 وطنی بخصوص استهلاک بالا که علامت آن کارکرد بسیار پرحرارت موتور است را داراست. ef7 نیاز به نقد نداره کل مملکت میدونن سرطانه
گزارش
پاسخ دادن
21:07  1395/01/20

رضا
1

آقا امیر دمت گرم . کاملا درست نظر دادی
گزارش
پاسخ دادن
09:58  1395/01/21

کاربر: نوید جهرمی
2

مگه کسی هس که باور کنه؟
واقعا فک میکنن متفاوتن؟
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1395/01/20

قیصر
2

اشتباهی که دنا سواران میکنن اینه که فکر میکنن موتور دنا با سمند و سورن متفاوته اما این سه تا ماشین از نظر فنی و اتاق هیچ فرقی با هم ندارن مثلا وقتی تیبا دو اومده میگفتن موتورش 16 سوپاپه در حالی که با تیبا 1 هیچ فرقی نمیکنه یا بعضیا فکر میکنن پارس با 405 فرق داره در حالی که از نظر فنی هیچ فرقی ندارن
15:16  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
1

یک تفاوت مهم بین موتور ef7 روی دنا با موتور روی سمند ef7 بنزینی هست. اونم اینه که منيفولد دنا آلومینیومی هست ولی سمند پلاستیکی مشکی. پس حتما نمیشه گفت موتورها یکسانند.
گزارش
پاسخ دادن
16:06  1395/01/20

بهزادی
3

آقا شهرام این دو موتور کاملا یکسان هستن . حتیی لحظه هم شک نکن . دنا فقط فیس لیفت سمند هست همین
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1395/01/20

شهرام
2

عزیزم من راجع به موتور صحبت میکنم. از بدنه صحبت نکردم.
واضح هست که آلومینیوم انتقال حرارت بهتری داره. بر عکس پلاستیک عایق حرارته. پس در دناچگالی هوای ورودی بهتره نسبت به سمند و قدرت بيشتريي میده.
ضمنا من فوق لیسانس مهندسی مکانیک هستم.
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1395/01/20

علی دنا سوار
0

آقا قیصر شما اصلا تا حالا موتور سمند و دنا رو کنار هم دیدی که نظر از رو ی شکم میدی. آخه اگر یکی بود پسر خوب چرا صفر تا صد شون با هم فرق داره. از گیربکس و صفحه کلاچ بگذریم و موتوری مقایسه کنیم
گزارش
پاسخ دادن
19:29  1395/01/20

سید
1

آقا شهرام منیفولد وظیفه انتقال هوا رو داره نه انتقال حرارت البته حتما اطلاعات شما از من بیشتره منیفولد در بعضی سمندها هم فلزیه که نشان از اینه که ایرانخودرو داره به تدریج از پلاستیکی به جای فلزی استفاده میکنه و در آینده روی دنا هم پلاستیکی میذاره البته بازم فرقی نداره اگزوز باید انتقال حرارت خوبی داشته باشه مثلا اومدن در سوپاپ پراید و از آلومینیوم به پلاستیک تغییر دادن از نظر عملکرد که فرقی نکرد فقط سایپا سود بیشتری به جیب زد
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1395/01/20

hasan
5

دوستان دنا سوار تا ديروز گشتاور گشتاور ميکردن.
الان افتادن تو خط آلومينيوم و پلاستيک و حرارت و .....
خدا داند تا کي مي خوان به همه ثابت کنن که موتور دنا هيولاس.
بابا يکم منصف باشيد.
گزارش
پاسخ دادن
20:37  1395/01/20

قیصر
1

آقای علی دنا سوار من فکر میکردم آقا رضا بی منطقه اما شما هم دسته کمی از ایشون نداری منتهی هر کدوم از یه طرف بوم افتادین دنا هیچ فرقی با سمند نداره از لحاظ فنی و اتاق که طبیعی هم هست چون ایرانخودرو هیچوقت به خودش درد سر نمیده مثلا یه موتور دیگه سوار ماشیناش کنه مثلا الان پارس از 405 حدود 9 میلیون گرونتره این یعنی موتورشون فرق داره ؟ برای منم عجیبه این همه تعصب روی یه آهن پاره به هر حال با موتور آلمانیتون خوش باشید فقط کاش ایرانخودرو شما رو کشف کنه برای تبلیغات آهن پاره هاش
گزارش
پاسخ دادن
21:53  1395/01/20

رضا
16

بسترن صندلی برقی 6 جهته داره ولی ام وی ام 550 صندلی 4 جهته داره.
بسترن سیستم کنترل کشش (TCS) داره ولی ام وی ام اصن نمی دونه این سیستم چی هست!!
بسترن 4 ایربگ داره ولی ام وی ام 2 تا.
بسترن کروز کنترل داره ولی ام وی ام نداره.
بسترن سنسور خورشید داره ولی 550 نداره.
از همه مهمتر ، کیفیت موتور و گیربکسه که بسترن خیلی بهتر از ام وی امه.
آیینه های بسترن گرمکن دارن ولی 550 ندارن.
پلتفرم بسترن ، پلتفرم مزدا 6 هست ولی 550 ...؟؟؟؟
در کل بسترن و جیلی خیلی از ام وی ام و جک و لیفان بهترن.
14:49  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
نیما
4

بسترن دو تا عیب اصلی داره
کف ماشین ارتفاعش کم هست و مثل مزدا همه جا گیر میکنه
مشکل بعدی خنگ بودن گیربکسه
البته شما اقا رضا چون خودت بسترنت رو برای فروش گذاشتی و مانند 42 تا بسترن دیگه تو سایت باما رو دستتون باد کرده ، میای اینجا این سیاه بازی ها رو در میاری یا شیاد هم بابات بنگاه ماشین داره و بسترن هاتون رو دستتون باد کرده.وگرنه کالای خوب نیازی به تبلیغات نداره
شما تو سایت باما برو ببین چقدر بسترن کارکرد زیر 10 هزار کیلومتر واسه فروش گذاشتن و بعدش برو ببین چند تا 550 اتومات کارکرده واسه فروش هست(3 تا دونه هم 550 اتومات واسه فروش پیدا نمیکنی)
مشکل دیگه بسترن هم اینه که قطعات و تعمیرگاه کم داره
در حالی که ام وی ام همه جا نمایندگی داره
اینا رو گفتم که بدونی همه مثل خودت نادون نیستن و ابنقدر حرف مفت ننویسی
گزارش
پاسخ دادن
17:27  1395/01/20

رضا
10

بسترن ماشین خوبیه ولی گروه بهمن اصلا براش تبلیغ نمی کنه.اگه درست حسابی تبلیغ می کرد که کرمان موتور و مدیران خودرو باید می رفتن قاقا لی لی بفروشن نه ماشین!
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1395/01/20

کاوه
3

منم سمندون (دنا) گرفتم ولی زود ردش کردم ماشین بدی نیست ولی همون 27 تومن بیشتر نمی ارزه ،
مدیریت سایت نظرات رو حذف نکنید
14:41  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
17

در جواب HASAN بگم که موتور ام وی ام 550 حجمش 2000 هست ولی قدرت و گشتاورش از بسترن که 1800 سی سیه کمتره.
گیربکس بسترن توانایی انتقال گشتاور تا 440 نیوتن متر رو داره.گیربکس بسترن واقعا تو چینی ها تکه.
یه بار سوار جک جی5 اتومات بشید تا ببینید چقدر گیربکسش آشغااااااله.
اولا که گیربکسش 4 سرعته س.دوما اینقدر گیج عمل می کنه که حد نداره.سوما موقع تعویض دنده قشنگ صداش می یاد و اتاق یه تکانی می خوره اما گیربکس بسترن خیلی نرم و بی صدا دنده می ده.گیربکس بسترن 6 سرعته س و ساخت ژاپن.
14:21  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
دانیال
0

داداش من از چه منبعی میگی که دنا تو تولیدات داخل ایمنی بیشتری داره ... ملاک ایمنی در کل دنیا Euro NCAP هستش که فقط در تولیدات داخل الان 206 در لیستش هست و لوگان و ساندرو
14:02  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
17

در جواب سعید که گفته دست به گوشت نمی رسه...
بگم که آخه عمویی فکر کردی یه ماشین (گاری) چینی چقدر کلاس داره آخه؟؟؟! آخرش چینیه.چینی!!
به خدا قسم یه تایر پارس به کل شرکت لیفان و ام وی ام و جک می ارزه.
تو فکر می کنی داری ماشین خارجی سور می شی اما نمی دونی مردم نه تنها اینارو پشت سرت نمی گن بلکه می گن چینی سواره.بالا بری پایین بیای آخرش می گن *چینی سواره*.هیچ کس وقتی سوار ایکس 33 یا ایکس 60 باشی بهت نمی گه *شاسی بلند* سواری.
بازم می گم تورو خدا پولتونو برای ماشین چینی خصوصا ام وی ام و جک و لیفان حروم نکنید.اگر می خواید ماشین چینی بخرید حتما حتما حتما یه دوری با بسترن یا جیلی بزنید ولله اگه دیگه سمت جک جی5 و ام وی ام 550 و چمیدونم ایکس 33 و ایکس 60 و از همین مزخرفات برید.
جیلی تونسته 4 ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف اروپا بگیره.یعنی یه سر و گردن از سایر چینی ها بالاتره.
در جواب اون شخصی هم که گفته گیربکس ام وی ام 550 هفته سرعته س بگم که گوشای خودت درازه!!! ضمنا این گیربکس اینقدر گیج می زنه که از خریدش پشیمون می شی.یه بار با بسترن رانندگی کن تا لذت واقعی گیربکس اتومات رو بفهمی.
13:37  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
احمد
3

رضا جان شما داروهاتو خوردی داداشی؟
یکم استراحت کن بهتر میشی
شما برو تو سایت ام وی ام ببین 550 اتوماتیک 7 دنده هست یا نه
شما انقدر اطلاعاتت کمه بهتره درمورد هیچی نظر ندی.
نظراتت در حد شهر های زیر 10 هزار نفر هم نیست.
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/01/20

رضا
12

شما که اطلاعات ازت می چکه ، گیربکس 7 *دنده* با 7 *سرعته* فرق داره.اونجا نوشتی گیربکس 7 سرعته داره.!!!!
بعدشم کیفیت گیربکس 550 با بسترن یکیه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/01/20

مصطفی
6

رضا جون عمویی تو احتمالا تو مهندسی و رواال ساخت بسترن و جیلی حضور داشتی
اینا همش حرفه حرف.
فقط و فقط اونایی که دارنده هر ماشینی هستن بدون تعصب میتونن نظر بدن نه اینکه هر کسی که یچیزی شنیده یا حتی از نزدیکم ندیده و از سوزش حرصشو خالی میکنه.
هیچ ماشینی بی عیب نیست ولی بعضیا از روی یسری مسائل فقط آیه یاس میخونن
تویی که میخوای ماشین رو بخاطر حرف مردم سوار شی که چی پشت سرت میگن برو همون پرایدی چیزی اونم اگه میتونی سوار شو که هیچ حرفی پشتت نباشه
تا انقدر حرص نخوری
هر کی هر ماشینی داره چرخش بچرخه و بی خطر کیفشو ببره و مبارکش باشه و ایشالله بهترشو بخره هرکی هم نداره انشالله یه ماشینی که دوست داره بخره و لذتشو ببره و به حرفای مفت گوش نده.
گزارش
پاسخ دادن
17:46  1395/01/20

محسن
7

اینایی که انقدر از ماشین چینی بد میگن همونایی هستن که تو خیابون وقتی این ماشینارو میبینن حسرتشو میخورن.
خب بندگان خدا یخرده از تنگ نظری و حسرت خوردن دست بردارید ایشالله نصیب خودتونم میشه
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1395/01/20

علی دنا سوار
4

رضا درسته که بعضی موقع ها حرفات بی فکر و بی دلیل حرف می زنی اما تو این زمینه پشتت هستم. واقعا یک لاستیک تیبا به کل ماشین چینی می ارزه پارس که دیگه هیچی
گزارش
پاسخ دادن
19:26  1395/01/20

رضا
6

آقای دناسوار درست که شما تمااااااااااااامی نظراتتون منظقی و درسته و مطمئن باشید منم پشتتونم.یه تایر دنا هم به کل چینیا می ارزه چه برسه به سمند!
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/01/20

رضا
6

آقای دناسوار درست که شما تمااااااااااااامی نظراتتون منظقی و درسته و مطمئن باشید منم پشتتونم.یه تایر دنا هم به کل چینیا می ارزه چه برسه به سمند!
گزارش
پاسخ دادن
21:24  1395/01/20

علی 2
0

پس اگر این طورباشه رضا 405 همون پیکان خودمون هست رانا همون 206 هست و پارس هم همون 405 . ببخشید اول شتاب دنا عالیه موتورش حرف نداره من کار به گذشته ندارم که خرابی داشت مهم این هست که الان موتور خوبیه پیچیدگی این موتور نشون میده که بروز هست بعدش هم تو که نمی خوای هر روز مسابقه بدی اصل اینه که ایمنیش از همه ی ماشین های داخلیش بیشتره الان دلیل این که پژو پارس tu5 بیشتر تو بورس است اینه که زمانی که ef7 خراب بود اومد بالا اون موقع موتور خاصی نبود که باهاش رقابت کنه تازه ef7 که روی دنا و سورن نصب می شه با موتور ef7 سمند lx فرق داره پس هیچ وقت سعی نکن خودت رو توجیه کنی که 405 بهتر از دنا 405 همون پیکان پیشرفته تره که ایمنی این خودرو صفر.
13:18  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
سیامک
1

شتاب ef7 و دنا فقط وقتی خوبه که خالی باشه و جاده هم کفی و موتور هم دور گرفته باشه وگرنه هم شتاب اولیش کمه هم کشش ضعیفی داره و هم با کولر شدیدا افت میکنه
گزارش
پاسخ دادن
14:10  1395/01/20

کاوه
3

سرازیری پرنده سربالایی شرمنده (سمندون : دنا)
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1395/01/20

علی 2
3

عزیزم من از همه ی نمایندگی های اهواز سوال کردم والا گفتن موتور ef7 که روی دنا و سورن نصب می شه عالیه حرف نداره شتابش هم وقتی سنگین باشه و گرم کنه حرف نداره من خودم سال 88 می خواستم lx بگیرم می گفتن پر مصرفه بدرد نمی خوره ولی من گرفتم حرف نداشت چه از لحاظ مصرف قدرت و ایمنی و راحتی الان هم فرختمش و دنا می خوام بخرم
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1395/01/20

علی 2
1

ماشین های چینی چه بسترن چه ام وی ام هر چقدر هم خوب باشند صاحب اول اخرش خودتی
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1395/01/20

جهرمی
5

ef7 فقط تا وقتی خوبه که خراب نشده باشه . بدجور اذیت میکنه وقتی خرابی هاش شروع ميشه هم هزینه بالا داره هم تعمیرکارش کمه هم خیلی سخت تعمیر میشه
09:38  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
محمد1
0

دوستان میدونم جای این سوال اینجا نیست اما میپرسم شاید کسی تونست مشاوره خوبی بده چون توی صفحه 405 خیلی کم نظر میدن. سوالم درباره 405 هست
امروز ماشین رو روشن کردم هوام که سرد نیست معمولیه. موقعی روشن شد احساس کردم یه صدایی از تو دریچه ها و کنسول میاد. صدایی شبیه صدای توربو یه سوت زیر که گاز میدادم یکم زیاد میشد . اخطاری رو صفحه نبود. اما نور چراغ ترمز دستی بصورت محسوس پرش داشت یعنی فکر کنی هی کم و زیاد شه اما با سرعت بالا. بوغ رو هم یسره گرفتم دقیقا صداش قطع و وصل میشد با فرکانس بالا. کامل معلوم بود برق نوسان داره. اما باهاش رفتم ماشین خاموش نمیشد تو راه . تقریبا 1 ساعت خاموش بود روشن کردم روشن شد کامل اما یهو خاموش شد. دوباره استارت زدم روشن شد و اون نوسان رو دیگه نداشت. حتی چند جا دیگه هم رفتم خاموش روشن کردم اما این مشکل رو نداشت دیگه. بنظرتون علت چی میتونه باشه؟ کسی تاحالا با این مشکل رو به رو شده؟
دینام؟ کویل؟ چشه از چیه
01:36  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
K7
0

تاریخ فاکتور
فقط هم روزای کاری
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1401/03/01

محی الدین
6

پیشاپیش بگویم که من نه دنا دارم و نه قصد خرید این کره خر چینی-هندی با زین ایرانی را داشته و نه علاقه ای به اسباب بازی های پسران مسن یعنی خودروی چینی دارم اما به دلیل اشتغال در یکی از مجلات فنی پیگیر مطالب دارندگان خودروها هستم و این سایت وزین و اعضای محترمش همیشه از منابع ارزشمند من بوده اند.

فکر میکنم با نگاهی به ضعف شرم آور و فوق العاده شدید صنعت خودرو سازی کشور که تمام بضاعت و نهایت استعداد و دانش و توانش نصب چهار تا و نصفی قطعه بی کیفیت و بی هویت چینی بر روی خودرویی 30 ساله و از رده خارج است و تمام هویتش را دز این فرزند عجیب الخلقه میاید چنانکه اصرار عجیبی بر پنهان کردن و حذف نام پدر بی هویت و بدنامش سمند دارد این امر دور از ذهن نیست.
دنا ELX در راه است و لیست اسباب بازی های بنجل چینی در بخش دنا در آپکو برای تکمیل لیست ارسالی به شورای رقابت جهت قیمت گذاری که بر مبنای جمع هزینه افزوده نسبت به دنای پایه است خالی است. یک پاور ویندو 40 تومنی و دوربن دنده عقب 30 تومنی چاره کار نیست. گیربکس amt که جوک است و مردم هم فقط پول آپشن میدهند!

چه کنیم؟ از خریداران lx میدزدیم!
00:44  1395/01/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

کاملا موافقم که دنا فقط آپشن داره وگرنه چه از نظر موتور و چه از نظر بدنه حتی نسبت به 405 ماقبل تاریخی هم عقب گرد کرده . واقعا موجود ناقص الخلقه ای این دنا . صندوق عقب انگار مال یک ماشین دیگه بوده آوردن به زور وصلش کردن به بدنه سمند و قیافه جلوش هم واقعا هیچ جذابیتی نداره . فقط میشه گفت از نظر آپشن و کیفیت داشبورد و داخل کابین پیشرفت کرده . از نظر موتوری هم که وضعیت اسفناک ef7 کاملا مشخصه . دقیقا دنا نسبت به حتی 405 یک عقب گرد هست چه از نظر ظاهر چه از نظر موتور . حالا اگر عده ای میخوان خودشون رو گول بزنن که دنا که خریدن خیلی هم خوبه و موتورش خوبه این فرقی در واقعیت ایجاد نمیکنه . بدنه دنا بعد از دوسال وا میره و لش میشه چون واقعا سرهمش کردن
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1395/01/20

محمد
3

فرقش اینجاست که بدنه 405 و 406 رو شرکت معتبری مثل پنین فارینا طراحی کرده ولی بدنه سمند و به خصوص دنا حتی مشخص نیست کجا و چطور طراحی شده . فرقشون مثل نقاشی کشیده شده توسط یک استاد نقاشی هست با نقاشی کشیده شده توسط یک کارآموز نقاشی . توجه کنید که بدنه بوگاتی ویرون هم توسط پنین فارینا طراحی شده . اعتبار شرکت و طراحی پنین فارینا رو اصلا نميشه با اعتبار و طراحی ایرانخودرو مقایسه کرد حتی بعد از گذشت 30 سال از طراحی بدنه 405 و حدود 17 سال از بدنه 406 . خود ایرانخودرو با ارایه فیس لیفت دنا در کمتر از یک سال از عرضه اش عملا به اشتباه طراحی بدنه دنا اعتراف کرده .
گزارش
پاسخ دادن
12:12  1395/01/20

کروز
0

گیربکس دستی و کروز اونم رو ef7 خداییش آخرشه ، خدایا به ما مردم بیچاره رحم کن
22:19  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
دایی مهدی
0

سلام به برادرای عزیزم، با توجه با اینکه این پیج برای مطلع شدن از واقعیت هاست، وظیفه خودم میبینم که برای آگاهی برادرای آریاییه عزیزم یه مطالبی رو بگم تا اونام مثه من سرشون کلاه نره، من یه هفته هست که دنا سفید رنگ تریم دورنگ تحویل گرفتم، قاب پلاستیکیه دور صندلیش و برداشتن، کلیدا 6 جهته شده و اومده سمت کنسول وسط، شیشه ها سولار نیستن، پآور ویندو نداره، سیستم تشخیص مانع در زمان بالا رفتن شیشه ها نداره، و اینکه باید یادآوری کنم که من وقتی داشتم ثبت نام میکردم با توجه به تجهیزات ذکر شده توو سایت ایران خودرو درباره دنا رفتم ثبت نام کردم، ولی ایران خودرو در جواب اعتراض من گفت که دنا های تولید 95 همه با این سیستم هستند، و اگه میخوای ( یعنی من ) پول و بهت برمیگردونیم ، مدیر خواهشا این پیام و بزار برا مردم آریاییه وطنم، من اصلا هم تخریبچی نیستم، چون مردمم و دوست دارم و نمیخوام سرشون کلاه بره مثه خودم.
21:43  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
وحید
0

سلام
از کجا میشه فهمید شیشه های خودروی دنا سولار هست و اینکه پاور ویندوز داره یا نه؟؟
21:35  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

خدا شاهده آشغال تر از ام وی ام وجود ندااااااااااااره.
تو نمایشگاه خودروی اصفهان رفتم ام وی ام 550 رو از نزدیک دیدم واقعاااااا آشغال بود.به خدا قسم حاضرم سوار پراید شم ولی سوار ام وی ام و جک و لیفان نشم.
بازم می گم بهترین خودروی چینی فقط بسترن B50F و جیلی اتومات هستن. بقیه شون مفت نمی ارزن.تورو خدا پولتونو برا ام وی ام و لیفان و جک حروم نکنید.
هر کی می خواد ماشین چینی بخره یه دوری با بسترن یا جیلی بزنه مطمئنم کاملا از خرید جک و لیوان و ام وی ام منصرف می شه.
ولله ام وی ام و جک و لیفان بدتر از ماشینای ایرانین.گول ظاهر ماشین چینی رو نخورید.
کسانی که می خواین جک جی5 یا اس5 بخرید ، توصیه می کنم حتما قبلش با بسترن یه دوری بزنید تا بیینید چقدر تفاوت دارن در حالی که در یک رنج قیمتی هستن.
تنها عیب بسترن اینه که کفش به بعضی سرعت گیرها گیر می کنه ولی در کل عالیه.
اینم بگم که خودم پارس XU7 دارم.یه وقت فکر نکنید بسترن دارم و می خوام تبلیغشو کنم.
این فیلمو ببینید.ببرسی بسترن B50F
http://www.aparat.com/v/GPgmJ
20:10  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

من بازم میگم شما یه سر به صفحات ام وی ام و یا نظرات و سایتای مختلف بزنید و یا اینکه راحتتر برید از دارندگان این ماشینها بپرسید و به حرف کسانی که حتی یبارم سوار چینی یا ام وی ام نشدن و فقط رو حساب یه چیزی که شنیدن میگن چینی بده
من ۲۰۶ پراید و سمند داشتم و الان ام وی ام.حالا مدلش بماند.
انصافا و وجدانا خیلی خیلی بهتر از همه ماشینای ایرانیه.
البته اگه میخواید ضرر کمتری بکنید موقع فروش ایرانی بخرید ولی اگه میخواید از ماشین و آپشناش لذت ببری من توصییه میکنم ام وی ام بگیر.
حتما هم از دارندگان ماشین پرس و جو کنید نه کسانی که حتی یبارم سوار نشدن.و البته به تعدد ماشنهای ام وی ام تو خیابونم توجه کنید.
نگران خدمات و قطعاتم نباشید.ام وی ام بیش از ۱۰ ساله که تو ایران اومده و دیگه نگرانی قطعات بیمورده.
بازم خودتون میدونید
19:03  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
امیر
14

من اگه بخوام به کله پختی مثله تو حسودی کنم،سر بزارم بمیرم بهتره گل پسر.ملتفتی حاجی
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1394/07/02

رضا
0

به نظرم مردم ام وی ام 550 نخرن بهتره
هر کسی قرار نیست ماشین 60 تومانی سوار بشه
من خودم 550 دارم ولی دلم میخواد مردم همون دنا رو بخرن تا کلاس 550 خدشه دار نشه
الان بی بضاعت ها سمند و 405 میخرن
کم بضاعت ها میرن پارس و دنا میخرن
کسی که از این قماش جدا شده میره ماشین 60 تا 70 تومانی میخره(جک s5 550 , جیلی)
مایه دار ها هم که 100 میلیون به بالا سوار میشن(هیوندا و تویوتاو..)
درمورد افت قیمت هم دوستانی که نمیدونن برن ببینن دنا مدل 94 با 5 میلیون افت قیمت داره معامله میشه
طبیعی هم هست
هر ماشینی سالی 10 درصد افت قیمت میده
شما ازرا 2010 رو با 50 درصد قیمت ارزانتر یعتی به جای 180 میلیون با 100 تا 90 میلیون میتونی بحری
لابد ماشین افتضاحی هست آزرا که تو 5 سال این اقت قیمت رو داره
بعض ها که همیشه ماشین آشغال سوار بودند و الان قسظی دنا خریدید و احساس میکنید هوا پیما سوارند ، معلومه که نیمدونند ماشین 60 تومانی سالی 6 تا 7 میلیون افت قیمت میده...واسه همین از روی نادانی میگن افت ماشین چینی زیاده.احتمالا با ماشین قبلیتون که پراید بوده افتشو مقایسه میکنید.
18:47  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام دوستان بين خودروي ام وي ام 550 و دنا شك دارم به نظرتون كدوم رو انتخاب كنم؟ ممنون مي شم اگه جواب بديد
15:00  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
حسين
0

سلام بر شما دوستان عزيز دنا سوار تقريبا نزديك به 3 ماه است كه خودروي دنا را گرفتم و حدودا 4000 باهاش رانندگي كردم . الان جديدا از داشبورد يك صداي ممتد (ويييييز) به گوش مي رسه كه اساسي روي روح و روان آدمه اگر از دوستان كسي به اين مشكل خورده خواهشمند است براي رفع آن راهنمايي فرماييد . با تشكر
14:13  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
علی2
2

علی دنا سوار من چنروز دیگه دنا مو تحویل می گیرم مطعئن باشم که پاور ویندوز داره تو رو خدا جواب بده
13:50  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2

سلام آیا واقعیت داره که دنا مدل 95 از نظر آپشن با مدل 94 فرق داره. من دنا ثبت نام کردم اردیبهشت تحویل میگیرم و خیلی نگرانم که آپشنها کم شده باشه یا تغییر کرده باشه . لطفا کمکم کنید که مطلع بشم.
گزارش
پاسخ دادن
00:32  1395/01/20

درزاده
0

سلام دوست عزیز.من توی سایت زیبایی اهواز رفتم.تحویل یک روزه دنا رو ظاهرا برداشته.اخه تو لیستش نیس. شما کی رفتید که داشت ؟
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1395/01/21

درزاده
0

سلام دوست عزیز. مرکز زیبایی تا چند روز پیش توی سایتش تحویل فوری دنا رو زده بود.ولی الان ظاهرا تحویل یک روزه دنا رو برداشته تو سایتش.شما دقیقا چه روزی رفتید اونجا؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1395/01/21

عرفان
0

راسته میگن دنا جدیدا پاور ویندو نداره، شیشه هاشم سولار نیست، کلیدای تنظیم صندلیش هم کنار کنسول وسطه، صندلی هاشم 6 جهته هستش،

تغییر و ساده سازی صندلی برقی از 8 جهته به 6 جهته و سپس حذف قاب
2. حذف پشت سری جدید و نصب پشت سریهای معمولی
3. حذف شیشه سولار
4. حذف دسته سیم فابریکی دوربین عقب
5. حذف پاور ویندو

خواهشا راهنمایی کنید میخوام بخرم

13:36  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

ایا راسته که میگن دنای جدید پاور ویندو نداره، شیشه هاشم سولار نیست، کلیدای تنظیم صندلیش هم کنار کنسول وسطه، صندلی هاشم 6 جهته هستش،

خوهشا راهنمایی کنین میخوام بخرم
12:18  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

من کاری به بحثها ندارم فقط از دوستان طرفدار ef7 یه سوالی دارم . شما میگین این موتور هم شتابش خوبه هم کشش خوبی داره هم قوی هست هم کم مصرف هست هم کم صدا هست . خوب اگر این ها که میگین واقعیت داره پس چرا ظرف این هفت هشت سال نتونسته جای موتورهای xu7 و tu5 رو بگیره ؟ والا چیزی که من میبینم اینه که xu7 و tu5 رو روی دست میبرن اما از ef7 ها اصلا کسی خیری ندیده . یعنی همه دارن اشتباه میکنن و ظرف این هشت ساله هیچ کسی نفهمیده این موتور بهتره ؟ من که واسم باورش سخته . به نظر میاد ef7 بیشتر ادعا داره تا در عمل چیزی قابلی نشون داده باشه وگرنه جایگاه خودش رو پیدا میکرد تا حالا
00:50  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
حیدر
0

سلام آقایون محترم این پیج، یه سوال داشتم ازتون، منم دنا تحویل گرفتم سفید رنگ و تریم دو رنگ، پاور ویندو نداره، شیشه هاشم سولار نیست، کلیدای تنظیم صندلیش هم کنار کنسول وسطه، صندلی هاشم 6 جهته هستش، من احساس میکنم به یه نوعی سرم کلاه گذاشتن، خواهش میکنم بهم جواب بدین، من الان بابت کم شدن امکانات داخلی دنا و اینکه این دنا با این شرایط با دنایی که من ثبت نام کرده بودم با آپشن هایی که داشته و توو سایت زده بوده ایران خودرو، و من بر اساس آون آپشن ها ثبت‌نام کردم ، فرق داره، در حاله حاضر من به چه مرجعی میتونم شکایت کنم؟؟؟ و اینکه من امروز دنا مو تحویل گرفتم، ازتون تقاضا دارم منو راهنمایی بفرمایید، آقای امامی اگه لطف کنید جواب بدین ممنون میشم، مدیر خواهش میکنم پیام و بزار توو پیج
00:32  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
اميد
0

خريد ماشين هاي ايران خودرو حتي سوزوكي هم ديگه معقول و به صرفه نيست مگه اينكه با وام هاي كم بهره و براي اقشار با درآمد متوسط باشه الان همه ماشين هاش تقريبا با يه نوع موتور و دو تا پلتفرم ارزه ميشه و حتي از گذاشتن يه سافروف ناقابل هم عاجزا بلاخره الان نا سلامتي سال ٩٥ هست نه ٨٢ دليل استقبال مردم هم از ماشين هاي چيني همينه امروزه كي بيشتر از چهار پنج سال ماشين نگه مي داره و كي هر روز حاضره از كارو زندگي بزنه بره نمايندگي اين ماشينا نه مثل چيني ها اتاق و امكانات تقريبا به روزي دارن نه دوامي نه بازار دسته دوم درست و حسابي خود ايرانخودو و سايپا نيز خسته شدن ما شالا مدير عامل ايران خودرو مي خواد با تمامي شركت هاي مطرح و غير مطرح دنيا قرار داد ببنده البته وضع سايپايي ها هم بهتر نيست با كمال ناباروي خود من فروش برليانس چيني از رنو هاي ساندرو بيشتر شده بر اساس تجربه خود من عزيزان هيچ وقت خلاف جريان آب شنا نكنيد چون حتي اگه پول دارم باشيد و خيلي خيلي فني هم فكر كنيد ميريد يه ميتسوبيشي لنسر ژاپني مي خريد ولي از نمايندگي تا در خونه نرسيده پشيمون ميشيد چون همه النترا مي پسندند!!!!!
00:07  1395/01/19
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
0

فکر کنم که هرکی بیاد تو این صفحه متوجه دو دستگی این صفحه بشه.دسته ای دنا سوار واقعی و صادق اند و دسته ای که ماشین های سال ها ی قدیم رو دارند و می خواهند جلوی ماشین بالاتر کم نیارند
22:52  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
0

آقا رضا جدیدا خیلی داره ازت خوشم میاد
چون این قدر انسان بی کاری هستی و 24 ساعته تو این پیچ هستی تا با پشت کاری فراوان بتونی آتیشی که درون روشن هست رو خاموش کنی مال دنیا این قدر ارزش نداره که داری با تخریب های الکی بخوای مردم رو گمراه کنی و به اشتباه بکشونی.
22:50  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
سبحان
0

سلام من یه دنا مدل 94دارم و 32هزار باهاش رفتم و میخوام تجربیاتم رو در اختیارتون بزارم
از نظر ظاهر که حرف نداره هر چند با تقلید این رو ساختن
مثلا جلوش رو از میتسوبیشی ، عقبش از ریو ، داخلش از سوناتا و درهاش که مال سمنده
از نظر ترمز که حرف نداره و نیاز به داغ شدن هم نداره
موتورش (ef7) که همه میدونن شتاب بسیار بالایی داره البته دنا موتورش تقویت شده هست ....
یه مشکلی موتور ef7 داشت این بود که مرتب واشر سر سیلندر میسوزوند .. تا این که ایرانی ها اومدن موتورش رو باز کردن دیدن اون سوراخی که روغن رو میبره بالا خیلی کوچیکه... یعنی نباید روغن غلیظ بریزی داخلش و باید رقیق تر باشه یعنی50
از نظر صدای داخل کابین که خیلی کمه
صندلی راننده و شاگرد یکم خشکه البته بعضی ها اینطور دوست دارن و اینکه صندلی هاش تو هشت حالت تنظیم میشه
مانیتور لمسی7 اینچی با لمس حرارتی و بسیار حساس
و اینکه خدمات پس از فروشش خیلی عالیه
خلاصه باید بگم نسبت به قیمتش ماشین خیلی خوبیه و اگه خواستید ماشینی تو این رنج قیمت بخرید به سمت ماشین های چینی نرید و همین رو بخر
22:11  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

سلام به همه دوستان
من تا الان ال نودl و پژو 405 داشتم و تیبا مدل 93 . برادر من 17 اسفند 94 دنا تحویل گرفت . من حدود 70 کیلومتر با دنا برای تست رانندگی کردم .بعضی از دوستان یه ایراداتی رو دنا میزارن که من تعجب می کنم !!!! تجربه تست من رو ماشین دنا رو خیلی خلاصه میگم شاید بدرد دوستان بخوره
1. از نظر هندلینگ عالی هستش
2. از نظر صدای موتور در اتاق باید بگم خوبه از همه ماشین های ایرانی کمتره
3. سیستم ترمز عالی هستش به نظر من از L90 هم ترمزش بهتره
4. نرمی فرمون عالیه
5. دید به اطراف عالی
6. گیربکس هم عالی و بی صدا هستش و شتاب خیلی خوبی داره

کلا به نظر من در حال حاضر گل سرسبده ایران خودرو هستش اگر توان خرید ماشین بالای 70 میلیون رو دارید بهش فکر نکنید ولی اگر خریدار خودرو داخلی هستید در خریدش شک نکنید
خیلی از دوستان نظرات عجیبی اینجا مطرح می کنند و عیبهای خیلی عجیبی می گن که 2 حالت داره یا اصلا ماشین دنا سوار نشدن یا اینکه در زندگی انسانهای به طرز عجیبی بدشانس هستن
22:08  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
فریدون
0

سلام دوستان من می خوام نهایتا 43 تومن برای ماشین هزینه کنم به نظرتون ارزش داره دنا بخرم یا پیشنهاد دیگه ای دارید خیلی ممنون خواهشن دنا سواران نظر بدن با تشکر
22:03  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

سلام به همگی دوستان،والا من تا بحال 405 و پراید داشتم،الانم فروختم و هیچی ندارم و قصد خرید ماشین صفر دارم،یکی از همکارانم دنا مدل 94 خریده،خدایی من که عاشقش شدم از هر لحاظ،خیلی ماشین نرمیه،اصلن توش که نشستی انگار ماشین خاموشه و هیچ صدایی داخل ماشین نمیاد،امکاناتشم خوبه،قصد خریدشم دارم ولی اینقد نظرات متفاوته که نمیدونم چیکار کنم،خود دوستم خیلی راضیه ولی میگه اینقد نظرات منفی دربارش دیده که هرلحظه منتظر یه ایراد از ماشینه،حالا من موندم بین،دنا یا 206sdویا به زانتیا87
22:01  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام دوستان
من 6 ماهه دنا گرفتم و میخوام تجربه ام رو در اختیار دوستانی که قصد خرید دارن قرار بدم.
قبلش بگم که من غیر از دنا یه پرشیا 87 دارم و با اون هم یه 7 سالی رانندگی کردم.
از نظر توان و قدرت ماشین خیلی تفاوت چشمگیری با پرشیا نداره یکم بهتره
از نظر نرمی فرمون خیلی بهتر از پرشیا است اما پرشیا های جدید هم نشستم نرمه و خوبه
از نظر دید و تسلط به جاده و اطراف ماشین به کلی مشکلات سمند رفع شده و تسلط خوبی دارید
از نظر فضای کابین به خاطر طراحیش یه کم فضای جلو کمه
یکم صندلی هاش خشکه و صندلی های پرشیا راحت تر بود حتی بعد 7 سال
سیستم تعلیقش هم مثه پرشیاست و تفاوت خاصی نداره اما از 206 بهتره
امکاناتش مثه صفحه لمسی و صندلی برقی و ... خیلی بهتر از ماشین های هم رده اشه
کروز داره که تو جاده های کفی خیلی خوب جواب میده و دوستانی که میگن کروز واسه ماشین اتوماته به این نکته توجه نمیکنن که وقتی سرعت رو بخواید با کروز ثابت کنید نیازی به تغییر دنده ندارید قطعا
هر ماشینی مشکلاتی داره ولی دنا مشکل خاصی که زمین گیرت کنه نداره
22:00  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
سام
0

اقاىان عزيز تخریبچی شما بروید همون پيكان خودتونو سوار شین الكى هم نظر ندین دنا هندلينگش واقعا نسبت به رقباش عاليه و سواريش تقريبا نرمه و جاداره و آپشن هاش خوبه و ترمزاش قويه و ظاهر خوبى داره و در ضمن ef7 خيلى هم موتور خوبيه و بعضى از قطعاتش واقعا مال آلمانه پس الكى به اين موتور گير ندین طرف حتى سوار دنا هم نشده داره نظر میده
21:56  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
سیامک
0

بابا خودروی عالی میخواید دنا ef7 خیلی خوبه .چرا لقمه رو دور سرتون میچرخونید هرکی داره راضیه انشااله نصیب ماهم بشه
21:52  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

کسانی که 43 تومن پول به دنا میخوان بدن توصیه میکنم قبلش برن تو بازار و یه دور با یه آوانته بزنن!
چه دنده چه اتومات مدل 89 و 90 رو با حدود 5 تومن بیشتر میتونن بخرن.
بی صدا بودن و شتاب و راحتی اون ماشین رو با دنا و امثالهم قابل قیاس نیست....
21:35  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
ارش
0

دوستان از کجا میشه تشخیص داد شیشه ماشین سولاره یا نیست
21:16  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

دوستان عزیز دنا سوار سلام
ایا جایی هست که بشه لوازم جانبی دنا رو خرید ؟ آخه سایت آپکو نداره !!!
یا جایی هست که یه سیستم صوتی تصویری بهتر و پیشرفته تر خرید .
21:11  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

ef7 بهترین موتور موجود بود که برای بهترین خودروی داخلی یعنی دنا انتخاب شد.
20:46  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
حمید
6

دوستان، گول این رضا رو نخورید من بهمن 94 پژو405 تحویل گرفتم این ماشین عین تراکتور صدا میده دقیقا صدای موتور داخل کابینه هرموقع مسافرتی میرم از سروصدای این موتور سردرد میگیرم میخوام ردش کنم بره من ارامش وصدای کم رو برهرچی گشتاور نرجیح میدم یاعلی
15:38  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

اقا رضا شما که شبانه روز تو این صفحه هستید جواب بدهید چه مزیتهای موتور xu7 بر ef7 داره وچه مزیتهای ef7 برxu7 داره لطفا جواب دهید ووجدان رو نیز در نظر بگیرید که انشاله کسی در خرید دچار اشتباه نشه
15:22  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: A SED ALI
2

درسته که میگن دکمه های تنظیم صندلی اومد سمت کنسول وسط و دیگه سمت درب نیست؟
من دنا اسم نوشتم واسه تحویل خرداد رنگ سفید و تریم دو رنگ،واسه منم یعنی تغییر میکنه؟
13:49  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
سلیم s3
0

متاسفانه خودورهای اس تری هنوز ازابان ماه هم مقداری ماندن و هیچ خبری نیست. ‌قول همین ماه داده بودن که فعلا اقدامی نشده
گزارش
پاسخ دادن
21:44  1401/02/06

رحیمی
0

تحویل اسفند 94 همکار من گرفته این موضوع نیستش
شما صبر کنی 2 هفته دیگم حدودا ماشین من میاد
اون موقع اطلاع میدم تمام مشکلاتی که دوستان میگند داره
اولین روزم با ماشین خشک میخوام برم دربند ببینم سربالایی کم میاره یا نه
گزارش
پاسخ دادن
20:30  1395/01/18

آرش
0

باید اسم این پیج رو بزارن راننده های تو کف شتاب و گشتاور خخخخخ
12:36  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
حسام
0

من خودم دنا دارم قبل از اون 207 دنده ای داشتم.دنا تو شتاب هیچی جلوی 207 نداره
10:45  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

الان نزدیک ده ساله که ef7 اومده . حالا شاید کمی کمتر . اگر واقعا موتور بود و اگر واقعا این آماری که در موردش نوشته میشه حقیقت داشت و واقعا موتور قابل اطمینان و قوی و کم مصرفی بود الان دیگه نباید هیچ خبری از xu7 و tu5 بود . اما چیزی که در عمل دیده میشه دقیقا برعکسه چون ef7 همیشه در عمل خیلی ضعیف تر و بی کیفیت از چیزی بوده که ادعا و تبلیغ شده واسش
09:11  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
احمدپور
0

خداوکیلی کشش این موتورهای 1800 خیلی خوبه . بی انصافی نکنیم هر اشکال و عیبی که داشته باشه نمیشه از کشش خوبش به سادگی بگذریم . تقریبا چیزی به اسم دنده مرده نداره و موتورش زور عجیبی داره
08:44  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
kral
0

به نظرم چون تحویل مهر هستیم از مهر تحویل خودرو بزنن
گزارش
پاسخ دادن
11:35  1394/06/31

کاربر: اميرعلي
0

سلام دوست عزیز.از شنبه همین جور روی فاکتور شد گیر کرده.ظاهرا هنوز ماشین تو کاشان هست و برای نمایندگی ارسال نشده.چون موقعی که بارگیری بشه وضعیت رو تحویل خودرو میزنه و روز بعدشم ماشین به مشتری تحویل میشه. ولی هنوز خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
09:24  1394/06/31

کاربر: اميرعلي
0

از روز شنبه روی فاکتور هست.دیروز شماره پلاک رو زده و امروز زده ارسال مدارک ولی هنوز ماشین رو برای نمایندگی ارسال نکردن که،وضعیت رو بزنه تحویل خودرو
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1394/06/31

رضا
0

دوستان عزیز ، در بین چینی ها فقط دو خودرو خوبن.
یکیش بسترن B50F هست که گیربکسش تو چینیا بهترینه
یکی هم جیلیه که 4 ستاره ایمنی اروپا داره.
بقیه شون سر و ته یه کرباسن
01:19  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

سلام داداش های گلم، خواهشا به این سوالم کسایی که به تازگی دنا از نمایندگی تحویل گرفتن جواب بدن، که کلید تنظیم صندلی های جلو کدوم قسمت صندلیتون قرار داره؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه همونطوری که قبلا گفتم، من 3 روزه تحویل گرفتم دنا مو، ولی کلیدای تنظیم صندلیش سمت کنسول وسط ماشین هستش، ولی امشب یکی از آشنایانمون رو دیدم که اونم از قضا دنا شو حدود یه هفته هست که تحویل گرفته، مثه دنای من سفید و ترم توش دو رنگه، ولی کلیدای تنظیم صندلی های جلوش سمت درب قرار گرفته ، میخوام ببینم اگه فقط ماشین من کلیداش اینطوریه، ببرم ایران خودرو، خواهش میکنم جواب بدین، ممنون میشم، مدیر جان این پیام و بزار، گیرم به خدا
00:41  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

۱۱ ماه میشه دنا دارم از همه نظر از این خودرو راضی هستم و اگه زمان به عقب برگرده دوباره دنا میخرم
00:16  1395/01/18
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام . گارانتیش پنج ساله ؟ چند کیلومتر ؟
گزارش
پاسخ دادن
11:07  1394/06/31

امید
0

سلام
گارانتیش 5 ساله؟؟؟ مطمئنی؟؟ واسه من 20 ساله و 40000 کیلومتره
جالبه
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1394/07/02

محمد علی
3

خدای من
اونپایین یه نفر با اسم دنا سالار جاده نظر گذاشته 1484 لایک خورده یعنی این همه آدم نظرات رو دنبال میکنه?
من اولین باره نظری رو اینجا میبینم که این همه لایک خورده واقعا باید گفت دست خوش
23:24  1395/01/17
گزارش
پاسخ دادن
EF7 المانی
10

با دنا رفتم ارمنستان خیلی عالی بود.همه ریختن دور ماشین من گفتن این دیگه چیهههههههههه.چه خوشگله.چه طراحی اسپورتی داره.اتفاقا یه BMW X6 هم کنارم بود رانندش پیاده شد گفت این خودرو رو از کجا گرفتی؟؟گفتم ایران خودرو.دیدم طرف همون موقع راه افتاد بیاد ایران واسه خرید دنا!!این خودرو پدیده قرنه.فکر نکنم تا سال 1450 ماشین رو دستش بیاد.در مسیر یه سر بالایی که تقریبا 95% شیب بود رو با سرعت 175 تا دنده 5 رفتم بالا که پلیس جلومو گرفت متاسفانه.پلیسه بهم گفت یه لحظه احساس کردم این خودرویی که داره میاد بوگاتیه.منم فقط یه لبخند ملیح به پلیس زدمو گفتم نه داداش دنا هست دناااااا
23:02  1395/01/17
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 13 نظر
Jalil fathi 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
احسان : سلام ممنون دادش منم ۱۴ هم هستم خودم
آذر 403 : برا تبدیل به جی ال وقتی میرم تو کاربری قسمت تغییر رنگ میزنه برا تایید هویت باید یه پیام بیاد ولی هیچ پیامی نمیاد کسی میدونه باید چیکار کنم
محسن x5 : سلام دوستان .مدارک بعدازارسال چندروزه بدستمون میرسه
جی۴اقساطی ثبتنام ۱۵مردادماه مشکی : 60روزه قسطی الان نگاه کردم مرحله بیمه نامه سبز شده مونده مرحله پلاک وارسال مدارک وبعد تحویل ازپلاک تا تحویل چقدر طول میکشه ؟
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : شاید آخر ماه آینده شروع کنند که ۹۰ روزه x5رو فاکتور بشه
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : برادر x5, پس ما زنگ میزنیم تهران نمایندگی، تاریخ تحویل سیستمی رو میده اون چیه؟؟؟؟ شما درست میگی خودت رو ناراحت نکن
V4ابان30 : سلام.منم تحویل ۳۰ آبان هستم دادشم ۲۶ آبان نگران نباش دوست عزیز فاکتور میشی
بهنام : من شخصا ۲۹ اردیبهشت هستم
Milad : واریز ۹ اردیبهشت هنوز فاکتور نشدم
مهدی : سلام ۱۰ ماهه میگن مشکل حل شده😂
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
30 ابان : باز برا تو طرح تبدیل اومده برا من نیومده نمیدونم چرا شایدم اومده من نفهمیدم کارخونه به اون عظمت لنگ رنگ مشکی و خاکستریه
تکسوز : داداش مطمئنی که پلاک شدی؟ حضوری تا پلاک نهم آبان تحویل دادن
نیسان دوگانه ابی : آنقدر خوشحال نباشید که پلاک شدین منم پلاک شدم اما کی سوم آبان هنوز تحویل ندادن
رانا رانا : دوستان کسی تازگی فروخته ماشین و وقتی تحویل گرفته؟؟؟میخوام بفروشم .قیمت چند بزنم سریع فروش بشه
رانا تحویل آذر ماه : ممنون .واسه شما هم مطمئن باشید تا آخر آبان فاکتور و پلاک و تحویل میشه،شک نکنید
رانا تحویل آذر ماه : ممنونم. انشاالله همگی به خوشی استفاده کنن و پر رونق باشه براشون
حقلو : حقته واقعا میگم حقته 8 سال دیگه هم ندن چون هیچی غلطی نکردی حتی در حد یه شکایت
حسین : من 30ابانم دیروز فاکتور شدم طرح مادران پیش فروش تبدیل به رینگ
هاشم : سلام . من مرداد ماه برای دوگانه آبی ثبت نام کردم اوایل شهریور فاکتور شد ولی تا حالا پلاک نشده . نقدی هم ثبت نام کرده ام . به نظرتان مشکلش چی میتونه باشه؟
پیش فروش بهمن دهه فجر تکمیلی2مهر : سلام دوستان اینجا بحث گرانی و ماشین و بنزین نکنید اینجا فقط فاکتورمیشینو بنویسین با شماره پذیرش بزارین الان تاچندم فاکتورشده..بنظرشما چند وقت دیگه من فاکتورمیشم؟