امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

177790 نظر

محمد
0

دوستان کسی نیست راهنمایی کنه که تحویل خودرودنا رو چطوری پیگیری کنم
18:19  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
امیر2
0

باسلام ازطریق تلفن096440 وداخلی2 ودادن شماره ردیف قرارداد پاسخ همه سوالات شما داده می شود
گزارش
پاسخ دادن
18:41  1395/02/01

امین
0

سلام دنابهتره یاسورن لطفاراهنمایی کنید
17:46  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
6

قطعا دنا. از هر لحاظ بگی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
22:18  1395/02/01

رضا
3

از نظر کشش سورن خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
07:44  1395/02/02

سعید
0

سلام سلام
یه چیزی برام جالبه اینه که این رحیمی مخصوصا اول حرفاش مینویسه درود و یا اینکه ندونسته اینکارو میکنه.
اگر ندونستس که الان دیگه باید بدونه.
اگه از عمد اینکارو میکنه که انشالله جوابشو میگیره.
سلام و باز هم سلام به کوری چشم اونایی که انقدر کوته فکرن.
16:26  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
جک جی 4 آپشنال
0

سلام مبارک باشه
آیا سنسور باد تایر در جی ۴ آپشنال حذف شده؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:09  1401/08/19

جی 4
0

متاسفانه سنسور باد تایر در j4 برداشته شده. با اینکه در مدلهای s3 و s5 موجود هست.
گزارش
پاسخ دادن
08:03  1401/08/20

j4+
0

به سلامتی مبارک باشه.
البته ما هم که شهریور ماه ثبت نام کردیم متعجب هستیم که چرا 25 میلیون بیشتر به خاطر همین آپشنال از ما گرفته شده. در این مدت که مطالب این صفحات را خواندم مشخص شده که کرمان خودرو به صورت دیمی قیمت گذاری کرده و از این آب گل آلود در حال ماهی گیری به شیوه ی ترال شریک چینی خود است به سبکی که حسابی جیب خلق الله را خالی کند.
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1401/08/20

جی 4 آپشنال
0

سلام من زنگ زدم شرکت ، گفتند سنسور باد تایر حذف نشده فقط بهینه شده و چون روی نمایشگر نشان داده نمیشه !! دوستان فکر کردند که حذف شده.
گزارش
پاسخ دادن
09:51  1401/08/21

جی 4
0

سنسور باد لاستیک را خود نمایندگی زمان تحویل خودرو گفت که حذف شده. بالاخره باید جایی عددی نشان بده. روی مونیتور هم گزینه ای نداره. بهینه شده یعنی چی شده؟ کاش سوال کرده بودید که چطور از اطلاعاتش استفاده کنیم.
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1401/08/21

جی ۴ آپشنال
0

من با شماره 02142724 داخلی ۱ تماس گرفتم (خدمات پس از فروش) و با قطعیت جواب داد که حذف نشده و چون نمایش داده نمیشه همه فکر می کنن حذف شده شاید نمایندگی ها هم اطلاع نداشته باشند. برای اطمینان خودتون تماس بگیرید و نتیجه رو به بقیه هم اطلاع بدید.
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1401/08/21

جی 4
0

ظاهرا فقط در حد روشن شدن چراغ اخطار در صفحه کیلومتر هست.در جک جی 5 کاملا اعداد نمایش داده میشه.
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1401/08/21

رحيمي
3

درود
اين به چه معناست؟ قران خدا غلط شده ؟
بنده ديگه نميام از سايت چون ماشينمو گرفتم و نگران چيزي نيستم
كسي با اسم من خواست مسخره بازي در بياره ازاد
بدرود
گزارش
پاسخ دادن
17:44  1395/02/01

احمد
2

درود بازم درود
اگه خواستید لامپهای ماشین رو عوض کنید حتما لامپی رو انتخاب کنید که واتش برابر با لامپ قبلی باشه و گرنه مولتی پلکس ارور میده
حالا بدرود
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1395/02/01

اکبر
4

بادرود به همیه دوستان بانظر اقا امیر موافقم آقای رحیمی یمقدار رو ماشینش تعصب. داره لطفنا به اعصاببت مسلط باش من دنا هرچیکه باشه از خودروهای چینی بهتره این نظره شخصیم هست
15:22  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
مینا
0

یعنی به این 24میلیونی که دو ماه پیش ایران خودرو هست سود تعلق میگیره یعنی حدودا 750000تومن از قیمت خودرو من کسر میشه چون نوشته سود مشارکت 23درصد بزارید واضح تر بگم یعنی دنا که 42540000تومن هست پای من 41800000تومن میوفته؟؟؟؟؟خواهشا جواب بدیدبا تشکر از جناب مملی
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/02/01

علی
0

سلام خیر سودی تعلق نمی گیره
گزارش
پاسخ دادن
07:05  1395/02/02

کاربر: علی جگوار
1

کی گفته سودی تعلق نمیگیره؟!
سود تعلق میگیره و زمانی که دعوتنامتون صادر باشه از مبلغ واریزیتون کسر میشه نگران نباشید دوست عزیز.
گزارش
پاسخ دادن
01:17  1395/02/03

نقل قول از آقا امیر
5

آقای رحیمی من کاری ندارم حرف کی فنی تر هست اما رعایت ادب هم خوب چیزیه . چند تا پست از شما دیدم که بارها از کلمات و عبارات نامناسب استفاده کردی . مگر هر کسی پول خرید ماشین نداره باید بهش توهین کنی شما ؟ ظاهرا شما خودت فکر میکنی با خرید یک ماشین 40 تومنی خیلی فتح بزرگی کردی ؟ متاسفم واسه شما . به حرف دیگران اگر جواب فنی نمیتونی بدی حداقل از عبارات نامناسب استفاده نکن . این ماشینی که خریدی اینقدر واست چیز بزرگ و ارزش داری محسوب پیشه که خیلی چیزها رو زیر پا گذاشتی . خیلی ها پول خرید ماشین رو ندارن اما دل خیلی بزرگی دارن و بعضی ها هم بر عکس .
13:57  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
مگافات
0

فکر گنم زیادی زده بودی ارزوتو به زبون میاری دلت خنک بشه اشگال ندداره ارزو بر جوانان عیب نیست تا میتو نی تبهم بزن باارزوهات حال گن گور شه اونیکه نمیتونه ببینه
01:40  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
امیر2
8

سلام دوستان منم دیروز ماشنم رو تحویل گرفتم زمانی که رو کامیون بود دیدمش رفتم دنبالش تا نمایندگی شماره بدنه رو نگاه کردم دیدم ماشین خودمه خواستم تحویلش بگیرم ندادش گفتن فردا خلاصه دیروز تحویلش گرفتم ماشین زیبایی است من تریم دو رنگش رو بیشتر می پسندم ولی هرکی نظری داره و من به نظرش احترام می گذارم گاز ترمز و ... بسیار نرم فعلا دارم اب بندیش میکنم بیشتر 60 تا نمی تونم برم اقای رحیمی شما هم لطف کنید خودروی خود را اب بندی کنید دور موتور بیشتر از 3 نره بعد از سه هزار کیلومتر می بینی که ماشینت چقدر سر حاله و هیچ مشکل خاصی پیش نمیادخیلی مچکر از همه ی دوستان بابت اینکه من و پشتیبانی کردن دنا رو خریدم چه اقای رحیمی و علی دنا سوار و....
01:05  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
امیر2
0

اقای جهرمی ضمن تشکرازراهنماییتان لطف کنید بفرمایید روغن راکی عوض کنیم الان تنها 70 کیلومتر کارکرده چون 2روزاست که تحویل گرفتیم
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1395/02/01

أمنه
0

سلام. هزینه آب بندی چقدره و أیا برای اینکار ماشین را در نمایندگی بخوابونیم؟؟؟ اگر قبل از آب بندی بیشتر 60 تا بریم چی میشه؟؟؟؟ چون ما رفتیم .......
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/02/03

کاربر: نوید جهرمی
2

هر چند نیاز ب آب بندی نیست.
برای آب بندی بهتره سرعت متغیر برید تا قطعات خوب با هم مچ بشن.دور موتور رو تا روغن عوض نکردین بالا نبرید اما ب سرعت های بالا هم برسونیدش.
مبارکتون باشه
گزارش
پاسخ دادن
14:07  1395/02/01

بی نام
0

دنا چه رنگیش خوشکل تره؟؟
00:55  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

قهوه ای
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/02/01

مرتضی
0

قهوه ای
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/02/01

َمملی
1

سفید
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1395/02/01

محمد
2

سلام دوستان برای پیگیری تحویل دنا چیکار باید کرد من ۱۶ فروردین ثبت نام کردم نمیدونم کی دستم میرسه هر که میدونه لطفا راهنمایی کنه
00:45  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

سلام.تو شرایط پیش فروشش که تحویل 20 تا یک ماهه هست
گزارش
پاسخ دادن
12:00  1395/02/01

رحيمي
0

درود
با ٠٩٦٤٤٠تماس بگير بهت تاريخ دقيق تحويل رو ميگند
گزارش
پاسخ دادن
12:59  1395/02/01

پیام
4

امروز با یه دنا کل افتادم زدم نابودش کردم.ماشین خودم 206 تیپ 5 مدل 84 هست.طرف از رو نمیرفت.میذاشتم خوب نزدیک بشه یهو تخته میکردم باز عقب میفتاد.دیگه بعد از چند بار کلا پشیمون شد.ای حال کردم:)
00:04  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

عجب ! بعدش چی شد
گزارش
پاسخ دادن
00:13  1395/02/01

میثم
6

پیام جان بعدش از خواب نپریدی لبات تب خال نزد.
گزارش
پاسخ دادن
00:18  1395/02/01

پیام
2

دوستان برای فیلم گرفتن نیاز به یک خودرو دنا دارم در تهران.میخوام باهاش تست کنم فیلمشو بذارم اینجا.اگر کسی حاظر هست فردا عصر خیابان پاکنژاد تهران.میخوام دوستان فرق بین موتور tu5 فرانسوی رو با موتور ef7 ببینن.اینم از تستم با پارس elx موتور زانتیا مدل 90
http://www.aparat.com/v/pSGVm
گزارش
پاسخ دادن
00:23  1395/02/01

هه هه
0

هه هه هه هه وو
گزارش
پاسخ دادن
07:42  1395/02/01

پیامک
7

من یه آردی داشتم 10 سال پیش یه روز تو اتوبان زدم یه پارس رو کنف کردم و کلی بهش خندیدم. هرچی گاز داد نتونست بهم برسه. یهو دیدم وسط اتوبان دود از ماشینش بلند شد. فک کنم واشر سوزوند. خخخ
با پارست یه دنا همینجوری حالت رو گرفته حالا امودی برعکسشو با یه 206 تعریف میکنی؟؟؟؟
داش رضا کلکای مرغابیت کمرنگ شده. تا هستی ما هم هستیم جوابتو بدیم.
206 که هیچه.. ندیدم خودرویی بخواد جلو دنا عرض اندام کنه. به چیزی بگو که بتونه واقعت داشته باشه و ملت باور کنن.
چاپ کن اینبار رو اگه معرفت داری
گزارش
پاسخ دادن
08:23  1395/02/01

مینا
0

سلام یه سوالی دارم من برا تحویل تیر ثبت نام کردم الان 19ملیون ریختم به حسابشون 5ملیون هم گفتند اردیبهشت باید بدی حالا این پولی که من دادم تا تیرماه سود هم بهش تعلق میگیره؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1395/02/01

َمملی
0

بله سود محاسبه میشه.
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1395/02/01

کاربر: fariborz
0

سلام جناب رحیمی

با اهتمامی که در پاسخگویی به سوالات دارید بنده هم میخواستم همانند دیگر دوستان زحمتتون بدم و درخواست راهنمایی کنم.

پیش از هرچیز مجددا تبریک میگم و خوشحالم که خودرو رو تحویل گرفتید و امیدوارم همراهی در خوشی های شما باشه.

من دو روزی هست دنبال نصب دوربین دنده عقب هستم و البته تمامی آپشن فروشها نصب میکنند با ریسک ابطال گارانتی و ظاهرا ویژگی خاصی نداره این دوربین به جز سوکت تعبیه شده. سیم دوربین تا صندوق عقب وجود داره ظاهرا مال من در پوشش گلگیر سمت راننده بود گرچه ابدا مطمئن نیستم همون سوکتی باشه که تعمیرکار نمایندگی نشونم داد چون اینجا نمایندگی آپکو وجود نداره و متاسفانه دسترسی به مراکز اصلی آپکو هم ندارم.

میخواستم اگر ممکنه لطف کنید و آدرس نمایندگی که موفق به نصب دوربین میشید رو اطلاع بدین و احیانا نوع و مدل دوربین تا بتونم برای نصب مراجعه کنم. چون در تماس با نمایندگی شماره 1 پاسخ تمام کردیم و اصلی کرج هم پاسخ فعلا نصب نمیکنیم ارائه کردند.

با سپاس
23:34  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
حامد
2

رحیمی باید به فکر اقساط وامهایی باشه که واسه خرید دنا گرفته . مشخصه خیلی واسش سخت بوده خریدن دنا . خیلی زحمت کشیده و با کلی قرض و وام تونسته پول دنا رو فراهم کنه . برای همین هم از نظر رحیمی کسی که بتونه دنا بخره خیلی آدم بزرگ و سخت کوشی محسوب میشه .
گزارش
پاسخ دادن
07:34  1395/02/01

رحيمي
0

درود
تو سايت اپكو سرچ كنيد نمايندگي شهر خودتون رو پيدا كنيد
يكي داخل جاده قديم كرج من ادرسش رو ديدم
گزارش
پاسخ دادن
07:48  1395/02/01

فریبرز
1

درود بر شما
بله اونها رو دیدم و تماس هم گرفتم. متاسفانه نتیجه نداره و پاسخها رو هم نوشتم.
اگر شما موفق به نصب شدید لطفا اون مرکز رو معرفی بفرمایید
جاده کرج تصب نمیکنه
شماره 1 و شماره 3 مرکزی هم تموم کردن
یک لیست از فروشگاههای سطح شهر هست که گفتن منوط به دیدن ماشینه و 2 نوع سیمکشی داره

سپاسگزارم
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/02/01

رحيمي
1

درود
حامد جان اولا قسطش چيزي نيست و دوما من پارس داشتم فروختم پول پيش اين بشه
ماهي ١٢٥٠كنار گذاشتن براي من كه كارخونه دارم چيزي نيست
نگران قسط نباش
خدا بايد روزي بده
كسي كه ريسك پيشرفت نميكنه خدا روزيشو همون مقدار نگه ميداره
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1395/02/01

حامد
0

کارخونه داری اما رفتی قسطی خریدی ؟ تازه بعد از فروش پارس ؟؟ گفتم که با قرض و وام خریدی و برای همین فکر میکنی سخت ترین و بزرگترین کار دنیا خیرید دنا هست !
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/02/01

امیر2
4

رحیمی جان بعضی از دوستان چقدربدبین دنا هستند خداییش نسبت به تمام ماشین های ایرانی سره من وخانوادهام همه ی ماشین های تولید داخل را داشتیم وبا انها رانندگی کردیم ولی هیچ کدوم امتیازات دنا را ندارند دوستان عزیز خدای نکرده مغرضانه نظرمنفی ندهیداول تجربه کنید بعد نظر بدهید البته دوستان بزرگوار مرا ببخشند
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1395/02/01

رحيمي
1

درود
انسان عاقل هيچ وقت ٤٢ميليون از سرمايشو بيرون نميكشه
أكي اقا حامد هر كي دروغ ميگه ميسپاريمش دست خدا
گزارش
پاسخ دادن
16:02  1395/02/01

أمنه
1

پولی که حلال باشه و با زحمت بدست بیاید انسان برایش همانقدر دلسوزی میکندکه برادر رحیمی میکند. خرید خودرو و چنین پول کیف هم داره بالاخره
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1395/02/03

أمنه
0

آقای رحیمی لطفا بفرمایید هزینه نصب دوربین عقب دنا چقدر بود. به من گفتند که اگر روی درب صندوق عقب نصب کنم 300 هزار تومان میشه...... بفرمایید که روی درب صندوق نصب شود یا داخل ماشین روی سیستم صوتی
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1395/02/03

رحیمی
0

درود
بانوی عزیز لطفا از طریق نمایندگی های آپکو فقط دوربین نصب کنید
سیستم برق دنا مثل پارس و امثال خودرو های دهه 80 نیستش که هر کسی بتونه مشکلاتش رو رفع کنه
و متاسفانه در صورت نصب هر آپشن خارج از قرار داد با اپکو از گارانتی خارج میشه بخش برقی خودرو
پس با هزینه حدود 100 تا 170 تومان میتونید دوربین با کیفیت و دید در شب مناسبی رو نصب کنید
هزینه نصب معمولا بین 30 تا 50 تومن هستش که با احتساب اون بالا بازه قیمت رو بهتون گفتم


گزارش
پاسخ دادن
17:34  1395/02/04

محمد علی
2

عجب پیجی شده
علی دنا سوار به اسم رضا نظر میزاره و رضا هم به اسم علی دنا سوار
23:13  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
علی2
2

سلام دوستان رینگ ماشین من پنج پره است اقای رحیمی ایا ماشین شماچگونه طرح شهاب یا پنج پره یا ... ایا نیاز هست عوض کنم با شهاب یه نه به نظر شما دوستان پنج پره هم قشنگه اقای رحیمی و علی دنا سوار لطف می کنید جواب بدید
20:57  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
3

ماله من طرح شهاب هستش یکی از قشنگ ترین رینگ ها
نیاز به عوض کردن نیست
واقعا رینگ های با کیفیتی دارند طرحش فقط متفاوت هستش
گزارش
پاسخ دادن
22:51  1395/01/31

حامد
3

هر چیزی که مربوط به ماشین رحیمی باشه حتما بهترین بوده که واسش نصب کردن . اصلا اختصاصی از کل جهان جمع شدن تا واسه رحیمی ماشین درست کنن . موتورش بهترین رینگ ها بهترین بدنه بهترین همه چیزش بهترین !
گزارش
پاسخ دادن
07:41  1395/02/01

فرامرز
1

اصلا رینگ هاش از طلا ساخته شده . خوبه یه دنا بیشتر نیست اگر بنز بود چیکار میخواستی بکنی
گزارش
پاسخ دادن
07:55  1395/02/01

امیر
0

سلام دوستان..من تا الان هیچ ماشینی نداشتم ه برای خودم باشه تا اینه ۱۸دهم همین ماه دنا تبت نام کردم طرح اقصاتی ۳۰ روزه....خیلی زمان برای من دیر میگذره وذوق شوق گرفتنش رو دارم...اونایی که تبت نام کردن و ماشینشونو گرفتن بهم بگن تقریبا چند روز دیگه ماشین رو بهم میدن...البته ما ساکن شیرازیم....مرسی
19:20  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
1

ببین ماله من 60 روز کاری بود که میشد 22 اردیبهشت تحویل ولی تو سیستمشون زده بودن 2 اردیبهشت که 28 فروردین ماشین اومد نمایندگی دو روز بعدش پلاک اومد و 31 هم چون من وقت نداشتم رفتم ماشینو گرفتم
فعلا ایران خودرو خیلی خوش قول شده
گزارش
پاسخ دادن
22:53  1395/01/31

امیر
0

آقای رحیمی از کجا میشه دید که زده تحویل ی هست..اخه شما میگین داخل سیستم برای شما زده بوده ۲اردیبهشت....من از کجا میتونم ببینم تاریخ تحویل رو...مرسی
گزارش
پاسخ دادن
23:39  1395/01/31

رحيمي
0

درود
با شماره٠٩٦٤٤٠زنگ بزن داخلي٢
بهت ميگن
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1395/02/01

اکبر
0

بادرود ممنونم از جوابت اقای رحیمی
18:51  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

ef7 همیشه اولش خوبه اما زیاد طولی نمیکشه که نشون بده بدترین موتوری هست که میشه واسه ماشین انتخابش کرد . مگر اینکه بذاریش زیر پارکینگ و فقط نگاهش کنی و دلت رو خوش کنی که موتور 16 سوپاپ خریدی . اگر کمی ازش کار بکشی مخصوصا در شرایط سخت و گرما ظرف کمتر از دو سال از پا در میاد . ef7 اگر موتور بود و میشد گفت موتور کاری و مستحکمی هست شک نکنید که بعد از اینهمه سال تمام تاکسی ها و سواری های بین شهری الان ef7 بودن . اما واقعیت دقیقا عکس این موضوع رو نشون میده . فقط کافیه به اطرافت نگاه کنی و واقعیت رو ببینی . تمام سواری های بین شهری و تاکسی ها موتور xu7 دارن . xu7 اصلا برای گاز طراحی نشده اما رانندگان این ماشین ها مصرف بالاتر و مشکلات xu7 با گاز رو تحمل میکنند اما از اسم ef7 هم فرار میکنند . چون ef7 موتوری نیست که بشه به طور مداوم 5 نفر سوارش کرد و با کولر روشن بردش توی شهر و جاده . اگر رفتاری که با xu7 میشه با ef7 بشه شک نکن که ef7 شش ماه هم دوام نمیاره و خرج یک موتور نو رو میذاره روی دست صاحبش . با اولین خرابی هم دیگه موتور نمیشه و کلی عیب دیگه هم پیدا میکنه
16:58  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
یونس
20

بابا بس کن دیگه خسته کردی همه رو .اخه پسر جان تو زندگیت کاری جز گفتن و تکرار این اراجیف نداری.
تمام حرفات خیال بافی بیش نیست.هرکسی دنا داره راحت میفهمه تمام حرفات باد هواست.
گزارش
پاسخ دادن
19:06  1395/01/31

جواد
11

سلام دوستان من خودم دنادارم حرف نداره چه ازلحاظ موتوري چه اپشن حتي نسبت به بعضي ماشيناي چيني سرتره خداييش
گزارش
پاسخ دادن
21:45  1395/01/31

شهرام
7

چند روز پیش ماشین سمند ef7 دوگانه سوز Bosch مدل 89 دیدم مال یکی از آشناها که 250 هزار کیلومتر کار کرده بود تا حالا موتور باز نکرده بود.
ضمنا دو ساله اکثر تاکسی های جدید سمند ef7 دوگانه سوز هست. کجا زندگی می کنی که میگی هیچ تاکسی ef7 نیست?!!!
گزارش
پاسخ دادن
00:51  1395/02/01

رضا
1

شهرام تو راست میگی !!! ظاهرا به اطرافت هم نگاه نمیکنی . بالای 99.5 درصد تاکسی های سمند موتور xu7‌دارن اونهایی هم که اشتباه کردن و رفتن ef7خریدن خودشون خیلی زود فهمیدن چه اشتباه بزرگی کردن . ef7 مال کار سخت و مداوم نیست و اگر ازش کار بکشی ظرف دو سال از پا در میاد و باید اندازه یک موتور نو واسش هزینه کنی تازه هیچوقت هم کامل درست نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
09:50  1395/02/01

رضا
11

من خیلی دوس دارم دنا بگیرم. خوش بحال بچه هایی که دنا خریدن. ما که با همین پارس لگن مجبوریم بسازیم
16:54  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

رحیمی رو هم بعد از چهار ماه میبینیم که رفیق نمایندگی ها و تعویض روغنی ها شده
گزارش
پاسخ دادن
17:07  1395/01/31

رحيمي
12

درود
بشين حامد جان تا بشه
تعويض روغن كه هر ١٠هزار تا نياز هستش ولي بشين تا من رو توي نمايندگي ها ببيني
يك مشت بدبخت بي همه چيز كه پول خريد ماشين ندارند و فقط ياوه گويي ميكنند
گزارش
پاسخ دادن
18:09  1395/01/31

امیر
6

آقای رحیمی من کاری ندارم حرف کی فنی تر هست اما رعایت ادب هم خوب چیزیه . چند تا پست از شما دیدم که بارها از کلمات و عبارات نامناسب استفاده کردی . مگر هر کسی پول خرید ماشین نداره باید بهش توهین کنی شما ؟ ظاهرا شما خودت فکر میکنی با خرید یک ماشین 40 تومنی خیلی فتح بزرگی کردی ؟ متاسفم واسه شما . به حرف دیگران اگر جواب فنی نمیتونی بدی حداقل از عبارات نامناسب استفاده نکن . این ماشینی که خریدی اینقدر واست چیز بزرگ و ارزش داری محسوب پیشه که خیلی چیزها رو زیر پا گذاشتی . خیلی ها پول خرید ماشین رو ندارن اما دل خیلی بزرگی دارن و بعضی ها هم بر عکس .
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1395/01/31

اکبر
0

مبارک باشه اقای رحیمی دوستان کسی خبر داره من دو ماه پیش ماشینمو فروختم میخوام بدونم گا رخانه خودش پلاک میگنه یا من باید برم خودم پلا ک رو بکیرم ممنونم
16:54  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
رحيمي
0

درود
اگر پلاك جديد بخواي كه دو روز بعد از اينكه ماشين بياد نمايندگي پلاكت رو ميفرستن نمايندگي بعد بهت ميگند بيا يبرر ماشين رو
اگر پلاك قبليتو بخواي
نامه بهت ميدن ميري خودت پلاكو ميگيري و مياري نشون نمايندگي ميدي تا ماشينتو بهت بدن و پلاكتو ثبت كنند تو ايران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
18:07  1395/01/31

حامد صفری
0

سلام اقای رحیمی مبارکت باشهه در مورد اون سیم دوربین عقب اگ میشه اونم ی نگاه بنداز ببین سره جاش اگ واقعا به عقب ماشین سیم کشی شدده باشه خیلی خوبه و همین فردا میرم برای نصب ولی اگ نشده باشه من خودم شخصا دوست ندارم داشبوردو به هم بزنم براش مننون میشم زود تر اطلاع بدید
15:19  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
0

من دنده عقب رو نصب نکردم هنوز ولی چیزی که میدونم فقط باید ببریم آپکو برای نصب دوربین ورگنه ماشین از گارانتی خارج میشه
امروز زنگ زدم آپکو گفت که تا پشت درب صندوق دنا سیم دوربین هستش
گزارش
پاسخ دادن
16:09  1395/01/31

رحیمی
6

درود
بالاخره من امروز خودرو خودم رو رفتم نمایندگی تحویل گرفتم
دیروز خودرو من حاضر بود ولی به دلیل اینکه پلاکم فرد هستش نرفتم بگیرم
خب در بخش اول شایعاتی مبنی بر برداشتن شیشه سولار بوده
تمامی شیشه ها از عقب و جلو تا شیشه درب ها تماما سولار هستش
صندلی ها برقی و کنترل سمت درب هستش
بدون هیچ نقصی کار میکنه
خودرو فوق العاده کم صدا هستش
چه بیرون و چه داخل
صندلی ها بدون هیچ مشکلی نشیمن بسیار عالی
فرمان فوق العاده نرم
لایستیک ها چینی بدون صدا
درب ها کاملا عالی باز و بسته میشه
سیستم صوتی و کلید های روی فرمان به خوبی کار میکنه
بلند گو های واقعا با کیفیت که عملا نیاز به تعویض سیستم صوتی نداره
و از همه مهم تر زیر پایی های مخمل با کیفیت فوق العاده
گیربکس بسیار نرم
در کل من نقصی فعلا داخل خودرو خودم ندیدم
لنت یا دیسک های عقب هم اصلا صدا نمیدن
پدال گاز کاملا خوب عمل میکنه
پدال گاز و ecu خودرو بوش آلمان هستش
ترمز ها بسیار نرم و قوی هستند
کلاژ فوق العاده نرم هستش که دلیلش هم صفر بود خودرو می باشد ولی با این حال از پارس و 206 صفر خیلی نرم تره
در کل باید بگم به 42 میلیون فو ...
14:30  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
امید
2

مبارکت باشه داداش من . فقط به موتورش خوب برس و مواظبش باش که خیلی حساسه و زود به خرج میافته
گزارش
پاسخ دادن
15:19  1395/01/31

رحیمی
8

اصلا این طور نیستش
بسیار موتور خوبی داره
و تنها باید روغن موتور و فیلتر هارو سر وقت عوض کنی وبهترین رو توش بریزی که عمر موتورت بره بالا
ورگنه کلا موتور مشکل نداره
فوق العاده بی صدا و پر شتاب هستش
گزارش
پاسخ دادن
16:06  1395/01/31

حامد
0

رحیمی تو هنوز امروز ماشین رو تحویل گرفتی چطور با این قاطعیت میگی موتور خوبی داره ؟؟؟ کمی صبر کن حداقل بعد بگو . هر کی ندونه فکر میکنه بنز خریدی . تعصب هم چیز بدیه ! همه میدونن ef7 خیلی خرجش بالاس و اگر به مشکلی بخوره دیگه تقریبا حل شدنی نیست . چرا اینقدر با تعصب به ماشینت نظر میدی
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1395/01/31

حامد
0

حداقل بذار دو روز بشه بعد بگو موتور خوبی داره و هیچ خرجی نداره . طرف ماشین یکسال هست استفاده میکنه نمیگه نه اصلا هم هیچ خرجی نداره . رحیمی جان زیاد طول نمیکشه که بهت ثابت میشه ef7 یعنی چی . تو نمایندگی و تعمیرگاه میبینم شما رو . بهت ثابت خواهد شد که فقط براساس تعصب نظر دادی و حتی دو روز هم صبر نکردی بعد بیای بگی موتور خوبیه !
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1395/01/31

ef7سوار
0

آقا رحیمی به جمع ما خوش اومدی . کم کم باید فکر پیدا کردن تعویض روغنی خوب و تعمیرگاه و قطعه فروش معتبر واسش باشی . ای اف سون ظرف سه سال اندازه یه موتور جدید واست هزینه بالا میاره
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/01/31

علی دنا سوار
4

آقا ی رحیمی مبارک باشه به سلامتی انشا الله چرخش برات بچرخه.
نظر من رو می خوای بنزین خوب هم بریز و حتما لاستیک هاتو عوض کن. خارجی نگرفتی ایرانی حداقل بگیر. بریم برای سوسک کردن پارس ها
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1395/01/31

قاسم
2

من بین پراید 83 دور رنگ و دنا موندم
به نظرتون کدوم رو بخرم؟؟
12:57  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
جاسم
17

پارس xu7 بخر. حیلی از پیکان وپراید بهتره...یه دوستای منم ژیان داشت رفت اسقاطش کرد و یه پارس زانتیایی خرید. میگه نرم بودنش بهتر ژیانه ولی شتاب و سرعتش پیش ژیان حرفی واسه گفتن نداره.
آقا رضا تا هستی ما هم هستیم جوابت رو بدیم داش
خدایی اینبار چاپ نکنی مدیون میشی
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1395/01/31

کاربر: kader
2

سلام وعرض ادب خدمت دوستان،بنده چندماه هست دنا دارم درکل ماشین خوبی هست اما ایرانی هست دیگه مشکلات جزی وقابل رفع هم داشته تا به حال،صندلی های جلو سروصدا داره ماشین دوستان هم اینطوری هست،درضمن من چراغ مهشیکن زنون روش نصب کردم کامپیوتر خطا داد راه حلش چیه،کسی آمار داره خروجی صوتیش چندتا هست میشه آمپری ومانیتورسرصندلی نصب کرد یانه؟
12:26  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
2

سلام دوستان گرامی من چندماه هست که دنا دارم،انصافا از هرنظر ماشین خوبی هست بخصوص آپشن و اتاق کیپ و بی صدایی داره،بالاخره ماشین ایرانی هست دیگه داره مشکلات جزی و برقی هم پیش اومده اما برطرف میشه،کسی از دوستان میدونه خروجی سیستم صوتیش چندهست یعنی چندتا خروجی داره؟ درضمن کسی چراغ مه شیکن زنون سوار کرده روش چون من گذاشتم کامپیوترش خطا میده .تشکر
11:58  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
ناشناس
5

این چه وضعیه. همه نظرات شده مسخره بازی. آدم میاد یه چی یاد بگیره یعنی
11:53  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

باید بگم من از همه عذر خواهی کردم دیگه دیگه چرا باز گارد میگیرید در مقابل آدم
بازم معذرت میخوام
راستش من تا حالا پشت دنا ننشسته بودم ولی یکی از دوستانم دنا داشت و پشتش نشستم واقعا فک نمیکردم تا این حد نرم باشه و هندلینگ خوبی داشته باشه البته هنوز سر حرفم هستم که ef7 کشش خوبی مداره ولی نه تا اون حد که من گفتم و برای کسی که اهل درگ نباشه و بخواد مثل یه آدم متشخص رانندگی کنه خیلی هم شتابش خوبه و من واقعا لذت بردم از این ماشین با اینکه شاید 20 دقیقه پشتش نشستم و جالبه که من توی سربالایی پشت فرمون بودم و به راحتی شتاب داشت توی سربالایی نه در حد Xu7 ولی خوب بود و واقعا 42 تومن عاااااااالیه
اگر این ماشین چینی بود الان 55 تومنن پولش بود تازه بی کیفیت ترچون پشت جک جی 5 هم نشستم و شتاب و قدرت در همین حد هست
واقعا مبارکتون باشه اگه مسخرم نمیکنید میخوام پارس رو بفروشم و دنا بخرم
ممنون از همتون و بازم معذرت میخوام
دیگه سعی میکنم واقع بین باشم
08:26  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
دنا
3

دنا نیاز به یه موتور خوب داره . ef7 رو نمیشه گفت موتور خوب
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1395/01/31

کاربر: نوید جهرمی
3

بنده مشکلم با دنا ی چیزه.
دنا باید جایگزین سمند میشد نه این که مدلی جداگانه با قیمتی ب مراتب بیشتر.
هر چقدر هم متفاوت باشه.
این رویه ای هست که خودروسازان کج فهم ما نمیخوان بپذیرن که هر خودرویی دوره ی تولید داره.
گزارش
پاسخ دادن
10:29  1395/01/31

دبیر
4

ببین دنا چقدر بدبخته که از نظر موتوری داره با 405 و پارس سال کل کل و جر بحث میکنه . دنا فقط یه عروسکه همون 405 سی سال پیش عیب و ایراد کمتری داره از نظر طراحی تا این دنا . اگر راست میگین با پارس Elx و زانتیا کل بندازین نه با ماشین هایی که کلی قیمتشون کمتره . با پارس elx‌و زانتیا کل بندازین تا له کنند این دنا رو . دنا فقط داشبورد و امکانات بهتری نسبت به 405 داره وگرنه حتی موتوری هم ضعیف تر و پایین تر از 405 هست . دیگه چه برسه به پارس elx و زانتیا . به جای اینکه اینهمه پول بدی واسه یه داشبورد باید رفت و با کمی پول بیشتر یه پارس موتور زانتیا خرید یا یه زانتیا 2000 تا اونوقت فهمید موتور و قدرت یعنی چی . هر چی پول دنا دادی فقط بابت آپشن و داشبورد داری ولی موتورش هیچ
07:50  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

دنا در مقابل پرشیا elx هیچ حرفی برای گفتن نداره . ضمنا حتی فکر مقایسه دنا با زانتیا 2 رو هم نکنید . موتور درنده xu10 کجا اسباب بازی ef7 کجا ! اصلا قابل قیاس نیستند . ef7 رو واسه افرادی ساختن که از موتور و ماشین چیزی سر در نمیارن . موتور 1.6 لیتری بدون توربو روی بدنه 1300 کیلویی رو فقط این افراد میتونن بخرن و خودشون رو هم گول بزنن که خیلی موتور قوی و خوبی خریدن ! مخصوصا ef7 که اینهمه عیب و ایراد لاینحل هم داره
گزارش
پاسخ دادن
09:50  1395/01/31

سالار شوتیها
1

عذر میخوام باقیش جا نشد.اپشنهای این خودرو بسیار کاربردی هست.مثلا اگر من کروز نداشتم در اون لحظه چجوری میتونستم 245 تا رو پر کنم!!جالب اینجاست که وقتی روی کروز قرار میدی با سرعت 245 سربالایی پیچ سرازیری کفی همه رو با همون سرعت رد میکنه.حتی سرعت 244 هم نمیشه.این نشون میده که گشتاور و قدرت این موتور بیش از یه خودرو 4 سیلندر هست.حتی خودروهای 6 سیلندر در سربلایی افت قدرت دارند ولی دنا نداره.الان شما میبینید که فروش خودروهای وارداتی همه داره به صفر میرسه.به نظر من این خودرو اعجوبه ملی هست.یک خودرو کامل و پیشرفته از هر لحاظ.من رقیب این خودرو رو فقط میتونم بنز CLS600 نام ببرم.امیدوارم لحاظ خوشی رو با این خودرو داشته باشید دوستان گلم
06:17  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
alireza
0

داداش من gt86 دارم بزور 250 تا میره بعد تو با دنای زیغیت245 تا رفتی خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1395/02/01

سالار شوتیها
0

سلام دوستان گلم.بنده شوتی هستم و به مدت 9 ماه دنا خریدم.حدود 1 هفته پیش داشتم از بندر جنس میاوردم که بهم خبر دادن جلوتر ایست بازرسی هست و با اسلحه وایسادن.دلمو زدم به دریا و رفتیم دیدم بله درست گفتند.دیدم اگر وایسم خوب ماشینو میگیرن و دیگه بهم نمیدن خلاصه پامو گذاشتم رو گازو با سرعت 210 تا از ایست بازرسی رد شدیم که یهو دیدم گلوله بارون شدم.1 گلوله خورد شیشه عقب که از جنس عالیه شیشه ها گلوله توی شیشه موند و وارد خودرو نشد!!15 تا گلوله خورد به در راننده که هیچ کدام بهم نخورد که این نشون میده بدنه دنا از فولاد هم محکمتره اقا رفتیم جلوتر دیدم گذاشتن دنبالمون.3 تا ماکسیما پلیس و 5 تا بنز.دیدم هیچ راهی ندارم زدم دنده 5 ماشینو گذاشتم رو کروز سرعت ثابت 245 و مسافت 150 کیلومتر رو طی کردم که همه پلیسا منو گم کردند.واقعا اگر دنا نداشتم عمرا زنده نمیموندم.از همه مهمتر با سرعت 245 راحت پیچها رو رد میکردم و اصلا احساس ناپایداری نمیکردم واقعا این خودرو سالار جاده هاس.به نظر من واسه رئیس جمهور هم خوبه این خودرو چون زد گلوله هست.البته فکر کنم RPG روش تاثیر بذاره ولی کاملا مطمئن نیستم
05:57  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

سلام دوستان دنا سوار. من دیشب خواب بدی دیم و تصمیم گرفتم دست از مسخره بازی و بی منطق بازی و کل کل با شماها بردارم. منو حلال کنین. منم روی ناچاری و کمبود پول پارس سوار میشم.وگرنه خودم قبول دارم دنای شماها سرتره از ماشینم. خدا قسمت کنه بتونم دنا یا برلیانس یا جک بخرم. در کل حلالم کنین
00:39  1395/01/31
گزارش
پاسخ دادن
مینا
0

یعنی اقا کاظم از دنا بهتره؟
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1395/01/31

پارس
3

از روی کمبود پول پارس سوار میشه ؟؟؟؟ مگه پارس ماشین ارزونیه ؟؟ سمند ef7 رو که میشه با 30 تومن خرید . همه چیزش هم مثل دنا هست مخصوصا موتورش !!
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1395/01/31

محمد علی
1

سلام بچه ها
نظرتون راجب ماشین h30 کراس اوور ایران خودرو چیه?
مانیتور و دوربین عقب داره و همینطور سانروف و دنده اتومات آیسین ژاپن
البته من قصد خریدش ندارم ولی نظرتون رو بگید
قیمتش هم حدود 44 ملیون هست
23:28  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
پیام
0

عالیه.چراغش روی کل دنا ارزش داره
گزارش
پاسخ دادن
23:47  1395/01/30

کاظم
1

یه آشغال به تمام معناست.
فکر نکنم از ۴۸ کمتر بدن.
موتور TU5 با ۱۰۵ اسب بخار قدرت روی پژو پارس لنگ میزنه چه رسد روی اچ ۳۰ کراس با اون هیکل.
به نسبت چینی های دیگه واقعا آشغال تشریف داره گرچه مردم گول ۴ تا آپشن رو میخورن وگرنه ظاهر و طراحیش افتظاحه.
لیفان X50 خیلی سرتره و
...جک اس ۵
ام وی ام ایکس ۳۳ جدید با گیربکس CVT
گزارش
پاسخ دادن
00:19  1395/01/31

مینا
0

سلام خدمت برادران عزیزم میخواستم بگم که این ماشین دانگ فانگ هم قیافه داره هم اپشن های بالا و هم اتومات هست و شاسی بلند به نظرتون از دنا بهتر نیست؟؟ هرچند که خودرو چینیه ولی من بین این و دنا موندم الان دنا رو اسم نوشتم ولی شاید تعویضش کردم و دانگ فانگ نوشتم خواهشا به من کمک کنید مخصوصا شما جناب رحیمی
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1395/01/31

رحیمی
1

درود
بانوی عزیز
خودرو چینی هر خودرویی که میخواد باشه
جیلی ،جک ، ام جی تماما مشتری اول و آخرش خودتون هستید
به غیر از خدمات افتضا و کمبود قطعات باید به قیمت ناعادلانه اونا نیز اشاره کرد
بنده ترجیح میدم ماشینم تولید داخل باشه ولی آپشن گرم کن صندلی نداشته باشه
بنده دنا رو همین امروز تحویل گرفتم
واقعا از رانندگی با این خودرو کسی خسته نمیشه
من تو ترافیک سنگین همت بودم ولی اصلا خسته نشدم
برخلاف پرشیا که واقعا خسته کننده هستش
صندلی های این خودرو کاملا راحت و اسپرت هستند
امید وارم انتخابتون دنا باشه
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1395/01/31

یونس
6

یه ادم بیکار و علاف میتونه فقط با اسم های مختلف هی جملات بی سر و ته هی تکرار کنه ... پسر جان خسته نشدی اینقدر تکرار میکنی .حداقل جمله بندی ها رو عوض کن کسی نفهمه تو همون رضا یا علی ایکس یو سون بیکار هستی.
21:25  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

سلام بچه ها میخواستم بگم تا حالا هرچی دنا رو کوبوندم برا شوخی بود من خودم حقیقتش از دنا بدم نمیاد شاید هم پارس و فروختم و دنا خریدم از علی اقای دنا سوار هم عذرخواهی میکنم من و حلال کنید
گزارش
پاسخ دادن
22:45  1395/01/30

حمید
0

منم به رنو داشتم دادم اسقاطی دنا گرفتم.به نظر من از رنو بهتره.باقی ماشینا رو نمیدونم
20:45  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
اکبر
1

سلام اقای دنا سوار شاخ من فکر گنم از پیگان چونکه ید فعه دنا سوار شدی سرت گیج رفته تبهم زدی واینچرندیات سرهم کردی
19:08  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
دنا سوار شاخ
6

سلام به همه دوستان
من چهار ماهه دنا خریدم و تا الان 8000 تا باهاش رانندگی کردم و واقعا میتونم بگم از ماشین قبلی خیلی بهتره ماشین قبلی من پیکان 59 دور رنگه صورتی بود که من دادم اسقاطی به جاش دنا مشکی صفر برداشتم خیلی از اون بهتره دیگه سرما از لای درب ها تو نمیاد ، کولر داره، دیگه مثل پیکانم نوار نمیخوره که بخوام هی با خودکار آهنگارو ببرم جلو ، ولی اون موقع همه نگام میکردن ولی الان با دنا کسی نگام نمیکنه و یه چیز دیگه اینکه تو سربالایی پیکانم بهتر بود این تو سربالایی راه نمیره
لاستیکهای پیکانم بریجستون دور سفید بود ولی این معلوم نیست چی هست
واسه یادگاری قالپاقاشو نگه داشتم
ولی در کل دنا بهتر از پیکانمه اینو مطمینم چون با دنا مسافرت رفتم خوب بود درسته تو سربالایی ها خوب راه نمیره و تو کفی هم به نرمی پیکانم نیست ولی میشه باهاش تا یه مسافرت کوتاهه 100 کیلومتری رفت
امیدوارم تونسته باشم دوستای عزیزم رو آگاه کنم
بدرود تا دیداری دیگر...
16:51  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
الف
11

به جای دنا سوار شاخ باید می نوشتی دنا سوار دماغ دراز با این همه جفنگیات که سر هم کردی
گزارش
پاسخ دادن
17:37  1395/01/30

؟؟؟؟
0

از پيكان بهتره ؟؟؟؟؟ مگه داريم؟ تو يا مارو اسكل كردي يا خودتو
گزارش
پاسخ دادن
18:20  1395/01/30

حسرت خور شاخ
9

بهتر بنویسی حسرت خوره دنا ... خخخخخخخ. شبا بدجور تو حسرت دنا اشک میریزیها. هههه
گزارش
پاسخ دادن
20:09  1395/01/30

فراهانی
0

سلام میشه شماره تماس بدی چند تا سوال دارم
گزارش
پاسخ دادن
07:28  1396/10/23

حسین صفری
1

من دنا معمولی مدل ۹۷ گرفتم خداشاهده ۲۰ روزه فروختم گرچه سود هم کردم ولی جاش یه ایدو گرفتم و اصلا قابل مقایسه نیست. خدایی ایدو از دنا خیلی سرتره
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1397/01/08

نقل قول
1

الان ده سالی میشه که ef7‌اومده . اگر واقعا موتور بود و اینهمه مزایا داشت که میگن واسش الان دیگه نباید هیچ xu7 و tu5 و ماشین چینی تو خیابان میدیدم . اما واقعیت چیه ؟ واقعیت دقیقا اینه که این موتور ثابت کرده که ارزشی نداره . نه عمر و دوامی داره نه سخت جونه نه کشش خوبی داره . شما فکر کردی فقط علی دنا سوار فهمیده ef7‌ چیه و رفته خریده و بقیه مردم همه از موتور و ماشین هیچی نمیدونن که ef7‌نمیخرن ؟؟ واقعا تا حالا فکر کردین چرا مردم موتور xu7 قدیمی پرمصرف رو روی هوا میخرن اما ef7 مثلا مدرن و کم مصرف رو از اسمش هم فرار میکنن ؟ جوابش آسونه . ef7 در عمل ثابت کرده که کلی مشکلات ریز و درشت داره و وقتی مشکلی پیدا میکنه دیگه درست نمیشه و قطعه و لوازم گرون و کمیاب داره و کمی که بهش فشار بیاری ظرف دو سال از پا درمیاد و میافته گوشه تعمیرگاه و کسی هم ازت نمیخردش . واقعیت رو باید دید . ef7‌فقط ادعا داره وگرنه در عمل ثابت کرده که هیچی نیست
16:32  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
علی
10

موتور xu7 هم 30 سال تولید میشه اگه خوب بود که دیگه الان موتور پیکان که 60 سال پیش تولید میشد که دیگه نبود در ضمن من xu7 دارم آشغاله یه بار واشر زده دیگه جرات نمیکنم گاز بدم میخوام بفروشم
گزارش
پاسخ دادن
17:46  1395/01/30

رضا
3

Xu7 یک موتور قدرتمند 1800 سی سی هست و اصلا در کلاس موتورهای 1600 مثل موتور پیکان و ef7 قرار نداره . شما دوست ندارید واقعیت ها رو ببینید و سعی عجیبی در گول زدن خودتون دارید . EF7 علیرغم تمام تبلیغات ایران خودرو ، در عمل بی ارزشی و ضعف های عجیبش رو به همه اثبات کرده و کمتر از 5 درصد بازار خودروهای داخلی سدان متوسط رو در دست داره درحالیکه XU7 و TU5 بسیار محبوب تر و پرفروش تر هستن چون کارایی و قابلیت خودشون رو در عمل به همه اثبات کردن . بهترین نمونه اش سورن هست . زمانی سورن که موتور XU7 داشت بسیار محبوب بود و مثل پارس الان باید کلی تو نوبت میماندی تا بخری ولی از وقتی EF7 رو زدن روش دیگه هیچ محبوبیتی در بازار نداره و حراج ایران خودرو هم به فروشش هیچ کمکی نکرده
گزارش
پاسخ دادن
21:39  1395/01/30

کشتاور گشتاور
7

اقا رضا یادت رفت از گشتاور بگی هی این گشتاورو یاداوری کن ملکه زهنمون بشه اقا رضا گشتاور.خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/01/30

دبیر
1

تو برو دیکته یاد بگیر ! ملکه زهن چیه ؟؟ انتظار بیشتری هم ازت نیست . باید هم طرفدار دنا باشی
گزارش
پاسخ دادن
07:38  1395/01/31

وريا
0

در جواب نقل قول تجربه ثابت كرده موتور اي اف ٧ خراب بشه قطعاتش كمياب و گرون هستن ولي اقاي نقل قول من زياد تحقيق كردم و دو بار خوتور اي اف ٧ رو داشتم يكي رو به مدت ٤ سال يكي رو خود همين دنا باور ميكنيد اصلا خراب نميشه تا قطعه بخواي بگيري اين رو همه ميگن مگه تغ چند ستل ميخواي يك ماشين رو بروني كسايي كه گفتن خواب شده مدل ماشينشون رو بپرس ميدونستي اي موتور يكي از بهترين موتورهاي كپسه المان دراومده كه مخصوصا كپسش ضمانت ده سال داره من ضمانت مونتاژه ايران رو نميگم خود موتور اي اف ٧ كپس المان كه اماده اوردن سوار ماشين كردن كه ماله دنا همينطوره
گزارش
پاسخ دادن
17:16  1395/02/02

امید
0

کاش صندلی هاش بهتر بود و یه حالت نرم و راحت داشت. چرا با گیربکس اتومات عرضه نمیشه خیلی عجیبه؟ جای سانروف خالیه تو این ماشین. ارتفاع ماشین یکم زیاده. دوست داشتم سواریشو تست میکردم ببینم در چه حدو اندازه ایه؟ جنس داشتبوردش قابل قبوله یا ضعیفه؟ بدرد ترافیک شهر تهران میخوره با این موتور؟ اگه کسی اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنه
16:05  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
اکبر
1

حیدر علی خان ن جواب شمارو اقای فروشنده وخریدار داد ه
14:21  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حیدر علی
0

سلام . من الان یکماه هست که قصد خرید خودرو گرفتم . هنوز تصمیم قطعی نگرفتم . بین پارس و دنا دو دل هستم . راستش نمی خوام بعد از خرید اذیتم کنه . با تشکر
13:37  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
عباس زر
8

سلام
من نه پارس دارم نه دنا . ولی دنا ثبت نام کردم که خرداد تحویل میگیرم . راستش من از سه نفر که دنا داشتن در موردش پرسیدم . دو نفر ازین سه نفر قبلش پارس داشتن . از دنا خیلی راضی تر بودن و میگفتن که خیلی از پارس سرتره .
بازم خودت تحقیق کن از کسایی که ماشین رو دارن تا به بهترین نتیجه برسی . به گفته های سایت هم اصلا اکتفا نکن . ایشاله هر چی گرفتی برات مبارک باشه و چرخش برات بچرخه .
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1395/01/30

امید
0

سلام. آقای جهرمی چرا دنا؟ میشه لطف کنید دلایلتون رو بگید
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1395/01/30

علی دنا سوار
2

قطعا دنا
گزارش
پاسخ دادن
20:10  1395/01/30

میلاد
0

به جای این دوتا پارس تندر یا تندر90 از پارس خودرو بگیر که 4 ستاره کیفیت هم دارن
آپشن ندارن قبول دارم ولی فنی عالی و خیالت از رفتن تعمیرگاه راحته....خداییش من هیچکدومو ندارم ولی دارم تحقیق میکنم ماشین بخرم و تقریباتصمیممو هم گرفتم چون هرکی داره فوق العاده راضیه.
دناو پارس سواران ناراحت نشن البته.
گزارش
پاسخ دادن
02:43  1395/01/31

وريا
0

سلام اقا حيدر علي من بهت ميگم اصلا جاي فكر كردن نداره كه پارس رو با دنا مقايسه كني و دو دل باشي من دنا داشتم مخصوصا رنگ نوك مدادي و مشكي از لحاظ ظاهر اگه برات مهم باشه از لخاظ بقيه ي چيزها دنا در برابر پارس خداست مرد حسابي كاري نكن پشيمون بشي اميدوارم تونسته باشم كمك كنم
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1395/02/02

کاربر: نوید جهرمی
8

اگر بین پارس و دنا دودل هستید دنا رو انتخاب کنید.
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1395/01/30

خریدار و فروشنده
11

سلام به همه دوستان
من یه خریدار و فروشنده ماشین هستم اما نه ماشین ایرانی
تنها ماشینی که بین ماشین های ایرانی خرید و فروش میکنم دنا هست
مخصوصا رنگ مشکی که به راحتی نقد میشه
خودم فقط بعد از خرید یک دستگاه دنا باهاش تا شمال رفتم و برگشتم باید بگم از تمام جهات عالی بود و اصلا اذیتم نکرد تو سربالایی ها فقط یکم اونم وقتی مجبور میشدم بخاطر ترافیک ایست کنم و دوباره راه بیوفتم یکم تنبل بود ولی از دنده دو به بالا به راحتی شتاب میگرفت ولی در بقیه موارد مثل ترمزها، راحتی در رانندگی،هندلینگ،نرمی سیستم تعلیق،مولتی مدیا و مخصوصا بخاریش که واقعا معرکس همه چیش خوب بود
اگه بخوام با انصاف قضاوت کنم اصلا قابل مقایسه با ماشین چینی نیست اصلا
چون به جرات میتونم بگم از تمام مدلهای ام وی ام ، چانگان و سانگ یانگ و لوبو(که مال شرکت هافی موتور هست و قول میدم اسمش رو هم نشنیدید) سوار شدم تا تمام ماشینهایی که داخل نمایشگاه هست و باید بگم دنا یه سر و گردن از ماشین های چینی البته تا رنج 50 تومن سرتره
البته خوب جیلی امگرند بهتر از دنا هست
ولی در کل تو رنج 43 تومن به هیچی غیر از دنا فکر هم نکن
ممنون
11:44  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
حقیقت
7

ef7‌ یعنی کشش دور پایین ضعیف یعنی رانندگی دور بالا یعنی دنده معکوس زیاد یعنی ار پا افتادن ماشین و موتور بعد از دو سال کار . دنا یعنی آپشن و امکانات دنا یعنی فروختن ماشین با یه موتور بی ارزش به زور یه داشبورد و چهار تا آپشن . دنا یعنی کروز بدون گیربکس اتوماتیک . دنا یعنی وا دادن ماشین تو سربالایی . دنا یعنی طبل تو خالی . دنا یعنی موتور 1600 رو بدنه 1300 کیلویی . دنا یعنی سرهم بندی کردن بدنه سمند . دنا یعنی بازار فروش دست دوم بسیار بد . دنا یعنی وا رفتن و لش شدن بدنه بعد از دو سال . ef7 یعنی افت شدید کولر . ef7‌یعنی روغن ریزی و عیب های عجیب و غریب و غیر قابل حل . دنا یعنی موتور 1.6 لیتری یه ماشین 30 میلیونی به اضافه چهار تا آپشن و داشبورد . ef7‌یعنی جوش آوردن در سربالایی
08:38  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
عباس زر
4

والا پیکان قدیمی مدل 60 ما هم ، اینهمه ایراد نداشت که شما روی این ماشین گذاشتین . لطفا منصفانه انتقاد کنید .
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1395/01/30

رضا
3

عزیز من پیکان زمان خودش ماشین ارزشمندی بود و واقعا موتور عمری داشت اما این چی ؟؟ واقعا به نظرت میشه به ef7 گفت موتور ؟؟ الان ده سالی میشه که ef7‌اومده . اگر واقعا موتور بود و اینهمه مزایا داشت که میگن واسش الان دیگه نباید هیچ xu7 و tu5 و ماشین چینی تو خیابان میدیدم . اما واقعیت چیه ؟ واقعیت دقیقا اینه که این موتور ثابت کرده که ارزشی نداره . نه عمر و دوامی داره نه سخت جونه نه کشش خوبی داره . شما فکر کردی فقط علی دنا سوار فهمیده ef7‌ چیه و رفته خریده و بقیه مردم همه از موتور و ماشین هیچی نمیدونن که ef7‌نمیخرن ؟؟ واقعا تا حالا فکر کردین چرا مردم موتور xu7 قدیمی پرمصرف رو روی هوا میخرن اما ef7 مثلا مدرن و کم مصرف رو از اسمش هم فرار میکنن ؟ جوابش آسونه . ef7 در عمل ثابت کرده که کلی مشکلات ریز و درشت داره و وقتی مشکلی پیدا میکنه دیگه درست نمیشه و قطعه و لوازم گرون و کمیاب داره و کمی که بهش فشار بیاری ظرف دو سال از پا درمیاد و میافته گوشه تعمیرگاه و کسی هم ازت نمیخردش . واقعیت رو باید دید . ef7‌فقط ادعا داره وگرنه در عمل ثابت کرده که هیچی نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:02  1395/01/30

عباس زر
2

عزیز من عرض من این بود که نقد باید منصفانه باشه نه از روی قصد و غرض و برای تخریب . فرمایش جناب حقیقت فقط برای تخریب بود چون ایراداتی که بیان کردن حتی پیکان با اون همه ضعف نداشت چ برسه به خودرو های تولید روز . منم دنا ندارم ولی ثبت نام کردم و هیچ قضاوتی در موردش نمیتونم بکنم بجز شنیده هام از افرادی که دنا داشتن ، و طبق شنیده های من همشون راضی بودن . در ضمن در مورد منطق شما که میفرمایید که اگر ef7 خوب بود دیگه موتورهای مختلف تولید نمیشد کاملا مخالفم و اصلا منطقی نیست . اینجور که شما میفرمایید باید همه کشورها تک محصولی باشن و بازار رقابت و تنوعی هم وجود نداشت .
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1395/01/30

علی
4

موتور ef7 در طی یک قرار دادی برای انتقال دانش طراحی موتور به داخل ایران با یک دفتر طراحی موتور در المان بسته شد و قرار بود موتور اول در المان با نظارت طرف ایرانی و موتور دومی در ایران با نظارت طرف المانی طراحی شود. بعد از طراحی موتور اول که ef7 نام گرفت و عموما قطعات اون المانی بود تا چند سال قطعات از المان وارد شد و موتورهای بسیار خوبی در امد ولی با تشدید تحریم ها طرف المانی از قرارداد کنار کشید و ایران خودرو با توان داخلی نسبت به ساخت قطعات اقدام کرد از این تاریخ مشکلات فراوانی برای موتور بوجود امد. من خودم به مدت ۵ سال و حدود ۱۳۰۰۰۰ کیلومتر با سری اول این موتور بدونه هیچگونه مشکلی رانندگی کردم. اما کسانی که بعدا خصوصا در سالهای ۹۰ تا ۹۲ این موتور را استفاده کردند بسار مشکل داشتند. اما ایران خودرو به مرور با اصلاح مشکلات ایجاد شده کیفیت تولید را بالا برده و شنیدم جدیدا کیفیت موتورها مشابه موتورهای تولیدی سری اول شده. ولی هنوز بازار بر اعتقاد قبلی است و اعتماد از دست رفته عنوز حلب نشده است.
گزارش
پاسخ دادن
16:00  1395/01/30

ارش
5

از علی اقا بخاطر صحبت کاملا درستش در مورد موتور ای اف 7تشکر میشه چون واقعا همینه که ایشون گفتند چون برادر من کارشناسی ارشد مکانیک خودرو میخونه همین و میگه زمان تحریم باعث شد که موتور ای اف 7تغییراتی بهش بدن که باعث بروز مشکلاتی شد ولی از سال 94این موتور به حالت همان موتور اولیه المانی برگشت و تمام ایراداتش برطرف شد الان دوست من در شیراز 47000تا با دنا رفته خیلی هم روش فشار اورده خداوکیلی تو جاده 195تا هم باهاش رفته ولی تا کنون این موتور هیچ نقصی نداشته از نظر اتاق و اپشن هم تو خودروهای ایران خودرو حرف اول و میزنه کسانی که برا خرید دنا شک دارند اصلا ذره ای هم به دلشون بد راه ندن چون دنا واقعا عالیه
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1395/01/30

علی دنا سوار
1

ای بابا رضا هنوز با اسم ها ی دیگه کامنت می نویسی
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/01/30

اکبر
0

بادرود علی اقا جون داداشه گلم من از حدنا ده نفر نظر سنجی کردم به جز یک نفراکثرنا راضی بودن اون یکنفر هم میگفت ارور اتصالی سیم کشی میده که متاسفانه برده نمایندکی گفته بودن مشگلی نداره مقصر خودش هست که پیگیری نمیگنه منچون خودم نمایندکیه یه شرکت خارجیی را دارم و سرو گارم با ارور دستگها هست به تمام دوستان پیشنهاد مگنم حتمنا ارور دستگاه را جدی بگیرن تا رفع بشه اگر تکنسین نتونه عیب را پیدا گنه میکه چیزی نیست مشگل نداره به دوستانتون سفارش گنید اصرار برای رفع عیب کنند
01:50  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
رامین
0

سلام به همگی، بچه ها، ماشین منو امروز تحویل نمایندگی دادن، ولی به من تحویل ندادن، گفتن باید آچار کشی بشه!!!! داداشایی که ماشین تحویل گرفتن میشه بگن این کار نمایندگی دیگه چه داستانیه؟؟؟؟ آخه ماشین صفر مگه آچار کشی میخواد؟؟؟ یه وقت وسیله هاش و بر ندارن؟؟
00:14  1395/01/30
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

من که تا حالا همچین چیزی نشنیدم ولی اگه نمایندگی بخواد از روش چیزی برداره از دست شما کاری بر نمیاد مگه اینکه موقع تحویل بفهمی و تحویل نگیری
گزارش
پاسخ دادن
07:29  1395/01/30

علی
1

قبل از تحویل خودرو در نمایندگی یک چک نهایی هست به نام pdc یا pre delivery check (بازرسی های پیش از تحویل) که نمایندگی باید انجام بده و جز استاندارد شرکت هست. بعد از انجام هم یک بر جسب کوچک روی شیشه جلو می چسبونن
گزارش
پاسخ دادن
09:24  1395/01/30

رحيمي
0

درود
اچاركشي رو وضعيت تحويل مسخره هستش
بريد نمايندگي پيگير شيد
گزارش
پاسخ دادن
10:50  1395/01/30

فرهاد
0

باايران خودرو تماس بگيرين موضع رو پيگيري مي كنن
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1395/01/30

مهدی
0

نگران نباش .ماشین منم تو حالت بازرسی قبل از تحویل کامل چک شد .اچار کشی هم شد که تازه بهتر هم هست .نگران تعویض قطعه تو نمایندگی نباشید چون اکثر قطعات ماشین سریال نامبرش اختصاصی برای خودرو شماست.
گزارش
پاسخ دادن
18:02  1395/01/30

امیر2
1

دوستان سلام عصردیروز درنمایندگی بودم که خودروی من رسید وقتی مسئول تحویل خودرو ان راازتریلرپیاده وکامل چک کردازاوخواستم ان رابه من تحویل دهداما قبول نکردوگفت فردا امروزصبح ساعت 9رفتم دوباره گفت فعلا تحویل نمی دهم خلاصه بااودرگیرشدم وازاوخواستم کتبی بنویسد که تحویل نمی دهم اما ناگزیر شد وماشین راتحویل داد اما به باطری مشکوک هستم چون لاستیک قطب منفی روی افتاده وباطری کهنه به نظر می رسد چگونه ثابت کنم درضمن دوستان الان داخل ماشین نشسته ام ودنا به نظرمن ماشین خوبی است لطف کنید منصفانه نقد کنید تا کسانی که قصد خرید دارند تصمیم درست بگیرند ازهمگی دوستان تشکر می کنم
گزارش
پاسخ دادن
00:07  1395/01/31

سیامک
0

سلام ثبت نام ماشینت کی بوده؟؟/
گزارش
پاسخ دادن
21:53  1395/01/31

الهام
3

دنا ظاهر زشت و زننده ای دارد.دیشب به خاطر همین موضوع با شوهرم دعوام شد و امروز مجبورش کردم رفت انصراف داد.به نظر من یه خودرو قسطی با کلاس مانند سراتو بگیری بهتر از این خودروهای ایرانی بیکلاس هست.موفق باشید
23:45  1395/01/29
گزارش
پاسخ دادن
ارش
11

این کلک مرغابیت دیگه نمیگیره اقا رضا اینبار با اسم الهام اومدی برو بچه دیگه دستت واسه همه رو شده به شوهرت میگم طلاقت بده
گزارش
پاسخ دادن
00:01  1395/01/30

دروغ
7

بابا با کلاس. برو کنار یه وقت دنایی نشی
گزارش
پاسخ دادن
07:01  1395/01/30

خریدار و فروشنده
1

سلام به همه دوستان
من یه خریدار و فروشنده ماشین هستم اما نه ماشین ایرانی
تنها ماشینی که بین ماشین های ایرانی خرید و فروش میکنم دنا هست
مخصوصا رنگ مشکی که به راحتی نقد میشه
خودم فقط بعد از خرید یک دستگاه دنا باهاش تا شمال رفتم و برگشتم باید بگم از تمام جهات عالی بود و اصلا اذیتم نکرد تو سربالایی ها فقط یکم اونم وقتی مجبور میشدم بخاطر ترافیک ایست کنم و دوباره راه بیوفتم یکم تنبل بود ولی از دنده دو به بالا به راحتی شتاب میگرفت ولی در بقیه موارد مثل ترمزها، راحتی در رانندگی،هندلینگ،نرمی سیستم تعلیق،مولتی مدیا و مخصوصا بخاریش که واقعا معرکس همه چیش خوب بود
اگه بخوام با انصاف قضاوت کنم اصلا قابل مقایسه با ماشین چینی نیست اصلا
چون به جرات میتونم بگم از تمام مدلهای ام وی ام ، چانگان و سانگ یانگ و لوبو(که مال شرکت هافی موتور هست و قول میدم اسمش رو هم نشنیدید) سوار شدم تا تمام ماشینهایی که داخل نمایشگاه هست و باید بگم دنا یه سر و گردن از ماشین های چینی البته تا رنج 50 تومن سرتره
البته خوب جیلی امگرند بهتر از دنا هست
ولی در کل تو رنج 43 تومن به هیچی غیر از دنا فکر هم نکن
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
08:20  1395/01/30

عباس زر
2

شما هیچوقت خودروی 42 میلیونی رو با خودروی 90 میلیونی مقایسه نکن .
گزارش
پاسخ دادن
08:22  1395/01/30

حمید
2

خسته نیاشی،80 میلیون خرج کنی تازه سراتو
گزارش
پاسخ دادن
10:25  1395/01/30

علی
1

سلام
آیا گیرباکس دنا با سمند EF7 فرق میکنه یا همون هست؟
طبق پرس و جوهایی که کردم مشکلات موتئری EF7 تا حدودی رفع شده اما گیربکس و سیستم برق مشکلاتی داره.
اگر اینا بین دنا و EF7 مشترک باشه که ارزش هزینه بیشتر رو نداره دنا.
دوستان واقع بینانه و بدور از تعصب نظر بدن.
23:33  1395/01/29
گزارش
پاسخ دادن
تجربه
4

با 35000 کیلومتر کارکرد با دنا تنها جایی که تا حالا باهاش مشکل نداشتم و نرم راحت بوده گیریبکسش بوده. اتفاقا توی چرخ دنده های گیریبکسش نسبت به سورن تغیراتی دادن که قدرت و سرعت موتورش بیشتر شده.
گزارش
پاسخ دادن
23:49  1395/01/29

حسین
0

یکیه هیچ فرقی نداره کلا فنی تمام ef7 ها یکیه تو گیربکس که کلا ماشینای ایرانخودرو یکین به جز tu5
گزارش
پاسخ دادن
01:08  1395/01/30

ali
2

آخه چرخ دنده گیربکس چه ربطی به افزایش قدرت موتور داره
گیربکس فقط برای انتقال قدرت موتور هست و ضرایب مختلف باعث تفاوت گیربکس ها میشه
تمام مشخصات موتور دنا با سمند برابر هست فقط تفاوتشون در ضرایب گیربکس ها هست که در دنا برای دریافت استاندارد یورو 4 و بالاتر تغییر کرده ولی این عمل باعث کاهش شتاب دنا نسبت به سمند شده
این تغییر ضرایب گیربکس باعث شده که برای شتاب گیری دور موتور بالاتر برود و علاوه بر اون باعث افزایش صدای موتور در داخل کابین شده است
البته تغییرات انجام شده کمی از لحاظ کاهش استهلاک مثبت بوده و مشکلات موجود در مورد سمند در دنا کمتر شده است ...
گزارش
پاسخ دادن
02:29  1395/01/30

کاربر: zolfany
11

با درودد به دوستانه گلم اونها یی که از دنا بدتعریف میکنند ماشینه چینی سوار بشن اگر اشگشون در نیمامد خدا شاهده در مقابله مااشینهای چینی حرف نداره من خیلی رو دنا تحقیقات کردم بعدن ثبت نام کردم
22:31  1395/01/29
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

منم با این که از دنا خوشم نمیاد ولی اونو به انواع و اقسام جک و لیفان و ام وی ام ترجیح می دم.
تنها ماشین های چینی که واقعا نسبت به پولشون ارزش خریدن دارن ، بسترن B50F و جیلی امگرند7 اتومات هستن.بقیه شون ارزش خرید ندارن.
گزارش
پاسخ دادن
09:30  1395/01/30

ali77
0

باید برلیانس میخریدی که هم خدمات داره هم کیفیت من یک ساله دارم خیلی عالیه
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1396/05/04

داریوش
0

دوست عزب من هم دقیقا چنین مشکلی دارم .باور کن همه از بنزین آشغالیه که به خورد این ماشینها میدیم
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1398/06/28

میثم
8

دنا با توجه به قیمت دیگر خودروهای داخلی کاملا به قیمتش می ارزه
22:20  1395/01/29
گزارش
پاسخ دادن
خلیل
8

وجدانا دنا کشش و قدرتش خیلی خوبه تو گردنه و سربالایی عالیه و حرفای زیادی برا گفتن داره ای جمله تجربه ۱۱ ماه دنا سواری بنده هست
22:14  1395/01/29
گزارش
پاسخ دادن
امیرعباس
0

من یه دنا ثبت نام کردم. یه ساعت پیش تلویزیون تبلیغ دانگ فنگ h30رو کرد. به نظرتون بهتر دنا نیست؟ یه لحظه پشیمون شدم گفتم کاش اینو میگرفتم. شبیه شاسی بلند بود
22:07  1395/01/29
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
1

عزیزم موتور 206 رو گذاشته روی اون ماشین
بعدم معلوم نیست کی خط تولیدش استارت بخوره
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1395/01/29

کاربر: zolfany
5

با درود
من ام وی ام داشتم،از روز اول اذیت کرد ،هم لوازم گرونی دارد هم کم یاب پس من پیشنهاد مینکم اگر میخواید ماشین بخرید دنا انتخاب بهتریه نسبت به ماشین های چینی،من به شخصه دنا ثبت نام کردم با مشورت ازدوستانی ک دنا داشتن اکثرا راضی بودن
22:04  1395/01/29
گزارش
پاسخ دادن
طبا
5

من سمند دارم خیلی راضیم
21:06  1395/01/29
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 13 نظر
Jalil fathi 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 کرج فروردین دو مرحله ای : ده روزه مدارک اومده خبری از ماشین نیست ۴۵ روز تو صف بارگیریه واقعا بدقولن قرار بود شهریور تحویل بدن الان ۲۰ آبانم گذشت
احسان : سلام ممنون دادش منم ۱۴ هم هستم خودم
آذر 403 : برا تبدیل به جی ال وقتی میرم تو کاربری قسمت تغییر رنگ میزنه برا تایید هویت باید یه پیام بیاد ولی هیچ پیامی نمیاد کسی میدونه باید چیکار کنم
محسن x5 : سلام دوستان .مدارک بعدازارسال چندروزه بدستمون میرسه
جی۴اقساطی ثبتنام ۱۵مردادماه مشکی : 60روزه قسطی الان نگاه کردم مرحله بیمه نامه سبز شده مونده مرحله پلاک وارسال مدارک وبعد تحویل ازپلاک تا تحویل چقدر طول میکشه ؟
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : شاید آخر ماه آینده شروع کنند که ۹۰ روزه x5رو فاکتور بشه
احمد x5 تیر ۱۴۰۴ اقساطی : برادر x5, پس ما زنگ میزنیم تهران نمایندگی، تاریخ تحویل سیستمی رو میده اون چیه؟؟؟؟ شما درست میگی خودت رو ناراحت نکن
V4ابان30 : سلام.منم تحویل ۳۰ آبان هستم دادشم ۲۶ آبان نگران نباش دوست عزیز فاکتور میشی
بهنام : من شخصا ۲۹ اردیبهشت هستم
Milad : واریز ۹ اردیبهشت هنوز فاکتور نشدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
برو خوش باش : اون مصوبه یعنی چون پیش فروش هستی،اون مقدار از،قیمت جدید کسر شده و نصف مبلغ افزایش خورده
حامد احمدی : این خبر درسته ولی معلوم نیست چه تعداد بوده
حامد احمدی : سلام دوستان من 31شهریور هستم الان حساب کردم 20 هزار نفر مونده تا پذیرش بشم
30 ابان : باز برا تو طرح تبدیل اومده برا من نیومده نمیدونم چرا شایدم اومده من نفهمیدم کارخونه به اون عظمت لنگ رنگ مشکی و خاکستریه
تکسوز : داداش مطمئنی که پلاک شدی؟ حضوری تا پلاک نهم آبان تحویل دادن
نیسان دوگانه ابی : آنقدر خوشحال نباشید که پلاک شدین منم پلاک شدم اما کی سوم آبان هنوز تحویل ندادن
رانا رانا : دوستان کسی تازگی فروخته ماشین و وقتی تحویل گرفته؟؟؟میخوام بفروشم .قیمت چند بزنم سریع فروش بشه
رانا تحویل آذر ماه : ممنون .واسه شما هم مطمئن باشید تا آخر آبان فاکتور و پلاک و تحویل میشه،شک نکنید
رانا تحویل آذر ماه : ممنونم. انشاالله همگی به خوشی استفاده کنن و پر رونق باشه براشون
حقلو : حقته واقعا میگم حقته 8 سال دیگه هم ندن چون هیچی غلطی نکردی حتی در حد یه شکایت