امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

177790 نظر

حبیب نوری ثمسقانی
0

سلام دوستان، چند صباحیست که دنا رو تحویل گرفته ام، وقتی که ماشین سرد است و میخواهم روشن کنم، در استارت اول بلافاصله بعد روشن شدن جزئی خاموش میشود و در استارت دوم هم همچنین است، در مرتبه سوم که روشن میکنم با کمی گاز دادن و گاز را نگه داشتن موتور ماشین بعد از رها کردن پدال گاز درست کار میکند ، به یکی از مکانیک های زبده شهر که نشان دادم گفت که از سنسور گاز و استپر هست مشکل، آیا برای شما دوستانی که دنا صفر خریده آید این مشکل پیش آمده؟ ؟ من رو به مانند پدر خود راهنمایی کنید تا آگاه بشوم، و اینکه آیا من میتوانم در حال حاضر که ماشین 120 کیلومتر راه رفته به نمایندگی مراجعه کنم؟؟ از تمامی دوستان سپاس گذارم بابت راهنمایی ه ایشان.
01:32  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
الف
1

آره حتما ببرید نمایندگی نشون بدید ربطی هم به کیلومتر نداره اونا موظف هستن ماشینو درست کنن ولی اون مکانیکم درست گفته اگه ماشین روشن میشه بعد دور موتور بیش از حد افت میکنه و خاموش میشه ایراد از استپره البته بعضی وقتا که ماشین گرمه هم این اتفاق میوفته حتی در حال حرکت پس خیلی مواظب باشین و سریع درستش کنید با یه دیاگ ساده مشکلش رفع میشه انشالله
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1395/02/05

مینا
0

دوستان درسته که میگن رنگ مشکی بعد یه مدت کیفیت رنگش و از دست میده ؟؟ خواهشا جواب بدید
00:56  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
مینا
0

سام این که میگن رنگ مشکی بعد از یه مدتکیفیتشرنگ سفیدش چطوره؟؟؟ش و از دست میده درسته؟؟؟
00:31  1395/02/05
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
5

سلام دوستان ..من بعد از چند روز که حرفای شما رو خوندم .مدارکو امشب ردیف کردم فردا صبح هم دارم میرم دنا آبی کبود ترم دورنگ ثبت نام کنم..تحویلشم 30 روزه اس..البته تاحالا پشت موتور ef7 نشستم ببینم چطوره..خدا کنه که راضی باشم.از انتخابم ..به نظرتون رنگش خوبه؟؟؟؟لطفا پیام بزارید..
23:54  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

قشنگه ولی به نظر من مشکی تریم تک رنگ بگیر بیشتر تو بورسه
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1395/02/05

مصطفی
3

ینی یه نفر تو این عالم نیس بگه دنا بهتره یا سورن کلاس 11؟ با دلیل لطفا
23:44  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
تارا آبان
0

سلام تحویل فوری سه ماهه بودید ؟
گزارش
پاسخ دادن
13:27  1401/09/21

تارا اتونات تحویل آبان
0

سلام علی اقا شما اتومات بودید یا دستی. و چندم ابان ماه بودید. ممنون
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1401/09/21

تارا آبان ماه
0

سلام یک ساله بودی یا فروش فوری ماتحویل آبان بودیم ۶۰ روزه تکمیل وجه کردیم هیچ خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1401/09/21

aali
0

تارا دستی پیش فروش یک ساله بود
گزارش
پاسخ دادن
17:05  1401/09/21

جردن
6

به نظر من دنا بهتره چون سورن هر چقدر هم خوب باشه بازهم اطاق وآپشنهاش قدیمیه،وظاهرش هم تفاوتی با خودروهای ارزانتر از خودش نداره درعوض دنا باماشین های گرانتر از خوش تفاوت کمتری داره بلکه به نظر من از پشتیبانی وخدمات بیشتری برخورداره،نظر شخصی من تیپ سمند وپژو وپرشیا دیگه خیلی دموده شده وکاملا تکراری شده درعوض دنا جذابیت وتازه گی های بیشتروآپشنهای بروزتری داره . هرکدومش رو هم گرفتی چرخاش برایتان بچرخه !
گزارش
پاسخ دادن
00:32  1395/02/05

ناشناس
1

از چه نظر؟ به نظرم دنا بهتره چون ظاهرش و امکاناتش بهتره. ضمنا موتوری یکی هستن ولی توربو من نمیپسندم رو این موتورا چون ممکنه استهلاک موتور بالا بره. ضمنا توربو سورن قابلیت روشن و خاموش کردن نداره و یکسره است و این استهلاک رو بالا میبره. بازم تحقیق کنید
گزارش
پاسخ دادن
00:40  1395/02/05

امیر2
2

سلام هردو ماشین عالی هستن شک نکن سورن فقط مانیتور ندارد
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/02/05

مینا
0

دوستان کفپوش سه بعدی چه فرقی با بقیه کف پوش ها داره اخه نمایندگی میگه براش کفی سه بعدی بگیر قیمتش چنده؟ چه رنگیش تو بورسه؟؟یه سوال دیگه ایا رنگ مشکی بعد از دو سال کیفیتش و از دست میده؟ فقط دنا
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1395/02/05

کاربر: نوید جهرمی
1

بنده با تمام مخالفتام با دنا باز میگم که قطعا دنا بهتره. اما سوال اینه که این بهتر بودن تا چ حد برای اضافه پرداخت این قدری براتون توجیح داره. اگر داره که برید بخرید.حالشو ببرید.
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/02/05

مینا
6

فقط دنا دنا ای دنا دختر مردم دنا. دنا ای دنا بوی گل گندم دنا. دنا ای دنا دختر مردم دنا ای دنا بوی گل گندم دنا اون اتاق زیبات پر از ناز و کرشمست نگاه کن جای پامون همونجا لب چشمست گل اندام گل اندامفقط من تو رو میخوام میترسم که رقیبون سر راهت بزارن دام
23:38  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
حمید
3

دوستان ایران خودرو جایی نمیشینه زیرش اب بره ،دنا ۴۳ میلیون پولشه کاراییشم به اندازه همین ۴۳ میلیونه نه کمتر نه بیشتر البته ممکنه کمتر باشه چون ایران خودرو کارش دزدیه پس با ماشین بالای ۴۳ میلیون مقایسش نکنیید ،هر چقدر پول بدی همون قدرم ‌آش میخورید ،،تمااااااااااااااام
23:20  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
دستی آذر
0

منم تحویل آخر آذرم هنوز خبری نیست.فقط پیامک تبدیل اومد
گزارش
پاسخ دادن
02:09  1401/09/21

ارش
6

سلام ای ول به راست گوی منطقی با حرفشون کاملا موافقم دنا را نباید با پارس و 206و405مقایسه کرد دنارو باید با ماشینهای خارجی قیاس کرد اخه کلا همه پژوها دارن واشر میزنن
23:16  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
راست گوی منطقی
13

داش رضای با منطق به عرضتان برسانم کسی که تو سربالایی با دنده مرده بالا میره راننده نیست و خودروی خودشو نابود میکنه حالا میخواد دنا باشه یا پارس یا بنز و بی ام دبلیو.اصل رانندگی اینه که تو سربالایی دنده مرده نری.تمام خودروهایxu7 واسه این واشر میزنن که تو سربالایی یا کفی پر گاز میرن و موتورشون نابوده.اما ef7 وتمومه موتورهای روز دنیا به شکلی طراحی شدن که حداکثر توان خودشون رو توی دورهای بالای 4000 نشون بدن. و این یعنی هرچی میخوای معکوس بکش و تو سربالایی بگاز. اما شما دوبار پارس معکوس سخت بکشی باید بری تعمیرگاه واشر سوختت رو عوض کنی چون موتورش 8 سوپاپ با تکنولوژی زمان شاه عباس و برای دورهای پایین ساخته شده. علت اصلی واشر زدنهای xu7 همین مشکله که خیلیا مثل آقا رضاسرشون رو زیر کبک کردن. درضمن با دور پایین دنا تو سربالایی پارس رو میخره. اونجایی که دور موتور رو بالا میبریم که بخوایم با یه خودرو خارجی کل بندازیم. نه اینکه بخوایم با زور گاز زیاد بالا بریم. بادور موتور 4500 راحت 140 الی 150 تو سربالایی پر میکنه و پارس هم در حال ترتر کردن با حداکثر گشتاور و با سرعت 95 کیلومتر درجا میزنه
23:03  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

بسلامتی.با چه شماره ایی تماس گرفتی؟
گزارش
پاسخ دادن
18:00  1401/09/20

جک j4 آبان ماه
0

سلام
مبارک باشه
واسپاری نمیصرفه سودش خیلی زیاده 60 _70میلیون گرونتر در میاد
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1401/09/20

J4 سفید
0

‏سلام ممنونم
‪‪+98 21 4499 8208‬‬‏ شماره واسپاری کرمان موتور
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1401/09/20

J4 سفید
0

درسته ولی تحویل 30 روزه برای من خیلی بهتر بود تا شش ماه انتظار
بعد سودش نسبت به لیزینگای دیگه بنظرمن خیلی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1401/09/20

جک j4 آبان ماه
0

چند پاتون در اومد؟
گزارش
پاسخ دادن
21:05  1401/09/20

محمد
0

اصلا چنین حرفی صحیح نیست . اگر حداکثر گشتاور موتورهای امروزی مثلا در دور 4500 به دست میاد این دلیل نمیشه که در دور 3000 ضعیف باشن . مثلا موتور مزدا 3 که یک موتور 2000 هست ماگزیمم گشتاوررش در دورهای بالا به دست میاد اما در دورهای پایین هم ضعیف نیست و لازم نیست همش باهاش دور بالا رانندگی کنی . موتور مگان و الانترا هم همین حالت رو دارن . مشکل موتور ef7 این نیست که چرا ماگزیمم گشتاورش در دور 5000 هست بلکه مشکلش این هست که در دورهای پایین و میانی از گشتاور کافی برخوردار نیست و راننده رو مجبور میکنه برای بالا رفتن از سربالایی ها از دنده معکوس زیادتر و دور بالاتر موتور استفاده کنه و این شدیدا باعث استهلاک موتور و گیربکس میشه . ef7 شتاب اولیه کمی داره چون گشتاور دور پایین ضعیفی داره ولی مزدا 3 یا الانترا یا مگان هیچکدام شتاب اولیه ضعیفی ندارن . پس اشتباه نکنید و واقعیت رو ببینید . واقعیت این هست که گشتاور دور پایین و میانی ef7 ضعیف هست و راننده رو مجبور میکنه به دورهای بالاتر موتور بره تا گشتاور کافی تولید بشه . هر کسی یک بار با Ef7 رانندگی کرده باشه متوجه این ضعف میشه
گزارش
پاسخ دادن
07:39  1395/02/05

محمد
0

مشکل شما اینجاست که هنوز تفاوت کشش و سرعت رفتن رو نمیدونید . جایی که با سرعت 140 میرن و دور 4500 اونجا رو تست کشش بهش نمیگن . کشش یعنی توانایی موتور در غلبه به مسیر در دنده های سبک و دور پایین موتور . مثلا اگر بخواید کشش دنده 3 رو تست کنید باید ماشین رو در دنده 3 بگذارید و اجازه بدید تا سرعت مثلا تا حدود 30 یا 40 کیلومتر در ساعت پایین بیاد و بعد فقط با فشار دادن پدال گاز سعی کنید شتاب بگیرید . کشش موتور در این حالت تست میشه . در تمام تست کشش ها شک نکنید که برتری با xu7‌خواهد بود چون ef7 در دورهای زیر 4000 واقعا حرفی برای گفتن در مقابل xu7 نداره . ضمنا موتور روآ و rd هم 8 سوپاپ و قدیمی هستن ولی چون گشتاور ضعیفی دارند راننده رو مجبور به رانندگی دور بالا و دنده معکوس زیاد میکنند . داشتن گشتاور خوب در دور پایین یکی از مزایای اصلی موتور هست و موتوری که از گشتاور خوبی در دور پایین برخوردار نیست ارزش چندانی نداره و راننده رو مجبور به رانندگی دور بالا و دنده معکوس زیاد میکنه . ضعف کشش ef7 رو نمیشه به هیچ طریقی کتمان کرد
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1395/02/05

رضا
0

در مورد چیزی که نمیدونی حرف نزن . xu7 تو سربالایی واشرمیزنه ؟؟ یک چیزی بگو که بهت نخندن . Xu7 گشتاور عالی برای سربالایی داره . Xu7 هایی که واشر میزنن به خاطر اینه که طرف ماشین رو میگذاره روی سوخت گاز و سال تا سال رنگ بنزین رو نمیبینه و روغن فله ای میریزه توش و سال تا سال هم عوض نمیکنه . تو بیا همین رفتار رو با ef7 بکن ببینم شش ماه دوام میاره ؟؟ چرا از خودتون داستان سرهم میکنین . اینهمه xu7 رو نمیبینی روی پارس و سمند و 405 مثل شیر توی جاده در رفت و آمدن ؟ ef7 ها کلا 5 درصد ماشین های ایرانخودور هم توی خیابون نمیشن . تو که نمیدونی فرق گشتاور تولیدی یک موتور 2000 امروزی در دور 4500 با گشتاور Ef7 توی دور 4500 چیه بهتره هیچی نگی و اظهار فضل نکنی . اگر تو جز ef7 چیزی بخری باید تعجب کرد . Ef7 واسه امثال شما ساخته شده که از موتور و ماشین هیچی نمیدونید و فقط بر اساس داستان سرهم کردن و تصورات ذهنی خودتون ماشین میخرید و تحلیل میکنید . ef7 تا دور نگیره و دور موتور به بالای 4000 نرسه هیچی نیست . ef7 موتور کار و موتور مقاومی نیست و ظرف دو سال از پا درمیاد و خرج یک موتور نو رو بالا میاره
گزارش
پاسخ دادن
08:44  1395/02/05

شایان
9

من خوزستان زندگی میکنم و تردد و نگهداری ماشین های پلاک اروند در تمام خوزستان آزاده و اینجا پر از ماشین های خارجی متنوع اروپایی و آمریکایی و ژاپنی و کره ایه.اینجا دیگه پارس و 206 دیگه ماشینهای کاملا از رده خارجی محسوب میشه. من دنا خریدم و باید بگم در این رنج قیمت Rio 2015 و accent 2015 هم از گزینه های انتخابم بود ولی دیدم دنا هم به اندازه خودش خوبه و خیلی کمتر نیست و دنای پلاک ملی رو انتخاب کردم
22:09  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
J4
0

سلام
احتمالا بار کامیونه روی کامیون داره میاد ماشینتون دوربین های عوارض خطا زدن و پلاک شما رو جریمه کردن
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1401/09/20

امان اله
16

دنا عالیه خیلی راضیم/ هرموقع میرم مسافرت تو جاده اساسی حال هرچی پژو وسمند وچینی هست رو میگیرم /جالبه یه عده میان اینجا جوک تحویل مردم میدن
22:06  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
طاها
1

فعلا که شما داری جوک تحویل مردم میدی
گزارش
پاسخ دادن
10:01  1395/02/05

علی
9

اقا رضا در جوابی که گفتی پارس رو بیشتر می خرن اره منم قبول دارم . ولی پارس به درد دلال ها می خوره ولی برای استفاده قطعا دنا بهتره از پارس است چه از نظر قدرت و شتاب چه از نظر زیبایی و محکمی . بیین رضا جا اگر موتوری رو بهش فشار نیاری و درست اب بندی بشه و نزاری دور موتور بیشتر از 3 بره بالا تر یقین داشته باش خوب کار می کنه ایمنی پارس هم قابل قبول نیست ماشین این نیست که فقط گاز بدی راحتی و محکمی هم حکم فرما هستند والا رفتیم پیش تعمیر کار های نمایندگی گفتن از سال 93 موتورش حرف نداره مخصوصا رو سورن ودنا فقط کمی پیچیدس ولی سر دنا و سورن نداشتیم که مشکل خاصی داشته باشه
21:54  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
j4 خردادی
0

۴ ماه
گزارش
پاسخ دادن
23:38  1401/09/19

جی ۴ ثبت نام مهر
0

برای من هنوز چراغ تکمیل وجه سبز نشده تماس گرفتم گفتن تکمیل وجه انجام شده ولی احتمالا اول بهمن فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1401/09/20

رضا
0

مشکل دنا موتور بی کیفیت و ضعیفش هست . من کاری به ایمنی ندارم و آپشن ندارم . کسی هم نگفته دنا ماشین بدیه . موتور ef7 دنا و سورن رو در بازار زمین زده . این واقعیته که وقتی ef7 خریدی صاحب اول و آخرش خودتی . چون همه قهمیدن چه موتور پر نقص و مشکل داری هست و ظرف دو سال از پا درمیاد اگر ازش کار بکشی . با کولر هم که شدیدا افت میکنه و هر لحظه هم امکان جوش اوردنش هست . قطعات هم که گران و کمیاب داره و وقتی خراب میشه دیگه درست بشو نیست و هزار تا عیب دیگه هم بالا میاره . ef7 در حد و اندازه دنا نیست . اگر یک موتور درست و حسابی که بشه بهش گفت موتور روی دنا بزنن من خودم اولین کسی هستم که دنا میخرم . ولی با ef7 هرگز چون تحقیقات کامل و تجربه کاملی ازش دارم و میدونم موتوری نیست که بشه روش حساب باز کرد . ef7 فقط سایه یک موتور هست دقیقا مثل موتورهای چینی و کلی نقص طراحی داره
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1395/02/05

امیر
11

۱۳ ماهه دنا دارم روز به روز بیشتر خوشم ازش میاد(خلاصه و مفید گفتم)
21:28  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
جردن
17

سلام برهمگی هموطنان عزیز ،بنده چند روزی میشه که نظرات دوستان اهل فن رو مطالعه میکنم ،تقریبا ۲۵سال هم سابقه رانندگی با همه نوع خودرو رو دارم،از سالهای حکمرانی پیکان چه جوانان وچه کارلوکس وچراغ بنزی ،چند دستگاه سمند وپژو وپراید وپرشیا ساده وموتور ال ایکس ورانا رو هم تجربه کردم ،پژو ۴۰۵ وپرشیا ماشینهای خوبی بودند ولی پرشیا ال ایکس ورانا شاید هم ازشانس من گیربکس وکلاجشون خیلی اذیت کردند،چند مدتی هم میشه که دنا گرفنم حدود ۴۰هزارتاسوارشدم ،وبه جاهای مختلف هم رفتم ازجمله نصف شهرهای ترکیه واز شمال تاجنوب ایران رو هم رفتم ،تا حالا که اذیت منجر به انزجار لااقل به بنده پیش نیامد،در ضمن من میخوام از این سایت برای بهره بردن از تجارب دیگر دوستان بهره ببرم ولی تا حالا که ۸۰ درصد کری خوانی دوستان بانام های مختلف رو شاهد بودم .
20:54  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

پرشیا Lx هم یک ماشین من دآوردی مثل دنا و rd هست . ماشینی هست که موتورش از پس بدنه برنمیاد . مجبور شدن گیربکس رو دستکاری کنن و دنده های 1 و 2 رو سنگین کنند تا شاید راه بره ماشین توی سربالایی . پرشیا lx هم دقیقا مشکل ef7 رو روی دنا و سمند داره . یعنی موتوری هست که فقط توی دور بالا میتونه بدنه رو بکشه . موتور پرشیا باید یا L3 باشه یا L4 نه موتور tu5 که مال 206 هست . پرشیا lx رو وقتی 4 نفر سوارش کردی دیگه راه نمیره . ماشین هایی که موتورشون ضعف گشتاور دور پایین داره همه ماشین های من دراوردی ایران خودرو هستن و موتوری رو به زور روی بدنه سنگین یک ماشین دیگه جا زدن مثل روا و rd و دنا و سمند ef7 و پارس tu5 .
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1395/02/05

ناهید
18

اقا رضا شما هرچی هم که بدی موتور ای اف سون و بگی ما هم از ظاهر و هم از باطن دنا خوشمون میاد و داریم باهاش حال میکنیم داداش من پس شما هرچی هم بگی اب در هاون میکوبی اخه کدوم ادم عاقلی میاد بجای موتور به روز و طراحی جدید دنا بره پارس مال عهد دقیانوس و بگیره واقعا که خنده داری به خدا یه خورده هم منطق داشته باش برادر من شما برو تو صفحه پژو پارسیها اونجا تبلیغ ماشینت کن چون اینجا همه عاشق دنا هستند واقعا هم ماشین خوبیه اینو بدون تعصب میگم از پارس که خیلی بهتره
20:14  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
شایان
17

دوستان من تعجب میکنم چرا بعضی ها میان و کلی بدگویی میکنن از موتور ef7 و برام جالبه که عموما دلیل خاصی نمیارن و فقط بطور کلی میگن موتور خوبی نیست یا میگن کار نمیده. یا مشکلات سابق مثل روغن ریزی رو عنوان میکنن که الان دیگه وجود نداره. نمیدونم این افراد خودشون تجربه بدی با این موتور داشتن یا فقط چون بقیه میگن بده اینا هم میگن. اگر واقعا دلیل یا تجربه ای از بد بودنش دارید عنوان کنید که ما هم بدونیم. باور کنید ما هم تعصب خاصی روی هیچ موتوری نداریم، هیچ کدومشونو هم خودمون نساختیم که تعصب داشته باشیم. اداره ما چند تا سمند ef7 زمستون 92 برای ماموریت های خارج شهری خرید که تا الان هم حدود 120هزار کیلومتر هر کدوم راه رفتن. اونم تو آب و هوای خوزستان. تا الان هیچ کدومشون مشکل موتوری نداشته. گیربکس و دیسک و صفحه هم بدون مشکل بوده. خب این با صحبت های بعضی از دوستان که میگن موتور بدیه متفاوته. درسته ،تو سربالایی باید با دنده های سنگینتری نسبت به xu7 حرکت کنه که به نظرم مشکل خاصی نیست. تو جاده هم از نظر شتاب مشکل خاصی نداره. فقط دورهای بالای 3500 یکم صداش بم میشه که مشکل همه موتورای ایرانیه
17:31  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

پس دنده های سنگینتر نسبت به xu7 باید سربالایی بری ؟؟ خوب داداش من ما هم داریم همین رو میگیم . EF7 کشش ضعیفتر داره و با زور دنده سنگین تر و دور موتور بالاتر فقط ميتونه بالا بره و این یعنی اینکه از موتور 405 که 28 تومن هست تو سربالایی ضعیفتره و باید ببندیش به گاز تا بالا بره و دایم دست به دنده باشی و دنده معکوس بدی
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1395/02/04

رضا
2

اصلا هم صدای بم مشکل همه موتورهای داخلی نیست . Xu7 صداش زیاد هست ولی صدای بم و آزار دهنده تولید نمیکنه ولی ef7 در اون دورهای بین 3000 تاو3500 دچار تشدید صوتی میشه و صدای بم و آزار دهنده تولید میکنه که ناشی از ضعف طراحی اکوستیک ef7 هست . کلا ef7 مشکلات ناشی از ضعف طراحی کم نداره و همیشه گریبانش رو میگیره
گزارش
پاسخ دادن
19:06  1395/02/04

شایان
7

خب حالا تو سربالایی بجا دنده 4 با دنده 3 بریم بالا خیلی مشکل حادیه؟ مگه چقد از رانندگیامون تو گردنه هاست. اینا که دلیل کم دوامی و بدی موتور نمیشه.ما باید همه چیز رو با هم درنظر بگیریم. من حساب کتاب میکنم یه دنده سنگینتر رفتن تو سربالایی اینقد ضعف محسوب نمیشه که بخاطرش بیام یه ماشین با طراحی قدیمی و مصرف بالا انتخاب کنم و خودمو از امکانات و ظاهر بروزتر محروم کنم. دوستان فراموش نکنین داریم درمورد ماشینهای تولید داخل و بازه قیمتی تا 42 ملیون صحبت میکنیم. وگرنه کی از موتور پرکشش یا خوش صدا و کم مصرف بدش میاد
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/02/04

میلاد
2

در پاسخ بگم نگفته شده اصلا راه نمیره گفته شده به راحتی پژو پارس نیست و دوما شما در سربالایی پشت دنا نشستی نظر میدی ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:47  1395/02/04

شایان
3

من دنا ثبت نام کردم ولی هنوز تحویل نگرفتم. خودم نروندم ولی بارها با سمندای ef7 اداره سربالایی و گردنه رفتم. نه داغ میکنه نه عقب عقب برمیگرده. درهرصورت من به شخصه تمام ملاک انتخاب ماشینم کشش سرتو سربالایی نیست. شغلم هم رانندگی نیست که بگم میخوام هر روز سینه کش برم. شما خودت تا حالا پشت موتور ef7 نشستی که میگی بریم ماشین طراحی قدیمی بخریم چون میخوایم دنده 5 سربالایی میریم؟
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1395/02/04

شایان
2

ضمنا اینم بگم که نمیدونم اطلاع دارید یا نه که تردد خودروهای پلاک اروند در تمام خوزستان آزاده و اینجا پر انواع ماشین های عالی و چشم نواز خارجیه و واقعا دیگه ماشین های طراحی قدیمی مثل پارس و 206 و ... از چشم افتاده اینجا. من میتونستم کمتر از 10 ملیون بیشتر هزینه کنم و یه Rio 2015 یا accent 2015 پلاک اروند بگیرم ولی دیدم دنا در حد خودش ماشین خوبیه و برا من که دوست دارم پلاک ملی بگیرم که در خروج از استان آزاد باشم خوبه و خیلی کمتر از اون دو تا نیست
گزارش
پاسخ دادن
21:53  1395/02/04

مینا
2

برا چی با اسم من میای چرندیات مینویسی خجالت نمیکشی؟ به تو هم میشه گفت مرد اخه کسی دنا رو با اوه همه زیبایی اتاق ول میکنه میره پارس لگن و میخره اقا جون هرچی هم بگی ما همگی عاشق دنا هستیم پس بیشتر از این خودت و پاره نکن ببخشید دوستان اگه تند شدم
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1395/02/05

حصین
8

همه نظرات رو خوندم و فکر میکنم کمی بی لطفی میکنن دوستان به دنا . تمام سرویس ها به عهده نماینگی هاست تا 60 هزار و یا 36 ماه . واسه سرقت کلی یا جریی هم ایران خودرو پاسخگو هست . صدای لنت عقب هم قابل رفع . کروز کنترل بسیار دقیقی داره و هر چهار شیشه اتومات هست ! از نظر زیبایی از روبرو بسیار زیبا و از پشت زشت . درب ها هم که درب سمند هستند با دستگیره ای جدید . برای من که داخل خودذو و امکانات برام مهمه با قیمت 42 ملیون دنا ارزش منده .
15:27  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
1

یک نکته رو بگم خودتون رو کمی اپدیت کنید
چهار درب اتومات نیست فقط درب راننده اتومات
40 هزار یا 2 سال گارانتی داره
لنت ها هم اصلا صدا نداره
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1395/02/04

حصین
0

شما کی تحویل گرفتی ؟
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1395/02/04

رحيمي
0

سه شنبه هفته گذشته
گزارش
پاسخ دادن
10:38  1395/02/06

خودرو به دوش
7

بقول شاعر
اگر با من نبودش هیچ میلی. چرا ظرف مرا بشکست لیلی
اگر این ماشین بد بود مطمئن باشید صفحه دنا انقدر پر مطلب نمیشد مثل خیلی از ماشینایی که چهار تا مطلب هم نداره. معمولا جنس خوب را زیاد نقد می کنند. موفق باشید
14:55  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
اس ۵
0

منم ثبت نام ۲۳ خرداد مدارک اومده پلاک شده چک هم پاس شده ولی خبری از ماشین نیست!
گزارش
پاسخ دادن
19:05  1401/09/15

شیری
0

هر چیزی که زیاد باشه دلیل به خوب بودن نیست هر چیزی هم کم باشه دلیل به بی ارزش بودنش نیست. مثال: پراید زیاده و حالا حالا ها تولید مبشه آیا ماشین خوب و استانداردیه؟؟ بوگاتی کمه تو ایران آیا ماشین بدرد نخوریه؟؟ برلیانس h330 بشترین کامنت رو داره ایا بهترین ماشین تو رنج قیمتیه خودشه؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1395/02/04

خودرو به دوش
0

کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد.
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1395/02/04

سید مجید
2

سلام دوستان.یک ماهی هست دنا دارم و ازش راضی هستم.فقط برای حل صدای باد که تو سرعت بالا هست کسی تجربه ای برای حل کردنش داره؟
14:30  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
جی۷
0

۱۷ شهریور ثبت نام کردم هنوز فاکتور هم نشده
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1401/09/14

علی
6

اقا رضا تو که می گی پارس رو روی هوا می خرن . میدونی چرا چون زمانی که ef7 مشکل داشت تنها ماشین پژوپارس بود برای خرید و سمند معمولی ولی الان هم که مشکل ef7 حل شده خودش رو جا داده ولی نه به اندازه پارس. چرا؟چون مردم کشورما یکی مثل خودت وقتی یه موتور ماشینی یا هر چیزی ببین مشکل داشته حالا بهترین موتور ef7 المانی اصل برات بزنن می گی بدرد نمی خوره. ولی بر خلاف اگر موتوری اولش خوب بود بعد بد بشه همه مردم میگن موتورش حرف نداره گذشته تمام به حال فکر کن الان ef7خیلی بهتره xu7 و tu5 من پارس هم tu5 و همxu7 رو داشتم ولی ef7 یه چیز دیگه است درسته قطعاتش گرونه ولی ارزش رو داره.
13:35  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

الانم کسی EF7‌رو نمیخره . شما برو حراج ایران خودرو رو برای سورن سمند دنا EF7 ببین . نقد و اقساط میده ولی باز کسی نمیخره ولی پر فروش ترین ماشین پارس هست و باید بمونی توی نوبت . سورن و دنا ماشین های خوبی هستن ولی موتور EF7 باعث نابودیشون توی بازار شده
گزارش
پاسخ دادن
17:24  1395/02/04

سلام
0

من به شخصه از پژو پارس بدم میاد. از همه نوع قشر آدمی که در شهر هستند، (پولدار. فقیر. مهندس. کارگر. باشخصیت، بی شخصیت و ....) پژو پارس دارن. وقتی پول ماشین خارجی نیست، لااقل توی ایرانیها باید یه کم خاص باشه... مثل دنا
گزارش
پاسخ دادن
07:44  1395/02/05

الیاس
0

شخصیت چه ربطی به ماشین داره برادر من ، چه بسا خیلیا سوار موتورن و شخصیتشون از من و شما خیلی بالاتر باشه ، شما باید بگید ماشینی مثل سمند دیگه همه گیر و دموده شده ...
گزارش
پاسخ دادن
17:38  1396/04/08

Alireza
0

اوردوايو به دنده هايي كه ضريب پايين تر از يك دارند گفته ميشه، دنده چهار شما اوردوايو هستش، گيربكس هاي ٣ دنده اوردوايو ندارند و چون ضريب دنده ٣ آنها يك است به آن دايركت درايو ميگن.
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1396/06/03

...I...
11

هر کسی دوست نداره نخره، بره بنز بخره. با 40 تومن پول انتظار ماشین خارجی دارن. اینا اگه بهشون رو بدی از بهترین ماشنها هم ایراد میگیرن. اقا این ماشین بده، شما نخر...
10:10  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

از رحیمی سوال کن . خوب ازش تعریف میکنه چون خیلی سختی کشیده تا پولشو جور کرده الانم داره قسط میده واسش . ازش بپرس میگه بهترین ماشین دنیاست از رولز رویس هم بهتره
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1395/02/04

IKCO
5

دوستان دلیل اینکه ایران خودرو خیلی دوست داره ای اف سون رو روی ماشین هاش بزنه و بفروشه هزینه پایین تولیدشه چون به خصوص از فلزات مرغوبی توش استفاده نمیکنه . موتور ایکس یو سون بلوکش الومینیمی هستش و هزینه تولید و ریخته گری بالا داره tu5 هم ساخت سختی داری چون تولرانس لقی خیلی پایینی داره اما ای اف سون راحت تره ساختش برای همین هم واسش داره زیاد تبلیغ میکنه شرکت تا بفروشه اما سود ای اف سون بعدا با فروش قطعات گرون به مشتری هست یعنی موتوری هستش که ارزون ساخته میشه اما بعدا خرجش زیاده برای مشتری
08:52  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
اینجا
6

میشه یه ماشین خوب با 40 تومن معرفی کنید؟؟ بنز سری E چطوره؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1395/02/04

مهدی
2

در تایید حرف شما عارضم که من دسته موتور سمند ef7 رو دو بار مجبور شدم عوض کنم قیمتش نزدیک سه برابر دسته موتور پژو 1800 هست اصلا هم کیفیتی نداره کلا ef7 دسته موتور زیاد خراب میکنه
گزارش
پاسخ دادن
11:04  1395/02/04

رضا
0

اگر از ef7 به اندازه نصف یک xu7 کار بکشی بعد از دو سال به اندازه یک موتور کامل واست خرج بالا میاره . خرابیش که شروع بشه همینطور زنجیر وار ادامه پیدا میکنه و درست بشو هم نیست . ef7 موتور خوبیه ولی واسه زیر پارکینگ خونه !
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1395/02/04

امیر
1

مطمعن باشید کارشناسان ایران خودرو برای گل سرسبد تولیداتشون منطقی هست که بهترین موتور موجود رو انتخاب کنن پس انتخاب ای اف ۷ برا دنا کارشناسی شده و منطقی هست
گزارش
پاسخ دادن
21:39  1395/02/04

امیر
1

دوستان بنظرم ای بنده خدا رضا مشخصه بیکار و خیلی بچه هست انشاالله خدا کمکش کنه دنا بخره تا از ماشین منسوخ ۳۰ سال پیش که سالی حد اقل یکبار واشر و سرسیلندر میسوزونه ایقد دفاع نکنه
گزارش
پاسخ دادن
21:53  1395/02/04

رضا
0

امیر چقدر هم کارشناسان ایرانخودرو براساس اصول فنی و علمی چیزی میسازن مثل rd و روآ !!!!
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1395/02/05

سبحان
0

چون بعضی ها روغن غلیظ میریزن واشر میسوزونه باید روغن رقیق بریزی
گزارش
پاسخ دادن
21:57  1395/02/06

سید
7

دوستان یکی از اقوام ما تعمیر کار ماشینه قبل خرید ef7 من با ایشون مشورت کردم و گفت موتور خوبیه اینم گفت که من تا حالا همه چیشو تعمیر کردم و مشکلی از این لحاظ نیست امروز رفتم تعمیرگاه سر بزنم دیدم یه ef7 مدل 90 موتورشو باز کرده به دلیل یاتاقان گفت این موتورا سوراخی که ازش روغن به موتور وارد میشه تنگه و اکثرا به دلیل جرم گرفتگی و گرفتگی سوراخ موتور بدون روغن کار میکنه و میسوزه و شایع ترین مشکل این موتوره تنها راه حلشم تعویض زود به زود و نهایتا سر 5000 کیلومتر روغن با کیفیت هستش البته کسانی که بخوان میتونن اون سوراخ بدن براشون تمیز کنن در ضمن میگفت حتما چند روز یه بار گیج روغن و آب رادیاتو چک کنید اگر اینکارارو درست انجام بدید بهترین سواریرو میده
02:07  1395/02/04
گزارش
پاسخ دادن
کاملی
1

ای اف 7 کلا نقص طراحی زیاد داره . دلیل اینکه هم هر بار یک جاییش عیب پیدا میکنه همین نقص ها هستن که خودشونو نشون میدن
گزارش
پاسخ دادن
08:36  1395/02/04

پارسا
1

چهارشنبه دنا رو تحویل گرفتم وقتی روشن می کنم یه صدای ویژ ویژ از موتورش میاد کسی می تونه راهنمایم کنه آیا طبیعی است؟
23:29  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
0

اگه در حالت موتور سرد و تا یکی دو دقیقه هست ، طبیعی هست. و بعدش رفع میشه. صدای تسمه هست که تو اکثر ef7 ها هست.
ولی اگه همیشه صدا میاد طبیعی نیست.
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1395/02/04

اینجا
7

مبارک باشه. به حرفهای منفی هم گوش نکن. ما ایرانیها معمولا جیب خالی داریم و پز عالی
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/02/04

دنا ۹۵
0

سلام این کارت بیمه و کارت بیمه طلایی ماشین صفر ایا به ادرس پست میشه یا باید خودمون اونو بگیریم؟
23:10  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
1

خیر
نمایندگی تماس میگیره میری میگیری
من امروز تمام مدارکم اومد
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/02/04

امید اهوازی
1

من ef7 داشتم تو گردنه زالیان پارسال شهريورماه جوش آورد و واشر زد . آخرش ردش کردم رفت هیچوقت هم حتی دیگه اسم ef7 هم نمیارم
23:03  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
امید خوزستانی
18

داش رضا خاطرات پارس قبلیت رو به اسم دنا تعریف نکن. چقدر تو بچه هستی و با اینکه همه میدونن کامنتای کلک مرغابی میزاری اما بارم از رو نمیری.
من 34000 تا با دنا رفتم و تو سربالایی و کفی تخته گاز میرم. موتور ef7به شکلی طراحی شده که توی دور 4500 به بالا بیشترین گشتاور و قدرت رو داشته باشه و با این طراحی یعنی اگر دور موتور در 4500 به بالا بمونه هیچ مشکل و خرابی واسه موتور ایجاد نمیشه چون واسه دور بالا طراحی شده. و اما xu7در دور 3000 بیشترین گشتاور خود که خیلی کمتر از ماکسیموم حد گشتاور ef7 هست تولید میکنه. یعنی اگه دورموتور xu7 رو در مدت طولانی بالای 3000 نگه داری به موتور فشار زیادی وارد میشه چون طراحی این موتور بر مبنای دورهای پایین ساخته شده و واسه همینه که با 8 سوپاپ اگه دور موتور رو بالا نگه داری واشر میسوزونی و بیشترین خرابی سر سیلندر رو xu7 ها دارن.
پس در نتیجه مطمعا باش ef7 هیچوقط واشر نمیزنه.......با دلیل خاطراتت رو تعریف کن نه از روی معده
آق رضا تا هستی ما هم هستیم جواب بی منطقی ها و خاطرات دروغیت رو بدیم
ادمین عزیز ممنونم که جوابهای منو چاپ میکنی
گزارش
پاسخ دادن
02:02  1395/02/04

رضا
2

دور بالا هر تجهیز مکانیکی رو بیشتر فرسوده میکنه . اگر مجبور هستی که دور ef7 رو تا 4500 و 5000 بالا ببری تا بتونه از سربالایی بالا بره فقط به این دلیل هست که در دورهای پایین تر از پس کشیدن بدنه بر نمیاد و گشتاور کافی نداره . واسه همین هم هست که ef7 در صورت کار مداوم ظرف دو سال از پا درمیاد . ef7 موتور سخت کار و مقاومی نیست و خیلی زود از پا در میاد . ضمنا هر کسی از ef7 انتقادی کرد شما فکر میکنید اسمش رضا هست !! تعصب شما نشان دهنده همه چیز هست . ef7 ضعف گشتاور و کشش دور پایین داره و همه این رو میدونن و برای همین مجبور میشی ماشین رو ببندی به گاز تا از سربالایی بالا بره
گزارش
پاسخ دادن
07:48  1395/02/04

مهدی
8

رضا جون خسته نشدی .من دنا دارم به والله تو سربالایی مشکلی ندیدم .شما الان 3 ماهه میای اینجا تکرار میکنی گشتاور سربالایی ....برادر من مردم رو گمراه نکن .دنا ماشین بی نقصی نیست اما 42 تومن ارزش خرید در برابر پارس و 206 و ال نود رو داره .اگرم بیشتر پول دارین برین سراتو بخرین از دنا خیلی بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1395/02/04

جواب منطقی
6

خوشم میارد رضا خان هیچ جواب منطقی نداری که بدی. من توضیح دادم راجع به استقامت ef7 در دور بالا با دلیل . اما بازم حرف خودت رو میزنی. در ضمن شکل گفتارت در تمام خاطراتت با کامنتهات مشخصه خودتی. چون ندیدم کسی دنا داشته باشه و بیاد بگه کشش نداره و واشر زدم. پس نیاز نیست خوت رو تبرعه کنی. این نشان از بچه بودن و داشتن اطلاعت کم و تخریب گرانه تو هست. مطمعا باش تو این پیج کسی به حرفای تکراری و بی منطقت گوش نمیکنه . خوبه دنا با تخته گاز یا سر گاز بدون واشر زدن تمامه سربالایی هارو با سرعت بالا میره اما پارس و 405 که با لوله کردن گاز نهایت 90 کیلومتر هم نمیتونن تو سربالایی برن. من خودم 100 بار تو سربالایی به پارس خندیدم. تاره بعد از پایین اومدن باید یبری واشر سوخته موتورت رو عوض کنی. خخحخحخح
سالاری ادمین که کامنتای منو میچاپی
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1395/02/04

رضا
0

اول دیکته کار کنی بهتر هست تا در مورد مسایل فنی نظر بدی !! . تبرعه چیه ؟؟؟؟؟ دیکته داداش من دیکته واست مهم تر هست هنوز خیلی مونده بتونی در مورد موتور و ماشین نظر بدی
گزارش
پاسخ دادن
08:49  1395/02/05

خودرو به دوش
9

سلام
آقا کسایی که می آیند و می نویسند گشتاور و سربالایی نمی کشه و... از ۳ دسته خارج نیستند؛
1. افرادی که در رنج سنی بلوغند. ۲. با مخالفت کردن با دیگران حتی اگر بدانند اشتباه می گویند دنبال جلب توجهند ۳. کسانی که در پیچها و گردنه ها با رانندگی خطرناکشون باعث مرگ دیگران می شوند.
آقا جان اگر موتورش بد بود که ایران خودرو اونو با آپشنهای خوب تو دنا جا نمی داد. در ضمن الان بازار بسمت رقابتی شدن بیشتر پیش میره طبیعیه که ایران خودرو ماشینای بهتری از قبل خواهد زد.
بهر حال اجازه بدید این صفحه فرصتی برای آشنایی دیگران با دنا بشه که بتونن تصمیم بهتری بگیرند. موفق باشید
21:42  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

با آپشن های مختلف این موتور رو بهت قالب میکنن . رو دنا یک موتور دیگه بزنن بعد ببینم کی ef7 پر مشکل و ناقص رو میخره . همین حالا هم انواع حراج و نقد و اقساط سورن و سمند و دنا ef7 هست ولی هیچ استقبالی نمیشه ولی پارس رو روی هوا میخرن
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1395/02/04

پارس بنز
2

راست ميگي پارس بنزه ما خبر نداريم مصرفش 14 ليتره تو صد كيلومتر واشر ميزنه و همچنين چون طراحيش عاليه بدنه ش انحنا نداره و مقاومتش پايينه .
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/02/04

محبی
5

خیلی جالبه برید پیگیر بشید تنها خط تولید فعال پارس کشور دماوند هستش به دلیل فروش پایین این محصول فقط پیش فروش دارند و دیگه فروش اقساطی ندارند چون قطعاتی تامین نشده برای مونتاژ
پارس بعد از 100 هزار کیلومتر مشکلات کم کردن روغن زیاد
واشر زدن کم کردن آب مشکل ترموستات رو به ارمغان میاره
افرادی که هنوز پارس رو به عنوان خودرو خوب میخرند واقعا عقب مانده هستند
امید وارم کمی عاقلانه فکر کنید
در هیچ تعمیرگاهی سمند یا دنا یا سورن نمیبینی ولی ماشا الله 206 و پارس مثل پشکل ریخته
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1395/02/04

رضا
0

فروش پایین پارس ؟؟؟؟؟ ظاهرا خبر نداری پر فروش ترین ماشین در رده 25 تا 50 میلیونی پارس هست . خبرش هم به نقل از همین سایت خودمون هست . سرچ کن توی همین سایت پیداش میکنی !! پارس همیشه سالاره داداش من . ef7 هم همیشه بدنام و بد بازار . Ef7 خریدی صاحب اول و آخرش خودتی چون همه میدونن چقدر مشکلات عجیب و غریب داره
گزارش
پاسخ دادن
08:55  1395/02/05

Majid
0

سلام
من چند تا مشکل اعصاب خورد کن با۳۲۰اتو دارم اگه کسی راهنماییم کنه ممنون میشم!
صدای ,,تق,, که موقع حرکت اولیه ماشین میده
درب صندوق عقب که واقعا خیلی بد بسته میشه
نداشتن سینی زیر موتور که میترسم توی بارندگی موتور اسیب ببینه وکثیف بشه
نداشتن کاور موتور ونداشتن نمد کاپوت
سپر ضعیف ماشین,
موجود نبودن کفی صندوق عقب وکفی ماشین در بازار.
سپاسگزار میشم اگه کسی برای مشکلات بالا راه حل داشته باشه
14:24  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
حسن
2

صدای تق مال گیربکسه که بلد نیستی.
درب صندوق ریگلاژ میخواد.
سینی زیر موتور لازم نیست چون نیم سینی داره و در صورت لزوم خ امیرکبیر تهران داره.
کفی از شرکت ستکو بگیر 114 تومان.
نمدی هم نمیخواد چون مثل ef7 موتورش گرم نمیکنه که رنگ کاپوت خراب بشه.
در اخر هم اتاق اشتباه اومدی برو اتاق بغلی
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/02/03

رحيمي
2

درود حسن جان
اقا نمد كاپوت براي گرم شدن زياد موتور و خراف شدن رنگ درب كاپوت نيست عزيزم
براي عايق بندي صدا هستش كه صدا موتور رو كاهش بده
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/02/03

Majid
0

سلام
شرمنده صفحه اشتباه کلیک شده .حق باشماست دیدم این صفحه دنا است که اتوماتیک نیست وهمون سمند خودمونه .
پوزش میطلبم
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1395/02/03

Majid
0

سلام وتشکر حق باشماست اشتباه صفحه کلیک.شده اصلا قصد بازکردن صفحه دنا رانداشتم. دنا که همون سمند خودمونه باش از چندین سال پیش اشنا بودم
گزارش
پاسخ دادن
16:48  1395/02/03

حسین
2

چه ربطی به صفحه دنا داره خواهشا فقط کسایی که دنا دارن تو این صفحه نظر بدن
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1395/02/03

مهدی
0

دوستان سلام..الان شرایط قسطی اردیبهشت ماه اومده من میخام هفته اینده برم ثبت نام کنم..تحویلش 30 روزه نوشتن..حالا واقعا 30 روزه تحویل میدن؟؟ دوم اینکه ترم دورنگ میخام اما نمیدونم کدوم رنگشو ثبت نام کنم؟؟ از سفید بدم میاد..غیر از سفید کدوم رنگشو بگیرم؟؟
14:03  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
J4
0

تحویلتون چند روزه بود؟
گزارش
پاسخ دادن
17:16  1401/09/02

J4
0

تحویلتون چند روزه بود؟
گزارش
پاسخ دادن
16:18  1401/09/02

j4
0

مبارک باشه،شما از واسپاری خرید کردید؟ چون فقط واسپاری گرمان تحویل یک ماهه داره درضمن من قبل از شما 25 /07/ خرید کردم هنوز تو وضعیت تحویل خودور قفل هست
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1401/09/02

S5
0

کل محصولات کرمان موتور شرایط نقدی و اعتباری ۱۸ ماه و ۳۰ ماه می‌فروشند
بعدش شما میگید ۴ تا چک ۶۹ میلیونی
تو کدوم شرایط خرید کردی ،،؟
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1401/09/02

j4 شهریور
0

دوستانی که مهر خریدن و براشون فاکتور صادر شده از واسپاری خرید کردن یا از نمایندگی های عادی ؟
چون ما که از نمایندگی شهریور خریدیم هنوز نه شاسی تخصیص داده شده نه فاکتور شده
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1401/09/02

محسن
0

بله من واسپاری کرمان موتور خرید کردم بعد اینکه با اینکه هم تماس گرفتن هم پیامک اومد واس تحویل هنوز وضعیت خودرو ارسال پلاک و مدارک زرده زیاد رو اون نمیشه حساب کرد. یک ساله گرفتم هر سه ماه یک چک ۶۹ تومنی نمایندگی مجیدیه تهران
گزارش
پاسخ دادن
04:33  1401/09/03

أمنه
0

سلام. مشکی خیلی عالیه. من مشکی خریدم. اما بستگی به سلیقه تان دارد
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1395/02/03

بیژن
0

دوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هستدوست عزیز رنگ ابی کبود را بررسی کنید.زیبایی و جلوه خاصی داره و تریم ۲ رنگ هم داره.البته در بازار حدود ۵۰۰ تومن گرانتر هست
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/02/03

M___
4

باید رنگی بگیری که موقع فروش بتونی راحت بفروشی. سفید یا خاکستری یا مشکی . که بنظر من رنگ خاکستری واقعا به این ماشین میاد . بازم به سلیقه خودت بر میگرده . تریم مشکی زیباتر هس ماشینای معروف کیا و هیوندایی همشون تریم مشکی دارن .
گزارش
پاسخ دادن
19:44  1395/02/03

امید اهوازی
3

ماشین اگر بنز هم باشه اما موتورش ef7 باشه ارزش خرید نداره . حیف از پول که بدی واسه ef7
13:29  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
سارا J7
0

سلام. میدونین کدوم شهر رو تحویل دادن؟ من تهرانم اولین سری هم ثبت نام کردم (۱۶ شهریور) ، دو ماه هم از فاکتور شدنش میگذره همه مدارکم اومده ولی هیچ خبری از تحویل نیست. دلتون خوشه ۴۵ روز کجا بود.
گزارش
پاسخ دادن
06:49  1401/09/02

احسانj7
0

سلام من هم ثبت نام ۱۶ شهریور هستم ولی زنگ زدم میگن هنوز بارگیری نشده
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1401/09/02

علی دنا سوار
3

باشه. تو نخر. اما فکر کنم خرید ef7 در این چند سال زیاد شده.یک سری به نمایندگی بزنی بد نیست
گزارش
پاسخ دادن
22:04  1395/02/03

کاربر: علی جگوار
2

لطفا با منطق و دلیل نظر بدید
دلیلتونبرای این حرف چیه و تجربه ای که داشتید رو بفرمایید تا کاربران استفاده کنند.
روی هوا یه حرف طبق شنیده ها زدن جز گمراه کردن کاربران و دو به شک کردنشون هیچ ثمری نداره.
اگر دلیلی دارید بفرمایید واقعا میتونه برای بعضی ها که قصد انتخاب دارن مفید باشه.
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/02/03

شایان دنا سوار
9

سلام دوستان
من تحویل اسفند 94بودم که ماشینم رو تحویل گرفته بودم
قبل از عید سریع 1000 تاشو پر کردم که تو عید دیگه مشکل محدودیت سرعت و دور موتور نداشته باشم
به جز روزای اول که یکم دنده ها بعضی وقتا بد جا میرفت که اونم هر چی بیشتر کار کرد بهتر شد و الان واقعا نرمه مشکلی نداشته
بنده منزلم سمت خیابان الف هستش در تهران که یه شیب خاصی داره
واقعا امثال رضا دروغ میگند که از سر بالایی کم میاره و این حرفا
به هیچ وجه این خودرو کم نمیاره و خیلی بهتر از بقیه خودرو های ایرانی بالا میره سر بالایی رو
ترمز های بسیار نرمی داره و دستی خیلی خوبی
سیستم صوتیش اصلا هنگ نمیکنه و این دروغ که میگند هنگ میکنه و این حرفا
امید وارم از تجریبات من به بهترین نحو ممکن استفاده کنید
12:52  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
مینا
3

ممنون اقا مهدی ممنون از همه دوستان
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/02/03

حامد
4

آره تو راست میگی کم نمیاره . با گشتاور دور 5000 کم نمیاره . این ماشین با دور موتور زیر 2000 حتی جاده کفی خالی باشه هم راه نمیافته بعد تو چطور میگی کم نمياره . آره نسبت به پراید کم نمیاره .
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1395/02/03

نیما
12

سلام دوستان. این مدت نظرات رو میخوندم و از بعضی هاشون استفاده میکردم. الان هم نمیخوام در مورد ماشین صحبتی کنم. فقط خواستم ولادت آقا و مولامون علی علیه السلام رو به همتون تبریک بگم. موفق باشید زیر سایه مولا
روزيكه خد ا بناي افلاك بهشت
بر هفت در بهشت و دوزخ بنوشت
بر شيعه مرتضي حرام است جحيم
بر دشمن مرتضي حرام است بهشت
12:08  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سرکار خانم مینا خانم بله بله پول مشارکت کم میشه
من دی ماه پیش فروش ثبت نام کردم و 19 تومن و 5 تومن بعدش رو با فاصله کمی پرداخت کردم الان که کل وجه رو پرداخت کردم و تو مرحله فاکتور شدن هست قیمتش 39800 شده یعنی حدود دو و صد از قیمتش کم شده ... البته سود مشارکتش 25 درصد بود واسه بنده
08:54  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
مهندس ایران خودرو
0

دوستان درباره کم کردن ارتفاع (کم و در حد طبیعی) و پهن کردن لاستیک با رینگ فابریک اطلاعاتی میخواستم . از گارنتی خارج میکنه این دو کار ؟ و روش اصولی این دو کار چگونه است؟ ممنون
01:39  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
0

سلام به همگی، روز مرد رو هم به همه ی مردای با مرام و با معرفت آریایی تبریک میگم، دوستان من 4 روزه که دنا مو تحویل گرفتم، زمانی که موتورش سرده مخصوصا صبح بعد از روشن شدن پرت پرت میکنه و خاموش میشه، ولی برا بار دوم که روشن میکنم اولش یکم پرت پرت میکنه ولی تا یکم گاز میدم به مدت 5 ثانیه و بعد ول میکنم پدال گاز رو موتور درست کار میکنه، کسی از شما دوستان که دنا خریدین این حالت براتون پیش اومده؟؟؟ ممنون میشم کمکم کنید. راستی یادم رفت بگم، توو زمانی که موتور داره پرت پرت میکنه عکس باتری میاد توو صفحه نمایش، اگه میشه کمکم کنید و نظر بدین تا حلش کنم، ممنونم.
01:20  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
سناتور
0

سلام اقا ناصر ..به نظرم مشکل از بنزینه..بنزین کثیف بوده وقتی صبح ها که میخای روشن کنی.بنزین کثیف تو محفظه احتراق مونده و بد روشن میشه...برو بنزین سوپر بزن ..و تونستی صافی بنزینو هم عوضکن ..این مشکل واسه هر ماشینی پیش میاد واسه خودم پیش اومده
گزارش
پاسخ دادن
10:03  1395/02/03

صدرا
1

هیچ مشکلی نیست. موتور ef7 به خاطر سردی اول به مدت 3 ثانیه صدای بدی میده وقطع میشه. چراغ های چک و باطری هم به طور عادی پس از استارت 3 ثانیه روشن میمونه و سپس خاموش میشه که تو تمومه خودروها عادیه
نگران و حساس نباش
گزارش
پاسخ دادن
12:42  1395/02/03

سناتور
0

از دوستان کسی دنا آبی کبود داره؟؟ لطفا راهنمایی کنید
00:26  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
سینا
2

ابی کبود شیک ترین و گرانترین رنگ دنا هست
با تریم دو رنگ.
این رنگ حدود ۸۰۰ تومن گرانتر هست
گزارش
پاسخ دادن
01:03  1395/02/03

Mohammad
0

مطمئنی؟ خاکستری شیک تر نیس ؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
02:13  1395/02/03

سناتور
0

اقا دنا رنگ آبی کبود چطوره؟؟
00:19  1395/02/03
گزارش
پاسخ دادن
مینا
0

سلام چقدر اخرش پات افتاد اقا امیر؟قیمت ماشین و میگم در ضمن اون اقایی که نوشته بز دنا میخره باید بهش بگم خیر انسان دنا رو میخره اتفاقا بز دنا نمیخره
گزارش
پاسخ دادن
01:07  1395/02/03

دوست
4

ای خدا ما داریم کجا میریم
علی دنا سوار میگه تا 100 ملیون بهترین دنا هست !!!! ای خدا تو به
سانگ یانگ تیوولی سراتو 2000 سایپا جیلی امگراند بسترن جک J5 و S5 لیفان 820 با موتور 2400 و گیربکس 6 دنده اتومات
میتونی به من بگی دنا از چه لحاظ نسبت به این ماشینا سره
پنا ه بر خدا!!!!!!
23:48  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
مرجان
2

سلام. دنا ماشین خوبی میشد اگه رو کیفیت و مونتاژش بیشتر کار میشد. با گیربکس اتومات و چندتا آپشن بیشتر عرضه میشد.. اگه بهتر فیس لیفت میشد و صندلی های بهتر و راحتی داشت. خیال بافی نمیکنم و آرمانگرا هم نیستم واقعا میشد بیشتر مایه بزارن و ماشین بهتری. به مشتری بدن. دیگه داغ کردن موتور یا نا هماهنگی گیربکس بماند. حیف.. واقعا برای این صنعت باید گریه کرد و به حال مشتریاش باید زار زد که خودشونو دارن گول میزنن. بهتره به کشور های همسایه یه سر بزنید ببینید اونا چی سوار میشن شما چی؟؟!!
گزارش
پاسخ دادن
00:47  1395/02/03

فریبرز
2

درود بر شما
ای کاش میشد ده ها امتیاز مثبت به نقد موجز و منصفانه شما عطا کرد
متاسفانه همینطوره و بازهم متاسفانه برای خریداران در این بازه قبمت انتخاب بهتری وجود ندارد و نبود رقابت در بازاری انحصاری نتیجه اش "حق با فروشنده است" خواهد بود و عملا آنچه بی اهمبت ترین است نظر خریدار خواهد بود
گزارش
پاسخ دادن
01:25  1395/02/03

محمد
15

یعنی خدایی تنها کسی که راست میگه و شما ها مسخرش میکنید فقط رحیمی هستش
تمام کامنت هارو خوندم واقعا حقیقت رو داره میگه و به قول خودش شما ها یک مشت یاوه گو هستید
18:27  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
دوست
3

اره چون فقط تعریف میکنه از ماشین
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/02/02

طاهری
1

موتورهای کوچیک 16 سوپاپ مثل tu5 و ef7 خوب دور میگیرن و شتاب خوبی میدن اگر مسیر کفی باشه ماشین سنگین نباشه اما برای سربالایی کمی ضعیفن اما موتوری مثل xu7 دیرتر دور میگیره اما قدرتش بهتره واسه سربالایی ها . من این ماشین ها رو همه در مقاطعی داشتم خودم هم نمایشگاه اتومبیل دارم . ef7 چون خرابی زیاد داشته تو بازار خیلی خوشنام نیست و نمیخرنش اما موتور بدی هم نیست مخصوصا جدیدهاش اما xu7 قدرتش برای سربالایی و گردنه بیشتره و خرجش هم کمتر و خرابیش کمتره آسونتر هم تعمیر میشه
14:10  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
مینا
0

اگه سودی تعلق نمیگیره پس اون سود مشارکتی که نوشته معنیش چیه یکی توضیح بده خواهشا اخه من 24ملیون دادم تا تیر ماه که خودرو و میدن خود سایت که نوشته به این پول سود مشارکت تعلق میگیره ولی علی اقا نوشته که سود تعلق نمیگیره ممنون دوستان
گزارش
پاسخ دادن
16:11  1395/02/02

علی دنا سوار
4

میگم اسم رضا بهتر بودا
چرا همش قصد داری بگی xu7 خوبه؟
به جای اسم عوض کردن نظرت رو عوض کن
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1395/02/02

دوست
2

الان حقیقتو گفت برادر منم موافقم با ایشون
گزارش
پاسخ دادن
23:37  1395/02/02

علی
0

سود مشارکت بستگی به نوع ثبت نام شما داره. اگر از نوع قرارداد از نوع خرید فقطعی باشه سود فقط سود تاخیر تحویله ولی اگه از نوع پیش خرید باشه تعلق می گیرد
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1395/02/03

یاسر
8

پریروز یه دنا مال فامیلمون رو واسه اولین بار سوار شدم. ماشین خوبی بود طراحی جالب و سواری نرم و خوبی داشت
اما تو کارکرد 22 هزار کیلومتر ، تمام درب هاش(مخصوصا سمت شاگرد)
صدا میداد و نشون میداد که دنا هم از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با
بقیه ی محصولات ایرانخودرو نداره
وگرنه با این همه آپشن بیشتر که نسبت به اونا داره باید قیمتش بالای
60 تومن میشد
13:49  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
j4 خردادی
0

سلام اینکه چیزی نیست من ۳۵ روزه تو همین جا بعضی از دوستان اعلام کردن ۶۰ روزه رنگ مشکی فکرکنم وضعیت تحویلشون خیلی خوب نیست
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1401/08/24

صدرا
13

داداش من خودم اولین سری دنا خریدم 53 میلیون الانم 34000 تا باهاش رفتم و نه درش به صدا افتاده و نه جای دیگش.
یک بار هم واسه موتوری و گیریبکسیش به نمایندگی مراجعه نکردم
گزارش
پاسخ دادن
14:01  1395/02/02

یاسر
4

این چیزی بود که من از سواری و تجربه رانندگی دنا دیدم
شاید شما خیلی مواظب ماشینتون بودید
ولی در کل دنا نسبت به پژو پارس و 206 و.. خیلی بهتره البته باتوجه به قیمت کنونی اش
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/02/02

کاربر: علی جگوار
5

دوست عزیز این حرف شما که با توجه به اپشن باید بالای 60 میلیون قیمتش میبود جای تعجب داره!
قیمت سمند EF7 که از لحاضر پلتفرم ، موتور ، گیربکس که مشخه اصلی یک خودرو هستن مشترک با این محصول هست 30 تومنه و برای همون چند تا آپشن و یک فیس لیفت نه چندان زیباتر 12 میلیون روی قیمت محصول کشیدن که نصفش هم اضافه هست. شما چطور ارزش رو در صورت داشتن کیفیت نسبی بالای 60 میلیون میدونی؟!

بنده اظهار نظری در مورد که این خودرو خوب هست یا بد ندارم و هر کس از دوستان هم داره انشالله چرخش برای بچرخه اما این حرف شما رو به هیچ وجه قبول ندارم و بنظر سیاست قیمتی ایرانخودرو کاملا دزدی گونه هست طوری که 3 مدل از سمند رو با نام سمند ، سورن و حالا دنا میزنه با مشخصه های اصلی یکسان و با تغییرات جزئی در داشبور چراغ و آپشن های وارد کرده از چین و برای هر کدوم پول بیشتری رو از مشتری بیچاره میگیره... مشخص هم نیست که تا کی میخواد تولید این پلتفرم 405 سال 1984 رو ادامه بده ....
گزارش
پاسخ دادن
01:45  1395/02/03

بهنام
0

دوستان سلام،من ماشین دنا صفر گرفتم ،امروز بردم بنزین بزنم ،کیلومتر 70 است در برگشت که داخل کوچه شدم پیغام داد سرعت را کم کنید ،سرعتم 20 تا بود،بعد از لاستیک صدای ناله مانند اومد که تا پارکینگ ادامه داشت،دوستان کسی نظری داره ،لطف میکنید.
09:46  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
داود65
0

سلام تو تنظیمان جی پی اس هشدارهای احتیاطی سرعت را از بیست کیلومتر تغییر دهید به سرعت دلخواه..اون صدا کا میگید صدای لنت دیسک های عقبه که مشکل همه دناهاست ..نمایندگیتو 5000 بگید درستش میکنن
گزارش
پاسخ دادن
23:44  1395/02/02

جلیل
3

یک سالی میشه دنا خریدم خیلی از خریدم راضیم و از دنا لذت میبرم
06:41  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتو
0

یک نفر دروغگو..خود ایرانخوددو میگه تا مهر دعوتنامه صادر کرده
مراد بیا بهش فحش بده🤣
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1401/08/23

تارادستی تحویل آبان
0

من تحویل آبان بودم
یک آبان برام دعوت نامه اومد
دوم تکمیل وجه کردم
گزارش
پاسخ دادن
17:26  1401/08/23

تارا اتو ابان
0

عزیزدل تارا اتومات رو میگیم تا مهر اومده..دستی بله مطلع هستیم دعوتنامه صادر شده
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1401/08/23

مراد
0

چرا دروغ میگی خجالت نمیکشی خود ایران خودرو داره میگه تا مهر دعوتنامه اومده بعد تو میگی برام دعوتنامه اومده پس آبان چی شد سگ رید تو دعوتنامه های آبان که پریدن سر اذر برو پی کارت بچه
گزارش
پاسخ دادن
19:45  1401/08/23

سياوس
0

سلام دوستان
آقاي رحيمي وسايرعزيزان از دناي سري جديد خبر دارين كي وارد بازار مي شه قيمت اون چنده.مي خوام دنا بخرم خواستم بدونم ارزشش رو داره كه صبركنم براي دناي سري جديد
ممنون از وقتي كه مي گذارين
00:03  1395/02/02
گزارش
پاسخ دادن
j4 شهریور
0

مبارک باشه.
اولا معیار زمان تحویل در شرکتهای خودرو سازی زمان صدور فاکتور هست چون مراحل پلاک و کارت و .... رو متوجه مراحل اداری میدونن ، شما اگر خرداد ثبت نام کرده باشید و ۹۰ روز کاری که تقریبا طبق همون با چند روز اختلاف براتون فاکتور شده .
ولی دوستانی که فاصله تعهد و زمان فاکتورشون خیلی زیاده از طریق شورای حل اختلاف باید اقدام کنن که نیاز به پیگیری و شکایت و ... داره.
گزارش
پاسخ دادن
14:35  1401/08/22

محمد
1

بله اینی که الان تو بازار هست یه آشغال به تمام معنا است من بابم مساور مدیر عامل ایران خودرو خوب میشناسم ماشینارو نخر صبر کن
گزارش
پاسخ دادن
10:05  1395/02/02

علی
4

حدود 50 تومن
دنای جدید تفاوت عمده ای نداره در بدنه فقط دربهاش متفاوته
در موتور هم که همین موتور توربو شده اما من بهش خوشبین نیستم ...
کسانی هم که سورن توربو دارن مشکلات زیاد دارن
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1395/02/02

saeid
4

بعضیا یطوری میگن آقای رحیمی و ازش سئوال میکنن انگار با مسئول بخش بازاریابی ایرانخودروصحبت میکنن . خوب این بنده خدا هم یه ماشین خریده دیگه یکه زارع که نیست
دنا توربو هم از بهمن میاد تو بازار
گزارش
پاسخ دادن
12:37  1395/02/02

وريا
3

اقا محمد اگر باباتون تو ايرانخودرو ميبود نميگفتين دنا اشغاله من هشت ماهه دنا دارم واقعا راضي هستم هم از ظاهرش البته بت يه خرده دستكاري و خوابوندن ماشين و پهن كردن لاستيك هم از لحاظ فني واقعا راضي هستم از لحاظ سرعت به نظرم تو كفي با زانتيا هم ركاب ميشه چون زانتيا هم داشتم اپشن هاي داخل هم كه رضايت كامل براي اسايش رو به ارمغان مياره
گزارش
پاسخ دادن
16:59  1395/02/02

بهزاد
0

سلام دوستان
من قصد خرید دنا دارم میخوام بدونم چجور ماشینی هستش از نظر موتور گیربکس و شتاب ؟؟؟
بعد من رنگ مشکیشو خوشم اومده میخوام ببینم به نظرتون کیفیت رنگش چجوریه؟؟؟
بعد تریم دو رنگ بهتره یا مشکی؟؟
ممنون
22:48  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
34

آقا بهزاد ماشینی هست که از تمامی ماشین ها ی داخلی و چینی بهتر.بیشتر قطعاتش با کیفیت هست و قابل قیاس با چینی ها نیست و تا رنج 100 میلیون بهترین ماشین هست. از نظر هندلینگ و آرامش رانندگی و نرمی و ایمنی و تکنولوژی در سطح بالایی قرار داره و افرادی که هم میگن کشش خوبی نداره مطمئن باش تا حالا دنا سوار نشده. از نظر گیربکس خیلی خوب و موتورش هم جزوه 10 موتور برتر جهان از لحاظ طراحی می باشد. امیدوارم که توانسته باشم خوب راهنمایی کرده باشم. خودم 15000 تا باهاش راه رفتم.
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1395/02/02

بهزاد
0

ممنون علی
مصرفش چجوریه
بعد کشش خیلی برام مهمه میخوام کم نیاره و اینکه تا حالا هر چی ماشین داشتم تی یو فایو بوده و ای اف سون نداشتم اذیتم نکنه
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
00:55  1395/02/02

محمود
5

تا 100 میلیون بهترین ماشین هست؟؟؟؟خواب دیدی.پس مزدا 3 و سراتو و خیلیهای دیگه در برابر دنا هیچی نیستن!!!عجببب
گزارش
پاسخ دادن
02:09  1395/02/02

علی دنا سوار
1

مصرفش بستگی به نوع رانندگی شما داره .در بیشترین حالت در شهر 9 می باشد . و قطعا از tu5موتور بهتر و کم اذیتی هستش و با کشش بهتر
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/02/02

علی دنا سوار
0

مصرفش بستگی به رانندگی شماداره. حداکثر مصرف در شهر 9 می باشد. از tu5 موتوری به روزتر پر کشش تر و بی آزارتر هست و جزوه 10 موتور برتر جهان از لحاظ طراحی می باشد.
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1395/02/02

فریبرز
1

درود بر شما
من محل کارم خارج شهره و حدودا 70 کیلومتر با محل سکونتم فاصله داره. الاندنای من 700 کیلومتر رفته و متوسط مصرفش با اینکه هنوز آب بندی نشدخمه 6.7 لیتر هست.
از سمند ال ایکس با موتور مشابه که دارم کمی کم مصرف تر است
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1395/02/03

أمنه
2

سلام. برای رنگ مشکی بدنه فقط تریم مشکی رنگ هست. اما ماشین خوبیه. لاقل تولید ملی هست و کسی خوابگوی مشکلاتش هست. تحویلش هم الان مشکلی ندارد و سر موقع تحویل میدهند. ماشین دنای مشکی من قرار بود اول اردیبهشت بیاد اما 10 روز زودتر آمد. خیلی خیلی ازش راضیم
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1395/02/03

رضا
7

یه سمند ال ایکس بگیرین.دوتا رینگ بندازین زیرش.بقیه پولشو بزارین جیبتون.حداقل سمند یه قیافه داره دنا واقعا زشت و بدترکیبه.از هیچ زاویه قابل تحمل نیست نکبت مگر اینکه فقط از بالا تماشاش کنی.
20:51  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
25

باشه.حتما. همه دست به سینه نشستیم تا شما نظر بدی
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1395/02/01

رضایت
78

تو از جلو نگاش کن تا اون از عقب نگات کنه آقا رضا.
زه دور پژو پارست که مال 30 سال پیشه رو کجا دلمون بزاریم. آخ آخ آخ که دلم واسه دل شکسته و سوخته حسرت خوری دنات میسوزه. این سری که رفنگتی واشر سرسیلند موتورت رو عوض کنی بده واشر خودتم عوض کنن که بدجور سوخته. نکبت فقط از عقب میشه نگات کرد
اگه پیام داش رصا رو چاپ میکنی مرد باش و جوابش رو هم براش چاپ کن
دمت گرم
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1395/02/01

خخخخ
3

خخخخ سمند اصلا قیافه نداره .. خداییش دنا خیلی خوشگله ...
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/02/02

محمد
0

دوست عزیزم از طریق وب سایت میگم از تو سایت ایران خودرو میشه پیدا کرد تمام مراحل تحویل خودرو رو اگه ممکنه توضیح بدید
20:35  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتومات تحویل آبان ماه فروش فوری
0

سلام الان دوستان اکثرا اعلام میکنند هنوز شهریوری ها هم تحویل نگرفتند چطور شما ماشینتان را تحویل هم گرفتید! لطفا بفرمایید فروش فوری بودید؟ و رنگ ماشین چی بود؟
گزارش
پاسخ دادن
09:10  1401/08/21

علی
0

من‌شهریورم فاکتور تشده تو تحویل گرفتی!)
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1401/08/21

أمنه
0

بله اگر شما در سایت ایران خودرو ثبت نام کرده باشید می توانید در بخش ویژه مشتریان وارد شده و شماره قرارداد خرید خودرو خود را در سایت بدهید. صفحه ای که میاره مربوط به ماشین جدیدتان هست که هنوز تحویل نگرفتید. در منوی سمت چپ این صفحه اگر کلیک کنید می توانی ببینید که خودروی شما در چه مرحله ای هست. مرحله بیمه ثالت یا قرازداد یا تحویل به نمایندگی مربوطه. زمانیکه خودرو به نمایندگی (در شهرستان ها) ارسال می شود از ان زمان 72 ساعت طول میکشد تا بدست شما برسد
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1395/02/03

ایمان
2

دوستان متاسفم که اینو میگم ولی این خودرو خیلی مضحک هست
20:11  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
وريا
3

سلام اقا ايمان ببخشيد ولي من واقعا تعصب نشون نميدم چرا ميگين دنا مضحكه ؟ من ماشين زياد عوض كردم زانتيا سمند پژو پارس پژو موتور زانتيا، ٢٠٦ ، ام وي ام ، مگان ولي خدايي دنا از بيشتر ماشين هاي ايروني بهتره من ٣٠ هزار روندم ماشين رو عوض هم كردم ولي باز هم ميگم با توجه به اين قيمت اپشن هاش زيادن و راحتي و ظاهر ماشين از صد در صد ميتونم بگم به لحاظ قيمت هشتاد درصد خوبه و قابل قبوله
گزارش
پاسخ دادن
17:07  1395/02/02

mohammad
0

سلام دوستان ... من میخام یه دنا ثبتنام کنم ... میخاستم بپرسم در مورد رنگ ماشین ... خاکستری متالیک چطوره ؟؟؟ مثل این پژو های توی خیابون نمیشه ک بعد چن سال رنگش زشت بشه ؟؟؟ از رنگ قهوه ای خوشم نمیاد .. بین سفید و خاکستری موندم...ممنون میشم راهنماییم کنین ... با تشکر
20:01  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
بهادر
1

به نظرم نقره ای قشنگتره. خودم نقره ای نوشتم. نقره ای این بازتر از نقره ای پژو و سمنده
گزارش
پاسخ دادن
21:16  1395/02/01

اکبر
0

بادرود مینا خانم اگر قبل از عید ثبت نام کرردین 500000هزارتومانم عیدی تعلق میگیره فکر گنم حدنا 41000000م تمام میشه
19:11  1395/02/01
گزارش
پاسخ دادن
امیر2
0

سلام ما که قبل عید ثبت نام کردیم وسه روز قبل خودرو راتحویل دادند هیچ پول وهدیه ای هم ندادند اگرکسی از دوستان گرفته اطلاع دهد تا ماهم پیگیری کنیم با تشکر
گزارش
پاسخ دادن
00:07  1395/02/03


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 13 نظر
Jalil fathi 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
m t8 : سلام دوستان من t8 ثبت نام اردیبهشت بودم هنوز ماشین پلاک نشده من میخام برم شکایت کنم فکر کنم ماشینی در کار نیست فقط برای این که سود تاخیر ندهند الکی فاکتور کردن . گفتن تا ۲۶ آبان ماشین تحویل داده میشه برای کسی تحویل داده شد ؟دروغ گو های کثیف.
تارا دستی تیتانیوم تحویل ۳ دی : سلام دوستان خوبین . ی سوال داشتم خدمتتون . هنوز هم مثل قبل پیامک واسه ی سرامیک کارخونه از طرف شرکت ارسال میشه یا نه ؟ و اینکهاگر میشه مبلغش چقدر هست حدودا
V4ابان ۲۶ : تشکر از همه دوستان بابت دلداری ارادتمند
J7 کرج فروردین دو مرحله ای : ده روزه مدارک اومده خبری از ماشین نیست ۴۵ روز تو صف بارگیریه واقعا بدقولن قرار بود شهریور تحویل بدن الان ۲۰ آبانم گذشت
احسان : سلام ممنون دادش منم ۱۴ هم هستم خودم
آذر 403 : برا تبدیل به جی ال وقتی میرم تو کاربری قسمت تغییر رنگ میزنه برا تایید هویت باید یه پیام بیاد ولی هیچ پیامی نمیاد کسی میدونه باید چیکار کنم
محسن x5 : سلام دوستان .مدارک بعدازارسال چندروزه بدستمون میرسه
جی۴اقساطی ثبتنام ۱۵مردادماه مشکی : 60روزه قسطی الان نگاه کردم مرحله بیمه نامه سبز شده مونده مرحله پلاک وارسال مدارک وبعد تحویل ازپلاک تا تحویل چقدر طول میکشه ؟
آرش : دوستان که هفته چهارم خرداد موعد تحویل شاهین جی بودن... آیا خبر جدیدی ندارید؟ آخرین بار 20 مرداد ماه پیام جی ال اومد که واریز نکردم جدیدا هم که برای تیر ماهی ها پیامک ارسال شده برای من پیامی نیومده ممنون اطلاع بدید عزیزان
رضا : سلام خدمت دوستان یه راهنمایی میخوام ممنون میشم افرادی که واقعا آگاهی دارن جواب بدن... عزیزان پارس نوا که جدیدا سایپا تولید کرده بهتره یا شاهین جی ال ؟؟؟ کسی میدونه قیمت پارس نوا در بازار آزاد چقدره؟ شاهین جی ال دارم میخوام بفروشم پارس نوا بگیرم ممنون از راهنماییتون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا 30 آبان : نگه دار ماشین خوبیه
31شهریور : سلام.دوست عزیز پذیرش 31شهریور از عدد 12353000حدودا شروع میشه تا عدد 12358000حدودا که این بین پذیرش ها برای وانت ارتقا یافته ثبت نامی 30شهریور و پراید معمولی با لاینر و بدون لاینر پذیرش شدن.اکثر بدون لاینر ثبت نامی 31شهریور تحویل داده اند.انشالله قسمت همه بشه فاکتور بشن و خودرو شونو به سلامتی تحویل بگیرند.
مصطفی دیوانه : کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک وئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک وئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک وئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک وئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک وئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک وئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک کوئیک
Shahrivar s واقعی : سلام دوستان آقای Qoik s که گفتین پلاک شدبن دیروز لطفا تاریخ تکمیل وجه رو بفرمایید دیگه ببینم منم یکی دوروز بعدشما فاکتور شدم ولی پلاک نه
Sadegh : دوستان قسمت وضعیت خودرو مشتری میزنه تایید احراز سکونت ثبت نشده است ولی در سخا تایید پست هستش میشه راهنمایی کنین چکار باید کرد
تحویل گرفتم.اما... : جنس بدنه هم واقعا آشغاله.موقع تحویل اشکم داشت در میومد انقدر کیفیت داشبورد و... بد شده بود.بد که بود واقعا بد تر شده بود.ینی انگار واقعا از سر عجله فقط یچیزی سر هم کرده باشن. امیدوارم خیلی زود به ماشینتون برسید.ببخشید طولانی شد.انشاالله به دردتون خورده باشه. یه صلوات هم بفرستید ممنونتون میشم. با تشکر
تحویل گرفتم.اما... : باسلام خدمت همه دوستای عزیز امیدوارم پیامی که میذارم رو بخونید چون به نظرم به دردتون میخوره ان شاالله که همتون به ماشیناتون برسید و کسی پیاده نمونه که خیلی سخته اینجانت متقاضی ساینا اس.ثبت نام دهه فجر.تکمیل پنجم تیر.تحویل مرداد در تاریخ دهم آبان فاکتور.پانزدهم پلاک.و نوزدهم تحویل گرفتم و اما بعد... دوستان از بدقولی و بد عهدی سایپا بگذریم برای تحویل که رفتم هیچ خبری از سود تاخیر نیست.حتی محاسبه هم نمیکنن دیگه.نمایندگی گفت برو برات بعد شاید 8 ماه یا 10 ماه شایدم بیشتر یا کمی کمتر پیام میاد که پولتو بری از بانک بگیری.(که به نظرم طلب الان یکسال دیگش به دردی نمیخوره) فقط خواستم بگم روی سود تاخیر دل نبندین.و وقتی رفتین نمایندگی اصلا خجالت نکشید دونه به دونه ادوات ماشینو چک کنید بعد تحویل بگیرید و امضا کنید. من نمیدونستم.اول امضا گرفتن بعد رفتم برای تحویل.شیشه بالابرش کار نمیکرد. و وقتی گفتم خرابه گفتن نوعه باهاش کار کنی درست میشه!!! اول که گفتن برو گارانتی(ماشینی که روز اول تحویل گرفتمو میگن ببر گارانتی)در آخر اعتراض اینجانب.گفتن برو درخواست قطعه میدیم.اومد زنگ میزنیم بیا درست کنیم
برو خوش باش : اون مصوبه یعنی چون پیش فروش هستی،اون مقدار از،قیمت جدید کسر شده و نصف مبلغ افزایش خورده
حامد احمدی : این خبر درسته ولی معلوم نیست چه تعداد بوده
حامد احمدی : سلام دوستان من 31شهریور هستم الان حساب کردم 20 هزار نفر مونده تا پذیرش بشم