امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

201057 نظر

رضا
0

آقای رضا22 ازت یک سوال دارم . لطف کن منصفانه و به دور از تعصب نظر بده . سورن هم قیمت پارس هست . انصافا داشبورد سورن و راحتی کابین سورن هم کاملا بهتر پارس هست . پس به نظرت چرا مردم میرن توی نوبت می ایستند و پارس میخرن اما سورن نمیخرن . سورن واقعا بازار فروش بدی داره . به نظرت چرا ؟ اینها که هم قیمت هستن . داخل کابین و داشبورد سورن هم که بهتر هست . پس چرا مردم پارس میخرن اما سورن نمیخرن ؟ به نظرت دلیلی جز موتور ef7 داره ؟ چرا زمانی که سورن موتور xu7 داشت باید کلی توی نوبت میموندی تا بخری و واقعا بازار فروش خوبی داشت . نمیتونی بگی همه دارن اشتباه میکنن و فقط تو فهمیدی که ef7 خوبه !
11:03  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آقای رضا22 ازت یک سوال دارم . لطف کن منصفانه و به دور از تعصب نظر بده . سورن هم قیمت پارس هست . انصافا داشبورد سورن و راحتی کابین سورن هم کاملا بهتر پارس هست . پس به نظرت چرا مردم میرن توی نوبت می ایستند و پارس میخرن اما سورن نمیخرن . سورن واقعا بازار فروش بدی داره . به نظرت چرا ؟ اینها که هم قیمت هستن . داخل کابین و داشبورد سورن هم که بهتر هست . پس چرا مردم پارس میخرن اما سورن نمیخرن ؟ به نظرت دلیلی جز موتور ef7 داره ؟ چرا زمانی که سورن موتور xu7 داشت باید کلی توی نوبت میموندی تا بخری و واقعا بازار فروش خوبی داشت . نمیتونی بگی همه دارن اشتباه میکنن و فقط تو فهمیدی که ef7 خوبه !
11:03  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آقای رضا22 ازت یک سوال دارم . لطف کن منصفانه و به دور از تعصب نظر بده . سورن هم قیمت پارس هست . انصافا داشبورد سورن و راحتی کابین سورن هم کاملا بهتر پارس هست . پس به نظرت چرا مردم میرن توی نوبت می ایستند و پارس میخرن اما سورن نمیخرن . سورن واقعا بازار فروش بدی داره . به نظرت چرا ؟ اینها که هم قیمت هستن . داخل کابین و داشبورد سورن هم که بهتر هست . پس چرا مردم پارس میخرن اما سورن نمیخرن ؟ به نظرت دلیلی جز موتور ef7 داره ؟ چرا زمانی که سورن موتور xu7 داشت باید کلی توی نوبت میموندی تا بخری و واقعا بازار فروش خوبی داشت . نمیتونی بگی همه دارن اشتباه میکنن و فقط تو فهمیدی که ef7 خوبه !
11:03  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

آقای رضا22 بحث اصلی اینجاست که به گفته خود دنا سواران از جمله آقای بهروز شتاب اولیه و کشش دنا از یک سمند xu7 و پارس کمتر هست . خوب این یعنی چی ؟ یعنی اینکه دنا از نظر موتوری حرفی برای گفتن نداره . شما میگین ef7‌خیلی مدرن و پیشرفته است . پس این چه پیشرفتگی هست که در مقابل موتور xu7 با طراحی سالها جلوتر از ef7 کم میاره ؟ پس با خرید دنا شما فقط و فقط پول آپشن و داشبورد دادی . اشکالی نداره . هر کسی یک سلیقه ای داره . شاید برای کسی راحتی کابین و داشبورد مهمتر از عملکرد موتور باشه . شکی نیست دنا کابین بهتری داره اما شکی هم نیست که کشش ضعیف و شتاب اولیه ضعیفی داره چون توزیع گشتاور ef7 چندان جالب نیست و در دورهای زیر 4500 در مقابل xu7 مغلوب میشه . قبول کن که موتور دنا در حد این ماشین نیست . اگر دنا موتوری مثل L4 یا xum داشت خودم نفر اول میخریدم . اما ef7 نه موتور قابل اطمینانی هست نه به این راحتی ها تعمیر میشه و نه کشش خوبی داره . ef7 نه کیفیت و خوشنامی tu5 و L4‌ رو داره و نه سخت کاری و کشش خوب xu7 و xum رو . یک موتور کاملا متوسط هست و اصلا در حد ماشینی مثل دنا نیست
09:56  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
6

من اصلا قبول ندارم که توی کشش صعیفه واون بنده خداهم اعلام کرده فقط یک ثانیه . ببین رضا دارن موتور دیزلی و بنزینی توربو شارژ رو روی دنا و سمند سورن امتحان میکنن با گیربکس اتومات این یعنی سرمایه گذاری روی خودروی ملی چرا این موتورها رو روی پارس امتحان نمیکنن چون دیگه پارس یه مهره سوخته ست یروزی هم نوبت دنا میرسه که از دور خارج بشه این یه امر عادیه ولی فعلا دنا داره یکه تازی میکنه و به این یکه تازیش ادامه میده . وقدرتش وتوانش به 150 اسب بخار میرسه ودیگه خوردروهای داخلی به گردشم نمیرسن الان با همین توان هم بازم بگردش نمیرسن چه برسه بشه 150 اسب بخار
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1395/03/05

سامان
2

توثبت نام فوری ونقدی میشه رنگوعوض کرد؟ماده روزه مشکی نوشتیم ولی آبی کبودشو تازه دیدیم عاشقش شدیم،آقای رحیمی میشه حضوری بریم ایران خودرو رنگو تغییر بدیم؟منتظرجوابم،فوری لطفا
09:35  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

اقا سامان منم مثل شما بودم..اول مشکی رد خوشم اومد وقتی آبی کبودشو دیدم عاشقش شدم..یه ماه پیش ثبت تام کردن... شنبه فاکتور شد امروزم داره میاد نمایندکی...خیلی مشتاقم زودتر تحویلش بگیرم...آبی کبودش یه رنگ استثناییه..واقعااااا زیباست..
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1395/03/05

ارمین
4

سلام من دارم میرم ثبت نام کنم کلی هم تحقیق کردم وبه دنا رسیدم رنگ سفید
08:26  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

سلام به همه دوستان. دوستان باید بگم من واقعا هیچ تعصبی روی هیچ خودرویی بارها گفتم ندارم ما باید اگه خودرویی خوب هست بگیم خوبه الان در حال حاضر دنا و ال نود توخودروهای داخلی سره یروزی ممکنه یه خودرویی جدید دیگه بیاد و دنا و ال نود بره عقب این یه امر طبیعی وهیچ کس نمیتونه و توان این رو نداره که جلوی تکنولوژی رو بگیره من خودم بعد از پارس و 206 لیفان 620 گرفتم هرکی از من سوال میکرد واقعیت رو بهش گفتم ، ماشین خوبی بود ولی صدای موتور زیاد میومد تو اتاق مگه کرمان موتور یا ایران خودرو یا سایپا مال منه؟ ولی مسئله اینجاست که دنا و سمند خودوری ملی هستن و خودوی ملی هیچ وقت نمیزارن زمین بخوره چون اگه زمین بخوره بازتابش تو رسانه ها به ضرر ایران تموم میشه ولی اگه پارس زمین بخوره میگن 20 سال پیش فرانسه بوده ولی درک کردن این موضوع برای خیلی ها سخته
08:24  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مجید
4

سلام به همه عزیزان من اومدم تواین تاپیک تاحقیقت رو بدون هیچ تعصب اعلام کنم. من خودم قبلا پرشیا داشتم و پراید باید به عرضتون برسونم که دنا واقعا ماشین بهتر از پرشیا ست و واقعا سرتره من روزهای اول که تحویل گرفتم دودل بودم و شک داشتم ولی الان کیلومترم روی 8500 ست مثل روز اول میمونه وهیچ ماشین دیگه ای هم نمیخوام تخریب کنم .فقط نظرم رو اعلام کردم همین وباید بگم پرشیارو هم دوست دارم.
08:01  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
دنا
0

سلام. دو تا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین. اول صندلی های دنا چطور هست ؟ راست میگن خشکه و تو سفر خسته میشی و راحت نیستی؟؟ دوم میگن از داشتبورد صدا میاد و تو اتاق دنا یه سری صدا از داشتبورد و موتور میاد؟؟ سیستم تعلیقش هم میگن نسبت به سمند خشکتره و یکم بیشتر میکوبه.. ممنون میشم کسانی که دنا سواران بنده رو راهنمایی کنن
23:49  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
یعقوب S5.تحویل مهر
0

سلام من فکر نکنم اینها به این راحتی براما دعوتنامه بدن
گزارش
پاسخ دادن
23:42  1397/08/18

المیرا
0

بچه ها مشکی خوشکلتره یا ابی کبود اقای رحیمی کولر دنا چطوره از کولر پراید خیلی بهتره چون کولر پراید که افتضاه بود
21:01  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا از مشهد
9

اگه یک توسان یا اسپورتیج صفر بخری و فقط یک ماه دیگه مجبور بشی بفروشیش در حدود هفت میلیون افت قیمت داره و اگه یکسال دیگه بخوای بفروشیش بیش از پونزده میلیون
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1394/08/13

ارش
0

اقا رضا 22ای ول دیگه هرچی حامد و رضا گفتند کم محلشوون کن اخه دیگه همه واقعیت رو فهمیدند خوب زدی تو برجکشون خخخخخخخخ
20:59  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

اقا رضا 22 ازت متشکریم..خوب روی رضا گشتاور و حامد و .. کم کردی..اینا کم اوردن و ور مقابل دنا سالار..حرفی واسه گفتن دیگهرندارن...سالار جاده های ایران ..دنا
20:19  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

دوستان برای دنا چه روغن موتوری رو پیشنهاد میکنند با توجه به اینکه متاسفانه روغن تقلبی هم تو بازار زیاد شده.ایرانول ریسینگ یا رویال چطورن؟
18:42  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: reza58
0

سلام؛خود ایران خودرو چی میریزه
گزارش
پاسخ دادن
09:29  1395/03/05

بهروز
8

موتور ۱۸۰۰ شاید برای تعمیر کارانی که هنوز آچارهاشون رینگی وتخت با انبر قفلی هستش خوب باشه ولی از تکنولوژی ۳۰ سال پیش استفاده میکنه .درمورد مقایسه شخص من شتاب اولیه در حد یک ثانیه از ای اف۷ سرحال تره ،اما به نظر بنده این شتاب اولیه که خیلی هم اهمیت آنچنانی نداره،آخه من مدام درحال رانندگی در رالی نیستم واکثرا هم بطور طولانی مدت از ماشین کار میکشم ودیگر مزایای دنا خیلی خیلی بیشتر از ماشین سمندم بدردم میخوره من هنوز هم از سمند موتور رضایی ناراضی نیستم حتی ترانزیتش کردم وخیلی از شهرهای ترکیه رو از ریزه تا ترابزون و اردو و استانبول وبورسا وانکارا دور زدم ولی در حال حاضر بااین شرایط حاکم بر اقتصاد اگه بخوام ماشین خوب وبی عیب بگیرم باید ۳ الی ۴ برابر هزینه کنم وازطرفی نمیتونم تا چندین سال منتظر گشایش گره خودرو سازها و واردات بدون پول زور بمانم پس دم دست ترین خودرو که به مترهای من نزدیکتره همین دنا میباشد که ابتدا افت قیمتش نسبت به چینی ها خیلی کمتره وتفاوتش با سمند وپرشیا وال۹۰ حداقل برای من یکی خیلی بیشتره ،بنابر این مهم نیست که بعضی از دوستان چقدر زحمت میکشند برای تخریب دنا!
17:58  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

حامد اول نظر این آقا رو کاملا مطالعخ کن بنده خدا گفت یک ثانیه
فقط (یک ثانیه ) زیاد دور نگیر وبا عجله و با شتاب جواب نده آخه انسانم هم مثل ماشین میمونه زاد بهش فشار بیاد یاتاقان میزنه یا شاید مثل 405 واشر سرسیلندش بسوزه
.
.
.
.
.
گزارش
پاسخ دادن
08:07  1395/03/05

رضا22
0

این خودرو هرکجای دیگه بره سرتره و امتیازش بیشتر از پارسه
16:36  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
4

قابل توجه :
در نظرسنجی که از بازدیدکنندگان غرفه ایران خودرو در نمایشگاه اختصاصی توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در بصره انجام شد، خودرو دنا بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد.در این نظرسنجی محورهایی مانند قیمت، کیفیت، زیبایی، رقابت پذیری و تجهیزات جانبی خودروها مورد ارزیابی قرار گرفت وخودرو دنا بیشترین امتیاز را کسب کرد.همچنین خودروهای پژو پارس، رانا، سمند، وانت آریسان و پژو ۴۰۵ نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.



بازدیدکنندگان از این نمایشگاه وانت آریسان را به عنوان خودرو کار پسندیدند و خواستار افزایش صادرات این محصول به بصره شدند.



یادآور می شود: این نمایشگاه از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد از ساعت ۱۴ الی ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان از محصولات جمهوری اسلامی ایران است.



16:33  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
کیان
0

اقا رضا سلام شما که اینقدر از موتور xu7 تعریف میکنی میشه چندتا از مزایای پژوپارس ویا 405 روبگی تا مستفیذ بشیم
16:29  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
.
0

این رضا بدبخت بیچاره داره از حسودی میترکه از صبح تا شب میاد این جا تو پیج دنا تخریب کنه بلکه دلش خنک شه ولی نمیشه متاسفانه
16:23  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

رضا این ضعف که توازش اسم میبری مختص دنا و سمند نیست قدرت موتور 1800 یا 1700 همینه اگه دنا ضعف داره پژو هم ضعف داره اگه دنبال خودرودی بدون ضعف میگردی برو سراغ ژاپن ، کره ، آمریکا ، غول تکنولوژی دنیا آلمان نه کشوری مثل فرانسه اگه ما بجای فرانسه سراغ همین ژاپن یا کره رفته بودیم بهت میگفتم ماشین یعنی چی .
حالا چون مجبوریم بازم میگم دنا خیلی سرتر از پژو هست
16:04  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
علی امامي
0

میبینم دوستان بدجور درگیر شدن. خلاصه مطلب کسانی که هنوز با تعصب دارن از موتپر های قدیمی پژو تعریف می کنن. مثل مهون راننده تاکسی هایی هستن که وقتی تاکسی ها رو داستن تبدیل به پژو می کردن غزا گرفته بودن که آخه مگه میشه پژو تاکسی باشه . پیکان خوبه موتورش سگ جونه ولی پژو ماشین اسباب بازیه . الان اینها همان هایی هستن که در براب یک موتور بروزترو کم مصرف تر مقاومت می کنند. البته این رو هم بایی گفت که با ااین قیمت ها قطعا به کسی بی ام و تحویل ننی دهند واین ماشین ها هریک به فراخور حال خود مشکلات خاص خود را دارند. پس بی خیال دعوا
15:08  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
آبتین
0

آقا چه رنگی و چند روزه تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1394/08/13

بهروز
0

سلام بر دوستانی که خدا به اونها قدرت خرید ماشین در این موقعیت بد اقتصادی روداده .آخرین ماشینی که من داشتم سمند موتور رضایی یعنی ۱۸۰۰ هشت سوپاپ بود که به پدرم دادم والان یکهفته میشه که دنا گرفتم اگه وجدان رو قاضی بگیریم باید بگم که یک خودرو جذاب با امکانات بروز ومخصوصا داشبورد جدید وعلی الخصوص صندلی فوق العاده خوب وطبی وموتور فوق العاده نرم وبی صدا یی داره واین که فلانی میگه صدای گوشخراش داره من بهمراه چند نفر از دوستان تا حالا که نشنیدیم .هیچ کدام از ایرادتی که دوستان ازقبل میگفتن خداییش ندیدم امروز هم دوربین عقب اچ دی دید در شب نصب کردم باهزینه نصب ۱۰۵ تومن تمام شد البته ۷۰ تومنی هم داشت ،حقیقتش تا الان حداقل ۱۰ نفر ازفامیلهایی که ام وی ام وجک و۲۰۶ وپرشیا دارن اومدن سوار شدن ودو نفر از اونها الان ثبت نام کردند که دنا بگیرن .نسبت به قیمتش چند کلاس بالاتره ،ا نهایی که کورکورانه قضاوت میکنن حتم دارم که ازروی حسادت میگن چون من تابحال ندیدم یک نفر دنا داشته باشه وبره درقسمت ۲۰۶ یا پرشیا مزاحمشون بشه وسمپاشی کنه ولی برعکسش رو همه به وفور داریم میبینیم که خدا شفاشون بده!
15:00  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
0

دوستان سر چی بحث میکنید سر خودرو داخلی !!!
موتور های xum,xu7,ef7,tu5 یکی از یکی اشغال تر هستند و کلا خودرو های ما اصلا کیفیت ،ایمنی ندارند
من خودم یه پارس tu5 تحویل تیر در نوبت دارم و اول می خواستم دنا بگیرم اما گفتم اون پنج میلیون اختلاف پژو پارس با دنا رو در بانک میگذارم که اگه پارس خراب شد هزینه تعمیرش داشته باشم
در حال حاضر پنج سال هست که تندر دارم و تا حالا بجز هزینه مصرفی فقط ۲۴۰ تومن برای خرابی فشنگی هیدرولیک فرمون هزینه کردم و دیگر هیچ اما واقعا تندر جز گیربکس ،شاسی،موتور،هیچ چیز دیگری ندارد و دیگه ازش خسته شدم دنبال یه خودرو راحتتر (حداقل دارای صندلی راحتتر)گشتم و tu5 رو انتخاب کردم اما میدونم پژو،سمند،دنا،سورن،رانا همگی پراز ایراد هستند و یکی از یکی بدتر هستند
من زمانی که همه خودرو رو تحریم کردن من هم تحریم کردم اما دیدم مردم عزیز خیلی شتابان به ان سمت رفتند ولی من تا دو ماهه پیش صبر کردم اما دیدم زور دولت بیشتره و مردم هم دلشون همین خودرو ها رو میخوای من هم دیگه نتوانستم صبر کنم و پژو ثبت نام کردم و میدونم واقعا خودرو داخلی اشغال هست اما چاره ای نیست
14:04  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
اکسنت مهر
0

اواخر آذر ؟ چرا آخه ؟
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1397/08/20

نگران
0

آدرس منازل مدیران کرمان موتور و شماره تلفنهاشون رو بریزیم در شبکه های اجتماعی تا فکر نکنند از دسترس مردم دورند و هر ستمی بکنند در امانند. برخورد قانونی با کسی که برای قانون و قرارداد و شرافت ارزشی قایل نیست ساخته نشده.
گزارش
پاسخ دادن
15:47  1397/08/20

مهدی
0

من میگم باید پاشیم بریم شرکت یکی از دوستان کرمان موتور امروز به من گفت افزایش قیمت برای جک قطعی است و شاید نیمی از اکسنت ها رو هم اصلا ندهند وبه جاشj4 به قیمت روز بدند
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1397/08/21

سروش
0

اینایی که ef7 ندارن این جا چیکار میکنن ؟! همش یه عده در حال سمپاشی هستن دوستان ef7 سوار شما هم برید تو پیج پارس لگن سمپاشی مشکلاتمون هم همون جا میگیم چون خلوته !
13:44  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

چه تعصبی میکشین،خود سازندش نداره والا
12:50  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
مسعود2
0

خدایش میگم هرچی بیشتر با دنا راندگی میکنم از انتخابم بیشتر مطمئن میشم خواهش میکنم از بچه ها اصلا تاکید میکنم اصلا دنا رو با 206 وپارس مقایسه نکنید چون من که هر سه ماشینو داشتم میگم بدون هیچ تعصبی دنا یه سرو گردن که خوبه چندتا سرو گردن بالاتر هست پس خواهشآ مقایسه درست بکنید نه غلط
12:22  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

اینطور که من تحقیق کردم میگن برلیانس
گزارش
پاسخ دادن
07:15  1394/08/13

جناحی
4

قیمت برلیانس h330تو بازارچند تومنه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
07:18  1394/08/13

رضا22
3

آقای نقطه پس بحث منبع اگزوز تااینجا حل شد و قبول کردی که از منبع هست حالا بریم سر شتاب ، بببین شتاب ای اف سون خوبه ولی حالا میگی خوب نیست یا کمی کم تر ه باشه اینکه مشکلی نیست دو تا راه حل داره 1 . با تعویض شمع به شمع سوزنی خیلی از مشکلات برطرف میشه ومن به دوستان پیشنهاد میکنم که حتما شمع سوزنی رو از شرکت آپکو بگرید و عوض کنید 2 . شتابش اولیش کمه تو دنده های بعدی میشه جبران کرد
11:37  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
شویان
6

سلام دوستان من تا حالا فقط کامنت میخوندم حوصله نظر دادن نداشتم ولی ی چیزی اقای ناصر نوشته بود واقعا بهم بر خورد نوشته بودن چجوری بعضیا روشون میشه بگن طرفدار ای اف هستن.من ساکن ایلامم کارمم تو اهوازه هفته ای ی بار 450 کیلومترو ی کله میرم و میام ماشین من کولر روشن نه تو دمای 60 درجه مرداد ماه اهواز تا مهران جوش اورده نه تو جاده های فوق کوهستانی و مسخره ایلام اگ ماشینی جوش میاره بخاطر مشکل تو سیستم خنک کنندشه ممکنه واس هر ماشینی پیش بیاد اقای ناصر تو اگ دوماهه راننده ای من 22 ساله رانندم همه ی ماشینای ایرانی رو هم داشتم بدون شک بهترین موتور ایرانی زیر 40 تومن ای اف سونه اره من روم میشه ب قول شما از اشغالی به اسم ای اف سونه طرفداری کنم ولی ببین موتور ماشین تو (البته اگ ماشین داری)چقده اشغال تر تشریف داره ک ن تو کفی ن تو گردنه ن تو مصرف سوخت پایین ن تو تولید صدای کمتر و ن هیچ چیز دیگه ای رقیب ای اف سون نیست روت میشه بگی طرفدار همچین اشغال تری هستی؟البته شما دارندگان موتور ایکس یو هفت پر رو تر از این حرفا تشریف دارید ماهی ی سر سیلندر عوض میکنید بعد با افتخار میگید ما معکوس نکشیدم
11:34  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

رضا من مدارک معتبرم اینکه که تاحالا چندبار هم گفتم من خودم پارس داشتم اونم 2 تا مدل 86 فرانسوی و مدل 90 و 206 2تا داشتم مدل 85 به رنگ آلبالویی و مدل 86 به رنگ نقره ای درضمن ماشینهای چینی هم تجربه کردم مثل لیفان 620 که موتور پرقدرتی داشت ولی صدای موتور داخل کابین زیاد میاد و پارس رو تو سرعت درسته غورتش می داد . ببین دلبندم ماشینهای داخلی رو همشو داشتم این قدر مدرک مدرک نکن تو همش هرچی میگی تئوری یه چیزایی بلدی ولی روی کاغذ همچی فرق میکنه
11:17  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

کسایی که میگید کیربکس سمند با پارس و 206 یکی هستش . شماها یدونه سمند پیداکنید که دندش بزنه بیرون . گیربکسش زوزه بکشه . برید ببینید خرابی گیربکس پارس چقدر زیاده مخصوصا 405 .
گیریم گشتاور ای اف سون اصلا صفره لاااقل خرابی نداره . کدوم گیربکس سمند زوزه میکشه یا دندش بیرون میزنه


11:05  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
0

کدوم نمایندگی گفت بهت اینو
خسته شدیم دیگه هی این هفته اون هفته
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1397/08/19

کوروش
0

با سلام من ۲۰فروردین ۹۷ثبت نام جک اس۵کردم با تحویل مردادماه در۲۹مرداد تکمیل وجه کردم وفردا۲۰ابان ماه تحویل خواهم گرفت
گزارش
پاسخ دادن
02:24  1397/08/20

فرهاد
0

اقای که میگه ef7 بده. من الان 206 اس دی دارم تا الان که نزدیک 16000 کارکرده گیربکس عوض شده صفحه کلاچ عوض شده. قبلش سمند ef7 دوگانه دریچه برقی داشتم خداوکیلی یک بار رفت تعمیرگاه اونم به خاطر دنده عقبش. قدرت شتاب بسیار عالی. تا ازش کولر میگرفتی سرماش ادمو اذیت میکرد در صورتی که 206 اصلن اینطور نیس.انتخاب با خودتونه. سمند اسمش بد در رفته. اینم بگم ef7 فقط بوش المان. دریچه گاز سیمی نخرید. فقط دریچه گاز برقی.
11:04  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
8

چراغش که آب نفوذ میکنه و زود کدر میشه ثانیا پارس مخصوص تعمیر گاه ساختن یه 405 رو دو تا چراغ عوض کردن 8 میلیون گرون میدن
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1394/08/13

رضا
1

اگر سواری های سدان داخلی رو شامل انواع سمند و پارس و سورن و دنا و 405 و ال90 و 206sd و حتی تیبا فرض کنیم خواهیم دید که بدترین فروش مربوط به خانواده سمند و موتور ef7 هست و وضعیت انواع 405 و پارس و ال90 و 206 و حتی تیبا از وضعیت سمند و دنا و سورن خیلی بهتر هست . جالب اینجاست که بهترین شرایط فروش و خدمات پس از فروش و امکانات و آپشن رو ایران خودرو برای سمند و دنا و سورن f7 در نظر میگیره تا شاید فروش بره اما باز هم فروش نمیره . در بین این ماشین ها، هم ماشین ارازانتر هم گرانتر و هم با قیمت برابر هست پس بحث تاثیر قیمت منتفی هست . مردم پارس رو بهتر از سورن ، 405 رو بهتر از سمند و ال 90 رو بهتر از دنا میخرن . این واقعیته که خانواده سمند و ef7 کاملا رقابت رو باخته و عملا از رقابت حذف شده . ef7 روی هر ماشینی نصب شده این ماشین شدیدا زمین خورده نمونه بارزش سورن هست .زمانی که سورن xu7 بود واقعا خوش فروش بود و متقاضی بالایی داشت مثل پارس در این یکی سال اخیر . شما نمیتونید بگید اکثریت مردم همه با هم در خرید ماشین اشتباه میکنند . نقص های آشکار بدنه خانواده سمند و موتور ef7 برای همه روشن شده
10:46  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز
0

سلام رضا جون
صبح به خیر -خیلی خوشحالیم که دوباره با اسم رضا میبینمت-اون اسم نقطه"."بدجوری تو ذوق میزد.
اصلا خوندن مطالب در موردکیفیت موتور EF7 -گشتاور - دور موتور - سربالائی-سرازیری- سر پیچ- تاریکی- روشنائی و خلاصه مطالبی از این دست بدون اسم رضا اصلا-مطلقا-ابدا لطفی نداره !!!!!!
باور کن وقتی اسمتو دیدم کلی ذوق زده شدم ......
راستی سلولهای اون نقطه سلولهای بنیادی بودند که بالاخره رضای عزیزمونو دوباره باز سازی کردند ؟؟؟؟؟
10:45  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

رضا درباره وزن ماشین صحبت کردی ناچارم منم صحبت کنم . موتور 206 رو گذاشتن روی پارس وزن پارس رو کم کردن ولی چجوری ؟؟؟ میدونی ؟؟ اومدن ضخامت وررق پارس رو کم کردن و وزنش و آوردن پایین اگه وزن دنا یا سمند بالاست بخاطر اینکه ورقش واقعا ورقه چون ایمان داشتن موتور ای اف سون میتونه این وزن رو تحمل کنه . آره عزیزم
10:28  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

اینهمه افراد دنا رو تحویل گرفتن و مبارکشون باشه میگن خوبه طرف 4 ساله سمند ef7داره راضیه .بابا دست وردار چشات و بازکن نمیتونی دنا رو تخریب کنی چون واقع خوبه . هرموتوری هر ایرادی پیداکنه برطرف میشه آقای فنی مگه میشه موتور ای اق سون خراب بشه نشه درستش کرد؟؟؟؟؟؟
10:16  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

نقطه جون میگم اطلاعات فنی ت داره آب میره دیگه به حرفهای سقراط یا افلاطون تکیه کردی . یه سوال تو واقعا می دونی ؟؟؟؟؟؟
دیگه رسیدید به ماشین پلیس ؟؟؟واقعا خنده داره
10:12  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

آقای نقطه گفتم برو تحقیق کن اطلاعاتت خیلی ضعیفه چون همش نقل و قول می کنی تا کوچکتریت ایراد می بینی سری میخوایی گندش کنی ایراد از خود منبع اگزوزه . بعضی ها هم میان زیر صندلی عقب برچسبهای صوتی میزنن دیگه صدا نمی اد یا خیلی کم میشه
10:09  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
یعقوب S5.تحویل مهر
0

سلام فعلا هیچ خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1397/08/17

رضا22
0

آقای هادی این چیزهایی که شماها میگین درباره دنا شما فقط شنیدید ، بهتون گفتن خودتون تجربه نکردید . فقط بقول معروف دارید کپی پست میکنید . ای اف سون موتور خوبیه شک نکن . یکبار سوار دنا بشی دور پارس و 206 و ال نود رو خط میکشی . خط قرمز پررنگ
09:57  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
1

حامد جون او صدای عجیبی که تو ، توی بعضی از سمندها میشنوی تو دور 33500 برمیگرده به منبع اگزوز اونها که با تعویض منبع مشکل حل میشه خوشبختانه تو دنا منبع هارو عوض کردن و این صدا رو نداره .
بابا من میگم برید یخورده درباره سمندهای جدید و دنا تحقیق کنید اطلاعاتی که بهتون میدن درست نیستا . منبعش سواخخخخخخخخخه
09:28  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

من از همه دوستان عذر میخوام که با بعضی از دوستان که فکرمیکنند خیلی فنی هستن کل کل میکنم. ولی اینها طوری در باره 206،پارس حرف میزنن که ما انگار تاحلا نه 206 داشتیم نه پارس .منی که دوتا 206 داشتم و دو تا پارس بمن نمیتونی بگی چی خوبه چی بد .
206 تیپ دو یخورده فشار بهش بیاد به روغن سوزی می افته .و کپ کردن مخصوص 206 هست
08:23  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
شهروند
0

ما دیگه هیچ حقکشی از سوی اینا رو نمی پذیریم! آدرس اسم و آدرس اینا رو بگذارید روی سایتها. یا در یک گروه تلگرامی!
گزارش
پاسخ دادن
11:41  1397/08/19

اقتصاددان
0

هم میهن گرامی، به یقین در حق شما ظلم شده. در هیچ کجای جهان عرف نیست که تاوان تغییر شرایط سیاسی و اقتصادی محیط کار شرکتها و یا خطای محاسباتی مدیران بی بهره از آینده نگری رو بر دوش مردم و مشتریان قرار بدهند. مسلما با توجه به شرایط پیش آمده ضرری در محاسبات کرمان موتور ایجاد شده که باید کاملا بر خود شرکت و سهامداران آن تحمیل بشود نه مشتری. شرکتها باید به قراردادهایشان پایبند باشند مگر در صورت ورشکستگی کامل و انحلال! شرکتها قرار نیست همیشه سود کنند، گاهی باید ضرر هم بکنند.
گزارش
پاسخ دادن
14:21  1397/08/19

رضا22
0

آقای افشین شما قصه تفکرمارو نخور .الان ما توعصر ارتیاطات هستیم .عصر اینترنت هرکی بخواد یه کت و شلوار بخره میره تو اینترنت تو وب سایتهای مختلف هزارتا کت و شلوار میبینه چه برسه به ماشین . هیچ کس کورکورانه چیزی نمیخره .و باید بگم کورکورانه ترین خرید خرید ماشین 206 ،پارس هستش که به احتمال زیاد 405 از دور خارخ خواهد شد و پارس بخاطر محبوبیتی که داره یه چندسال دیگه ای هم هست . که به پارس تنبل معروف است
08:13  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

موتور ملی پایه گاز سوز مثلا پرقدرت کم مصرف اگر موتور بود باید تا الان هیچ ماشینی با موتور جز ef7 توی خیابون نمیدیدی حداقل باید همه تاکسی ها و امداد خودرو و ماشین های کار همگی باید ef7 میشدن اما چرا نیستن ؟ چرا مصرف و صدای بیشتر xu7‌رو تحمل میکنند و حتی اسم ef7 رو هم نمیارن ؟ دلیلش کاملا مشخصه . چون ef7‌فقط سایه یک موتور هستش و مال کار سخت و مداوم نیست و اگر ازش کار بکشی ظرف دو سال به اندازه یک موتور نو هزینه داره . تازه اگر تعمیر بشه . ef7 نقص طراحی داره . یک روز جلو پنجره عوض میکنند شاید خنک بشه . یک روز روغن ریزی داره . یک روز منیفولد فلزی یک روز پلاستیکی میذارن . یک روز دسته موتور خراب میکنه . کمی که فشار بیاری جوش میاره . شتاب اولیه و کشش دور پایین ضعیفی داره . به بنزین و روغن هم بسیار حساسه . خوب اینها باعث میشه که برای کار سخت و مداوم جوابگو نباشه و دیدیم هم که نبوده . ef7 در عمل به همه ثابت کرده که چقدر مشکلات جدی داره
07:51  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA
0

آقا جلال كه باورتون نمي شه ايمني زانتيا در حد پرايده، بگم كه متاسفانه درسته. ايمني زانتيا واقعا افتضاحه. موقع تصادف ، وحشتناك آسيب مي بينه.
00:37  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
محمود
0

سلام دوستان
اولا كه خيلي باحاليد ٤٥ دقيقه اس دارم تحليلاتون رو ميخونم ( و ميخندم)
سوالي كه داشتم انتخاب ماشين بين دنا ، ال ٩٠ و ال ٩٠ اتومات بود
كدوم رو پيشنهاد ميكنيد؟
متشكر
00:05  1395/03/04
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

کاملا موافقم!چون همون زمان تیگو ۷ ۱۵۰ تومن بود و اینطوری کسانی که ثبت نام کردند وحشتناک ضرر میکنند!تمام شرکت ها وقتی قیمت قطعی میفروشند بهش پایبند هستند!تیگو ۷ ۱۷۷ فروخت بعدش شد ۲۷۴ ولی کسانی که خریده بودند باهمون قیمت تحویل گرفتند!قیمت قطعی با قیمت روز فرقش در همین است!آزرا و سانتافه هم همینطور بود ولی با تاخیر با قیمت قطعی تحویل گرفتند!نگران نباشید اصلا.طبق قرداد محاله.
گزارش
پاسخ دادن
15:43  1397/08/14

سعید اکسنت
0

دقیقا با شما موافقم. متآسفانه مملکت ما پر شده از آدمهای بی وجدان و منفعت طلبی که می خوان از آب گل آلود ماهی بگیرن. مطمئن باشید سودهای کوتاه مدت و منفعت کوتاه مدت در بلندمدت ادامه نخواهد داشت و با این منطق و توی همچین فضایی همه متضرریم.
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1397/08/14

منصور
0

سلام آرش جان.کاملا موافقم.ما قردادمون قطعی هست.بعدشم چون تا شهریور دعوتنامه داده اند مال ما رو هم با همون قیمت میدهند!چون قراردادمون یکیست!نمیشود که تا ۳۰ فروردین با قیمت قبل باشه و ۳۱ فروردین با قیمت جدید!همون موقع بازار ۱۲۰ تومن بود!شرایط فورس هم طبق قرارداد فقط عدم تولید هست که خدا رو شکر تولید ادامه داره!حتما دوستان پیگیر باشند باهمون آپشن ها و قیمت قطعی تحویل بگیرند و لا غیر!
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1397/08/14

سینا
0

کاملا موافقم!چون همون زمان تیگو ۷ ۱۵۰ تومن بود و اینطوری کسانی که ثبت نام کردند وحشتناک ضرر میکنند!تمام شرکت ها وقتی قیمت قطعی میفروشند بهش پایبند هستند!تیگو ۷ ۱۷۷ فروخت بعدش شد ۲۷۴ ولی کسانی که خریده بودند باهمون قیمت تحویل گرفتند!قیمت قطعی با قیمت روز فرقش در همین است!آزرا و سانتافه هم همینطور بود ولی با تاخیر با قیمت قطعی تحویل گرفتند!نگران نباشید اصلا.طبق قرداد محاله.
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1397/08/14

جمشید
0

سلام دوستان من 25اردیبهشت تحویل فوری دنا ثبت نام کردم کسی میدونه چقدر طول میکشه تحویل بدن
23:12  1395/03/03
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام دقیق 25 خرداد...شک نکن..نه زودتر نه دیرتر
گزارش
پاسخ دادن
06:38  1395/03/04

مسعود2
0

حالا میفهمم که موتور ef7 یه ایراد بزرگ داره که همش باید جریمه بدی چون موتورش اصلا صدا نداره تا گاز میدی سرعت میره بالای 140 واصلا صدا نمیده ومتوجه نمیشی برای همین پلیس جریمه مینویسه به قول یکی از بچه ها
23:07  1395/03/03
گزارش
پاسخ دادن
مسعود2
0

حالا میفهمم که موتور ef7 یه ایراد بزرگ داره که همش باید جریمه بدی چون موتورش اصلا صدا نداره تا گاز میدی سرعت میره بالای 140 واصلا صدا نمیده ومتوجه نمیشی برای همین پلیس جریمه مینویسه به قول یکی از بچه ها
23:07  1395/03/03
گزارش
پاسخ دادن
عبدالرضا
2

سلام.الان پنج روز دنا رو تحویل گرفتم.300 کیلومتر باش رانندگی کردم.واقعا ماشین نرم و بی صداییه.لذت رانندگی باش خیلی خوبه.بنظرم انتخاب خوبی میتونه باشه توی ماشین های فعلی.
فقط دوستان ایا کروز توی سرعت های پایین مثلا 70 تا کار میکنه یا خیر ??
22:21  1395/03/03
گزارش
پاسخ دادن
شاهین مادران
0

سلام خدمت دوستان عزیز
ما واریز ۲۶ بهمن و پذیرش ۳۰ بهمن و سخا ۳۰ بهمن و الحاقیه ۱ خردادیم هنوز هیچ خبری نیست ، یواش یواش دارم کلافه میشم دیگه ، امروز زنگ زدم سایپا فقط تلفن گویاست هیچ کس پاسخگو نشد
اصلا معلوم نیس کی به کیه اینجا
گزارش
پاسخ دادن
18:43  1402/04/15

عیسی
8

سلام امروز ماشین دنا را تحویل گرفتم مشکی ترم مشکی.ماشین قبلی من پارس tu5بود مدل 91 از صفر دست خودم بود ولی واقعا دنا یه چیز دیگه است از خریدم واقعا راضی هستم
20:17  1395/03/03
گزارش
پاسخ دادن
افشین
1

با سلام،مبارک باشه انشاالله، اقا عیسی شما کی ثبت نام کردید
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1395/03/03

مهران
5

حدود دوماه هست که دنا تحویل گرفته ام دراین مدت 12000 کیلومتر راه رفته شاید باورتون نشه از رانندگی با دنا اصلا خسته نمیشید
گزارش
پاسخ دادن
21:33  1395/03/03

سینا
2

سلام دوست عزیز مبارک باشه کی ثبت نام کردید و کی فاکتور شد؟
گزارش
پاسخ دادن
21:34  1395/03/03

عیسی
0

سلام 6 اردیبهشت
گزارش
پاسخ دادن
22:39  1395/03/03

عیسی
0

سلام 6اردیبهشت ثبت نام کردم 29 فاکتور شد 30 پلاک شد دیروز ماشین امد نمایندگی چون تعطیل بود امروز تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/03/03

مرتضی
0

سلام دوستان.دنا بهتره یا آریو?خواهشا درست راهنمایی کنید.
19:24  1395/03/03
گزارش
پاسخ دادن
مهران
0

حسن آقا همین پارامتر وزن از همه مهمتره ولی میشه شما بقیه پارامترهارو نام ببرید
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1394/08/09

مرتضی
0

سلام دوستان.دنا بهتره یا آریو?خواهشا درست راهنمایی کنید.
19:24  1395/03/03
گزارش
پاسخ دادن
شهاب
16

آقا رضا به نظر من اگر میخوای ماشین گرون بگیری بجاش یه سمند ef7 بگیری بهتره بیخودی پول ماشین خارجی نده اصلا از روزی که ef7 اومده بازار بنز و بی ام و کساد شده خخخخخخخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
22:49  1394/08/09


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ریحانه محمدی : سلام واریزی اول شاهین جی ال آذر 1403بوده282700واریز کردم دیروز دعوت نامه اومده برام رفتم تو سایت مبلغ دعوت نامه خیلی زیاده 463325 مبلغ دعوت نامه هست حالا از کجا بیارم هیچ آبشنی هم انتخاب نکردم
عدالت : باید بریم ریس شرکت سایپا رو آتیش برنیم
شاهین gl : باید بریم همه اونجا رو آتیش بزنیم همه باید یه ردز رو مشخص کنیم راحت ۱۰۰هزار نفری هستیم که شرکت سایپا حقشون رو خوردن
سهند لعنتی سایپا : دلتون خوشه قوه قضاییه 😁هم عین همه کی به زیردستا نگاه میکنه همه به بالادستی خودشون نگاه میکنن شکایتم بکنید انقدر هزینه میکنید اخرم هیچ منتظر یه جرقه هستن فرار کنن برن خدالعنتشون کنه ازصفحه روزگار محوبشن اتیش بگیره قبرتک به تکشون که یه ماشین میخوایم بگیریم پول خودمون اموال خودمون ازاسفند پارسال حسرت گذاشتن به دلمون با دوتا بچه بدون ماشین داغ ماشیناشون بدلشون بمونه
تاراعلیرضا : برادر‌من‌مگه‌۲۹‌‌اذر‌ایرانخودرو‌فروش‌گذاشتبه‌بود‌که‌‌‌‌‌‌فوری‌بوده‌باشه‌‌،ایشون‌فوق‌اعاده‌۳‌ماه‌بوده‌‌،‌‌،‌بهمن‌فاکتور‌نمیکنن‌چرا‌؟
مجید : سلام از اتومات خبری نیست ؟ تا کی فاکتور شده؟
تارا اتومات طرح فرسوده : سلام.فوق العاده بوده یا فروش فوری؟
جی ۷ دی : از همه ممنونم پ برای ماهم فردا صبح تا ظهر نهایت میاد
تارا اتو : فرسوده تحویل ۲۹ دی رنگ سفید دستی فاکتور همین الان شد
5252 : سیامک جان شماره پذیریشت رو با مال من مقایسه بکن ببین چقدر فاصله داری مگه اینا هر بار چنتا فاکتور میکنن تعداد معدودی فاکتور کردن شاهین جی اگر فاصله ات بامال من کم باشه ممکنه چند روز اینده شما هم فاکتور کنن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس اس : 🤣🤣🤣😁😁😁😁😂😂😂😂دلت خوشه اطلس اس
کوییک اس : تا شانزدهم هست فکرکنم
ساینا تک پیش فروش : چقر و بد بدنی میخای مدل 1405 بگیری بری قله پولدارا😂😂😂
کوییک اس دی ماه : میشه بگید منبعتون کیه وکلا رسمی اعلام کردن .چرا این تو هیچ سایتی نیستش
ساینا تک : من خودم تکمیل وجه 14 مهرم و می دونم امسال از ماشین خبری نیست. پس خودتونو اذیت نکنید اردیبهشت سال بعد شاید تحویل بدت
رضا : سلام من واریزی 18 آبان تحویل 18 بهمن بود 5دی فاکتور شدفروش فق العاده
هفته چهارم مهر دوگانه : زنگ بزن نمایندگی ببین چی میگن
رانا تحویل 4 اسفند : سلام وقت بخیر،شمام فروش فوق العاده بودین،کی واریز وجه انجام دادین؟؟
جهرمی : هین
تارا اتو : نه بابا شاید از نیمه دوم اسفند 405 بخوره