امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

177800 نظر

امیر نامور
3

بعضیا رو کیلومتر 1000روغن و عوض میکنند ولی به نظر من شما رو کیلومتر 4000عوض کنید بعدش هم 10000روغن کاسترول مگنتیک 10_40چون نیمه سنتتیک هست روغن خوبیه
19:45  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بچه ها منو ببخشید غلط زیادی کردم چون خودم دنا ندارم ازش بد گفتم منو حلال کنید
17:43  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بچه ها منو ببخشید غلط زیادی کردم چون خودم دنا ندارم ازش بد گفتم منو حلال کنید
17:43  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بچه ها منو ببخشید غلط زیادی کردم چون خودم دنا ندارم ازش بد گفتم منو حلال کنید
17:43  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر نامور
0

سلام خدمت دوستان گل اقا رضای مخالف دنا و جناب رحیمی عزیز و سایر دوستان لینجانب امیر نامور مکانیک نمایندگی ایران خودرو در استهبان فارس هستم من سال گذشته حقیقتا نسبت به دنا خیلی بدبین بودم ولی به مرور زمان نظرم عوض شد دوستان عزیز هیچ خودرویی رو نمیشه با خودرو دیگه مقایسه کنید مثلا ال 90 موتورش فرانسویه ولی گیربکس خوبی ندارخ و بدون اپشن هست دوستان من تو این مدت 5سالی که تو نمایندگی ایران خودرو هستم تا کنون هیچ دنا سواری برای مشکل موتور مراجعه نکرده اکثر کسانی که مراجعه میکنند به دلیل مشکلات برقی هست این هم طبیعیع مثلا اگه ال 90هم همین اپشن ها رو داشت این مشکلات پیش میومد الان من توی ماشینهای ایرانی دنا و 206اس دیوی8 رو پیشنهاد میکنم دوستان من موتور ای اف سون اوایل مشکل روغن ریزی اویل ماژور داشت که از سال 93مشکلش برطرف شد و من راحت بهتون میگم که این موتور الان هیچ مشکلی نداره البته کسانی که دنا دارند بهشون پیشنهاد میکنم یکی در میون بنزین سوپر و معمولی بزنند
17:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر نامور
0

سلام خدمت دوستان گل اقا رضای مخالف دنا و جناب رحیمی عزیز و سایر دوستان لینجانب امیر نامور مکانیک نمایندگی ایران خودرو در استهبان فارس هستم من سال گذشته حقیقتا نسبت به دنا خیلی بدبین بودم ولی به مرور زمان نظرم عوض شد دوستان عزیز هیچ خودرویی رو نمیشه با خودرو دیگه مقایسه کنید مثلا ال 90 موتورش فرانسویه ولی گیربکس خوبی ندارخ و بدون اپشن هست دوستان من تو این مدت 5سالی که تو نمایندگی ایران خودرو هستم تا کنون هیچ دنا سواری برای مشکل موتور مراجعه نکرده اکثر کسانی که مراجعه میکنند به دلیل مشکلات برقی هست این هم طبیعیع مثلا اگه ال 90هم همین اپشن ها رو داشت این مشکلات پیش میومد الان من توی ماشینهای ایرانی دنا و 206اس دیوی8 رو پیشنهاد میکنم دوستان من موتور ای اف سون اوایل مشکل روغن ریزی اویل ماژور داشت که از سال 93مشکلش برطرف شد و من راحت بهتون میگم که این موتور الان هیچ مشکلی نداره البته کسانی که دنا دارند بهشون پیشنهاد میکنم یکی در میون بنزین سوپر و معمولی بزنند
17:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امیر نامور
0

سلام خدمت دوستان گل اقا رضای مخالف دنا و جناب رحیمی عزیز و سایر دوستان لینجانب امیر نامور مکانیک نمایندگی ایران خودرو در استهبان فارس هستم من سال گذشته حقیقتا نسبت به دنا خیلی بدبین بودم ولی به مرور زمان نظرم عوض شد دوستان عزیز هیچ خودرویی رو نمیشه با خودرو دیگه مقایسه کنید مثلا ال 90 موتورش فرانسویه ولی گیربکس خوبی ندارخ و بدون اپشن هست دوستان من تو این مدت 5سالی که تو نمایندگی ایران خودرو هستم تا کنون هیچ دنا سواری برای مشکل موتور مراجعه نکرده اکثر کسانی که مراجعه میکنند به دلیل مشکلات برقی هست این هم طبیعیع مثلا اگه ال 90هم همین اپشن ها رو داشت این مشکلات پیش میومد الان من توی ماشینهای ایرانی دنا و 206اس دیوی8 رو پیشنهاد میکنم دوستان من موتور ای اف سون اوایل مشکل روغن ریزی اویل ماژور داشت که از سال 93مشکلش برطرف شد و من راحت بهتون میگم که این موتور الان هیچ مشکلی نداره البته کسانی که دنا دارند بهشون پیشنهاد میکنم یکی در میون بنزین سوپر و معمولی بزنند
17:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
0

سلام دوستان ، خیلی جالبه اون اقلیتی از دوستانی که تو این پیج پارازیت میندازن تو پیج های دیگه هم کم وبیش هستن جالبترم اینه که یه چیزی رو بهانه کردن و تو دهنشون افتاده به نام« گشتاور» ظاهرا خیلی هم از اینکه گشتاور فلان ماشین چندتایی پایینتره خوشحالن البته من دنا ندرم ولی به انتخاب همه احترام میذارم ،خواهشی که از دوستان دارم اصلا عکس العملی به نظراتشون ندید کم کم خودشون دمشونو میزارن رو کولشونو گم میشن باماشینتون خاطرات خوب داشته باشید.
17:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
0

سلام دوستان ، خیلی جالبه اون اقلیتی از دوستانی که تو این پیج پارازیت میندازن تو پیج های دیگه هم کم وبیش هستن جالبترم اینه که یه چیزی رو بهانه کردن و تو دهنشون افتاده به نام« گشتاور» ظاهرا خیلی هم از اینکه گشتاور فلان ماشین چندتایی پایینتره خوشحالن البته من دنا ندرم ولی به انتخاب همه احترام میذارم ،خواهشی که از دوستان دارم اصلا عکس العملی به نظراتشون ندید کم کم خودشون دمشونو میزارن رو کولشونو گم میشن باماشینتون خاطرات خوب داشته باشید.
17:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
0

سلام دوستان ، خیلی جالبه اون اقلیتی از دوستانی که تو این پیج پارازیت میندازن تو پیج های دیگه هم کم وبیش هستن جالبترم اینه که یه چیزی رو بهانه کردن و تو دهنشون افتاده به نام« گشتاور» ظاهرا خیلی هم از اینکه گشتاور فلان ماشین چندتایی پایینتره خوشحالن البته من دنا ندرم ولی به انتخاب همه احترام میذارم ،خواهشی که از دوستان دارم اصلا عکس العملی به نظراتشون ندید کم کم خودشون دمشونو میزارن رو کولشونو گم میشن باماشینتون خاطرات خوب داشته باشید.
17:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

دوستان دلال خدا قوت?اینهمه بحث کردید چند تا از ماشیناتونو خریدن?
16:40  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

دوستان دلال خدا قوت?اینهمه بحث کردید چند تا از ماشیناتونو خریدن?
16:40  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
9

ایران خودرو امار تولید و فروش محصولات خود را در سال نود و پنج تا اخر اردیبهشت اعلام کرد
بر این اساس میزان تئلید انواع پژو 55311 دستگاه بوده که فقط 41967 عدد از انها بفروش رسیده است و این درحالی است که تولید خودرو دنا 2931 دستگاه بوده است که تعداد 2926 دستگاه ان بفروش رسیده است
این امار نشان میدهد که تعداد تولید دنا در فروردین 931 عدد بوده که در اردیبهشت به 2000 عدد افزایش یافته است و فروش اقریبا تمامی انها هم جالب بوده . در حالی که فروش انواع پژو در هر ماه کمتر شده است . این امار امروز منتشر شد و میتونید با سرچ در اینترنت ان را ببینید.
16:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد ای اف
0

تست کشش دنده 2 سمند ای اف سون با پارس و 405 قضاوت با خودتون
http://www.aparat.com/v/1E6Ao
http://www.aparat.com/v/yJD3a
حالا این گشتاور کارش چیه؟چرا این گشتاور دور پایین بالاتر هیج جا ب داد این ایکس یو هفت مفلوک نمیرسه؟کی میخاد خودش رو نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟
15:53  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد ای اف
0

تست کشش دنده 2 سمند ای اف سون با پارس و 405 قضاوت با خودتون
http://www.aparat.com/v/1E6Ao
http://www.aparat.com/v/yJD3a
حالا این گشتاور کارش چیه؟چرا این گشتاور دور پایین بالاتر هیج جا ب داد این ایکس یو هفت مفلوک نمیرسه؟کی میخاد خودش رو نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟
15:53  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حمید
27

آقایون یه سوال داشتم

تا حالا چندبار شده دارندگان دنا و سمندو ... بیان تو تایپیک های دیگه مثل پارس یا ال نود و ... از ماشینشون و موتورش تعریف کنن و بگن ماشین شما مزخرفه و موتورش به درد نمیخوره و از این حرفا؟؟؟ انصافا چند بار؟؟؟

ولی اینجا 90 درصد نظرات مربوط به کسانیه که از صبح تا شب میان تو این تایپیک و میزنن تو سر دنا و بدنش و موتورش و طوری با اغراق نظر میدن که خود من تا قبل تحویل چندین بار خواستم انصراف بدم و همش نگران بودم
و جالبیش اینجاست که این ماشین رو ندارن

من نمیدونم چرا ما ایرانی جماعت همش سرمون تو زندگی اینو و اونه و برای دیگران زندگی میکنیم بعد می نالیم که چرا جهان سومی هستیم و از بقیه عقب موندیم

آقا شما پارس داری زانتیا داری اصلا هر ماشینی داری ایشالا چرخش صد سال برات بچرخه و همیشه به خوبی وخوشی ازش استفاده کنی دیگه خواهشا دست از سر ما بردار و بذار مثل بقیه ماهم از تایپیک ماشینمون استفاده کنیم
15:50  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

آقا من نمیخواستم اصلا نظر بدم ولی وقتی گفتی قضاوت کنید اومدم
من حق رو به رضا22 میدم حالا اون یه اشتباهی کرد و زود با عجله درمورد اسب بخار شما جواب داد ولی شما صدتا صوتی دادی تاکسی لندن واقعا جیلیه من داداشم تو انگلیس هستش بهش زنگ زدم خندید
آقا بسته خواهشن ازاین تاپیک برید بیرون ما درمورد دنا میخواهیم صحبت کنیم نه غیره
14:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

آقا من نمیخواستم اصلا نظر بدم ولی وقتی گفتی قضاوت کنید اومدم
من حق رو به رضا22 میدم حالا اون یه اشتباهی کرد و زود با عجله درمورد اسب بخار شما جواب داد ولی شما صدتا صوتی دادی تاکسی لندن واقعا جیلیه من داداشم تو انگلیس هستش بهش زنگ زدم خندید
آقا بسته خواهشن ازاین تاپیک برید بیرون ما درمورد دنا میخواهیم صحبت کنیم نه غیره
14:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

آقا من نمیخواستم اصلا نظر بدم ولی وقتی گفتی قضاوت کنید اومدم
من حق رو به رضا22 میدم حالا اون یه اشتباهی کرد و زود با عجله درمورد اسب بخار شما جواب داد ولی شما صدتا صوتی دادی تاکسی لندن واقعا جیلیه من داداشم تو انگلیس هستش بهش زنگ زدم خندید
آقا بسته خواهشن ازاین تاپیک برید بیرون ما درمورد دنا میخواهیم صحبت کنیم نه غیره
14:57  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

مشخصات xu7 روی 405 و پارس هیچ فرقی باهم نداره . اگر بحث تعویض سیستم ecu رو مطرح میکنید باید بدونید این تغییرات در حد چند نیوتن متری میتونند باعث بهبود یا کاهش گشتاور و اسب بخار یک موتور بشن . تفاوت در نحوه پاشش سوخت و سیستم Ecu از مگنتی مارلی به ساژم سبب افزایش حداکثر گشتاور از 110 در دور 2200 به میزان 125 در دور 3700 شد . اما این چیزی که شما میگی که گشتاور xu7 از 115 در دور 3200 تبدیل به 259 در دور 4500 !!! شده اصلا با تغییرات جزیی و تغییراتی مثل سیستم ecu و کویل و انژکتور و این چیزها قابل استحصال نیست . این مشخصات حتی از مشخصات یک موتور 2800 با 16 سوپاپ با نسبت تراکم 21 هم بالاتر هست . شما اگر خودت میتونی قبول کنی که گشتاور xu7 از گشتاور موتور زانتیا 1800 و الانترا هم وضعیت بهتری داره اوتوقت میتونی بیای و ادعا کنی که گشتاور xu7‌تغییر کرده . داداش من ، بارها و بارها پارس سوار شدم عملکرد موتورش با موتور سمند 405 هیچ فرقی نداره .
14:49  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

مشخصات xu7 روی 405 و پارس هیچ فرقی باهم نداره . اگر بحث تعویض سیستم ecu رو مطرح میکنید باید بدونید این تغییرات در حد چند نیوتن متری میتونند باعث بهبود یا کاهش گشتاور و اسب بخار یک موتور بشن . تفاوت در نحوه پاشش سوخت و سیستم Ecu از مگنتی مارلی به ساژم سبب افزایش حداکثر گشتاور از 110 در دور 2200 به میزان 125 در دور 3700 شد . اما این چیزی که شما میگی که گشتاور xu7 از 115 در دور 3200 تبدیل به 259 در دور 4500 !!! شده اصلا با تغییرات جزیی و تغییراتی مثل سیستم ecu و کویل و انژکتور و این چیزها قابل استحصال نیست . این مشخصات حتی از مشخصات یک موتور 2800 با 16 سوپاپ با نسبت تراکم 21 هم بالاتر هست . شما اگر خودت میتونی قبول کنی که گشتاور xu7 از گشتاور موتور زانتیا 1800 و الانترا هم وضعیت بهتری داره اوتوقت میتونی بیای و ادعا کنی که گشتاور xu7‌تغییر کرده . داداش من ، بارها و بارها پارس سوار شدم عملکرد موتورش با موتور سمند 405 هیچ فرقی نداره .
14:49  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
15

برادر من هم پارس xu7 دارم هم سمند ef7 نظر من بعد از ۱۰ سال پارس سواری و ۱۶ ماه رانندگی با ef7 اینه
1-ارزش سمند ef7 نسبت به امکانات و موتور خیلی بیشتر از ۳۰ میلیونه
۲- ایرودینامیک و پایداری سمند توی سرعت بالا تعجب برانگیزه
۳-مصرف پارس در مقایسه با ef7 واقعا بالاست (نزدیک به ۲ میلیون تفاوت هزینه سوخت در سال)
۳-پارس xu7 توی شهر مشکلی نداره ولی توی جاده یه خودروی ناتوانه
مهمتراز همه حس رانندگی با ef7 یه حس متفاوت با حس رانندگی با پیکان پراید و پژو داره
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1394/08/24

رضا
0

مشخصات xu7 روی 405 و پارس هیچ فرقی باهم نداره . اگر بحث تعویض سیستم ecu رو مطرح میکنید باید بدونید این تغییرات در حد چند نیوتن متری میتونند باعث بهبود یا کاهش گشتاور و اسب بخار یک موتور بشن . تفاوت در نحوه پاشش سوخت و سیستم Ecu از مگنتی مارلی به ساژم سبب افزایش حداکثر گشتاور از 110 در دور 2200 به میزان 125 در دور 3700 شد . اما این چیزی که شما میگی که گشتاور xu7 از 115 در دور 3200 تبدیل به 259 در دور 4500 !!! شده اصلا با تغییرات جزیی و تغییراتی مثل سیستم ecu و کویل و انژکتور و این چیزها قابل استحصال نیست . این مشخصات حتی از مشخصات یک موتور 2800 با 16 سوپاپ با نسبت تراکم 21 هم بالاتر هست . شما اگر خودت میتونی قبول کنی که گشتاور xu7 از گشتاور موتور زانتیا 1800 و الانترا هم وضعیت بهتری داره اوتوقت میتونی بیای و ادعا کنی که گشتاور xu7‌تغییر کرده . داداش من ، بارها و بارها پارس سوار شدم عملکرد موتورش با موتور سمند 405 هیچ فرقی نداره .
14:49  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

آقای کاربر: REZA XU7 شماهم اشتباه زیاد داشتی
تو کشور لندن واقعا چه خودروهایی تاکسی هستن واقعا (جیلی )؟ فکرکنم بد سوتی دادی . لندن بیاد جیلی رو بکنه تاکسی؟
تو کشورچین همونطورکه رضا22 گفته بیشتر سراغ پورشه، یا فرانسوی با اصل و نصب میرن فقط 22 درصد از مردم چین خودروهای چینی دارن .
حالا خودت در مورد خودت قضاوت کن
.
.
.



1
14:48  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

آقای کاربر: REZA XU7 شماهم اشتباه زیاد داشتی
تو کشور لندن واقعا چه خودروهایی تاکسی هستن واقعا (جیلی )؟ فکرکنم بد سوتی دادی . لندن بیاد جیلی رو بکنه تاکسی؟
تو کشورچین همونطورکه رضا22 گفته بیشتر سراغ پورشه، یا فرانسوی با اصل و نصب میرن فقط 22 درصد از مردم چین خودروهای چینی دارن .
حالا خودت در مورد خودت قضاوت کن
.
.
.



1
14:48  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
1

سالار عزیز

چندین بار عرض کردم که این حرفهای شما دوره اش مربوط به 30 سال پیش بود ، الان با پیشرفت روزانه تکنولوژی ، نه خودروی اکونومیک ارزش یک عمر نگهداشتن را داره و نه خودروسازها اینگونه طراحی و تولید کرده اند ، در حال حاضر بهترین عمر 5 سال بدون مشکل میباشد. ، سود اصلی خودروسازها در تولید قطعه و خدمات پس از فروش هست .

امیرجان
بسته به نیازتان دارد .
- کیفیت داشبرد - هر دو از پلاستیک خشک زیاد استفاده کردند و سانتافه بهتر هست
- کیفیت ادوات داخلی - چرم جی اس به مراتب بهتر از سانتافه هست
- هندلینگ و توان و گشتاور : جی اس به لطف شاسی داینامیک ، از هر سه نظر بهتر از سانتافه و نرمتر هست
- استهلاک ام جی بسیار کمتر از کره ایها هست
- دست دوم کره ای ، استهلاکش گزینه قابل توجه ای میباشد
- با رعایت شرایط نگهداری خودروهای توربو دار ، موضوع کیفیت بنزین به راحتی قابل حل هست
- بازار فروش و خدمات پس از فروش ماشین های کره ای بهتر از ام جی هست
- لذت رانندگی خودروهای ام جی بهتر از کره ایها هست .
- قیمت جی اس در مقابل توسان و اسپرتیج که ضعیفتر هستند ، معقول میباشد.
- سانتافه بزرگتر هست
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1394/08/24

جواد
0

آقای کاربر: REZA XU7 شماهم اشتباه زیاد داشتی
تو کشور لندن واقعا چه خودروهایی تاکسی هستن واقعا (جیلی )؟ فکرکنم بد سوتی دادی . لندن بیاد جیلی رو بکنه تاکسی؟
تو کشورچین همونطورکه رضا22 گفته بیشتر سراغ پورشه، یا فرانسوی با اصل و نصب میرن فقط 22 درصد از مردم چین خودروهای چینی دارن .
حالا خودت در مورد خودت قضاوت کن
.
.
.



1
14:48  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فتح ا...
0

سلام
حدود یک ماه پیش یک پارس مدل 91 داشتم از ابتدا دست خودم بود ،یکی از دوستان گیر داد فروختمش یک مدت بی ماشین بودم رفتم دوباره یک پارس سال صفر خریدم که کاشکی نخریده بودم.قبلی فقط جعبه فرمانش مشکل کم داشت اما این یکی سرتا پا مشکلهاز روز اول داره روغن میریزه که نمایندگی گفت باید موتور باز بشه.سنسور دنده عقب توی سرما بوق یکسره میزنه.موتور بیش از حد میلرزه و صدا نا میزون میده.ضبطش یک دفعه مشکل پیدا کرد دادم برای تعمییر نمایندگیش.شیشه سمت راننده موقع پایین امدن بسختی پایین میاد .نمایندگی یادش رفته بود پیچای شیشه بالابر عقبو ببنده کلا از جاش در میامد کل گشتم پیچ پیدا کرد خودم بستم جاش.دندها نسبت به قبلی خیلی بد جا میره.کیفیت منتاژ ماشین و قطعاتش یک هزارم قبلی نیست .واقعا متاسفم و پشیمون که قبلی رو فروختم.فکر کردم صفر بخرم بهتره ولی واقعا بی کیفیته.
14:42  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فتح ا...
0

سلام
حدود یک ماه پیش یک پارس مدل 91 داشتم از ابتدا دست خودم بود ،یکی از دوستان گیر داد فروختمش یک مدت بی ماشین بودم رفتم دوباره یک پارس سال صفر خریدم که کاشکی نخریده بودم.قبلی فقط جعبه فرمانش مشکل کم داشت اما این یکی سرتا پا مشکلهاز روز اول داره روغن میریزه که نمایندگی گفت باید موتور باز بشه.سنسور دنده عقب توی سرما بوق یکسره میزنه.موتور بیش از حد میلرزه و صدا نا میزون میده.ضبطش یک دفعه مشکل پیدا کرد دادم برای تعمییر نمایندگیش.شیشه سمت راننده موقع پایین امدن بسختی پایین میاد .نمایندگی یادش رفته بود پیچای شیشه بالابر عقبو ببنده کلا از جاش در میامد کل گشتم پیچ پیدا کرد خودم بستم جاش.دندها نسبت به قبلی خیلی بد جا میره.کیفیت منتاژ ماشین و قطعاتش یک هزارم قبلی نیست .واقعا متاسفم و پشیمون که قبلی رو فروختم.فکر کردم صفر بخرم بهتره ولی واقعا بی کیفیته.
14:42  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فتح ا...
0

سلام
حدود یک ماه پیش یک پارس مدل 91 داشتم از ابتدا دست خودم بود ،یکی از دوستان گیر داد فروختمش یک مدت بی ماشین بودم رفتم دوباره یک پارس سال صفر خریدم که کاشکی نخریده بودم.قبلی فقط جعبه فرمانش مشکل کم داشت اما این یکی سرتا پا مشکلهاز روز اول داره روغن میریزه که نمایندگی گفت باید موتور باز بشه.سنسور دنده عقب توی سرما بوق یکسره میزنه.موتور بیش از حد میلرزه و صدا نا میزون میده.ضبطش یک دفعه مشکل پیدا کرد دادم برای تعمییر نمایندگیش.شیشه سمت راننده موقع پایین امدن بسختی پایین میاد .نمایندگی یادش رفته بود پیچای شیشه بالابر عقبو ببنده کلا از جاش در میامد کل گشتم پیچ پیدا کرد خودم بستم جاش.دندها نسبت به قبلی خیلی بد جا میره.کیفیت منتاژ ماشین و قطعاتش یک هزارم قبلی نیست .واقعا متاسفم و پشیمون که قبلی رو فروختم.فکر کردم صفر بخرم بهتره ولی واقعا بی کیفیته.
14:42  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
REZA
0


پارس lx بیست روزه تحویل گرفتم
در حال حرکت صدای صوت از چرخ های جلو میاد
اگه میتونید راهنمایی کنید ممنون می شم
در کل ماشین خوبیه
ولی کیفیت پایین کاملا احساس میشه
ولی از نظر امنیت بهتر از 206 هست
از نظر زیبایی بهتر از ال 90 هست
از نظر آبشن بهتر از سمند و 405 هست.
14:40  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مسعود مس
0

ماشین منم که دنا این مشکل داشت بردم نمایندگی لنت پارسیان گذاشت خوب شد !
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1395/03/11

کاربر: REZA XU7
0

آقایون عزیز، وجدانا خودتون در مورد رضا22 قضاوت کنید.
تو اون کامنتی که بنده گذاشتم و مشخصات فنی جیلی رو نوشتم ، اصلا از عدد 162 حرفی زدم؟؟؟ من نوشتم قدرتش 138 اسب بخار و گشتاورش 172 نیوتن متره.چندتا پست بالاترش رفیقتون اومده می گه تو که فرق بین گشتاور و توان رو نمی دونی نمی خواد برامن حرف بزنی!!! وجدانا ، چنین شخصی ارزش داره که آدم باهاش بحث کنه؟؟؟ ایشون اینقدر روی دنا تعصب داره که چشم هاش واقعا کور شده.
عالم و آدم می دونن که 4 ستاره ی ایمنی جیلی از موسسه تست تصادف اروپا هست ولی ایشون می گه از چینه و اعتباری بهش نیست و سمند از جیلی ایمن تره!!!!
انصافا که حرف زدن با این بشر مثل یس خوندنه تو گوش ...!!
ما هر چی می گیم ، دو دقیقه طول نمی کشه که فورا ده تا دلیل بنی اسرائیلی میاره تا حرف خودشو روی کرسی بنشونه.
14:33  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقایون عزیز، وجدانا خودتون در مورد رضا22 قضاوت کنید.
تو اون کامنتی که بنده گذاشتم و مشخصات فنی جیلی رو نوشتم ، اصلا از عدد 162 حرفی زدم؟؟؟ من نوشتم قدرتش 138 اسب بخار و گشتاورش 172 نیوتن متره.چندتا پست بالاترش رفیقتون اومده می گه تو که فرق بین گشتاور و توان رو نمی دونی نمی خواد برامن حرف بزنی!!! وجدانا ، چنین شخصی ارزش داره که آدم باهاش بحث کنه؟؟؟ ایشون اینقدر روی دنا تعصب داره که چشم هاش واقعا کور شده.
عالم و آدم می دونن که 4 ستاره ی ایمنی جیلی از موسسه تست تصادف اروپا هست ولی ایشون می گه از چینه و اعتباری بهش نیست و سمند از جیلی ایمن تره!!!!
انصافا که حرف زدن با این بشر مثل یس خوندنه تو گوش ...!!
ما هر چی می گیم ، دو دقیقه طول نمی کشه که فورا ده تا دلیل بنی اسرائیلی میاره تا حرف خودشو روی کرسی بنشونه.
14:33  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

آقایون عزیز، وجدانا خودتون در مورد رضا22 قضاوت کنید.
تو اون کامنتی که بنده گذاشتم و مشخصات فنی جیلی رو نوشتم ، اصلا از عدد 162 حرفی زدم؟؟؟ من نوشتم قدرتش 138 اسب بخار و گشتاورش 172 نیوتن متره.چندتا پست بالاترش رفیقتون اومده می گه تو که فرق بین گشتاور و توان رو نمی دونی نمی خواد برامن حرف بزنی!!! وجدانا ، چنین شخصی ارزش داره که آدم باهاش بحث کنه؟؟؟ ایشون اینقدر روی دنا تعصب داره که چشم هاش واقعا کور شده.
عالم و آدم می دونن که 4 ستاره ی ایمنی جیلی از موسسه تست تصادف اروپا هست ولی ایشون می گه از چینه و اعتباری بهش نیست و سمند از جیلی ایمن تره!!!!
انصافا که حرف زدن با این بشر مثل یس خوندنه تو گوش ...!!
ما هر چی می گیم ، دو دقیقه طول نمی کشه که فورا ده تا دلیل بنی اسرائیلی میاره تا حرف خودشو روی کرسی بنشونه.
14:33  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیه تواین تاپیک میگه جیلی آقا این تاپیک مخصوص دنا هست نه جییلی من با نظر رضا22 کاملا موافقم اگه جیلی خوب بود که تو کشورش فروش داشت
14:32  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیه تواین تاپیک میگه جیلی آقا این تاپیک مخصوص دنا هست نه جییلی من با نظر رضا22 کاملا موافقم اگه جیلی خوب بود که تو کشورش فروش داشت
14:32  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

کیه تواین تاپیک میگه جیلی آقا این تاپیک مخصوص دنا هست نه جییلی من با نظر رضا22 کاملا موافقم اگه جیلی خوب بود که تو کشورش فروش داشت
14:32  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

رضا22 مگه نگفته بودی خودت دنا معایبی داره ؟ هنوز نوشته است هست ؟ پس بگو از معایبش . مخصوصا از موتورش واسمون بگو
14:27  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
امین
8

سلام وحیدجان،قاعده کلی آب بندی ماشین صفراینه که تاکیلومتر1000باهاش مداراکنی،یعنی دورموتوراز2500الی3000بالاتر نره،البته بعضی از کارشناسان موتور اعتقاد دارند در موتورهای جدید مراحل آب بندی توسط خود کمپانی انجام میشه و تست مراحل سخت رو میگذرونه،با وسیله نقلیه بایدمدارا کنی وبه قول قدیمیها آهسته برو پیوسته برو،انشاالله مبارک باشه.
گزارش
پاسخ دادن
19:57  1394/08/24

حامد
0

رضا22 مگه نگفته بودی خودت دنا معایبی داره ؟ هنوز نوشته است هست ؟ پس بگو از معایبش . مخصوصا از موتورش واسمون بگو
14:27  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

رضا22 مگه نگفته بودی خودت دنا معایبی داره ؟ هنوز نوشته است هست ؟ پس بگو از معایبش . مخصوصا از موتورش واسمون بگو
14:27  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

بیشترین خودروهای توی چین مال کشور فرانسه یا دیگر کشورهای اروپایی هستن .
ظاهر تاکسی ها به صورت کلاسیک است؛ اما از نظر تکنولوژی و رفاه و راحتی ؛ این تاکسی ها در بالاترین سطح قرار دارند. همچنین تاکسی های ون مرسدس بنز و نیسان که از بالاترین و جدیدترین مدل های آنها می باشند ؛ در( لندن )تردد می کنند.
خب من تحقیقم رو انجام دادم حالا شما جواب بده
14:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

بیشترین خودروهای توی چین مال کشور فرانسه یا دیگر کشورهای اروپایی هستن .
ظاهر تاکسی ها به صورت کلاسیک است؛ اما از نظر تکنولوژی و رفاه و راحتی ؛ این تاکسی ها در بالاترین سطح قرار دارند. همچنین تاکسی های ون مرسدس بنز و نیسان که از بالاترین و جدیدترین مدل های آنها می باشند ؛ در( لندن )تردد می کنند.
خب من تحقیقم رو انجام دادم حالا شما جواب بده
14:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
سلمان
1

سلام
دعوت نامه من صادر شد
سود مشارکت بعد از صدور دعوت نامه اصلاح میشود
برای من شده ۲۲۴۸۰۰۰
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1394/08/26

رضا22
0

بیشترین خودروهای توی چین مال کشور فرانسه یا دیگر کشورهای اروپایی هستن .
ظاهر تاکسی ها به صورت کلاسیک است؛ اما از نظر تکنولوژی و رفاه و راحتی ؛ این تاکسی ها در بالاترین سطح قرار دارند. همچنین تاکسی های ون مرسدس بنز و نیسان که از بالاترین و جدیدترین مدل های آنها می باشند ؛ در( لندن )تردد می کنند.
خب من تحقیقم رو انجام دادم حالا شما جواب بده
14:25  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
2

در پاسخ به دوستانی که پرسیده بودن مشکلات دنا چیه باید بگم یکی اندازشه که روندش توی شهری مثل تهران یکم سخته و نصب دوربین عقب تا حدی این مشکل رو حل میکنه البته همونطور که قبلا گفتم من این ماشینو براساس نوع استفادم که بیشتر بین شهری و مسافرتیه انتخاب کردم
دوم دستگیره هاشه که کمی لقه و در مورد موتور و شتابم باید بگم به عنوان یه سدان خانوادگی قابل قبوله و بنده که فعلا با دور موتور زیر 2600_2700 باهاش رانندگی میکنم(بخاطر آببندی) بامشکلی یا صدایی مواجه نشدم
و اگه بعدا موردی حتما با سایر دوستان در میون میذارم
14:21  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فربد
0

نتیجه گیری نهایی از خواندن مطالب ، به هیچ عنوان ماشینی با موتور xu7 نخریم ، چون بعد از خوندن چندین صفحه متوجه شدم که عده ای دلال پارس و موتور های قدیمی دارن تو این صفحات موج میزنن و سعی در گمراه کردن مردم با مطالب غیر علمی و خلاف منطق دارن و کاملا مشخصه که این ها دستی در فروش خودرو های پارس در ایران دارن که به احتمال زیاد بازارشون در حال فرو پاشی است و میخوان با این کار ها در محیط نت جلوی فرو پاشی رو بگیرن .
14:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فربد
0

نتیجه گیری نهایی از خواندن مطالب ، به هیچ عنوان ماشینی با موتور xu7 نخریم ، چون بعد از خوندن چندین صفحه متوجه شدم که عده ای دلال پارس و موتور های قدیمی دارن تو این صفحات موج میزنن و سعی در گمراه کردن مردم با مطالب غیر علمی و خلاف منطق دارن و کاملا مشخصه که این ها دستی در فروش خودرو های پارس در ایران دارن که به احتمال زیاد بازارشون در حال فرو پاشی است و میخوان با این کار ها در محیط نت جلوی فرو پاشی رو بگیرن .
14:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
فربد
0

نتیجه گیری نهایی از خواندن مطالب ، به هیچ عنوان ماشینی با موتور xu7 نخریم ، چون بعد از خوندن چندین صفحه متوجه شدم که عده ای دلال پارس و موتور های قدیمی دارن تو این صفحات موج میزنن و سعی در گمراه کردن مردم با مطالب غیر علمی و خلاف منطق دارن و کاملا مشخصه که این ها دستی در فروش خودرو های پارس در ایران دارن که به احتمال زیاد بازارشون در حال فرو پاشی است و میخوان با این کار ها در محیط نت جلوی فرو پاشی رو بگیرن .
14:11  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

توی نظر سنجی های انجام شده زیاد کسی از خودروهای چینی احساس رضایت نداره . چطور میشه خودرویی با اینهمه امکانات تولید کرد که مثلا خودرویی با همون امکانات ماشینهای (کره ای )در میاد مثلا
120 تا 130 میلیون (النترا) یا کم ارزونتر تویو تا یاریس که بعضی از امکانت جیلی رو هم شاید نداشته باشه .بعد جیلی 85 مییلیون تومن رو با افت قیمتی تا 15 میلیون خود کارخونه ارزونتر داره میده این افت قیمت کارخونه برای چیه ؟ توضیح بدبد
13:45  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام دوستان چند تا سوال داشتم تو مدل h330 دکمه قفل مرکزی شیشه ها وجود نداره مثل قفل مرکزی درب ها و اینکه کسی ميدونه چرا با ريموت دکمه صندوق پران کار نمیکنه
به نظرتون نیاز هست روکش صندلی و فرمان عوض بشه يا نه.
مرسی
گزارش
پاسخ دادن
06:55  1394/08/27

رضا22
0

توی نظر سنجی های انجام شده زیاد کسی از خودروهای چینی احساس رضایت نداره . چطور میشه خودرویی با اینهمه امکانات تولید کرد که مثلا خودرویی با همون امکانات ماشینهای (کره ای )در میاد مثلا
120 تا 130 میلیون (النترا) یا کم ارزونتر تویو تا یاریس که بعضی از امکانت جیلی رو هم شاید نداشته باشه .بعد جیلی 85 مییلیون تومن رو با افت قیمتی تا 15 میلیون خود کارخونه ارزونتر داره میده این افت قیمت کارخونه برای چیه ؟ توضیح بدبد
13:45  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

توی نظر سنجی های انجام شده زیاد کسی از خودروهای چینی احساس رضایت نداره . چطور میشه خودرویی با اینهمه امکانات تولید کرد که مثلا خودرویی با همون امکانات ماشینهای (کره ای )در میاد مثلا
120 تا 130 میلیون (النترا) یا کم ارزونتر تویو تا یاریس که بعضی از امکانت جیلی رو هم شاید نداشته باشه .بعد جیلی 85 مییلیون تومن رو با افت قیمتی تا 15 میلیون خود کارخونه ارزونتر داره میده این افت قیمت کارخونه برای چیه ؟ توضیح بدبد
13:45  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

دو دسته افراد هستن که همش دنبال این هستن که ثابت کنند ماشین خوبی خریدن . یکی افرادی که ماشین چینی خریدن . دوم افرادی که ماشین با موتور ef7 خریدن . ماشین های چینی و ef7 دقیقا مثل هم ماشین ها و موتورهای کم ارزشی هستن که قطعات کمیاب و بی کیفیت دارن و بازار فروش دست دومشون هم خیلی بد هستش
13:44  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

دو دسته افراد هستن که همش دنبال این هستن که ثابت کنند ماشین خوبی خریدن . یکی افرادی که ماشین چینی خریدن . دوم افرادی که ماشین با موتور ef7 خریدن . ماشین های چینی و ef7 دقیقا مثل هم ماشین ها و موتورهای کم ارزشی هستن که قطعات کمیاب و بی کیفیت دارن و بازار فروش دست دومشون هم خیلی بد هستش
13:44  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 21 نظر
Jalil fathi 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S : سلام امروز کسی فاکتور نشده من ۶ ام هستم فعلان فاکتور نشدم
آریا j7 : برا منم تو مرحله تکمیل وجه مونده،سی میلیون شما عودت دادن؟برا من که هنوز واریز نکردن
حسین بوشهر : بازبینی یعنی چیکار میکنن منم زنگ میزنم میگن فرستادن فنی الان بیست روزه کارت و سند و کارت سوختش اومده ولی از ماشین خبری نی
نازنین۱ : این لطف شماست برادر کاش همه مثل شما بلد بودند احترام گذاشتن رو
احمد x5 تیر 1404 اقساطی : من x5 ثبت نام 90 روزه زدم ،تیرماه ،صدای مشتری درخواست ثبت کردم تأخیر در تحویل، امروز تماس گرفتن گفتن تا آخر برج 9 شاسی نشد ،دوباره پیگیری کنید!!!!!!!
تارا وی ۱ سفید تحویل ۴ آذر شیراز : مبارک باشه.چه رنگی هست؟
فرزاد عسگری : سلام برا ماهم 22 مهر فاکتور شده ،26 پلاک ،از اون موقع رفته بازبینی ،ب هرکسی ام زنگ می‌زنیم میگه باید صبر کنید ،اگه خبری دارید ب ماهم بگید ممنون
شاهین جی : با سلام خدمت داغ دیدگان سایپا دوستان عزیز به پیر به پیغمبر باور کنید رمز پیروزی ما اتحاد ماست ده سالم بشینیم اینجا برا هم دیگ پیغام بزاریم ماشین مارو تحویل نمیدن آخرین فاکتور شاهین جی اصلا مشخص نیست برا کی بوده مثل اینکه از خط تولید خارج شده هنوز ما نشستیم داریم با هم دیگ دعوا میگیریم و دلخوش به اینیم که اول آخر میخوان بدن دیگ متاسفانه الکی میایم کامنتای هم دیگرو لایک میکنیم که اره مام هستیم ولی وقت عمل که میرسه انگار نه انگار من منتظرم اون بره اون یکی منتظره این بره و.... این واقعا خوده ظلمه که پول گرفتن ماشین نمیدن بعد میان میگن که برو تبدیل بزن مگه اینا از یه قرون خودشون میگذرن که از مشتری میخوان از سود 300 میلیونی که شاهین جی نسبت به جی ال داره ازش بگذره لطفا یخورده هوای همدیگرو داشته باشیم ما فقط ماشینمونو میخوایم لطفا به خاطر خودتون بیاید شنبه تجمع مسالمت آمیز داشته باشیم بدون دادو بیداد بدون سرو صدا که اقا حداقل ماشینمونو نمیدین بگین تا کی باید منتظر بمونیم خسته شدیم به خدا تو این تورم با کلی بدبختی کشیدیم تا پول جم کنیم التماس تفکر التماس ات ...
تارا v1p فوق العاده ۲۵ ایان : سلام دوستان ماشینم ۱۸ ام فا‌کشور شد ۱۹ پلاک ۲۰ سند الانم زده حمل به نمایندگی بنظرتون فردا میاد؟
ناشناس : گروه خودروسازی سایپا سرانجام برنامه زمانی رونمایی و تولید انبوه کراس اوور «آریا» را مشخص کرد. طبق اعلام رسمی این شرکت، آریا به عنوان محصول کلیدی و جدید بر پایه پلتفرم SP100، تا پایان سال جاری رسما رونمایی خواهد شد. این خودرو که مدت هاست بازار در انتظار معرفی آن است، قرار است نه تنها در نسخه بنزینی، بلکه در یک تیپ هیبریدی پیشرفته نیز به تولید برسد و فصلی جدید در سبد محصولات این خودروساز داخلی باز کند. بجایی اینکه شاهین جی ال با موتور 16 بده میخواد با موتوری که ضعیف است ام 15 تحویل بده ارزش نگه داشتنونداره مگه اینکه باموتور 16 شاهین جی ال تحویل بده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عرفانخان تبدیل به تک گانه : بنده هم مثل همیشه مخلص شما هستم.یه 17 شهریوری علاف سایپا
محمد : انشاءالله همه زود به ماشین هامون برسیم بی ماشینی سخته.
رانا تحویل آذر ماه : سلام ،دوستان یه سوال ،روی گزینه حمل خودرو برای تحویل داره میچرخه و نارنجی هست،یعنی الان تو راهه؟؟؟یا باید اون گزینه سبز بشه و هنوز حمل نشده ماشین؟؟؟
ساینا : در جواب محمد. چرت گفته. اگه متوقف شده پس دیروز چطور ثبت نام دوگانه داشتن؟
207 فرسوده تحویل آذر ماه : دوستا عزیز پول جور کن دعوتنامه واریز کنید این شرکت ایران خودر صاحب ندار یوهی دیدی قرارداد لغو کرد
محمد تحویل دی : خیر. من تکمیل وجه 4 آبان بودم فاکتور نشده
سورن دوگانه تحویل26ابان : دوستان الان نگاه کردم ماشین رفته روی حمل جهت تحویل واریزی ما26مهربود14ابان فاکتور شد26ابان هم موعد تحویل/فروش فوری یه ماهه
سورن تحویل 27آبان : من تحویل 27 آبان هستم امروز فاکتور شدم
کوییک اس : دوستان دعوتنامه تکمیل وجه برای کوییک آر اس برای آذرماه عکس گذاشتند به مبلغ 281797000 تومان جهت اطلاع.
19مرداد gxl : من دیگه این سایتو چک نمیکنم فقط شکایت ثبت میکنم شکایت برای تحویل خودرو و سود تاخیر امیدوارم همگی از دست سایپا خلاص بشیم موفق باشید خدانگهدارتون