امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

177803 نظر

شهرام
0

یک سوال. لطفا فقط دوستانی که دنا دارند جواب بدهند.
آیا بین حالتهايي که بنزین سوپر و بنزین معمولی استفاده می کنند، تفاوتی در کشش و شروع به حرکت احساس می کنند یا خیر?
01:16  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
بهرام
0

من فقط گاز میزنم کشش عالی. حتی دو بار پرشیا تک سوز رو نقطه کردم.
گزارش
پاسخ دادن
09:10  1395/03/22

سینا
0

سلام دوست عزیز، آره فرق میکنه توی شتاب نه ولی توی کشش وقتی دور موتورت از 4 میره بالا خیلی فرق میکنه بنزین معمولی و سوپر
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1395/03/22

هادی
0

من خودم گاز میزنم کشش عالی میده. تا الان با گاز دو بار پارس سال رو نقطه کردم تک گانه شو
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1395/03/22

امیر
1

سلام
بله بنزین سوپر در افزایش قدرت و کشش موتور دنا بسیار موثره بهتره یکبار امتحان کنید
گزارش
پاسخ دادن
08:30  1395/03/23

امیر2
1

سلام دوستان 2ماه دنا گرفتم خیلی از انتخابم راضی هستم تنها مشکلی که چند روز پیدا کرده اینه که درها بعد از حرکت اتوماتیک بسته نمیشه البته جدیدا این طور شده اگر از دوستان علت را می داند لطف کرده پاسخ دهد باتشکر
00:14  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
3

سلام
شما اون کلیدی که تو ماشینه برای باز و بسته کردنه قفل رو ،اگر 5ثانیه نگه دارین ،دوباره فعال میشه
گزارش
پاسخ دادن
08:07  1395/03/22

مهرام
0

داداش یه کلید داره اونو بزن
گزارش
پاسخ دادن
09:11  1395/03/22

امیر2
2

دوست عزیز با تشکر از راهنمایی شما همان کاری را که فرمودید انجام دادم درست شد وبسیار خوشحال شدم
گزارش
پاسخ دادن
19:47  1395/03/22

سجاد
0

دوستان علت این که فایل تصویری را پخش نمی کند چیست لطفا راهنمایی کنید
گزارش
پاسخ دادن
23:43  1395/03/22

پیمان
0

سلام من دنا سفید ثبت نام کردم حالا دو دل شدم برم رنگش مشکی کنم . بنظرتون برم تغییر رنگ بدم یا نه؟
23:54  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

سفید واسه فروش و خط و خش خیلی بهتره حتی برای صافکاری ولی مشکی خیلی قشنگتره.اگه میتونی تغییر بدی به مشکی تغییر بده
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1395/03/22

س.ب
0

آقا پیمان به نظر بنده آبی کبودش عالیه. سفیدش که کاملا شبیه سمنده. مشکی هم که با یه دستمال پر خط و خش میشه. من آبی داشتم سالاره سالار. بازم نظر خودتون مهمه
گزارش
پاسخ دادن
22:18  1395/03/22

حجت
1

من پدرم مکانیک هست .یکسال هم دنا خریدیم وقتی این پیج رو نشونش دادم و‌مطالبش خوند خنده اش گرفت . اون گفت شرط ببند باهاشون یکی که پژو داره بیاد با هم یه مسافرت کوچک میریم ببینیم کدام ماشین تو جاده رفیق نیمه راهت میشه . موتور ای اف سون هر چی بیشتر گرم بشه نرمتر کار میکنه بر خلاف تی یو پنج و تی یو هفت
23:52  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

دوستان دنای من فقط یه ایراد داره طرف شاگرد یه صدای قژقژ میده معلوم نیست مال ستونه یا در کسی تجربه داره به ماهم بگه بقیه مواردش عالیه
23:50  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

ماشین من هم کمی درب شاگرد صدا میداد با یک اچار ستاره ای ضامن قفل که به ستون وصل هست رو شل کن بده به سمت داخل دوباره سفت کن درست میشه.
گزارش
پاسخ دادن
01:19  1395/03/22

حسین
0

ممنون مهدی جان چک میکنم
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1395/03/22

حسین
4

سلام به همه ی دنا سواران من الان یه یک ماهی هست که دنامو تحویل گرفتم باهاش دوتا مسافرتم رفتم یه شمال ومشهد توشمالم باوجود ترافیک سنگین چالوس تو سربالایی باکولر روشن حدود سه ساعت حرکت کند داشتم خیلی عالی بود قبلا هم ۴۰۵داشتم اونم خوب بود ولی دنا خیلی بهتر زیادم باهاش پر گاز نمیرم اینهایی که میگن باید پر گاز بری چرت میگن والا من تاالان باهاش بالای ۳۵۰۰تو دنده های پایین نرفتم خیلی خوب میره بدون هیچ فشاری باید بشینید پشت فرمون تا درک کنید
23:48  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد ط
5

سلام. واقعا پیج خیلی چیپ شده و مضحک شده پارس چیزی نیس که کسی ندونه چیه اکثر ما حداقل یه بار سوار شدیم که انقدر بزرگش کردیم آخه مشکل ما این حرفاست واقعا مشکل مردم اینه که حداکثر گشتاور دنا تو دور بالا بوجود میاد؟!! آقا رضا چی شد که صنعت خودروسازیه ما به اینجا رسید تو آسیا فقط ایران و ژاپن ماشین تولید میکرد الان ما کجاییم ژاپن کجاست. چی شد ماشین چند برابر شد و صدای هیچکس در نیومد. چرا هیچکس مسوول کار خودش نیست و هر کاری دلشون میخواد میکنن. راجب این شرایط کامنت بزار دنا بد یا خوب چه فرقی به حال شما میکنه وقتی نداری اگه بد بیخ ریش صاحبش شما چرا حرص میخوری؟!! ببخشید پر حرفی کردم
22:20  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حامد
12

با سلام،،،،، بزرگواران، دوستانه گرامی ، منو ببخشید و حلال کنید که از روی حسادت دنا رو خراب میکردم غلط کردم
من حق الناس رو ضایع کردم . از خدا هم طلب عفو میکنم .
21:51  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
8

اقا حامد ،کم کم دارم حس می کنم با خالی کردن دله دنا سوارا داری حال می کنی، مرد مومن ،هر ماشینی داری ،مبارکت و چرخش برات بگرده ، ولی فکر کنم اصلا ماشین نداری ، چون این بنده خدا های دنا سوار اصلا کاری به کاره تو ندارن و تمامه حرفات براشون هزار بار تکراری شده ، با مرام تو چرا ول کن نیستی ، داداش رضایت بده دیگه ، خدایی خودت یه بار این یه ماهه گذشته رو مرور کن همش حرفات تکراریه ، به چی می خوای برسی ؟
21:43  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

والا بخدا.آقا ما از این ماشین خوشمون میاد دیگه به شما چه ربطی داره.نظری در مورد پارس داری برو صفحه پارس.دیگه اینجا رو به گند کشیدین.اینا همشون دلال و اونایی هستن که خرید و فروش پارس هستن
19:47  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
اميد
22

تو اين پيج كساني كه دنا دارن دارن نظراتشونو ميزارن . نميدونم چرا بعضي ها دوست دارن دنا رو با پارس يا خودروهاي ديگه مقايسه كنند. شماهايي كه پارس داريد ، خوب از سواري با پارستون لذت ببريد . و برويد دنبال زندگيتان . اصلا دنا از تمام ماشيناي موجود در اين مملكت ضعيفتر و بدتر است .
من بارها گفتم دوستاني كه دنا دارن با عالم بودن به وجود خودروهاي ديگري نظير پارس و خودروهاي چيني اقدام به خريد اين خودرو كرده و ازش راضين . حالا شما اين وسط چي ميگيد من نميدونم . اقا برو تو پيج پارس نظراتتو بگو . اينكه امدين با پارس ازرا رو گرفتي خوب به ما چه ربطي داره .
ما قصد گرفتن هيچ ماشيني رو نداريم . اون ازرا هم قصد گرفتن شما رو نداشت ، وگرنه با ماشيني كه حداقل ٦ برابر پارس قيمت داره جك نميساختي عزيز من .
از خداي منان خواستارم خيرو بركت نصيب دارندگان دنا و عقل جزعي نصيب شما عنايت فرمايد
18:35  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

محمد ef دیگه تعصب و توهم رو به جایی رسوندی که موتور 1640 سی سی سرهم بندی شده ماشینت رو با موتور 16 سوپاپ زانتيا 1800 مقایسه میکنی و تازه میگی قوی تر و بهتر هست . EF7 کشش و شتاب اولیه کمتری حتی نسبت به xu7 داره دیگه چه برسه به موتور زانتيا 1800 . اشکال نداره به همین خیال بمون و فکر کن قوی تره این موتور 1600 روی بدنه 1300 کیلویی !!!!!
17:31  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمود یزدی
5

سال 1388 یک پارس ای ال ایکس گرفتم با کیلومتر کار پایین که صندلی هم خلبانی داشت به قمیت 17 تومن یعنی این ماشین واقعا راه می رفت و عجب کیفیتی هم داشت همه چیزش عالی بود واقعا هیچ کم نداشت از موتور و اتاق و صندلی و تلماتیکس و رخ هیچ چی گم نداشت این ماشین تا همین پارسال دستم بود ديگه کیلومتر بالا رفته بود نزدیک 300 بود تو این همه سال فقط صفحه کالاچش عوض کردم واقعا پرواز می کرد این ماشین پارسال فروختنش خواستم ماشین بگیرم نظرم دنا بود با تندر سوار دنا شدم سواری خوب داشت اما خوشم نيومد از راه رفتنش سوار تند شدم هیچ نداره اما موتورش خوبه کیفیت هم خوبه حوصله تعمیرات نداری نسبت راضیم اما اون پارس ای ال ایکس یه چیزی بود خواستم بگم انصافا هر چی میگین هر دعوایی داریم باهم فقط این ماشین ها را با پارس ای ال ایکس مقایسه نکنین چون یه چیزی بود که دیگه مثلش نیومد مخصوصا اون مدل های صندلی خلبانی
17:12  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
شریفی
0

اگر موتور زانتیا میزدن رو دنا حتما می خریدم چون عالیه
گزارش
پاسخ دادن
09:20  1395/03/22

سروش
11

کسایی که ناراحتن نخرن آقا زور که نکردن شما رو برید لیفان و پارس و ... بخرید همین شما ها باعث شدید جهان سوم باشیم !
16:35  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
تارخ
1

تو بازار تا دلت بخاد ریخته پژو پارس سفارش مدیران ایرانخودرو مدل سالهای مختلف ولی چرا دنا و سورن و رانا و ... سفارش مدیران نداریم؟
نکته رو گرفتی؟
خودشون بهتر از من و شما میدونن چی دارن تولید میکنن پس انرژیتون را الکی واسه داستان ساختن هدر ندین
15:52  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
سینا
2

یه سر به سایت باما بزن بعد بیا داستان تعریف کن
گزارش
پاسخ دادن
16:13  1395/03/21

سینا
2

یه سر به سایت باما بزن بعد بیا داستان تعریف کن
گزارش
پاسخ دادن
16:15  1395/03/21

.
0

انواع ef7 نقد و اقساط و یکی بخر سه تا ببر ریخته اما کسی نمیخره . بدنام تر از ef7 چیزی وجود نداره
گزارش
پاسخ دادن
17:17  1395/03/21

بنده خدا
5

آقای نقطه کدوم نمایندگی گفته یکی بخر سه تا ببر؟
به من آدرس بده برم سه تا هدیش رو بگیرم
واقعا فکر میکنی بدنام تر از ef7 وجود نداره؟اصلا کی گفته ef7 بدنامه؟
چرا وجود داره آقای نقطه بدنام تر از ef7 هست که داره برای تخریبش هر روز خودشو میکشه
آقای نقطه تو از انسانیت بویی نبردی و آدم کثیفی هستی همه هم تو رو میشناسند
گزارش
پاسخ دادن
21:01  1395/03/21

امیر مهدی
1

حیف پول نیست بدی واسه دنا چند تومن دیگه میگذاری روش لیفان X50 میخری گیربکس اتومات CVT و سانروفش می ارزه به کل هیکل دنا
آپشنهای دنا هم که همشون الکی هستن حتی نشانگر مصرف متوسط سوخت و پیمایش با سوخت باقیمانده هم نداره که پژو پارسهای 15 سال پیش داشتن
ضمنا اتاق کرگدن شکل سمند با فیس لیفت درست بشو نیست
15:40  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز-پاسخ به امیر مهدی
2

لیفان x50؟؟؟؟
هندلینگ و شتاب دنا هم می ارزه به کل x50
دوستان سری به سایت خودرو بانک بزنید و تست هر دو خودرو را ببینید
خود مجری صراحتا اعلام کرد که لیفان هندلینگ جالبی نداره ضمنا تست شتاب هر دو خودرو هم دیدنی است
آنچه که مردم در مرحله اول از خودرو انتظار دارند پایداری و هندلینگ مناسب است که در طراحی این خودروی به ظاهر شاسی بلند در نظر گرفته نشده.
ضعف اکثر چینی ها در سربالائی و مشکلات هماهنگ نبودن گیربکس و موتور را هم اکثر مردم میدانند .گند بودن شتاب اولیه هم که خود مجری اعلام میکند نکته جالبی است
حتی در جک 5 اتومات هم این دو نقص شدیدا مشهوده .
گزارش
پاسخ دادن
19:32  1395/03/22

علی
0

سلام
دوستان عزیز من یه خودرو روا دارم و واقعا ازش ناراضی ام,خودرویی هست پر از سر و صدا و دارای مشکلات فراوون هم از جانب بدنه هم از لحاظ موتوری,کولر هم که داره ولی انگار نداره چون با روشن شدن کولر,ماشین نسبتا از کار میفته...در سر بالایی ها هم که همیشه ابرو میبره.الان میخوام عوضش کنم به نظرتون سمند ef7 بردارم یا پارس سال؟؟؟میخوام ماشینی باشه جا دار و کم مصرف و اینکه مناسب سفر,تو سربالایی کم نیاره و بشه ازش,کولر گرفت
15:19  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
امین
3

EF7 توی سربالایی کم مباره مخصوصا با کولر مگر اینکه باهاش دور بالا رانندگی کنی . موتور xu7 برای سربالایی رفتن بسیار بهتر هست و راحت تر بالا میره و دنده معکوس کمتری میخواد نسبت به ef7 اما در عوض مصرفش بالاتر و صداش هم بیشتر . شما چون بخوای با روآ مقایسه کنی خوب هر دو موتور خیلی بهترن اما xu7 واسه سربالایی رفتن راحت تر بالا میره . دیدی روآ باید اولش خوب گاز بدی که ماشین راه بیافته و تا به سرعت گیر رسیدی باید دنده معکوس بدی این ef7 هم تا حدی این مشکل رو داره چون سمند و دنا خیلی سنگینه اما نه اینکه بگیم مثل روآ باشه اما خوب نسبت بهxu7 باید بیشتر دنده معکوس بدی و گازش بدی
گزارش
پاسخ دادن
15:46  1395/03/21

ehsan
6

ببین دوست عزیز معلومه شما روا ندارید و احتمالا از دار و دسته پارس سواران هستید اصلا کاری به خوبی و بدیش ندارم ولی صد درصد مطمعنم کولرش عالیه و از نظر صدای اتاق خیلی خوبه ولی در کل موتورش همون پیکانه یجورایی پس قطعا شما روا نداری !
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/03/21

حامد
1

دیروز یه آزرا رو تو اتوبان با پارسم گرفتم حالا باز بگید ...
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1395/03/21

میلاد
8

کسی اگه حسود نباشه که صبح تا شب نمیاد این جا بگه دنا بده و ... یه بار حرفش رو میزنه و نظرش رو میگه میره!
گزارش
پاسخ دادن
16:48  1395/03/21

علی
0

سلام
دوستان عزیز من یه خودرو روا دارم و واقعا ازش ناراضی ام,خودرویی هست پر از سر و صدا و دارای مشکلات فراوون هم از جانب بدنه هم از لحاظ موتوری,کولر هم که داره ولی انگار نداره چون با روشن شدن کولر,ماشین نسبتا از کار میفته...در سر بالایی ها هم که همیشه ابرو میبره.الان میخوام عوضش کنم به نظرتون سمند ef7 بردارم یا پارس سال؟؟؟میخوام ماشینی باشه جا دار و کم مصرف و اینکه مناسب سفر,تو سربالایی کم نیاره و بشه ازش,کولر گرفت
15:16  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
Soheil
4

دوستانی که اینقدر حرف از پارس میزنید خسته نشدید این همه سال یه ماشین یکنواخت داره تولید میشه . من هم 405 داشتم هم پارس و هم 206 خودم خجالت میکشم دیگه سوار بشم هیچکدوم اسمشو ماشین نمیشه گذاشت . تا کی میخوایم ماشین هایی که مدت هاست دیگه تو هیچ کشوری تولید نمیشه رو سوار بشیم . حالا دنا چه خوب چه بد یه تغییری در خودروسازی ایجاد کرده و ظاهر این ماشین به خیلی از خودروهای قدیمی می ارزه. یه روزی بشه همه کسایی که 405 یا پارس دارید بگید کاش فروخته بودم دنا خریده بودم . این خودرو هر روز بهتر میشه و ازش حمایت میکنن چون خودشون هم میدونن طرح های گذشته دیگه تقاضا نداره اگرم در گذشته تقاضا زیاد بود بخاطر قیمت بازار و نبود ماشین های بهتر از اون بوده نه الان که کسی دنبالشون هم نمیره.
15:14  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
محمد
3

دنا و ef7 در آمدن از چاله و افتادن به چاه است
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1395/03/21

محمد ای اف
2

سلام دوستان عزیز اقای حامد عزیز من هیچ جایی نگفتم موتور دنا فرق داره برید همه ی کامنتهای بنده رو بخونید سمند سورن و دنا همشون ی موتور دارن در ضمن ماشین بنده سمنده من هیچوقت درباره دنا نظر ندادم چون دنا ندارم بلکه داداشم دنا داره و بنده فقط درباره موتور اظهار نظر کردم اون دوست عزیزی ک گفته بودن ام وی ام ۵۳۰ قوی تر از ای اف سونه این منم قبول دارم منظور من موتورهای تولید ایران خودرو بود در ضمن ام وی ام ۵۳۰ موتورش ۲ لیتریه
هیچ موتور ال ۳ چه تو شتاب اولیه چ ثانویه رقیب ای اف سون نیس ال ۴ هم فقط تو شتاب اولیه یکمی بهتره اونم بخاطر وزن کمتره بنده با وزن های مساوی امتحان کردم شتاب اولیشون برابره و دور بالا هم ال ۴ جا میمونه فقط زانتیای ۲ لیتری راحت ای اف سون رو میزنه ی جست و جو تو اپارات بکنید حساب کار دستتون میاد.
14:47  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

آقا محمد ای اف 7 را با زانتيا قیاس نکن چه 2000 چه 1800 بهت میخندن
گزارش
پاسخ دادن
17:42  1395/03/21

امید
0

چطور شما پارس رو با آزرا مقایسه میکنید به شما نمیخندن ؟؟!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:35  1395/03/22

محمد ای اف
2

اق امید شما ب دل نگیر احتمالا این دوستمون تازه ی دونه پارس مدل 85 یا 86 گرفتن فک میکنن ماشین فقط پارسه تو عمرشم ازرا سوار نشده چون ازرا هر وقت بخای و اراده کنی و پدال گاز رو فشار بدی انواع هم رده های خودش رو تو کسری از ثانیه به اینه وسط منتقل میکنه چه برسه به موتور ناتوان ایکس یو هفت ک فقط تا دور موتور 3000 جون داره از 3000 ب بعد جون میکنه تا راه بره من جای ایران خودرو بودم رد لاینش میزاشتم رو 3500 چون ب 4000 برسه باید بری واشر عوض کنی ک اینم کاملا طبیعیه
آخه مرد حسابی موتور 3 لیتری شیش سیلندر ازرا کجا موتور داغون و در پیتی شما کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1395/03/22

علی
4

اقا موتورef7موتوری هست که زانتیا هم نمیتونه باهاش رقابت کنه چه توجاده چه شهر من خودم داشتم واقعا موتور خوبی هست فقط مشکلش مکانیکای عزیز هستن چون چیزی ازش سردرنمیارن میگن موتور اشغالیه با اینکه جز ده موتور برتر دنیا هست توی کلاس خودش
14:27  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

زانتيا ؟؟ عجب عجب !! آره تو راست میگی
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/03/21

مهدی
0

به نظرم خریدن دنا اشتباهه نهایتش خوب آدم میره سورن میخره همین موتورش هم هست
13:06  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
تیمور
5

موتور دنا خیلی خوب و عالیه و توی این دو سه ساله اخیر ثابت شده که ef7 lموتور قابل اعتمادی است و برخلاف tu5 و tu7 سر سیلندر نمیسوزونه . همه مکانیکها میدونن که اونها سالی یک بار سر سیلندر میسوزنن ولی موتور دنا و سمند به این راحتی خراب نمیشه و خاطر همین مکانیک ها دوس دارن بیشتر پژو بخرید تا موتورش خراب بشه و یه پولی بگیرند و از موتور ef7 بیزارند اینو همه میدونن
11:38  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

بدترین و ما مطمئن ترین موتوری که میشه خرید ef7 هست
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/03/21

مژگان
7

سلام دو ماه میشه دنا خریدم واقعا ماشین لوکس و زیبایی هست و خیلی هم راحتی و ارامش خصوصا کلاس به ادم میده . دنا عالی عالیه
11:34  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
افشین
6

حامد همون علی گشتاوری تو پیج سمند EF7 هست . دوستانیکه تو اون پیج میرفتن میدونن من چی میگم. اونجا دیگه کسی محلش نزاشت اومده اینجا . از روی بیکاری فقط یه 2 زار حرف بزنه .
11:08  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
دل انگیز
4

دوستان بنده ظرف دیروز و امروز به ۶ نمایندگی ایران خودرو جهت تحقیق و بررسی خودروها برای خرید سرکشی کردم,وجدانا بجز یک سورن قدیمی,نه یک سمند ای اف دیدم نه یک دنا,ولی پر بود از پرشیا و ۲۰۶ و ۴۰۵.
اینو بدون اغراق گفتم,
من که تصمیمم برای خرید قطعی شد و به دوستانی که تصمیم به خرید این نوع موتور دارند,اطمینان خاطر میدم.به اراجیف روی کاغذ هم توجه نکنید,کافیه پشت رل بشینید و تحقیق میدانی بکنید و به حرف کسی که فقط تؤری حرف میزنه و حتی یکبار سوار ماشین نشده گوش ندید,همگی به دهن بین بودن و یک کلاغ چهل کلاغ کردن ما ایرونیها اذعان داریم.(دور از بعضی‌ها ).یاحق
05:02  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
اسکندر
1

دوست عزیز نوع ماشین های داخل نمایندگی که دلیل کیفیت یا عدم کیفیت نیست نمایندگی محل عرضه ماشین های درخواستی مردمه و معمولا تنوع ماشین های یک نمایندگی مربوط به درخواست های اون موقع خریدارن اون ماشین ها میباشد. در واقع در نمایندگی هایی که شما سر زدید در اون موقع متقاضیان محصولات پژو بیشتر بوده.
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1395/03/21

دل انگیز
2

اسکندر خان,من بدون اطلاع از این موزوع که سما گفتید و بصورت رندوم به نمایندگی ها مراجعه کردم,مگه میشه هر شش نمایندگی,مربوط به مکانیکی پژو بوده باشه؟؟!!!

من بدون تعصبها و واقعیات را گفتم,حالا شما با تعصب برداشت کردی,دیگه نمیدونم چی بگم؟
قضاوت با خواننده ها....
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1395/03/21

بنده خدا
6

من خودم از چند تا نمایندگی پرسیدم بیشترین خرابی برای پرشیا و 405 و 206 هست
کمترین خرابی برای ال نود و دنا و سورن و سمند هست
بیشترین مواردخرابی پرشیا و 405 و 206 هم مربوط به گیربکس هست و مشکلات موتوری کم و بیش دارند
کمترین خرابی های سمند هم مربوط به جلوبندی و کرکر فرمان هست و مشکلات موتوری خیلی کمتری نسبت به پرشیا و 405 دارند
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1395/03/21

بنده خدا
2

من خودم از چند تا نمایندگی پرسیدم بیشترین خرابی برای پرشیا و 405 و 206 هست
کمترین خرابی برای ال نود و دنا و سورن و سمند هست
بیشترین مواردخرابی پرشیا و 405 و 206 هم مربوط به گیربکس هست و مشکلات موتوری کم و بیش دارند
کمترین خرابی های سمند هم مربوط به جلوبندی و کرکر فرمان هست و مشکلات موتوری خیلی کمتری نسبت به پرشیا و 405 دارند
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1395/03/21

علی
1

تعداد ef7 ها کمتر از 5 درصد کل محصولات ایران خودرو در جاده و خیابان هستن خوب معلومه موتوری که تعدادش خیلی خیلی کمتره مراجعه کمتری داره باید نسبت به تعداد در نظر بگیری اونوقت می بینی که ef7 تازه بیشتری تعداد خرابی رو داره . اصلا موتور ef7 به عیب پیدا کردن و افتادن گوشه تعمیرگاه و نمایندگی واسه قطعه و رفع عیب که معروفه واسه همین هم هستش که اینقدر بد فروشه
گزارش
پاسخ دادن
15:54  1395/03/21

مازیار
1

این جوری که شما از دنا صحبت میکنید آدم شک میکنه نکنه این ماشین ایرانی نباشه؟ واقعا ماشین معرکه ای باید باشه که تا حالا حتی یه موردم راش به تعمیر گاه و نمایندگی نخورده!اگه اینطوره آقا من چندتا میخوام !!!
گزارش
پاسخ دادن
18:42  1395/03/21

اسکندر
1

تعصب!؟تعصب به چی؟به محصولات ایران فرغون ؟!خنده داره!!! ما که رفتیم ولی خدا وکیلی یه سر از بالا تا پایین کامنت های دارندگان دنا رو بخونید اونوقت بگید کی متعصبه؟!
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1395/03/21

ارش
7

ههههههههه اینبار حامد به اسم علی وارد میشود چه اصراری هم داره که همون اول میگه من نه دنا دارم ونه پارس خخخخخخخخ
01:11  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سامان
4

اقای نقطه و خیلیای دیگه که قصد تخریب این ماشینو دارید الان دقیقا چه حسی دارید که روز به روز امار تقاضای مردم برای دنا بیشتر میشه ؟؟اصن این افزایش تقاضا رو مدیون ادمایی مثل شما هستیم و حرفاتون ادمو بیشتر بیشتر به تکاپو برای خرید این خودرو میکنه من خودم بین دنا و برلیانس شک داشم ولی اومدم اینجا و نظراتو خوندم(مخصوصا نظرای شما که قصد تخریب داشتین)همون فرداش رفتم ثبت نام کردم برای خودروی دنا اصن شما که میگید این مشکلو داره مطمعن میشم که این مشکلو نداره کم کم دارم مطمعن میشم که کامل ترین ماشین ساخته شدس از بس که از این ماشین اشکال گرفتین
01:04  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
ALI
4

من دنا یا پارس ندارم و ماشینم کره ای هست به خاطر همین در موردشون حرفی ندارم اما وقتی دیدم یکی از دوستان نوشته که پژو پار روی پلتفرم 406 ساخته شده خندم گرفت چون کلا پلتفرم متفاوتی داره
پژو406 کلا 15 سانت در طول و 5 سانت در عرض از پژو پارس بزرگتر هست و ارتفاع سقفش کمتر هست ....در تاریخچه تولید پژو پارس اومده که پژو 405 پس از فیس لیفت به نام پارس فقط در ایران عرضه شده و هیچ ربطی به 406 نداره
لطفا بدون سند حرفی نزنید
خطوط بدنه پژو پارس با 405 کاملا یکسان هست اما در پژو 406 بدنه حالت تخم مرغی و بدون خط بالای در ها هست
برین تاریخچه پژو رو مطالعه کنید در ایران کمتر از 50 عدد 406 وجود داره و تعدادیش مال سفارت فرانسه بود که به صورت مزایده ای فروختن
00:05  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

اگر دقیقا همون بود که بهش میگفتن 406 نه پژو پرشیا . موتور و گیربکس و طرح اصلی بدنه اش از 406 هست نگفتن که همون 406 هست اگر همون بود خوب میگفتن 406 . مثل 405 و 407 که تولید شدن
گزارش
پاسخ دادن
00:59  1395/03/21

محمد ای اف
0

سلام اقا علس خودت رو خسته نکن الان ی چیزی هم بارتون میکنن اینا کلا از اینکه ی ۴۰۵ ۲۸ تومنی رو ۴۰ تومن بخرن احساس رضایت میکنن و دلشون رو ب پانین فارینا ک هر کی ندونه فک میکنه البرت انشتینه خوش میکنن خدا شاهده یکی از دوستان بنده با عوض کردن سپر و چراغای ۴۰۵ اونو تبدیل ب پارس کرده بود تازه خیلی هم شیکتر از کارخونه فقط مشکلش این بود پلیس چن بار بهش گیر داد و ماشینشو خابوندن ۴۰۶ کجا بود همون ۴۰۵ مث سورن ک همون سمنده چون خودم هم با سمند همین کار کردم شد سورن ولی بخاطر پلیس برش گردوندم سرجاش
گزارش
پاسخ دادن
01:43  1395/03/21

ALI
2

من که فرقی بین سواری پارس و 405 نمیبینم
هر ده سال ماشین رو یه بار فیس لیفت میکنن
مثل پراید که 72 اومد بازار سال 80 به بعد هم 141 اومد یا مثل سال 70 که 405 اومد سال 77 شد پارس
برین خدا رو شکر کنین که دیگه ماشین ها انژکتوری شدن چون یه زمانی کاربراتوری پدر ملت رو در آورده بود هم دائما تنظیم و تمیز کردن نیاز داشت هم اگر تنظیم نبود ماشین با ارابه فرقی نداشت
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1395/03/21

سورنا
3

جالبه پلیس با یه نگاه فهمیده اون ماشین ۴۰۵وپارس نیست اما شما نه!!!!خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
11:34  1395/03/21

سهراب
6

پارس هم دقیقا مثل دنا هست
شمایی که میگه 405 ۲۸ میلیونی با پارس فرقی نداره انگار خودت یادت رفته سمند ۲۸ تومنی رو خریدی 42 تومن
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1395/03/21

سینا
10

قابل توجه دوستانی که دنا سواران رو تعصبی و بی منطق میخوانند:

(تولیدات پژو در ایران با کاهش 12 درصدی طی دو ماه نخست امسال مواجه شده که در این میان پژو پارس 30 درصد کاهش تولید به خود دیده است.) منبع خبر سایت وان کار و تاریخ خبر 1395/03/19

و خبر افزایش تولید دنا رو هم همه جا دیدید و شنیدید

پس شروع کنید به یافتن بهانه های جدید برای تخریب دنا چون گوش مردم به حرفهایی از قبیل خرابی ef7 و گشتاور پایین و بدنه ی زشت و ... بدهکار نیست

انشالا در آینده موفق تر باشید

22:24  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
2

اقا حامد ،تو که اینقدر پنین فارینا ،پنین فارینا میکنی وادعات میشه این طرحه عقب افتاده و فسیل احتیاجی به تغییر نداره ، پس چرا خوده فرانسه تا الان سی طرح جدید بعد از پنین جونه شما طراحی کرده؟
اگه فرانسه میدونست پرشیا اینقدر محبوبه ، بیچاره اینقدر خرج برای طراحی جدید نمیکرد.
در ضمن تو که ادعات میشه خیلی واردی ،،،، مرسدس ، بی ام و، ووو تمامه خوروسازانه بنامه دنیا هر سال فیس لیفته جزیی و حداکثر سه سال بعد فیس لیفته کلی میکنن اقای مدعی!!!
22:21  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
حامد
2

کی گفته نیاز به تغییر نداره ؟ اتفاقا نیاز به تغییر داره اما تغییرش دنا نیست . دنا یعنی دراومدن از چاله و افتادن به چاه . شما واقعا تا حالا بدنه دنا رو ندیدی یا بهش دقت نکردی یا اونقدر تعصب داری روش که نمیخوای ببینی مشکلاتش رو . به درز بین قطعات بدنه نگاه کن . آخه کجا به این میشه گفت بدنه . فقط یک چیزی سر هم کردن که بگن یه چیز جدیدی مثلا ساخته شده . همون سمند بعد از دو سال بدنه اش لش میشه و میافته دیگه ولی به حال بدنه دنا . اصلا بهش نگاه کن تا متوجه اوج سر هم بندی بشی . بله باید پارس و 405 و tu5 و xu7 کلا جمع بشن اما جایگزینشون دنا و ef7 نیست اینها نه تنها پیشرفت نیست که پسرفت اساسیه . شما نگاه کن از روزی که پرشیا اومد همه با دید احترام بهش نگاه کردن حتی الان بعد از اينهمه سال هنوز محبوبه اما دنا چی ؟ ببین چقدر نقص داره چقدر منتقد و مخالف داره . وقتی پرشیا اومد کسی گفت بده ؟ همه میدونن پرشیا چقدر محبوب و موفق بوده و هنوزم هست اما دنا چی ؟ چرا در مقابل پرشیا مقاومت نشد ؟ چرا در مقابل زانتيا مقاومت نشد ؟ حتی سمند هم بهتر پذیرفته شد اما دنا نه چون یک پسرفت اساسی بود از نظر بدنه
گزارش
پاسخ دادن
00:50  1395/03/21

سورنا
2

آقا این اطراحان ایران خودرو موقع طراحی دنا مثه اینکه تموم زورشونو گذاشتن روی طرح جلو ماشین ،بغلارو که کلا بی خیال شدن به عقب ماشینم که رسیدن مثه اینکه وقت کم آوردن و زود یه چیزی سرهم کردن.
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1395/03/21

محمد ای اف
2

سلام دوستان عزیز اقا حامد گل منبع حرفای بنده دفترچه ماشین خودمه ک مستند تر از سایت ایران خودرویه ک هنوز عکس سمندی رو ک گزاشتن اپدیت نکردن چه برسه ب اطلاعات فنی معلوم مال کدوم ماشینه اقا هادی عزیز شما مثل اینکه خیلی خودتون رو ب خاب زدید عزیزم الان تنها ماشینی ک میتونه سمند ای اف سون بنزینی رو بگیره فقط فقط زانتیای 2 لیتریه 1800 شم با اینکه 16 سوپاپه بازم مقابل ای اف سون کم میاره حتی ایکس یو ام هم نمیتونه ای اف سون رو بزنه این موضوع رو بنده بارها و باره تست کردم فقط زانتیای 2 لیتری ای اف سون رو میگیره فهمیدنشم سخت نیست تو اپارات ی سرچ بزن حساب کار دستت میاد موفق باشید.
21:51  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

تو اگر فکر میکنی ef7 رو ماشینت از زانتيا 1800 قوی تره که دیگه اصلا بحثی باهات نیست ! کسی که اینقدر تو خیالاته که اصلا بحثی باهاش نیست . تو یا تا حالا توی عمرت موتور زانتیا 1800 رو ندیدی و سوار نشدی یا اینکه خودت رو به خواب زدی . ضمنا قرار بود دلایل تغییر ef7 دنا رو هم بیاید بگین پس چی شد ؟ موتور که با یک نوشته که مشخصاتش تغییر نمیکنه . شاید بنویسه 300 نیوتن متر تو باید باور کنی به همین راحتی ؟ قرار بود دلایل واقعا فنی بیاری که موتور دنا تغییر کرده . تو همون فکر کن ef7 رو ماشینت از زانتیا 1800 هم قویتره ! آرزو بر جوانان عیب نیست
گزارش
پاسخ دادن
00:55  1395/03/21

.
1

مرد حسابی ای اف سون تو کشش و شتاب اولیه از Xu7 معمولی 8 سوپاپ هم کم میاره چه برسه به موتور زانتيا 1800 و xum . داداش محمد کجا کاری ؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
01:01  1395/03/21

نیما
1

من اصلا حرف شما رو قبول ندارم من خودم یه ام وی ام ۵۳۰ دارم و با اینکه چینی هست و کلی معایب داره اما ef7 به گرد پاشم نمیرسه . این رو بارها و بارها تست کردم
گزارش
پاسخ دادن
01:13  1395/03/21

آرش
6

موتور L3 توان برابر 74 کیلووات داره که با توجه به تفاوت در تعریف اسب بخار میشه بین 100 تا 103 اسب بخار اگر مشخصات L3 رو بخونيد میبینید که موتور 103 اسبی و گاهی 100 اسبی معرفی میشه چون 74 کیلووات هست و تعریف اسب بخار بین 736 و 746 وات هست و فرق داره . 74 کیلووات رو هم در دور 6000 تولید میکنه . گشتاور ماکسیمم 153 نیوتن متری در دور 3000 داره . موتور xu7jpk گشتاور 148 و توان 97 اسب و ecu تک نقطه ای مگنتی مارلی داشت که 70 کیلووات بود و تا سال 83 تولید میشد بعدش همه xu7 ها تبدیل به L3 شدن و پاسش سوخت چند نقطه ای MPFI با ecu های ساژم و بوش و زیمنس دارن . من تعصبی ندارم ولی انصافا کشش L3 واقعا خوبه و از این نظر نميشه باهاش کل کل کرد . بقیه موتورها هم مزایایی دارن شاید در مجموع هم بهتر از L3 باشن اما از نظر کشش حریف L3 نميشن متاسفانه
17:29  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
م
1

آقا رضا (آرش) جان این موتور دیگه نباید تولید بشه از رده خارجه. خیانت ایرانخودرو به مردم که ماشین های دربوداغونش رو با قیمت چندبرابر میفروشه
گزارش
پاسخ دادن
17:55  1395/03/20

.
2

بهتر از اینه که به زور آپشن و داشبورد بیای ef7 پر عیب و ایراد رو بخری .
گزارش
پاسخ دادن
18:04  1395/03/20

بنده خدا
5

آقای نقطه ef7 هیچ عیب و ایرادی نداره بلکه مخ شما ایراد داره
اگه ef7 عیب و ایراد داشت تو این دو سال گذشته تا حالا باید به جای پرشیا و 405 و 206 تو تعمیرگاهها ef7 میدیدیم
آمار کمترین خرابی برای ef7 هست و بیشترین خرابی برای پرشیا و 206 هست
ضمنا من خودم ef7 با کار کردهای 200 به بالا و بعضا 400 به بالا هم دیدم بدون هیچ مشکلی مثل ساعت کار میکنند
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/03/20

علی دنا سوار
5

واقعا دمتون گرم که نمی گذارید این آدم ها ی تخریب چی فکر مردم رو آلوده کنند و شما جلوی این ها رو میگیرید. متاسفانه خودم فعالیتم نسبت به قبل کمتر شده به علت درگیری کاری و نبود نت در همه جا وگرنه منم خودم بیشتر کمک می کردم و این افراد رو از این صفحه ریشه کن می کردیم.
گزارش
پاسخ دادن
20:48  1395/03/20

هاشم
0

دنا چندتا باند داره؟ کیفیت صداش چطوره؟؟ کیفیت رنگ بدنه در چه حدیه با هر برخوردی یا سایشی رنگش میره؟
17:23  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
S5شهریور
0

20 شهریور،خارج سامانه،اقساطی،تکمیل وجه زرد.
گزارش
پاسخ دادن
23:22  1402/08/08

S5
0

30شهریور اقساطی هنوز تکمیل وجه ززد
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1402/08/08

S5شهریور
0

20 شهریور،خارج سامانه،اقساطی،تکمیل وجه زرد.
گزارش
پاسخ دادن
21:34  1402/08/08

میثم
4

چهار تا باند داره خدایی کیفیتشون عالیه کلا سیستم صوتی و تصویری دنا عالیه کیفیت رنگش هم یکساله دارم ازش راضیم
گزارش
پاسخ دادن
20:21  1395/03/20

باصر
6

موتور دنا یا همان EF7 برخلاف تفکر خیلی ها موتور خوب و کاملا قابل اعتماد است و شما میتونید در عمل با رانندگی ماشین دنا به این مسئله پی ببرید و با رانندگی میفهمید که بهترین موتور مناسب دنا همین EF7 هست و باز بر خلاف نظرات بعضیها که اساسا دنا هم ندارن موتوری با کشش و قدرت عالی هست .
17:23  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
مجید
8

ماشین دنا از لحاظ ایمنی در جاده فوق العاده امن و استاندارد هست و هیچ ماشین ایرانی نمیتوانید پیدا کنید که به لحاظ امنیت به پای دنا برسه
17:20  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
4

واقعا خدا وکیلی این حرفت خیلی عالی بود و واقعیت رو گفتی دمت گرم
گزارش
پاسخ دادن
20:43  1395/03/20

علی
0

سلام وقت بخیر ببخشید پسوند شماره بدنه ماشین من با GH شروع شده کسی میداند تولید کدام کارخانه می باشد ممنون
17:10  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
6

ماشین دنا ماشین زیبا و راحتی هست و میتوان با ان با خیال راحت مسافرت رفت
17:03  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
ماه جمین
7

ایران خودرو پیش از این ، پژو پارس را لوکس ترین محصول خود می نامید اما از امروز ، دنا به عنوان لوکس ترین خودرو این کمپانی شناخته می شود
16:44  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
ماه جمین
7

استفاده از LED در چراغ های جلو و عقب چهره جدید تری به این محصول می بخشد . راهنما ها در چراغ جلو به سمت جلو پنجره قرار گرفته اند و آینه ها نیز مجهز به راهنما هستند
16:42  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
ماه جمین
7

طراحی دنا چه از نظر کارشناسان طراحی و چه از نظر یک فرد عادی مطمئنا زیبا و دلنشین است . اگر به دنبال خودرویی هستید که دنا از روی آن کپی شده باشد باید فرصت بسیاری را بگذراید زیرا دنا از هر زاویه ، تداعی گر یک خودرو خاص است که در هم تلفیق شده اند .
16:40  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
ارش
2

اگر طراحی بی نقص و زیبا داشت که مجبور نمیشدن بعد از یک سال فیس لیفتش کنند و عملا به نقص طرح خودشون اعتراف کنن . مثل اینه که مربی فوتبال توی نیمه اول بیاد بازیکنش رو تعویض کنه . این کار عملا به معنی اعتراف به اشتباه هست
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1395/03/20

ماه جمین
3

اولا اینکه تغییرات جدید خیلی جزیی هست و این کاملا طبیعی هست . همین پارس تا حالا چند بار تغییرات جزیی بهش دادن . پس کاملا منطقی هست دوست عزیز . شما وقتی یه وسیله زیبا دارید صد در صد باز کاری میکنید که زیباتر بشه . این مسئله تا قبل برای پارس بود ولی از این به بعد دیگر شاهد تغییرات در پارس نخواهید بود و تغییرات در دنا اتفاق خواهد افتاد . چون دیگر مرگ پارس را رسیده و دیگه افتابه خرج لحیم کردن هست
گزارش
پاسخ دادن
17:17  1395/03/20

حامد
0

از سال 79 که پارس اومد تا الان طرح بدنه اش هیچ تغییری نکرده . چون طرح عالی پنین فارینا برای 406 نیازی به تغییر نداره . پارس همیشه ظاهر کلاسیک و عالی خودش رو داشته و هیچ تغییری نکرده چون مثل دنا که نبوده که یک چیزی سر هم کنن و بعد خودشون هم بفهمن اشتباه داره .
گزارش
پاسخ دادن
18:08  1395/03/20

حامد
0

فعلا که فروش پرشیا چندین ده برابر دنا هست . کل فروش ef7 شمال سمند و سورن و دنا به گرد فروش پرشیا هم نمیرسه . در سه رده قیمتی سمند و سورن و دنا هیچکدام حریف پرشیا نشدن و همه در بازار شکست خوردن . Ef7 یک پروژه شکست خورده است و روی هر ماشینی نصب بشه ديگه کسی نمیخره . بازار 25 تا 50 میلیون الان چندین ساله که در انحصار 405 و پرشیا و ال90 و 206 هست . وجه مشترک تمامشان هم نداشتن طرح سمند و موتور ef7 هست . در هیچ رده قیمتی ef7 و سمند حریف رقبایی قیمتیش نشده
گزارش
پاسخ دادن
18:13  1395/03/20

اميد
0

بر چه اساسي ميگين فروش پرشيا بيشتره . خود ايران خودرو گفته پژو ١٢ درصد كاهش داشته ، پارس ٣٠ درصد كاهش داشته . جك نگو لطفا حامد جان . من اگه جاي شما بودم ديگه تو اين سايت نمي امدم نظر بدم . اونم كه ميبيني مردم ميرم دست دوم پارس رو ميخرن ، چون تا قبل دنا لوكس ترين خودرو ايران خودرو بود ، و رنج پول مردم همين قدره .
گزارش
پاسخ دادن
02:17  1395/03/21

ماه جمین
7

ماشین دنا آمیزهاي از فناوري پیشرفته، طراحی مدرن و ایمنی بالا که به همراه امکانات و تجهیزات پیشرفته خود، رفاه و آرامش را براي مشتریان خویش به ارمغان می آورد.

پشت فرمان خودرو «دنا» حس بی نظیري از پویایی، صلابت، و ممتاز بودن را تجربه میکنید و این خودرو درك شما را از راحتی، لذت و امنیت تغییر خواهد داد.
16:35  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
جک اس ۵
0

سلام
تو فاکتور مبلغ جریمه تاخیر هم نوشته؟
جریمه تاخیر چه جوری بگیریم؟
گزارش
پاسخ دادن
23:41  1402/08/07

حیدر
6

سلام ماشین دنا خیلی خوب و عالیه مخصوصا موتورش . من توی سربالایی راحت باهاش رفتم خیلی راضی هستم ازش
16:30  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
احسان
6

من که دنا دارم خیلی هم راضی هستم . شاعر میگه من که راضیم تو هم که دنا داری راضی هستی پس گور بابای ناراضی
16:28  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز-پاسخ به آقای پارسelx
9

سلام به دوستان دنا سوار
آقای پارس elx از ما خواسته به احترام پارس خبردار بایستیم ولی قبلش این مطلب را به نقل از مصاحبه مدیر عامل ایران خودرو که درتاریخ 95/1/19 در سایت خبری زومیت منشر شده مطالعه نمائید.
"اما آخرین محصولی که ایران خودرو در دست توسعه دارد، پروژه‌ X502 برای جایگزینی خودروی پژو پارس است. پژو پارس نیز مانند سایر محصولات تولید ایران خودرو، سالیان زیادی است که به بازار عرضه می‌شود. با وجود بهبود‌های جزئی و عرضه‌ با طیف مختلفی از پیشرانه‌های به عاریت گرفته شده از سایر خودروها، پژو پارس دیگر توانایی جذب مشتری را ندارد و به دلیل نبود محصولی در این رده از بازار، مشتریان اقدام به خرید این محصول می‌کنند.
ایران خودرو به خوبی از محصول پا به سن گذاشته‌ی خود آگاه است و در همین راستا در حال توسعه‌ی نسل جدید این خودرو با برند ملی است. سدان سایز بزرگ ایران خودرو نیز همانند سایر محصولات این شرکت، با پیشرانه‌های جدید و جعبه دنده‌های دستی و خودکار به بازار عرضه خواهد شد."
دوستان پارس هم مثل زانتیا به تاریخ سپرده میشود. پس به یاد واحترام به این عزیز از رده خارج ! خبردااار @@
15:48  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
تیمور
5

خداحافظ پارس
دنا بر فراز قله ها
گزارش
پاسخ دادن
16:23  1395/03/20

حامد
2

کدوم ماست بند میگه ماستم ترشه . اگر این رو نگه که یکی مثل تو نمیره دنا بخره که فقط آپشن و داشبورد داره اما مهمترین قسمت ماشین که بدنه و موتورش هست ، نقطه ضعف اساسی دنا هست . پارس elx هر چی که نداشته باشه موتور عالی و قدرتمندی داره نه اینکه مثل دنا از ضعف موتور و ضعف شتاب اولیه و کشش دور پایین رنج بکشه
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1395/03/20

فرامرز در پاسخ به حامد
1

دوستان خواهشا سطح نبوغ این اعضای گروه رضا منجمله حامد را مورد توجه قرار دهید
ایشان گفتهاند کدام ماست بندی میگوید ماست من ترشه و اینها رامیگویند تا امثال شمابروید دنا بخرید.
آخه نابغه!!! معرفی این چهار پروِژه داخلی توسط خود مدیر عامل ایران خودرو صورت گرفته که اتفاقا اولین آنها پروژه دنای جدید با گیربکس اتوماتیک بوده.
اول مطالب را درست بخون وبعد نظر بده.کدام ماست بند؟هم پارس و هم دنا در شرکت خودش تولید میشه و دلیلی نداره یک محصولش رو بکوبه.
گزارش
پاسخ دادن
00:48  1395/03/21

مجید
7

سلام بر همه دوستان
من ده ماهه که ماشینمو تحویل گرفتم (دنا آبی کبود) .
بعد از 16500 کیلومتر رانندگی تجربیات خودم در اختیارتون میزارم.
1. شتاب اولیه قابل قبول
2. مصرف بنزین در جاده 6.2 و در شهر 9.6
3. هندلینگ بسیار خوب
4. امکانات و آپشنهای کاربردی مناسب
5. نرم و بیصدا بودن موتور در تمام سرعتها
6. کولر و بخاری با کیفیت بالا
7. نرم بودن فرمان و کلاچ
8. خدمات پس از فروش بسیار مناسب
امیدوارم از تجربیات من برای خرید ماشین استفاده کنید.
15:40  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
رحيمي
0

سلام
توليد دنا فقط تهران هستش
سيم دوربين تا درب صندوق اومده و مشكلي نيست
Ghهستش حرف شاسي شما يعني سري مونتاژ ٩٥
گزارش
پاسخ دادن
08:10  1395/03/21

کاربر: حاجیان
1

سلام آقا مجید اطلاع دارید دنای شما ساخت کدام شهر است یا نه اگر اطلاع ندارید لطفا ببینید قبل از اعداد شماره بدنه چه حروف لاتین نوشته شده
گزارش
پاسخ دادن
03:10  1395/03/21

کاربر: حاجیان
0

سلام
ببخشی کسی اطلاع داره این دنا های مدل ۹۵ برای دوربین عقب سیم کشی آماده انجام شده یا مثل سری قبل باید ببریم جدید براش سیمکشی کنند . خواهشا حتما جواب بدید.
ضمنا بگید ساخت کدام شهر بهتره .
گزارش
پاسخ دادن
03:13  1395/03/21

کاربر: حاجیان
0

آقای رحیمی ممنونم خیلی خوشحالم کردی .
چونکه من ۱۶ خرداد ثبتنام کردم و خیلی دلهره داشتم که ساخت کجا تحویل میدند
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1395/03/21

قاسمی
5

به نظر من هم دنا واقعا نسبت به قیمتش خیلی عالی هست و همه چیز ان خوب و عالیه . هم موتور هم کشش هم اتاق و داشبورد
15:18  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
محمد ای اف
7

سلام دوست عزیز متاسفانه اقا رضای شما قصد اطلاع رسانی نداره بلکه فقط قصد و هدفش تخریب این موتوره و تمام حرفاشم بی اساسه و از خودش در میاره ای اف سون ۱۱۴ اسب بخار تو دور ۶۰۰۰ نه ۶۵۰۰ چون این موتور تو دور ۶۲۰۰ کاتاف میکنه رانندگی معمولی هم از دور ۲ هزار تا ۴ هراره ک تو جاده همیشه دور موتور بالای ۳۰۰۰ ک برای ای اف سون گشتاور موتور برابر ۱۵۵ تو ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ ک این گشتاپر رو ضرب در دور موتور و تقسیم بر ۵۲۲۵ بکنی اسب بخار تو اون دور موتور ب دست میاد ک تو موتورهای داخلی برای ای اف سون از همه بیشتره و از دور ۳۰۰۰ ب بعد رقیب نداره امتحانشم سادست با یک موتور ایکس یو هفت تو هر دنده ای با دور موتور ۳۰۰۰ تست کشش بده ببین چجوری جا میمونه اونایی ک سمند ای اف سون یا دنا دارمچن دفترچشون رو نگاه کنن خودشون گشتاور ماشینشون رو نگاه کنن ب درد نخورترین و بی مصرف ترین موتور هم موتور ایکس یو هفته خیالتون راحت.
14:59  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
حامد
3

برو سایت ایران خودرو نوشته 114 اسب در 6500 . محمد ظاهرا تو از خود ایرانخودرو هم اطلاعات بیشتری از ef7 داری !! موتور ef7 تا دور 4500 هیچی نیست در مقابل xu7
گزارش
پاسخ دادن
17:05  1395/03/20

حامد
2

مگه نه آقا رضا از شما خواست دلیل فنی واقعی بیارید و ثابت کنید ef7 دنا با ef7 سمند فرق داره ؟ پس چی شد ؟ محمد جان تو خودت رو گول بزن و فکر کن آمار درست دادی . این موتور وقتی توی دور 5000 تازه میشه 155 یعنی در دور 3000 به 130 و در دور 4000 نهایتا به 145 برسه یعنی چیزی مثل موتورهای 1600 . این ef7 هیچ چیزی بیشتر از یک موتور کلاس 1.6 لیتری نیست با حجم 1640 سی سی . هر کسی یک بار باهاشون رانندگی کنه کاملا متوجه میشه که ef7 تا دور 4000 واقعا هیچ حرفی در مقابل xu7 نداره . شتاب اولیه ضعیف و کشش دور پایین ضعیف و افت کولر زیاد ef7 دقیقا دلیلش همین ضعف گشتاور دور پایین هست
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1395/03/20

هادی
0

آقای محمد ای اف اگر حرف جنابعالی در مورد گشتاور ef7 درست بود باید ef7 ميتوانست قوی تر از موتور 16 سوپاپ زانتيا 1800 عمل کنه ولی خود شما هم که دیدی اصلا قابل مقایسه نیست باهاش
گزارش
پاسخ دادن
18:02  1395/03/20

عباس
6

دنا واقعا ماشین خوبی هست این رو بدون تعصب میگم چون خودم دنا ندارم ولی برادرم شش ماه هست دنا داره . کارش هم جوریه که همش تو‌جاده هست خیلی ازش راضی هست و میگه کلا دنا یه چیز دیگه هست و خیلیذخوب و راحته
14:35  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
یوسف
1

سلام من دوشنبه دنا سفید ثبت نام کردم بصورت نقدی حالا پشیمون شدم میخوام مشکی بگیرم ایا راه حلی داره
14:30  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
اميد
1

يكبار مي توانيد رنگ رو عوض كنيد .
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1395/03/20

کاربر: hadi.sparvarin
0

نه.متاسفانه در خرید نقدیو فوری هیچ تغیری نمیشه داد
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1395/03/22


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 22 نظر
Jalil fathi 6 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین : درست میفرفاییدبنده محل کارم اتوبان تهران مشهده هرکامیونی می‌ره همش ایرانخودروهستش
امید : سلام به همگی دوستان از فروش فوق العاده آذر شاهین g کسی خبر جدیدی نداره؟
محمد طاها : تارا اتوماتیک الحمدالله دیروز فاکتور شد امروز هم پلاک خورد
حمیدرضا : سلام تحویل ماشین شما کی بوده که پیام شود تاخیر اومده براتون من سال قبل ماشین تحویل گرفتم هنوز سود تاخیر نگرفتم
پلاس ۳ اردیبهشت : تکمیل وجه ۳ اردیبهشت تهران و فاکتور ۷ آبان الان پلاک شد انشاالله ماشین بقیه هم زودتر فاکتور بشه
آرمین : سلام داداش مبارکه‌‌ . فردا نیاد ۱۰۰درصد پس فردا میاد
نازنین۱ : خطاب به شاهینG من دعوتنامه برای مرداد بود شاهین جی که نیومد ۸ آبان امد تکمیل وجه کردم یه جی ال واردسایت سایپا بشید پنل کاربری خودتون ‌اونجا زده درخواست رو بزنید زده تحویل حضوری انتخاب کنید همین
شاهین G : سلام چطوری تحویل حضوری بزنیم شما کی تکمیل وجه کردید
جی۴ : محمدی جان این شماره ای که میگیدشماره درخواست هستش104208 شماره قراردادتون باید با2027شروع میشه
اردیبهشت۲ : سلام ۳آبان فاکتور الان نگاه کردم پلاک شدم منتظر تحویل اگه خدا بخواد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین : اخی اینم شانس ما. چه مشکلی داره مگه مجوزش. نگرفتن
30 ابان : رامین فاکتور شدی ؟
هوشنگ اسدنیا : سلام امروز ساعت چند روشن شد چراغ تحویلت
مهر ماه : سلام ، تحویل آذر و دی ماه تو 28 مهر افزایش قیمت بشون خورد و قیمت ماشین رو 60 میلیون گرونتر کردن ، نگران نباش این شرکت ها جایی نمی خوابند که آب زیرشون بره و خیری از اونها به هیچ کس نمیرسه جز خودشان. همه ما تو یک کشتی سواریم که هیچ چاره ای نداریم که اجناس با کیفیت پایین و گرون اونهم بعداز پول بلو که و قرعه کشی و و پول پیش و با امروز فردا کردنشون بما میندازن را بخریم و بعد افسوس دیگری را بخوریم که اون زودتر گرفته یا ارزونتر و ...
کوییک آر اس : معلوم نیست مشکل کوئیک آر اس چیه که تولید نمیشه تکمیل وجه 23تیرم ولی فاکتور نشده
Ali 23 : سورن تک، پیش فروش تحویل آذر ماه امروز فاکتور شده.
لاینر4شهریور : بعد از یکو نیم ماه تاخیر فاکتور 18آبان و پلاکم امروز 20آبان شد پذیرش12336199 انشالا ماشین همه زودتر ب دستشون برسد 🥂🥂🥂🥂🌹
آذر ماه : سلام ، برای تحویلی آذر و دی ماه تو 28 مهر افزایش قیمت بشون خورد و قیمت ماشین رو 60 میلیون گرونتر کردن ، نگران نباش این شرکت ها جایی نمی خوابند که آب زیرشون بره و خیری از اونها به هیچ کس نمیرسه و جز خودشان .همی ما تو کشتی سواریم که هیچ چاره ای جز آنچه بما تحمیل می کنند ندرایم
کوییک اس : دوست عزیز هیچکس نمیدونه شما کی فاکتور می شید الان تا تکمیل 27 مرداد اعلام کردند فاکتور شدند و مرداد تموم بشه تازه از یکم تا شانزدهم شهریور شروع میشه بعد از یکم مهر تا 16 مهر خود منم تکمیل شش مهر هستم .
ساینا دوگانه تکمیل27اسفند : منم الان فاکتور شدم